Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

ΕΣ ΠΑΓΑΝ

Καλημέρα Ελλάδα μου!


ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ ΕΛΛΗΝΕΣ! 



Στίχοι - Μουσική: Δημήτρης Πάνα
Ερμηνεία: Βασίλης Λέκκας

ΕΣ ΠΑΓΑΝ


Στης αρχαίας φωτιάς την τέφρα κάτι φαίνεται,
είν' του Προμηθέα η φλόγα που ανασταίνεται.
Στου Ολύμπου τις κοιλάδες στήσανε χορό οι Μαινάδες.
Ες Παγάν, Ες Παγάν, γλυκό κρασί με κέρναγαν.
Ες Παγάν, Ες Παγάν, γλυκό κρασί με κέρναγαν.


Στης αρχαίας πηγής το ρέμα κάτι κύλησε,
της παλιάς πληγής είναι αίμα που ξεχείλισε και μου μίλησε.
Για τη μάνα μου την Πύρρα κι απ' αυτήν ορμήνεια πήρα.
Να αναστηλώσω τους ναούς, να φέρω πίσω τους Θεούς!
Να αναστηλώσω τους ναούς, να φέρω πίσω τους Θεούς!


Στης αρχαίας ψυχής τη ρότα τάχτηκα κι εγώ,
μέσα απ' τη σκουριά να βγάλω μάρμαρο λευκό χρυσοστόλιστο.
Κι απ' την ιερή την κίστη την αρχαία μου την πίστη.
Ες Παγάν, Ες Παγάν, Έσσεται Ήμαρ φώναζαν!
Ες Παγάν, Ες Παγάν, Έσσεται Ήμαρ φώναζαν! 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...