Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Αυτή είναι η Πατρίδα μας, Μια Ελλάδα Φως, θα τους αφήσουμε να μας τη πάρουν;


Καλημέρα Ελλάδα μου! Καλημέρα Ομορφιά μου!
Λάμψη θεϊκή Αθάνατη, Ήλιε μου και Θάλασσα μου,
Αγαπημένη...
Με μια σπονδή αναθαρρώ και παίρνω δύναμη από την Δύναμη σου
Νέκταρ των Θεών να στάξω στις πληγές σου
Ψυχή μου...

Μάνα μου, Πατρίδα Ευλογημένη
όσο ζω θα σε δοξάζω
και όταν πεθάνω... πάλι θα σε δοξάζω...

Καλημέρα Ελληνόψυχοι μέ ένα ευχάριστο τραγούδι
γιατί οι Έλληνες στα δύσκολα πάντα τραγουδούσαν!

1 σχόλιο :

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...