Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Καλησπέρα Ελλάδα μου! με ένα τραγούδι, Κύμα τ' Ουρανού!

Ομορφιά μου Εσύ
Δίψα μου και γη 
Τ' ουρανού πηγή

Ποιά λάμψη πάλι γιορτάζει μες τα μάτια σου
Λάμπεις ψυχή μου μες το χαμόγελο σου

αστράφτει ο ουρανός κι όλο το σύμπαν απ' την χαρά σου
που εκτίμησαν την Κληρονομιά σου!

Κύµα τ’ ουρανού

Θάλασσα του γυρισμού
Της φωτιάς τραγούδι ανείπωτο
Άκρη εσύ του γκρεµού
Κύμα τ' ουρανού

∆έντρο εσύ της σιωπής
Κάτω απ’ τον ίσκιο σου ταξίδεψα
Ταξίδεψα και ζήλεψα
Τ’ άρωµα της βροχής

Μου λες- θα ρθείς κι όµως πάντα αργείς
∆ίψα µου και γη
Τ’ουρανού πηγή

Ποια παράξενη φυγή, γιορτάζει πάλι µες τα µάτια σου
Άνεµος είσαι και πας
Και την ψυχή την µου σκορπάς


Κώστας Φασουλάς

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...