Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Καλημέρα Ελλάδα μου! με ένα τραγούδι και ένα Αστέρι του Βοριά!




Τ' Αστέρι του Βοριά 

Τ' αστέρι του βοριά
θα φέρει ξαστεριά
μα σαν φανεί
μεσ' απ' το πέλαγο πανί
θα γίνω κύμα και φωτιά
να σ' αγκαλιάσω ξενητιά



Και 'συ χαμένη μου
πατρίδα μακρυνή
θα μείνεις χάδι και πληγή
σαν ξημερώσει σ' άλλη γή



Τώρα πετώ
για της ζωής το πανηγύρι
τώρα πετώ
για της χαράς μου την γιορτή



Φεγγάρια μου παλιά
καινούργια μου πουλιά
διώχτε τον ήλιο
και τη μέρα απ' το βουνό
για να με δείτε να περνώ
σαν αστραπή στον ουρανό 
Δίς



Διώχτε τον ήλιο
και τη μέρα απ' το βουνό
για να με δείτε να περνώ
σαν αστραπή στον ουρανό

2 σχόλια :

  1. Η ξαστεριά θα έλθει στην Πατρίδα μας και πάλι, όταν εμείς τα παιδιά της ξαναθυμηθούμε τα χάδια και τα φιλιά με τα οποία μας ανέστησε!!
    Να ζήσεις Ελλάδα, Πατρίδα μας, Μητέρα Αθάνατη, των Θεών φωτεινή καθέδρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η λευτεριά σαν της αυγής το φεγγοβόλο αστέρι
    της νύχτας το ξημέρωμα θα φέρει
    Ιωάννης Πολέμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...