Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Καλό μήνα Ελλάδα μου! με ένα τραγούδι και έναν Ήλιο θεό!

Με τα φτερά σου πετάμε Ελλάδα μου
και τον Ήλιο σου φίλο θεό

Καλό μήνα Έλληνες χρυσαετοί!




ΗΛΙΟΣ ΘΕΟΣ

Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω

έχω φίλο τον Ήλιο Θεό
με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό.



Και χωρίς τα φτερά δεν φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά.



Λευτεριά στους ανέμους ζητάω
έχω πάψει να είμαι θνητός
ανεβαίνω ψηλά κι αγαπάω
δίχως σώμα χρυσός αετός.



Και χωρίς τα φτερά δεν φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά.



Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω
έχω φίλο τον Ήλιο Θεό
με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό.

6 σχόλια :

  1. Καλό μήνα Ιφιγένεια!!
    Με έναν Ηλιο Θεό,φίλο και οδηγό
    στους ανέμους λευτεριά ζητάμε
    Με χρυσά τα φτερά μας πετάμε
    και πάμε...με λεύτερη ψυχή
    και νου φωτεινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και Τόλμη Καλλιστώ μου!
      χωρίς φόβο αλλά με πάθος!!
      Καλό μήνα καλή μου Νύμφη!!!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα να έχουμε Ιφιγένεια με δύναμη και υγεία!!
    Και τι το καλύτερο από μια ηλιόλουστη πρωτομηνιά όπως σήμερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα να έχουμε αγαπημένε μου Διόνυσε!!
      με ηλιόλουστες τις καρδιές μας!!!

      Διαγραφή
  3. Εκεί ψηλά στο βασίλειο του Ηλίου, εκεί είναι η θέση της Ελληνικής Ψυχής, στα ύψη, στο Φώς και στην Ελευθερία!!
    Τον αετό αυτής της Ψυχής προσμένουμε να ξυπνήσει και να απλώσει τις φτερούγες του υπερήφανος και υψιπετής!!
    Καλό μήνα στην Ελληνική Ψυχή!!
    Καλό μήνα αγαπητή Ιφιγένεια, καλό μήνα σε όλους τους Ηλιογενείς Έλληνες!!.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υψιπετής η ψυχή του Έλληνα λευτεριά στους ανέμους ζητάει με έναν σύμμαχο Ήλιο θεό!
    Καλό μήνα αγαπητέ μου Μεγιστία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...