Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΟΥ ΛΗΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΝΙΑ... ΣΕ ΞΕΠΟΥΛΟΥΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ....!

ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΟΥ ΛΗΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΝΙΑ ΣΕ ΞΕΠΟΥΛΟΥΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΘΕΑΤΡΙΝΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΞΕΠΟΛΟΥΝ ΣΤΙς ΔΗΘΕΝ ΣΚΛΗΡΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ 
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΑΤΡΊΝΟΙ ΥΠΗΡΈΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΊΝΟΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΤΆΣΕΙΣ ΣΤΟΧΕΎΟΥΝ ΣΤΗΝ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΠΟΧΑΥΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΟΥ...
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ!



Στο παζάρι του ληστή
πούλησα τα δάκρυα μου

κι ηύρα την πόρτα σου κλειστή, 

αγάπη, αγάπη, αγάπη μου
πούλησα και την καρδιά μου...

Στο παζάρι του φονιά
σ' έφεραν σαν περιστέρι
Σάββατο βράδυ στις εννιά
και πούλησα, και πούλησα 
τα μάτια μου κι αγόρασα μαχαίρι...

Στο παζάρι της αυγής
πούλησα και τη φωνή μου
πήρανε και το αίμα μου, 
αγάπη, αγάπη, αγάπη μου
πέτρα της υπομονής μου...

Στα παζάρια όλης της γης
παίξαν ζάρια τη χαρά μου
κι αγάπη μου σ' αγόρασαν
μ' αλυσίδες, μ' αλυσίδες και πληγές
και καρφιά στον ερωτά μου...



Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης.

Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου.

1η Ερμηνεία: Μανώλης Μητσιάς.

2η Ερμηνεία: Μαργαρίτα Ζορμπαλά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...