Τρίτη, 8 Σεπτεμβρίου 2015

H ΠΟΛΙΤΙΚΗ, KOIΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ - Γ΄ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Την Εισαγωγή και τα επόμενα μέρη του άρθρου μπορείτε να τα διαβάσετε: 
Γ΄    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Από το  1821  μέχρι  σήμερα  το  ΧΡΗΜΑ  στην  Ελλάδα  ελέγχεται  από  ξένους.  
Είναι  δυνατόν  ο χρυσός,  οι  τραπεζικές συναλλαγές,  τα  συναλλαγματικά  
αποθέματα,  δηλαδή    όλη  η  ροή  του χρήματος  στην  Ελλάδα,  να  ελέγχεται   
εδώ  και  200  χρόνια από  μια  εβραϊκή  οικογένεια  του εξωτερικού  (Ρότσιλντ)  
και  οι απατεώνες  «έλληνες»  πολιτικοί   να  παριστάνουν  ότι  κυβερνούν μία ανεξάρτητη  χώρα;  Aνεξάρτητη   σε  τι;


Ο  ΑΝΩΤΑΤΟΣ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ  ΑΡΧΩΝ  ΤΟΥ  ΚΟΣΜΟΥ

Χτισμένο το 1992, το Ανώτατο Δικαστήριο του Ισραήλ βρίσκεται στην Ιερουσαλήμ,  
μπροστά  από το  Κνεσέτ. 
Ένας  συμβολισμός:  Η  ανώτατη  οικονομική  δύναμη  του  κόσμου  χτίζει  το  κτίριο
της  ανώτατης  δικαστικής  εξουσίας, δίπλα  στην  ανώτατη  νομοθετική  εξουσία.   
        Το Ανώτατο Δικαστήριο του Ισραήλ είναι η δημιουργία μιας ιουδαϊκής  
οικογένειας: των Ρότσιλντ.
        Στις διαπραγματεύσεις τους με το Ισραήλ, είχαν συμφωνήσει να δωρίσουν  το κτίριο υπό τρεις προϋποθέσεις:
      1)  Οι  Ρότσιλντ  θα ήταν αυτοί που θα επέλεγαν  το οικόπεδο.
      2)   Οι Ρότσιλντ θα ήταν αυτοί που θα επέλεγαν  τους αρχιτέκτονες.
      3)   Κανείς δεν θα ήξερε ποτέ την τιμή της κατασκευής του.

 OI  «EΛΛΗΝΙΚΕΣ»  ΤΡΑΠΕΖΕΣ  ΤΟΥ  ΡΟΤΣΙΛΝΤ  

Το  κεντρικό  κτήριο  της  Τράπεζας  της   «Ελλάδος».

Το  κεντρικό  κτίριο  της  « Εθνικής»  Τράπεζας

Η  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ  ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ  ΤΗΣ  ΧΩΡΑΣ

Τα  τελευταία  40  χρόνια  μία  κατάρα  έπεσε  πάνω  στον  Ελληνικό  λαό.  Οι  πολιτικοί  του,  
όλοι  πράκτορες  ξένων συμφερόντων,  κατέστρεψαν  μεθοδικά  όλη  την  παραγωγική  βάση  
της  χώρας.  Διαλύσανε  την  γεωργία,  την κτηνοτροφία,  την  βιομηχανία.  H  ΕΠΊΣΗΜΗ  
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΊΑ  γι   αυτό  ήταν  ότι  η  Ευρώπη  μας  διέταξε  να  γίνουμε χώρα  παροχής  
υπηρεσιών  (δηλ.  γκαρσόνια   για  τουρίστες).  Έτσι  οι  ηλίθιοι  πράκτορες  «έλληνες»  
πολιτικοί κατέστρεψαν  τους  έλληνες   αγρότες  και  περιόρισαν  (με  αποτελεσματικότητα)  
την  ελληνική  γεωργία  από  60%  στο 4%  του  Α.Ε.Π.  Το  αποτέλεσμα:  εισάγουμε  λεμόνια         από  την   Αργεντινή,  γκρέιπ  φρουτ  από  το  Ισραήλ   (έχουν δουλέψει  άλλωστε  κοντά  
στους  εβραίους  αγρότες  η  Τζαβέλα  και  άλλοι  «έλληνες»   πολιτικοί),  ραντισμένα  με 
δηλητήρια  αχλάδια  από  την  Τουρκία  και  ξηρούς  καρπούς  από  την   Αίγυπτο.  Προ  
ετών  τεράστιες  ποσότητες αιγυπτιακών  φιστικιών  επιστράφηκαν  από  την   Γερμανία  
πίσω  στην  Αίγυπτο.  Ήταν  γεμάτα  με  τον  μύκητα Αφλάτοξους,  ένα  πολύ  επικίνδυνο   μύκητα που  προκαλεί καρκίνο  στο  συκώτι.  Αυτά τα  ίδια αποθέματα δηλητηριασμένων  
φιστικιών,  τα  πήραν  φθηνά  από  την  Αίγυπτο,   απατεώνες  έλληνες  έμποροι,  με  την  
προστασία «ελλήνων»  πολιτικών  και  τα  διέθεσαν  ανεξέλεγκτα  στην  ελληνική  αγορά.  
Εκεί  βέβαια  που  οι  «έλληνες»   πολιτικοί διέπρεψαν  με  μανία, ήταν  στην  εξόντωση  
της  ελληνικής  βιομηχανίας,  που  είχε  αρχίσει να ανεβαίνει  στην διάρκεια της   στρατιωτικής  δικτατορίας. Πέτυχαν  σε  20  χρόνια  να  εξαφανίσουν  τελείως  την  ελληνική   βιομηχανία   και  να  την στείλουν  όλη  στα  Σκόπια,  στην  Βουλγαρία  και   στην  Αλβανία.
        Μία  νέα  καθαρή  κυβέρνηση  που  θα  αναλάβει,  θα  έχει  ένα  τιτάνιο  έργο  να  επιτελέσει 
 στον  τομέα  της  οικονομίας. Μία  πραγματικά  ανεξάρτητη,  παραγωγική  και  φιλολαϊκή  
οικονομική  πολιτική,   μιας  πραγματικής  κυβέρνησης  του Ελληνικού  λαού,  θα  είναι  μία    
γιγάντια  προσπάθεια.  Θα  χρειαστούμε  σελίδες  ολόκληρες  ακόμη  και  για  να  την περιγράψουμε    στοιχειωδώς.  Σχηματικά  μπορούμε  να   περιγράψουμε  ορισμένες  κινήσεις  προς  την  
επιθυμητή  κατεύθυνση όπως:  Δημιουργία  πραγματικής   κεντρικής  τράπεζας,  υπό  τον  έλεγχο 
 αποκλειστικά  του  δημοσίου.  Η  κεντρική  τράπεζα  θα ελέγχει   τα  αποθέματα  χρυσού,  θα  
εκδίδει  το  εθνικό  νόμισμα  και  θα  καθορίζει  τις  νομισματικές  συναλλαγές.  Θα  έχουμε  βεβαίως     εθνικοποίηση  του  τραπεζικού  τομέα.   Θα  ξεφύγουμε  από  τα  νύχια  του   Ρότσιλντ,  
του  Ροκφέλερ,  του  Σιφ,  του Κούν,  του  Λαζάρ   και  όλων  των  διεθνών  τοκογλύφων.  Θα   επιδιώξουμε  μία  ειδική  σχέση  με  την  ευρωπαϊκή  ένωση,  αν υπάρχει  Ε.Ε.  (αμφίβολο - η  Αγγλία  θα   αποχωρήσει  σύντομα  και  την  υπόλοιπη  Ευρώπη  θα  την  καταστρέψουν  
οι λαθρομετανάστες).  Ταυτόχρονα  θα  δοθεί  ιδιαίτερη  βαρύτητα  στην πρωτογενή  παραγωγή  
(γεωργία,  κτηνοτροφία,  αλιεία κλπ).  Πρέπει  οπωσδήποτε  να  επιτευχθεί  αυτάρκεια  στην  
διατροφή  του  ελληνικού  λαού.  Θα  γίνει  δραστήρια εκμετάλλευση  του  φυσικού  πλούτου  της  
πατρίδας  μας(ορυκτά,  πετρέλαιο,  φυσικό  αέριο).   Τέλος  μεγάλη  προσπάθεια  θα πρέπει  να  γίνει  για  την  ανάπτυξη  πραγματικής  βαριάς  βιομηχανίας    και  μάλιστα  με  προσανατολισμό   στην  αεροδιαστημική, πυραυλική,  ηλεκτρονική,  χημική  
(και  φαρμακευτική  -  χρειαζόμαστε  και  μπορούμε  να  πετύχουμε  την  αυτάρκεια  σε καλά  
φάρμακα –όχι  να  μας  τα  φέρνει  νοθευμένα  από  το  Πακιστάν  η  ισραηλινή  εταιρεία  
TEVA,  που  θέλει  να αγοράσει  και  όλα  τα  ελληνικά  φαρμακεία,  να  καταστήσει  
υπαλλήλους  της  τους  έλληνες   φαρμακοποιούς – είναι  το «άνοιγμα»  του  επαγγέλματος  
που  θέλει  η  Ευρώπη,  ο  Τσίπρας  και  ο   Μεϊμαράκης),  ναυπηγική  και  αμυντική βιομηχανία.  


ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ  ΕΓΧΩΡΙΑΣ  ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ
                     Η  Ελλάς πρέπει, πάσει θυσία, να αποκτήσει  ισχυρή εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία. 
      Νομίζουμε  ότι  οι  αρχαίοι  έλληνες  έβγαζαν  μόνο  φιλοσόφους   και   συγγραφείς,   μακριά  από  την  πρακτική  ζωή. Στην  πραγματικότητα,  οι  αρχαίοι  πρόγονοί  μας,  ήταν  πρώτα  και  
κύρια,  τεχνικά  μυαλά,  ήταν  ΧΤΙΣΤΕΣ, ΜΑΣΤΟΡΟΙ, ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ,  ΤΕΧΝΙΤΕΣ,  ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΕΣ,  
ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ,   ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ,  ΣΙΔΗΡΟΥΡΓΟΙ,   ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΙ,  ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ,  ΝΑΥΠΗΓΟΙ  και  ΜΕΤΑ  φιλόσοφοι,  ρήτορες  και  ποιητές.
         Όλη  η  Μεσόγειος,  μέχρι  τα  βάθη  της  Ασίας,  είναι  σπαρμένη  
από  Ελληνικά τεχνολογικά  θαύματα,  από  μηχανικές  κατασκευές,  από  πόλεις,  λιμάνια,  φρούρια, ΑΘΑΝΑΤΑ  ΤΕΧΝΙΚΑ  ΕΡΓΑ,  που  επιζούν  
και  θαυμάζουμε  μέχρι  σήμερα.
                Η Ελλάς  είναι  η  μόνη μεσαία χώρα της Ευρώπης πού δεν έχει αυτοκινητοβιομηχανία.  
Είναι αδύνατον να υπάρχει  ένα σχετικά ανεξάρτητο κράτος χωρίς αυτοκινητοβιομηχανία με τα παρελκόμενά της. Πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να αναπτυχθούν στην Ελλάδα τουλάχιστον 3 αυτοκινητοβιομηχανίες  με  συνολική  δυναμικότητα  πάνω  από 2.000.000  μονάδες. Η εσωτερική αγορά θα απορροφά περίπου 500.000 και οι πωλήσεις  στο εξωτερικό (π.χ. Αφρική) τουλάχιστον 1.500.000 μονάδες με τεράστια εισροή συναλλάγματος και δημιουργία  πλεονασματικού εμπορικού ισοζυγίου. Συνήθως  στην  επταετία  αρχίζει  η  αντικατάσταση  ενός αυτοκινήτου,  οπότε  μια  εσωτερική  
αγορά  500.000  επί  7  έτη  θα  έχουμε  3.5  με  4  εκατομμύρια  μονάδες,  όση  είναι περίπου  ο  
συνολικός  αριθμός  κυκλοφορούντων  αυτοκινήτων  στην  Ελλάδα.   Χρειάζεται αυτός ο όγκος  
παραγωγής γιατί  οι μελέτες αποδεικνύουν ότι είναι το όριο για να είναι βιώσιμη μία αυτοκινητοβιομηχανία. Παράλληλα  μεγάλος αριθμός παράπλευρων τροφοδοτικών  βιομηχανιών και βιοτεχνιών θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την εθνική παραγωγή. Προτείνωμία μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία μαζικής παραγωγής για μικρά και μεσαία αυτοκίνητα ( τύπου VW), μία βιομηχανία αυτοκινήτων πολυτελείας   πού να παράγει και βαριά φορτηγά, στρατιωτικά οχήματα, αγροτικά μηχανήματα, τρακτέρ, εκσκαφείς, λεωφορεία κλπ,  και μία για σπορ αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες. Οι κινητήρες μπορεί να είναι εσωτερικής καύσεως, υδρογόνου, ηλεκτροκινητήρες κλπ.
               Φαντάζει απίθανο; Και η Σουηδία δεν είχε προπολεμικά αυτοκινητοβιομηχανία,  ήταν  
μία  καθαρά  αγροτική  χώρα,  αλλά μετά τον πόλεμο αντέγραψε την  Μερσεντές και πέτυχε:  
VOLVO,  SAAB,  SCANIA,  πολεμικά  αεροσκάφη  κλπ.
               Ο Μεταξάς προσπάθησε πολύ να κάνει αυτοκινητοβιομηχανίες. Ακόμη και μία βιομηχανία τρακτέρ έκανε στη Θεσσαλονίκη, πού έβγαζε 800 μονάδες τον χρόνο. Μεταπολεμικά όλες οι προσπάθειες απέτυχαν. Ποιός είναι ο λόγος;   Πάσχουμε από τεχνολογικό μυαλό; Δεν έχουμε ικανούς μηχανικούς και τεχνικούς;
 Τι  συμβαίνει;
               Προ ετών  οι ιάπωνες, με την  πρόβλεψη ότι  θα εισέλθουμε στην ΕΟΚ ίδρυσαν μία βιομηχανία αυτοκινήτων ΝΙSSAN στον Βόλο. Λογάριασαν χωρίς τον  ξενοδόχο. Οι ιάπωνες έκλεισαν το εργοστάσιο, δηλώνοντας ότι 2 χρόνια παρακαλούσαν για συνάντηση με τον υπουργό   
βιομηχανίας χωρίς αποτέλεσμα. Ανάλογα περιστατικά έγιναν σε όλη την Ελλάδα.
                Είναι τελείως τρελό. Η Ελλάς δεν έχει βιομηχανία αυτοκινήτων για κάποιο λόγο.
                Τελικά  ένας Γάλλος μας αποκάλυψε το μυστικό. Στο βιβλίο "Ανθρωπογεωγραφία της Ελλάδος" ΕΚΚΕ, 1968, ο Bernard Kayser, αναφέρει ότι στην Ελλάδα είναι τεράστια η δύναμη των εισαγωγέων αυτοκινήτων.  Οι  εισαγωγείς  αυτοκινήτων εξαγοράζουν  τους  «έλληνες» πολιτικούς, όλων  των  κομμάτων,  οι οποίοι εμποδίζουν την δημιουργία τέτοιων βιομηχανιών, προς  δόξα  
των  εισαγωγέων  και  τελικά  των  μητρικών  βιομηχανιών.
                 Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει αυτό.
       Ακόμη και προχθές ο ελεεινός Κυριάκος  Μητσοτάκης σε δηλώσεις του τόνιζε ότι οι έλληνες πρέπει να ασχολούνται  μόνο με τον τουρισμό, δηλαδή η μοίρα των ελλήνων για τους αλήτες πράκτορες έλληνες πολιτικούς είναι να  υπηρετούν αιώνια σαν γκαρσόνια τους ξένους.
               Σημείωση: Κάποτε στον τύπο, σαν όλως  ξεχωριστό  κοινωνικό  γεγονός δημοσιεύθηκαν φωτογραφίες εισαγωγέων αυτοκινήτων,  (του Μανδύλα) να τραπεζώνουν τον Ρότσιλντ. Πολλές  φιλίες οι εισαγωγείς αυτοκινήτων με τον Ρότσιλντ.
               Όπως γνωρίζουν όλοι, η Τράπεζα της Ελλάδος και η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ανήκουν στον Ρότσιλντ.  Μέσω του Ρότσιλντ  εύκολα οι εισαγωγείς αυτοκινήτων ελέγχουν τις αποφάσεις των πολιτικών.  Ένας  τελείως  άγνωστος  και   μέτριος δικηγόρος,  ο  Δένδιας,  ανασύρθηκε  από  
την  αφάνεια,  έγινε  βασικός  παίκτης  της  Ν.Δ.  και  προωθείται  για  πρωθυπουργός. Δεν  είχε  
άλλους  ικανούς  νομικούς  ο  Κωστάκης  Καραμανλής  και  έπρεπε  να  αναδείξει  τον  δικηγόρο  
του  Ρότσιλντ;-


ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ  




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...