Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου 2016

Ο ΦΡΑΝΚ ΧΕΡΜΠΕΡΤ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ (ΝΤΙΟΥΝ), ΚΑΙ Ο ΕΞΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Α΄ ΜΕΡΟΣ

ΜΙΚΡΗ  ΙΣΤΟΡΙΑ  ΤΗΣ  ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ  ΤΗΣ  ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ

Το  αμμοσκούληκο  του  Ντιουν  (=Θίνα = Αράκις).
 ΦΡΑΝΚ  ΧΕΡΜΠΕΡΤ

ΦΡΑΝΚ  ΠΑΤΡΙΚ  ΧΕΡΜΠΕΡΤ,  (1920 - 1986)
Ο  Frank Patrick Herbert,  (1920 - 1986) ήταν ένας Αμερικανός συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας, πιο γνωστός για την πασίγνωστη «Όπερα του Διαστήματος»,   
το μυθιστόρημα Ντιουν  (Dune και τις  πέντε συνέχειές  του.   Αν και έγινε γνωστός για την επιστημονική φαντασία, ήταν επίσης ένα δημοσιογράφος εφημερίδας, φωτογράφος, διηγηματογράφος, κριτικός  βιβλίων, οικολογικός σύμβουλος και λέκτορας.
Ο  Χέρμπερτ έγραψε πολλά μυθιστορήματα  Ε.Φ. Το σημαντικότερο μυθιστόρημα καθαρήςΕ.Φ.  είναι  το «Ο  ΔΡΑΚΟΣ  ΤΗΣ  ΘΑΛΑΣΣΑΣ»,  1955.  Εξαιρετικό μυθιστόρημα  Ε.Φ.  
φορτωμένο  ως  επάνω  με  λεπτομερείς  τεχνολογικές  περιγραφές και  με  μια  απίστευτη  
ψυχογραφική  σκηνή  ηρώων,  η  ιστορία  των  οποίων εκτυλίσσεται  στα  βάθη  των  ωκεανών.
Άλλο  ενδιαφέρον  μυθιστόρημα  Ε.Φ.  του  Φρανκ  Χέρμπερτ  είναι  «Οι θεοποιοί», 1972. 
Στο  μυθιστόρημα  αυτό  ένας  λαός  στο  μέλλον  αρπάζει  την  εξουσία  στον  γαλαξία.  
Ο  λαός αυτός ουσιαστικά «ήταν μία σφιχτή κοινωνία γυναικών, που όλες δούλευαν  σε  πόστα  εξουσίας, μέσω  των  συζύγων  τους».
"Οι  οδηγίες  που  είχαν  από  τα  αρχαία  χρόνια  ήταν  σαφείς.  Για  να κυβερνήσετε  τον  
κόσμο  πρέπει  «να  μπείτε  μυστικά  στους  ξένους  λαούς,  να χωθείτε  μέσα  τους,  να  
αναπτυχθείτε με την υιοθετημένη κουλτούρα, να αναπτύξτε τα αδύναμα πολιτικά 
σημεία, να οργανώστε  μια  παράνομη δύναμη,   να  εκπαιδεύστε  τους  απογόνους 
 για  να  αναλάβουν".    
Το μυθιστόρημα βέβαια για το οποίο έγινε διάσημος ο Χέρμπερτ είναι ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ  
ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ  ΝΤΙΟΥΝ  (Dune)  (=Θίνα,  αμμόλοφος).
Tο  μυθιστόρημα «Θίνα» εκδόθηκε το 1965  (αφού πρώτα δημοσιεύτηκε σε συνέχειες στο Astounding Science Fiction το 1963).  Αν και διαδραματιζόταν στο απώτατο μέλλον, σε έναν Γαλαξία αποικισμένο από τους Ανθρώπους και πλημμυρισμένο με παράξενα μηχανήματα, δεν έδινε έμφαση στις θετικές επιστήμες αλλά στην κοινωνιολογία, στη φιλοσοφία, στην οικολογία και στην ψυχολογία – στις «ήπιες επιστήμες».
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ  ΠΑΝΩ  ΣΤΗΝ  «ΘΙΝΑ» 
Το  έπος  της  «Θίνας»   που διαδραματίζεται  στο μακρινό μέλλον, ασχολείται με πολύπλοκα θέματα όπως η ανθρώπινη επιβίωση και η  εξέλιξη, η οικολογία και η διασταύρωση της θρησκείας, της πολιτικής και της εξουσίας.
Η  «Θίνα»  αποτελεί  την  εξέλιξη της «διαστημικής όπερας» και συνεχίζει  την παράδοση της περιγραφής μιας επικών διαστάσεων ιστορίας σε έναν απόλυτα φανταστικό κόσμο.
Την  παράδοση αυτή  είχε ξεκινήσει μεταπολεμικά  το μυθιστόρημα  καθαρής Φαντασίας  
«Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών», του φιλολόγου Τζον Ρόναλντ Ρούελ Τόλκιν.
Ο  Χέρμπερτ  φαντάζεται  έναν  πλανήτη που  είναι  μία απέραντη  έρημος  με αμμόλοφους  (Ντιουν = Θίνα) και ονομάζεται Αράκις.  Ο  Αράκις  αστρονομικά  είναι ο  τρίτος  πλανήτης  
του  αστερισμού  του  Κανώπου.  Ο  πλανήτης  δεν  έχει  καθόλου θάλασσες,  ούτε  ποτάμια,  ούτε  βροχές,  ούτε  δέντρα  και  δάση.  Στον  πλανήτη  ζει μία  φυλή  ιθαγενών  ανθρώπων,  απόγονοι  των  Αράβων,  που  λέγονται  Φρέμεν, μιλούν  αραβικά,  έχουν  αραβικά  ονόματα  και  ζουν νομαδική ζωή.  Η θρησκεία τους είναι μία μετεξέλιξη του  Ισλάμ  που  ονομάζεται  Ζενσούνι.
Ένα  ολόκληρο  τμήμα  του  Γαλαξία  έχει  αποικιστεί  από  τους  ανθρώπους  της  γης, που  
παραδόξως  είναι  όλοι  Άραβες.  Η  υψηλή  τεχνολογία  των  υπολογιστών  και των  ρομπότ  έχει  απαγορευτεί,  ο  πολιτισμός  ουσιαστικά  είναι  Φεουδαλικού  τύπου με  αυτοκράτορες,  πρίγκιπες  και  βαρόνους  (με ονόματα  όπως:  Παντισάχ  Σαντάμ IV,  πριγκίπισσα  Ιρουλάν,  Τουφίρ  Χαβάτ  κλπ.  Οι  δολοπλοκίες  δίνουν  και παίρνουν  και  τελικά  εμφανίζεται,  με  
προγραμματισμένο  τρόπο,  ένας  γιος  ενός Δούκα,  ο  Μουαντίμπ,  με  παραψυχολογικές  
δυνάμεις,  που θα αναλάβει να οργανώσει  τον πλανήτη  Θίνα  και  να  τον  μετατρέψει  σε  
κυρίαρχο της Αυτοκρατορίας. 
Μέσα  σ’ αυτά  μία  εξωτική  μορφή  ζωής  της  Θίνας,  το  γιγάντιο  αμμοσκούληκο παίζει  
σημαντικό  ρόλο,  γιατί  παράγει  ουσίες,  που  παρατείνουν  την  ζωή.
Βέβαια  η  ουσία  του  βιβλίου  είναι  άλλη.  Σε  όλη  αυτή  την  Γαλαξιακή αυτοκρατορία  κουμάντο  ουσιαστικά  κάνει  μία  μυστηριώδης  ένωση  γυναικών, που  ονομάζεται  ΜΠΕΝΕ  
ΓΚΕΣΕΡΙΤ  και  μιλάει  ΕΒΡΑΪΚΑ.  Οι  γυναίκες  Μπένε Γκεσερίτ  δεν  διευθύνουν  μόνο  
εκ  του  αφανούς  την  Αραβική διαστρική αυτοκρατορία  αλλά  προγραμματίζουν  τις  
γεννήσεις  και  επιβάλλουν  και καθοδηγούν  τους  άρχοντες.  Οι  Μπένε  Γκεσερίτ  δηλαδή  είναι  ένα  διαχρονικό οργανωμένο  γυναικείο  μοναχικό  σώμα  με  ειδική  (ταλμουδική -  καμπαλιστική) εκπαίδευση  και  νοοτροπία,  με  κυριότερη  αποστολή,  τον  έλεγχο  των  
προσώπων της εξουσίας  και  την «παραγωγή» κατάλληλων αρχόντων  με  ειδική  ευγονική 
τακτική. 
(Παράβαλε  με  τις  σημερινές  συνθήκες:  οι  βασιλικές  οικογένειες  της  Ευρώπης, έχουν  
πλέον όλες  ιουδαιοποιηθεί  (π.χ. οι βασιλικές  οικογένειες της Βρεττανίας και της  Ελλάδος,  αλλά  και  της  υπόλοιπης  Ευρώπης,   είναι  από  καιρό Ιουδαιοποιημένες).
Μπορώ να ασκήσω εύκολα κριτική σε  όλη αυτή  την «Όπερα  του  Διαστήματος». Ο  λόγος  βέβαια  που  γράφτηκε  είναι  αυτός  που  αντιλαμβάνεται  ο  αναγνώστης. Το  μέλλον  της  ανθρωπότητας είναι απολύτως  ιουδαϊκό. Διάφορες μυστικές οργανώσεις, τύπου   Μπένε  Γκεσερίτ  θα ελέγχουν τα πάντα. Θα είναι βέβαια  γυναικοκρατούμενες  γιατί  σύμφωνα  με  το  Ταλμούδ «Εβραίος  είναι  ο  εκ  μητρός  Εβραίας  προερχόμενος».  Η  ευρωπαϊκή φυλή  θα  εξαφανιστεί  και  η  δευτέρας  τάξεως  φυλή  θα  είναι  η αραβική.
(παράβαλε τους σημερινούς  λαθρομετανάστες, μυστική συμφωνία του Ρότσιλντ  με  τον  Σαουδάραβα  Βασιλιά,  να  πλημμυρίσουν  την  Ευρώπη, χρηματίζοντας  και  κινητοποιώντας  τους  πάντες,  ακόμη  και  την  επιτροπή  του  Βραβείου  Νόμπελ).

 Υπάρχει  μυστική  συμφωνία  του  Ρότσιλντ  με  τον  Σαουδάραβα  Βασιλιά, να  
πλημμυρίσουν με  λαθρομετανάστες  την  Ευρώπη,  χρηματίζοντας  και  κινητοποιώντας  τους  πάντες,  ακόμη  και  την  επιτροπή  του  Βραβείου  Νόμπελ.



Μία  τεχνική  ερώτηση  στον   υποθετικό  οικολόγο  Χέρμπερτ:  μπορεί  να  υπάρξει τέτοιος  άνυδρος πλανήτης; Η προσωπική μου γνώμη είναι όχι. Κυριότερος λόγος είναι η παραγωγή  και η  κατανάλωση του  οξυγόνου.  Όπως  έχει  αποδειχθεί  το οξυγόνο  στην  γη  παράγεται  
κατά  70%  από το φυτοπλαγκτόν των ωκεανών  και κατά  30%  από τα δάση.  Στην Θίνα 
δεν  υπάρχουν  αυτά  τα  δύο.  Το  οξυγόνο γρήγορα  θα  καταναλωθεί.  Δεν  γνωρίζω  αν  
υπέβαλε  κανείς  αυτή  την  ερώτηση στον  «οικολόγο»  Χέρμπερτ,  μαζί  με  τους  άφθονους  διεθνείς  διθυράμβους  που του  έψαλαν,  για  την  πραγματικά  συγκινητική  προσπάθεια  
να  γράψει  με  ποιόν τρόπο  να  ελέγξει  κανείς  την  ανθρώπινη  φυλή  στο  μέλλον,  με  μία  απάνθρωπη  ταλμουδική  ένωση  γυναικών  με   την  ονομασία  «ΜΠΕΝΕ  ΓΚΕΣΕΡΙΤ».      
ΠΩΣ  ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η  ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ «ΜΠΕΝΕ  ΓΚΕΣΕΡΙΤ»
Ο  «ΠΡΟΦΗΤΗΣ»  ΙΕΡΕΜΙΑΣ
«Υπηρετήστε  τον  βασιλιά  της  Βαβυλώνας  και  θα  σας  βγει  σε  καλό».  

Ο Ιερεμίας (Εβραϊκά‎ Γιρμεγιάχου ή Γιρμεγιά, που πιθανώς σημαίνει «ο Ιεχωβά Εξυψώνει» 
ή «ο Ιεχωβά   Απελευθερώνει [προφανώς από τη μήτρα]») είναι Βιβλικό πρόσωπο που αναφέρεται στη Παλαιά Διαθήκη. Είναι ένας από τους μεγάλους «προφήτες» των Ιουδαίων
 και των εβραιοχριστιανών.   Γεννήθηκε κοντά στην Ιερουσαλήμ, στην Αναθώθ, και καταγόταν από εύπορη ιερατική οικογένεια.
Κλήθηκε στο «προφητικό»  αξίωμα το 627 π.Χ.. Ως «προφήτης» έδρασε κυρίως στην Ιερουσαλήμ όπου και «προφήτευσε» τα επερχόμενα δεινά του Βασιλείου του Ιούδα που τελούσε υπό διαρκή απειλή τόσο της Αιγύπτου όσο και των Βαβυλωνίων.
  Ιουδαίος  προφήτης  Ιερεμίας  είχε ταχθεί  υπέρ  της  σκόπιμης  υποταγής  των Εβραίων  στους  Βαβυλώνιους.  Ο  Ιερεμίας  έδωσε  μεγάλο  αγώνα  και  έπαθε  πολλά, για  να  πείσει  τους Ιουδαίους να μην αντισταθούν στους  Βαβυλώνιους, αλλά να δεχθούν να πάνε σκλάβοι  στην  Βαβυλώνα. «Υπηρετήστε  τον  βασιλιά  της Βαβυλώνας  και  θα  σας  βγει  σε  καλό».  Ο  Ιερεμίας  καταλάβαινε  ότι  η σωφροσύνη της επιβίωσης, επιβάλλει  την  εκ  των  έσω  άλωση  των ισχυρών Βαβυλωνίων  και όχι  την κατά  μέτωπο  αντιμετώπισή  τους.   Το  αποτέλεσμα:  σε 48  χρόνια  από  τον  ερχομό  των  Ιουδαίων  στην  Βαβυλώνα,  οι  Βαβυλώνιοι μετατράπηκαν  σε  υποτελείς  των  μετοίκων  από  την  Ιουδαία.  Οι  σκλαβωμένοι Ιουδαίοι  στην  Βαβυλώνα  είχαν  αλώσει  οικονομικά  όλη  την  χώρα  και  μάλιστα στις  πλέον  
προσοδοφόρες  δραστηριότητες. Σταδιακά  ολόκληρη  η  εύρωστη  τότε υπερδύναμη  της  Βαβυλώνας  δέθηκε  από  τους  Ιουδαίους  σε  ένα  δίκτυο μεθοδικής  αφαίμαξης,  τόσο στην  οικονομία  όσο  και  στους  
υπόλοιπους  τομείς.  Τα Ιουδαϊκά  προνόμια  εκτινάχθηκαν  στα  ύψη  αφού  ο  «προφήτης»  Δανιήλ αναφέρεται  σαν  «ο  εβραίος  πρωθυπουργός  της  Βαβυλώνας".
"Αμέσως  μετά  τον  θάνατο του  Ναβουχοδονόσορα «ανάμεσα  στα  560  και  550  π.Χ. 
οι  τιμές  των  αγαθών  στην  Βαβυλώνα  ανέβηκαν  μέχρι  και  50%  και  ανάμεσα  στα 550  και  485  π.Χ. έφθασαν  στα  200 %".      
Πέτρα  Έισελε  «ΒΑΒΥΛΩΝΑ».  Σελίς  333.
«ΠΡΟΦΗΤΗΣ»  Ησαΐας:  Ο Πέρσης  βασιλιάς  Κύρος  είναι  
καλό όργανο του Ιεχωβά.
Ησ. 45,1       Οὕτω λέγει Κύριος ὁ Θεὸς τῷ χριστῷ μου Κύρῳ, οὗ ἐκράτησα τῆς δεξιᾶς ἐπακοῦσαι ἔμπροσθεν αὐτοῦ ἔθνη, καὶ ἰσχὺν βασιλέων διαῤῥήξω, ἀνοίξω ἔμπροσθεν αὐτοῦ θύρας, καὶ πόλεις οὐ συγκλεισθήσονται.
Ησ. 45,1         Αυτά λέγει Κύριος ο Θεός στον Κύρον, τον οποίον εγώ έχρισα βασιλέα 
και του οποίου την δεξιάν κατέστησα κραταιάν, δια να υπακούσουν εις αυτόν και υποταχθούν ενώπιόν του τα έθνη·  και την ισχύν των βασιλέων θα συντρίψω, θα ανοίξω έμπροσθεν αυτού τας θύρας και καμία πόλις δεν θα  μείνη κλειστή δι' αυτόν.
«Προφήτης»  Ησαΐας 45-1
  «Ο  Ιεχωβά  είπε  προς  τον  κεχρισμένον  αυτού  Κύρον,  το  χέρι  του  ενίσχυσα  για να 
 υποτάξω  έθνη». 
ΔΗΛΑΔΗ  ΓΙΑ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ:  Ο  ΕΒΡΑΙΟΣ  ΘΕΟΣ  ΙΕΧΩΒΑ  ΟΝΟΜΑΖΕΙ  ΚΕΧΡΙΣΜΕΝΟ  (ΔΗΛΑΔΗ  ΧΡΙΣΤΟΝ)  ΤΟΝ  ΒΑΣΙΛΙΑ  ΤΗΣ  ΠΕΡΣΙΑΣ  ΚΥΡΟ,  ΣΤΟΝ  ΟΠΟΙΟ  ΑΝΑΘΕΤΕΙ  ΝΑ  ΥΠΟΤΑΞΕΙ  ΤΑ  ΕΘΝΗ  (ΚΑΙ  ΤΗΝ  ΕΛΛΑΔΑ), - ΓΙΑ  ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ  ΠΟΙΟΥ;    
Α΄ Έσδρας  8,9     και  Ιώσηπος:  «Ιουδαϊκή  αρχαιολογία»  11.123.2 
Διαταγή του κατατρομαγμένου Πέρση Βασιλιά Αρταξέρξη στον φίλο του Ιουδαίο  ιερέα  Έσδρα:  «Αποφάσισα  να  επιτρέψω  σε  όσους Ιουδαίους  το επιθυμούν,  να  
επιστρέψουν  στην  Ιερουσαλήμ.  Όσο  χρυσάφι  και  ασήμι  βρεθεί στην  Βαβυλώνα  να  το  μεταφέρουν  όλο  στην  Ιερουσαλήμ.  Οι  δαπάνες  όλες  θα βαρύνουν  το  
βασιλικό  ταμείο».
  Διαταγή  του  βασιλιά  της  Περσίας  Κύρου: 
Α΄ Έσδρας  2,1-8
« Όλοι  οι  λαοί  πρέπει  να  βοηθήσουν  τους  Ισραηλίτες,  δίνοντάς  τους  χρυσάφι 
και  ασήμι,  δώρα,  άλογα, ζώα  και  διάφορα  άλλα».  
Πέτρα  Έισελε  «ΒΑΒΥΛΩΝΑ»  σελίς  87.
« Όταν  οι  Πέρσες  το  539  π.Χ.  κατέλαβαν  την  Βαβυλώνα,  επέτρεψαν  στους Ιουδαίους  
την  επάνοδό τους στην  πατρίδα τους, για  την οποία τόσο πολύ είχαν θρηνήσει.  Ελάχιστοι  όμως  έκαναν  χρήση  αυτής της  προσφοράς.  Οι δήθεν  φτωχοί αιχμάλωτοι  Ιουδαίοι  δεν  
ήθελαν  να  θυσιάσουν  την  άνεσή  τους  και  την περιουσία  που  έφτιαξαν  στην  ξενιτιά,  
για  ένα  άγνωστο  μέλλον  στην  πατρίδα. Όπως  δείχνουν  οι  πινακίδες  από  έγγραφα  επιχειρήσεων  του  5ου  αιώνα,  μετά  το τέλος  της  εξορίας,  οι  Βαβυλωνιακές  τράπεζες  βρισκόταν  στα χέρια  των  Ιουδαίων.    Ένας  μάλιστα  Ιουδαίος  τραπεζίτης – ακριβέστερα  ο τραπεζικός  οίκος  Μουρασού  και  Υιοί,  είχε  εγκατασταθεί  γερά  
στην εμπορική  ζωή της  Βαβυλώνας  και  πραγματοποιούσε  σημαντικές  συναλλαγές,  
ιδιαίτερα στις αγοραπωλησίες οικοπέδων μεγάλης έκτασης. Η έδρα του ήταν στην Νιππούρ, νοτίως  της  Βαβυλώνας,  και  είχε  υποκαταστήματα  σε  200  (διακόσια)   μέρη  της χώρας.  Μία  τόσο  ευχάριστη  για  τους  Ιουδαίους  εξέλιξη,  δεν  μπορούσε  φυσικά να προβλεφθεί  
από  το  587  π.Χ.  τότε  που  ξεκίνησαν  αιχμάλωτοι». 
Και  για  να  μην  ξεχνιόμαστε:  Αυτή  ήταν  η  οικονομική κατάσταση  στην  Βαβυλώνα  των  Εβραίων  την  13  Ιουνίου 323  π.Χ.  όταν  πέθανε  εκεί  ο  σπουδαιότερος  άνθρωπος που  γεννήθηκε  στην  γη.

«ΠΡΟΦΗΤΗΣ»  ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ιερ. 47,9      καὶ ὤμοσεν αὐτοῖς Γοδολίας καὶ τοῖς ἀνδράσιν αὐτῶν λέγων· μὴ φοβηθῆτε ἀπὸ προσώπου τῶν παίδων τῶν Χαλδαίων· κατοικήσατε ἐν τῇ γῇ καὶ ἐργάσασθε τῷ βασιλεῖ Βαβυλῶνος, καὶ βέλτιον ἔσται ὑμῖν.
Ιερ. 47,9         Ο Γοδολίας ωρκίσθη ενώπιον των ανδρών αυτών λέγων· “μη φοβείσθε τους Χαλδαίους, που ευρίσκονται εις την περιοχήν αυτήν.Παραμείνατε εις την χώραν και υποταχθήτε στον βασιλέα της Βαβυλώνος· εργασθήτε και αυτό θα αποβή προς το καλόν σας.
Ο Ιερεμίας στέλνει επιστολή στους Εβραίους   αιχμαλώτους στη Βαβυλώνα
Ιερ. 36,4  -  Ιερ. 36,7
                  «οὕτως εἶπε Κύριος ὁ Θεὸς Ἰσραὴλ ἐπὶ τὴν ἀποικίαν, ἣν ἀπῴκισα ἀπὸ Ἱερουσαλήμ·
                  οἰκοδομήσατε οἴκους καὶ κατοικήσατε καὶ φυτεύσατε παραδείσους καὶ φάγετε τοὺς καρποὺς αὐτῶν
                  καὶ λάβετε γυναῖκας καὶ τεκνοποιήσατε υἱοὺς καὶ θυγατέρας καὶ λάβετε τοῖς υἱοῖς ὑμῶν γυναῖκας καὶ τὰς θυγατέρας ὑμῶν δότε ἀνδράσι καὶ πληθύνεσθε καὶ μὴ σμικρυνθῆτε·
                  καὶ ζητήσατε εἰς εἰρήνην τῆς γῆς, εἰς ἣν ἀπῴκισα ὑμᾶς ἐκεῖ, καὶπροσεύξασθε περὶ αὐτῶν πρὸς Κύριον, ὅτι ἐν εἰρήνῃ αὐτῆς ἔσται εἰρήνη ὑμῖν».
Ιερ. 36,4        “Ετσι ωμίλησε Κύριος ο Θεός του ισραηλιτικού λαού προς την αιχμαλωτισμένην αποικίαν, την οποίαν εγώ μετώκισα από την Ιερουσαλήμ εις την Βαβυλώνα.
Ιερ. 36,5         Οικοδομήσατε τα σπίτια σας, κατοικήσατε εις αυτά, φυτεύσατε κήπους και φάγετε τους καρπούς αυτών.
Ιερ. 36,6        Λαβετε συζύγους, αποκτήσατε υιούς και θυγατέρας, δώσατε στους υιούς σας συζύγους και εις τας θυγατέρας σας δώσατε άνδρας·  πληθύνθητε και μη ολιγοστεύετε.
Ιερ. 36,7         Επιζητήσατε την ειρήνην και την ευημερίαν της χώρας, εις την οποίαν εγώ σας μετώκισα εκεί και προσευχηθήτε περι των κατοίκων της χώρας αυτής προς τον Κυριον, διότι εις την ειρήνην της χώρας αυτής έγκειται και η ιδική σας ειρήνη.-

ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...