Κυριακή, 10 Δεκεμβρίου 2017

ΠΡΟΣΕΞΕ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΔΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΝΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΜΙΑΣ ΚΟΤΑΣ


Πριν από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο (1914-18) στη Βαρσοβία, στα εβραϊκά μαγαζιά, πωλούταν μία ευχετήρια κάρτα (1909) για το Yom Kippur στην οποία φαινόταν ένας ραβίνος  που κρατούσε την Τορά στο ένα χέρι και ένα πουλί (κότα) στο άλλο. Το πουλί έφερε την εστεμμένη κεφαλή του Τσάρου Νικόλαου. Είναι υπαινιγμός σε μία θυσία Kapparot, δηλαδή τη θυσία μιας λευκής κότας που γίνεται από μερίδα θρησκευομένων Εβραίων την περίοδο του Yom Kippur.  Στην τελετή αυτή, ο πιστός περνά την κότα πάνω από το κεφάλι του, μετά της κόβει το λαιμό προφέροντας  το ακόλουθο: “Αυτό είναι ένα ζώο θυσίας, ας είναι ο εξαγνισμός μου”.  Πρόκειται για μια τυπική θυσιαστική τελετή αίματος, η οποία μάλλον δεν διαφέρει και ιδιαίτερα από τις πρακτικές Βουντού.

ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΑΡΧΙΣΕ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΒΡΑΪΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ.
 
http://www.dailymail.co.uk/news/article-5125545/Russia-investigates-tsar-killed-Jewish-ritual.html


https://www.rt.com/politics/411172-investigators-to-probe-sacrifice-theory/

Η Ρωσία ξεκινά έρευνα για το αν ο Τσάρος Νικόλαος Β’ και η οικογένειά του σκοτώθηκαν από Εβραίους ως μέρος μιας «τελετουργικής δολοφονίας», σε μια κίνηση που έχει εξοργίσει τον  διεθνή  ιουδαϊσμό.

“Οι ανακριτές σκοπεύουν να κάνουν ψυχολογική και ιστορική ανάλυση για να διαπιστώσουν εάν ο θάνατος της ρωσικής βασιλικής οικογένειας ήταν τελετουργική δολοφονία”, δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Ρωσικής Επιτροπής Ερευνών – της υπηρεσίας που ασχολείται με ιδιαίτερα σημαντικά και απρόβλεπτα εγκλήματα – σε μια διάσκεψη στη Μόσχα αφιερωμένη στην έρευνα της δολοφονίας των Ρομανόφ.

Ο Τσάρος Νικόλαος πυροβολήθηκε με τη σύζυγό του και τα πέντε παιδιά τους από κομμουνιστές μπολσεβίκους το 1918, όταν ο Βλαντιμίρ Λένιν ήρθε στην εξουσία. Ο Τσάρος και η οικογένειά του εκτελέστηκαν από μια μπολσεβίκικη ομάδα στις 17 Ιουλίου 1918, σε ένα υπόγειο δωμάτιο στο σπίτι ενός εμπόρου όπου κρατήθηκαν στην οροσειρά των Ουραλίων του Yekaterinburg. Η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία τους έκανε άγιους το 2000.

Η Σβετλάνα Μολντότσκοβα ανακοίνωσε ότι η εξεταστική επιτροπή σχεδιάζει τη σύσταση ειδικής ομάδας εμπειρογνωμόνων αποτελούμενης από εκπροσώπους της Ρωσικής Ακαδημίας Επιστημών, Πανεπιστημίων της Μόσχας και της Αγίας Πετρούπολης και της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Πρόσθεσε ότι οι εμπειρογνώμονες θα αρχίσουν να εργάζονται μετά την ολοκλήρωση ενός σημαντικού ερευνητικού έργου αρχειοθέτησης το οποίο ήταν σε εξέλιξη κατά τη στιγμή της διάσκεψης.

Ο γραμματέας της επιτροπής της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας για την εξέταση των λειψάνων της Βασιλικής Οικογένειας, επίσκοπος Τύχων Σερκούνοβ, δήλωσε στο RIA Novosti ότι ο Νικόλαος Β’ παρέμεινε συμβολική και ιερή φιγούρα ακόμη και μετά την παραίτησή του το 1917. Επομένως, η τελετουργική θεωρία της δολοφονίας έβγαζε νόημα.

O Yakov Yurovsky ο οποίος εκτέλεσε τους Ρομανόφ.

Συζητώντας τη δολοφονία του Τσάρου, ο Σερκούνοβ ισχυρίστηκε ότι οι «Μπολσεβίκοι και οι σύμμαχοί τους εμπλέκονταν στον πιο απροσδόκητο και διαφορετικό τελετουργικό συμβολισμό».

Ο Yakov Yurovsky, ο διοργανωτής της εκτέλεσης που ήταν Εβραίος, αργότερα καυχιόταν για την «ιερή ιστορική του αποστολή».

Ο επικεφαλής εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Εβραϊκών Κοινοτήτων της Ρωσίας, ο Ραβίνος Μπορούχ Γκόριν, δήλωσε στην Interfax ότι ο ίδιος και οι πιστοί του ήταν συγκλονισμένοι από τις δηλώσεις των εκπροσώπων της Εξεταστικής Επιτροπής και της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Σημείωσε ότι οι εκπρόσωποι της Επιτροπής και της Εκκλησίας δεν έχουν συνδέσει τη δολοφονία της οικογένειας Ρομανόφ με τους Εβραίους στις δηλώσεις τους. Ωστόσο, κάθε μορφωμένος που γνωρίζει την ιστορία αυτών των κατηγοριών θα καταλάβει ότι εννοούν τη θεωρία πως η δολοφονία ήταν ένα Καμπαλιστικό τελετουργικό που διοργάνωσαν εβραϊκά μέλη του Κόμματος των Μπολσεβίκων.



  ΘΕΟΔΟΤΟΣ

Παρασκευή, 8 Δεκεμβρίου 2017

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ

ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ 

ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΜΙΑΣ ΚΟΤΑΣ


Άρθρο του Maurizio Blondet  

Μετάφραση-Σχόλια: Ιωάννης Αυξεντίου

 “Εξετάζουμε την εκδοχή της τελετουργικής δολοφονίας πολύ σοβαρά. Μία σημαντική ομάδα της εκκλησιαστικής επιτροπής δεν έχει καμία αμφιβολία για αυτή την εξήγηση”. Αυτά δήλωσε πριν κάποιες ημέρες ο Αρχιμανδρίτης Τύχωνας Σεβκούνωφ, που δεν είναι μόνο ο γραμματέας της πατριαρχικής επιτροπής που συνεχίζει τις μελέτες πάνω στα λείψανα της οικογένειας του Τσάρου Νικόλαου που δολοφονήθηκε το 1918, αλλά θεωρείται και ο πνευματικός σύμβουλος του Πούτιν. 


Ο Αρχιμανδρίτης Τύχων Σεβκούνωφ δεν εννοούσε με αυτές τις φράσεις ότι επρόκειτο για ένα θρησκευτικό τελετουργικό, αλλά για ένα συμβολικό-ιδεολογικό τελετουργικό των  μπολσεβίκων. Ο Αρχιμανδρίτης, κατά την γνώμη μας, έδωσε αυτή την επεξήγηση, για να μην ερεθίσει κάποια συγκεκριμένα'πνεύματα'. Όπως και να έχει, εμείς δεν είμαστε Αρχιμανδρίτες οπότε δεν θα τηρήσουμε τα προσχήματα: θα μιλήσουμε για θρησκευτική τελετουργική δολοφονία.

Για τον πατέρα Τύχωνα, και μόνο το γεγονός ότι κάποιοι σκότωσαν τον Τσάρο, μετά την παραίτηση του από το θρόνο, με αυτό τον τρόπο, καθώς και το γεγονός ότι οι δολοφόνοι μοιράστηκαν τα θύματα, δείχνει ότι θεωρούσαν τη δολοφονία ως ένα ιδιαίτερο τελετουργικό.


Αμέσως, η εβραϊκή κοινότητα της Ρωσικής Ομοσπονδίας, δια στόματος του ραβίνου Baruch Gorin, διαμαρτυρήθηκε με μία ανακοίνωση του πρακτορείου Interfax δηλώνοντας το εξής:  “Αυτές οι δηλώσεις είναι ένα σαφές παράδειγμα μεσαιωνικού σκοταδισμού. Μία αντι-σημιτική θεωρία συνωμοσίας.”


Βέβαια, η υποψία ότι η δολοφονία των Ρομανώφ ήταν ένα είδιος τελετουργικής σφαγής δεν είναι σημερινή. Ο αξιωματικός των Λευκών Nikolai A. Sokolov (1882-1924) που, όταν οι δυνάμεις που μάχονταν κατά των μπολσεβίκων ανακατέλαβαν, για μία σύντομη περίοδο την Αικατερινούπολη, διεξήγαγε την πρώτη έρευνα επί του θέματος. Στον τοίχο του δωματίου που έγινε η εκτέλεση, βρήκε μεταξύ άλλων, ένα σημείωμα με μία φράση γραμμένη στα γερμανικά: “Belsatzar ward in selbiger Nacht von seine Knechten umgebrat”,  (“Ο Βαλτάσαρ  ανατράπηκε  από τους δούλους του την ίδια νύχτα”). Ήταν στίχοι του εβραϊκής καταγωγής ποιητή Heinrich Heine και είναι μία παράφραση από το βιβλίο του Δανιήλ: “Εκείνη την ίδια νύχτα ο Βαλτάσαρ, ο βασιλιάς των Χαλδαίων σκοτώθηκε”. Είναι το απόσπασμα όπου στο βασιλιά Βαλτάσαρ των Χαλδαίων αναγγέλλεται η επερχόμενη καταστροφή με τις λέξεις: “Μενέ, Μενέ, Θεκέλ, Ουφαρσίν. Αυτή είναι η ερμηνεία του πράγματος: Μενέ, ο Θεός μέτρησε τη βασιλεία σου, και την τελείωσε. Θεκέλ, ζυγίστηκες στην πλάστιγγα, και βρέθηκες ελλιπής. Φερές, διαιρέθηκε η βασιλεία σου, και δόθηκε στους Μήδους και Πέρσες.” (Δανιήλ . Κεφ. 5, 25-28)


 

Οι διοργανωτές της σφαγής ήταν ο Yakov Sverdlov (Yankel Solomon), ο Philippe Goloshchyokin (Shaya-Isay Fram Goloshchekin) ο Pyotr Voykov (Pinhus Wainer), ο Beloborodov Alexander Georgievich (Vaisbart Yankel Isidorovich), ο Konstantin Myachin (Vasily Yakovlev) και ο Georgy Safarov (Voldin).

Κάποιοι από τους μπολσεβίκους δολοφόνους είχαν ενδιαφέρουσες ραβινικές γνώσεις. Ο αρχηγός του εκτελεστικού αποσπάσματος, Yakov Yurovskij (1878-1938) είχε μελετήσει στη συναγωγή. Το δεξί χέρι του εκείνη τη νύχτα, ο Mikhail A. Medvedev (Kudrin), κατά πάσα πιθανότητα και αυτός εβραϊκής καταγωγής πυροβόλησε στο κεφάλι τον Τσάρο και τη Δούκισσα  Μαρία  Νικολάγιεβνα (19 ετών) με το πιστόλι Browning  n. 389965  που ο ίδιος παρέδωσε, το 1964, πριν πεθάνει, στο Μουσείο της επανάστασης... Την αποστολή να λειώσει τα σώματα με θεϊκό οξύ ανέλαβε ο χημικός Petr Voikov (αληθινό όνομα: Pinkus  Weiner). Ο Philiph (στην πραγματικότητα Isay, που είναι υποκοριστικό στα yiddish) Isaevic Goloshchyokin, ο οποίος μετά έγινε ένας από τους αρχηγούς της επανάστασης (σε αυτόν οφείλεται ο θάνατος ενός εκατομμυρίου ανθρώπων στο Καζακστάν μεταξύ 1932 και 33), καυχιόταν ότι διατηρούσε το κεφάλι του Τσάρου μέσα σε μία γυάλα γεμάτη οινόπνευμα. Ο οπλαρχηγός που έδωσε τη διαταγή για τη σφαγή, ο Yakov Sverdlov (αληθινό όνομα Jankel  Solomon), γιός ενός πλούσιου εμπόρου και μασόνου, ήταν ο πιο άγριος οργανωτής του Κόκκινου Τρόμου εναντίον των Κοζάκων χωρικών του Ντον. Για τη συμμετοχή που είχε στη σφαγή των Ρομανώφ, η πόλη στην οποία συνέβη, η Αικατερινούπολη, μετονομάστηκε προς τιμή του, Sverdlovsk. Ο Ιουδαίος ποιητής David Bergelson τον επαίνεσε ως “την  υπερηφάνεια του εβραϊκού  λαού”.


Εξάλλου, πριν από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο (1914-18) στη Βαρσοβία, στα εβραϊκά μαγαζιά, πωλούταν μία ευχετήρια κάρτα (1909) για το Yom Kippur στην οποία φαινόταν ένας ραβίνος  που κρατούσε την Τορά στο ένα χέρι και ένα πουλί (κότα) στο άλλο. Το πουλί έφερε την εστεμμένη κεφαλή του Τσάρου Νικόλαου. Είναι υπαινιγμός σε μία θυσία Kapparot, δηλαδή τη θυσία μιας λευκής κότας που γίνεται από μερίδα θρησκευομένων Εβραίων την περίοδο του Yom Kippur.  Στην τελετή αυτή, ο πιστός περνά την κότα πάνω από το κεφάλι του, μετά της κόβει το λαιμό προφέροντας  το ακόλουθο: “Αυτό είναι ένα ζώο θυσίας, ας είναι ο εξαγνισμός μου”.  Πρόκειται για μια τυπική θυσιαστική τελετή αίματος, η οποίο μάλλον δεν διαφέρει και ιδιαίτερα από τις πρακτικές Βουντού.


Αλλά, καλά έκανε η εβραϊκή κοινότητα της Ρωσίας και διαμαρτυρήθηκε. Τι σχέση θα μπορούσαν να έχουν άλλωστε με τη σφαγή των Ρομανώφ; Προφανώς, είναι όλα αντι-σημιτικές  προκαταλήψεις .

Σημείωση: Να μην ξεχάσουμε ότι για να κοπεί το “κεφάλι της κότας” έδωσαν πολλά  χρήματα και οι ελίτ των WASPs. Βέβαια το ίδιο έπραξαν και οι Γερμανοί, αλλά μόνον επειδή  βρίσκονταν σε πόλεμο με τη Ρωσία και ήθελαν να την αποσταθεροποιήσουν.

ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...