Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2018

Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. ΕΙΝΑΙ "ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ" ΚΑΙ "ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ". ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.


Διαβάστε  και  το  άρθρο:  ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.   

ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  ΚΑΙ  ΠΡΟΔΟΤΗΣ


Ο  Τσίπρας  και  ο  Γαβρόγλου  καταργούν  από  τα  Ελληνικά  Σχολεία  τα Αρχαία Ελληνικά,  την μη εβραιοκομμουνιστική  Ιστορία, τα Μαθηματικά, την Φυσική, την Χημεία και άλλα μαθήματα. Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία στην ανακοίνωσή της χαρακτηρίζει την απόφαση ανιστόρητη και τονίζει ότι το υπουργείο «λησμονώντας το «Αγεωμέτρητος μηδείς εισίτω» της Ακαδημίας του Πλάτωνα και αγνοώντας τόσο τη σύνθετη εξέλιξη της μαθηματικής επιστήμης, όσο και τις σύγχρονες προσεγγίσεις της μαθηματικής εκπαίδευσης, προχωρούν σε μια καινοφανή κατάτμηση και αποπλαισίωση των σχολικών μαθηματικών από την επιστημολογική τους αναφορά».  Για τα κόμματα του  Μαρξ,  του  Ρότσιλντ  και  του  Σόρος  ο Πλάτωνας θεωρείται «ρατσιστής» και «φασίστας» και ως εκ τούτου  «το μάθημα που θα πρεπε να διδαχθούμε από τον Πλάτωνα είναι το αντίθετο ακριβώς απ’ αυτό που ο ίδιος προσπαθεί να μας διδάξει», όπως αναφέρει ο ιουδαίος   φιλόσοφος της Παγκοσμιοποίησης Karl Popper.  Τα παιδιά πέρα από εθνική συνείδηση που κατά τους Συριζαίους δεν πρέπει να έχουν, δεν θα πρέπει να έχουν και λογική  και  ικανότητα επίλυσης προβλημάτων της ζωής. Τα μαθηματικά και γενικότερα οι θετικές επιστήμες, κατά Πλάτωνα, κάνουν τον άνθρωπο «ευμαθή, μνήμονα και αγχίνουν».




ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ  ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Αγεωμέτρητο Λύκειο προγραμματίζει το Υπουργείο Παιδείας
Αθήνα 15 Οκτωβρίου 2018
Δελτίο τύπου
 Αγεωμέτρητο Λύκειο προγραμματίζει το ΥΠΠΕΘ

Με λειψή άλγεβρα και χωρίς γεωμετρία, το Υπουργείο Παιδείας καλλιεργεί τον μαθηματικό αναλφαβητισμό και την γνωστική ερήμωση των σχολείων.

     Με μια ανιστόρητη απόφαση, το Υπουργείο Παιδείας προγραμματίζει την αλλοίωση του επιστημονικού περιεχομένου της μαθηματικής  εκπαίδευσης. Λησμονώντας το «Αγεωμέτρητος μηδείς εισίτω» της Ακαδημίας του Πλάτωνα και αγνοώντας τόσο τη σύνθετη εξέλιξη της μαθηματικής επιστήμης, όσο και τις σύγχρονες προσεγγίσεις της μαθηματικής εκπαίδευσης, προχωρούν σε μια καινοφανή κατάτμηση και αποπλαισίωση των σχολικών μαθηματικών από την επιστημολογική τους αναφορά.
     Η συγκεκριμένη απόφαση περιλαμβάνεται, με έναν θεμελιακά λανθασμένο τρόπο, στην επιδίωξη της μείωσης του εξεταστικού φόρτου του Λυκείου. Υπουργείο και ΙΕΠ δείχνουν και πάλι να αντιλαμβάνονται το σύστημα των εξετάσεων ως απολύτως ανεξάρτητο από το σύστημα και τους στόχους της διδασκαλίας και μάθησης. Οδηγούν κατά συνέπεια σε διπλά αρνητικό αποτέλεσμα, ερημώνοντας το μαθησιακό περιεχόμενο της εκπαιδευτικής λειτουργίας. Ενισχύουν την ασκησιολογία στο περιεχόμενο της διδασκαλίας και την παπαγαλία στο περιεχόμενο των εξετάσεων.
     Ο περιορισμός της εκπαιδευτικής βαρύτητας και η κατάργηση της συνοχής στην εξέταση των διδασκόμενων μαθημάτων Μαθηματικών στη Β΄ Λυκείου,
(α) ισοδυναμεί με ουσιαστική ακύρωση του ενδιαφέροντος και της διδασκαλίας αυτών των μαθημάτων,
(β) συντελεί  στην υποβάθμιση του Λυκείου και στην αναζήτηση ελιτίστικων επιλογών στην εκπαιδευτική αγορά,
(γ) συντελεί στην υποβάθμιση της μαθηματικής εκπαίδευσης, από κεντρικό στοιχείο του σύγχρονου αλφαβητισμού σε περιορισμένο εργαλείο μαθηματικοποίησης μόνο των φανερά εκμαθηματικευμένων πεδίων.
     Οι συνεχείς και συνεχώς αυτοαναιρούμενες δηλώσεις και η έκδηλη προχειρότητα των ανακοινώσεων εγείρουν πλέον σοβαρά ερωτήματα ως προς την παιδαγωγική και πολιτική επάρκεια των σχεδιαστών και των ιθυνόντων του Υπουργείου Παιδείας και του ΙΕΠ.
       Φαίνεται πως η κλειστοφοβική συμπεριφορά του ΙΕΠ και η αλαζονική άρνηση κάθε συζήτησης με την ΕΜΕ -παρά τις επίσημες δεσμεύσεις για συστηματική ενημέρωση και συζήτηση- δεν είναι απλά ένα ύφος πολιτικής συμπεριφοράς απέναντι στην ανεξάρτητη και κριτική σκέψη.      
      Η αντίστοιχη περιφρονητική συμπεριφορά σε όλες τις επιστημονικές ενώσειςδηλώνουν μάλλον ένα σύμπτωμα βαθύτερης ανεπάρκειας σε ζητήματα εκπαιδευτικού σχεδιασμού. Αν αντιγράφουν, αντιγράφουν λανθασμένες μεταφράσεις. Αν επινοούν, επινοούν στο κενό.
      Κόβουν και ράβουν την εξεταστέα ύλη, αδιαφορώντας για τη συνοχή της διδακτέας ύλης. Αυθαιρετούν, χωρίς επίγνωση της επιστημολογίας και των εσωτερικών διαρθρώσεων που νοηματοδοτούν τη μάθηση των Μαθηματικών στο Λύκειο. Η μαθηματική εκπαίδευση κομματιάζεται με τρόπο που αναιρείται ως μαθηματική και ως εκπαίδευση. Αποφασίζουν χωρίς συναίσθηση των κοινωνικών και γνωστικών επιπτώσεων που έχει η αποτυχία στα Μαθηματικά στη γενικότερη σχολική αποτυχία.
     Το κατά καιρούς προβαλλόμενο σχίσμα ανάμεσα στο Υπουργείο και στο ΙΕΠ δεν μπορεί να δικαιολογήσει ούτε να μειώσει το αποθαρρυντικό κλίμα και τη μεγάλη ανησυχία για το δημόσιο σχολείο. Αντίθετα, προκαλεί αναστάτωση σε μαθητές και μαθήτριες, αγωνία στις οικογένειες και απόγνωση στο σώμα των εκπαιδευτικών.
     Η ΕΜΕ καλεί τον Υπουργό Παιδείας να αναλάβει μια γενναία πρωτοβουλία ανατροπής αυτής της καταστροφικής εξέλιξης. Να ακυρώσει και να θέσει σε νέα επεξεργασία το ζήτημα της μείωσης του εξεταστικού φόρτου σε Γυμνάσιο και Λύκειο. Να διερευνήσει εναλλακτικές θεωρήσεις και πρακτικές για την αξιολόγηση της μάθησης και της διδασκαλίας. Να τιμήσει την ανακήρυξη του 2018 ως έτους Μαθηματικών, αναζητώντας έγκυρη ενημέρωση και εγκαινιάζοντας έναν ουσιαστικό δημόσιο διάλογο για τη Μαθηματική Εκπαίδευση στο σύγχρονο σχολείο.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας
Ο Πρόεδρος   
Ανάργυρος Φελλούρης    
Καθηγητής Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου    
Ο Γενικός Γραμματέας
     Ιωάννης  Τυρλής
     Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης




ΑΘΗΝΑ 25 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2018 
ΘΕΜΑ: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 
Οι Επιστημονικές Ενώσεις (ΕΕ) Βιοεπιστημόνων, Γεωλόγων, Φυσικών και Χημικών
συναντήθηκαν την Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2018 στα γραφεία της Ένωσης Ελλήνων
Χημικών, στο πλαίσιο της στενής συνεργασίας τους για τα θέματα της Εκπαίδευσης
για να συζητήσουν τις αναγγελίες για το Λύκειο.
Κοινός τόπος στην επεξεργασία των θέσεων υπήρξε η παραδοχή ότι διανύοντας τον
21ο αιώνα, το Εκπαιδευτικό Σύστημα απαιτεί μια θαρραλέα, μακριά από λαϊκισμούς,
πελατειακές σχέσεις και με όραμα μεταρρύθμιση, η οποία θα χαρακτηρίζεται:
1. Από ενιαία φιλοσοφία σε ότι αφορά στους σκοπούς και τους στόχους της,
συνοχή και συνέχεια σε ότι αφορά στην αλληλουχία των γνωστικών αντικειμένων.
Σταθερά θεωρούμε ότι οποιαδήποτε αλλαγή στο εξεταστικό θα πρέπει να είναι
απόρροια της μεταρρύθμισης του Λυκείου και γενικότερα της Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης, με στόχο την ενίσχυση του γνωστικού και παιδαγωγικού χαρακτήρα
του σχολείου και να βρει εφαρμογή στους μαθητές της Α Λυκείου της σχολικής
χρονιάς 2018-2019.
2. Από πλήρη και διαφανή σχεδιασμό όλης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
και όχι μόνο του συστήματος πρόσβασης, ώστε να είναι δυνατή η εκτίμηση για το αν
η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εκπληρώνει τον βασικό της σκοπό: να είναι φυτώριο
των υπεύθυνων, δημοκρατικών, ενημερωμένων και ευαισθητοποιημένων πολιτών
του 21ου αιώνα. Οι πολίτες θα πρέπει να είναι σε θέση να σταθούν κριτικά και να
μετάσχουν στη διαμόρφωση θέσεων για τις μεγάλες προκλήσεις, τεχνολογικές
περιβαλλοντικές, διατροφικές, διαχείρισης πρώτων υλών, ηθικές σε ότι αφορά στην
λειτουργία της επιστήμης και της τεχνολογίας του 21ου αιώνα. Είναι αταλάντευτη η
θέση μας ότι για τον πολίτη του μέλλοντος πρέπει να διασφαλίζεται μια συνεκτική,
σύγχρονη και καλά οργανωμένη ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ένας από τους βασικούς
ΠΥΛΩΝΕΣ της οποίας θα είναι οι ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, οι οποίες σήμερα βρίσκονται  παραγκωνισμένες στο Εκπαιδευτικό σύστημα.
Με βάση τα προηγούμενα και το γεγονός ότι οι μοναδικές πληροφορίες που υπάρχουν αφορούν αποσπασματικά στην Γ Λυκείου και στο εξεταστικό σύστημα οι ΕΕ:
· Επιφυλάσσονται να τοποθετηθούν επί του συνόλου του σχεδίου
μεταρρύθμισης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να διασφαλίζεται η οργανωμένη, σύγχρονη, χρήσιμη και αποτελεσματική Γενική Παιδεία και ο
παιδαγωγικός και παιδευτικός χαρακτήρας της Εκπαίδευσης.
· Επεξεργάζονται από κοινού συνολική την πρόταση για ένα σύγχρονο
πρόγραμμα σπουδών Φυσικών Επιστημών, το οποίο να διατρέχει όλη τη βαθμίδα της
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τόσο σε ότι αφορά στο περιεχόμενο των μαθημάτων
της γενικής παιδείας, όσο και στο περιεχόμενο των μαθημάτων προσανατολισμού.
· Μελετούν το σχέδιο που έχει ανακοινωθεί, ώστε να αναδείξουν τα κενά και
τις ασάφειες με στόχο να προτείνουν βελτιωτικές ρυθμίσεις, προς όφελος των
μαθητών/τριών και της κοινωνίας.
· Εκτιμούν ότι η απόκτηση Εθνικού Απολυτηρίου πρέπει να διασφαλίζεται με
μια σειρά από αξιόπιστες, αδιάβλητες και κοινές για όλους τους μαθητές διαδικασίες
αντικειμενικού χαρακτήρα.
· Θεωρούν αυτονόητο ότι οι Φυσικές Επιστήμες στο Λύκειο θα διδάσκονται
και θα εξετάζονται ως διακριτά μαθήματα. 
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΕΩΛΟΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ-ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΕΩΛΟΓΩΝ-Κλάδο
Γεωλόγων ΓΕΩΤΕΕ
Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΑΣΗΜΙΝΑ ΑΝΤΩΝΑΡΑΚΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΜΠΡΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΦΙΛΛΕΝΙΑ ΣΙΔΕΡΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΒΙΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΝΑΓΟΥΛΑ ΚΟΛΛΙΑ



ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ, ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ, ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΔΙΩΞΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΝ ΠΥΘΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ . ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΔΙΩΞΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΑΡΧΙΜΗΔΗ.

Ένας διακεκριμένος Ιταλός επιστήμονας, ο καθηγητής του Πανεπιστημίου της Πίζας Alessandro Strumia, τιμωρήθηκε προχθές με παύση της συνεργασίας του με το κέντρο πυρηνικών ερευνών CERN, επειδή σε ομιλία του σε σεμινάριο του CERN στη Γενεύη, προκάλεσε «σκάνδαλο», υποστηρίζοντας ότι στα δυτικά Πανεπιστήμια άρχισε να επικρατεί η άποψη ότι η Φυσική είναι ρατσιστική.

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.

Μία καθηγήτρια του Πανεπιστημίου του Illinois θεωρεί πως τα μαθηματικά, η άλγεβρα και η γεωμετρία, διαιωνίζουν τα «προνόμια των λευκών», επειδή οι όροι είναι ελληνικοί και δίνουν στους Καυκάσιους, εύσημα που δεν αξίζουν σε σχέση με το αντικείμενο.
Η Gutierrez ανησυχεί πως τα «προγράμματα μαθημάτων που δίνουν έμφαση σε όρους όπως το πυθαγόρειο θεώρημα διαιωνίζουν την αντίληψη πως τα μαθηματικά αναπτύχθηκαν από τους Έλληνες και άλλους Ευρωπαίους».

ΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ

Ο μεθοδευμένος Θάνατος της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ κλασικής παιδείας στην Δύση και η αποκατάσταση της ελληνικής σοφίας.

ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΠΛΑΤΩΝΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΛΕΥΚΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ...

Διαβάστε το άρθρο των «Αυτόχθονων Ελλήνων»:

Τρίτη, 7 Νοεμβρίου 2017
ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΥΘΑΓΟΡΑ. «ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ. ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΑΝΕΠΤΥΞΑΝ. Η ΑΛΓΕΒΡΑ ΚΑΙ Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ». 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ: «ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ»; ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Σε λίγο θα προτείνεται σαν άριστο δείγμα πολιτισμού η ανθρωποφαγία και ο κανιβαλισμός.


Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία κάνει λόγο για «ανιστόρητη» απόφαση του υπουργείου Παιδείας και για «αλλοίωση του επιστημονικού περιεχομένου της μαθηματικής εκπαίδευσης».
«Ο περιορισμός της εκπαιδευτικής βαρύτητας και η κατάργηση της συνοχής στην εξέταση των διδασκόμενων μαθημάτων Μαθηματικών στη Β΄ Λυκείου,
(α) ισοδυναμεί με ουσιαστική ακύρωση του ενδιαφέροντος και της διδασκαλίας αυτών των μαθημάτων,
(β) συντελεί στην υποβάθμιση του Λυκείου και στην αναζήτηση ελιτίστικων επιλογών στην εκπαιδευτική αγορά,
(γ) συντελεί στην υποβάθμιση της μαθηματικής εκπαίδευσης, από κεντρικό στοιχείο του σύγχρονου αλφαβητισμού σε περιορισμένο εργαλείο μαθηματικοποίησης μόνο των φανερά εκμαθηματικευμένων πεδίων {…} Κόβουν και ράβουν την εξεταστέα ύλη, αδιαφορώντας για τη συνοχή της διδακτέας ύλης. Αυθαιρετούν» τονίζει η ΕΜΕ στην ανακοίνωσή της.


ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ  ΚΑΙ  ΤΗΝ  ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Υπουργείο Παιδείας του Τσίπρα: Θα διδάσκουν την ελληνική μυθολογία σε συνδυασμό με την Κάλι, τον Βράχμα και τον Κουλκουκάν.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Με την εβραϊκή μυθολογία τι θα γίνει; Θα διδάσκεται ξεχωριστά, δια τον φόβον των ιουδαίων, στον ελληνικό λαό που έχει «προπάτορες τον Αβραάμ, τον Ισαάκ και τον Ιακώβ;»

Δεν φτάνει που η ελληνική μυθολογία και η ιστορία ήδη διδάσκονται αποσπασματικά και με εχθροπάθεια για την ελληνική τους ταυτότητα στα σχολεία τώρα οι φωστήρες του υπουργείου Παιδείας σκέφτηκαν να διδάξουν την μυθολογία συσχετισμένη με άλλες μυθολογίες όπως των Μάγιας, των Ινδουιστών ή των ιθαγενών της Αυστραλίας, για την αποτελειώσουν εντελώς.
Συνδυασμός ελληνικής μυθολογίας με μυθολογία άλλων χωρών και λιγότερη νεότερη ιστορία και περισσότερη τοπική ιστορία ακόμα και οικογενειακή με παρουσίαση φωτογραφιών του παππού και της γιαγιάς περιλαμβάνει το νέο πρόγραμμα ιστορίας από την Γ δημοτικού έως και την Α΄λυκείου που παρουσιάστηκε σήμερα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής , στο υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου.
Όπως τονίστηκε στην παρουσίαση τα νέα βιβλία ιστορίας θα είναι έτοιμα τον Σεπτέμβριο του 2019. Η ιστορία εμπλουτίζεται με δραστηριότητες όπως ακόμα και η μαγειρική ενώ προστίθενται και Θεματικοί Φάκελοι για να περιορισθεί η αποστήθιση καθώς και τοπικές δραστηριότητες ανά περιοχή.
Την πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για τις αλλαγές στα νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος της Ιστορίας παρέδωσε στον υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου ο Πρόεδρος του ΙΕΠ Γεράσιμος Κουζέλης και μέλη της επιτροπής που έχει συσταθεί για τον λόγο αυτό.
Η ελληνική ιστορία συνδέεται με την ευρωπαϊκή και την παγκόσμια και κυρίως με την ιστορία των βαλκανικών και μεσογειακών λαών, με τους οποίους οι Έλληνες διαχρονικά βρίσκονταν σε συνεχή αλληλεπίδραση.


ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ  ΤΗΝ  ΦΥΣΙΚΗ,  ΤΗΝ  ΧΗΜΕΙΑ  ΚΑΙ  ΤΗΝ  ΒΙΟΛΟΓΙΑ.

Από την πλευρά τους σε κοινή ανακοίνωση Φυσικοί, Χημικοί και Βιοεπιστήμονες αφού σημειώνουν ότι η ηγεσία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής «μετέτρεψε το Γυμνάσιο σε μια άχρηστη εκπαιδευτική βαθμίδα και σε τρίχρονο parking παιδιών, έβαλαν στο στόχαστρο το Λύκειο του οποίου τη διάλυση με περισσή ενάργεια απεργάζονται».
«Η οπισθοδρόμηση είναι πρωτοφανής. Όσοι συμφωνήσουν στη διάλυση του Λυκείου θα είναι υπόλογοι στις επόμενες γενιές γιατί θέτουν σε κίνδυνο το μέλλον της Ελλάδας» τονίζεται στην ανακοίνωσή τους


ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...