Τρίτη, 25 Ιουνίου 2019

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ. "Το καλύτερο επιχείρημα εναντίον της δημοκρατίας είναι μια συζήτηση πέντε λεπτών με το μέσο ψηφοφόρο". Ουίνστον Τσώρτσιλ (Winston Churchill), 1874-1965, Σιωνιστής (κατά δήλωσή του) Βρετανός πρωθυπουργός, Νόμπελ λογοτεχνίας (!) 1953


  Ζουν ανάμεσά μας (και δεν καταλαβαίνουν τίποτα). 



Ένα από τα πράγματα που αποκάλυψαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πως ο αριθμός των συμπολιτών που δυσκολεύεται να καταλάβει ακόμα και το πιο απλό κείμενο είναι ανησυχητικά μεγάλος. Ταυτόχρονα δημιούργησαν στους συμπολίτες αυτούς (και σε πολλούς άλλους) την ψευδαίσθηση πως η δυνατότητα να εκφραστούν εξαρτάται μόνο από μια σύνδεση στο ίντερνετ και ένα πληκτρολόγιο.  
Οι  Έλληνες συμπολίτες μας α) έχουν πολύ σοβαρό πρόβλημα κατανόησης κειμένου, β) είναι τόσο επιπόλαιοι που σχολιάζουν κάτι δημοσίως χωρίς πρώτα να το διαβάσουν.


Ο καθένας, ανεξαρτήτως ικανότητας κατανόησης κειμένου, ανεξαρτήτως ικανότητας έκφρασης στον γραπτό λόγο (όχι, δεν αρκεί να ξέρεις γραφή), έγινε όχι απλώς δημόσιος σχολιαστής, όχι απλώς αυστηρός κριτής, αλλά ένας οργισμένος εκδικητής που επιτίθεται εναντίον όποιου προκαλεί την ιερή οργή του. Το τι ακριβώς εκδικείται δεν είναι εύκολο να το καταλάβουμε (αν και συνήθως είναι τα προσωπικά του αδιέξοδα), αλλά αυτό που καταλαβαίνουμε είναι το πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα της κατανόησης κειμένου και της δυνατότητας έκφρασης με λέξεις. 
Αν σε αυτά τα προβλήματα προσθέσουμε και την απουσία κοινωνικού ελέγχου (αυτός που σχολιάζει αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περισσότερο μονολογεί παρά συζητά) που όσο να ‘ναι δημιουργεί την ανάγκη μιας κάποιας συγκράτησης, τότε μπορούμε κάπως πιο εύκολα να εξηγήσουμε αυτά που διαβάζουμε κάτω από τις αναρτήσεις στα μέσα της κοινωνικής δικτύωσης.  

 Όλοι  αυτοί  θα κληθούν σε λίγες μέρες να ψηφίσουν και να συναποφασίσουν για το κοινό  μας  μέλλον. Και έχουν κληθεί να κάνουν το ίδιο και στο παρελθόν. Και κάποιοι θα μεγαλώνουν παιδιά. Και όλοι είναι μέλη της κοινωνίας που ζούμε και άρα τη διαμορφώνουν. Με την ίδια επιπολαιότητα και την ίδια αδυναμία κατανόησης. Και μοιάζουν να αυξάνονται. Και το χειρότερο είναι ότι αυξάνονται ανενόχλητοι. Γιατί τους  τους αφήνουμε να ζουν στην ψευδαίσθησή τους μέχρι που η ψευδαίσθηση αυτή γίνεται τόσο μεγάλη που κινδυνεύουμε να μας καταπιεί όλους. 



Η  ΕΥΦΥΪΑ  ΤΩΝ  ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ


Τι είναι σημαντικό να γνωρίζουν και να είναι σε θέση να κάνουν οι μαθητές που ολοκληρώνουν την υποχρεωτική εκπαίδευση; Πόσο προάγει αυτούς τους στόχους το εκπαιδευτικό σύστημα κάθε χώρας; Πρόκειται για τα βασικά ερωτήματα που θέτει το διεθνές πρόγραμμα PISA (Programme for International Student Assessment) του ΟΟΣΑ, το οποίο «μετράει την ικανότητα των 15χρονων μαθητών να εφαρμόζουν γνώσεις και κυρίως δεξιότητες στις Φυσικές Επιστήμες, στα Μαθηματικά και στην Κατανόηση Κειμένου ώστε να είναι σε θέση να συμμετέχουν ενεργά στη σύγχρονη κοινωνία», όπως λένε οι ειδικοί του ΟΟΣΑ. Η απάντηση για τους Ελληνες μαθητές είναι απογοητευτική, αποτυπώνοντας το τέλμα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. 
Βαθμολογήθηκαν κάτω από τη βάση και στα τρία τεστ. 
Μάλιστα, ένας Ελληνας μαθητής, για να φθάσει στο επίπεδο ενός μαθητή από τη Σιγκαπούρη, οι μαθητές της οποίας πρώτευσαν και στα τρία τεστ, πρέπει να καθίσει στο θρανίο επιπλέον 2,5 χρόνια!

Ειδικότερα, ο διαγωνισμός PISA διεξάγεται ανά τριετία, με διαφορετικό κύριο αντικείμενο κάθε φορά και σύμφωνα με συγκεκριμένες και αυστηρές προδιαγραφές οι οποίες ακολουθούνται από όλες τις συμμετέχουσες χώρες προκειμένου να διασφαλιστούν η εγκυρότητα και η αξιοπιστία του. Το κύριο αντικείμενο αξιολόγησης για το PISA 2015 ήταν οι Φυσικές Επιστήμες. Tι σημαίνει πρακτικά η δεξιότητα στις Φυσικές Επιστήμες; Οπως εξήγησε στην «Κ» η κ. Χρύσα Σοφιανοπούλου, εθνική διαχειρίστρια του PISA στην Ελλάδα, «ένας πολίτης με υψηλό επίπεδο εγγραμματισμού στις Φυσικές Επιστήμες λαμβάνει ενεργά μέρος σε έναν εμπεριστατωμένο δημόσιο διάλογο σε θέματα επιστήμης και τεχνολογίας. Προκειμένου να γίνει αυτό, απαιτείται ο πολίτης να έχει την ικανότητα να εξηγεί φαινόμενα με επιστημονικό τρόπο, να αξιολογεί και να θέτει επιστημονικά ερωτήματα και να ερμηνεύει με επιστημονικό τρόπο δεδομένα και στοιχεία. H κατανόηση των Φυσικών Επιστημών, καθώς και της τεχνολογίας που βασίζεται σε αυτές, είναι απαραίτητη όχι μόνο για αυτούς των οποίων η επαγγελματική σταδιοδρομία βασίζεται άμεσα σε αυτές, αλλά επίσης για κάθε πολίτη ο οποίος επιθυμεί να λαμβάνει τεκμηριωμένες αποφάσεις σε σχέση με πολλά επίμαχα και αμφιλεγόμενα ζητήματα – από πιο προσωπικά, όπως η υγιεινή διατροφή, έως πιο γενικά όπως η διαχείριση των αποβλήτων στις μεγάλες πόλεις, και παγκόσμια ζητήματα, όπως το κόστος και τα κέρδη από γενετικά τροποποιημένες καλλιέργειες ή ο μετριασμός των καταστροφικών συνεπειών της υπερθέρμανσης του πλανήτη».

Στον διαγωνισμό μετείχαν 72 χώρες (35 χώρες του ΟΟΣΑ και 37 συνεργαζόμενες χώρες) και αξιολογήθηκαν περίπου 540.000 μαθητές, οι οποίοι αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα 29 εκατομμυρίων 15χρονων μαθητών από τα σχολεία των 72 χωρών. 

Από την Ελλάδα μετείχαν περίπου 5.500 15χρονοι μαθητές, από 212 δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για την Ελλάδα τα αποτελέσματα είναι τα εξής:

• Στις Φυσικές Επιστήμες, όπου δόθηκε το βάρος, οι Ελληνες μαθητές έφεραν τη χώρα μας στην 43η θέση. Με βάση τα ποιοτικά δεδομένα, οι Ελληνες βαθμολογήθηκαν με 455 βαθμούς, ενώ ο μέσος όρος του ΟΟΣΑ είναι 493 βαθμοί και η πρώτη Σιγκαπούρη –πρώτευσε και στους τρεις τομείς– πήρε 556 βαθμούς. Η Ελλάδα κατατάσσεται στην ομάδα των χωρών με χαμηλότερη επίδοση από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ και με στατιστικά σημαντική διαφορά. Η Σλοβακία, η Χιλή και η Βουλγαρία είναι οι χώρες των οποίων η επίδοση δεν παρουσιάζει στατιστικά σημαντική διαφορά από την ελληνική. Το 2006, που κύριο γνωστικό αντικείμενο ήταν πάλι οι Φυσικές Επιστήμες, ο μέσος όρος της Ελλάδος ήταν καλύτερος από το 2015, στις 473 μονάδες. Από τις χώρες της Ευρώπης, χαμηλότερη επίδοση από την Ελλάδα είχαν οι Ρουμανία, Κύπρος, Μολδαβία, Αλβανία, Τουρκία, Μαυροβούνιο, Γεωργία, FYROM, Kόσοβο.

• Στα Μαθηματικά, η Ελλάδα κατετάγη 43η, οι Ελληνες μαθητές βαθμολογήθηκαν με 454, ενώ ο μέσος όρος του ΟΟΣΑ είναι στους 490 βαθμούς και η Σιγκαπούρη είχε 564 βαθμούς.

• Στην Κατανόηση Κειμένου, η Ελλάδα κατετάγη 41η, με 467 βαθμούς, τον μέσο όρο στους 493 βαθμούς και τη Σιγκαπούρη με 535 βαθμούς.

Υπάρχουν βεβαίως και διαχρονικά στοιχεία που αποδεικνύουν την πορεία του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Το πιο εμφατικό: από το 2000, όταν έγινε ο πρώτος διαγωνισμός PISA, έως σήμερα, οι επιδόσεις της Ελλάδας και στα τρία πεδία δεξιοτήτων είναι (με δύο εξαιρέσεις) ή πτωτικές ή απόλυτα βαλτωμένες και σταθερά κάτω από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ.

Τα αποτελέσματα του PISA αναδεικνύουν, όπως πάντα, ότι στο ελληνικό σχολείο δεν καλλιεργούνται η δημιουργικότητα, η σύνθεση και η κριτική σκέψη των μαθητών. Βασικός παράγοντας της σχολικής διαδικασίας είναι ο εκπαιδευτικός και σε αυτόν πέφτει το ενδιαφέρον. Η πλειονότητα των εκπαιδευτικών υιοθετεί μετωπική μέθοδο διδασκαλίας και δεν προσαρμόζει το μάθημα στις ανάγκες και στο γνωστικό επίπεδο της εποχής. Δεν φαίνεται επίσης να είναι αποτελεσματική η αξιολόγηση των μαθητών, η οποία βασίζεται σε ξεπερασμένη μεθοδολογία. Επίσης, οι μαθητές δεν βελτιώνονται μέσω των παρατηρήσεων των δασκάλων τους διότι η αξιολόγηση - βαθμολόγηση γίνεται μηχανιστικά και διεκπεραιωτικά.







Υ.Γ.

ΜΙΑ  ΣΗΜΕΙΩΣΗ  ΓΙΑ  ΤΟΝ  ΣΙΩΝΙΣΤΗ  ΟΥΙΝΣΤΟΝ  ΤΣΩΡΤΣΙΛ

Οι  ιουδαίοι  της  ακαδημίας  της  Στοκχόλμης, που  δίνουν  τα  βραβεία    Νόμπελ,  ήθελαν  το  1953  να   δώσουν  ένα  βραβείο  Νόμπελ  στον  άγγλο  πρωθυπουργό  Ουίνστον  Τσώρτσιλ.  Το  ήθελαν  πολύ. 
Να  του  δώσουν  το  βραβείο  Νόμπελ  ειρήνης,  σε  ένα  γνωστό  σιωνιστή  πολεμοκάπηλο, που  αιματοκύλισε  την  Ευρώπη  για  χάρη  του  χρηματοδότη  του  Μπέρναρντ  Μπαρούχ,  προκάλεσε  τον  θάνατο  από  την  πείνα  σε  200.000  έλληνες,  λόγω  ναυτικού  αποκλεισμού  το  1941,  βομβάρδισε  άγρια  τον  Πειραιά  και  την  Θεσσαλονίκη  και  άλλα  πολλά,   θα  ήταν  ολοφάνερο  σκάνδαλο.
  Ένας  σοφός  ιουδαίος  τότε  σκέφτηκε:  «να  του  δώσουμε  το βραβείο  Νόμπελ  της  Λογοτεχνίας».
Έτσι  οι  ιουδαίοι  της  Στοκχόλμης  το 1953 τίμησαν  τον  Τσώρτσιλ  με το βραβείο  Νόμπελ λογοτεχνίας  για το πεντάτομο  ιστορικό  έργο «Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος»,  (ένα  είδος  πολεμικών  απομνημονευμάτων  με  μπόλικη  προπαγάνδα,  ψεύδη  και  παραπληροφόρηση),  που δημοσιεύτηκε από το 1948 έως το 1951,  και  το  οποίο,  ομολογουμένως,  έχει  μέτρια  λογοτεχνική  αξία.

Ο  Τσώρτσιλ  μισούσε  για  αδιευκρίνιστους  λόγους,  με  ταλμουδικό  μίσος  τον  Μεταξά.  Στα Απομνημονεύματά του,  (Ουίνστον Τσώρτσιλ, Β΄ Παγκόσμιος πόλεμος, εκδ. Γκοβόστη, 2010), ενώ αφιερώνει εκατοντάδες σελίδες στα αφορώντα την Ελλάδα γεγονότα του 1940-41, δεν αναφέρει πουθενά το όνομα του Ιωάννη Μεταξά  (ενώ δεν λείπουν εκτενείς αναφορές σε κάθε όνομα με το οποίο έχουν έρθει σε επαφή οι Άγγλοι...).
Μόνο στη φράση "αυτοκτόνησε ο Κορυζής, που αντικατέστησε τον Μεταξά", γράφει  για  μία  φορά  το όνομα Μεταξάς.
Σαν να ήταν ο  Μεταξάς  ο τελευταίος τροχός της αμάξης.
Δηλαδή, το ποιος ήταν ο Μεταξάς και ποιος ο πρωθυπουργός που είπε το ΟΧΙ,  δεν θα το μάθει ποτέ ο ανύποπτος  άγγλος  ή  αμερικανός  αναγνώστης των Πολεμικών αυτών Απομνημονευμάτων.
Επί  πλέον  σ΄ αυτό  το περισσότερο δημοφιλές βιβλίο του Τσώρτσιλ,  για  το  οποίο  οι  ιουδαίοι  της  ακαδημίας  της  Στοκχόλμης  του  έδωσαν  το  βραβείο  Νόμπελ,  δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά στον σιωνισμό, στην Παλαιστίνη ή στις μακροχρόνιες σχέσεις του με τους σιωνιστές, κάνοντας φανερό το γεγονός ότι η συγκεκριμένη παράλειψη έγινε κάθε άλλο παρά τυχαία.


Διάβασε  και  τα  άρθρα  των  «Αυτόχθονων  Ελλήνων»: 

ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΝΟΜΠΕΛ. ΕΙΣΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΒΡΑΙΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ; ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΝΕΤΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΝΟΜΠΕΛ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ.


Ο ΤΣΩΡΤΣΙΛ ΣΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΒΑΪΤΣΜΑΝ: «ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ. ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ».

http://autochthonesellhnes.blogspot.com/2017/11/blog-post_83.html



ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ






    Διαβάστε  και  τα  άρθρα:


  



Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ












Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...