Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2019

Η ΑΠΟΒΙΟΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ (Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ...) ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΤΗΣ Ν.Δ. Η ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΔΙΕΤΑΞΕ ΠΡΟΧΘΕΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΥΠΑΚΟΥΣΕ. ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΩΣ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ. Η ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ. ΕΝΑ ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΑΤΣΑΝΕΒΑ.


"Κλείστε τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά χωρίς άλλη συζήτηση". Αυτή τελικά είναι η "διαταγή" που δόθηκε από την Κομισιόν στην ελληνική κυβέρνηση, ως απάντηση στις προσπάθειες του υπουργού Ανάπτυξης Άδωνη-Μάριου Γεωργιάδη να προωθήσει διαγωνισμό για την επαναλειτουργία τους στις αρχές του νέου χρόνου. Έχει μεθοδευτεί το κλείσιμο και η πώληση των πλωτών δεξαμενών και του τεχνολογικού εξοπλισμού έναντι ευτελούς τιμήματος ως σκράπ, δηλαδή ως παλιοσίδερα."

ΠΩΣ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ: "Από τις 10 περιπτώσεις επενδύσεων σε τεχνολογίες αιχμής, που αξιολογήθηκαν θετικά, με τεράστια πολλαπλασιαστικά οφέλη για την ελληνική οικονομία δεν πραγματοποιήθηκε καμμία. Σε μία περίπτωση μάλιστα, που ήρθαμε σε επαφή με τον επενδυτή, διαπιστώσαμε καταφανές μποϊκοτάζ από το Υπουργείο Βιομηχανίας".


Εάν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά επαναλειτουργούσαν σε ορθολογικές βάσεις, θα δημιουργούσε πολλαπλασιαστικά 15-20.000 θέσεις εργασίας, με συνολικό ετήσιο τζίρο 3,5 δισ. ευρώ και κέρδη προ φόρων 300-500 εκατ. ετησίως. Με δεδομένη την αναμενόμενη υψηλή κερδοφορία τους, σοβαροί επενδυτές που θα αναλάμβαναν την επαναλειτουργία των ναυπηγείων, θα ήταν σε θέση να αποπληρώσουν ακόμα και το αμφιλεγόμενο πρόστιμο της τάξης του μισού δισ. ευρώ που έχει επιβάλλει η ΕΕ στα ναυπηγεία, καθώς και άλλα κόστη και επιβαρύνσεις τους σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Αλλά η Κομισιόν φαίνεται πως προτιμά να κλείσουν από το να εισπράξει η ΕΕ το τεράστιο πρόστιμο και να δοθεί απασχόληση σε 20.000 άτομα. Προφανώς, έχει τους λόγους της, όπως θα δούμε στο άρθρο που ακολουθεί. "Κλείστε τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά χωρίς άλλη συζήτηση". Αυτή τελικά είναι η "διαταγή" που δόθηκε από την Κομισιόν στην ελληνική κυβέρνηση, ως απάντηση στις προσπάθειες του υπουργού Ανάπτυξης Άδωνη-Μάριου Γεωργιάδη να προωθήσει διαγωνισμό για την επαναλειτουργία τους στις αρχές του νέου χρόνου.

Ύστερα από σχετικές ανακοινώσεις που έκανε ο υπουργός Ανάπτυξης, δόθηκε άνωθεν εντολή να μεταφερθεί η αρμοδιότητα διαχείρισης των ναυπηγείων από το υπουργείο Ανάπτυξης στο υπουργείο Οικονομικών, το οποίο είναι απ' ευθείας υπόλογο στις Βρυξέλλες. Είναι προφανές ότι, η Κομισιόν παρακολουθεί στενά το θέμα και επιβάλλει δια ροπάλου τη διάλυση των μεγαλύτερων ναυπηγείων της Ευρώπης, των ελληνικών ναυπηγείων Σκαραμαγκά, με αποτέλεσμα η ιστορικά μεγάλη ναυπηγική μας παράδοση να δεχτεί ένα τεράστιο και δυσαναπλήρωτο πλήγμα.

Με την απώλεια τους χάνουμε ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στη ναυπηγική και αμυντική βιομηχανία, ενώ θα είμαστε υποχρεωμένοι να αγοράζουμε πολεμικά πλοία από τις χώρες της ΕΕ και να μη συμμετέχουμε στην παραγωγή τους, ούτε στο ελάχιστο. Ήδη προωθείται η παραγγελία δύο φρεγατών που κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου σε γαλλικά ναυπηγεία, ενώ είναι ορατό το σχετικό ενδιαφέρον του Βερολίνου, όπου βρέθηκε ο Έλληνας πρωθυπουργός τις προηγούμενες μέρες.

Σύντομο ιστορικό και το σήμερα


Τον Ιούνιο του 2008, η Διεύθυνση Ανταγωνισμού της ΕΕ, που υπάγεται στον Πιέρ Μοσκοβισί, επέβαλε πρόστιμο 230 εκατ. ευρώ στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά με το αιτιολογικό ότι είχαν επιδοτηθεί από το ελληνικό δημόσιο, κάτι που θεωρείται αθέμιτος ανταγωνισμός και απαγορεύεται από τις κοινοτικές οδηγίες και κανονισμούς. Την ίδια ώρα, βέβαια, η Γερμανία, η Γαλλία και άλλοι εταίροι μας προβαίνουν σε οργιώδεις ενισχύσεις των δικών τους ναυπηγείων και βιομηχανιών, χωρίς αυτό να έχει ανάλογες επιπτώσεις.

Επισημαίνεται εδώ ότι η Ουάσιγκτον έχει επιβάλλει τεράστια πρόστιμα σε μεγάλες ευρωπαϊκές βιομηχανίες, κυρίως γερμανικές, για αθέμιτο ανταγωνισμό και πολιτικές ντάμπιγκ (δηλαδή εξαγωγές προϊόντων κάτω του κόστους). Επίσης, έχει επιβάλει μεγάλους δασμούς σε ευρωπαϊκά και κινεζικά προϊόντα.

Τελικά, το πρόστιμο με τους τόκους στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά της πτωχευμένης Ελλάδας, έφτασε στα 539 εκατ. Λόγω της αδυναμίας καταβολής του, η ελληνική κυβέρνηση συμφώνησε με την ΕΕ το 2010 να πουληθούν τα ναυπηγεία, ή να αχρηστευθεί ο εξοπλισμός για εργασίες σε εμπορικά πλοία. Για 15 χρόνια, ένα μικρό μέρος τους μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για πλοία του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού. Να χρηματοδοτούνται δηλαδή μόνο από τον καταρρέοντα ελληνικό κρατικό προϋπολογισμό.

Με τη συμφωνία αυτή που συμφωνήθηκε να ισχύει μέχρι το 2025, είχε ανασταλεί η λειτουργία του μεγαλύτερου μέρους των ναυπηγείων που απευθύνεται στη διεθνή αγορά, του λεγόμενου "εμπορικού τμήματος". Μέχρι πρόσφατα, λειτουργούσε το λεγόμενο "πολεμικό τμήμα" για την κατασκευή του τελευταίου υποβρυχίου Κατσώνη για το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό.

Τα μεγαλύτερα ναυπηγεία στην Ευρώπη


Σήμερα, η κατάσταση στην εμπορική ναυτιλία έχει αλλάξει ριζικά. Τα τελευταία χρόνια, τα μεγέθη κυρίως των δεξαμενοπλοίων έχουν αυξηθεί αλματωδώς και τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά είναι τα μόνα στην Μεσόγειο που διαθέτουν μία τεράστια δεξαμενή 500.000 τόνων, που όμοιά της δεν υπάρχει στην ευρύτερη περιοχή. Μαζί με την δεύτερη μεγάλη δεξαμενή των 250.000 τόνων, τα καθιστούν ικανά να επισκευάσουν μεγάλα δεξαμενόπλοια. Ως εκ τούτου, μπορούν να προσελκύσουν ετησίως πολλά από τα περίπου 400 πλοία μεγάλου μεγέθους που διαπλέουν τη Μεσόγειο και χρειάζονται ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες από τα πολλά περισσότερα μεγάλα σκάφη που διέρχονται μέσα από την ίδια θάλασσα.

Λόγω της μη λειτουργίας των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και της έλλειψης παρόμοιων τεράστιων δεξαμενών και σχετικής τεχνογνωσίας στη Μεσόγειο, τα μεγάλα πλοία, οι πολλοί εν δυνάμει πελάτες, υποχρεώνονται να μεταβούν για ναυπηγοεπισκευές σε απομακρυσμένα μεγάλα ναυπηγεία στην Άπω Ανατολή. Κάποια άλλα πλοία πηγαίνουν σε ορισμένα μικρότερα ναυπηγεία στη Ρουμανία, στην Τουρκία, αλλά και στα ναυπηγεία Σύρου που βιώνουν τελευταία μια ιδιαίτερα επικερδή περίοδο.

Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά διέθεταν μέχρι πρόσφατα και τρεις μικρότερες πλωτές δεξαμενές (72.000, 60.000 και 36.000 τόνων) και κεκλιμένη ναυπηγική κλίνη για την καθέλκυση πλοίων ή τμημάτων τους. Επίσης, συμπληρωματικά σχετικά μηχανήματα, υποδομές, εξοπλισμό και τεχνογνωσία, με δυνατότητες παραγωγής κάθε τύπου σκαφών, βαγονιών τρένων, λεωφορείων, όπως και αμυντικού εξοπλισμού. Μια από τις πολύτιμες αυτές δεξαμενές έχει ήδη πωληθεί ως σκράπ, δηλαδή ως παλιοσίδερα και την ίδια τύχη θα έχουν και οι άλλες, σύμφωνα με τις εντολές της Κομισόν.

Χάνεται η δυνητική απασχόληση 20.000 εργαζόμενων


Με δεδομένη την τεράστια ζήτηση για ναυπηγοεπισκευές που μόνο τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά μπορούν να παρέχουν στη Μεσόγειο, τα εν λόγω ναυπηγεία θα μπορούσαν να έχουν τεράστια κερδοφορία. Ο βασικός εξοπλισμός τους είναι αξιοποιήσιμος ύστερα από επισκευαστικές εργασίες, ενώ υπάρχει ανενεργό, ένα ιδιαίτερα εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό, απαλλαγμένο από το κακό συνδικαλιστικό παρελθόν συγκεκριμένων "εργατοπατέρων" που έχουν εδώ και καιρό απομακρυνθεί.

Σημειώνεται ότι μέρος του εξειδικευμένου αυτού εργατικού δυναμικού έχει μετεκπαιδευτεί για να προσληφθεί από ναυπηγεία της Κορέας, Ιαπωνίας και Κίνας. Προφανώς, οι αρμόδιοι στην Άπω Ανατολή θεωρούσαν πως τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (τα δημιούργησε ο Σταύρος Νιάρχος το 1958) είχαν κάτι να τους προσφέρουν στο επίπεδο της διεθνούς τεχνογνωσίας.

Σύμφωνα με σχετική μας μελέτη, στην οποία στηρίζεται το παρόν άρθρο, η επαναλειτουργία των ναυπηγείων σε ορθολογικές βάσεις και με αυστηρά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, θα δημιουργούσε πολλαπλασιαστικά 15.000-20.000 θέσεις εργασίας στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Αττικής, με συνολικό ετήσιο τζίρο της τάξης των 3,5 δισ. ευρώ και κέρδη προ φόρων 300-500 εκατ. ετησίως. Περίληψη της απόρρητης αυτής μελέτης έχει δοθεί σε κυβερνητικούς αρμοδίους από το 2015, ενώ η πρώτη δημοσίευσή μέρους της περίληψης έχει γίνει τον Απρίλιο στις 23/4/2018.

Όπως προαναφέραμε, με δεδομένη την αναμενόμενη υψηλή κερδοφορία, είναι προφανές ότι σοβαροί επενδυτές, που θα αναλάμβαναν την επαναλειτουργία των ναυπηγείων, θα ήταν σε θέση να αποπληρώσουν ακόμα και το αμφιλεγόμενο πρόστιμο της τάξης του μισού δισ. ευρώ, καθώς και άλλα κόστη και επιβαρύνσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αλλά οι δανειστές-δυνάστες μας φαίνεται πως προτιμούν να κλείσουν τα ναυπηγεία από το να εισπράξει η ΕΕ το τεράστιο πρόστιμο και να δοθεί δουλειά σε 20.000 άτομα. Προφανώς έχουν τους λόγους τους.

Το σκληρό πρόσωπο της ΕΕ


Τελικά, αντί για επαναλειτουργία ολόκληρου του ναυπηγείου το 2025 ή και νωρίτερα και συνέχιση της λειτουργίας του "πολεμικού τμήματος" στο μεσοδιάστημα, όπως προέβλεπε η αρχική απόφαση της ΕΕ, η Κομισιόν δείχνει το σκληρό της πρόσωπο. Όπως προαναφέραμε, πίεσε την ελληνική κυβέρνηση, επιμένοντας να κλείσουν οριστικά. Έτσι, η αρμοδιότητα αφαιρέθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης που επεδίωκε την επαναλειτουργία τους. Σε σχετική απάντησή του στην Κομισιόν, ο ειδικός διαχειριστής Χριστόδουλος Σεφέρης αναφέρει, μεταξύ άλλων ότι:

«Τα 16 εμπορικά ακίνητα των ναυπηγείων Σκαραμαγκά) που έχουν ήδη μεταβιβασθεί, θα αξιοποιηθούν από τον εκάστοτε πλειοδότη είτε ως γραφεία είτε ως αποθηκευτικοί χώροι είτε στο πλαίσιο κάποιας εμπορικής δραστηριότητας, ενώ δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ναυπηγείο. Όσον αφορά επιμέρους περιουσιακά στοιχεία, αφού ο πλειοδότης ανελκύσει τη βυθισμένη δεξαμενή 1, θα την εκποιήσει ως σκραπ. Το ίδιο θα συμβεί με τα δύο ρυμουλκά Κρόνος και Τιτάν μετά την ολοκλήρωση της μεταβίβασής τους».

Είναι προφανές ότι έχει μεθοδευτεί το κλείσιμο και η πώληση των πλωτών δεξαμενών και του τεχνολογικού εξοπλισμού έναντι ευτελούς τιμήματος ως σκράπ, δηλαδή ως παλιοσίδερα. Επιπλέον, ξεπουλιέται ο εξαιρετικά προνομιούχος χώρος των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά μαζί με όλα τα ακίνητα και τον εξοπλισμό του, που έχουν ήδη μεταβιβαστεί με αδιαφανείς διαδικασίες. Μαζί του χάνεται η τεράστια σχετική τεχνογνωσία που υπάρχει. Και το κυριότερο, τα ναυπηγεία απαγορεύεται να χρησιμοποιηθούν ως ναυπηγείο!

H λογική εξήγηση για το έγκλημα


Η EE επιβεβαιώνεται και σ' αυτή την περίπτωση ότι λειτουργεί κατ' εντολήν και προς όφελος των ισχυρών του Βορρά και ειδικότερα της Γερμανίας. Φυσικά ποτέ κάτι τέτοιο δεν θα γινόταν αν αφορούσε ναυπηγεία της Γαλλίας, της Πολωνίας, της Γερμανίας, τα οποία, εκτός των άλλων, επιδοτούνται πλαγίως με σκανδαλωδώς χαριστικά δάνεια από τις δικές τους τράπεζες.

Όταν πολλά παραδοσιακά ελληνικά ναυπηγεία έχουν κλείσει, ή βρίσκονται σε κατάσταση πτώχευσης, τα ναυπηγεία Bavaria της Γερμανίας που δεν έχει μεγάλη παράδοση στις ναυπηγικές κατασκευές, έχουν εξελιχθεί στον κύριο εξαγωγέα ιστιοπλοϊκών σκαφών και στην Ελλάδα, με εξωφρενικά ευνοϊκή τραπεζική χρηματοδότηση του 2/3 της αξίας των κατασκευών τους από γερμανικές τράπεζες. Αυτό και πολλά άλλα, ο κ. Μοσκοβισί (ιουδαίος)  και η Διεύθυνση Ανταγωνισμού της ΕΕ δεν το εκλαμβάνουν ως αθέμιτο ανταγωνισμό και το αντιπαρέρχονται.

Ας μην γελιόμαστε. Το μήνυμα είναι σαφές. Η Κομισιόν απαγορεύει στην Ελλάδα να έχει ναυπηγεία και αμυντική βιομηχανία, παρ’ όλη την μεγάλη ναυτική της παράδοση και τον πρώτο εμπορικό στόλο στον κόσμο που διαθέτει. Με δεδομένη την απειλή από τον επιθετικό γείτονα εξ ανατολών που ανήκει στην ίδια συμμαχία του ΝΑΤΟ, η Ελλάδα είναι υποχρεωμένη να ξοδεύει τεράστια ποσά από τον λυμφατικό οικονομικό της υστέρημα για την εισαγωγή πολεμικών πλοίων, αμυντικού εξοπλισμού και κάθε είδους πλεούμενων από τις χώρες του Βορρά, χωρίς καν να μπορεί να ενσωματώσει τεχνολογία.

Η Ελλάδα καταβάλλει το υψηλότερο ποσοστό του ΑΕΠ για αμυντικό εξοπλισμό μετά τις ΗΠΑ, την ίδια ώρα που η Γερμανία καταγγέλλεται από την Ουάσιγκτον ότι αθετεί τις υποχρεώσεις της στο ΝΑΤΟ, καταβάλλοντας πολύ μικρότερο ποσοστό του δικού της ΑΕΠ απ’ αυτό που υποχρεούται.
Στην "πτωχή πλην έντιμη Ελλάδα", η Κομισιόν επιτρέπει μόνο να έχει γκαρσόνια και κηπουρούς. 
Και να παραμένει φτωχή και εξαρτημένη, ευλογώντας την τύχη της που συμμετέχει στην ΕΕ και στην Ευρωζώνη! Στο δίχτυ των κανόνων της "γερμανικής Ευρώπης" πιάνονται μόνο τα μικρά ψάρια. Γι' αυτό και οι μικροί της δήθεν ΕΕ, γίνονται συνεχώς μικρότεροι και φτωχότεροι και οι μεγάλοι συνεχώς μεγαλύτεροι και πλουσιότεροι.


ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

12 σχόλια :

  1. Δεν εχει νοημα...Καθεσαι και περιμενεις το ..Αουσβιτς .Η επωμενη διαταγη θαναι : σφαξτε 1.000.000 απο σας.Μην κουνηθει κανεις δεν αξιζει τον ..κοπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ: «Στηριζουμε την Τουρκία του Ερντογάν. Nα μην ελπίζουν Ελλάδα-Κύπρος. Δεν θα υπάρξει κύμα κυρώσεων».
    Το Λονδίνο ενημέρωσε τις Βρυξέλλες, στις 20 Αυγούστου, ότι δεν θα συμμετέχει πλέον στις ομάδες εργασίας του Συμβουλίου της Ε.Ε και ότι μόνον σε ζητήματα που άπτονται των ζωτικών συμφερόντων του Ηνωμένου Βασιλείου θα δίνει τη παρουσία του, μέχρι την υλοποίηση του Brexit. Η βρετανική Μόνιμη Αντιπροσωπεία στην Ε.Ε. έστειλε μάλιστα και επιστολή ενημερώνοντας για την εν λόγω απόφαση του Ηνωμένου Βασιλείου.
    Η Βρετανία φρόντισε να διευκρινίσει -στο πλαίσιο επαφών- ότι θα παρακολουθεί και θα συμμετάσχει σε όλες τις συζητήσεις της Ε.Ε. για τα ευρωτουρκικά, περιλαμβανομένων και των συναντήσεων των ομάδων εργασίας, ενώπιον των οποίων ενδέχεται να τεθεί το ζήτημα στοχευμένων κυρώσεων κατά της Τουρκίας, ως αποτέλεσμα της εισβολής στην ΑΟΖ της Κυπριακής Δημοκρατίας.
    Επανέλαβε δε την αντίθεσή της σε κάθε σκέψη για επιβολή νομικών κυρώσεων κατά της Άγκυρας, παρά τη κλιμάκωση των τουρκικών ενεργειών στη θαλάσσια περιοχή Κύπρου.
    Με άλλα λόγια, η Βρετανία, βρίσκει τον χρόνο και την ενέργεια να ασχοληθεί με τα ευρωτουρκικά, προκειμένου να διασφαλίσει ότι οι σχέσεις Βρυξελλών-Άγκυρας θα διατηρηθούν εν ζωή. Και ότι δεν θα επιχειρηθεί νέος κύκλος ευρωπαϊκών κυρώσεων και δη στοχευμένων κατά της Τουρκίας, παρά τις γεωτρήσεις στη κυπριακή ΑΟΖ (την οποία βεβαίως η Βρετανία φρόντισε να γκριζάρει, εδώ και αρκετούς μήνες).
    Η διατήρηση της παρουσίας της Βρετανίας στις ομάδες εργασίας της Ε.Ε. για θέματα που άπτονται των ευρωτουρκικών σχέσεων-Κυπριακού-ΑΟΖ, δεν στερείται ουσίας. Το Λονδίνο εκστρατεύει εδώ και μήνες για να διασφαλίσει ότι «δεν πρόκειται να υπάρξει δεύτερο κύμα κυρώσεων και δη στοχευμένων».
    «Δεν πρόκειται να υπάρξει κύμα κυρώσεων και δη στοχευμένων. Οι σχέσεις Βρυξελλών-Αγκυρας πρέπει να διατηρηθούν εν ζωή». Με τη φράση αυτή το Λονδίνο έδωσε το στίγμα του για τις κυρώσεις που κάποιοι ήλπιζαν σε Ελλάδα-Κύπρο κατά της Τουρκίας λόγω των προκλήσεων στην κυπριακή ΑΟΖ.
    Ανάλογη προσέγγιση υιοθετεί πλέον και η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Εξωτερικής Δράσης, η οποία κατά τα λοιπά έχει την υποχρέωση να υποβάλει δέσμη στοχευμένων μέτρων υπό το φως της κλιμάκωσης των τουρκικών έκνομων ενεργειών στη κυπριακή ΑΟΖ. Η Βρετανία θεωρεί ότι η Ε.Ε. πρέπει να τηρήσει ανοχή στη κλιμάκωση των τουρκικών προκλήσεων στην ΑΟΖ και στη πραγματοποίηση γεωτρήσεων στη θαλάσσια περιοχή κράτους-μέλους της Ε.Ε… μέχρι να λογικευτεί η Τουρκία. Κάτι βεβαίως που σε ανάλογες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα αυτή της Ρωσίας στο Ουκρανικό, το Λονδίνο έσκιζε τα ιμάτια του και πρωτοστάτησε στην ενίσχυση των στοχευμένων κυρώσεων που είχαν ήδη επιβληθεί κατά της Μόσχας.
    Η προσπάθεια που εργολαβικά ανέλαβε το Λονδίνο προς διασφάλιση των τουρκικών συμφερόντων εντός της Ε.Ε., αποδίδει καρπούς. Το Βερολίνο εμφανίζεται αρνητικό στην επιβολή νομικών κυρώσεων κατά της Τουρκίας. Επίσης στην Ε.Ε. στην διάρκεια των συζητήσεων που είχαν λάβει χώρα πριν την απόφαση για την επιβολή της πρώτης δέσμης μέτρων κατά της Τουρκίας, διαφάνηκε ότι 25 κράτη-μέλη ήταν αρνητικά στην επιβολή νομικών κυρώσεων κατά της υποψήφιας χώρας. Σύμφωνα με πληροφορίες, μόνο η Κυπριακή Δημοκρατία, η Ελλάδα και το Λουξεμβούργο είχαν διατυπώσει αντίθετη άποψη.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ: "Στηρίζουμε την Τουρκία του Ερντογάν. Ξεκίνησαν οι κοινές στρατιωτικές περιπολίες ΗΠΑ – Τουρκίας στη Συρία".

    Οι κοινές περιπολίες ΗΠΑ – Τουρκίας στο βορειοανατολικό τμήμα της Συρίας σε τομέα που αναμένεται να μετατραπεί σε «ζώνη ασφαλείας» άρχισαν σήμερα το πρωί, σύμφωνα με δημοσιογράφο του AFP.
    Έξι τουρκικά θωρακισμένα οχήματα διέσχισαν τα σύνορα για να συναντηθούν στη Συρία με τον αμερικανικό στρατό για την πρώτη τους κοινή περιπολία στο πλαίσιο συμφωνίας που συνήφθη στις 7 Αυγούστου.
    Δύο ελικόπτερα υπερίπταντο της ζώνης στην οποία τα τουρκικά οχήματα διέσχισαν την μεθόριο περνώντας από άνοιγμα στον μεγάλο τοίχο από μπετόν που έχει χτιστεί μεταξύ των δύο χωρών, πρόσθεσε ο δημοσιογράφος.
    Λίγο νωρίτερα και το πρακτορείο Reuters είχε μεταδώσει ότι τουρκικά στρατιωτικά εξοπλισμένα οχήματα διέσχισαν τα σύνορα και εισήλθαν στη βορειοανατολική Συρία για να αρχίσουν τις προγραμματισμένες κοινές περιπολίες ΗΠΑ-Τουρκίας που έχουν στόχο την εγκαθίδρυση μιας «ζώνης ασφαλείας» κατά μήκος των συνόρων.
    Η συμφωνία αυτή μεταξύ της Τουρκίας και των ΗΠΑ προβλέπει την εγκαθίδρυση μιας ζώνης ασφαλείας ανάμεσα στην τουρκική μεθόριο και τις ζώνες στη Συρία που ελέγχει η υποστηριζόμενη από την Ουάσινγκτον κουρδική πολιτοφυλακή Μονάδες Προστασίας του Λαού (YPG) ανατολικά του Ευφράτη.
    Η πολιτοφυλακή αυτή θεωρείται «τρομοκρατική» από την Άγκυρα.
    Ο Τούρκος Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν έχει δηλώσει ότι ο Αμερικανός ομόλογός του Ντόναλντ Τραμπ δεσμεύτηκε ότι η «ζώνη ασφαλείας» θα έχει εύρος 32 χιλιομέτρων.
    Ο Ερντογάν έχει επίσης απειλήσει ότι θα εξαπολύσει επιχείρηση στο βορειοανατολικό τμήμα της Συρίας αν η Τουρκία δεν εξασφαλίσει τον έλεγχο αυτής της «ζώνης ασφαλείας», αλλά η συμφωνία αυτή είχε ήδη επιτρέψει να αποφευχθεί μια τουρκική επιχείρηση κατά της YPG η οποία φαινόταν να επίκειται.
    Οι δύο σύμμαχοι συνέστησαν πρόσφατα το κέντρο κοινών επιχειρήσεων για τις περιπολίες τους, η σύσταση του οποίου προβλεπόταν από αυτήν την συμφωνία για να αναλάβει τον συντονισμό της δημιουργίας της «ζώνης ασφαλείας», το περίγραμμα της οποίας παραμένει ασαφές.
    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ: "Θα βοηθήσουμε τον τούρκο σύμμαχό μας να αρπάξει συριακά εδάφη". Στηρίζουμε την Τουρκία του Ερντογάν.
    Πράσινο φως» ΗΠΑ στο τουρκικό σχέδιο υφαρπαγής συριακών εδαφών.
    "Σάρκα και οστά" πήρε πριν λίγο η αμερικανοτουρκική συμφωνία για την ζώνη ασφαλείας στην βόρεια Συρία καθώς εισήλθαν δυνάμεις και των δύο χωρών στις περιοχές Tal Abyad μέχρι Ras al-Ayn.
    Πρόκειται επί της ουσίας για μια συμφωνία που ανοίγει τον δρόμο στην Τουρκία για πληθυσμιακή αλλοίωση της περιοχής με απομάκρυνση των Κούρδων σε πρώτο χρόνο (κάτι που συμβαίνει με τις καταστροφές οχυρών, αποθηκών οπλισμού κτλ), και σε δεύτερο, στην εγκατάσταση εκεί τουλάχιστον των 3-4 εκατομμυρίων σουνιτών προσφύγων που διαθέτει εντός της χώρας του!
    Σύμφωνα με τουρκικά ΜΜΕ, η πρώτη κοινή περιπολία ΗΠΑ-Τουρκίας στο πλαίσιο δημιουργίας ζώνης ασφαλείας στην βόρεια Συρία ξεκίνησε νότια από την περιοχή Akçakale της Τουρκίας με συμμετοχή τουρκικών ειδικών δυναμεων, τεθωρακισμένων, UAV και ελικοπτέρων. Η κοινή περιπολία θα διαρκέσει 4 ώρες και θα διεξαχθεί μεταξύ των συριακών πόλεων Tel Abyad και Ras Al Ain, που συνορεύουν με την Τουρκία.

    Αυτόπτης μάρτυρας που επικαλείται το Reuters δήλωσε ότι οχήματα με τουρκικές σημαίες ενώθηκαν με αυτά που φέρουν σημαίες των ΗΠΑ στη Συρία σε απόσταση περίπου 15 χιλιομέτρων ανατολικά της τουρκικής συνοριακής πόλης Ακτσάκαλε, κοντά στην συριακή Τελ Αμπιάντ.
    Η περιοχή που βρίσκεται ανατολικά του Ευφράτη ελέγχεται κυρίωςαπό Κούρδους των δυνάμεων SDF.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΚΛΗΡΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜΠ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΟΥΔΑΙΑΣ ΚΟΡΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ.
    Στα 100 δισ. το διμερές εμπόριο ΗΠΑ-Τουρκίας! - Τι ανακοίνωσε ο υπουργός Εμπορίου των ΗΠΑ.
    Ηρθε στην Ελλάδα, είπε μερικά «ηρωικά» του στιλ «Δεν θα παραδώσουμε F-35 στη Τουρκία γιατί πήρε τους S-400» και οι εγχώριοι αφελείς πανηγύρισαν, δεν είπε τίποτα για επενδύσεις, ούτε καν για αύξηση των ελληνικών εξαγωγών στις ΗΠΑ και και εν συνεχεία ο υπουργός Εμπορίου των ΗΠΑ Γουίλμπουρ Ρος, πήγε στη Τουρκία, συναντήθηκε με την Τουρκάλα υπουργό Εμπορίου Ρουσχάρ Πεκάν και συμφώνησαν τα βήματα για να φθάσουν οι συναλλαγές μεταξύ των δύο χωρών στα... 100 δισ. δολ.!
    Τόσο σκληρές κυρώσεις από τις ΗΠΑ προς τη Τουρκία!
    Συζητήθηκαν ο τρόπος με τον οποίο θα αυξήσουν τις εξαγωγές της Τουρκίας στις ΗΠΑ και ειδικά σε τομείς τεχνολογικής αιχμής, όπως πολιτική αεροπορία, η αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και καθαρά σε εμπορικά προϊόντα, όπως τα κοσμήματα, τα έπιπλα, τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα και τα ενδύματα.
    Η τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία είναι σε περίοδο αιχμής, σχεδόν όλες οι ευρωπαϊκές και οι ιαπωνικές μάρκες έχουν εργοστάσια στη χώρα και επεξεργάζονται από κοινού ένα σχέδιο αποφυγής δασμών των αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στη Τουρκία και εισάγονται στις ΗΠΑ, προκειμένου να καταστήσουν τη Τουρκία πιο ελκυστική σε επενδύσεις από τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
    «Θα αυξήσουμε τις μεταξύ μας συναλλαγές στα 100 δισ. δολ.» δήλωσε η Μ.Πεκάν
    Ο Γουίλμπουρ Ρος θα μείνει στην Τουρκία μέχρι την Τρίτη και θα συναντηθεί με εκπροσώπους του ιδιωτικού τομέα για να συζητήσουμε τρόπους αύξησης των τουρκικών εξαγωγών στις ΗΠΑ.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΜΙΤ: ΜΑΖΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΘΑ ΚΥΚΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΤΟ ΓΕΕΘΑ, ΘΑ ΠΑΡΑΛΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΑ ΕΙΣΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ. ΜΕΤΑ ΑΠ΄ ΑΥΤΟ ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ;

    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ΚΑΘΙΣΤΟΣ ΚΟΥΛΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ: "Η ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ".
    «Θα είμαστε αυστηροί στην εφαρμογή της Συμφωνίας των Πρεσπών»
    Η Συμφωνία των Πρεσπών είναι μία εθνικά επιζήμια συμφωνία, αλλά είναι κυρωμένη που σημαίνει ότι δεν αλλάζει κατά το δοκούν, είπε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και θύμισε ότι «αυτή τη διαπίστωση είχα κάνει όταν είχα μιλήσει στην Βουλή προεκλογικά. Η συμφωνία δεν προβλέπει διαδικασία αλλαγής της, προβλέπει μόνο έλεγχο της εφαρμογής και σε αυτό θα είμαστε πολύ αυστηροί. Αυτό που χρειάζεται η Μακεδονία και η Ελλάδα είναι ένα αναπτυξιακό άλμα».
    Ο πρωθυπουργός μίλησε για την ανάγκη στήριξης των μακεδονικών προϊόντων και του brand της Μακεδονίας, καθώς και να κερδίσουμε το παιχνίδι της επικοινωνίας παγκοσμίως, έτσι ώστε όταν κάποιος ακούει Μακεδονία, να σκέφτεται την ελληνική Μακεδονία. Δεν έχει κανονιστεί συνάντηση με τον κ. Ζάεφ αλλά κάποια στιγμή θα γίνει, είπε ο πρωθυπουργός.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΚΡΟΑΤΙΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΡΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΧΑΟΥΣ ΣΤΗΝ ΛΕΣΒΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.
    Για πρώτη φορά από τον πόλεμο του '90, η Κροατία κάλεσε στην ενεργό υπηρεσία απόστρατους αστυνομικούς και μέλη των ειδικών δυνάμεων λόγω των αλλοδαπών και των προβλέψεων για επικείμενο χάος στα Βαλκάνια μόλις ο Ρ.Τ.Ερντογάν πραγματοποιήσει την απειλή του και αφήσει εκατ. αλλοδαπούς να φύγουν προς Ελλάδα και ΕΕ.
    Σύμφωνα με κατεπείγον σήμα του υπουργείου Εσωτερικών της Κροατίας, 2.000 αξιωματικοί ε.α. θα αναλάβουν αμέσως καθήκοντα "διαχείρισης" των ροών των αλλοδαπών.
    "Ναι, για πρώτη φορά από τον πόλεμο καλούμε ξανά στην υπηρεσία αξιωματικούς ε.α. για την διαχείριση του προβλήματος των μετανατών" είπε ο υπουργός Εσωτερικών Davor Božinović στα ΜΜΕ της χώρας του.
    "Παρά το γεγονός ότι οι κληθέντες είναι πλέονσυνταξιούχοι, παραμένουν σε άριστη ψυχική και φυσική κατάσταση" τονίζουν ΜΜΕ της Κροατίας.
    Μάλιστα στα ΜΜΕ της Κροατίας γίνεται ειδική αναφορά στην κατάσταση που επικρατεί σε Λέσβο και στα υπόλοιπα νησιά του Αιγαίου καθώς και στις απειλές Ρ.Τ.Ερντογάν για άνοιγμα της "κάνουλας" των ροών αλλοδαπών.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στην ουσια τι λεμε εδω απ ολες τις μεριες ??
    Οτι με αυτους πουχουμε εδω ολους ..δεν την βγαζουμε καθαρη...κι οτι ερχεται ταχυτατα ενα τσουναμι αγριο.
    Πως θα ξεφυγουμε ? Οπως η αδρανεια δειχνει...δεν θα ξεφυγουμε...Απλα μετα θα υπαρχουν παλι ανθρωποι σαστισμενοι που τα γεγονοτα ξεπερασαν την φαντασια τους..
    Δεν λειτουργουμε πια σαν κοινοτητα και ομαδα αλλα σαν ατομα μονα.Οτι χειροτερο στην κριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέρμα οι παραλίες για τούς- μη έχοντες- πολίτες.
    Γιωργος Παπαδοπουλος Τετραδης
    Νομοσχέδιο-έκτρωμα, που θα παραδώσει τις παραλίες στήν υπερεκμετάλλευση με ομπρέλλες και ξαπλώστρες και στο χτίσιμο του αιγιαλού από ιδιώτες με παραχώρησή του από το δημόσιο προωθεί η κυβέρνηση.
    Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση που κατηγορούσε την προηγούμενη ότι νομιμοποιεί αντί να κατεδαφίζει τα αυθαίρετα, νομιμοποιεί μ αυτο το νομοσχέδιο όλα τα αυθαίρετα που έχουν χτιστεί στον αιγιαλό μέχρι τις 28/7/2011 (όποιος έχτισε στις 29... έχασε!). Στον αιγιαλό! Όχι όπου νά ναι.

    Το νομοσχέδιο- έμπνευση των οπαδών της ... ανάπτυξης, καταργεί τον περιορισμό των ομπρελών στο 60% στίς παραλίες και τις παραδίνει ολόκληρες σε εκμετάλλευση. Δηλαδή, διώχνει τους πολίτες απ αυτές για να τις χαίρονται μόνο όσοι έχουν ή θέλουν να πληρώσουν. Ταυτόχρονα, αποτελειώνει την εικόνα των ελληνικών παραλιών και τις μετατρέπει σε δάση από ομπρέλες καφετέριες και ξαπλώστρες.
    Το τραγελαφικό είναι ότι οι φραγκοφονιάδες εμπνευστές του, δεν έχουν ιδέα ότι η Ισπανία ξήλωσε εκατοντάδες χιλιόμετρα από τις ομπρέλες στίς παραλίες της που τις είχε καταστρέψει εικαστικά και οικολογικά η υπερεκμετάλλευση, μαζί με δεκάδες χιλιάδες κακόγουστα χτίσματα εκτρώματα εκμετάλλευσης των τουριστών.
    Αλλά, η ελευθερία να έχει πρόσβαση κάθε πολίτης στήν Ελλάδα στίς παραλίες της καταργείται και με την άλλη ιδέα του νομοσχεδίου των νεοφιλελεύθερων Ελλήνων θαυμαστών του Τραμπ:
    Στο νομοσχέδιο προβλέπεται να μπορεί να παραχωρείται ο δημόσιος αιγιαλός σε ιδιώτες και να οικοδομείται! Ο αιγιαλός!
    Ο ΣΥΡΙΖΑ είχε τους ταλιμπάν μπαχαλάκηδες υπουργούς, που κατέστρεφαν τη χώρα μη κάνοντας τίποτε και αφήνοντας τα πάντα στήν παλιά κακή τους μοίρα. Φαίνεται ότι η ΝΔ έχει στελέχη ταλιμπάν από την ανάποδη. Αντί να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής των πολιτών βάλθηκαν να παραδώσουν τα πάντα στον Μαμωνά.
    Υπάρχει κανείς να τραβήξει κανένα αυτί; Ή η χώρα θα ζεί διαρκώς μεταξύ άσπρου- μαύρου; Δηλαδή γκρίζου;
    https://www.facebook.com/Tetradis/timeline?lst=100002959239954%3A716143369%3A1567068277
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ;
    Στη Σόφια, η Βουλγαρική Στατιστική Υπηρεσία, ανακοίνωσε ότι στο διάστημα 2009 - 2018 τα μέσο πραγματικό εισοδήματα αυξήθηκε κατά 32,5%, και διαμορφώθηκε σε 257 ευρώ το μήνα ή σε 3083 ευρώ ετησίως.
    Κατά την ίδια περίοδο οι μέσοι κατά κεφαλήν φόροι αυξήθηκαν κατά 320%, και από 153 ευρώ έφτασαν στα 378 ευρώ.
    Δηλαδή σε μικτό εισόδημα 3461 ευρώ ο φόρος είναι 10, 93%.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. EL-DORADO GOL Ή ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ με λίγες λέξεις. ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΥΠΑΙΟΣ
    Ιδιοκτήτης της ELDORADO GOLD (Ελληνικός Χρυσός της Μακεδονίας) είναι ο Κοσμοκράτορας ΡΟΤΣΙΛΝΤ. Όλος ο ΧΡΥΣΟΣ της Μακεδονίας φεύγει στο εξωτερικό…………….
    Ο ΡΟΤΣΙΛΝΤ είναι ο γνωστός Σιωνιστής Παγκόσμιος Δικτάτορας, που πτωχεύει τα διάφορα Κράτη, (Ελλάς), και τα διάφορα Χρηματιστήρια όλης της Γης.
    Ο Σιωνιστής Κοσμοκράτορας ΡΟΤΣΙΛΝΤ είναι Αρχηγός, και Πρόεδρος, της Σιωνιστικής Νέας Τάξης Πραγμάτων!!! Τι περιμένετε από τέτοιον επενδυτή;;;
    Αυτός ο επενδυτής εμφορείται από αποικιοκρατικού ιδέες. Υπόγραψε τότε επί Σημίτη, με το δημόσιο, να πάρει τα Μεταλλεία ΧΡΥΣΟΥ της Μακεδονίας, έναντι 11 εκ. δρχ. (Υπουργός Πάχτας).
    Αυτός ο επενδυτής μόνον εργασία μπορεί να προσφέρει. Αυτός ο επενδυτής πτώχευσε την Ελλάδα. Εμείς του δώσαμε το ΧΡΥΣΟ της Μακεδονίας, και ΑΥΤΟΣ μας πτώχευσε!!!
    Διαταγή ΡΟΤΣΙΛΝΤ, να καταστεί η Ελλάς αποθήκη Μουσουλμάνων λαθρομεταναστών. Διαταγή του ΡΟΤΣΙΛΝΤ, να πάρει από την Ελλάδα τη Μακεδονία, και να την δώσει στους Σκοπιανούς!!!! Προς γνώσιν και συμμόρφωση!!! ΄΄Ετσι είναι οι Σιωνιστές…….
    Ο παραγόμενος ΧΡΥΣΟΣ εξάγετε όλος στις Τράπεζες του ΡΟΤΣΙΛΝΤ. O Πρόεδρος της Παγκόσμιας Δικτατορίας ΡΟΤΣΙΛΝΤ εκμεταλλεύεται όλα τα Κράτη της Γης, σύμφωνα με τα «Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών».
    Στην προκειμένη περίπτωση του ΧΡΥΣΟΥ της Χαλκιδικής διάβασε Πρωτόκολλο ΚΒ!!!
    Αυτός ο Χρυσός είναι toy Βασιλέως ΦΙΛΙΠΠΟΥ & ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, και τον εκμεταλλεύεται σήμερα ο ΡΟΤΣΙΛΝΤ ο Εβραίος!!!
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...