Τετάρτη, 1 Ιανουαρίου 2020

ΣΗΜΕΡΑ, 1 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΕΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ...ΠΕΡΙΤΟΜΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Ο ΑΠΕΡΙΤΜΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΗΔΗ, ΕΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΤΟΜΗ ΕΝΟΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥ.

ΠΟΙΟΣ  Ο  ΛΟΓΟΣ  ΝΑ  ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ  Ο  ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ  ΤΗΝ  ΠΕΡΙΤΟΜΗ  ΤΟΥ  ΙΔΡΥΤΗ  ΤΟΥΣ;  ΓΙΑ  ΝΑ  ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ  ΠΑΝΤΑ  ΤΙΣ  ΡΙΖΕΣ;  ΕΙΔΙΚΑ  ΑΥΤΟ  ΤΟ  ΓΕΓΟΝΟΣ  ΘΑ  ΕΠΡΕΠΕ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΠΟΣΙΩΠΟΥΝ.


Η Περιτομή του Ιησού αναφέρεται ως γεγονός στην ζωή του Ιησού Χριστού, περισσότερο όμως κατ΄ εικασία εθιμικής και νομικής (θεοκρατικής) επιταγής. Τούτο αναφέρεται μόνο από έναν Ευαγγελιστή, τον Ευαγγελιστή Λουκά, ενώ οι άλλοι τρεις (Ματθαίος, Μάρκος και Ιωάννης) φέρονται να το αγνοούν. Ο Ευαγγελιστής Λουκάς αναφέρει την περιτομή αυτή μόνο ημερολογιακά, δηλαδή την 8η ημέρα από γεννήσεως, σύμφωνα με τον σχετικό εβραϊκό νόμο χωρίς όμως να προσδιορίσει ούτε τον τόπο, ούτε ποιος έκανε την περιτομή, ούτε το μέσον που χρησιμοποιήθηκε, που αποτελούν ιδιαίτερα σημαντικά στοιχεία στη ζωή ενός Ιουδαίου αφού τότε ονοματίζεται και ακολουθεί σχετική επί τούτου εορτή. Μνεία για τέτοια εορτή που ν΄ ακολούθησε της περιτομής του μικρού Ιησού δεν απαντάται σε κανένα ιερό κείμενο. 



Αν και ο Ευαγγελιστής Λουκάς κρίνεται ιδιαίτερα ιστορικός στις ευαγγελικές του περιγραφές, εντούτοις το συγκεκριμένο γεγονός το περιγράφει εξαιρετικά συνοπτικά, παρότι ο ίδιος ιατρός στο επάγγελμα, δημιουργώντας έτσι εύλογα πολλές απορίες μέχρι και αμφισβητήσεις αν τούτο συνέβη τουλάχιστον κατά πράξη. Ο Ευαγγελιστής Λουκάς αναφέρει αυτό χρονικά αμέσως μετά την γέννηση του Ιησού στη Βηθλεέμ, κατά την 8η ημέρα, σύμφωνα με τον σχετικό εβραϊκό νόμο και κατόπιν προηγηθέντος οράματος του Αρχαγγέλλου Γαβριήλ στον θεομνήστωρα Ιωσήφ. Στη περιγραφή όμως της Θείας Γέννησης ο Λουκάς φέρεται να αγνοεί την προσέλευση των Μάγων, την επικείμενη σφαγή των νηπίων και εξ αυτού του κινδύνου τη Φυγή στην Αίγυπτο της Αγίας Οικογένειας. 


Έτσι παραμένει αναπάντητο το αναφυόμενο ερώτημα: την 8η ημέρα που βρισκόταν η Αγία Οικογένεια;

Όσον αφορά την πράξη της Περιτομής που ουσιαστικά πρόκειται για ακρωτηριασμό, μετά από επέμβαση αφαίρεσης της ακροποσθίας, ή ακροβυστίας από το ανδρικό μόριο, αυτή ήταν ήδη γνωστή στην πρώιμη αρχαιότητα, είτε ως προληπτικό μέτρο υγιεινής, είτε ως μέτρο θεραπείας, ιδιαίτερα από τους αρχαίους Αιγυπτίους και τους λαούς της ερήμου,όπως οι Αιθίοπες, εκτός τους Βαβυλωνίους και τους Ασσυρίους, λαμβάνοντας υπόψη τις μεγάλες θερμοκρασίες με την παράλληλη λειψυδρία των περιοχών τους. 
Μέτρο υγιεινής, επίσης γνωστό στους αρχαίους Έλληνες, όπως σημειώνει ο Ηρόδοτος, πλην όμως απορριπτέο. 
Κατά περίεργο όμως τρόπο ο ακρωτηριασμός αυτός, σύμφωνα με τη θεόπνευστη Παλαιά Διαθήκη, φέρεται να την επέβαλε ο Γιαχβέ στον Αβραάμ, ως "νόμο περιτομής" με έκδηλο χαρακτήρα τον μόνιμο στιγματισμό ως σφράγιση - διαθήκης των απογόνων του τελευταίου μετά του Γιαχβέ και ως μέσου διάκρισης (διακριτικού σημείου) αυτών με άλλους λαούς, όπως σημειώνει ο Προφήτης Μωυσής στο Βιβλίο της Γένεσης.

Το συμβάν αυτό εορτάζει η Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία ως Εορτή της Περιτομής, και επίσημα ως σεβάσμια "Περιτομή του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού, όπως έτσι διασκευάσθηκε εκ του "Νέου Θησαυρού" και αναφέρεται στον "Μέγα Συναξαριστή της Ορθόδοξης Εκκλησίας", συμπεριλαμβανόμενη στις Δεσποτικές εορτές. 
Ομοίως ως Περιτομή του Κυρίου εορτάζει και η Αγγλικανική Εκκλησία, ενώ η Δυτική Εκκλησία εορτάζει το γεγονός ως Εορτή του Αγίου Ονόματος του Ιησού Χριστού την ίδια ημερομηνία απ΄ όλα τα δόγματα, δηλαδή 8 ημέρες μετά τα Χριστούγεννα, στις 1 Ιανουαρίου. 
Μάλιστα στη Δύση φυλάσσονταν κατά καιρούς σε διάφορους τόπους, μέσα σε σκευοθήκες ακροποσθίες αναγόμενες ως την "ιερή ακροποσθία" του Ιησού, που σήμερα όμως έχουν εκλείψει.
 Σάρκα οκταήμερος ως βροτός,
ο των όλων Κτίστης περιτέμνεται νομικώς,
την εξ ακρασίας, ημών κακίαν τέμνων.
Αυτού την αγαθότητα μεγαλύνωμεν.




Ο  ΚΥΡΗΝΙΟΣ  ΚΑΙ  Ο  ΛΟΥΚΑΣ

Ο  ευαγγελιστής   Λουκάς  αναφέρει πως ο Χριστός γεννήθηκε,  όταν έγινε η πρώτη απογραφή του Αυγούστου Καίσαρα σε όλη την οικουμένη.
Ο ευαγγελιστής Λουκάς τοποθετεί την απογραφή αυτή την εποχή που στην Ιουδαία ήταν διοικητής ο Κυρήνιος, δηλαδή το έξι μετά Χριστό. Το πρόβλημα είναι ότι ο βασιλιάς Ηρώδης σύμφωνα με αυτή την χρονολογία, πέθανε δέκα χρόνια πριν την γέννηση του Χριστού. Το θείον βρέφος δεν μπορεί να το είχε καταδιώξει ο Ηρώδης, ούτε φυσικά να δολοφονήσει τα νήπια, γιατί  ο βασιλιάς  Ηρώδης  ήταν  ήδη νεκρός.  Γι αυτό και  ο ευαγγελιστής Λουκάς δεν αναφέρει την καταδίωξη του Ηρώδη.  Σύμφωνα με τον Λουκά, ο Ιωσήφ δεν παίρνει τον Χριστό για να καταφύγουν στην Αίγυπτο αλλά πάνε στην Ιερουσαλήμ και συναντάνε στον ναό τον ιερέα Συμεών και την Άννα. Κανείς φόβος για τον κακό βασιλιά που είχε το παλάτι του στην πόλη αυτή.
Είμαστε αναγκασμένοι να υποθέσουμε ότι ο Χριστός του Ματθαίου γεννήθηκε νωρίτερα από τον Χριστό του Λουκά. 
Είναι απόλυτα σίγουρο πως ο Μεγάλος Ηρώδης  ήταν νεκρός όταν γεννήθηκε ο Χριστός του ευαγγελιστή Λουκά, του Ευσεβίου και του Διονύσιου που κανόνισε την αρχή της χρονολογίας μας . Ένας νεκρός βασιλιάς δεν μπορούσε να καταδιώξει τον Χριστό και να θανατώσει τα νήπια.

Ο  ΗΡΩΔΗΣ

Ο Ηρώδης διέταξε να θανατωθούν όλα τα βρέφη που είχαν γεννηθεί εκείνη την χρονιά.
 Καμία μαρτυρία για μια τέτοια σφαγή δεν υπάρχει στην ιστορία της Ιουδαίας. Ο βασιλιάς Ηρώδης είναι γνωστός στην ιστορία για την καταδίκη σε θάνατο των δικών του παιδιών. Αυτό όμως δεν το γνωρίζουν οι χριστιανοί.  Δεν είναι λεπτομέρεια ότι ο συγκεκριμένος βασιλιάς θανάτωσε τα παιδιά του από την βασίλισσα Μαρία, Αλέξανδρο και Αριστόβουλο και τον γιό του από την πρώτη του γυναίκα την Δώρα, τον Αντίπατρο.  
Γι αυτό έλεγαν ότι ήταν καλύτερα να είσαι το γουρούνι του Ηρώδη παρά το παιδί του. Ο Ηρώδης ήταν Ιδουμαίος προσήλυτος στον Ιουδαϊσμό και δεν έτρωγε χοιρινό, σκότωνε όμως τα παιδιά του. 
Ποιος άλλωστε γνωρίζει ότι την μητέρα του Ηρώδη την έλεγαν Κύπρο ! Και ποιος γνωρίζει ότι ο παππούς του ήταν ιερέας του Απόλλωνα !



  ΠΕΡΙΤΟΜΗ 

Περιτομή ονομάζεται ο περιορισμένος ακρωτηριασμός της φυσικής διαμόρφωσης του ανδρικού μορίου, συγκεκριμένα είναι η αποκοπή (αφαίρεση) της πόσθης ή ακροποσθίας (αρχ. ακροβυστίας), της πτύχωσης δηλαδή του δέρματος που καλύπτει τη βάλανο του πέους, του εξωτερικού ανδρικού γεννητικού οργάνου. Η περιτομή εξυπηρετεί κατά μία άποψη λόγους υγιεινής: με την αφαίρεση της πόσθης μειώνονται οι πιθανότητες μόλυνσης από τη συσσώρευση μικροοργανισμών ή ξένων σωμάτων (σκόνης, σμήγματος κλπ.). Αν και η περιτομή δε συνδέεται μόνο με τη θρησκεία και σε χώρες όπως οι ΗΠΑ εφαρμόζεται σε πολλά νεογέννητα άσχετα με το θρήσκευμα, (το 90% περίπου των αγοριών στις Ηνωμένες Πολιτείες περιτέμνονται), στην εβραϊκή και στη μουσουλμανική θρησκεία οι γονείς οφείλουν να περιτέμνουν τα άρρενα βρέφη τους (σουνέτι στα τουρκικά), σύμφωνα με τους θρησκευτικούς κανόνες. Η συμβολική αυτή πράξη συνδέεται άμεσα με την κοινωνική σημασία του πέους, κατά το δόγμα των παραπάνω θρησκειών.
Η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής (ΑΑΡ), διαπίστωσε ότι τα οφέλη της περιτομής -όταν αυτή γίνεται στα νεογέννητα- για την υγεία των αγοριών υπερτερούν των κινδύνων, αλλά τα οφέλη αυτά δεν είναι τόσο μεγάλα, ώστε η περιτομή να αποτελέσει βασική οδηγία προς γιατρούς και γονείς.
Στην Παλαιά Διαθήκη ο Θεός ζητά από τον Αβραάμ να περιτμηθεί και να περιτμήσει τους απογόνους και τους δούλους του ως απόδειξη της συμφωνίας που συνάπτει ο Θεός με τον Ισραήλ:
καὶ περιτμηθήσεσθε τὴν σάρκα τῆς ἀκροβυστίας ὑμῶν, καὶ ἔσται εἰς σημεῖον διαθήκης ἀνὰ μέσον ἐμοῦ καὶ ὑμῶν [...] καὶ ἀπερίτμητος ἄρσην, ὃς οὐ περιτμηθήσεται τὴν σάρκα τῆς ἀκροβυστίας αὐτοῦ τῇ ἡμέρᾳ τῇ ὀγδόῃ, ἐξολοθρευθήσεται ἡ ψυχὴ ἐκείνη ἐκ τοῦ γένους αὐτῆς, ὅτι τὴν διαθήκην μου διεσκέδασε (Γεν. 17:11, 14, Ο')

Μια εξήγηση αυτής της απαίτησης συνδέεται με τη συμβολική σημασία του πέους. Το πέος είναι η απόδειξη του ανδρισμού, από μία άποψη και η πηγή δύναμης του άνδρα. Με την περιτομή ο άνδρας συμβολικά αποκόπτει ένα τμήμα του υπέρ του Θεού, αναγνωρίζει δηλαδή ότι η ισχύς του είναι πεπερασμένη και ότι υπάρχει κάποιος πιο ισχυρός και πιο τέλειος από αυτόν. Ο άνδρας εφαρμόζει τη διείσδυση ως μέσο υποταγής, ο Θεός την περιτομή. Η διαφορά από τη διείσδυση είναι ότι η περιτομή γίνεται από τον ίδιο τον περιτεμνόμενο (το ανθρώπινο γένος) ως ίδια επιλογή χωρίς συμμετοχή του Θεού. 

Ο ΣΑΡΚΟΖΙ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΤΟΜΗ.  20/12/2008
Γαλλικός  τύπος:  «Ο  Σαρκοζί  προωθεί  την  περιτομή.  Ξεκίνησε  μεγάλη  εκστρατεία, για  να  πεισθούν  όλοι  οι  ευρωπαίοι,  για  τα  πλεονεκτήματα  της  περιτομής».  Ερευνα που πραγματοποίησε ομάδα ειδικών από τη Γαλλία, δείχνει ότι η Περιτομή προστατεύει τους άνδρες από τον ιό που προκαλεί τον καρκίνο του τραχήλου μήτρας ΗΡV, με συνέπεια να προστατεύονται από τον ιό και οι ερωτικές σύντροφοι των ανδρών που έχουν κάνει περιτομή. Η νέα έρευνα απέδειξε ότι οι γυναίκες που έχουν συντρόφους οι οποίοι έχουν κάνει Περιτομή έχουν σημαντικά λιγότερες πιθανότητες να προσβληθούν από τον ΗΡV από ό,τι οι γυναίκες οι σύντροφοι των οποίων δεν έχουν κάνει περιτομή

ΤΕΛΙΚΑ:  η  φανατική  προσκόλληση  στον  Ιεχωβά  μπορεί  να  φέρει  και  άλλα.  "Νομιμοποιείται η κλειτοριδεκτομή στην Αίγυπτο.  Σάλος από τις αλλαγές που διέρρευσαν σε άρθρα του Συντάγματος".

ΕΠΙΣΗΣ:  κάποια  ημέρα  οι  πολιτικοί  μας  θα  αποπειραθούν  να  επιβάλλουν  την  περιτομή  και  στην  Ελλάδα.  Δεν  θα  είναι  καθόλου  δύσκολο.  Με  τόσους  λαθρομετανάστες  μωαμεθανούς  περιτετμημένους  και  την  εκκλησία  να  συμφωνεί.  Οι  αντιστάσεις  άλλωστε  των  νεοελλήνων  δεν  είναι  και πολύ  ισχυρές,  όπως  έχει  αποδειχθεί  από  άλλα  θέματα.  Μπόλικο  χρήμα  από  τον  Σόρος,  κατάλληλη  "ιατρική"  προπαγάνδα  για  τα   οφέλη  της  περιτομής  από  τα  ΜΜΕ  και  σε  λίγο  θα  σχηματίζονται  ουρές  πανέξυπνων  νεοελλήνων  έξω  από  κλινικές,  για  να  τους  αφαιρέσουν  ανώδυνα  την  πόσθη  τους...


ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...