Κυριακή, 31 Μαΐου 2020

ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΑΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΦΕΚΙ. ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΦΕΚΙ 80 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠ' ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.

Ο ΚΟΥΛΗΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΟ ΤΟΥΦΕΚΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ. ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΤΟΥΦΕΚΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ. ΖΗΤΩ ΤΑ ΓΚΑΡΣΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ.

ΤΟ  1937  ο  Μεταξάς  ξεκίνησε την  ανάπτυξη ενός σύγχρονου όπλου Ελληνικής σχεδίασης, που θα ακολουθούσε το πνεύμα της εποχής. Ένας μικρός αριθμός πρωτοτύπων κατασκευάστηκε στα 1939 και παραδόξως μαρτυρούν ένα Ελληνικό τουφέκι εφόδου, τρία χρόνια πριν από το πρώτο αντίστοιχο Γερμανικό σχέδιο.
Μετά  τον  Μεταξά,  κανένας πρωθυπουργός και πολιτικός  μέχρι  σήμερα  δεν  σκέφτηκε να  δημιουργήσει  η  Ελλάδα  δικό  της   αποκλειστικά
τουφέκι για  τον  Ελληνικό  Στρατό.

http://autochthonesellhnes.blogspot.com/.../blog-post_7.html 
 http://autochthonesellhnes.blogspot.com/2016/09/uzi.html


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Σχεδιαστική ομάδα Ελλήνων Μηχανικών και Ειδικών, παρουσίασαν στο ΓΕΣ το ΑΟΡ, ένα Τυφέκιο Designed AND Made in Greece


Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ Bild: ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ … ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ. «ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ. ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΣ ΒΡΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ». ΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ. 





Η “Πτήση” έχει τη χαρά αλλά και την τιμή, να σας παρουσιάσει πρώτη την ολοκλήρωση της σχεδίασης ενός πραγματικά ελληνικού «Εθνικού Τυφεκίου», το οποίο έχει σχεδιαστεί από μια ομάδα που περιλαμβάνει αποκλειστικά Έλληνες Μηχανικούς, Σχεδιαστές, Ειδικούς και Εμπειρογνώμονες. Οι πληροφορίες για το τελικό Σχέδιο που έχουμε στη διάθεσή μας είναι περιορισμένες, καθώς το Πρόγραμμα καλύπτεται, όπως είναι φυσικό, από μυστικότητα σε αυτή τη φάση.
Το όνομα του Ελληνικού Τυφεκίου Εφόδου είναι ΑΟΡ* και γνωρίζουμε ότι η Σχεδιαστική Ομάδα του  ενημέρωσε αυτές τις ημέρες επισήμως την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία για την ολοκλήρωση της φάσης σχεδίασης ενός σύγχρονου τυφεκίου υψηλών προδιαγραφών, το οποίο θα μπορούσε να είναι το Νέο Τυφέκιο Εφόδου που θα εξοπλίσει τις Ένοπλες Δυνάμεις μας και τα Σώματα Ασφαλείας.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε από ιδιωτική πρωτοβουλία και εξ ιδίων πόρων τον Σεπτέμβριο του 2019 με όραμα της Ομάδας τη δημιουργία ενός “Εθνικού Τυφεκίου” το οποίο μπορεί να εμφανισθεί λαμβάνοντας εμβληματικό χαρακτήρα στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων του 2021 για την επέτειο των 200 ετών από την Παλιγγενεσία.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μας έγιναν διαθέσιμες, με έγκαιρη λήψη αποφάσεων, αν το πρόγραμμα εγκριθεί, είναι εφικτή η κατασκευή λειτουργικών πρωτοτύπων ώστε να πραγματοποιηθεί η επίσημη παρουσίαση του ΑΟΡ στα χέρια Ελλήνων στρατιωτών στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου 2021.
Για λόγους ασφαλείας της σχεδίασης δεν μας έγιναν διαθέσιμες περισσότερες τεχνικές πληροφορίες, αλλά γνωρίζουμε πως το σχέδιο βασίζεται σε δοκιμασμένες λύσεις και θα μπορεί προσαρμόζεται αναλόγως των απαιτήσεων του χρήστη, για παράδειγμα να παραχθεί σε διαμέτρημα τόσο 5,56 mm όσο και σε 7,62 mm καλύπτοντας απόλυτα τις όποιες ανάγκες που θα αποφασίσει πως έχει ο ΕΣ.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας το τυφέκιο μπορεί να παραχθεί στα ΕΑΣ ώστε να επανεκκινήσει, με την συνδρομή της ιδιωτικής πρωτοβουλίας αυτός ο τομέας της Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία. Μας επισημάνθηκε επίσης πως το κόστος του νέου ΑΟΡ θα είναι κλάσμα σε σχέση με αυτά που ζητούν οι ξένοι για δικαιώματα σχεδίασης όπλων ώστε να κατασκευαστούν στην Ελλάδα.
Στη Σχεδιαστική Ομάδα του ΑΟΡ μετέχει και ο γνωστός δημοσιογράφος και συγγραφέας στο χώρο της Άμυνας, Σάββας Βλάσσης, που έχει το δικό του ρόλο στην βελτιστοποίηση (optimizing) του σχεδίου λόγω της εμπειρίας του από τις Ειδικές Δυνάμεις.   
Απεικονίσεις του όπλου σε αυτή τη φάση δεν έχουν γίνει διαθέσιμες, κάτι που αναμένεται όμως να γίνει λίαν προσεχώς.
Το θέμα του “Εθνικού Τυφεκίου” και του “Εθνικού Οχήματος” όμως έχουν και άλλες εξελίξεις στις οποίες θα επανέλθουμε σε προσεχείς αναρτήσεις μας.
*Άορ = βελτιωμένος τύπος ξίφους, βαρύτερο, καλύτερα ζυγισμένο και αποτελεσματικότερο που εμφανίσθηκε στην Ελλάδα μεταξύ 1.200-1.000 π.Χ. ξεπερνώντας το ελαφρύτερο φάσγανο που ήταν κατάλληλο μόνο για νυκτικά πλήγματα.




Η Εσθονία των 1,3 εκατ. κατοίκων ανέπτυξε μη-Επανδρωμένο Τεθωρακισμένο Όχημα Πεζικού 12 τόνων. 
Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΟ ΤΟΥΦΕΚΙ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ. 
Πηγή: Πτήση Διάστημα



Η Milrem Robotics, μια εταιρία από την Εσθονία με δραστηριότητα σε ρομποτικές εφαρμογές και ανάπτυξη μη-επανδρωμένων οχημάτων, παρουσίασε ρομποτικό όχημα μάχης (Robotic Combat Vehicle RCV) με την ονομασία Type X.
H Milrem Robotics έιναι γνωστή για την ανάπτυξη και κατασκευή Μη-Επανδρωμένων Τηλεχειριζόμενων Οχημάτων για πολιτικές όσο και στρατιωτικές εφαρμογές. Μάλιστα, το Μη-Επανδρωμένο Όχημα Ξηράς THeMIS έχει ήδη δοκιμαστεί με επιτυχία στο Μάλι και έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον αρκετών χωρών ως όχημα μεταφοράς φορτίου, φορέας συστημάτων αναγνώρισης, πυροσβεστικπό όχημα κλπ.
To Type X είναι ένα βήμα εμπρός τόσο σε ότι αφορά στο μέγεθος των ρομποτικών οχημάτων όσο και τις δυνατότητές του. Πρόκειται για ένα Μη-Επανδρωμένο Τεθωρακισμένο Όχημα Μάχης που θα έχει το 1/4 του βάρους και θα έρχεται στο κόστος ενός 33-50% ενός αναλόγως εξοπλισμέμνου, επανδρωμένου συμβατικού ΤΟΜΑ. Η χρηματοδότηση του προγράμματος γίνεται από μη κατονομοαζόμενο ξένο πελάτη.
Η Milrem Robotics ήταν έτοιμη να παρουσιάσει την πρότασή της στην έκθεση EUROSATORY 2020 αλλά η κρίση του κορωνοϊού οδήγησε στην αναβολή της έκθεσης και των σχεδίων. Ωστόσο, το σχέδιο προχωρεί και η εταιρία πιστεύει πως θα ολοκληρωθεί ως το τρίτο τέταρτο του έτους ξεκινώντας δοκιμές πεδίου από τον Οκτώβριο.
Το όχημα αναπτύσσεται σαν αρθρωτή πλατφόρμα ικανή να δεχθεί διαφορετικά συστήματα ανάλογα με την αποστολή με την προοπτική ανάπτυξης μιας ολόκληρης οικογένειας οχημάτων. Η πρώτη έκδοση θα είναι ένα ΤΟΜΑ που θα φέρει έναν τηλεχειζόμενο πύργο βάρους δύο τόνων που θα προτάσσει ένα πυροβόλο των 30 mm με δυνατότητα αναβάθμισης στα 50 mm. To όχημα θα σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι δυνατόν να εξοπλιστεί με πύργους διαφορετικών κατασκευαστών και συστήματα αποστολής για να αναλάβει άλλες διαρυθμίσεις.
Οι διαστάσεις του οχήματος είναι σχτικά μικρές, με 6 μέτρα μήκος, μόλις 2.2 μέτρα ύψος, βάρος ως 12 τόνους και πλάτος αρκετό για να χωρά ως εσωτερικό φορτίο σε αεροσκάφη C-130 (< 2.9 μέτρα) ενώ θα μπορεί να αναρτηθεί ως εξωτερικό φορτίο από ελικόπτερα CH-47D/F Chinook και CH-53G/K Super Stallion και να ριφθεί με αλεξίπτωτο στο πεδίο της μάχης απελευθερωνόμενο αυτόματα από τα δεσμά και αναλαμβάνοντας άμεσα δράση.
Η κίνηση του οχήματος θα βασίζεται σε έναν υβριδικό σύστημα (diesel-electric) με ηλεκτρικούς συσσωρευτές στο πρόσθιο μέρος του και έναν κινητήρα ντίζελ στο πίσω. Η ισχύς του θα του εξασφαλίζει μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ/ώρα σε ομαλό δρόμο και 50 χλμ/ώρα σε ανώμαλο. Η αυτονομία του θα φτάνει τα 600 χλμ. Το όχημα κινείται με ελαστικές ερπύστριες (rubber tracks – ερπύστριες που τα μεταλλικά τους μέρη καλύπτονται παντελώς από λάστιχο μειώνοντας τον θόρυβο και αυξάνοντας την αντοχή τους) και αν και θα έχει την ικανότητα διάβασης υδάτινων κωλυμμάτων δεν θα είναι αμφίβιο (τουλάχιστον στην αρχική του έκδοση, αν και η Milrem δεν απέκλεισε τίποτα για το μέλλον).
Σύμφωνα με τους σχεδιαστές, το όχημα θα είναι ιδανικό για επιχειρήσεις αναγνώρισης, διείσδυσης και καταστροφής στρατηγικών στόχων. Τα συστήματα που θα φέρει θα μεταφέρουν πλήρη εικόνα του πεδίο επιχειρήσεων στους χειριστές επιτρέποντας έναν βαθμό αυτονομίας στο όχημα που θα μπορεί να ενεργοποιήσει τα συστήματα αυτοπροστασίας του αν οι αισθητήρες του αντιδράσουν σε εχθρικά ίχνη αλλά θα απαιτείται παρέμβαση του ανθρώπου-χειριστή για τη χρήση του οπλισμού.
Το όχημα θα μπορούσε να επιχειρήσει σε συνθήκες stealth λειτουργίας χρησιμοποιώντας μόνο τους συσσωρευτές του για να κινηθεί με μηδενικό σχεδόν επίπεδο θορύβου, μια χρήσιμη ιδιότητα σε αποστολές αναγνώρισης, ενώ θα μπορούσε να επαναφορτίσει τη χαμένη ενέργεια αργότερα ρυθμίζοντας τη λειτουργία σε χρήση του κινητήρα ντίζελ. Σε περίπτωση που το όχημα αφαιρέσει το συγκρότημα του πύργου και των πυρομαχικών, θα έχει έναν ωφέλιμο χώρο και επαρκή ισχύ για μεταφορά 2.5-3 τόνους φορτίου συν επιπλέον 3 τόνους σε ρυμουλκούμενο τρέϊλερ.



ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...