Τρίτη, 16 Ιουνίου 2020

Ισλαμικός Θύλακας Αθηνών (Αθηναμπάντ).

[Επί δημάρχου Κ. Μπακογιάννη]

 

 

Η φαμίλια Μητσοτάκη προχωρά με ιλιγγιώδεις ρυθμούς τον εξισλαμισμό της παλιάς Ελλάδας. Ρυθμούς τους οποίους δεν θα υπήρχε καμία περίπτωση να επιτύχει ο διοικητικός καφενές των τσίπρα-καρανίκα και των άλλων παιδιών της πρώτης φοράς αριστερά. 
Γι αυτό άλλωστε επελέγη από τα αφανή κογκλάβια της Πλανητικής Παν-εξουσίας, για να αναλάβει τη Β΄φάση του λαθρεποικισμού.  
Εν μια νυκτί, οι οικοεγκλωβισμένοι Έλληνες, διαπιστώνουν μουδιασμένοι ότι, με πρόσχημα τον κινδυνο της πανδημίας, κοιμήθηκαν σε ελληνικό χωριό και ξύπνησαν στα περίχωρα μιας ισλαμικής πολίχνης. 
Και ναι μεν χτιστήκανε κιόλας δεκαδες λαθροπαροικίες κατα μηκος και κατα πλατος της ηπειρωτικής χωρας, ωστόσο ο κύριος στόχος των εγχώριων εργολάβων της ισλαμοποίησης, είναι ασφαλώς η πρωτεύουσα. Η οποία, πλην των ευγενών προαστείων, πρόκειται να μετατραπεί σε ένα είδος ευρωκαμπούλ, που θα αποτελεί τον επίγειο παράδεισο των γαζήδων, των πρεζέμπορων, των μισθωμένων φονιάδων, των εμπόρων όπλων, των διεθνών νταβατζήδων, των αρσενοκοιτών και των ξεκωλιάρηδων, παντός είδους...    
Ήδη η Ομόνοια παρεδόθη στους νέους της επικυρίαρχους, για να λιάζονται επιδοματικώς, κάτω από το λουσάτο συντριβάνι του αρχιτέκτονα της Αθηναϊκής ευθανασίας, Κωστα Μπακογιάννη.
Το σχέδιο ισλαμοποίησης όμως της πρωτεύουσας δεν σταματά και δεν περιορίζεται στα περιξ της πλατείας Ομονοίας, που έτσι κι αλλιώς έχει χαθεί προ πολλου για τους ελληνικής καταγωγής κατοίκους της, ή εστω, για οσους εχουν απομείνει σ' αυτό...
Ο ισλαμικός θύλακας πρόκειται να επεκταθεί σε όλο το εύρος της περιοχής, που κατ' ευφημισμόν οι μητσογιαννικοί μηχανικοί ελέγχου των μαζών, αποκαλεσαν: "Ο μεγαλος περιπατος"!
Οι εργασιες για την ισλαμοποιηση του και την εκδιωξη οσων ελαχιστων Ελληνων εχουν απομεινει σ' αυτον, ξεκινησαν ηδη με την 3μηνη απαγορευση κυκλοφοριας και τις κυκλοφοριακες ρυθμισεις, που διεταξαν οι πραιτωριανοί της εξουσίας.
Κι αν δεν το εχετε ηδη μαθει, θα το μαθετε πολυ συντομα απο το τριτοκοσμικο μποτιλιαρισμα που θα διαπιστωσετε λιαν συντοιμως, στους δρομους περιξ του ιστορικου κεντρου των Αθηνων.
Οταν λεμε θα γινουμε Τεχερανη, να καταλαβαινομαστε.
Θα τριτοκοσμοποιηθουμε παντου...
Για να λαβετε μιαν ιδεα του υπο κατασκευην ισλαμικου θυλακα, μεσα στην καρδια της παλιας Αθηνας, θα σας δωκω εδω απο κατου, ολοκληρο το σχεδιο "Ο Μεγαλος Περιπατος", βασει του οποίου, η αλλοτε καρδια και το αρχιτεκτονικο καμαρι της πρωτεύουσας, θα παραδοθεί άνευ όρων στους λαθρεποικους, στους πεμπτοφαλλαγιτες της αριστεράς, στους απλυτους και στις λιλικες, οι οποίες θα αναζητούν μελαμψή ψωλή, στη σκια του Τσιλερ και του παλαιου κτιριου του Εθνικου Θεατρου Αθηνων...
Κι αν οι προηγουμενοι δημαρχοι της σημερνης ισλαμαθηνας, συνηθως γινονταν γνωστοί από τα 2-3 καλα που εφτιαχναν στη πολη [όπως λέμε λόγου χάριν επί δημαρχου Σπυρου Μερκουρη ή επί δημάρχου Αμβροσιου Πλυτά] ο τωρινος δημαρχος θα μεινει στη ιστορια ως ο ηθικος αυτουργος του μεγαλυτερου μαζικου εγκληματος, που διεπραχθη ποτε εναντιον ολοκληρης πολης.
Ιδου λοιπον τα σχεδια για το "Εγκλημα των Αθηνων" [επι δημαρχου Κ. Μπακογιαννη]
Ο Μεγαλος Περιπατος [ή το έγκλημα των Αθηνων]
Απο Πρωτο Θεμα

Στον περιορισμό της κυκλοφορίας οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας για τους επόμενους 6 μήνες με την επιβολή προστίμου 150 ευρώ και στην αύξηση του χώρου για τους πεζούς προχωρά η κυβέρνηση ύστερα από πρόταση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Αθηναίων για τις αλλαγές για το σχέδιο «Ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας» αλλά και στο πλαίσιο αντιμετώπισης του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού.

Με κοινή υπουργική απόφαση επιβάλλονται προσωρινά κυκλοφοριακά μέτρα στο κέντρο της Αθήνας «λόγω αντιμετώπισης σοβαρού κινδύνου δημόσιας υγείας που συνίστανται στη μείωση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 και οι οποίοι επιβάλλουν, ως μέτρα πρόληψης και για το απολύτως αναγκαίο χρονικό διάστημα, τον περιορισμό κυκλοφορίας των οχημάτων, καθώς και την αύξηση του χώρου για τη μετακίνηση των πεζών και των μετακινούμενων με ήπια μέσα μετακίνησης στην περιοχή του Κέντρου της Αθήνας».

Ειδικότερα, ο περιορισμός κυκλοφορίας οχημάτων εφαρμόζεται στην Πλάκα, στην περιοχή που οριοθετείται από τις οδούς, Μητροπόλεως - Ερμού - Αθηνάς - Σταδίου - Μητροπόλεως και στο τμήμα της οδού Ερμού από την οδό Αθηνάς ως την οδό Αγ. Ασωμάτων. Η οδός Σταδίου παραμένει σε κυκλοφορία στο σύνολό της. Ο περιορισμός «δεν καταλαμβάνει μέλη της κυβέρνησης, Υφυπουργούς, Γενικούς Γραμματείς, Ειδικούς Γραμματείς και Υπηρεσιακούς Γραμματείς, Βουλευτές, Δημάρχους, Αντιδημάρχους, Περιφερειάρχες, Αντιπεριφερειάρχες και Συντονιστές Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, για μετακινήσεις που αφορούν στην άσκηση των καθηκόντων τους, όσους υπηρετούν στα σώματα ασφαλείας και τις ένοπλες δυνάμεις, καθώς και το ιατρικό, νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό, το διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό του Υπουργείου Υγείας και των αρμόδιων φορέων προστασίας και παροχής υπηρεσιών υγείας και το εξουσιοδοτημένο προσωπικό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους».

Επιπλέον, εξαιρούνται: α) μετακινήσεις οχημάτων μονίμων κατοίκων των ανωτέρω περιοχών , β) μετακινήσεις οχημάτων από και προς νομίμως λειτουργούντες χώρους στάθμευσης, γ) μετακινήσεις επαγγελματικών οχημάτων (TAXI) μόνο για επιβίβαση ή αποβίβαση, δ) τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Για τις μετακινήσεις των περ. α) και β), ο πολίτης πρέπει να φέρει υποχρεωτικά μαζί του την αστυνομική του ταυτότητα ή διαβατήριο. Ο τρόπος ελέγχου ή/και το αποδεικτικό συνδρομής των προϋποθέσεων των περ. α) και β) καθορίζονται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων. Στις συγκεκριμένες περιοχές του κέντρου της Αθήνας επιτρέπεται κατ’ εξαίρεση η τροφοδοσία (παράδοση - παραλαβή) με οχήματα που είναι εφοδιασμένα με έγκυρα παραστατικά μεταφοράς εμπορευμάτων και υλικών αποκλειστικά και μόνον προς τον σκοπό της τροφοδοσίας των καταστημάτων και επιχειρήσεων που λειτουργούν κατά την περίοδο ισχύος της παρούσας.

Όπως προβλέπεται στην απόφαση, προσωρινά κυκλοφοριακά μέτρα και ρυθμίσεις αύξησης του χώρου για την εξυπηρέτηση των πεζών και των μετακινούμενων με ήπιες μορφές μετακίνησης, επιβάλλονται και επί των οδών Ελευθερίου Βενιζέλου (Πανεπιστημίου), Φιλελλήνων, Βασιλίσσης Όλγας, Ηρώδου Αττικού και Σταδίου (από την οδό Καραγιώργη Σερβίας έως την οδό Μητροπόλεως). Αρμόδια αρχή για τη διασφάλιση της εφαρμογής των όσων ορίζονται στην απόφαση, τη διαπίστωση των παραβάσεων και την επιβολή των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων είναι η Δημοτική Αστυνομία. Στους οδηγούς των οχημάτων που παραβιάζουν τις συγκεκριμένες διατάξεις επιβάλλεται, με απλή πράξη της ανωτέρω αρχής, σύμφωνα με το άρθρο 104 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας διοικητικό πρόστιμο εκατόν πενήντα (150) ευρώ για κάθε παράβαση, χωρίς να θίγονται οι τυχόν προβλεπόμενες ποινικές κυρώσεις.

Οσον αφορά στην διάρκεια των μέτρων, ισχύουν για χρονικό διάστημα 3 μηνών ενώ δίδεται η δυνατότητα παράτασης για άλλους 3 μήνες, κατόπιν εισήγησης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών.

Οι αλλαγές εντάσσονται στο σχέδιο «Μεγάλος περίπατος της Αθήνας» του δήμου Αθηναίων.

Δείτε εδώ όλο το σχέδιο

Πρόκειται για ένα έργο με διπλή αξία και σημασία για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της πρωτεύουσας, καθώς η αντιμετώπιση της κρίσης του κορωνοϊού έχει κάνει επιτακτική την ανάγκη για μια σημαντική αύξηση του δημόσιου χώρου και αποσυμφόρηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς -όπως συμβαίνει αυτή την περίοδο σε πολλές μεγαλουπόλεις στο εξωτερικό- ενώ παράλληλα τα σχέδια πολλών δεκαετιών για την ανάδειξη του ιστορικού κέντρου γίνονται επιτέλους πραγματικότητα.

Η ζωτικής σημασίας παρέμβαση θα ξεκινήσει πιλοτικά από τα τέλη Ιουνίου, με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις να τίθενται σε άμεση εφαρμογή, τις επόμενες εβδομάδες, «συστήνοντας» ξανά το αθηναϊκό κέντρο στους κατοίκους και τους επισκέπτες της πόλης. Έχοντας ως βάση αναλυτικά επεξεργασμένες μελέτες του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που έγιναν όλο το προηγούμενο διάστημα σχετικά με τις κυκλοφοριακές επιπτώσεις των αλλαγών που θα γίνουν.

«Ήρθε η ώρα να υλοποιηθεί ένα οραματικό έργο, που μας συστήνει την Αθήνα από την αρχή. Γιατί, με τον Μεγάλο Περίπατο, αλλάζει η φυσιογνωμία του κέντρου της πόλης αλλά και η καθημερινότητά μας. Κάνουμε βήμα βήμα πράξη, αυτό που υποσχεθήκαμε. Να φέρουμε τα κάτω, πάνω στην πρωτεύουσα. Να δώσουμε αξία στη ζωή μέσα στην πόλη και να αποδείξουμε με αυτό και τα υπόλοιπα έργα, ότι είναι σημαντικό να ζεις αυτήν την πόλη, όχι απλά να ζεις σε αυτή. Είναι σπουδαίο, ότι αυτό το έργο ξεκινά με συναίνεση, με διάλογο και συνεργασία. Έτσι όπως πρέπει σε ένα τόσο σημαντικό για την πόλη έργο. Γιατί είναι μία αλλαγή που έρχεται για όλους μας και μας χρειάζεται όλους για να γίνει» τονίζει ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης για την σπουδαία αυτή παρέμβαση στην Αθήνα.




Το έργο

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναβίωσης και ενοποίησης του ιστορικού κέντρου, που θα δημιουργήσει έναν Μεγάλο Περίπατο με διαδρομές που θα ενώνουν για πρώτη φορά τις ιστορικές γειτονιές της Αθήνας, τους παγκόσμιας εμβέλειας αρχαιολογικούς θησαυρούς της και θα επιστρέψει την πόλη στην υπηρεσία των κατοίκων και των επισκεπτών της, αλλάζοντας την καθημερινότητά τους προς το καλύτερο.

Η ευρύτατη αυτή παρέμβαση στο κέντρο της πρωτεύουσας, που δεν θα κρύβει τον τεράστιο πολιτιστικό της πλούτο πίσω από τους γκρίζους δρόμους και τους τόνους τσιμέντου, ξεχωρίζει ως έργο για δύο βασικούς λόγους. Για το μέγεθος και την σπουδαιότητα της συνολικής παρέμβασης και των θετικών αλλαγών που φέρνει στην πόλη, αλλά και για τον πρωτόγνωρο τρόπο και το πρωτοποριακό πνεύμα υλοποίησής του.

Το μέγεθος της παρέμβασης
Το ζωτικής σημασίας έργο ξεκινά άμεσα, με το μεγαλύτερο μέρος της υλοποίησής του να ολοκληρώνεται εντός του 2022. Οι ουσιαστικές παρεμβάσεις στον αστικό ιστό υπολογίζεται ότι θα αποδώσουν περίπου 50.000m2 ελεύθερου, δημόσιου χώρου στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας, δημιουργώντας τον πιο όμορφο περίπατο της Ευρώπης, με συνολικό μήκος διαδρομής 6,8 χιλιόμετρα.

Η κατασκευή του Μεγάλου Περιπάτου έρχεται να προσθέσει στη νέα εικόνα του αθηναϊκού κέντρου ένα νέο ποδηλατόδρομο, στην οδό Πανεπιστημίου. Οι ιστορικές περιοχές της Πλάκας και του Εμπορικού Τριγώνου, αλλά και οι οδοί Ηρώδου Αττικού, Μητροπόλεως, Ερμού και Αθηνάς θα μετατραπούν σε περιοχές ελεύθερες από Ι.Χ.. Οι συνολικές παρεμβάσεις που προγραμματίζονται θα δημιουργήσουν νέες λεωφορειολωρίδες μήκους 1,9 χλμ και αναπλάσεις οδικών αξόνων μήκους 6,3 χλμ. Παράλληλα, σημαντική θα είναι η αύξηση των μετακινήσεων με ΜΜΜ -εκτίμηση για αύξηση 7,5% εντός 6μήνου-, καθώς και η αύξηση της ταχύτητας κίνησης των λεωφορείων/τρόλεϊ στις οδούς Πανεπιστημίου και Ακαδημίας κατά 45%.

Ο πρωτοποριακός τρόπος υλοποίησης

Για πρώτη φορά, ένα έργο τόσο μεγάλης εμβέλειας πραγματοποιείται με την συμμετοχή των πολιτών, δημιουργώντας μια ξεχωριστή σχέση με τους κατοίκους και τους επισκέπτες της πόλης. Σε αντίθεση με άλλα τεχνικά έργα, τα οποία σχεδιάζονται, υλοποιούνται και στη συνέχεια παραδίδονται στους πολίτες, ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας θα είναι ορατός και ανοιχτός στους πολίτες, από την πρώτη μέρα που ξεκινά να υλοποιείται.

Πρόκειται για μια νέα φιλοσοφία, που μας δίνει τη δυνατότητα να βλέπουμε από την πρώτη κιόλας μέρα τις θετικές αλλαγές που φέρνει και να προσαρμοζόμαστε ήπια και αρμονικά στο νέο τρόπο ζωής της πόλης. Η πιλοτική εφαρμογή του έργου θα γίνει αρχικά με ήπιες διαμορφώσεις οδών μέσω σήμανσης και χρωματισμών του οδοστρώματος, τοποθέτηση φυτών και στοιχείων αστικού εξοπλισμού όπως ζαρντινιέρες, παγκάκια, καλαθάκια. Σε δεύτερη φάση θα ξεκινήσει η υλοποίηση των μόνιμων έργων. Με αυτόν τον τρόπο, οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Αθήνας θα μπορούν να δουν τα οφέλη της μεγαλύτερης αστικής παρέμβασης στην ιστορία της, εξερευνώντας, δοκιμάζοντας και αξιολογώντας καθημερινά τις παρεμβάσεις και τις ρυθμίσεις, που θα πραγματοποιηθούν.

Τι περιλαμβάνει το έργο

Το σύνολο του Περιπάτου εκτός των ήδη διαμορφωμένων οδών Δ. Αρεοπαγίτου και Αποστόλου Παύλου, περιλαμβάνει την διαδρομή Β. Αμαλίας, Β. Όλγας, Ηρώδου Αττικού, Β. Σοφίας, Πανεπιστημίου, Αθηνάς, Μητροπόλεως και Ερμού, καθώς και την περιοχή της Πλάκας και του Εμπορικού Τριγώνου. Η παρέμβαση θα περιλάβει και την Πατησίων (28ης Οκτωβρίου), από την Ομόνοια ως την πλατεία Αιγύπτου για την ενοποίηση του Περιπάτου με το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. Σε επόμενο στάδιο θα υλοποιηθεί και η σύνδεση του Κεραμεικού με την Ακαδημία Πλάτωνος, ώστε να συμπεριληφθεί στον Περίπατο και ο συγκεκριμένος, μοναδικός αρχαιολογικός χώρος.

Στόχος είναι στην τελική φάση του έργου το ιστορικό κέντρο της Αθήνας να έχει ενοποιηθεί, δημιουργώντας τις πιο όμορφες διαδρομές αστικού τοπίου στην Ευρώπη.

Τα οφέλη

Εκτός από την ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου της Αθήνας, ο Μεγάλος Περίπατος θα αλλάξει τον τρόπο που «συνομιλούμε» με την πόλη. Παράλληλα, οι παρεμβάσεις κινητικότητας θα συμβάλουν καθοριστικά στην αντιμετώπιση της κρίσης του κορωνοϊού καθώς ό Δημόσιος χώρος θα αυξηθεί σημαντικά. Υπολογίζεται ότι οι παρεμβάσεις θα συμβάλουν στην μείωση των ατυχημάτων, βοηθώντας στην αποσυμφόρηση των νοσοκομείων, ενώ θα υπάρξουν σημαντικά οφέλη και για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Το Εμπορικό Τρίγωνο απελευθερώνεται από τα ΙΧ οχήματα και γίνεται φιλικότερο προς τον πολίτη και το περιβάλλον με νέες, βιώσιμες πρακτικές κινητικότητας. Οι άνετες, «πράσινες», ασφαλείς μετακινήσεις, η προώθηση της χρήσης ΜΜΜ και της μετακίνησης με τα πόδια και το ποδήλατο δίνουν στο Εμπορικό Τρίγωνο τη χαμένη του αίγλη.

Το τουριστικό προϊόν ης Αθήνας αποκτά μεγαλύτερη αξία, καθώς ενισχύεται ο τουριστικός της χαρακτήρας. Η πόλη εκσυγχρονίζεται αποκτώντας μια νέα ταυτότητα που συνδέει το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον της. Το εμπορικό κέντρο γίνεται πιο εύκολα προσβάσιμο, συνδυάζοντας τις αγορές με την αναψυχή και την διασκέδαση. Παράλληλα διευκολύνεται η περιήγηση στα αξιοθέατα και η μετακίνηση εντός της πόλης,

Αναβαθμίζεται ριζικά η ποιότητα ζωής των κατοίκων και των εργαζομένων με περισσότερο χώρο για όλους. Το ανανεωμένο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού θα προσφέρει, εκτός από την αισθητική αναβάθμιση της περιοχής, περισσότερη ασφάλεια στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας. Ταυτόχρονα, το έργο θα δώσει νέες ευκαιρίες για άθληση, ποδήλατο και περιπάτους στους κατοίκους, τις οικογένειες, τους εργαζομένους, αλλά και τους ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς.




Αναλυτικά οι παρεμβάσεις

· Ομόνοια

Μέρος του Μεγάλου Περιπάτου είναι και η πλατεία Ομονοίας, η αναβάθμιση της οποίας έχει ήδη ολοκληρωθεί και τις επόμενες ημέρες ανοίγει για όλους.

· Πανεπιστημίου - Πατησίων

Στην Πανεπιστημίου προβλέπεται η πεζοδρόμηση των τριών από τις έξι συνολικά λωρίδες κυκλοφορίας που έχει σήμερα και η αισθητική αναβάθμισή της.

Η ανανεωμένη οδός Πανεπιστημίου θα διαθέτει έναν νέο ποδηλατόδρομο, 2 λωρίδες κυκλοφορίας για ΙΧ και μια λεωφορειολωρίδα ίδιας κατεύθυνσης με αυτή των ΙΧ. Η ανάπλασή της θα αποδώσει περίπου 7.000m2 στον δημόσιο χώρο.

Αναδεικνύεται έτσι η «Τριλογία» (Εθνική Βιβλιοθήκη – Πανεπιστήμιο – Ακαδημία Αθηνών).

Η παρέμβαση θα περιλάβει και την Πατησίων (28ης Οκτωβρίου), από την Ομόνοια ως την πλατεία Αιγύπτου για την ενοποίηση του περιπάτου με το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.

· Βασιλίσσης Όλγας

Το Ζάππειο ενοποιείται με τον Ναό Ολυμπίου Διός, η Διονυσίου Αρεοπαγίτου συνδέεται με το Παναθηναϊκό Στάδιο και τον λόφο του Αρδηττού, με διατήρηση της γραμμής του Τραμ. Η πεζοδρόμηση της Β. Όλγας θα δημιουργήσει περίπου 10.500m2, νέου Δημόσιου χώρου.




· Ηρώδου Αττικού

Η οδός μετατρέπεται σε οδό ελέυθερη από Ι.Χ.

Πρόσβαση στην οδό θα έχουν μόνο τα οχήματα:

- έκτακτης ανάγκης

- τροφοδοσίας

- απορριμματοφόρα

- εξυπηρέτησης δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας

- εξυπηρέτησης κατοίκων

- υπηρεσιακά αυτοκίνητα

- ταξί μετά από κλήση τους

Η ανάπλαση της Ηρώδου Αττικού θα αποδώσει περίπου 5.000m2 στον δημόσιο χώρο.

· Αθηνάς - Ερμού

Η οδός Ερμού μέχρι την οδό Άγ. Ασωμάτων και η οδός Αθηνάς θα μετατραπούν σε οδούς ελεύθερες από Ι.Χ., με κυκλοφορία λεωφορείων μόνο σε καθορισμένους άξονες.

Πρόσβαση στις οδούς θα έχουν μόνο τα οχήματα:

- έκτακτης ανάγκης

- τροφοδοσίας

- απορριμματοφόρα

- εξυπηρέτησης δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας

- που κατευθύνονται στους χώρους στάθμευσης

- εξυπηρέτησης κατοίκων και ξενοδοχείων

- ταξί μετά από κλήση τους



· Σύνταγμα

Στην πλατεία Συντάγματος το σχέδιο περιλαμβάνει τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων της οδού Φιλελλήνων στο ύψος της πλατείας, για τη δημιουργία ενός νέου κοινόχρηστου χώρου στην καρδιά της πόλης.

Πιο συγκεκριμένα, η παρέμβαση προβλέπει:

- 3 λωρίδες κυκλοφορίας ελεύθερες για όλα τα οχήματα

- 1 νέα λεωφορειολωρίδα

- 1 λωρίδα στάσεων λεωφορείων

· Πλάκα

Η περιοχή της Πλάκας που συνδέει το Μοναστηράκι με τη Διονυσίου Αρεοπαγίτου και το Θησείο θα γίνει περιοχή ελεύθερη από Ι.Χ..

Πρόσβαση στις οδούς θα έχουν μόνο τα οχήματα:

- έκτακτης ανάγκης

- τροφοδοσίας

- απορριμματοφόρα

- εξυπηρέτηση δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας

- όσων κατευθύνονται στους χώρους στάθμευσης

- εξυπηρέτησης κατοίκων και ξενοδοχείων

- ταξί μετά από κλήση τους

· Εμπορικό Τρίγωνο

Η περιοχή του Εμπορικού Τριγώνου, θα γίνει περιοχή ελεύθερη από Ι.Χ..

Πρόσβαση στις οδούς θα έχουν μόνο τα οχήματα:

- έκτακτης ανάγκης

- τροφοδοσίας

- απορριμματοφόρα

- εξυπηρέτηση δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας

- όσων κατευθύνονται στους χώρους στάθμευσης

- εξυπηρέτησης κατοίκων και ξενοδοχείων

- ταξί μετά από κλήση τους

· Μητροπόλεως

Η οδός Μητροπόλεως θα μετατραπεί σε οδό ελεύθερη από Ι.Χ..

Πρόσβαση στην οδό θα έχουν μόνο τα οχήματα:

- έκτακτης ανάγκης

- τροφοδοσίας

- απορριμματοφόρα

- εξυπηρέτησης δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας

- όσων κατευθύνονται στους χώρους στάθμευσης

- εξυπηρέτησης κατοίκων και ξενοδοχείων

- ταξί μετά από κλήση τους

· Πλατεία Θεάτρου - Πλατεία Δικαιοσύνης - Πλατεία Κοραή

Δρομολογούνται σημαντικές τοπικές παρεμβάσεις για την ανάπλαση των τριών αυτών Πλατειών που θα αποτελέσουν καταλύτη στη βελτίωση των γύρω περιοχών.

· Κεραμεικός - Ακαδημία Πλάτωνος

Σε δεύτερο χρόνο θα υλοποιηθεί η σύνδεση του Περιπάτου με την Ακαδημία Πλάτωνος...




Καταλαβαίνετε λοιπον τι θα συμβει, οταν θα ενοποιηθεί ο Ισλαμικος θυλακας με την Ακαδημια Πλατωνος, στην οποια θα λειτουργησει το τεμενος των Αθηνων!

Τωρα θα μου πεις... και τα λεφτα;
Που θα βρεθουν τα λεφτα, για ολα τουτα, σε μια χωρα που η ανεργια θα χτυπησει κοκκινο και ο κοσμακης θα τρεχει στα συσσιτια, απο τον ερχομενο χειμωνα;
Η απαντησις ειναι απλη...
Ξερετε ποσοι σπεκουλαδοροι, που πονταρουν στην αυξηση της αξιας των ακινητων και την ανοδο των ενοικιων, θα καμουν περιουσιες; Ξερετε ποσες ΜΚΟ θα καταστησουν κεντρο τους τον Ισλαμικο Θυλακα; Ξερετε ποσοι λαθρεμποροι, πρεζεμποροι, χασισεμποροι, οπλεμποροι και μιζαδοροι, θα εγκαταστησουν τις κεντρικες υπηρεσιες τους στον Μεγαλο Περιπατο.
Ο Ισλαμικος Θυλακας της πρωην Αθηυνας δεν θα ειναι μοναχα μια τσιμεντενια παραλία, όπου θα λιαοζνται οι τριτοκοσμικοι επιδοματούχοι αλλα και  ενα ισλαμικο Λιχτενστάιν της διεθνούς ιντελιγκεντσιας του εγκληματος.
Για τετοια μακροπνοα εργα συνεπως, λεφτα υπαρχουν...
Επι δημαρχιας φυσικα, Κωστα Μπακογιαννη...
Α, και κατι ακομα...
Ο κ. Ηλιας Κασιδιαρης εχει θεση και λογο στο δημοτικο συμβουλιο. Ιδου μια καλη ευκαιρια, να ξεκινησει την αντισταση του νεου κομματος του, στον εξισλαμισμο των Αθηνων... 
Στον Μεγαλο Περιπατο του Ισλαμικου Θυλακα Αθηνων, 
θα μπορει να καμει παρελασεις και το ΚΚΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...