Κυριακή, 19 Ιουλίου 2020

Ο Ηλίας Νασιόπουλος, ο Λευτέρης Κόζας, ο Αστέρης Αποστολίδης και ο Σεβαστιανός Μαΐλ έβγαλαν τo 100% ελληνικό Scooter: Είναι ηλεκτροκίνητο, είναι «έξυπνο» και παράγεται εδώ.




Είναι ηλεκτροκίνητο, είναι «έξυπνο» και είναι και 100% ελληνικό. Αν όλα πάνε καλά, το πρώτο σκούτερ που συγκεντρώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά θα κάνει την εμφάνισή του στους δρόμους το ερχόμενο καλοκαίρι.


Ως τότε, οι δημιουργοί του θα έχουν καταλήξει και στο όνομά του. «Αυτό το ψάχνουμε ακόμα. Η εταιρία μας λέγεται Give, το project λέγεται i.lektra, αλλά για το ίδιο το σκούτερ είμαστε ακόμη στη φάση της αναζήτησης» λέει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο Ηλίας Νασιόπουλος, συνιδρυτής της εταιρίας Give, η οποία έδωσε σάρκα και οστά στο πρωτότυπο δίτροχο, μαζί με τους Λευτέρη Κόζα, Αστέρη Αποστολίδη και Σεβαστιανός Μαΐλ.
Για το σκούτερ αυτό όλα ξεκίνησαν πριν από τέσσερα χρόνια όταν ο Ηλίας Νασιόπουλος επέστρεψε από την Αγγλία, όπου είχε εργαστεί επί μια οκταετία ως μηχανικός και αρχιμηχανικός αναλύσεων και κατασκευών στην ομάδα «Force India Formula 1» στην εταιρεία Prodrive και στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Nissan στην Ευρώπη, για να αφιερωθεί στο όραμά του. Ποιο ήταν αυτό; «Η Give στήθηκε με όραμα την ηλεκτροκίνηση και με στόχο να καινοτομήσει στον τομέα του urban mobility. Ξεκινήσαμε όμως με υπηρεσίες προς τρίτους για να δημιουργήσουμε ένα κεφάλαιο που θα μπορούσαμε στη συνέχεια να επενδύσουμε στο δικό μας όραμα» λέει.
Οι υπηρεσίες αυτές αφορούν στην υπολογιστική μηχανική, κυρίως στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, και εκκινούν από τις αναλύσεις αντοχής και βελτιστοποιήσεις για να φτάσουν έως τη ρευστομηχανική, την αεροδυναμική και τις ηλεκτρομαγνητικές αναλύσεις. Την περίοδο αυτή, η ελληνική εταιρία συνεργάζεται με μια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, την αγγλική Prodrive και με άλλες μικρότερες. Πώς όμως κατάφεραν να περάσουν τα σύνορα; «Χρειάζεται πολύ κυνήγι. Αλλά βέβαια και λίγη τύχη» απαντά ο Ηλίας Νασιόπουλος.
Η ιδέα για το σκούτερ υπήρξε από την αρχή της ίδρυσης της εταιρίας, μαζί με την «πιο μεγαλεπήβολη ιδέα», όπως λέει ο ίδιος, της παραγωγής οχημάτων στην Ελλάδα. Η σχεδίαση άρχισε το 2017, ενώ το μηχανικό μέρος ολοκληρώθηκε το 2019. Και τώρα; «Έχουμε τα πρωτότυπα έτοιμα, κάνουμε δοκιμές στο πάρκο του Δημόκριτου και ο στόχος τώρα είναι να ξεκινήσει η διαδικασία της πιστοποίησης για να πάμε στη συνέχεια στη γραμμή συναρμολόγηση. Είναι ένα δύσκολο στάδιο, και οικονομικά, αλλά είμαστε αισιόδοξοι» απαντά.
Είναι μια αισιοδοξία από την οποία όμως δεν λείπει ο ρεαλισμός. «Έχουμε προσαρμόσει το σχέδιο στην πραγματικότητα της ελληνικής αγοράς. Γι’ αυτό ξεκινάμε με μια χαμηλή μέση παραγωγή, 200 – 300 κομμάτια την πρώτη χρονιά για να φτάσουμε τα 1000 στις επόμενες» λέει.
Αυτό που θα κυκλοφορήσει στους δρόμους το καλοκαίρι του 2021 θα είναι ένα οικολογικό δίτροχο, η τελική ταχύτητα του οποίου θα φτάνει τα 85 χιλιόμετρα την ώρα και η ενεργειακή του αυτονομία, την οποία θα εξασφαλίζουν τρεις αποσπώμενες μπαταρίες, τα 180 χιλιόμετρα. Το σκούτερ θα διαθέτει ακόμη μια ψηφιακή οθόνη ιντσών με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, όπως και πλοηγό.
Η ηλεκτρική του ενέργεια όμως δεν είναι η μοναδική καινοτομία. Το σκούτερ θα είναι ένα από τα πρώτα οχήματα παγκοσμίως το οποίο θα ενεργοποιείται από το κινητό τηλέφωνο, ενώ η ίδια συσκευή θα λειτουργεί και ως συναγερμός αφού θα ειδοποιεί τον κάτοχο για τυχόν απόπειρα κλοπής.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ  Ζ.Π.
Δεν θα τους αφήσει  ο  Φούλης   να το βγάλουν σε παραγωγή.  H ΝΑΜCO A.E. (ΡΟΝΥ) ακόμα δεν έχει πάρει έγκριση τύπου.  Την  ίδια στιγμή  μια άλλη ελληνική εταιρία η οποία κατασκευάζει αντίγραφα αυτοκινήτων γνωστής γερμανικής μάρκας έχει πάρει έγκριση τύπου.
Έχουν γεμίσει τον τόπο με "νόμους".  κανονισμούς  και  προδιαγραφές - μόνο  για  ντόπιες  βιοτεχνίες  και  βιομηχανίες  -   δήθεν για την ασφάλειά μας, ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΑΧΡΕΙΑΣΤΕΣ, για να καταστρέψουν τους μικρούς  ΕΛΛΗΝΕΣ  κατασκευαστές.

Ο ΜΑΛΚΟΤΣΗΣ ΕΙΧΕ ΞΕΚΙΝΉΣΕΙ ΝΑ ΧΥΤΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΡΜΟΥΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΉΡΩΝ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΏΝ ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤΑΓΙΕΡ ΕΛΛΑΣ.
 ΠΡΈΠΕΙ ΕΞΑΚΟΣΙΟΙ ΠΕΡΊΠΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΎΝ ΑΚΌΜΗ. 
ΈΝΑ ΩΡΑΊΟ ΠΡΩ'Ι' ΤΟΝ ΜΑΛΚΟΤΣΗ ΤΟΝ ΈΚΛΕΙΣΑΝ, ΕΠΕΙΔΉ ΛΈΝΕ ΌΤΙ ΧΡΩΣΤΟΎΣΕ ΣΤΟ ΙΚΑ.  Τον έκλεισαν φυλακή γιατί δεν τον πλήρωσε το δημόσιο για τους κινητήρες που παρέδωσε και έτσι δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του.
ΤΟ  ΠΡΑΚΤΟΡΙΚΟ  ΔΙΕΥΦΘΑΡΜΕΝΟ  ΠΟΛΙΤΙΚΟ  ΣΥΣΤΗΜΑ:
1) Ενώ όλα πάνε καλά στην αρχή οι τράπεζες (όλες) ξαφνικά "βλέπουν" ότι δεν είναι βιώσιμη επένδυση και του κόβουν τα κεφάλαια κίνησης.
2) Πέφτουν "ανώνυμες" καταγγελίες βροχή, ότι δεν τηρούνται οι περιβαλλοντικοί όροι, τα ISO κλπ.
3) Οι  πληρωμένοι  συνδικαλιστές πάνω που έχει παραγγελίες φουλ, ξεκινούν απεργία διαρκείας μέχρι  που  το  εργοστάσιο  κλείνει.

ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...