Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2020

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ: Οι άλλοι 'Ελληνες [Του Γ. Μανούσου]

 

Από  το  ιστολόγιο  του  Λευτέρη  Πανούσου 

 


Γραφει ο Γιωργος Μανούσος

Εν πολλοίς το όνομα αυτού του ανθρώπου μου ήταν άγνωστο μέχρι πρότινος αν και συντοπίτης μου. Ωστόσο, μου μίλησε για εκείνον ένας φίλος καθώς συζητούσαμε για την πράσινη ενέργεια και τις ανανεώσιμες πηγές της.

 

Μου φάνηκαν περίεργα όλα όσα μου ανέφερε και έτσι έκανα μια μίνι έρευνα. Με τα λόγου γνώσεως και χωρίς ίχνος υπερβολής ή διαφήμισης του, νομίζω ότι αυτός ο άνθρωπος αδικείται. Και αδικείται όχι γιατί έχει κάποια προσωπική φιλοδοξία που έμεινε ανεκπλήρωτη, αλλά γιατί θα έπρεπε οι ιδέες του μέσω του κρατικού μηχανισμού να εφαρμοστούν στην κοινωνία. Κάτι που δυστυχώς δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ με τις υπάρχουσες πολιτικές συνθήκες. Με ιδία μέσα, χωρίς εξειδικευμένα εργαλεία πειραματίστηκε και τελικά πέτυχε να δημιουργήσει καύσιμο αποστάζοντας στην ουσία ζάχαρη το οποίο και χρησιμοποιεί στο αυτοκίνητο του για τις προσωπικές του μετακινήσεις. Φαίνεται εύκολο, έτσι δεν είναι;

 

Η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσε να είναι μια εν δυνάμει εναλλακτική μορφή ενέργειας για όλους μας εφόσον υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις τις οποίες εξηγεί ο ίδιος στα πολλά βίντεο που έχει στον προσωπικό του λογαριασμό στο youtube.

Εκτός από αυτό βεβαίως, έχει δημιουργήσει το δικό του inverter, και έχει πετύχει πλήρη ενεργειακή αυτονομία στην οικία του.



Ας δούμε όμως αναλυτικά το βιογραφικό του Μιχάλη Καλογεράκη όπως παρουσιάζεται στο ethernews.com

Ηλεκτρολόγος-ηλεκτρονικός στο επάγγελμα, έχει καταφέρει επί χρόνια να έχει πλήρη ενεργειακή αυτονομία στο σπίτι του με τη χρήση αιολικής και ηλιακής ενέργειας.

Παράλληλα, στην αποθήκη του σπιτιού του παράγει το οικολογικό καύσιμο από ζαχαροκάλαμο και σάπια φρούτα, το οποίο, σε συνδυασμό με μια μικρή μετατροπή στον κινητήρα της μηχανής του, του έχει δώσει μέχρι σήμερα πάνω από 25.000 δωρεάν χιλιόμετρα.

 

Έχει λύσει κάθε ανάγκη του σε ηλεκτρικό , θέρμανση και εναλλακτικά καύσιμα που παράγει ο ίδιος απο τα πιο απλά πράματα , ενώ δίνει λύσεις σε καθημερινά μας προβλήματα. Και όμως τόση γνώση που θα μπορούσε να μας λύσει χιλιάδες προβλήματα μένει ανεκμετάλλευτη.

 

Τρία χρόνια έχει να πατήσει το πόδι του σε βενζινάδικο και 20 χρόνια να του έρθει ο λογαριασμός της ΔΕΗ και φυσικά ούτε τώρα του ήρθε το χαράτσι!

Ο 50χρονος ερασιτέχνης ερευνητής, ένθερμος οπαδός της πράσινης ενέργειας έχει εγκαταστήσει στο σπίτι του στις Γούρνες Ηρακλείου τη δική του «ΔΕΗ», το δικό του παρασκευαστήριο καυσίμου, αλλά και τους δικούς του αυτοσχέδιους… αντιδραστήρες, όπου προχωρεί σε διάσπαση υδρογόνου και οξυγόνου.  



To 2019 δηλώνει παρών και εργάζεται πυρετωδώς για να ολοκληρώσει ένα έργο στη Νεμέα που θα καταστήσει αυτόνομη ενεργειακά μια κοινότητα 150 περίπου ατόμων, δίνοντας στα μέλη της τη δυνατότητα, μεταξύ των άλλων, να υδροδοτούνται, να θερμαίνονται και να κινούν τα αυτοκίνητά τους με καύσιμο που θα παράγουν με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας από τα σταφύλια! 

Πολύς κόσμος περιμένει με αγωνία να δει το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας, μηδέ εμού εξαιρουμένου.

 

Φωτοβολταϊκά στοιχεία συνολικής ισχύος 33 KW έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίζουν την ενεργειακή αυτάρκεια της Κοινότητας, τόσο για τις καθημερινές ανάγκες των κατοίκων της σε ηλεκτρικό ρεύμα, για τον φωτισμό και τη λειτουργία όλων των ηλεκτρικών συσκευών, για την άντληση του νερού από την γεώτρηση, αλλά και για την παραγωγή βιοκαυσίμου από φρούτα!

 


https://youtu.be/rKXwJMfaEbQ

 

 

 


 

 

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο αυτοκίνητο του Μιχάλη Καλογεράκη, ένα citroen c3

 

Ένα αυτοκίνητο που κινείται πλέον με το βιοκαύσιμο που παράγει ο Καλογεράκης, και μάλιστα σε μια αναλογία 85% αλκοόλης και 15% νερού!

Την τοποθέτηση της ανοξείδωτης δεξαμενής, την αντλία, το φίλτρο και τις μικρές τροποποιήσεις που έχει κάνει ο Καλογεράκης στον κινητήρα, ώστε με το πάτημα ενός κουμπιού να επιλέγει το καύσιμο που θέλει να καταναλώσει, θα τα δείτε λεπτομερώς στο βίντεο.

 

Όπως ακριβώς λοιπόν γίνεται στα υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα, έτσι και στο Citroen του Καλογεράκη, ο επιλογέας καυσίμου γυρίζει στην αλκοόλη αφού ο κινητήρας ζεσταθεί πρώτα λίγο με βενζίνη.

Ο λόγος που δεν επιλέγεται αλκοόλη απ’ την αρχή είναι γιατί το καύσιμο αυτό δεν είναι τόσο εύφλεκτο όπως είναι η βενζίνη.

Ο Καλογεράκης λέει ότι αυτό το πρόβλημα θα λυθεί με την τοποθέτηση μιας αντίστασης η οποία θα προθερμαίνει την αλκοόλη, όπως περίπου γίνεται με την προθέρμανση του πετρελαίου στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

 

Κατά τα λοιπά, η κίνηση του Citroen με την αλκοόλη είναι ομαλή και κανονική και ο επιβάτης, που δεν γνωρίζει δεν αντιλαμβάνεται αν το όχημα κινείται με βενζίνη ή με μείγμα αλκοόλης και νερού, δεν καταλαβαίνει τη διαφορά!

 

Υπάρχει βεβαίως κάτι ακόμη που πρέπει να ρυθμίσει ο Καλογεράκης. Πρέπει να τοποθετήσει ένα μετασχηματιστή που θα προσαρμόσει την 24βολτη αντλία στη 12βολτη του αυτοκινήτου.

Με την 24βολτη αντλία ο κινητήρας δουλεύει στο 50% της ισχύος του με αποτέλεσμα να μην τον τροφοδοτεί σωστά στις επιταχύνσεις.

Κάτι που ο Μιχάλης θα κάνει στο εργαστήριό του στην Κρήτη καθώς στη Νεμέα δεν έχει αυτή τη δυνατότητα.

 


Μπαταρία που δεν χαλαει ποτέ! 


Συνοψίζοντας, άνθρωποι σαν τον Μιχάλη Καλογεράκη υπάρχουν πολλοί στην Ελλάδα, κάποιοι ίσως λιγότεροι γνωστοί που όμως θέλουν να προσφέρουν στην κοινωνία με τις ιδέες τους και το ίδιο το κράτος τους “εξοβελίζει”. Tα συμφέροντα είναι τεράστια άλλωστε. Φανταστείτε όμως, ζούμε σε μια χώρα που έχει τα πάντα! Ήλιο, θάλασσα, αγροτική παραγωγή, κτηνοτροφία, αλιεία, μεταλλεύματα, υδρογονάνθρακες!  Πόσο μακρινό σενάριο σας φαίνεται η ενεργειακή αυτονομία της χώρα μας;;;


Το βιβλίο του «Πως να φτιάξετε δικό σας καύσιμο» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις συμμετρία

https://www.simmetria.gr/p/10270/pws-na-ftiaxete-to-diko-sas-kaysimo.html

Όπως επίσης και αυτό για την ενεργειακή αυτονομία

https://www.simmetria.gr/p/10269/pws-na-kanete-to-spiti-sas-energeiaka-aytonomo.html

Στο βίντεο αυτό, περιγράφεται αναλυτικά η διαδικασία παραγωγής καυσίμου αλλά και η επιτόπου εφαρμογή του!

https://www.youtube.com/watch?v=rKXwJMfaEbQ

 

Γιώργος Μανούσος

 

 

 

ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...