Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2020

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Ο «ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ» ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΕΖΙΚΟΥ, ΥΜΝΕΙΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΩΣ Ο «ΚΑΘΑΙΡΕΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ». «Χαίρε, των Αθηναίων τας πλοκάς διασπώσα. Χαίρε, θεούς ψευδωνύμους συντρίψας. Χαίρε, ο συντρίψας τα άψυχα είδωλα. Χαίρε, δαιμόνων ο καταλύτης. Χαίρε, ο καθαιρέτης των Ελλήνων». Καθαιρέτης = αυτός που καταλύει, που κατατροπώνει, που καταρρίπτει, που ανατρέπει.

 Είθε ο Άγιος και Μεγαλομάρτυς Γεώργιος , να οδηγεί τους άνδρες τού Πεζικού  ΜΑΣ πάντοτε σε Νίκες ! - Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ®

 ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ... Δηλαδή οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις «γιορτάζουν» την επίσκεψη μιας εβραίας στον ναό του Σολομώντος στην Ιερουσαλήμ. Κάθε καλοπροαίρετος άνθρωπος διερωτάται: τι είδους εορτή είναι αυτή και τι σχέση έχουν οι ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ με τον ναό του Σολομώντα. Ναι, στον ναό του Σολομώντα. Ούτε καν στον Παρθενώνα, ούτε καν στην Αγία Σοφία. Ποιος ισραηλινός πράκτορας που διευθύνει το αρχηγείο των ενόπλων δυνάμεων επέβαλε αυτήν την εορτή, που δεν στηρίζεται στα 4 Ευαγγέλια, αλλά στο (απόκρυφο - νόθο - ψεύτικο ) μη κανονικό «Ευαγγέλιο» του Ιακώβου;

ΕΤΣΙ  Ο  ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ  ΚΑΤΕΛΥΣΕΝ  ΤΟΝ  ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ

«Ο μεν γαρ Ελληνισμός πανταχού της γης εκταθείς και τας απάντων ανθρώπων ψυχάς κατασχών ούτως ύστερον μετά την τοσαύτην ισχύν και την επίδοσιν υπό της του Χριστού κατελύθη δυνάμεως». Ιωάννης Χρυσόστομος , (Λόγος εις τον μακάριον Βαβύλαν και κατά Ελλήνων,  15).

Ο Ι. Χρυσόστομος από τις 1200 περίπου φορές που αναφέρει το όνομα «Έλλην», δεν θα  βρείτε ούτε μια φορά που να μην χλευάζει ή να μην αντιπαλεύει κάθε τι Ελληνικό!  Αν απ’ την άλλη δείτε τα χρυσόλογα που λέει στις άλλες 1200 φορές που αναφέρει μελιστάλακτα το όνομα του «Αβραάμ» θα καταλάβετε και την σκοπιμότητα και την διαφορά εκτίμησης.
Στο εκτενέστατο συγγραφικό του έργο, (1447 λόγοι, 240 επιστολές!)  ούτε μια φορά δεν αναφέρετε για παράδειγμα ο Δευκαλίων, ο αγαπημένος ήρωας κατακλυσμού των Ελλήνων, σε αντίθεση με τον Νώε που αναφέρεται 330 φορές! Ο παγκοσμίως γνωστός ήρωας Ηρακλής, δεν αναφέρεται ούτε καν χλευαστικά, ενώ ο αλεπουδοκυνηγός Σαμψών, εκθειάζεται τουλάχιστον 25 φορές. Ο Ιακώβ, 760. Ο Ισαάκ, 440. Η Σάρρα, 290. Ο Αδάμ, 830.
Απ’ την πλευρά των αναθεματισμένων Ελλήνων; Ο Ιάσονας ούτε μια φορά. Ο Οδυσσέας καμία! Ο Αχιλλέας, μια μοναδική φορά κι αυτή υποτιμητικά! Οι συγγραφείς: Όμηρος, καμία. Ησίοδος μια μοναδική φορά. Ο Αισχύλος καμία. Απ’ την άλλη μεριά της χρυσοστομικής εβραιολατρίας, ο Ιεζεκιήλ, 95. Ο Ησαΐας, 310. Ο Ιερεμίας, 310 κλπ. κλπ. κλπ.
Όταν βέβαια στα κείμενα του πέφτει το όνομα του Αβραάμ, τότε ο Ι. Χρυσόστομος εκστασιάζεται: «Αβραάμ... ολόκληρον ημίν πέλαγος ιστορίας το όνομα ήνοιξε τούτο» εις την γένεσιν λόγος θ΄ (54.625.19)
Για τους Έλληνες ενδεικτικές είναι οι χρυσοστομικές εκφράσεις όπως: «του μιαρού όντος Έλληνος»... «λύμη  (φθίση, φθορά, αίσχος, όνειδος) τους Έλληνας κατέχει»...! «Δόγματα διεφθαρμένα οι Έλληνες γέννησαν»... «Πολλοί δε (Έλληνες) και υιούς και θυγατέρες εις σφαγή απέδωκαν δαίμονας τιμώντας»...! «Μιαρού Έλληνος φιλόσοφου το βιβλίο...» Και άλλα τέτοια κολακευτικά! Αν δε νομίζετε ότι εδώ τελειώνει ο πατερικός ανθελληνισμός... ε, πλανάσθε πλάνην οικτράν!

 

ΤΟ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ ΤΙΜΑΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ «ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ». Ο ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ Ο ΤΟΥΡΚΟΦΑΓΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΑΦΟ. Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης: «ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΚΟΚΚΑΛΑ ΣΚΥΛΩΝ». ΔΥΟ ΔΕΞΙΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΓΙΟΥ.

 

 

 

 

Ο άγιος Γεώργιος υμνείται στις εκκλησίες ως ο «Καθαιρέτης των Ελλήνων».

"Aγιος" Γεώργιος ο Ρωμαίος καθαιρέτης των Ελλήνων!

«Χαίρε, θεούς ψευδωνύμους συντρίψας».
«Χαίρε, ο συντρίψας τα άψυχα είδωλα».
«Χαίρε, δαιμόνων ο καταλύτης».
«Χαίρε, ο καθαιρέτης των Ελλήνων».

«Αλληλού(Γ)ια(χ)»

ΑΛΛΗΛΛΟΥΪΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ ΙΕΧΩΒΑ. 

(Χαλελουγιάχ, κατά γράμμα αποτελεί προτροπή προς ομάδα ανθρώπων να «αινέσουν τον Γιαχ). 
Δοξάστε λοιπόν  Έλληνες τον Ιεχωβά. Άλλωστε είσαστε παιδιά του Αβραάμ, του Ισαάκ και του Ιακώβ. Στις κηδείες σας και στα μνημόσυνα που κάνετε παρακαλείτε συνεχώς τον Ιεχωβά να σας βάλει "εν κόλποις Αβραάμ". ΣΑΒΑΩΘ: Η πολεμική μορφή του Ιεχωβά. Αλληλούϊα Σαβαώθ. Δοξάστε Έλληνες την πολεμική μορφή του Ιεχωβά. Υμνήστε την Νέα Σιών. Όταν με το καλό πεθάνετε θα πάτε στην "Ουράνια Ιερουσαλήμ". Εμάς τους υπόλοιπους θα μας βάλει ο Ιεχωβά στην Κόλαση να μας καίει αιώνια γιατί παραμένουμε Έλληνες. Όσοι όμως Έλληνες έγιναν "πνευματικοί ισραηλίτες" είναι πανευτυχείς γιατί ο Ιεχωβά αφάνισε τον Ελληνισμό και την Ελλάδα. 


"Ο μεν γαρ Ελληνισμός πανταχού της γης εκταθείς και τας απάντων ανθρώπων ψυχάς κατασχών ούτως ύστερον μετά την τοσαύτην ισχύν και την επίδοσιν υπό της του Χριστού κατελύθη δυνάμεως" Ιωάννης Χρυσόστομος 


Φαντάζεστε  τον  Σωκράτη,  τον  Πλάτωνα,  τον  Αριστοτέλη,  τον  Σόλωνα,  τον  Λεωνίδα  της  Σπάρτης,  τον  Μ  Αλέξανδρο,  να  ουρλιάζουν  σαν  τους  σημερινούς  Έλληνες  ΔΟΞΑ   ΣΤΟΝ  ΙΕΧΩΒΑ  (ΓΙΑΧΒΕ),  ΑΛΛΗΛΟΥΪΑ,  ΑΛΛΗΛΟΥ - ΓΙΑΧ;   Ζήτω  η  Νέα  Σιών.  Ή  να  παραδέχονται  ότι  μετατράπηκαν  σε  πνευματικούς  ισραηλίτες  και  οι  πρόγονοί  τους  δεν  είναι  ο  Δευκαλίωνας  και  η  Πύρρα,  ο  Έλληνας  και  η  Ορσηίδα,  αλλά  ο  Αβραάμ,  ο  Ισαάκ  και  ο  Ιακώβ;

 

 

Με Βασιλικό Διάταγμα το οποίο εκδόθηκε το 1864 θεσπίστηκε οριστικά από την Πολιτεία να φέρουν οι Πολεμικές Σημαίες την εικόνα του ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ και με άλλο Βασιλικό Διάταγμα το 1953 καθιερώθηκε ως γιορτή του Πεζικού και των υπολοίπων Όπλων και Σωμάτων του Στρατού, εκτός του Πυροβολικού, η 23η Απριλίου, ημέρα που μαρτύρησε ο Άγιος Γεώργιος.

Με διαταγή του ΓΕΣ έχει καθιερωθεί, κάθε χρόνο να εορτάζεται στο στρατόπεδο της Σχολής Πεζικού, ο Προστάτης του Στρατού Ξηράς (πλην Πυροβολικού).

«Τον άγιο Γεώργιο είχε κάνει κομματάκια βασανίζοντάς τον ο «σατανόπληκτος» Διοκλητιανός, αλλά άγγελος Κυρίου τον ξανασυναρμολόγησε. Στη συνέχεια ο άγιος ανάστησε έναν προ πολλού πεθαμένο, ο οποίος oμολόγησε πως καιγόταν στις φωτιές, επειδή δεν ήταν χριστιανός, καθώς και ένα νεκρό βόδι, για να οργώνει ένας πρώην ειδωλολάτρης. Τέλος, αφού συνομίλησε με άγαλμα του Απόλλωνα, το γκρέμισε, όπως και πολλά άλλα Ελληνικά αγάλματα».

     Τις παραπάνω περιγραφές τις διαβάζουμε  στην επίσημη ιστοσελίδα του Γενικού Επιτελείου Στρατού (Γ.Ε.Σ.) που έχει ανακηρύξει τον άγιο Γεώργιο προστάτη του  Στρατού (πλην Πυροβολικού.) 

ΜΠΡΑΒΟ  ΣΤΟ  ΓΕΣ: "ΈΧΟΥΜΕ  ΠΡΟΣΤΑΤΗ  ΤΟΝ  ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ  ΓΙΑΤΙ ΓΚΡΕΜΙΣΕ  ΠΟΛΛΑ  ΕΛΛΗΝΙΚΑ  ΑΓΑΛΜΑΤΑ".

 

Έτσι  σε περίπτωση που ο  στρατός της Ρωμιοσύνης πολεμήσει, ο άγιος Γεώργιος θα προστατεύει τους μαχητές όλων των όπλων (Πεζικού, Τεθωρακισμένων, Μηχανικού κ.τ.λ.) εκτός του Πυροβολικού.  Εκεί  αναλαμβάνει  η  αγία Βαρβάρα. Σε περίπτωση κατά την οποία στη μάχη εμπλακούν το Ναυτικό και η Αεροπορία, τότε  τους ναύτες πρέπει να αναλάβει ο προστάτης του ναυτικού άγιος Νικόλαος, ενώ τους αεροπόρους ο προστάτης της αεροπορίας Αρχάγγελος Μιχαήλ.

Στην  μπερδεμένη  νοημοσύνη  των  ρωμιών,  οι  άγιοι  είναι  κάτι  σαν  πνεύματα,  που  δεν  έχουν  με  τι  άλλο   να  ασχοληθούν. Απλά  τριγυρνούν  πετώντας    αόρατα  εδώ  και  εκεί,   έτοιμοι  να  βοηθήσουν,  μόνο  και  αποκλειστικά,  τους  ρωμιούς  που  κινδυνεύουν.  Αν  μάλιστα  ο  ρωμιός  υποσχεθεί,  να  ανάψει  και  μία  τεράστια  λαμπάδα  στον  άγιο  που  θα  τον  βοηθήσει,  (οποιαδήποτε  βοήθεια:  στον  πόλεμο,  σε  αθλητικούς  αγώνες,  στον  έρωτα,   στο  να  ψοφήσει  την  γίδα  του  γείτονα,  παντού)  τότε  ο  άγιος  ξετρελαίνεται  από  χαρά και  τρέχει  πέρα  δώθε  για  να  υποστηρίξει   τον  ρωμιό  του. 

 

Η  θρησκευτική  αυταπάτη  και  παραφροσύνη  στο  απόγειό  της. 

 

«Ο μεν γαρ Ελληνισμός πανταχού της γης εκταθείς και τας απάντων ανθρώπων ψυχάς κατασχών ούτως ύστερον μετά την τοσαύτην ισχύν και την επίδοσιν υπό της του Χριστού κατελύθη δυνάμεως». Ιωάννης Χρυσόστομος , (Λόγος εις τον μακάριον Βαβύλαν και κατά Ελλήνων,  15).

 

Χαίρε, των Αθηναίων τας πλοκάς διασπώσα


Έχουμε εξηγήσει επανειλημμένα ότι όταν οι χριστιανοί αναφέρονται και υβρίζουν τους Έλληνες, εννοούν μόνο και αποκλειστικά τους φυλετικά και βιολογικά Έλληνες. Τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο. Η άποψη ότι εννοούν τους «ειδωλολάτρες» είναι φθηνή υπεκφυγή. «Ειδωλολάτρες» ήταν και οι Αιγύπτιοι, οι Σύριοι, οι Πέρσες, οι Γαλάτες, οι Σκύθες, οι Γερμανοί. «Ειδωλολάτρες» ήταν οι κυρίαρχοι Ρωμαίοι, που συνεχώς έσφαζαν τους ιουδαιοχριστιανούς. Οι Έλληνες δεν είχαν τότε την πολιτική και στρατιωτική κυριαρχία. Την είχαν οι Ρωμαίοι. Οι Έλληνες ήταν και αυτοί πολιτικά υποτελείς. Μόνο όμως οι Έλληνες συγκεντρώνουν όλη την κακεντρέχεια, το μίσος, τον φθόνο των χριστιανών. Για τους χριστιανούς τα ήθη και τα έθιμα, ο πολιτισμός η φιλοσοφία, η επιστήμη, η στάση ζωής και το ανώτερο πνεύμα που έφεραν οι φυλετικά Έλληνες, ήταν ο εχθρός που έπρεπε να καταστραφεί. Έπρεπε να σβήσει ότι ήταν πολιτιστικά Ελληνικό και βέβαια θα έσβηνε καλύτερα αν η συγκροτημένη βιολογική βάση τους, η φυλετική υπόσταση αυτών των ανεξάρτητων πλασμάτων που λέγονταν Έλληνες καταστρεφόταν οριστικά. Αυτός ο λαός έπρεπε να σβήσει. 


Το ότι οι κατάρες τους έχουν να κάνουν με καθαρά βιολογικό και φυλετικό περιεχόμενο, το ότι όταν καταριούνται τους ΄Ελληνες, εννοούν τους Έλληνες φυλετικά και μόνο φυλετικά, το εκφράζει με σαφήνεια ο Σαούλ όταν ξεχωρίζει, δύο φυλετικές και πνευματικές οντότητες: τους Έλληνες και τους ιουδαίους. Επιστολή Σαούλ προς τους ιουδαίους της Κορίνθου Α’ 1,23: «ἡμεῖς δὲ κηρύσσομεν Χριστὸν ἐσταυρωμένον, Ἰουδαίοις μὲν σκάνδαλον, Ἕλλησι δὲ μωρίαν». Επίσης στην προς τους ιουδαίους Γαλάτες επιστολή του Σαούλ (3,28 ) «ουκ ένι Ιουδαίος ουδέ Έλλην...» δεν εννοείται κάποιος μονοθεϊστής και κάποιος ειδωλολάτρης , παρά ο Ιουδαίος και ο Έλληνας, ως εθνικοί εκπρόσωποι. Γι' αυτό και ο Λούθηρος μεταφράζει «Jude oder Grieche», δλδ. Ιουδαίος ή Έλληνας. Όπου στα βιβλία της Καινής Διαθήκης ήθελε ο συγγραφέας να αναφερθεί σε ειδωλολάτρες, έγραφε για «εθνικούς» ή «τα έθνη» κτλ. Για παράδειγμα, στις Πράξεις των Αποστόλων (15,7...) αναφέρεται «...ο Θεός εν υμίν εξελέξατο διά του στόματός μου ακούσαι τα έθνη τον λόγον του ευαγγελίου καί πιστεύσαι».
Την εποχή της διάδοσης του χριστιανισμού όλοι οι λαοί, με εξαίρεση τους Ιουδαίους, σύμφωνα με τη σημερινή κατεστημένη αντίληψη, ήταν «ειδωλολάτρες». Γιατί λοιπόν να ταυτιστεί, όπως ισχυρίζονται οι χριστιανοί, ο όρος Έλληνας με αυτόν του ειδωλολάτρη και να επιβληθεί στις εκχριστιανιζόμενες κοινωνίες και όχι ο όρος «Ρωμαίος», οι οποίοι και δίωκαν τους χριστιανούς ή «Αιγύπτιος» ή οτιδήποτε άλλο; Είναι δυνατόν να αποκαλούσαν «Έλληνα» έναν Αιγύπτιο ή Παλαιστίνιο, επειδή ήταν ειδωλολάτρης; Δεν θα παραξενευόταν αυτός να τους διορθώσει; Είναι δυνατόν να αποκαλούσαν ένα Ρωμαίο πολίτη «Έλληνα», χωρίς αυτός να εκπλαγεί ή να διαμαρτυρηθεί;

Ο εκκλησιαστικός ιστοριογράφος Ευσέβιος (275-339) επιτίθεται σε «αιρετικούς», λέγοντας ότι «περιφρονώντας τα ιερά κείμενα του Θεού ασχολούνται με τη Γεωμετρία. Με ζήλο μελετούν τη Γεωμετρία του Ευκλείδη, θαυμάζουν τον Αριστοτέλη και τον Θεόφραστο. Μερικοί μάλιστα σχεδόν προσκυνούν τον Γαληνό». 


Όταν ο «εκκλησιαστικός πατέρας» Βασίλειος εκ Καισαρείας Καππαδοκίας (~329-379) γράφει στην «Εξαήμερον διδασκαλίαν» ότι: «Πολλά περί φύσεως επραγματεύσαντο οι των Ελλήνων σοφοί...», τί καταλαβαίνει ο αναγνώστης, ο οποίος γνωρίζει από το σχολείο ότι οι Ίωνες φιλόσοφοι, Έλληνες στην καταγωγή και στην γλώσσα και όχι κάποιοι Πέρσες ή Αιγύπτιοι ή Κέλτες, εισήγαγαν τη φυσιοκρατία στην ελληνική φιλοσοφία;


ΑΚΑΘΙΣΤΟΣ ΥΜΝΟΣ


«Χαίρε, φιλοσόφους ασόφους δεικνύουσα,
Χαίρε, τεχνολόγους αλόγους ελέγχουσα,
Χαίρε, ότι εμωράνθησαν οι δεινοί συζητηταί,
Χαίρε, ότι εμαράνθησαν οι των μύθων ποιηταί,
Χαίρε, των Αθηναίων τας πλοκάς διασπώσα ... »


Ο ποιητής του Ακάθιστου Ύμνου με τους όρους Αθηναίοι και φιλόσοφοι δεν μπορεί παρά να εννοούσε, όχι αφηρημένα κάποιους ειδωλολάτρες, αλλά συγκεκριμένα τους δασκάλους του ελληνικού πολιτισμού που είχαν την έδρα τους στην Αθήνα, το Σωκράτη, τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη, τον Επίκουρο και τον Ζήνωνα Κιτιέα. Και ακριβώς αυτό αντιλαμβανόταν και ο ακροατής αυτών των ύμνων, ο οποίος έπαιρνε ως πιστός το μήνυμα που επιθυμούσε η Εκκλησία να διαδοθεί για τους δημιουργούς του ελληνικού πολιτισμού και το έργο τους.


Ψαλμοί της "ελληνικής" εκκλησίας:


«Μάλλον δε Πυθαγόραν και Κρόνον και Απόλλωνα η τίνα των άλλων θεών, ων τον βίον εζήλωσας, τερπόμενος ταις ασελγείαις αυτών.»
Κατάρες της ελληνικής εκκλησίας:
«Τα των Ελλήνων δυσσεβή δόγματα ανάθεμα.»
«Τοις τα ελληνικά διεξιούσι μαθήματα ανάθεμα.»
(Συνοδικόν της Ορθοδοξίας)
«Ιδού εγώ εκτείνω την χείρα μου επί τους αλλοφύλους και ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΩ Κρήτας και απολώ τους καταλοίπους τους κατοικούντας την παραλίαν και ποιήσω εν αυτοίς εκδικήσεις μεγάλας και επιγνώσονται διότι εγώ Κύριος,εν τω δούναι την εκδίκησιν μου επ΄αυτούς» (Ιεζ.ΚΕ΄16-17).
«Χαίρε, ο καθαιρέτης των Ελλήνων».
«Χαίρε, των Αθηναίων τας πλοκάς διασπώσα ... » 


Ο κορυφαίος χριστιανός υμνογράφος Ρωμανός ο Μελωδός (493-560), περιλαμβάνει στον «Ύμνον εις Πεντηκοστήν» τους εξής στίχους:


«Τί φυσώσιν και βαμβεύουσιν οι Έλληνες;
Τί φαντάζονται προς 'Αρατον τον τρισκατάρατον;
Τί πλανώνται προς Πλάτωνα;
Τί Δημοσθένη στέργουσι τον ασθενή;
Τί μη νοούσι Όμηρο όνειρον αργόν;
Τί Πυθαγόραν θρυλούσιν τον δικαίως φιμωθέντα;» 


Είναι δυνατόν να ισχυριστεί κάποιος ότι ο Ρωμανός αναφέρεται με το χαρακτηρισμό «Έλληνες» σε Πέρσες, Αιγύπτιους ή Γαλάτες «ειδωλολάτρες» και όχι στους δημιουργούς του ελληνικού πολιτισμού, τον 'Αρατο, τον Πλάτωνα, το Δημοσθένη, τον Όμηρο και τον Πυθαγόρα. Βέβαια, ο συγκεκριμένος ποιητής ήταν εκχριστιανισμένος Ιουδαίος εκ Συρίας και προφανώς είχε μόνο σχέση σπουδών με τον ελληνικό πολιτισμό. Εκεί έμαθε να μισεί τον «τρισκατάρατον» 'Αρατον (305-240 π.Χ.), ο οποίος ήταν αλεξανδρινός ποιητής από την Κιλικία και έζησε για αρκετά χρόνια στη Συρία, όπου προφανώς είχε διασωθεί για πάνω από 8 αιώνες η φήμη του.
Ο χριστιανός χρονογράφος Σωζόμενος γράφει: «Όλοι σχεδόν οι Ελληνιστές θανατώθηκαν. Δόθηκε διαταγή άλλοι να καούν και άλλοι να σκοτωθούν με το ξίφος. Και κοντά σ' αυτούς, για τον ίδιο λόγο, σ' ολόκληρη την επικράτεια έχασαν τη ζωή τους, όσοι λάμπρυναν τη φιλοσοφία. Έχαναν τη ζωή τους ακόμα και άνθρωποι που δεν ήσαν καν φιλόσοφοι και που απλώς φορούσαν ρούχα ίδια με των φιλοσόφων».

Ένας από τους φλογερούς μισέλληνες ήταν ο Ρωμανός ο Μελωδός (6ος αι. μ.Χ.). 

Ξεδιάντροπα επιτίθεται εναντίον αρχαίων Ελλήνων που δεν μπορούν ν’ αμυνθούν! Ξεμπροστιάζει τον Άρατο, τον Πλάτωνα, τον Δημοσθένη, τον Όμηρο, τον Πυθαγόρα! Όλοι τους, κατά το νοσηρό μυαλό του, είναι για τα μπάζα! Να πώς ρίχνει το μισελληνικό του δηλητήριο:
«Τι φυσώσι και βομβεύουσιν οι Έλληνες; / Τι φαντάζονται προς Άρατον τον τρισκατάρατον; / Τι πλανώνται προς Πλάτωνα; / Τι Δημοσθένην στέργουσι τον ασθενή; / Τι μη νοούσιν Όμηρον όνειρον αργόν; / Τι Πυθαγόραν θρυλούσι τον δικαίως φιμωθέντα;» (Ακάθιστος Ύμνος, 17).
Δηλαδή: «Γιατί τάχα φουσκώνουν και βουίζουν οι Έλληνες; / Γιατί υπερηφανεύονται για τον Άρατο τον τρισκατάρατο; / Γιατί πλανώνται με τον Πλάτωνα; / Γιατί αποδέχονται τον Δημοσθένη τον χτικιάρη; / Τι δεν καταλαβαίνουν από τον Όμηρο, τον άεργο ονειροπόλο; / Γιατί διαλαλούν τον Πυθαγόρα, που δίκαια φιμώθηκε;»
Σχετικά με τον Άρατο (315-240 π.Χ.), τον καθ’ ομολογία «πολυμαθή και άριστο ποιητή», προφανώς ο Ρωμανός δεν γνώριζε ότι ο απόστολος Παύλος, όταν μίλησε στους Αθηναίους, «σταθείς εν μέσω του Αρείου Πάγου», ξεσήκωσε ιδέες από το ποίημα του Άρατου, «Φαινόμενα και Διοσημεία».
Ωστόσο, σε τούτη την περίπτωση ο Παύλος δεν είναι λογοκλόπος (όπως με την περίπτωση Ευριπίδη, αντιγράφοντας το «φθείρουσιν ήθη χρηστά ομιλίαι κακαί»). Αφού παρουσίασε τη φράση (και το πνεύμα) του Άρατου, μετά μπήκε στον κόπο να συμπληρώσει: «ως και τινες των καθ’ υμάς ποιητών ειρήκασιν» (Πράξεις, 17:28), δηλ. «όπως και κάποιοι από τους δικούς σας ποιητές έχουν πει». Όφειλε όμως να είναι πιο συγκεκριμένος, λέγοντας: «ως και ο καθ’ υμάς ποιητής Άρατος είρηκεν».
Να σημειώσουμε εδώ ότι ο Ρωμανός δεν πρωτοτυπεί. Ήδη πριν από αυτόν, ο Γρηγόριος Ναζιανζηνός (329-390 μ.Χ.) είχε χαρακτηρίσει ολόκληρη την αρχαία ελληνική πνευματική παράδοση «γελοία κληροδοσία»! Δεν του άρεσε η πυθαγόρεια σιωπή και το «Αυτός έφα», που το θεωρεί «καινοτέραν αλαζονείαν», ούτε του «Πλάτωνος τας ιδέας και τας μετενσωματώσεις . . και τας αναμνήσεις» ούτε του «Επικούρου την αθεΐαν . . . και την αφιλόσοφον ηδονήν» ούτε του «Αριστοτέλους την μικρολόγον πρόνοιαν» (βλ. «Λόγος θεολογικός πρώτος, Προς Ευνομιανούς», 10.5-10.10»).

ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

 

2 σχόλια :

  1. Η ιουδαϊκή προέλευση της χριστιανικής ανάστασης.


    Έτος 170 μ.α.χ.χ.
    Οι περιοχές που κυριαρχούσε ο «Μονοθεϊσμός», ήσαν γεμάτες από θαυματοποιούς, αλλά και περιφερόμενους «εξορκιστές» (Μάρκου 9.38, Λουκά 9.49, Πράξεις, 19. 13-19), που περιέργως χρησιμοποιούσαν κατά την μαγική τους πράξη το πασπαρτού (passe-partout) όνομα «Ιεσού».

    Αυτό το όνομα αναφέρονταν προφανώς στον «ομώνυμο» μαθητή του ραββίνου και «νασί» Γιεχοσουά Μπεν Περακγιάχ, που κατέγραψαν αργότερα οι ταλμουδιστές στο «Sanhedrin» της Γκεμάρας (107b).

    Ο συγκεκριμένος, είχε ανασταυρωθεί στα μέσα του 1ου π.α.χ.χ. αιώνα, την παραμονή ενός ιουδαϊκού Πεσάχ, ως ένοχος «μαγείας».

    Στην γλώσσα των μονοθεϊστών θεοκρατών της εποχής, η λέξη «Ιεσού» ήταν ακρωνύμιο (γε–σ–ου) του «γεμάχ σεμό ουεζιχρό» («να διαγραφεί το όνομα και η ανάμνησή του»), σε ελεύθερη απόδοση «ο ακατανόμαστος».

    Οι τσαρλατάνοι «εξορκιστές» το χρησιμοποιούσαν βεβαίως αντί ενός υποτιθεμένου «αρρήτου ονόματος» του Ιαχωβά, για να αυξάνουν το «κύρος» της τέχνης τους στα μάτια των αδαών.

    Το κατ΄ευφημισμό λοιπόν «Πάσχα των Ελλήνων» στην ουσία γιορτάζει έναν καταδικασμένο για «μαγεία» τσαρλατάνο που εκτελούσε «θαύματα» στην έρημο της Ιουδαίας.

    Οι πραγματικοί Έλληνες, αυτοί δηλαδή που προϋπήρξαν του γυρολόγου εξορκιστή και συνεχίζουν να υπάρχουν έως σήμερα, δεν γιορτάζουν ούτε εκτελεσθέντες εξορκιστές, ούτε το όργανο θανάτωσης αυτών.

    Ο Εθνικός Ελληνισμός εορτάζει την επιφάνεια της Ανθείας Θεάς Αφροδίτης και την Ανάσταση της ολάνθιστης Φύσης.


    ***Τα στοιχεία προέρχονται από το βιβλίο του Βλάση Γ. Ρασσιά
    Εξελληνισμός
    Η επαφή Ελληνισμού–Ιουδαϊσμού από την εποχή του Αλεξάνδρου έως την Ύστερη Αρχαιότητα
    Ζ.Π.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Ελληνικό οικόπεδο βρίσκεται υπό ξένη ιδεολογική κατοχή για 10 αιώνες. Υπήρχαν γνήσιοι Έλληνες στην Πελοπόννησο και αλλού, ακόμη και τον 10ο αιώνα μετά Χριστόν. Τον 13ο αιώνα μάλιστα είχε αρχίσει η αναγέννηση του Ελληνισμού στην Βυζαντινή Αυτοκρατορία, μέσα από της στάχτες της Ορθοδοξίας (π.χ. Βησσαρίων) και σίγουρα, αν δεν είχαν εμφανισθεί οι οθωμανοί μουσουλμάνοι και οι φανατικοί ορθόδοξοι δεν παρέδιδαν την Βασιλεύουσα, με προδοσία, στους Οθωμανούς, πιθανότατα στον Ελληνικό χώρο θα είχαμε αναγέννηση του Ελληνισμού.
    Τώρα η διαφορά χριστιανών και μουσουλμάνων, για μας τους Έλληνες, δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική. Όλοι τους ομολογούν ότι ειναι παιδιά του Αβραάμ. Βέβαια αυτό δεν τους εμποδίζει από το να σφάζονται άγρια αναμεταξύ τους. Χριστιανοί ορθόδοξοι, καθολικοί, διαμαρτυρόμενοι και μουσουλμάνοι σουνίτες, σιίτες, αλεβίτες και όλο το κακό συναπάντημα, όλα τα παιδιά του Αβραάμ, αλληλοσφάχτηκαν βάρβαρα μεταξύ τους στο διάβα της ιστορίας και το ίδιο κάνουν και σήμερα.
    Ειδικά η δική μας ελληνική ορθόδοξη εκκλησία με επίσημες διακηρύξεις της, τοποθετήθηκε επανειλημμένα, ότι οι Έλληνες ορθόδοξοι χριστιανοί είναι "πνευματικοί ισραηλίτες", δεν ενδιαφέροντα τόσο για την επίγεια πατρίδα τους, γιατί το πνεύμα τους είναι προσανατολισμένο στην (ανύπαρκτη) "ουράνια Ιερουσαλήμ" και θεωρούν ότι είναι, τουλάχιστον πνευματικά, παιδιά του Αβραάμ και όχι παιδιά του Έλληνα και της Ορσηίδας.
    Εμείς οι "Αυτόχθονες Έλληνες" δεν θέλουμε κανένα, μα κανένα, από όλα αυτά τα τέκνα του Αβραάμ. Δεν θέλουμε βέβαια να μας κάνουν οι ισλαμιστές, με το ζόρι περιτομή και με εξαγορά, μουσουλμάνους. Η Γενοκτονία του Ελληνισμού τους πρώτους αιώνες μετά Χριστόν (Σκυθόπολις κλπ) ήταν μία απέραντη τραγωδία. Σήμερα οικονομικά και άλλα συμφέροντα (μαζί τους και η οικογένεια Μητσοτάκη), προωθούν τον εξισλαμισμό στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Η Γερμανία ήδη μεταλλάσσεται ταχύτατα σε Ισλαμική Γερμανοτουρκία και απειλεί μ' αυτόν τον τρόπο τον Ελληνισμό. Θα τα δεχθούμε μοιρολατρικά όλα αυτά; Δεν τους θέλουμε βέβαια και τους δύο, αλλά αν αναγκαστικά πρέπει να διαλέξουμε, θα υπερασπιστούμε, προσωρινά, τους εκφραστές της Ορθοδοξίας, όσους τέλος πάντων δηλώνουν έλληνες πατριώτες, περιμένοντας και προσδοκώντας καλύτερες μέρες για την αγαπημένη μας Πατρίδα. Έσσετ ήμαρ...
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...