Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2018

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΙΣ 8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2018 ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.


 
Συλλαλητήρια για το ξεπούλημα της Μακεδονίας στη ΔΕΘ - Σε ποιο θα συμμετέχω και γιατί;
 Ένα  άρθρο  του  Ιωάννη Αμπατζόγλου
  Ο Ιωάννης Αμπατζόγλου είναι Ακτινοφυσικός Ιατρικής, διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του ΔΠΘ και Επιστημονικά Υπεύθυνος του Τμήματος Ιατρικής Φυσικής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης. Συμμετείχε στις διαμαρτυρίες στο Πισοδέρι στις 17 Ιουνίου 2018 τη στιγμή κατά την οποία στις Πρέσπες παραδίδονταν το όνομα της Μακεδονίας στους Σκοπιανούς. Ήταν αυτός που βιντεοσκόπησε με το κινητό του τον αιμόφυρτο διαδηλωτή ο οποίος τυλιγμένος με την αιματοβαμμένη σημαία των Μακεδονικών Συνταγμάτων του Μεγάλου Αλεξάνδρου έγινε viral και ευαισθητοποίησε την Ελληνική και Διεθνή κοινή γνώμη. Έχει δημιουργήσει ομάδα στο Facebook με τίτλο «Πισοδέρι 2018 Επιτροπή Αγώνα»

Σε λίγες μέρες από τώρα, στις 8 Σεπτεμβρίου, και ώρα 7μμ θα πραγματοποιηθούν δύο συλλαλητήρια στην Θεσσαλονίκη ως διαμαρτυρία για την προσπάθεια παράδοσης του ονόματος της Μακεδονίας στους Σκοπιανούς.
Το ένα το διοργανώνει ο «Φορέας Ανένδοτου Αγώνα για τη Μακεδονία και τη Δημοκρατία», ο οποίος έχει εξελιχθεί σε πολιτικό φορέα, και το άλλο το διοργανώνουν οι Παμμακεδονικές Ενώσεις υφηλίου μαζί με τις διάφορες Επιτροπές Αγώνα και με την στήριξη σχεδόν όλων των επιτροπών, ομάδων αλλά και ατόμων που έχουν αυτοοργανωθεί και δίνουν τον αγώνα τους για το μεγάλο εθνικό θέμα της Μακεδονίας. Τα δύο αυτά συλλαλητήρια θα γίνουν σε πολύ κοντινά μεταξύ τους σημεία, αυτό του Φορέα Ανένδοτου Αγώνα το οποίο μάλιστα θα είναι συναυλία, θα γίνει στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και αυτό των Παμμακεδονικών και των Επιτροπών Αγώνα θα γίνει στο Βελλίδειο. Ουσιαστικά θα αλληλοκαλυφθούν χωρικά.
Θεωρώ ότι σε αυτά τα συλλαλητήρια θα πρέπει να συμμετέχουμε ως Έλληνες παραβλέποντας πολιτικούς φορείς... θέλουμε συμμετοχή από την βάση, δηλαδή από τον λαό. Εγγύηση για αυτό αποτελούν όλες οι Επιτροπές Αγώνα, οι Παμμακεδονικές οργανώσεις υφηλίου αλλά και οι διάφορες ομάδες απλών Ελλήνων πατριωτών, ακόμα και οι ατομικές προσπάθειες του καθενός από εμάς. Ο κάθε ένας αποτελεί πολύτιμη μονάδα η οποία μπορεί να ενισχύσει τον αγώνα σε βαθμό που δεν το φανταζόμαστε. Αυτό άλλωστε αποδείχθηκε στο Πισοδέρι στις 17 Ιουνίου, την ώρα της υπογραφής της επαίσχυντης συμφωνίας, όπου ο Αγώνας των απλών Ελλήνων πατριωτών (δείτε εδώ) ήταν η ουσιαστική αντίσταση στην μειοδοσία του καθεστώτος. Εκεί φάνηκε πόσο συμμετείχε στον αγώνα η «Βίγλα» με τις ομιλίες, τις μουσικές και με τα σουβλάκια της, και πόσο το «Πισοδέρι» με τις μάχες σώμα με σώμα, τα χημικά και την βία που ασκήθηκε στους διαδηλωτές από τα ΜΑΤ. Εκεί όπου Έλληνες τυλιγμένοι με ελληνικές σημαίες βάδιζαν συμβολικά με κατεύθυνση το σημείο της επαίσχυντης υπογραφής. Τι και αν αυτό απείχε τριάντα ολόκληρα χιλιόμετρα από το Πισοδέρι. Και μόνον σε αυτή την συμβολική κίνηση, τα ΜΑΤ απάντησαν όπως είχαν διαταχθεί από το καθεστώς. Με ωμή βία. Τσάκισαν τους διαδηλωτές ματώνοντας τις σημαίες με τις οποίες ήταν τυλιγμένοι (δείτε εδώ).

Όλες αυτές οι σκηνές μεταφέρθηκαν στην δημοσιότητα από τον καθένα που βρισκόταν στο Πισοδέρι και οι σχετικές φωτογραφίες & βίντεο που τραβήχτηκαν ήταν αυτά που ανέδειξαν τον αγώνα που δόθηκε εκεί. Από απλούς πατριώτες δόθηκε ο αγώνας, από απλούς πατριώτες μεταδόθηκε με την βοήθεια της τεχνολογίας. Εκεί δημιουργήθηκαν και τα σύμβολα αυτού του αγώνα. Ματωμένες σημαίες και τραυματίες με σπασμένα κεφάλια. Ο αγώνας αυτός έμελλε να φουντώσει ακόμα περισσότερο. Τον μήνα που ακολούθησε, τον Ιούλιο, εν μέσω καύσωνα, πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από εβδομήντα συλλαλητήρια σε όλη την Ελλάδα, κρατώντας άσβεστη την φλόγα του αγώνα μέχρι την ώρα του μεγάλου συλλαλητηρίου της Θεσσαλονίκης στις 8 Σεπτεμβρίου. Όλα αυτά τα συλλαλητήρια έγιναν αυθόρμητα, από την βάση, από τον απλό λαό. Δεν ακολούθησαν κανέναν πολιτικό φορέα, δεν τα καπέλωσε κανείς!

Και φτάνουμε τώρα στην ώρα του μεγάλου συλλαλητηρίου της Θεσσαλονίκης. Δεν είναι δυνατόν αυτό το παλλαϊκό συλλαλητήριο με τον συμβολισμό και τις ιδιαιτερότητες που έχει να είναι υπόθεση ενός μόνον πολιτικού φορέα. Όσο και αν αυτός ο φορέας ισχυρίζεται ότι αποτελεί την «μόνη λύση για την ακύρωση της συνθήκης της Πρέσπας, αλλά και για την ακύρωση της οικονομικής αιχμαλωσίας της Ελληνικής κοινωνίας». Αυτά προς το παρόν είναι ευσεβείς πόθοι...

Είμαι από αυτούς που θεωρούν και ελπίζουν ότι τα συλλαλητήρια αυτά, με το μήνυμά τους θα επιφέρουν αλλαγές. Πολιτικές αλλαγές. Μία πιθανή εξέλιξη θα μπορούσε να είναι, τα υπάρχοντα κόμματα να λάβουν το μήνυμα του λαού και να προσαρμόσουν τις πολιτικές τους στα νέα δεδομένα, στην νέα δυναμική που επιβάλλει ο λαός καθημερινά με τον αγώνα του. Εάν αυτό δεν καταστεί δυνατόν, τότε η δυναμική αυτής της αντίδρασης του λαού θα δημιουργήσει πολιτικά σχήματα ώστε να καλυφθεί το όποιο κενό. Και επειδή ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ ΔΕΝ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ, σίγουρα θα υπάρξει μία κατάσταση με την οποία θα καλυφθεί το όποιο κενό, με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο. Τώρα αυτοί που βιάζονται να ισχυριστούν ότι αποτελούν τον πολιτικό φορέα που θα αποτελέσει την λύση του προβλήματος, να μου επιτρέψουν να τους πω ότι λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο. Και ξενοδόχος είναι ο λαός. Αυτός θα δώσει την απάντηση. Σε κάθε περίπτωση πάντως το συγκεκριμένο συλλαλητήριο δεν ενδείκνυται για τέτοιου είδους διαξιφισμούς. ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ χωρίς ταμπέλες, με την ευρύτερη αποδοχή από την βάση. Μετά, θα έχουμε όλο τον χρόνο στην διάθεσή μας να συζητήσουμε οτιδήποτε σχετικό. Άλλωστε εμείς οι Έλληνες διακρινόμαστε για την αγάπη μας προς τον διάλογο. Όπως επίσης διακρινόμαστε για το δύστροπο του χαρακτήρα μας όταν προσπαθούν να μας καπελώσουν...

Στην Θεσσαλονίκη λοιπόν όλοι μαζί ενωμένοι.

Και μην ξεχνάμε... η Βίγλα είχε σουβλάκια και μουσική.

Το Πισοδέρι ήταν η πρώτη γραμμή του αγώνα με μάχες σώμα με σώμα, χημικά και ξύλο από τα ΜΑΤ.

Το Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου θα πάμε στην Θεσσαλονίκη για να δώσουμε ένα βροντερό παρών στην πρώτη γραμμή, εκεί όπου θα είναι ο Πρωθυπουργός και όχι για να ακούσουμε μουσική.

Για να μην υπάρξει για μία ακόμη φορά η παραφωνία της Βίγλας, ελάτε όλοι στην πρώτη γραμμή... Σας περιμένουμε στο Βελλίδειο!


Η παράδοση του ονόματος «Μακεδονία», οι Γραικοί και οι Γραικύλοι...

Από την Αρχαιότητα.
Γραικός: Είναι ο Έλληνας, αν και η λέξη Γραικός είναι αρχαιότερη από την λέξη Έλληνας, όπως αποδεικνύουν οι αρχαίες πηγές. Ο Αριστοτέλης στα Μετεωρολογικά «οἱ καλούμενοι τότε μὲν Γραικοὶ νῦν δ' Ἕλληνες», το Πάριο Χρονικό «πρῶτον μὲν Γραικοὶ νῦν δὲ Ἕλληνες» και ο Απολλόδωρος «τοὺς καλουμένους Γραικοὺς προσηγόρευσεν Ἕλληνας».

Γραικύλος: Μειωτικός χαρακτηρισμός του Γραικού. Η λέξη προέρχεται από την λατινική λέξη «Graeculus» και χαρακτήριζε τον ξεπεσμένο, παρηκμασμένο και δουλοπρεπή Έλληνα (Λεξικό Μπαμπινιώτη).
Ας αφήσουμε λίγο την αρχαιότητα και ας προσγειωθούμε στη σημερινή Ελλάδα για να εξετάσουμε την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στο εσωτερικό της πατρίδας μας λόγω της προσπάθειας παράδοσης του ονόματος της Μακεδονίας στους Σκοπιανούς.
Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεχόμενη την ελληνικότητα της αρχαίας Μακεδονίας θεωρεί απαράδεκτο το γεγονός να παραδίδουμε το όνομα της Μακεδονίας σε ένα σλαβικό κρατίδιο. Ορισμένοι Έλληνες θεωρούν ότι εφόσων τα Σκόπια κατέχουν γεωγραφικό τμήμα της αρχαίας Μακεδονίας, καλώς τους παραδίδουμε το όνομα. Οι τελευταίοι δεν σκέφτονται βέβαια ότι η Μακεδονία ξεκίνησε από μία πολύ μικρή περιοχή (εντός των σημερινών συνόρων της Ελλάδος) και στη συνέχεια εξαπλώθηκε και έγινε τεράστια. Άλλωστε ο Μέγας Αλέξανδρος μετέδωσε τον ελληνισμό μέχρι τις Ινδίες. Στην πραγματικότητα τα Σκόπια κατέχουν την περιοχή της αρχαίας Παιονίας.

Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν δέχεται να βαπτίσει Μακεδονική την γλώσσα των Σκοπιανών επειδή αυτή είναι Σλαβική. Άλλωστε αυτό αναφέρεται και στη συνθήκη των Πρεσπών στο άρθρο 7(4). Στην πραγματικότητα Μακεδονική γλώσσα δεν υπήρξε ποτέ επειδή πολύ απλά οι αρχαίοι αλλά και οι σύγχρονοι Μακεδόνες μιλούσαν και μιλούν την Ελληνική γλώσσα. Ορισμένοι Έλληνες θεωρούν ότι καλώς η γλώσσα των Σκοπιανών χαρακτηρίζεται ως Μακεδονική. Το επιχείρημά τους είναι ότι αφού έτσι θέλουν να την αποκαλούν οι Σκοπιανοί, εμάς δεν μας πέφτει λόγος...

Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν δέχεται ότι οι σλάβοι σκοπιανοί είναι Μακεδόνες στο έθνος, επειδή Μακεδονικό έθνος δεν υπήρξε ποτέ. Οι Μακεδόνες ανήκαν και ανήκουν στο ελληνικό έθνος. Οι σκοπιανοί είναι Σλάβοι επομένως ανήκουν στο σλαβικό έθνος. Ορισμένοι Έλληνες θεωρούν ότι εφόσων οι Σκοπιανοί θέλουν να είναι Μακεδόνες, κανένα πρόβλημα... ας είναι Μακεδόνες... και τι έγινε; Άλλωστε τόσα κράτη τους αποκαλούν Μακεδόνες. Παραβλέπουν το γεγονός ότι ακόμα και η συμφωνία των Πρεσπών στο άρθρο 7(4) αναφέρει ότι ο Σκοπιανός πολιτισμός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με τον πολιτισμό των αρχαίων Μακεδόνων, λέει συγκεκριμένα: «η επίσημη γλώσσα και τα άλλα χαρακτηριστικά του Δεύτερου Μέρους (δηλ. των Σκοπίων) δεν έχουν σχέση με τον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό, την ιστορία, την κουλτούρα και την κληρονομιά της βόρειας περιοχής του Πρώτου Μέρους (δηλ. της Μακεδονίας που βρίσκεται στην Ελλάδα)».
Πολλοί Έλληνες αγωνίζονται να μην τεθεί σε ισχύ η συνθήκη των Πρεσπών ώστε να μην παραδοθεί το όνομα της Μακεδονίας σε Σλάβους και να μην παραχαραχθεί η παγκόσμια ιστορία. Σε αυτά τα πλαίσια συμμετέχουν σε διαμαρτυρίες και συλλαλητήρια. Άλλοι πάλι, δεν συμφωνούν με αυτές τις διαμαρτυρίες και τα συλλαλητήρια και θεωρούν ακραίους και φανατικούς αυτούς που συμμετέχουν σε αυτές τις εκδηλώσεις.

Κάποιοι λοιπόν υποστηρίζουν τα αυτονόητα, και κάποιοι άλλοι τα ακριβώς αντίθετα... και όλα αυτά για ένα εθνικό θέμα...

Οι Γραικοί και οι Γραικύλοι...



ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...