Πέμπτη, 9 Μαΐου 2019

Η ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΜΑΓΙΟΜΥΓΑΣ

ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΙΚΩΝ ΟΠΛΩΝ ΤΩΝ ΗΠΑ: «ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΛΗΡΟΤΡΑΧΗΛΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ, ΣΕ ΑΔΕΛΦΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΕΡΩΤΑ». «Πούστηδες και παλικάρια, θα γίνουνε μαλλιά κουβάρια».

Mine coins - make money: http://bit.ly/money_crypto

ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΙΚΩΝ ΟΠΛΩΝ ΤΩΝ ΗΠΑ: «ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΛΗΡΟΤΡΑΧΗΛΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ, ΣΕ ΑΔΕΛΦΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΕΡΩΤΑ». «Πούστηδες και παλληκάρια, θα γίνουνε μαλλιά κουβάρια».

ΜΙΑ  ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΗ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.  ΟΙ  ΛΕΥΚΟΙ  ΑΝΔΡΕΣ  ΘΑ  ΣΤΕΙΡΩΘΟΥΝΟΠΩΣ  ΣΤΕΙΡΩΝΟΥΜΕ  ΤΑ  ΕΝΤΟΜΑ.

                                         
Η  αρχικατάσκοπος  και  συγγραφέας  Επιστημονικής  Φαντασίας  Alice Sheldon (1915-1987).
Στην  εντομολογία  αναφέρεται  μία  τεχνική  εξάλειψης  του  πληθυσμού  των  εντόμων,  με την απελευθέρωση στην  φύση  μεγάλων ποσοτήτων στειρωμένων αρρένων που θα ανταγωνίζονται τα γόνιμα αρσενικά, μειώνοντας έτσι τον εγγενή πληθυσμό περισσότερο σε κάθε γενιά.  Στους  ανθρώπους  αντί  για  την  Γυναικοκτονία  επιλέχθηκε  η  Ανδροκτονία.  Φαίνεται  ότι  το  ανδρικό  ορμονικό σύστημα,  κατά  την  εξέλιξη  των  ερευνών,  βρέθηκε  πιο  κατάλληλο  για  την  διαχείριση.  Επίσης  αποφεύχθηκε  η  αιματηρή  μέθοδος  και  προτιμήθηκε  (με  φθαλικές  ενώσεις  κλπ),  ο   σταδιακός  και  ανώδυνος  χημικός  ευνουχισμός των  αρσενικών  και  η  μετατροπή  τους  σε  ανίκανους  και  άτεκνους  αρσενικούς. 

Ο  ΒΙΟΣ  ΜΙΑΣ  ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΔΑΣ  ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΥ.


Το 1967 μια γυναίκα που την έλεγαν Alice Sheldon (1915-1987), άρχισε να γράφει διηγήματα με το όνομα James Tiptree Jr. Την πραγματική της ταυτότητα την κράτησε κρυφή από τους πάντες, εκτός από τον άνδρα της.  Άνοιξε μια ταχυδρομική θυρίδα και έναν τραπεζικό λογαριασμό στο όνομα «Tiptree» και κρύφτηκε πίσω από το όνομα αυτό για δέκα χρόνια, ενώ τα ενδιαφέροντα διηγήματά της της εξασφάλιζαν αναγνώριση και βραβεία. Αν ένας λάτρης της επιστημονικής φαντασίας δεν είχε διεξάγει μια κυριολεκτικά αστυνομική έρευνα γύρω από το άτομό της, θα εξακολουθούσε να μας είναι άγνωστη.
Η  Alice Sheldon δεν έμοιαζε με τους άλλους συγγραφείς  Επιστημονικής  Φαντασίας.  Ζούσε  μαζί με τον  πράκτορα  άνδρα της λίγα χιλιόμετρα από την Ουάσιγκτον, κοντά στο στρατηγείο της CIA, στην οποία εργάζονταν και οι δύο άλλοτε. Ίσως είναι φυσικό για έναν πρώην πράκτορα να θέλει να γράψει ανώνυμα.

Η  Alice Sheldon  ήταν  κόρη του Χέρμπερτ 'Εντουιν Μπράντλεϋ, δικηγόρου και εξερευνητή και της Μαρίας Βιλελμίνας Χέηστιγκς Μπράντλεϋ που ήταν συγγραφέας..  Την  παιδική  της  ηλικία  την  έζησε στην  Αφρική  και  στην  Ινδία. 
Το 1942 κατατάχθηκε στον Αμερικανικό Στρατό και ήταν «η πρώτη γυναίκα που παρακολούθησε μαθήματα στην Αεροπορική Σχολή Αντικατασκοπίας του Χάρισμπεργκ, παρέα με τριάντα πέντε άνδρες που δεν είχαν τίποτε καλύτερο να κάνουν από το να την κοιτάζουν». Έγινε αξιωματικός της φωτογραφικής αντικατασκοπίας και άρχισε να δουλεύει «κυριολεκτικά στα υπόγεια του Πενταγώνου» ερμηνεύοντας αεροφωτογραφίες από την Άπω Ανατολή με σκοπό την επιλογή στόχων βομβαρδισμού.

 ΤΟ  ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ  ΕΡΓΟ  ΤΗΣ  ΑΛΙΚΗΣ  ΣΕΛΝΤΩΝ  ΣΑΝ  ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΥ
Στα 1945  η  Αλίκη  Σέλντον  προσχώρησε στο Μεταπολεμικό Αεροπορικό Πρόγραμμα που οργάνωσε κάτω από την ηγεσία του ο Σμήναρχος Χάντιγκτον Ντ. Σέλντον που είχε διατελέσει Υπαρχηγός της Αεροπορικής Αντικατασκοπίας στον ευρωπαϊκό χώρο. Σκοπός του ήταν να συγκεντρώσει και να μεταφέρει στις ΗΠΑ όσο γινόταν περισσότερες μυστικές γερμανικές επιστημονικές έρευνες καθώς και ανθρώπινο δυναμικό: ατομικούς φυσικούς, το πρώτο  γερμανικό  αεριωθούμενο αεροπλάνο, καθώς και την τεχνολογία των πυραύλων.
Έτσι  η  Αλίκη  Σέλντον,  μαζί  με  τον  σμήναρχο - πράκτορα  Χάντιγκτον  Σέλντον,   απήγαγαν  το  1945  από  την  Γερμανία  (Ντύσελντορφ),  με  ειδικές  αποστολέςπολλούς  Γερμανούς επιστήμονες,  ειδικούς  στην  πυραυλική  τεχνολογία,  πριν  προλάβουν  να  τους  αρπάξουν  οι  Ρώσοι  ή  να  τους  δολοφονήσουν  οι εβραίοι. 
Χωρίς την δική τους πρωτοβουλία ένα μεγάλο μέρος από τις γνώσεις και τα υλικά αυτά θα βρίσκονταν στα χέρια των Σοβιετικών που κατείχαν την Ανατολική Γερμανία.
Η Αλις Χέηστιγκς Μπράντλεϋ παντρεύτηκε τον πράκτορα  Χάντιγκτον  Σέλντον σ' ένα γαλλικό δημαρχείο, λίγο καιρό μετά την έναρξη της δουλειάς της στο τμήμα αυτό.
Μετά τον πόλεμο εγκατέλειψαν και οι δυο το στρατό και για λίγο άνοιξαν μια δική τους επιχείρηση. Το 1952 όμως «άρχισαν να ζητούν όλο και πιο πιεστικά από τον Σέλντον να ξαναγυρίσει στην Ουάσιγκτον και να βοηθήσει στη δημιουργία μιας οργάνωσης που τότε μόλις άρχιζε, της CIA. Την εποχή εκείνη υπήρχε ακόμη η OSS, γεμάτη από γερασμένους καουμπόηδες που ήθελαν να επαναλάβουν αυτό που είχαν κάνει αυτοί  στο Ντύσελντορφ. Ο  Σέλντον τελικά προσχώρησε στη CIA σε πολύ υψηλό επίπεδο.  Η  ίδια  ήταν  σε πιο τεχνικό επίπεδο και βοηθούσε να ξεκινήσει η μονάδα φωτογραφικής αντικατασκοπίας, που μελετούσε τις αεροφωτογραφίες της Ρωσίας που είχαν  πιάσει από τους Γερμανούς.
Η  Αλίκη Σέλντον (1915-1987),  γνωστή  στην  Επ.  Φαντασία  με το ψευδώνυμο Τζέημς Τίπτρη,. αυτοκτόνησε στις 19 Μαϊου 1987, αφού χάρισε στον ογδοντάρη, άρρωστο και τυφλό πλέον σύζυγό της την ευθανασία, είτε επειδή τα δικά της προβλήματα υγείας έκαναν τη ζωή της χωρίς νόημα, είτε επειδή δεν ήθελε να αντιμετωπίσει την αναπόφευκτη δίκη για την πράξη της αυτή.


  Η  ΛΥΣΗ  ΤΗΣ  ΜΑΓΙΟΜΥΓΑΣ
«Η  Λύση της Μαγιόμυγας»,  (The Screwfly Solution),  είναι ένα  διήγημα  Επιστημονικής  Φαντασίας,  γραμμένο  το 1977 από την Αλίκη  Σέλντον (Raccoona Sheldon) ,  η οποία ήταν γνωστή και από το άλλο  ανδρικό ψευδώνυμό  της, τον James Tiptree, τον  νεώτερο.  H  Αλίκη  Σέλντον,  παλιά  πράκτορας  των  μυστικών  υπηρεσιών  των  ΗΠΑ,  δεν  ήθελε  να  υπογράφει  με  το  αυθεντικό  της  όνομα. Χρησιμοποιούσε  σαν  συγγραφέας  διάφορα  ψευδώνυμα,  όπως  το  James Tiptree, νεώτερος.  Σ’ αυτό  το  διήγημα  χρησιμοποιεί  το  ψευδώνυμο  Racoona Sheldon.  


Το  διήγημα  ττης  Αλίκης  Σέλντων  μεταφράστηκε  στα  Ελληνικά  από  τον  Χριστόδουλο Λιθαρή  και  δημοσιεύθηκε  στο  ελληνικό  περιοδικό  Επιστημονικής  Φαντασίας  «Απαγορευμένος  Πλανήτης»  στο  τεύχος 5, Απρίλιος - Μάϊος 1997


Racoona Sheldon
The Screwfly Solution, 1977
Η Λύση της Μαγιόμυγας
Βραβείο Nebula 1977
Μετάφραση: Χριστόδουλος Λιθαρής

 

ΠΩΣ  ΘΑ  ΓΙΝΕΙ  Η  ΕΞΑΛΕΙΨΗ  ΤΟΥ  ΘΗΛΥΚΟΥ  ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ  ΚΑΤΑ  ΤΟ  ΔΙΗΓΗΜΑ.
Η ιστορία αφορά  μία  επιστημονική  παραμόρφωση  (παρέκκλιση)  της ανθρώπινης σεξουαλικότητας με καταστροφικά αποτελέσματα  για  το  ανθρώπινο  είδος.  Η  παράξενη κατάσταση που περιγράφεται  στο  διήγημα  σαν  «Η  Λύση της Μαγιόμυγας»,  (The Screwfly Solution),   είναι  ένα  είδος  παρανοϊκής  διαστροφής  της  φυσιολογικής ανθρώπινης βιολογίας  που  καταλαμβάνει  μόνο  τους  αρσενικούς.  Μία  παράξενη βιολογική - κοινωνική τρέλα  σαρώνει τον κόσμο, η  οποία  εξωθεί   τους άνδρες  να σκοτώνουν τις γυναίκες.
Στην  εντομολογία  αναφέρεται  μία  τεχνική  εξάλειψης  του  πληθυσμού  των  εντόμων,  με την απελευθέρωση στην  φύση  μεγάλων ποσοτήτων στειρωμένων αρρένων που θα ανταγωνίζονται τα γόνιμα αρσενικά, μειώνοντας έτσι τον εγγενή πληθυσμό περισσότερο σε κάθε γενιά.

Η  ΙΣΤΟΡΙΑ  ΣΤΟ  ΔΙΗΓΗΜΑ
Η ιστορία ξεκινά με ανταλλαγή επιστολών και αποκόμματα ειδήσεων μεταξύ του  Άλαν, του  βιολόγου  επιστήμονα που εργάζεται για την εξάλειψη των παρασίτων στην Κολομβία και της συζύγου του  Άννας στο σπίτι τους στις ΗΠΑ, σχετικά με μία επιδημία οργανωμένων δολοφονιών γυναικών από άνδρες. Κάποιοι επιστήμονες υποπτεύονται μια βιολογική αιτία για αυτή την επιλεκτική σεξουαλικά παραφροσύνη (επιλεγμένες παρατηρήσεις εργαστηριακών ζώων δείχνουν ότι οι φυσιολογικές αρσενικές σεξουαλικές παρορμήσεις άρχισαν  να  ξεφεύγουν  από τον έλεγχο), αλλά οι δολοφόνοι αισθάνονται ότι η  γυναικοκτονία  είναι ένα φυσικό ένστικτο και έχουν κατασκευάσει περίτεχνα μισογυνιστικά εξορθολογιστικά στερεότυπα γι 'αυτό.
Ένα νέο θρησκευτικό ιουδαϊκό  κίνημα εξαπλώνεται μαζί με τις δολοφονίες: «οι Υιοί του Αδάμ», οι οποίοι πιστεύουν ότι οι γυναίκες είναι κακές, ότι ο κήπος της  Εδέμ  ήταν ένας παράδεισος πριν από την εισαγωγή των γυναικών και ότι ο Θεός απαιτεί  απ’ αυτούς να σκοτώσουν όλες τις γυναίκες. Οι χριστιανοί αποφασίζουν ότι οι γυναίκες  «πουθενά δεν ορίζονται ως άνθρωποι» στην  εβραϊκή   Βίβλο.
Ο Άλαν συνειδητοποιεί ότι η ασθένεια προκαλεί βίαιες ανδρικές σεξουαλικές παρορμήσεις  Ο Άλαν, ένας ευαίσθητος, ευγενικός άνθρωπος, συνειδητοποιεί ότι υποκύπτει και  ο  ίδιος  στην  τρέλα  και  προσπαθεί να αντισταθεί στις παρορμήσεις, απομονώνοντας τον εαυτό του από τις γυναίκες.  Προσπαθεί  να  μάθει  εάν η αιτία της κατάστασης είναι φυσική ή  είναι  ένα  είδος  προχωρημένης  βιοτρομοκρατίας. Ο μόνος τρόπος για να αντιμετωπισθεί  το  ζήτημα  είναι  ο χημικός ευνουχισμός   των  αρσενικών  ανθρώπων, με την εναλλακτική λύση να είναι  ο  πραγματικός ευνουχισμός  των  ανδρών.
 Τελικά  οι περισσότερες γυναίκες του κόσμου είναι νεκρές  και  οι  ενήλικες άνδρες αρχίζουν να δολοφονούν τα  αγόρια.  Όταν  όλη  η  γυναικεία ζωή στη Γη τεκμαίρεται ότι εξοντώθηκε, οι  μολυσμένοι  άνδρες αρχίζουν  να  αργοπεθαίνουν  και  το  ανθρώπινο  είδος  σβήνει.
Στο  τέλος   η Άννα, μαθαίνει  την  αιτία  της   γυναικοκτονίας: ένα εξωγήινο  είδος προκάλεσε   σκόπιμα,  με  χημικές  ορμόνες,  την δηλητηρίαση  της  ανθρώπινη φυλής, ώστε οι αλλοδαποί  εξωγήινοι  να  αποκτήσουν  όλη  την  Γη για τον εαυτό τους. 
Η "Screwfly Solution" γυρίστηκε  και  προσαρμόστηκε σε τηλεοπτική ταινία από τον σκηνοθέτη Sam Hamm και τον σκηνοθέτη Joe Dante τον Δεκέμβριο του  2006. 

 ΠΩΣ  ΘΑ  ΓΙΝΕΙ  Η  ΕΞΑΛΕΙΨΗ  ΤΟΥ  ΑΡΣΕΝΙΚΟΥ  ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ  ΣΤΗΝ  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
  Το  διήγημα  της  Αμερικανίδας κατασκόπου  της  CIA,  προφανώς  αντανακλά  και  καταγράφει  ορισμένες  σκέψεις  που  επικρατούσαν  στην  υπηρεσία  μεταπολεμικά.  Άραγε  αθέλητα  η  Σέλντων  έβγαλε  προς  τα  έξω  ορισμένες  μύχιες  επιδιώξεις  της  υπηρεσίας  της;
Το  σενάριο  σήμερα  εξελίσσεται  κανονικά  στον  Δυτικό  κόσμο,  με  μερικές  μόνο  αλλαγές  και  βελτιώσεις.

Η  CIA,  O  ΣΟΡΟΣ,  Ο  ΡΟΤΣΙΛΝΤ  ΚΛΠ  προφανώς  αντιστοιχούν  στους  εξωγήινους  του  διηγήματος.
Αντί  για  την  Γυναικοκτονία  επιλέχθηκε  η  Ανδροκτονία.  Φαίνεται  ότι  το  ανδρικό  ορμονικό σύστημα,  κατά  την  εξέλιξη  των  ερευνών,  βρέθηκε  πιο  κατάλληλο  για  την  διαχείριση.  Επίσης  αποφεύχθηκε  η  αιματηρή  μέθοδος  και  προτιμήθηκε  (με  φθαλικές  ενώσεις  κλπ),  ο   σταδιακός  και  ανώδυνος  χημικός  ευνουχισμός των  αρσενικών  και  η  μετατροπή  τους  σε  ανίκανους  και  άτεκνους  αρσενικούς.  (Άλλωστε  μετά  τον  Β΄ Παγκόσμιο  Πόλεμο  ο  Τσώρτσιλ  το  δήλωσε  καθαρά:  θα  κάνουμε  τους  Γερμανούς  παχουλούς,  αλλά  ανίκανους.  Πράγματι  ολόκληρα  οικοδομικά  τετράγωνα  σήμερα  στο  Βερολίνο  κατοικούνται  από  ομοφυλόφιλους  Βερολινέζους).  
Η  ορμονική  κατάσταση  των  ανδρών  στην  Ευρώπη  είναι  αξιοθρήνητη.  Ο  ανδρισμός  πάει  περίπατο.  Οι  Ευρωπαίοι  είναι  ανίκανοι για  τεκνοποίηση,  στρέφονται  σε  διαστροφές  και  τον  ρόλο  του  αρσενικού  τον  χάρισαν  στους  εισαγόμενους  λαθρομετανάστες.   




ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ 





  Υ.Γ. 


 ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΕ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ. ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ, ΕΝΑΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ, ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ Ο «ΛΑΟΣ» ΚΟΙΤΟΥΣΕ ΑΠΑΘΗΣ. ΠΑΝΤΟΥ, ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΘΑ ΤΟΥ ΞΕΡΙΖΩΝΑΝ, ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ. 





ΟΣΒΑΛΝΤ  ΣΠΕΝΓΚΛΕΡ



Η  ΕΠΙΘΥΜΙΑ  ΤΟΥ  ΘΑΝΑΤΟΥ  ΣΤΙΣ  ΠΟΛΕΙΣ  ΤΟΥ  ΓΗΡΑΣΜΕΝΟΥ  ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ  ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.   

ΜΙΑ  ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ  ΣΤΡΟΦΗ  ΠΡΟΣ  ΤΟΝ  ΘΑΝΑΤΟ.   
Ο  ΣΤΕΙΡΟΣ  ΑΝΘΡΩΠΟΣ  ΤΩΝ  ΚΟΣΜΟΠΟΛΕΩΝ  ΔΕΝ  ΘΕΛΕΙ  ΠΙΑ  ΝΑ  ΖΗΣΕΙ. 



Ο  ΑΓΡΟΤΗΣ  ΚΑΙ  Ο  ΑΣΤΟΣ

Ο αγροτης ειναι ανιστορικος...ο αιωνιος ανθρωπος, ανεξαρτητα απο καθε πολιτισμο. Προηγειται καθε πολιτισμου, επιβιωνει και μετα την παρακμη καθε πολιτισμου, χωρις συνειδηση αναπαραγομενος απο γενια σε γενια....μια μυστικη ψυχη, μια ξερη και πρακτικα προσανατολισμενη διανοια....Η πολη ειναι πνευμα. Η μεγαλουπολη ειναι το "ελευθερο πνευμα".

 Η αστικη ταξη, η ταξη του πνευματος, αρχιζει με μια εξεγερση κατα των φεουδαρχικων δυναμεων του αιματος και της παραδοσης, ανατρεπει θρονους και περιοριζει δικαιωματα στο ονομα του Λογου και προπαντων στο ονομα του "λαου", εννοωντας πλεον μονο τον λαο των πολεων..η πολη δε σημαινει μονο πνευμα αλλα και χρημα.
Το εδαφος ειναι κατι πραγματικο και φυσικο, το χρημα κατι αφηρημενο και τεχνητο.

Η  ΚΟΣΜΟΠΟΛΗ

Τελικα δημιουργειται το τεραστιο συμβολο και "δοχειο" του εντελως απελευθερωμενου πνευματος, η κοσμοπολη, το κεντρο στο οποιο εστιαζεται απολυτως η πορεια της παγκοσμιας ιστοριας: εκεινες οι πολυ λιγες γιγαντιαιες πολεις ολων των ωριμων τεχνικων πολιτισμων που προγραφουν και αχρηστευουν ολοκληρη τη μητερα γη του πολιτισμου τους αποκαλωντας την επαρχια.
Ο πετρινος κολοσσος  η  "κοσμοπολη" σημαδευει το τελος της πορειας ζωης καθε μεγαλου πολιτισμου. Ο πολιτισμενος ανθρωπος, που ψυχικα εχει διαμορφωθει απο την υπαιθρο, κυριευεται απο την ιδια του τη δημιουργια, την πολη, η οποια γινεται εμμονη ιδεα του και τον κανει εκτελεστικο της οργανο και τελικα θυμα της.Αυτη η πετρινη μαζα ειναι η απολυτη πολη. Η εικονα της, οπως σχεδιαζεται με τη μεγαλοπρεπη ομορφια της στον φωτεινο κοσμο του ανθρωπινου ματιου, περιεχει ολοκληρο τον υπεροχο συμβολισμο θανατου ενος οριστικου "προιοντος του γιγνεσθαι".


Oμως καμια αθλιοτητα, κανενας εξαναγκασμος, ουτε καν η σαφης διαγνωση αυτης της τρελης εξελιξης δεν μειωνουν την ελκυστικοτητα αυτων των δαιμονικων μορφωματων. Ο τροχος του πεπρωμενου κυλαει προς το τελος, η γεννηση της πολης τραβαει προς το μερος της τον θανατο.
Η σχεση αναμεσα στην στην αρχη και στο τελος, αναμεσα στο αγροτοσπιτο και το οικοδομικο τετραγωνο ειναι αναλογη με εκεινη μεταξυ της ψυχης και της ευφυιας, μεταξυ του αιματος και της πετρας. 
Αλλα δεν ειναι τυχαιο οτι ο χρονος ειναι μια λεξη που δηλωνει τη μη αντιστρεψιμοτητα. Εδω ολα τραβουν μπροστα, τιποτε δεν γυριζει πισω. Ο αγροτικος κοσμος γεννησε καποτε την αγορα, την περιφερειακη πολη και την εθρεψε με το αιμα του. 
Τωρα η γιγαντιαια πολη ξεζουμιζει την υπαιθρο, αχορταγη, απαιτωντας και καταπινοντας συνεχως νεα ρευματα ανθρωπων, ωσπου θα αποκαμει και θα πεθανει μεσα σε μια σχεδον ακατοικητη πια ερημο. Οποιος εχει υποκυψει μια φορα σε ολη την αμαρτωλη ομορφια αυτου του τελευταιου θαυματος ολοκληρωσης της ιστοριας δεν προκειται να απελευθερωθει απο αυτη. Πρωτογενεις λαοι μπορουν να αποδεσμευθουν απο τη γη τους και να ξενητευθουν. Οι πνευματικοι νομαδες δεν μπορουν να το κανουν πια. Η νοσταλγια για τη μεγαλη πολη ειναι ισως πιο εντονη απο καθε αλλη. Πατριδα ειναι για αυτους καθε μεγαλοπολη, ξενητεια ειναι ηδη το επομενο χωριο. 

Προτιμουν να πεθανουν στο οδοστρωμα παρα να επιστρεψουν στην υπαιθρο.
Ακομα και η αηδια απο αυτο το μεγαλειο, η κουραση απο τα πολυχρωμα φωτα, το taedium vitae (σιχασια της ζωης) που στο τελος καταλαμβανει μερικους, δεν μπορει να τους απελευθερωσει. Κουβαλουν μαζι τους την πολη στα βουνα και στη θαλασσα. Εχασαν μεσα τους την υπαιθρο και εξω δε μπορουν να τη βρουν.

Η διανοητικη ενταση γνωριζει μονο μια, τη χαρακτηριστικη για τη μεγαλουπολη μορφη αναψυχης: τη χαλαρωση, τη "διασκεδαση". Το γνησιο παιχνιδι, η χαρα της ζωης, η ευχαριστηση, η μεθη γεννηθηκαν απο τον κοσμικο ρυθμο και η ουσια τους δεν ειναι πλεον κατανοητη. Αλλα η αναντικατασταση της πιο εντατικης πρακτικης σκεψης απο το αντιθετο της, το συνειδητο χαζεμα, η αντικατασταση της πνευματικης εντασης των δυναμεων απο τη σωματικη ενταση του αθλητισμου, της σωματικης εντασης απο την αισθησιασκη της ψυχαγωγιας και την πνευματικη ενταση της "διεγερσης" του παιχνιδιου και του στοιχηματος, η αντικατασταση της καθαρης λογικης της καθημερινης εργασιας απο τον συνειδητα απολαμβανομενο μυστικισμο- ολα αυτα επαναλαμβανονται σε ολες τις κοσμοπολεις των τεχνικων πολιτισμων. 
Κινηματογραφος, εξπρεσσιονισμος, θεοσοφια, αγωνες πυγμαχιας, χοροι νεγρων, ποκερ και στοιχηματα στον ιπποδρομο- ολα αυτα τα ξαναβρισκουμε στη Ρωμη, και ενας γνώστης θα επρεπε καποτε να επεκτεινει την ερευνα στις ινδικες, κινεζικες και αραβικές κοσμοπολεις.
Και τωρα απο το γεγονος οτι η υπαρξη χανει ολο και πιο πολυ τις ριζες της και η εγρηγορση γινεται ολο και πιο τεταμενη προκυπτει τελικα το φαινομενο που αθορυβα προετοιμαζοταν απο καιρο για να αναδυθει ξαφνικα στο απλετο φως της ιστοριας και να θεσει τερμα σε ολο αυτο το δραμα: η στειροτητα του τεχνικα πολιτισμενου ανθρωπου. 
Εδω δεν προκειται για κατι που θα μπορουσε να κατανοηθει με καθημερινους αιτιωδεις συλλογισμους, λογου χαρη φυσιολογικα, οπως προσπαθησε να κανει η επιστημη. Εδω εχουμε οπωσδηποτε μια μεταφυσικη στροφη προς τον θανατο. Ο τελευταιος ανθρωπος των κοσμοπολεων δεν θελει πια να ζησει: ως ατομο θελει ασφαλως αλλα οχι ως τυπος, ως πληθος. Σε αυτον τον συνολικο χαρακτηρα σβηνει ο φοβος του θανατου.

 Εκεινο που καταλαμβανει τον γνησιο αγροτη με μια βαθεια κι ανεξηγητη αγωνια, η σκεψη οτι μπορει να εκλειψει η οικογενεια και το ονομα, εχει χασει το νοημα του. 
Την επιβιωση του συγγενικου αιματος μεσα στον ορατο κοσμο ο ανθρωπος της μεγαλοπολης δεν την αισθανεται πια ως καθηκον του αιματος, τη μοιρα του να ειναι ο τελευταιος δεν την αισθανεται πια ως μοιραια καταστροφη.
Τα παιδια δεν εκλειπουν μονον επειδη εγινε αδυνατο να τα εχει κανεις, αλλα προπαντων επειδη η οξυμμενη στο επακρο ευφυΐα δεν βρισκει πλεον λογους για την υπαρξη τους. 
Ας συγκεντρωσουμε την προσοχη μας στην ψυχη ενος αγροτη που ειναι ριζωμενος επι αμετρητες γενιες στο πατριο εδαφος του ή που κατελαβε αυτη τη γη για να "κολλησει" εκει με το αιμα του. Εχει ριζωσει ως εγγονος προγονων και ως προγονος μελλοντικων εγγονων. Το σπιτι του, η ιδιοκτησια του: αυτα δεν σημαινουν μια φευγαλεα συνυπαρξη σωματος και  κτηματος για λιγα χρονια, αλλα εναν διαρκη και βαθυ δεσμο μεταξυ της αιωνιας γης και του αιωνιου αιματος. 
Μονον ετσι, μονον απο την εδραιωμενη εγκατασταση υπο μια μυστικιστικη εννοια, λαμβανουν οι μεγαλες εποχες των κυκλων, η τεκνοποιια, η γεννηση και ο θανατος, εκεινη τη μεταφυσικη μαγεια που αποτυπωνεται συμβολικα στα ηθη και τη θρησκεια ολων των εδραιων αγροτικων πληθυσμων.
Ολα αυτα δεν υπαρχουν για τον "τελευταιο ανθρωπο".
Η μεγαλη στροφη γινεται οταν στην καθημερινη σκεψη ενος εξαιρετικα πολιτισμενου πληθυσμου υφιστανται "λογοι" για την υπαρξη παιδιων. 
Η φυση δεν γνωριζει λογους. Οπου υπαρχει πραγματικη ζωη, κυριαρχει μια εσωτερικη οργανικη λογικη, ενα απροσωπο στοιχειο, μια ορμη, που ειναι εντελως ανεξαρτητα απο την εγρηγορση και τις αιτιωδεις σχεσεις της και δεν παρατηρουνται διολου απο αυτη. Ο πλουτος των γεννησεων στους πρωτογενεις πληθυσμους ειναι ενα φυσικο φαινομενο, για την υπαρξη του οποιου κανενας δεν κανει σκεψεις, ποσο μαλλον για τον ωφελιμο η βλαβερο χαρακτηρα του. Οταν για ζητηματα της ζωης γενικα εμφανιζονται στη συνειδηση λογοι, η ζωη εχει γινει ηδη αμφιβολη..[...] 

Το πρωτογενες θηλυκο,  η αγροτισσα, ειναι μητερα. 
Αυτη η λεξη περικλειει ολοκληρο τον προορισμο της, που τον λαχταραει απο τα παιδικα της χρονια. Τωρα ομως εμφανιζεται η ιψενικη γυναικα, η συντροφισσα, η ηρωιδα μιας ολοκληρης κοσμοπολιτικης λογοτεχνιας, απο το βορειοευρωπαικο δραμα μεχρι το παρισινο μυθιστορημα. 
Αντι για παιδια εχει ψυχικες συγκρουσεις, ο γαμος ειναι ενα προβλημα καλλιτεχνικης βιοτεχνιας και το ζητουμενο ειναι η "αμοιβαια κατανοηση". Ειναι εντελως αδιαφορο αν μια Αμερικανιδα δεν βρισκει επαρκεις λογους για τα παιδια της, επειδη δεν θελει να χασει καμια εποχη του ετους, η μια Παριζιανα, επειδη φοβαται μηπως την εγκαταλειψει ο εραστης της, η μια ηρωιδα του Ιψεν, επειδη "ανηκει στον εαυτο της".
Ολες ανηκουν στον εαυτο τους και ολες ειναι στειρες. 
Το ιδιο γεγονος συνδεδεμενο με τους ιδιους "λογους" το ξαναβρισκουμε στην αλεξανδρινη και τη ρωμαϊκη και με αυτονοητο τροπο σε καθε αλλη τεχνικα πολιτισμενη κοινωνια [...]

Η πολυτεκνια, την αξιοσεβαστη εικονα της οποιας μπορουσε ακομη να συνθεσει ο Γκαιτε στον Βερθερο, γινεται κατι επαρχιακο. Στις πολεις ο πολυτεκνος πατερας ειναι μια γελοιογραφια-ο Ιψεν δεν την ξεχασε, τη συναντουμε στην Κωμωδια της αγαπης του.

Ο τελευταίος άνθρωπος των κοσμοπόλεων δεν θέλει πια να ζήσει: ως άτομο θέλει ασφαλώς,  αλλά όχι ως τύπος, ως πλήθος. Η Δύση είναι θνήσκουσα, γερασμένη, εκφυλισμένη  μέσα στην ανωτερότητα του τεχνικού  πολιτισμού της και απανθρωποποιημένη μέσα στην εκλεπτυσμένη παρακμή της.
Κανεις δεν αναρωτιοταν μεχρι πριν λιγα χρονια για το αν πρεπει να κανει παιδια.
Ειναι σαν ο τεχνικα πολιτισμενος ανθρωπος να αντιλαμβανεται τη ματαιοτητα των παντων, την ματαιοτητα της Υπαρξης.
Ειναι  τυχαιος ολος αυτος ο μηδενισμος, η πεποιθηση οτι δεν αξιζει τιποτα να θυσιαστεις για αυτο, η σιωπηλη κι  αδιαταρακτη πορεια μας προς τον θανατο, η καταφαση του αφανισμου μας, η σχεδον μηδενικη αντισταση απεναντι σε αυτους που σκοτωνουν μαζικά  και  αδιστακτα εμας, τους γεροντες και τα παιδια;

Λεγεται οτι η Πολη σκοτωσε την ανθρωπινη επαφη. 
Στην Πολη  όμως  δεν εισαι ποτε μονος, παντα φωνες, κορναρισματα, μηχανηματα, παντα αυτη η ακανονιστη και δυσαρμονικη στο νυχτερινο αυτι παρηγορια να εγινε το απαραιτητο μας νανουρισμα, στην υπαιθρο θα αισθανθεις την απολυτη σιωπη, για αυτο και πολλοι σημερα λενε οτι δυσκολευονται να κοιμηθουν χωρις θορυβο.
Στην  Πόλη  απλα μιλαμε, μιλαμε για να μην ακουμε τον αλλον, μιλαμε για να μη νιωθουμε μοναξια.
Οι απαγορευσεις απο τα παλαιοτερα Καθεστωτα, ενισχυαν την Επιθυμια.
Το σημερινο Καθεστως αντιληφθηκε οτι αν αφεθει ελευθερη η Επιθυμια διχως περιορισμους και συντηρητισμους, τοτε πεθαινει κι ετσι  ο  Ανθρωπος διχως Επιθυμια, ειναι ευκολοτερο να ελεγχθει.
Τα απολιθωμενα συνθηματα μας, τα  επαναστατικα τραγουδια μας, παρόντα σε οποιαδηποτε   εκδηλωση, δεν είναι  παρα  μια  τελετουργια απωθησης  του  θανατου, είναι  πιο  νεκρα  κι απ'τον  θανατο.
Ο  Ευρωπαϊκός Πολιτισμος ειναι νεκρος, κι αυτη τη στιγμη δεν κανει τιποτα αλλο παρα να διαχειριζεται τις μεταθανατιες  στιγμες  του.
Η καταληξη του τεχνικου ευρωπαϊκού  πολιτισμου ειναι ο αθεος ηδονοθηρας, ο κυνηγος του Στιγμιαιου Τιποτα,  ο ανησυχος Αισθητιστης που διαπερναει και διαπερνιεται απο τα εξης σταδια:
Μπορω να εχω ο,τι θελω.
Γιατι να μη μπορω να εχω ο,τι θελω;
Αν δε μπορω να εχω ο,τι θελω, θελω να πεθανω.
Οι Πολιτισμοι και οι Αυτοκρατοριες που κατερρευσαν ανα τους αιωνες, κατερρευσαν πρωτα απο μεσα κι υστερα εμφανιστηκε ο εξωτερικος εχθρος για να τους αποτελειωσει.


Τα μισά από τα παιδιά που γεννιούνται σήμερα στις ΗΠΑ  δεν ανήκουν στη λευκή φυλή.  Το 1960 οι 6 στους 10 ηλικίας 20-30 ετών ήταν παντρεμένοι. Σήμερα είναι οι 2 στους 10. Το 1960 μόνο το 5% των παιδιών γεννιούνταν εκτός γάμου, έναντι  40% σήμερα.


ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟ  ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ 2018:
Μία ομάδα ασχολείται με την καταμέτρηση των παιδιών που γεννήθηκαν στην πρωτεύουσα της Γερμανίας  την  χρονιά που πέρασε. Μέσα από τα στατιστικά, προκύπτει μία  διαπίστωση. Το πιο δημοφιλές όνομα των παιδιών του Βερολίνου  για το 2018 δεν ήταν Χάιντς,  ή   Άντολφ  ή κάτι... που έστω να πλησίαζε σε κάτι γερμανικό. Ήταν το... Μοχάμεντ!
Το 2018 στο Βερολίνο γεννήθηκαν πολλά παιδιά «μεταναστών» και δη μουσουλμάνων. Το Μοχάμεντ ήταν το πιο δημοφιλές όνομα στην πρωτεύουσα, ενώ ήταν μέσα στην πρώτη δεκάδα των δημοφιλών ονομάτων που δόθηκαν σε παιδιά, σε έξι από τις 16 πολιτείες. Εκτός από το Βερολίνο, το Μοχάμεντ ήταν στις κορυφαίες θέσεις στο Αμβούργο, τη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία, στο Σάαρλαντ και στο Hesse.
Από την άλλη πλευρά, τα ονόματα των κοριτσιών έμειναν σχεδόν  παραδοσιακά στην Γερμανία, καθώς το πρώτο σε προτιμήσεις ήταν το Χάνα και ακολούθησαν το Μία, Αιμιλία και Σοφία.
Το 2015 πάνω από ένα εκατομμύριο «μετανάστες» εντάχθηκαν στο «σχέδιο φιλοξενίας» της Μέρκελ.  Η μετατροπή της Γερμανίας σε μια χώρα όπου οι Γερμανοί  κάτοικοι θα αποτελούν μειοψηφία φαίνεται ότι αποτελεί θέμα χρόνου, αν δεν αλλάξει κάτι, με την κατάσταση αυτή να μεταφέρεται και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

 

8 σχόλια :

  1. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ ΜΕ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ....

    Ο ΒΟΥΛΓΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ,ΣΚΟΤΩΝΕ ΓΥΝΑΊΚΕΣ.
    ΗΤΑΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ=ΤΕΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΚΑΙ....ΟΙ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ,ΑΡΑΓΕ;ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΣΚΑΡΩΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΠΌΛΥΤΟΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ;;

    ΑΝ Ο ΤΣΩΡΤΣΙΛ ΗΘΕΛΕ ΧΟΝΤΡΟΥΣ ΧΑΡΩΠΟΥΣ...ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ;
    ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΡΑΓΕ,ΒΟΗΘΗΣΕ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΝΟΣ " ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΑΔΑΜ" ΣΕ ΜΙΑ ΜΟΛΥΣΜΕΝΗ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΚΥΠΡΟ,ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΑΡΙΟΝΈΤΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ;
    ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕ Η ΚΑΚΗ ΔΥΣΦΉΜΙΣΗ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ ΝΑ ΛΟΙΔΩΡΟΥΝ ΤΟΝ "ΧΑΝΙΜΠΑΛ ΛΕΚΤΕΡ" ΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΙΚΗΣ ΝΗΣΟΥ;;
    ΕΝΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΤΡΕΛΛΗΣ ΣΕΛΝΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΕ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ!
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΡΛΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ,ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΞΕΠΡΟΒΆΛΛΕΙ ΕΝΑ ΕΓΓΛΕΖΙΚΟ MILAB,ΤΥΠΟΥ ΤΑΒΙΣΤΟΚ,ΝΑ ΣΤΗΝΕΙ ΠΑΓΙΔΕΣ ΚΑΘΟΤΙ Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ JEWEL ON THE CROWN ΚΑΙ ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΨΎΧΡΟΑΙΜΟΙ ΕΡΠΕΤΙΚΟΙ ΑΓΓΛΟΣΑΞΩΝΕΣ ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΟΥΝ.

    Η ΣΚΕΨΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΥΠΟΥΛΗ BLACK OPS=MAYΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΣ,ΥΠΟΧΘΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΣΤΗΜΕΝΗ ΑΡΑΓΕ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΚΥΠΡΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ;;

    Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΜΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ DNA.Ο ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ ΠΟΥΤΙΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΟ ΝΙΚΉΣΕΙ.

    ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ,ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΜΑΣ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ;
    ΠΙΟ...ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΠΕΠΑΤΗΜΕΝΗΣ;
    ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΕΩΣ ΚΑΙ ΚΙΝΉΣΕΩΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥ "ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ" ΒΡΕΤΤΑΝΩΝ ΔΡΑΚΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ;

    ΤΥΠΟΥ ΜΙ5,ΜΙ6,ΤΑΒΙΣΤΟΚ,MILABS,ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ;OPERATION PAPERCLIP ΕΝ ΕΤΕΙ 2019,STILL IN ACTION;;

    ΝΙΚΑΣ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ,ΜΕΛΕΤΏΝΤΑΣ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ,ΑΡΘΡΑ,ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ,ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ.
    ΕΤΣΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ....

    ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ,

    ΡΙΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ
    O Ελλάδιος ήταν εφημέριος στο χωριό Ψηλόκαστρο του νομoύ Δράμας. Όλοι τον γνώρισαν για την ήρεμη φυσιογνωμία του. Ήταν σιωπηλός και δεν μιλούσε ποτέ. Γεννήθηκε στη Σαμψούντα, την αρχαία Αμισό, η οποία ήταν από τις πόλεις που δέχτηκαν σφoδρά τη γενοκτονική μανία. Μια μέρα οι τσέτες του Τοπάλ Οσμάν περικύκλωσαν το σπίτι του, έβγαλαν έξω όλη την οικογένεια και την ξεγύμνωσαν. Τον παπά Ελλάδιο, την παπαδιά, τις 4 κόρες του και τον γιο του. Τα παιδιά του ήταν από 14 έως 20 χρονών.

    Έπιασαν τον παπά από τα γένια και του είπαν να κάνει σεξ με τις κόρες του. Αυτός αρνήθηκε και οι Τσέτες τον ξυλοκόπησαν. Στη συνέχεια έσφαξαν τον γιο του, βίασαν τη σύζυγο και τις κόρες μπροστά στα μάτια του και τις εξολόθρεψαν. Μόνο τον ιερέα άφησαν ζωντανό.

    «Επίτηδες δεν τον σκότωσαν για να βασανίζεται μια ζωή», σχολίασε ο Αριστείδης Συμεωνίδης, ο οποίος αφηγήθηκε την ιστορία του Παπά Ελλάδιου στον δημοσιογράφο, Νίκο Ασλανίδη, που τη μετέφερε στο βιβλίο «Μάρτυρες» και το ντοκιμαντέρ «Η Μπάντα», το οποίο προβάλλεται αυτήν την εποχή σε όλη την Ελλάδα, προκειμένου ο κόσμος να πληροφορηθεί για τη Γενοντονία των Ποντίων.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΣΠΕΥΔΕΙ, ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΣΠΕΥΔΕΙ.
    Παρενέβη η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου στην υπόθεση της απόρριψης του αιτήματος για χορήγηση νέας άδειας στο μέλος της τρομοκρατικής οργάνωσης 17Ν Δημήτρη Κουφοντίνα.
    Λίγες ώρες αφού το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών του Βόλου με βούλευμά του, απέρριψε τη νέα αίτηση του «Λουκά» της «17 Νοέμβρη» για χορήγηση νέα άδειας, η Ξένη Δημητρίου ζήτησε το βούλευμα του δικαστικού συμβουλίου του Βόλου καθώς και τον ιατρικό φάκελο του Δημήτρη Κουφοντινα όπως και την έκθεση της κοινωνικής λειτουργού της φυλακής, προκειμένου να τα μελετήσει.
    Παράλληλα, ζήτησε και το τελευταίο ιατρικό πιστοποιητικό από το νοσοκομείο του Βόλου, όπου νοσηλεύεται ο Δημήτρης Κουφοντίνας μετά την απεργία πείνας που ξεκίνησε στις 2 Μαΐου και όπως ο ίδιος έχει δηλώσει δεν προτίθεται να σταματήσει.
    Τώρα, σε περίπτωση κατά την οποία η Ξένη Δημητρίου έχει διαφορετική άποψη από την κρίση του Δικαστικού Συμβούλιου έχει την δυνατότητα να ζητήσει την αναίρεσή του.
    Πάντως, όπως έλεγαν συνάδελφοι της Ξένης Δημητρίου, η όποια δικονομική κίνηση της Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου, θα στηριχθεί το πιθανότερο, στην κατάσταση υγείας του Δημήτρη Κουφοντίνα.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ενώνει την Ξένη Δημητρίου και την 17Ν; Έχουν, άραγε, το ίδιο ιδεώδες υπέρ του ανθρώπου; Η Εισαγγελέας ΑΠ συμφωνεί με τους στόχους των αναρχοκομμουνιστικών οργανώσεων; «Συμφωνούμε με τους τρομοκράτες ως προς τους στόχους, αλλά όχι ως προς τα μέσα» είχε δηλώσει πέρυσι η εισαγγελέας του ΑΠ, μετά την τρομοκρατική απόπειρα εναντίον του Ι. Ντογιάκου! Η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ξ. Δημητρίου, συμφωνεί με τους «στόχους» της τρομοκρατίας, αλλά διαφωνεί με τα… μέσα που αυτοί χρησιμοποιούν;
    Τι διαφορετικό είπε ο κομμουνιστής συριζαίος Μ. Μπαλαούρας, ότι η 17Ν: «διαπνέεται από ανθρωπιστικά ιδεώδη»; Η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ξένη Δημητρίου δεν κατανοεί την επιταγή της αποχής της ιδίας από πολιτικές κρίσεις και αποφάσεις και είναι τόσο αφελής, ώστε δεν υποψιάζεται καν, ότι οι δικαστές των Ευρωπαϊκών χωρών θα τραβούν τα μαλλιά τους, διαπιστώνοντας ότι ανώτατος δικαστικός λειτουργός μιλά και πράττει ως «αριστερός κομμουνιστής πολιτικάντης»; Η ανώτατη δικαστικός με τις αλλόκοτες πρωτοβουλίες της θέλει να δείξει, ότι μπορεί να αφουγκράζεται τις ανησυχίες της «κοινωνίας» και αναγνωρίζει ότι οι δολοφόνοι τύπου Κουφοντίνα ενδιαφέρονται για τις κοινωνικές ανισότητες, χωρίς οι ίδιοι να έχουν ισχυριστεί ποτέ κάτι τέτοιο. Η ίδια παλιότερα είχε σπεύσει να αναγνωρίσει σε άνανδρους δολοφόνους βομβιστές αγνές προθέσεις. Δεν καταλαβαίνει άραγε ότι εδώ η βία δεν είναι το μέσο για την επίτευξη ενός ανώτερου σκοπού, αλλά είναι ο ίδιος ο σκοπός. Η βία των αναρχοκομμουνιστών είναι ένα μέσο προσωπικής αυτοπραγμάτωσης και η αναρχοκομμουνιστική ιδεολογία απλώς προσφέρει ένα πλαίσιο για να δικαιολογηθεί η άσκησή της. Η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου με τις αποφάσεις της, συνεχίζει μια πρόσφατη παράδοση στην οποία αναπαρκείς ανώτατοι δικαστές, χρησιμοποιούν τη θέση τους για να πολιτικολογήσουν και να εμφανιστούν δίπλα στον «δοκιμαζόμενο λαό». Ο Νίκος Σακελαρίου, όταν ήταν πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας είχε δηλώσει ότι «δικό μας καθήκον ως δικαστών είναι να πιάσουμε το σφυγμό της ελληνικής κοινωνίας και να μπορέσουμε, με τις αποφάσεις μας και την άψογη τήρηση της διαδικασίας, να δώσουμε κάποια ελπίδα, μια ώθηση προς τα εμπρός της κοινωνίας».
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΟΠΑΣΟΚ, Ῥούσσης Νῖκος, ΦΙΛΟΝΟΗ.
    Ένα βράδυ, στην διετία 1988-90 που δούλευα ως ελεύθερος ρεπόρτερ στην ΠΡΩΤΗ, που την εξέδιδε τότε ο Καλογρίτσας με λεφτά του ΚΚΕ, κτύπησε το τηλέφωνο. Το κύριο Ρούσση, άκουσα μια αλλοδαπή φωνή στην άλλη άκρη της γραμμής να με ρωτά. Ναι, το κύριο Ρούσση, απάντησα γελώντας. Εσύ ποιό κύριο είσαι; Αυτό ντεν έχει προς το παρόν τσιμασία, είπε η αλλοδαπή φωνή. Άνοιξε την ταχυδρομική σου θυρίδα και θα βρείς κάτι πολύ ενδιαφέρον, θα σε τηλεφωνήσω αύριο, μου είπε και μου το έκλεισε. Κατέβηκα, πήρα έναν κλειστό φάκελλο με το όνομα μου από την θυρίδα και πήγα στο διπλανό μπάρ, το Au Revoir, να πιώ κάνα ουϊσκάκι και να τον μελετήσω. Μέσα υπήρχαν τρία έγγραφα, της Διευθύνσεως Μεγάλων Πελατών της Εμπορικής Τράπεζας, από τα οποία προέκυπτε πως είχαν δοθεί κάτι τεράστια για την εποχή λεφτά, σε κάποιον κύριο στο Βέλγιο, γνωστό σε εμένα για την συμμετοχή του στο εμπόριο όπλων προς Ιράν και Ιράκ.
    Νωρίς το άλλο πρωϊ, πήγα στον Τσοκόπουλο, που ήταν τότε Γραμματέας της Ενώσεως Ελληνικών Τραπεζών και ζήτησα τα φώτα του. Δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία Νίκο, μου είπε, τα έγγραφα είναι γνήσια. Τα δημοσίευσα την άλλη ημέρα, αλλά (επειδή ήμουν γάτα από τότε) δεν έβαλα την υπογραφή μου. Δεν πρόλαβε να κυκλοφορήσει η εφημερίδα και νάσου πάλι το αλλοδαπό στο τηλέφωνο. Κύριο Ρούσση, είναι κι’ άλλα χαρτιά στη θυρίδα σας, θα σε τηλεφωνήσω πάλι αύριο, μου είπε και μου το έκλεισε. Πήρα τον νέο φάκελο και ανέβηκα ασθμαίνοντας στο γραφείο μου. Τον άνοιξα και τι να δώ… Φαρδειά πλατειά, στη αποστολή των εμβασμάτων, η υπογραφή του Διευθυντού Μεγάλων Επιχειρήσεων της Εμπορικής, που ήτανε κουμπάρος του Κουτσόγιωρα και ξεκάθαρη η αιτιολογία, ότι τα χρήματα είχαν αποσταλεί ως προμήθεια στον Βέλγο, για την συμμετοχή του στο παράνομο εμπόριο όπλων, από την Ελλάδα σε Ιράν και Ιράκ, που τότε σκοτώνονταν. Αυτή την φορά έσαξα το ρεπορτάζ, έβαλα την υπογραφή μου, ρωτώντας με ποιού εντολή η Εμπορική Τράπεζα, πλήρωνε μίζες σε κάποιον ξένο, ενώ η δουλειά δεν είχε ολοκληρωθεί. Στο πρώτο τηλέφωνο που πήρα την άλλη ημέρα το πρωϊ δεν ήταν το αλλοδαπό αλλά το Καραΐνδρο (αν θυμάμαι καλά), το κουμπαράκι του Κουτσόγιωργα.
    Θα σου κάνω, θα σου δείξω, απαιτώ διάψευση του ρεπορτάζ και άλλα τέτοια γραφικά το κουμπαράκι αλλά τού έκοψα τον βήχα. Κοίταξε κουμπάρε, του είπα, εγώ από μαγκιές δεν μασάω. Θέλεις να έλθω στο γραφείο σου να τα πούμε από κοντά. Γιατί τα έγγραφα είναι γνήσια. Μεσημέρι ήταν που πήγα στο γραφείο του και μόλις μπήκα, αντίκρυσα ένα παιδοβούβαλο, γύρω στο 1,90, που έβγαζε αφρούς, πηγαίνοντας επάνω κάτω στο γραφείο του. Εγώ, μου λέει, ρε είμαι της γενεάς του 114, έχω αγωνισθεί για την δημοκρατία, δεν μπορεί σήμερα, με το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, να μου καταστρέψει την καριέρα ένας τσόγλανος δημοσιογράφος. Ηρέμησε του λέω μεγάλε αλλά τα χαρτιά είναι γνήσια και δεν μου είπες ακόμη, με ποιού εντολή, έστειλες αυτά τα εμβάσματα. Κατά σύμπτωση, τον κάλεσαν στο εσωτερικό τηλέφωνο. Όπως αντιλαμβάνεσθε, ένας ρεπόρτερ του δικού μου βεληνεκούς, ήταν αδύνατο να μείνει άπραγος σ’ ένα γραφείο και να περιμένει σαν μ@λάκας. Κοίταξα από δώ, κοίταξα από εκεί και νάσου, ελαφρά κουκουλωμένη σ’ άλλα χαρτιά, η κυβερνητική απόφαση. Με υπογραφές του Ανδρέα Παπανδρέου και του Τσοβόλα, η έγκριση εντολής στην Εμπορική Τράπεζα, να πληρωθεί εκ των προτέρων η μίζα στον Βέλγο. Την άλλη ημέρα η ΠΡΩΤΗ είχε στο πρωτοσέλιδο της την απόφαση και το αποκλειστικό ρεπορτάζ, για την εμπλοκή της Ελλάδος του ΠΑΣΟΚ, στο σπάσιμο του εμπάργκο όπλων προς Ιράκ και Ιράν. Ο Τσοβόλας μου απαγόρευσε την είσοδο στο υπουργείο Οικονομικών και μετά δύο ημέρες νάσου πάλι το αλλοδαπό στο τηλέφωνο. Αυτή την φορά, μου είπε, θα βρείς μόνο ένα χαρτί στην θυρίδα σου. Το χαρτί ήταν μία φρέσκια κυβερνητική απόφαση, με την οποία δινόταν εντολή να εμβασθεί το ισόποσο που είχε δοθεί στον Βέλγο σε κάποιον Αιγύπτιο, συνεργάτη του Κασόγκι στο λαθρεμπόριο όπλων.
    Γι’ αυτό λέω ρε κοθώνια. Κάποιος ή κάποιοι, έχουν χάσει λεφτά από τις μαγκιές του Τσίπρα κι απεφάσισαν να τον ξεβρακώσουν μέχρι να τα πάρουν.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 90.000 αλλοδαποί κατέκλυσαν τη χώρα το 2018 - Μη αναστρέψιμη πλέον η αλλοίωση του πληθυσμού.
    Εκτός ελέγχου συνεχίζει να είναι η απαράδεκτη κατάσταση με την πλήρη αποσύνθεση του «συστήματος» ασφάλειας στα σύνορα της χώρας.
    Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε σήμερα η ΕΛΑΣ, αναφορικά με τις παράνομες εισόδους αλλοδαπών στη χώρα, ως να μην υπάρχουν σύνορα, κάτι που ισχύει τελικά στην πραγματικότητα.
    Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με την ΕΛΑΣ από τις αστυνομικές και λιμενικές Αρχές «συνελήφθησαν» το 2018 93.367 παράνομοι μετανάστες για παράνομη είσοδο στη χώρα (σημ. τουλάχιστον ακόμη παραδέχονται ότι πρόκειται περί παράνομης εισόδου!) έναντι 68.112 αλλοδαπών το 2017.

    Βέβαια η λέξη «σύλληψη» είναι εντελώς τυπική και άνευ σημασίας, αφού στην πραγματικότητα δεν πρόκειται για συλλήψεις αλλά για απλή καταγραφή στοιχείων που και αυτά είναι άγνωστο εάν ισχύουν και στη συνέχεια μόνιμη εγκατάσταση.
    Μάλιστα σύμφωνα με τον υπουργό «μεταναστευτικής πολιτικής» Δ.Βίτσα για το 2019 προβλέπονται ακόμη 90.000 αλλοδαποί στη «χώρα»,(μόνο για χώρα με την ουσιαστική έννοια δεν πρόκειται πλέον) περιγράφοντας μια κατάσταση που δεν έχει προηγούμενο σε καμία άλλη χώρα του κόσμου.
    Η κυβέρνηση η οποία δεν ανησυχεί αφού αυτός είναι και ο τελικός της στόχος, δηλαδή η συγκέντρωση του μέγιστου αριθμού αλλοδαπών στην Ελλάδα στους ελάχιστους μήνες που της απομένουν στην εξουσία, μιλά φιλολογικά για «ροές», για «προσπάθειες διαχείρισης του προβλήματος» και άλλα τέτοια συναφή, χωρίς φυσικά να κάνει τίποτα για την πρόληψη ή αποτροπή εισόδου των αλλοδαπών, αφού, όπως αναφέρθηκε αυτός είναι και ο στόχος:
    Πλήρης κατάργηση των συνόρων με όσο το δυνατόν περισσότερους αλλοδαπούς.
    Μάλιστα δεν επιχειρούν πλέον καν να κρύψουν το στόχο αυτό: Το λένε σχεδόν ανοικτά.
    Έτσι εάν στην Ελλάδα μπήκαν το 2017, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ 68.112 αλλοδαποί, το 2018 93.367 ενώ το 2019 προβλέπονται ακόμη 90.000 και χωρίς να λάβουμε τα στοιχεία του 2016 και πιο πίσω ο Δ.Βίτσας έχει ένα σταθερό αριθμό των 75.000 αλλοδαπών που ζουν στη χώρα μας όπως λέει!
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι Τούρκοι προετοιμάζονται για μάχες σε κατοικημένες (ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ) περιοχές.
    Το Γιαταγάνι είναι ο νέος πύραυλος για μάχες εντός αστικών περιοχών που παρουσίασε η τουρκική πολεμική βιομηχανία ROKΕTSAN. Πρόκειται για ένα σύστημα με πολεμική Κεφαλή 1 χλγρ. Διάμετρο 40 χλστ. και εμβέλεια 1000 μέτρων.
    Ο πύραυλος κατευθύνεται με δέσμη λέιζερ στο στόχο του και είναι σχεδιασμένος ειδικά για μάχες σε αστικές περιοχές και για οχυρές θέσεις σε κτίρια.
    Το βλήμα επιπρόσθετα μπορεί να τοποθετηθεί σε UAV και να βληθεί από αυτό δίνοντας παράλληλα μια πανοραμική εικόνα στον χειριστή του.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε περίπτωση θανατηφόρας πανδημίας η ζωή στον πλανήτη θα καταστραφεί.
    Σύμφωνα με έκθεση που ήρθε στο φως της δημοσιότητας πρόσφατα, μια ξαφνική θανατηφόρα πανδημία θα μπορούσε να σκοτώσει δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους, όπως επίσης να καταστρέψει τις οικονομίες του κόσμου και να βυθίσει την ανθρωπότητα στον πανικό και στο χάος.
    Η έκθεση διατυπώνει με τον πλέον ανάγλυφο τρόπο τρομακτικά σενάρια σε μία υποτιθέμενη θανατηφόρα πανδημία και προκαλεί μεγάλη ανησυχία κυρίως γιατί φέρει την υπογραφή του Συμβουλίου Παγκόσμιας Παρακολούθησης και Προετοιμασίας (GPMB) που συγκροτήθηκε το 2018 από την Παγκόσμια Τράπεζα και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (Π.Ο.Υ.) για την άμεση και μαζική επένδυση σε συστήματα ετοιμότητας έκτακτης ανάγκης.
    «Ένας Κόσμος σε Κίνδυνο»
    Είναι μάλιστα η πρώτη έκθεση που δίνεται στη δημοσιότητα από τον συγκεκριμένο οργανισμό και φέρει τον τίτλο «Ένας Κόσμος σε Κίνδυνο».
    «Η ανθρωπότητα δεν είναι προετοιμασμένη για μια ταχέως μεταβαλλόμενη και μολυσματική πανδημία αναπνευστικών παθογόνων», αναφέρει η έκθεση, που δημοσιεύτηκε την 17/9 προειδοποιώντας ότι μια τέτοια κρίση θα σκοτώσει 50 έως 80 εκατομμύρια ανθρώπους, δηλαδή, το 2,8% του πληθυσμού - θα καταστρέψει την παγκόσμια την οικονομία και το εμπόριο και θα «αποσταθεροποιήσει την εθνική ασφάλεια». Οι χώρες πρέπει να είναι «προετοιμασμένες για το χειρότερο», εάν θέλουν να αποφύγουν τη συντριβή τους από την επόμενη πανδημία.
    Κατεπείγουσες δράσεις και κεφάλαια
    Η έκθεση περιλαμβάνει και έξι "επείγουσες ενέργειες - δράσεις" των κυβερνήσεων. «Οι αρχηγοί των κυβερνήσεων πρέπει να δεσμεύσουν και να επενδύσουν σε αυτό το σενάριο και όχι να είναι διστακτικοί. Όλες οι χώρες πρέπει να οικοδομήσουν ισχυρά συστήματα και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα πρέπει να συνδέσουν την ετοιμότητα με τον προγραμματισμό του χρηματοοικονομικού κινδύνου δηλαδή να είναι έτοιμα να δαπανήσουν πολλά χρήματα για την ετοιμότητα», αναφέρει η έκθεση.
    Η έκθεση επανειλημμένα υπενθυμίζει στις χώρες ότι έχουν υιοθετήσει τον Διεθνή Κανονισμό Υγείας, μια δεσμευτική συμφωνία του 2005, η οποία ήδη τους υποχρεώνει να αναφέρουν στην Π.Ο.Υ. «τυχόν επείγουσα κατάσταση δημόσιας υγείας διεθνούς ενδιαφέροντος" και να ενισχύσουν την εγχώρια υποδομή ετοιμότητας τους. Το GPMB σχεδιάστηκε μετά την επιδημία Ebola 2014-2016 στη Δυτική Αφρική.
    Ζ.Π.


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...