Νέστορας Νικηφορίδης
Α) Οἱ λίστες Χριστοφοράκου
Ὅλα ξεκίνησαν μέ τίς λίστες Χριστοφοράκου. Μέ τά γνωστά λαδώματα τῆς Ζῆμενς. Ἀκόμη περιμένουμε ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες πολίτες νά τίς δοῦμε νά ἔρχονται ἀπό τίς Γερμανικές Ἀρχές. Γιά νά ἔχουμε δημοκρατία καί ὄχι ξενοκρατία ληστῶν λόγῳ λιστῶν.
Ἀλλά, ὅταν κάποιος δελεάζει ἄλλον, φταίει τουλάχιστον ἐξ ἴσου μέ τόν δελεαζόμενο. Ὁ δελεασθείς δε, πολύ ἁπλᾶ, δέν ζητᾶ τίς λίστες Χριστοφοράκου.
Καί ἐάν τό ζήτημα αὐτό ἐκκρεμεῖ, ὅπως λέγεται, στήν δική μας πλευρά, ἄν δηλαδή δέν ἔχουν ζητηθῆ ἐπισήμως οἱ λίστες Χριστοφοράκου, εἶναι ἀπόδειξη, ὄχι ἔνδειξη, ἀπόδειξη, ὅτι οἱ ἔνοχοι εἴτε εἶναι μεταξύ τῶν κυβερνώντων, εἴτε κρατοῦν στό χέρι τούς κυβερνώντας καί δύνανται νά τούς ἐκβιάζουν. Ἑπομένως, ἡ εὐθύνη στήν ὁποία πρέπει νά ἀνταποκριθοῦν οἱ ἁρμόδιοι εἰσαγγελεῖς εἶναι πολύ μεγάλη.
Πολύ περισσότερο, πού μέ τόν νόμο περί ρυθμίσεως χρεῶν τῆς Ζῆμενς, δέν παύουν νά ὑφίστανται τά ποινικά ἀδικήματα πού ἤδη τελέσθηκαν, δέν παύουν νά ὑπάρχουν περιουσίες πού αὐξήθηκαν παρανόμως σέ βάρος τῆς περιουσίας καί τῆς οἰκονομικῆς καταστάσεως τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, καί πάντως ἐξακολουθεῖ νά τίθεται θέμα συνταγματικότητας τοῦ νόμου περί συμβιβασμοῦ, ἀφοῦ πρόκειται για κοινῶς γνωστή ἐκκρεμῆ δικαστική ὑπόθεση ποινικῆς φύσεως. Τυχόν νομικισμοί, ὅτι δέν ἔχει ἀσκηθῆ ποινική δίωξη στήν Ἑλλάδα πλήν κατά τῶν τάδε καί τάδε, δέν εὐσταθοῦν, ἀφοῦ τό ἔκλημα ἦταν ἑνιαῖο, κατ' ἐπάγγελμα καί κατ' ἐξακολούθηση. Ἑπομένως, κατά τό ἄρ 26 τοῦ Συντάγματος, δέν ἐδικαιοῦτο ὁ νομοθέτης νά παρέμβῃ στό ἔργο τῆς δικαστικῆς ἐξουσίας γιά τήν συγκεκριμένη ὑπόθεση, οὔτε ἄμεσα οὔτε ἔμμεσα.
Ὑπάρχει ὅμως ζήτημα καί ὡς πρός τήν ὅποια ρύθμιση τῶν "'ἀστικῶν" ἀποζημιώσεων πού ὀφείλει ἡ Ζῆμενς στό Ἑλληνικό Δημόσιο, μέ νόμο. Οἱ ἀποζημιώσεις αὐτές ναί μέν καταλήγουν καί πρέπει νά καταλήξουν στό Ἑλληνικό Δημόσιο ὡς FISCUS, ὅπως λέγεται στά νομικά, δηλαδή στό Δημόσιο Ταμεῖο, ἀλλά ἡ αἰτία καταβολῆς τους δέν εἶναι ἀξίωση ἰδιωτικοῦ δικαίου, ὥστε νά δύναται νά ρυθμισθῆ μέ συμβιβασμό ἰδιωτικοῦ δικαίου ἤ μέ νόμο πού ἐλεύθερα ρυθμίζει τά τοῦ συμβιβασμοῦ.
Εἰδικώτερα, πρόκειται γιά συμβιβασμό γιά ἀπαίτηση ἀπό ζημία δημοσίου δικαίου τήν ὁποία ὑπέστη τό Ἑλληνικό Δημόσιο ὡς ἐκπρόσωπος τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, λόγῳ τῶν δωροδοκιῶν τῆς Ζῆμενς καί λόγῳ τῆς παρανόμου συνάψεως νομότυπων συμβάσεων δημοσίων προμηθειῶν, δημοσίων μελετῶν, δημοσίων ἔργων κ.λ.π. μέ ὑπέρογκα ἀνταλλάγματα (λόγῳ τῶν δωροδοκιῶν), καί ὄχι γιά ἀστικῆς φύσεως ἀπαίτηση τοῦ Δημοσίου, δηλαδή ἀπαίτησή του ἀπό κάποια διαχείριση ἤ βλάβη τῆς ἰδιωτικῆς του περιουσίας.
Πρόκειται γιά ἀξίωση πού ἔχει τήν αἰτία της ριζωμένη στό δημόσιο δίκαιο. Μπορεῖ κανείς νά σκεφθῆ τό ἄρ. 1 τοῦ Συντάγματος κατά τό ὁποῖο ὅλες οἱ δημόσιες ἐξουσίες ἀσκοῦνται ὑπέρ τοῦ λαοῦ καί τοῦ ἔθνους, ἤ τό ὅλον πνεῦμα τοῦ Συντάγματος πού ἀπαγορεύει, μεταξύ ἄλλων, τήν καταδολίευση τῶν οἰκονομικῶν συμφερόντων τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ.
Ἑπομένως, μόνο γιά λόγο ὑπέρτερου δημοσίου συμφέροντος θά ἐδικαιολογεῖτο μία συμβιβαστική ρύθμιση τέτοιας ἀξιώσεως, δηλαδή λόγο δημοσίου συμφέροντος πού νά ὑπερβαίνῃ σαφῶς, τήν ὠφέλεια ἀπό τήν εἴσπραξη μέρους μόνον τοῦ χρέους ἀπό τήν ἐν λόγῳ ζημία τοῦ Δημοσίου καί τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ.
Δεδομένου ὅμως, ὅτι δέν ἔχει δοθῆ ἡ λίστα Χριστοφοράκου καί δέν ἔχουν γίνει οἱ ἀντίστοιχες ἔρευνες καί ποινικές διώξεις γιά τίς δωροδοκίες, οὔτε ἡ μερική καταβολή τοῦ χρέους μόνον, οὔτε τό ἀτομικό ὄφελος κάποιων πολιτικῶν προσώπων (ἔστω καί ἔντιμων) ἀπό τήν γερμανική πολιτική ὑποστήριξη, οὔτε τό πολιτικό ὄφελος κάποιων πολιτικῶν μας ἐπιδιώξεων ἀπό τήν τυχόν στήριξη τῆς Γερμανίας, δύνανται νά συγκροτήσουν λόγο δημοσίου συμφέροντος ὑπέρτερο ἀπό τήν διαφανῆ κάθαρση τοῦ δημοσίου πολιτικοῦ μας βίου, πού ἐξ ὁρισμοῦ εἶναι ὁ ἀνώτερος λόγος δημοσίου συμφέροντος πού ὑπάρχει, ὕστερα ἀπό τήν ἐπιβίωσή μας ὡς ἔθνους στήν πατρίδα μας. Συνεπῶς, ὁ σχετικός νόμος εἶναι ἀντισυνταγματικός διότι ἀσκήθηκε ἡ νομοθετική ἐξουσία ἀντίθετα πρός τό προαναφερθέν πολιτικό καί ἠθικό συμφέρον τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ καί τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους, καί τοῦτο εἶναι διαπίστωση νομική ὄχι πολιτική.
Αὐτοί δε πού τυχόν σκέφθηκαν ὅτι μέ ἕνα νόμο περί συμβιβασμοῦ μέ τήν Ζῆμενς, καθαρίζει καί τό ποινικό καί τό "ἀστικό" θέμα τῶν ἐν λόγῳ παρανομιῶν τῆς Ζῆμενς καί τῶν δωροδοκηθέντων Ἑλλήνων, μᾶλλον πρόχειρα διαβάζουν τό Σύνταγμά μας, στήν προάσπιση τοῦ ὁποίου ἔχουν ταχθῆ ὅλα τά ἅρμόδια ὅργανα τῆς Πολιτείας, καί δή ἡ δικαστική ἐξουσία.
Β) Οἱ λίστες τῶν ἐκλογῶν τῆς 17ης Ἰουνίου
Ἀντί τῶν ἐκλεγμένων βουλευτῶν πού ἐξελέγησαν μέ σταυροδοσία στίς ἐκλογές τῆς 6ης Μαΐου, μέ λίστα ἐπελέγησαν ἀπό τούς ἀρχηγούς τῶν κομμάτων οἱ βουλευτές τῆς Βουλῆς πού πρέκυψε στίς 17 Ἰουνίου 2012. Ὑπῆρξαν ἐλάχιστες διαφοροποιήσεις, ἀφοῦ οἱ ἀρχηγοί τῶν κομμάτων σεβάσθηκαν κατ' ἀρχήν τήν σειρά τῶν σταυροδοτηθέντων, μέ λίγες ἐξαιρέσεις. Ποῦ βρίσκεται λοιπόν τό "πολιτικό ἁμάρτημα" αὐτῆς τῆς ἐπιλογῆς μέ λίστα;
Μά, στίς ἐξαιρέσεις. Στήν Θράκη, ἡ μετακίνηση ἑνός μουσουλμάνου βουλευτῆ ἀπό τό ψηφοδέλτιο τῆς κας Μπακογιάννη στήν Δημοκρατική Ἀριστερά, ἀπέκρυψε τήν πτώση ψηφοφόρων πού τό κόμμα αὐτό ὑπέστη στίς ἐκλογές τῆς 17ης Ἰουνίου, καί ἀπέτρεψε μία δυσμενῆ εἰκόνα τῆς πορείας του. Ἐάν δέν ὑπῆρχε τό σύστημα τῆς λίστας δέν θά γινόταν αὐτό, νά ἀποκτήσει τόσο μεγάλη πολιτική σημασία γιά ἕνα κόμμα, καί δή κόμμα που μετέχει στήν Κυβέρνηση τῆς Ἑλλάδος, ἕνας βουλευτής πού λαμβάνει, ὅπως πολλοί λένε, ὁδηγίες ἀπό τήν Τουρκία.
Ἀκόμη, ἀρκετοί ἀξιόλογοι πολιτικοί βρέθηκαν ἐκτός Βουλῆς, λόγῳ τῆς μικρῆς ἀλλά οὐσιαστικῆς διαφοροποιήσεως τῶν ποσοστῶν τῶν κομμάτων στίς ἐκλογές τῆς 17ης Ἰουνίου. Και δη βουλευτές πού εἶχαν μιλήσει δημόσια κατά τῆς Ζῆμενς. Στό ζήτημα αὐτό μοιάζει νά μήν φταίει τό σύστημα τῆς λίστας, ἀλλά μᾶλλον ἡ περίεργη "βιασύνη" πού ἡ ἐκλογή μέ λίστα ἐπέτρεψε...
Πιό συγκεκριμένα, παραμένει ἀπορίας ἄξιο, γιατί δέν τηρήθηκε τό καθιερωμένο σύστημα ἀποστολῆς τηλεγραφημάτων ἀπό τούς δικαστικούς ἀντιπροσώπους τῶν ἐκλογικῶν τμημάτων στό Ὑπουργεῖο Ἐσωτερικῶν, καί προτιμήθηκε ἀπό τήν ὑπηρεσιακή Κυβέρνηση, ὅπως ἐλέχθη γιά λόγους ταχύτητος, ἡ ἀποστολή τῶν ἀποτελεσμάτων στό Ὑπουργεῖο Ἐσωτερικῶν μέ ... e-mail ! Τόσο βιαζόμασταν; Καί ἄν ἔβγαιναν τά ἐκλογικά ἀποτελέσματα τρεῖς ὧρες ἀργότερα, τί θά γινότανε; Τόσο μᾶς μάρανε ἡ οἰκονομία στά τηλεγραφήματα; Οἱ Ρωμαῖοι ἔλεγαν SCRIPTA MANENT, VERBA VOLENT, δηλαδή τά γραπτά μένουν, τά λόγια πετοῦν (καί φεύγουν). VERBA VOLENT ἀλλά και E-MAILS VOLENT! Διότι, ποιός ἦταν σέ θέση νά ἐλέγξῃ τήν βραδειά τῶν ἀποτελεσμάτων, τήν ἀκρίβειά τους μέ ἀντιπαραβολή ἐγγράφων στοιχείων; Κανείς! Ποιός θά μποροῦσε ποτέ νά βασίσῃ ὁποιαδήποτε εὑρύτερη αἰτίαση γιά τίς ἐκλογές σέ συγκεντρωμένα ἠλεκτρονικά μηνύματα ἤ σέ ἔρευνα σέ ἐκλογικούς σάκκους στά ἀνά τήν Ἑλλάδα Πρωτοδικεῖα; Πάλι κανείς.
Ὅπως καί κανείς δέν μπορεῖ πλέον νά ἐλέγξῃ ποιοί εἶναι αὐτοί πού ψηφίζουν, ἀπό τήν στιγμή πού δέν φέρουν μαζί τους πλήν τῆς ἀστυνομικῆς ταυτότητάς τους καί τό ἐκλογικό τους βιβλιάριο... Ἀρκοῦν λέει, οἱ ἐγγραφές στούς ἐκλογικούς καταλόγους καί νά ἕχῃ κάποιος μαζί του κάποιο (ὁποιοδήποτε!) "στοιχεῖο ταυτότητας" ...
Ὅ γέγονε, γέγονε, ἀλλά τό θέμα εἶναι, τοὐλάχιστον, νά μην ξαναγίνει...
Ὕστερα, εἶναι καί τό ἄλλο: Ἡ λίστα τῶν δευτέρων ἐκλογῶν, προβλέφθηκε γιά κάποιο λόγο. Νά προσπαθήσουν αὐτοί πού ἐξελέγησαν μέ σταυροδοσία, νά μήν διαλυθῆ ἡ Βουλή. Νά ἔχουν ἕνα εἶδος πιέσεως, νά συναινέσουν σέ ἕνα συναινετικό σχῆμα Κυβερνήσεως, προκειμένου νά παραμείνουν βουλευτές. Δηλαδή τό πρᾶγμα μιλάει ἀπό μόνο του: Ὄχι, τό κατά δύναμη, σέ ἐπαναληπτικές ἐκλογές .
Κάποιοι ὅμως φαίνεται ὅτι θέλανε τίς ἐπαναληπτικές ἐκλογές, καί δέν δίστασαν νά γελοιοποιήσουν τούς Κοινοβουλευτικούς θεσμούς, νά συνέλθῃ ἡ Βουλή τῆς 6ης Μαΐου γιά μία μόνο ἡμέρα, νά μήν γίνουν συζητήσεις καί ζυμώσεις ἐντός τοῦ Κοινοβουλίου γιά τήν ἐκλογή Κυβερνήσεως, καί νά διασύρεται ἡ Κοινοβουλευτική Δημοκρατία σέ ἐκτός Κοινοβουλίου συζητήσεις καί διεργασίες ... Κακοστημένη κωμωδία σέ περιστάσεις τραγωδίας.
Ἡ Δημοκρατία δέν ἔχει ἀδιέξοδα, ἀλλά μέ δύο προϋποθέσεις: Πρῶτον, ὅτι αὐτοί πού ἐκλέγονται μποροῦν καί συζητᾶνε μεταξύ τους, στό Κοινοβούλιο καί στά ἐκεῖ γραφεῖα τους, ὄχι μόνο στούς διαδρόμους του, ὄχι μόνο ἀνεπίσημα, ὄχι μόνο μέ διαφόρους φορεῖς καί ἐξωκοινοβουλευτικά κόμματα ἤ "κόμματα", καί κυρίως ὄχι, γιά τό ζουμί τῆς ὑπόθεσης, τήν ἐπιλογή τῆς Κυβερνήσεως, μόνον δι' ἀντιπροσώπων τους ἐξουσιοδοτημένων μέ λευκή επιταγή.
Καί δεύτερον, ὅτι τό προσκήνιο δέν παίζει ὡς θέατρο ὅ,τι διατάζει τό παρασκήνιο, ἀλλά ἐνσωματώνει καί μετατρέπει ἀκόμη καί τό παρασκήνιο σέ προσκήνιο, στό μέτρο βεβαίως τοῦ ἀνθρωπίνως ἐφικτοῦ, καί μέ κριτήριο τήν προστασία τῶν ἐθνικῶν συμφερόντων.
Ἀλλά εἴπαμε, ὅ γέγονε, γέγονε, τό θέμα εἶναι, τοὐλάχιστον, νά μην ξαναγίνει...
Γ) Οἱ λίστες τοῦ ΣΔΟΕ, τῆς κυρίας Λαγκάρντ, τῶν ἀνέργων, τῶν αὐτοκτονημένων, τῶν ξένων μεταναστῶν, τῶν παιδιῶν μας πού φεύγουν στό ἐξωτερικό..., τῶν παιδιῶν μας πού ἔχουμε χάσει στίς ἐκτρώσεις καί ξεπερνοῦν τά τελευταῖα εἴκοσι μόνο χρόνια τά ἔξι ἑκατομμύρια...
Λίστες , λίστες, λίστες, ... Λίστες γενοκτονίας μας, διότι κάποιοι ἀπό ἐμᾶς, λίγοι ἀλλά σέ θέσεις πολιτικῆς ἤ οἰκονομικῆς ἰσχύος συμμετέχουν σέ αὐτήν τήν γενοκτονία ἔναντι τριάκοντα ἁργυρίων.... ΔΕΝ θά γλιτώσουν ὅπως δέν γλίτωσε ὁ 'Ιούδας. Ἄν δέν τούς τιμωρήσει ἡ ἀνθρώπινη δικαιοσύνη, ὑπάρχει ἡ Δικαιοσύνη τοῦ Θεοῦ.
Οἱ ἴδιοι αὐτοί, λίγοι ἀλλά Ἐφιάλτες, ἐπινόησαν καί τήν φαεινή ἰδέα: Νά φορολογηθοῦν τά παιδιά, εἶναι τεκμήριο ὄχι δαπανῶν, ἀλλά εἰσοδήματος τῶν γονέων!
Προτροπή δηλαδή νά σκοτώνουμε τά παιιδιά μας πριν γεννηθοῦν, ἄν δέν φτάνει τό εἰσόδημά μας! Καί ἄν ἔχουν στό μεταξύ γεννηθῆ; ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ !
Ἤδη σέ ΔΟΥ, ἀκούγεται ὅτι ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ ἐφοριακοί ἐλέγχουν πολύτεκνους ἐπαγγελματίες στήν βάση τοῦ ὅτι, "Ὅλοι ἔχουν ἕνα μέ δύο παιδιά, ἐσύ, ἀφοῦ ἔχεις 3 ἤ 4 ἤ 5 παιδιά, ἄρα ἔχεις μεγαλύτερο εἰσόδημα".
"Ἐμεῖς", ἀπάντησε ἕνας γνωστός μου τρίτεκνος, καί εἶναι ἀληθινό γεγονός αὐτό, "εἴμαστε εἰδική περίπτωση, πηγαίναμε γιά δεύτερο παιδί, ἀλλά γεννήθηκαν δίδυμα!"
Τό θέμα δέν εἶναι καθόλου ἀστεῖο οὔτε οἰκονομικό. Ἄρχισε πλέον εὐθεία ἐπίθεση κατά τῆς ἴδιας τῆς ὑπάρξεως τῶν παιδιῶν μας. ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ!
Α) Οἱ λίστες Χριστοφοράκου
Ὅλα ξεκίνησαν μέ τίς λίστες Χριστοφοράκου. Μέ τά γνωστά λαδώματα τῆς Ζῆμενς. Ἀκόμη περιμένουμε ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες πολίτες νά τίς δοῦμε νά ἔρχονται ἀπό τίς Γερμανικές Ἀρχές. Γιά νά ἔχουμε δημοκρατία καί ὄχι ξενοκρατία ληστῶν λόγῳ λιστῶν.
Ἀλλά, ὅταν κάποιος δελεάζει ἄλλον, φταίει τουλάχιστον ἐξ ἴσου μέ τόν δελεαζόμενο. Ὁ δελεασθείς δε, πολύ ἁπλᾶ, δέν ζητᾶ τίς λίστες Χριστοφοράκου.
Καί ἐάν τό ζήτημα αὐτό ἐκκρεμεῖ, ὅπως λέγεται, στήν δική μας πλευρά, ἄν δηλαδή δέν ἔχουν ζητηθῆ ἐπισήμως οἱ λίστες Χριστοφοράκου, εἶναι ἀπόδειξη, ὄχι ἔνδειξη, ἀπόδειξη, ὅτι οἱ ἔνοχοι εἴτε εἶναι μεταξύ τῶν κυβερνώντων, εἴτε κρατοῦν στό χέρι τούς κυβερνώντας καί δύνανται νά τούς ἐκβιάζουν. Ἑπομένως, ἡ εὐθύνη στήν ὁποία πρέπει νά ἀνταποκριθοῦν οἱ ἁρμόδιοι εἰσαγγελεῖς εἶναι πολύ μεγάλη.
Πολύ περισσότερο, πού μέ τόν νόμο περί ρυθμίσεως χρεῶν τῆς Ζῆμενς, δέν παύουν νά ὑφίστανται τά ποινικά ἀδικήματα πού ἤδη τελέσθηκαν, δέν παύουν νά ὑπάρχουν περιουσίες πού αὐξήθηκαν παρανόμως σέ βάρος τῆς περιουσίας καί τῆς οἰκονομικῆς καταστάσεως τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, καί πάντως ἐξακολουθεῖ νά τίθεται θέμα συνταγματικότητας τοῦ νόμου περί συμβιβασμοῦ, ἀφοῦ πρόκειται για κοινῶς γνωστή ἐκκρεμῆ δικαστική ὑπόθεση ποινικῆς φύσεως. Τυχόν νομικισμοί, ὅτι δέν ἔχει ἀσκηθῆ ποινική δίωξη στήν Ἑλλάδα πλήν κατά τῶν τάδε καί τάδε, δέν εὐσταθοῦν, ἀφοῦ τό ἔκλημα ἦταν ἑνιαῖο, κατ' ἐπάγγελμα καί κατ' ἐξακολούθηση. Ἑπομένως, κατά τό ἄρ 26 τοῦ Συντάγματος, δέν ἐδικαιοῦτο ὁ νομοθέτης νά παρέμβῃ στό ἔργο τῆς δικαστικῆς ἐξουσίας γιά τήν συγκεκριμένη ὑπόθεση, οὔτε ἄμεσα οὔτε ἔμμεσα.
Ὑπάρχει ὅμως ζήτημα καί ὡς πρός τήν ὅποια ρύθμιση τῶν "'ἀστικῶν" ἀποζημιώσεων πού ὀφείλει ἡ Ζῆμενς στό Ἑλληνικό Δημόσιο, μέ νόμο. Οἱ ἀποζημιώσεις αὐτές ναί μέν καταλήγουν καί πρέπει νά καταλήξουν στό Ἑλληνικό Δημόσιο ὡς FISCUS, ὅπως λέγεται στά νομικά, δηλαδή στό Δημόσιο Ταμεῖο, ἀλλά ἡ αἰτία καταβολῆς τους δέν εἶναι ἀξίωση ἰδιωτικοῦ δικαίου, ὥστε νά δύναται νά ρυθμισθῆ μέ συμβιβασμό ἰδιωτικοῦ δικαίου ἤ μέ νόμο πού ἐλεύθερα ρυθμίζει τά τοῦ συμβιβασμοῦ.
Εἰδικώτερα, πρόκειται γιά συμβιβασμό γιά ἀπαίτηση ἀπό ζημία δημοσίου δικαίου τήν ὁποία ὑπέστη τό Ἑλληνικό Δημόσιο ὡς ἐκπρόσωπος τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, λόγῳ τῶν δωροδοκιῶν τῆς Ζῆμενς καί λόγῳ τῆς παρανόμου συνάψεως νομότυπων συμβάσεων δημοσίων προμηθειῶν, δημοσίων μελετῶν, δημοσίων ἔργων κ.λ.π. μέ ὑπέρογκα ἀνταλλάγματα (λόγῳ τῶν δωροδοκιῶν), καί ὄχι γιά ἀστικῆς φύσεως ἀπαίτηση τοῦ Δημοσίου, δηλαδή ἀπαίτησή του ἀπό κάποια διαχείριση ἤ βλάβη τῆς ἰδιωτικῆς του περιουσίας.
Πρόκειται γιά ἀξίωση πού ἔχει τήν αἰτία της ριζωμένη στό δημόσιο δίκαιο. Μπορεῖ κανείς νά σκεφθῆ τό ἄρ. 1 τοῦ Συντάγματος κατά τό ὁποῖο ὅλες οἱ δημόσιες ἐξουσίες ἀσκοῦνται ὑπέρ τοῦ λαοῦ καί τοῦ ἔθνους, ἤ τό ὅλον πνεῦμα τοῦ Συντάγματος πού ἀπαγορεύει, μεταξύ ἄλλων, τήν καταδολίευση τῶν οἰκονομικῶν συμφερόντων τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ.
Ἑπομένως, μόνο γιά λόγο ὑπέρτερου δημοσίου συμφέροντος θά ἐδικαιολογεῖτο μία συμβιβαστική ρύθμιση τέτοιας ἀξιώσεως, δηλαδή λόγο δημοσίου συμφέροντος πού νά ὑπερβαίνῃ σαφῶς, τήν ὠφέλεια ἀπό τήν εἴσπραξη μέρους μόνον τοῦ χρέους ἀπό τήν ἐν λόγῳ ζημία τοῦ Δημοσίου καί τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ.
Δεδομένου ὅμως, ὅτι δέν ἔχει δοθῆ ἡ λίστα Χριστοφοράκου καί δέν ἔχουν γίνει οἱ ἀντίστοιχες ἔρευνες καί ποινικές διώξεις γιά τίς δωροδοκίες, οὔτε ἡ μερική καταβολή τοῦ χρέους μόνον, οὔτε τό ἀτομικό ὄφελος κάποιων πολιτικῶν προσώπων (ἔστω καί ἔντιμων) ἀπό τήν γερμανική πολιτική ὑποστήριξη, οὔτε τό πολιτικό ὄφελος κάποιων πολιτικῶν μας ἐπιδιώξεων ἀπό τήν τυχόν στήριξη τῆς Γερμανίας, δύνανται νά συγκροτήσουν λόγο δημοσίου συμφέροντος ὑπέρτερο ἀπό τήν διαφανῆ κάθαρση τοῦ δημοσίου πολιτικοῦ μας βίου, πού ἐξ ὁρισμοῦ εἶναι ὁ ἀνώτερος λόγος δημοσίου συμφέροντος πού ὑπάρχει, ὕστερα ἀπό τήν ἐπιβίωσή μας ὡς ἔθνους στήν πατρίδα μας. Συνεπῶς, ὁ σχετικός νόμος εἶναι ἀντισυνταγματικός διότι ἀσκήθηκε ἡ νομοθετική ἐξουσία ἀντίθετα πρός τό προαναφερθέν πολιτικό καί ἠθικό συμφέρον τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ καί τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους, καί τοῦτο εἶναι διαπίστωση νομική ὄχι πολιτική.
Αὐτοί δε πού τυχόν σκέφθηκαν ὅτι μέ ἕνα νόμο περί συμβιβασμοῦ μέ τήν Ζῆμενς, καθαρίζει καί τό ποινικό καί τό "ἀστικό" θέμα τῶν ἐν λόγῳ παρανομιῶν τῆς Ζῆμενς καί τῶν δωροδοκηθέντων Ἑλλήνων, μᾶλλον πρόχειρα διαβάζουν τό Σύνταγμά μας, στήν προάσπιση τοῦ ὁποίου ἔχουν ταχθῆ ὅλα τά ἅρμόδια ὅργανα τῆς Πολιτείας, καί δή ἡ δικαστική ἐξουσία.
Β) Οἱ λίστες τῶν ἐκλογῶν τῆς 17ης Ἰουνίου
Ἀντί τῶν ἐκλεγμένων βουλευτῶν πού ἐξελέγησαν μέ σταυροδοσία στίς ἐκλογές τῆς 6ης Μαΐου, μέ λίστα ἐπελέγησαν ἀπό τούς ἀρχηγούς τῶν κομμάτων οἱ βουλευτές τῆς Βουλῆς πού πρέκυψε στίς 17 Ἰουνίου 2012. Ὑπῆρξαν ἐλάχιστες διαφοροποιήσεις, ἀφοῦ οἱ ἀρχηγοί τῶν κομμάτων σεβάσθηκαν κατ' ἀρχήν τήν σειρά τῶν σταυροδοτηθέντων, μέ λίγες ἐξαιρέσεις. Ποῦ βρίσκεται λοιπόν τό "πολιτικό ἁμάρτημα" αὐτῆς τῆς ἐπιλογῆς μέ λίστα;
Μά, στίς ἐξαιρέσεις. Στήν Θράκη, ἡ μετακίνηση ἑνός μουσουλμάνου βουλευτῆ ἀπό τό ψηφοδέλτιο τῆς κας Μπακογιάννη στήν Δημοκρατική Ἀριστερά, ἀπέκρυψε τήν πτώση ψηφοφόρων πού τό κόμμα αὐτό ὑπέστη στίς ἐκλογές τῆς 17ης Ἰουνίου, καί ἀπέτρεψε μία δυσμενῆ εἰκόνα τῆς πορείας του. Ἐάν δέν ὑπῆρχε τό σύστημα τῆς λίστας δέν θά γινόταν αὐτό, νά ἀποκτήσει τόσο μεγάλη πολιτική σημασία γιά ἕνα κόμμα, καί δή κόμμα που μετέχει στήν Κυβέρνηση τῆς Ἑλλάδος, ἕνας βουλευτής πού λαμβάνει, ὅπως πολλοί λένε, ὁδηγίες ἀπό τήν Τουρκία.
Ἀκόμη, ἀρκετοί ἀξιόλογοι πολιτικοί βρέθηκαν ἐκτός Βουλῆς, λόγῳ τῆς μικρῆς ἀλλά οὐσιαστικῆς διαφοροποιήσεως τῶν ποσοστῶν τῶν κομμάτων στίς ἐκλογές τῆς 17ης Ἰουνίου. Και δη βουλευτές πού εἶχαν μιλήσει δημόσια κατά τῆς Ζῆμενς. Στό ζήτημα αὐτό μοιάζει νά μήν φταίει τό σύστημα τῆς λίστας, ἀλλά μᾶλλον ἡ περίεργη "βιασύνη" πού ἡ ἐκλογή μέ λίστα ἐπέτρεψε...
Πιό συγκεκριμένα, παραμένει ἀπορίας ἄξιο, γιατί δέν τηρήθηκε τό καθιερωμένο σύστημα ἀποστολῆς τηλεγραφημάτων ἀπό τούς δικαστικούς ἀντιπροσώπους τῶν ἐκλογικῶν τμημάτων στό Ὑπουργεῖο Ἐσωτερικῶν, καί προτιμήθηκε ἀπό τήν ὑπηρεσιακή Κυβέρνηση, ὅπως ἐλέχθη γιά λόγους ταχύτητος, ἡ ἀποστολή τῶν ἀποτελεσμάτων στό Ὑπουργεῖο Ἐσωτερικῶν μέ ... e-mail ! Τόσο βιαζόμασταν; Καί ἄν ἔβγαιναν τά ἐκλογικά ἀποτελέσματα τρεῖς ὧρες ἀργότερα, τί θά γινότανε; Τόσο μᾶς μάρανε ἡ οἰκονομία στά τηλεγραφήματα; Οἱ Ρωμαῖοι ἔλεγαν SCRIPTA MANENT, VERBA VOLENT, δηλαδή τά γραπτά μένουν, τά λόγια πετοῦν (καί φεύγουν). VERBA VOLENT ἀλλά και E-MAILS VOLENT! Διότι, ποιός ἦταν σέ θέση νά ἐλέγξῃ τήν βραδειά τῶν ἀποτελεσμάτων, τήν ἀκρίβειά τους μέ ἀντιπαραβολή ἐγγράφων στοιχείων; Κανείς! Ποιός θά μποροῦσε ποτέ νά βασίσῃ ὁποιαδήποτε εὑρύτερη αἰτίαση γιά τίς ἐκλογές σέ συγκεντρωμένα ἠλεκτρονικά μηνύματα ἤ σέ ἔρευνα σέ ἐκλογικούς σάκκους στά ἀνά τήν Ἑλλάδα Πρωτοδικεῖα; Πάλι κανείς.
Ὅπως καί κανείς δέν μπορεῖ πλέον νά ἐλέγξῃ ποιοί εἶναι αὐτοί πού ψηφίζουν, ἀπό τήν στιγμή πού δέν φέρουν μαζί τους πλήν τῆς ἀστυνομικῆς ταυτότητάς τους καί τό ἐκλογικό τους βιβλιάριο... Ἀρκοῦν λέει, οἱ ἐγγραφές στούς ἐκλογικούς καταλόγους καί νά ἕχῃ κάποιος μαζί του κάποιο (ὁποιοδήποτε!) "στοιχεῖο ταυτότητας" ...
Ὅ γέγονε, γέγονε, ἀλλά τό θέμα εἶναι, τοὐλάχιστον, νά μην ξαναγίνει...
Ὕστερα, εἶναι καί τό ἄλλο: Ἡ λίστα τῶν δευτέρων ἐκλογῶν, προβλέφθηκε γιά κάποιο λόγο. Νά προσπαθήσουν αὐτοί πού ἐξελέγησαν μέ σταυροδοσία, νά μήν διαλυθῆ ἡ Βουλή. Νά ἔχουν ἕνα εἶδος πιέσεως, νά συναινέσουν σέ ἕνα συναινετικό σχῆμα Κυβερνήσεως, προκειμένου νά παραμείνουν βουλευτές. Δηλαδή τό πρᾶγμα μιλάει ἀπό μόνο του: Ὄχι, τό κατά δύναμη, σέ ἐπαναληπτικές ἐκλογές .
Κάποιοι ὅμως φαίνεται ὅτι θέλανε τίς ἐπαναληπτικές ἐκλογές, καί δέν δίστασαν νά γελοιοποιήσουν τούς Κοινοβουλευτικούς θεσμούς, νά συνέλθῃ ἡ Βουλή τῆς 6ης Μαΐου γιά μία μόνο ἡμέρα, νά μήν γίνουν συζητήσεις καί ζυμώσεις ἐντός τοῦ Κοινοβουλίου γιά τήν ἐκλογή Κυβερνήσεως, καί νά διασύρεται ἡ Κοινοβουλευτική Δημοκρατία σέ ἐκτός Κοινοβουλίου συζητήσεις καί διεργασίες ... Κακοστημένη κωμωδία σέ περιστάσεις τραγωδίας.
Ἡ Δημοκρατία δέν ἔχει ἀδιέξοδα, ἀλλά μέ δύο προϋποθέσεις: Πρῶτον, ὅτι αὐτοί πού ἐκλέγονται μποροῦν καί συζητᾶνε μεταξύ τους, στό Κοινοβούλιο καί στά ἐκεῖ γραφεῖα τους, ὄχι μόνο στούς διαδρόμους του, ὄχι μόνο ἀνεπίσημα, ὄχι μόνο μέ διαφόρους φορεῖς καί ἐξωκοινοβουλευτικά κόμματα ἤ "κόμματα", καί κυρίως ὄχι, γιά τό ζουμί τῆς ὑπόθεσης, τήν ἐπιλογή τῆς Κυβερνήσεως, μόνον δι' ἀντιπροσώπων τους ἐξουσιοδοτημένων μέ λευκή επιταγή.
Καί δεύτερον, ὅτι τό προσκήνιο δέν παίζει ὡς θέατρο ὅ,τι διατάζει τό παρασκήνιο, ἀλλά ἐνσωματώνει καί μετατρέπει ἀκόμη καί τό παρασκήνιο σέ προσκήνιο, στό μέτρο βεβαίως τοῦ ἀνθρωπίνως ἐφικτοῦ, καί μέ κριτήριο τήν προστασία τῶν ἐθνικῶν συμφερόντων.
Ἀλλά εἴπαμε, ὅ γέγονε, γέγονε, τό θέμα εἶναι, τοὐλάχιστον, νά μην ξαναγίνει...
Γ) Οἱ λίστες τοῦ ΣΔΟΕ, τῆς κυρίας Λαγκάρντ, τῶν ἀνέργων, τῶν αὐτοκτονημένων, τῶν ξένων μεταναστῶν, τῶν παιδιῶν μας πού φεύγουν στό ἐξωτερικό..., τῶν παιδιῶν μας πού ἔχουμε χάσει στίς ἐκτρώσεις καί ξεπερνοῦν τά τελευταῖα εἴκοσι μόνο χρόνια τά ἔξι ἑκατομμύρια...
Λίστες , λίστες, λίστες, ... Λίστες γενοκτονίας μας, διότι κάποιοι ἀπό ἐμᾶς, λίγοι ἀλλά σέ θέσεις πολιτικῆς ἤ οἰκονομικῆς ἰσχύος συμμετέχουν σέ αὐτήν τήν γενοκτονία ἔναντι τριάκοντα ἁργυρίων.... ΔΕΝ θά γλιτώσουν ὅπως δέν γλίτωσε ὁ 'Ιούδας. Ἄν δέν τούς τιμωρήσει ἡ ἀνθρώπινη δικαιοσύνη, ὑπάρχει ἡ Δικαιοσύνη τοῦ Θεοῦ.
Οἱ ἴδιοι αὐτοί, λίγοι ἀλλά Ἐφιάλτες, ἐπινόησαν καί τήν φαεινή ἰδέα: Νά φορολογηθοῦν τά παιδιά, εἶναι τεκμήριο ὄχι δαπανῶν, ἀλλά εἰσοδήματος τῶν γονέων!
Προτροπή δηλαδή νά σκοτώνουμε τά παιιδιά μας πριν γεννηθοῦν, ἄν δέν φτάνει τό εἰσόδημά μας! Καί ἄν ἔχουν στό μεταξύ γεννηθῆ; ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ !
Ἤδη σέ ΔΟΥ, ἀκούγεται ὅτι ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ ἐφοριακοί ἐλέγχουν πολύτεκνους ἐπαγγελματίες στήν βάση τοῦ ὅτι, "Ὅλοι ἔχουν ἕνα μέ δύο παιδιά, ἐσύ, ἀφοῦ ἔχεις 3 ἤ 4 ἤ 5 παιδιά, ἄρα ἔχεις μεγαλύτερο εἰσόδημα".
"Ἐμεῖς", ἀπάντησε ἕνας γνωστός μου τρίτεκνος, καί εἶναι ἀληθινό γεγονός αὐτό, "εἴμαστε εἰδική περίπτωση, πηγαίναμε γιά δεύτερο παιδί, ἀλλά γεννήθηκαν δίδυμα!"
Τό θέμα δέν εἶναι καθόλου ἀστεῖο οὔτε οἰκονομικό. Ἄρχισε πλέον εὐθεία ἐπίθεση κατά τῆς ἴδιας τῆς ὑπάρξεως τῶν παιδιῶν μας. ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.