Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Κρυφοί φόροι



Η ζοφερή εικόνα εκείνων των συνδικαλιστών-καθηγητών στην τηλεόραση, οι οποίοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι, ο σκοπός της προγραμματιζόμενης απεργίας τους εν μέσω των πανελλαδικών εξετάσεων, είναι οι μαθητές και η μόρφωση τους, η Παιδεία των Ελλήνων δηλαδή, προκαλεί συναισθήματα θυμού και θλίψης μαζί.

Θυμού σε όλους όσους έχουν βιώσει διαχρονικά μία απίστευτη εκμετάλλευση εκ μέρους ορισμένων "δημοσίων λειτουργών" οι οποίοι, με τη στάση τους, εκτρέφουν το αρρωστημένο σύστημα των ιδιωτικών φροντιστηρίων και των "κατ'
οίκον" μαθημάτων - αναγκάζοντας τους γονείς να πληρώνουν τεράστια ποσά, για μία δήθεν δημόσια εκπαίδευση των παιδιών τους, την οποία δήθεν εγγυώνται οι ίδιοι.

Θλίψης σε αυτούς που γνωρίζουν ότι, στις περισσότερες άλλες ανεπτυγμένες χώρες, η ανώτατη εκπαίδευση είναι μικτή και η μέση εκπαίδευση 100% δημόσια, χωρίς να υπάρχουν καθόλου φροντιστήρια - ενώ τα ιδιωτικά σχολεία είναι ελάχιστα, εξυπηρετώντας μόνο ιδιαίτερες ανάγκες (για παράδειγμα, αγγλόφωνους μαθητές, οι γονείς των οποίων ευρίσκονται για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα σε ξένες χώρες).

Αντίθετα, στην Ελλάδα η ανώτατη εκπαίδευση είναι δημόσια (απαγορεύεται ουσιαστικά να δραστηριοποιούνται ιδιωτικά πανεπιστήμια, παρέχοντας πτυχία που αναγνωρίζονται - με αποτέλεσμα να αναγκάζονται οι Έλληνες να στέλνουν τόσο τα παιδιά, όσο και το συνάλλαγμα τους, στο εξωτερικό, ακόμη και στη Βουλγαρία!), ενώ η μέση εκπαίδευση είναι σχεδόν 100% ιδιωτική - με την έννοια της ύπαρξης φροντιστηρίων και ιδιαιτέρων μαθημάτων.

Σε κάθε περίπτωση, είναι λυπηρό να διαπιστώνεται μία τέτοια συμπεριφορά σε μία χώρα, οι πολίτες της οποίας ενδιαφέρονται όσο κανένας άλλος λαός για τα παιδιά τους - γεγονός που τεκμηριώνεται, μεταξύ άλλων, από τα τεράστια ποσά που δαπανούν για τη μόρφωση τους, την οποία σε καμία περίπτωση δεν εξασφαλίζει ούτε το δημόσιο, ούτε πολλοί από τους σημερινούς λειτουργούς του.

Ουσιαστικά πρόκειται για έναν ακόμη από τους κρυφούς, εμμέσους φόρους με τους οποίους επιβαρύνονται οι Έλληνες, εν αντιθέσει με πολλούς άλλους λαούς - επειδή το κράτος τους, εντελώς άδικα, επιλέγει δυστυχώς να τους φορτώνει με εκείνα τα βάρη, τα οποία οι ίδιοι είτε από φιλότιμο, είτε από αγάπη για τα παιδιά τους, δεν μπορούν να αρνηθούν.

Προφανώς η "γενεσιουργός αιτία" είναι το ότι, οι εκάστοτε κυβερνήσεις υποτάσσονται σε ιδιοτελείς ομάδες, με σκοπό να εξασφαλίσουν την επανεκλογή τους - αφού διαφορετικά θα απαγορευόταν τα ιδιωτικά φροντιστήρια, ενώ οι καθηγητές θα υποχρεώνονταν να παρέχουν στους αδύναμους μαθητές τους ιδιαίτερα μαθήματα στο σχολείο, δωρεάν φυσικά.

2 σχόλια:

  1. Δηλαδή πάλι οι δάσκαλοι φταίνε; Αυτοί φτιάχουν το μπουρδελοσύστημα; Πάλι όλοι μαζί τα φάγανε; Εκτός θέματος είσαι κ. Βιλιάρδε, αφού το θέμα δεν είναι καν αν φταίει η παιδεία σε ένα κράτος που από το 1833 είναι υπόδουλο.

    Το ότι σήμερα ανακαλύπτουμε "εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας" είναι σωστό μόνο στον βαθμό που τμήμα "εθνικής κυριαρχίας και παιδείας" υπήρχε για να πραγματοποιηθεί η "βαλκανοποίηση", παιδί των αφεντικών που κατέχουν τον τόπο μέσω των δανείων και που εμπόδισαν το 1821 να εξελιχθεί όπως σχεδιάστηκε.

    Παράπονα δέχονται καθ' εκάστη οι απόγονοι του Μαυροκορδάτου και του Τρικούπη. Αμα δεν θέλεις να τα δεις αυτά, βλπέπεις τους θλιβερούς (κυβέρνηση, δημοσιογράφους) που τάχα ενδιαφέρονται για τους μαθητές και τους άλλους (συνδικαλιστάδες), που προκηρύσσουν απεργία που δεν προκηρύχθηκε για να καεί στην συνέχεια μέσα σε μια από δεκαετίες καμμένη κοινωνία.

    Αυτά, και χαιρετίσματα στις "ανεπτυγμένες" χώρες που κατέχονται επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΚΑΘΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΘΝΟΣ.

    ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ & ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΥΡΙΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.

    Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ & ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΜΟΣ, ΕΑΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΠΟ ΤΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ, ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΟΥΣ.

    " ΔΡΑΞΑΣΘΕ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ", ΕΛΕΓΕ Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΗΞΕΡΕ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ, ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

    Η ΝΕΟΛΑΙΑ, ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΙΝΑΞΕΙ ΤΟΝ ΖΥΓΟ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΕΒΛΗΘΗ ΑΠΟ ΤΟ 1830.

    ΜΕ ΤΟΝ ΖΗΛΟ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ, ΑΝΕΔΕΙΧΘΗΣΑΝ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ, Ο ΣΤΡΑΤΗΣ ΜΥΡΙΒΗΛΗΣ, Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΛΕΜΗΣ, Ο ΣΕΦΕΡΗΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΑΡΑΓΜΕΝΕΣ ΕΠΟΧΕΣ.

    ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ & ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΙ, ΤΟΤΕ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΕΝΤΙΜΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΠΡΟΘΥΜΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥΣ.

    ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΕΙ ΜΕ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥΣ.

    ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ, ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΡΑ, ΑΛΛΑ ΑΝΕΔΕΙΞΑΝ ΙΔΙΟΦΥΪΕΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ΕΦΕΥΡΕΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.

    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΑΪΝΣΤΑΪΝ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ :

    " ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΚΩΝ/ΝΟ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ".

    " ΣΤΟΝ ΚΩΝ/ΝΟ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ, ΟΦΕΙΛΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ "

    ΔΑΣΚΑΛΟΙ & ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΡΥΖΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΑ ΣΑΣ ΚΥΤΤΑΖΟΥΝ ΜΕ ΔΕΟΣ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ, ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΘΕ ?

    ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΣΑΣ ? ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ?

    ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΣΘΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΕΚΒΙΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ.

    ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ. ΠΩΣ ΚΑΤΑΔΕΧΕΣΘΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΞΗ? ΤΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ? ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΙ' ΑΥΤΑ ΣΤΥΓΝΟΙ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ?

    ΔΑΣΚΑΛΟΙ & ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ. ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΜΗΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΚΙ' ΕΣΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΤΥΦΛΩΣΗ ΤΟΥΣ.

    ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ & ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ. ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ??

    ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΤΙΜΗ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.....ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΘΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΗΤΕ, ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠ' ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΕΤΕ.

    ΝΑ ΕΙΣΘΕ ΚΑΛΑ.

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.