Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΘΑΥΜΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

[σ.σ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ
ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΝΤΑΙ.
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΤΗΜΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ…  ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ, ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΟΣ. ΌΠΩΣ ΟΤΑΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΜΙΑ ΠΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΈΤΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΗ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΥΛΑΕΙ ΣΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΜΑΣ. ΑΚΟΜΗ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΚΟΜΠΑΣΜΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΞΕΝΟΙ, ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ… ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ … ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ… ΈΤΣΙ Η ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΦΑΝΤΕΣ…]
____________________________
ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ» ΤΟΥ ΔΙΑΣΗΜΟΥ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΟΥ Α. MEILLET, ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΣΘΕΝΟΣ Η ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ.
Ο σπουδαίος Γάλλος συγγραφέας Ζακ Λακαρριέρ είχε δηλώσει«Στην Ελληνική υπάρχει ένας ίλιγγος λέξεων, διότι µόνο αυτή εξερεύνησε, κατέγραψε και ανέλυσε τις ενδότατες διαδικασίες της οµιλίας και της γλώσσης, όσο καµία άλλη γλώσσα.»
Ο μεγάλος Γάλλος διαφωτιστής Βολτέρος είχε πει «Είθε η Ελληνική γλώσσα να γίνει κοινή όλων των λαών.»
Ο Γάλλος καθηγητής του Πανεπιστημίου της Σορβόνης Κάρολος Φωριέλ είπε: «Η Ελληνική έχει ομοιογένεια σαν την Γερμανική, είναι όμως πιο πλούσια από αυτήν. Έχει την σαφήνεια της Γαλλικής, έχει όμως μεγαλύτερη ακριβολογία. Είναι πιο ευλύγιστη από την Ιταλική και πολύ πιο αρμονική από την Ισπανική. Έχει δηλαδή ότι χρειάζεται για να θεωρηθεί η ωραιότερη γλώσσα της Ευρώπης.»
Η Μαριάννα Μακ Ντόναλντ, καθηγήτρια του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας και επικεφαλής του TLG δήλωσε «Η γνώση της Ελληνικής είναι απαραίτητο θεμέλιο υψηλής πολιτιστικής καλλιέργειας.»
Theodore F. Brunner (Ιδρυτής του TLG και διευθυντής του µέχρι το 1997) «Σε όποιον απορεί γιατί ξοδεύτηκαν τόσα εκατοµµύρια δολάρια για την αποθησαύριση των λέξεων της Ελληνικής, απαντούµε: Μα πρόκειται για την γλώσσα των προγόνων µας και η επαφή µε αυτούς θα ßελτιώσει τον πολιτισµό µας.»
Η τυφλή Αμερικανίδα συγγραφέας Έλεν Κέλλερ είχε πει «Αν το βιολί είναι το τελειότερο μουσικό όργανο, τότε η Ελληνική γλώσσα είναι το βιολί του ανθρώπινου στοχασμού.»
Ιωάννης Γκαίτε (Ο μεγαλύτερος ποιητής της Γερμανίας, 1749-1832) «Άκουσα στον Άγιο Πέτρο της Ρώµης το Ευαγγέλιο σε όλες τις γλώσσες. Η Ελληνική αντήχησε άστρο λαµπερό µέσα στη νύχτα.»
Διάλογος του Γκαίτε µε τους µαθητές του:
-Δάσκαλε τι να διαßάσουµε για να γίνουµε σοφοί όπως εσύ;
-Τους Έλληνες κλασικούς.
-Και όταν τελειώσουµε τους Έλληνες κλασικούς τι να διαßάσουµε;
-Πάλι τους Έλληνες κλασικούς.
Μάρκος Τύλλιος Κικέρων (Ο επιφανέστερος άνδρας της αρχαίας Ρώµης, -106 -43) «Εάν οι θεοί µιλούν, τότε σίγουρα χρησιµοποιούν τη γλώσσα των Ελλήνων.»
Χάµφρι Κίτο (Άγγλος καθηγητής στο πανεπιστήµιο του Μπρίστολ, 1968) «Είναι στη φύση της Ελληνικής γλώσσας να είναι καθαρή, ακριßής και περίπλοκη. Η ασάφεια και η έλλειψη άµεσης ενοράσεως που χαρακτηρίζει µερικές φορές τα Αγγλικά και τα Γερµανικά, είναι εντελώς ξένες προς την Ελληνική γλώσσα.»
Ιρίνα Κοßάλεßα (Σύγχρονη Ρωσίδα καθηγήτρια στο πανεπιστήµιο Λοµονόσοφ, 1995) «Η Ελληνική γλώσσα είναι όµορφη σαν τον ουρανό µε τα άστρα.»
R. H. Robins (Σύγχρονος Άγγλος γλωσσολόγος, καθηγητής στο πανεπιστήµιου του Λονδίνου) «Φυσικά δεν είναι µόνο στη γλωσσολογία όπου οι Έλληνες υπήρξαν πρωτοπόροι για την Ευρώπη. Στο σύνολό της η πνευµατική ζωή της Ευρώπης ανάγεται στο έργο των Ελλήνων στοχαστών. Ακόµα και σήµερα επιστρέφουµε αδιάκοπα στην Ελληνική κληρονοµιά για να ßρούµε ερεθίσµατα και ενθάρρυνση.»
Φρειδερίκος Σαγκρέδο (Βάσκος καθηγητής γλωσσολογίας – Πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδηµίας της Βασκονίας) «Η Ελληνική γλώσσα είναι η καλύτερη κληρονοµιά που έχει στη διάθεσή του ο άνθρωπος για την ανέλιξη του εγκεφάλου του. Απέναντι στην Ελληνική όλες, και επιµένω όλες οι γλώσσες είναι ανεπαρκείς.» «Η αρχαία Ελληνική γλώσσα πρέπει να γίνει η δεύτερη γλώσσα όλων των Ευρωπαίων, ειδικά των καλλιεργηµένων ατόµων.» «Η Ελληνική γλώσσα είναι από ουσία θεϊκή
Ερρίκος Σλίµαν (Διάσηµος ερασιτέχνης αρχαιολόγος, 1822-1890) «Επιθυµούσα πάντα µε πάθος να µάθω Ελληνικά. Δεν το είχα κάνει γιατί φοßόµουν πως η ßαθειά γοητεία αυτής της υπέροχης γλώσσας θα µε απορροφούσε τόσο πολύ που θα µε αποµάκρυνε από τις άλλες µου δραστηριότητες.» (Ο Σλίµαν µίλαγε άψογα 18 γλώσσες. Για 2 χρόνια δεν έκανε τίποτα άλλο από το να µελετάει τα 2 έπη του Οµήρου).
Γεώργιος Μπερνάρ Σο (Μεγάλος Ιρλανδός θεατρικός συγγραφέας, 1856-1950)«Αν στη ßιßλιοθήκη του σπιτιού σας δεν έχετε τα έργα των αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων, τότε µένετε σε ένα σπίτι δίχως φως.»
Τζέιµς Τζόις (Διάσηµος Ιρλανδός συγγραφέας, 1882-1941) «Σχεδόν φοßάµαι να αγγίξω την Οδύσσεια, τόσο καταπιεστικά αφόρητη είναι η οµορφιά.»
Ίµπν Χαλντούν (Ο µεγαλύτερος Άραßας ιστορικός) «Που είναι η γραµµατεία των Ασσυρίων, των Χαλδαίων, των Αιγυπτίων; Όλη η ανθρωπότητα έχει κληρονοµήσει την γραµµατεία των Ελλήνων µόνον.»
Will Durant (Αµερικανός ιστορικός και φιλόσοφος, καθηγητής του Πανεπιστηµίου της Columbia) «Το αλφάßητον µας προήλθε εξ Ελλάδος δια της Κύµης και της Ρώµης. Η Γλώσσα µας ßρίθει Ελληνικών λέξεων. Η επιστήµη µας σφυρηλάτησε µίαν διεθνή γλώσσα διά των Ελληνικών όρων. Η γραµµατική µας και η ρητορική µας, ακόµα και η στίξης και η διαίρεσης εις παραγράφους… είναι Ελληνικές εφευρέσεις. Τα λογοτεχνικά µας είδη είναι Ελληνικά – το λυρικόν, η ωδή, το ειδύλλιον, το µυθιστόρηµα, η πραγµατεία, η προσφώνησις, η ßιογραφία, η ιστορία και προ πάντων το όραµα. Και όλες σχεδόν αυτές οι λέξεις είναι Ελληνικές.»
Ζακλίν Ντε Ροµιγί (Σύγχρονη Γαλλίδα Ακαδηµαϊκός και συγγραφεύς) «Η αρχαία Ελλάδα µας προσφέρει µια γλώσσα, για την οποία θα πω ότι είναι οικουµενική.»
«Όλος ο κόσµος πρέπει να µάθει Ελληνικά, επειδή η Ελληνική γλώσσα µας ßοηθάει πρώτα από όλα να καταλάßουµε την δική µας γλώσσα.»
Μπρούνο Σνελ (Διαπρεπής καθηγητής του Πανεπιστηµίου του Αµßούργου) «Η Ελληνική γλώσσα είναι το παρελθόν των Ευρωπαίων.»
Φραγκίσκος Λιγκόρα (Σύγχρονος Ιταλός καθηγητής Πανεπιστηµίου και Πρόεδρος της Διεθνούς Ακαδηµίας προς διάδοσιν του πολιτισµού«Έλληνες να είστε περήφανοι που µιλάτε την Ελληνική γλώσσα ζωντανή και µητέρα όλων των άλλων γλωσσών. Μην την παραµελείτε, αφού αυτή είναι ένα από τα λίγα αγαθά που µας έχουν αποµείνει και ταυτόχρονα το διαßατήριό σας για τον παγκόσµιο πολιτισµό.»
Ο. Βαντρούσκα (Καθηγητής Γλωσσολογίας στο Πανεπιστήµιο της Βιέννης) «Για έναν Ιάπωνα ή Τούρκο, όλες οι Ευρωπαϊκές γλώσσες δεν φαίνονται ως ξεχωριστές, αλλά ως διάλεκτοι µιας και της αυτής γλώσσας, της Ελληνικής.»
Peter Jones (Διδάκτωρ – καθηγητής του Πανεπιστηµίου της Οξφόρδης ο οποίος συνέταξε µαθήµατα αρχαίων Ελληνικών προς το αναγνωστικό κοινό, για δηµοσίευση στην εφηµερίδα «Daily Telegraph») «Οι Έλληνες της Αθήνας του 5ου και του 4ου αιώνος είχαν φθάσει την γλώσσα σε τέτοιο σηµείο, ώστε µε αυτήν να εξερευνούν ιδέες όπως η δηµοκρατία και οι απαρχές του σύµπαντος, έννοιες όπως το θείο και το δίκαιο. Είναι µιά θαυµάσια και εξαιρετική γλώσσα.»
Ντε Γρόοτ (Ολλανδός καθηγητής Οµηρικών κειµένων στο πανεπιστήµιο του Μοντρεάλ) «Η Ελληνική γλώσσα έχει συνέχεια και σε µαθαίνει να είσαι αδέσποτος και να έχεις µιά δόξα, δηλαδή µιά γνώµη. Στην γλώσσα αυτή δεν υπάρχει ορθοδοξία. Έτσι ακόµη και αν το εκπαιδευτικό σύστηµα θέλει ανθρώπους νοµοταγείς – σε ένα καλούπι – το πνεύµα των αρχαίων κειµένων και η γλώσσα σε µαθαίνουν να είσαι αφεντικό.»
Gilbert Murray (Καθηγητής του Πανεπιστηµίου της Οξφόρδης) «Η Ελληνική είναι η τελειότερη γλώσσα. Συχνά διαπιστώνει κανείς ότι µιά σκέψη µπορεί να διατυπωθεί µε άνεση και χάρη στην Ελληνική, ενώ γίνεται δύσκολη και ßαρειά στην Λατινική, Αγγλική, Γαλλική ή Γερµανική. Είναι η τελειότερη γλώσσα, επειδή εκφράζει τις σκέψεις τελειοτέρων ανθρώπων.»
Max Von Laye (Βραßείον Νόµπελ Φυσικής) «Οφείλω χάριτας στην θεία πρόνοια, διότι ευδόκησε να διδαχθώ τα αρχαία Ελληνικά, που µε ßοήθησαν να διεισδύσω ßαθύτερα στο νόηµα των θετικών επιστηµών.»
E, Norden (Μεγάλος Γερµανός φιλόλογος) «Εκτός από την Κινεζική και την Ιαπωνική, όλες οι άλλες γλώσσες διαµορφώθηκαν κάτω από την επίδραση της Ελληνικής, από την οποία πήραν, εκτός από πλήθος λέξεων, τους κανόνες και την γραµµατική.»
Martin Heidegger (Γερµανός φιλόσοφος, απο τους κυριότερους εκπροσώπους του υπαρξισµού του 20ου αιώνος) «Η αρχαία Ελληνική γλώσσα ανήκει στα πρότυπα, µέσα από τα οποία προßάλλουν οι πνευµατικές δυνάµεις της δηµιουργικής µεγαλοφυΐας, διότι αναφορικά προς τις δυνατότητες που παρέχει στην σκέψη, είναι η πιό ισχυρή και συνάµα η πιό πνευµατώδης από όλες τις γλώσσες του κόσµου.»
David Crystal (Γνωστός Άγγλος καθηγητής, συγγραφεύς της εγκυκλοπαίδειας του Cambridge για την Αγγλική) «Είναι εκπληκτικό να ßλέπεις πόσο στηριζόµαστε ακόµη στην Ελληνική, για να µιλήσουµε για οντότητες και γεγονότα που ßρίσκονται στην καρδιά της σύγχρονης ζωής.»
Μάικλ Βέντρις (Ο άνθρωπος που αποκρυπτογράφησε την Γραµµική γραφή Β’) «Η αρχαία Ελληνική Γλώσσα ήταν και είναι ανωτέρα όλων των παλαιοτέρων και νεοτέρων γλωσσών.»
R.H. Robins (Γλωσσολόγος και συγγραφεύς) «Ο Ελληνικός θρίαµßος στον πνευµατικό πολιτισµό είναι ότι έδωσε τόσα πολλά σε τόσους πολλούς τοµείς [...]. Τα επιτεύγµατά τους στον τοµέα της γλωσσολογίας όπου ήταν εξαιρετικά δυνατοί, δηλαδή στην θεωρία της γραµµατικής και στην γραµµατική περιγραφή της γλώσσας, είναι τόσο ισχυρά, ώστε να αξίζει να µελετηθούν και να αντέχουν στην κριτική. Επίσης είναι τέτοια που να εµπνέουν την ευγνωµοσύνη και τον θαυµασµό µας.»
Luis José Navarro (Αντιπρόεδρος στο εκπαιδευτικό πρόγραµµα «Ευρωκλάσσικα» της Ε.Ε.) «Η Ελληνική γλώσσα για µένα είναι σαν κοσµογονία. Δεν είναι απλώς µιά γλώσσα…»
Juan Jose Puhana Arza (Βάσκος Ελληνιστής και πολιτικός) «Οφείλουµε να διακηρύξουµε ότι δεν έχει υπάρξει στον κόσµο µία γλώσσα η οποία να δύναται να συγκριθεί µε την κλασσική Ελληνική.»
Ζακ Λανγκ (Γάλλος Υπουργός Παιδείας) «Η Ελληνική γλώσσα είναι µία γλώσσα η οποία διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά, όλες τις προϋποθέσεις µιας γλώσσης διεθνούς… εγγίζει αυτές τις ίδιες τις απαρχές του πολιτισµού… η οποία όχι µόνον δεν υπήρξε ξένη προς ουδεµία από τις µεγάλες εκδηλώσεις του ανθρωπίνου πνεύµατος, στην θρησκεία, στην πολιτική, στα γράµµατα, στις τέχνες, στις επιστήµες, αλλά υπήρξε και το πρώτο εργαλείο, – προς ανίχνευση όλων αυτών – τρόπον τινά η µήτρα… Γλώσσα λογική και συγχρόνως ευφωνική, ανάµεσα σε όλες τις άλλες…»


Πηγή: diadrastiko: Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΘΑΥΜΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ http://diadrastiko.blogspot.com/2014/01/blog-post_3045.html#ixzz2rWnoczsm

3 σχόλια:

  1. Μια απαρίθμηση τέτοιων δηλώσεων έχει ουσία που ορίζεται από την στατιστική. Άσε που κάποιες απ' αυτές δεν εννοούν καθόλου αυτό που εμείς νομίζουμε.
    Για να το πούμε αλλιώς: πώς εξηγείται μετά από τόσο δυτικό θαυμασμό περί της Ελληνικής Γλώσσας, να ιδρύεται ένα κράτος με την δυτική στήριξη και με έντονη / αποκλειστική αναφορά στην Αρχαία Ελλάδα, κι όμως, η πράξη καθόλου να μην ταυτίζεται με την θεωρία επί 200 χρόνια σχεδόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διοτι,αγαπητε μου,αυτο το κρατος (ελληνικο),δημιουργηθηκε,αφενος λογω μιας αδρανειας του ιστορικου υποβαθρου που συγκροτει οτι μπορει πλεον να θεωρηθει ως ελληνικο.
      Αφετερου,σιγουρα εξυπηρετουσε το τοτε διεθνες γιγνεσθε.
      Ως εδω,καλα.....
      Κανοντας ομως μια ομφαλοσκοπηση,θα ελεγα οτι μοιαζει με τη δημιουργια του χριστιανισμου απο τους εβραιους,ως ενα εργαλειο (διαχρονικο απεδειχθει) αντιμετωπισης προβληματων,οπως ρωμαικη επικυριαρχια αρχικα,διαχειριση εθνικων αντιστασεων με προμετωπιδες τυπου ισοτητα για ολους τους λαους κτλ.
      Στη περιπτωση της δημιουργιας της νεωτερης Ελλαδος,αντιλαμβανομαι την αναγκη των κεντρων εξουσιας για να υφισταται ενα ορατο ιχνος πολιτισμου,βαση του οποιου με τις καταλληλες διαστρεβλοσεις να υποβοηθουν τον εχθρο του κοινως αντιληπτου οφελους και καλου.Δηλαδη,απλα,με τη προμετωπιδα Δημοκρατια αμβλυνεται η συνοχη του εθνους σε εποχη που ''δημοκρατικα'' μπορουν να συμμετεχουν και λαθρομεταναστες,με συνεπειες ευκολως αντιληπτες.
      Επισης,(κανοντας αναφορα στο μουσειο της Ακροπολης),η νεωτερη Ελλαδα και η εξελιξη της θυμιζει θα ελεγα μια μεταμορφωση σε ενα γενικωτερο μουσειο,οπου αντι να υπαρχει ζωντανη και τρεχουσα ροη πολιτισμου,εγκλωβιζεται και ελεγχεται εντος των τοιχων,με αδιαφανη διαχειριση.

      Διαγραφή
  2. Αν βοηθάει, να πω, σχετικά με κάτι που υπονοείς στην προτελευταία παράγραφο: ενώ η "παραδοσιακή" πλευρά ηττήθηκε το 1831, το κράτος που συγκροτήθηκε περιέλαβε και ένα κομμάτι από τις επιδιώξεις των ηττημένων. Ως ένα βαθμό ουσιαστικά, κυρίως όμως, φαινομενικά. Είναι αυτό που λέμε "ελληνοχριστιανισμός" και …αυτόν που θα έπρεπε να βαράνε όσοι σιχαίνονται την λέξη, είναι το εξαρτημένο ελληνικό κράτος.

    Γιατί έγινε αυτό; Δείχνει ανεξήγητο. Εξηγείται, αν δει κάποιος τις διεθνείς εξελίξεις και πού οδήγησε η γραμμή Παπαρρηγόπουλου-Κωλέττη: στο 1922. Το κράτος των "αγγλογάλλων" κράτησε ένα κομμάτι του έθνους (=πολιτισμική παράδοση) επειδή δεν είχε κλείσει η ευτυχής διάλυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Παγιδεύοντας και τους Ρώσους, οδηγηθήκαμε στον Μακεδονικό αγώνα, στους Βαλκανικούς πολέμους (!) και στον Α' παγκόσμιο πόλεμο. Στον τελευταίο έδρασε αποκλειστικά ο Βενιζέλος, κι εκεί (τουλάχιστον) θα έπρεπε να καταλάβουν, όσοι πίστεψαν έστω και λίγο πως το "Megalo Idea" του Κωλέττη, ήταν όντως έμπνευση του Κωλέττη, ήταν ίδιο με την Επανάσταση του Φοίνικα (βλ. σχετική ανάρτηση αποκλειστικά στους Αυτόχθονες) και ΤΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ οδηγώντας μας στην Σμύρνη! Πώς θα γινόντουσαν αυτά, αν δεν δημιουργούσαν Βουλγαρία, και κυρίως, αν επιχειρούσαν δια σοβιετικής μεθόδου την εξάλειψη του χριστιανισμού στο Ελλαδικό κράτος που τόσο έντεχνα διατυπώθηκε από την Επίδαυρο; Αφού έλεγξαν και κρατικοποίησαν τον χριστιανισμό, στην συνέχεια τον χρησιμοποίησαν και τώρα τον πετάνε, κατηγορώντας μας ως εθνικιστές! Το κακό είναι ότι λίγοι καταλαβαίνουν πως ο "χριστιανισμός" του 21 έχει σχέση με την Ελλαδική Εκκλησία του Μαυροκορδατο-Φαρμακιδο-Κωλέττη, δηλαδή των "Αγγλογάλλων", όσο ο Καποδίστριας με τον Βενιζέλο.

    Αντίστοιχα πλαστός με τον εθνικό χριστιανισμό, ήταν ο κρατικά κατευθυνόμενος δυτικός "φιλελληνισμός". Στον όρο μέσα υπάρχει ο ορισμός του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ με δήθεν αρχαιοελληνικό ευρύ περιεχόμενο, στην ουσία είναι το σπέρμα της διχόνοιας μεταξύ "Ελληνισμού και Χριστιανισμού". Ο φιλ"ελληνισμός" του Βολταίρου που προκάλεσε και το σχόλιό μου σχετίζεται μόνον με τον "Άρειο Πάγο" και τους Αρμόδιο & Αριστογείτονα, δηλαδή την αντιχριστιανική μασονία και τα ποικίλα παρακλάδια της που θα επιβάλουν το δήθεν κράτος δικαίου. Εκεί εδραζόταν το τρομερό "Ελευθερία-Ισότητα-Αδελφότητα"! Το πακέτο πασπαλίζεται με αθηναϊκή δημοκρατία, τσάμπα λόγια και αναφορές-φούσκες στον Περικλή, τον Δημοσθένη, τον Θρασύβουλο και τον Μιλτιάδη. Επί της ουσίας, κάποιες αναφορές στην ελληνική γλώσσα είναι αυθεντικές και ουσιαστικές, αλλά το να επαναπαυόμαστε σ’ αυτές, είναι σαν να ζητάμε από το κράτος του Μάουρερ να μας κολακέψει και να μας οδηγήσει.

    Αν τα πράγματα είναι έτσι, το "τότε διεθνές γίγνεσθαι" που λες κι εσύ, καθόλου δεν διαφέρει από αυτό του 1400, του 800 και του σήμερα, για να μην πούμε ότι και π.Χ. οι ίδιες δυνάμεις συγκρούονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.