ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ "ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ"
"Ἡ Τεράστια Κοινωνικὴ Σημασία τῶν Βλακῶν ἐν τῷ Συγχρόνῳ Βίῳ" του Ευάγγελου Λεμπέση.
Τὸ γνωστὸ αὐτὸ ἔργο τοῦ Εὐαγγέλου Λεμπέση, δημοσιεύτηκε ἀρχικὰ στὴν «Ἐφημερίδα τῶν Ἑλλήνων Νομικῶν» τὸ ἔτος 1941 μὲ ἀποτέλεσμα τὴν πολεμικὴ συζητήσεων κριτικῶν καὶ ἀντιπαραθέσεων στὶς ἐφημερίδες τῆς ἐποχῆς. Εἶναι γεμάτο ἀπὸ ὀξυδερκεῖς παρατηρήσεις πάνω στὸ τεράστιο θέμα τῆς βλακείας στὶς
σύγχρονες κοινωνίες. Εἶναι μακροσκελές, στὴν καθαρεύουσα, ἀλλά, κατὰ κρίση ἀγαθοῦ, ἀνδρὸς ἀξίζει τὸν κόπο νὰ διαβαστεῖ καὶ νὰ γίνει κτῆμα ὅλων.
σύγχρονες κοινωνίες. Εἶναι μακροσκελές, στὴν καθαρεύουσα, ἀλλά, κατὰ κρίση ἀγαθοῦ, ἀνδρὸς ἀξίζει τὸν κόπο νὰ διαβαστεῖ καὶ νὰ γίνει κτῆμα ὅλων.
Το άρθρο "Οι Βασικοί Νόμοι της Ανθρώπινης
Ηλιθιότητας" έχει ορισμένες χρήσιμες
επισημάνσεις:
"Ολοι οι άνθρωποι δεν είναι ίσοι, ορισμένοι είναι ηλίθιοι και άλλοι όχι, και η διαφορά καθορίζεται από τη φύση και όχι από πολιτισμικούς συσχετισμούς ή παράγοντες.
Κάποιος είναι ηλίθιος ακριβώς με τον τρόπο που κάποιος έχει κόκκινα μαλλιά·
ένας άνθρωπος ανήκει στο σύνολο των ηλιθίων, όπως ο καθένας ανήκει σε μία ομάδα αίματος.
Ο ηλίθιος γεννιέται ηλίθιος λόγω Θείας Πρόνοιας".
"Βασικός Νόμος:
«Ηλίθιος ονομάζεται το άτομο που οι πράξεις του προκαλούν ζημίες σε ένα άλλο άτομο ή σε μία ομάδα ατόμων, χωρίς το ίδιο να αποκομίζει κέρδη, ενώ πιθανά να υφίσταται ακόμη και ζημίες».
"Ένας παράγοντας που καθορίζει το δυναμικό ενός ηλίθιου ατόμου σχετίζεται με την ισχύ και τις ευθύνες της θέσης που καταλαμβάνει στην κοινωνία. Μεταξύ των γραφειοκρατών, των στρατηγών, των πολιτικών και των αρχηγών κρατών είναι αρκετά εύκολο να εντοπιστούν εξαιρετικά παραδείγματα, ουσιαστικά, ηλίθιων ανθρώπων, των οποίων η καταστροφική δυνατότητα είχε (ή έχει) αυξηθεί τρομακτικά λόγω της θέσης εξουσίας που κατείχαν (ή κατέχουν). Δε θα πρέπει εδώ να παραβλέψουμε και τους θρησκευτικούς αξιωματούχους".
"Το ερώτημα, που συχνά εγείρουν οι λογικοί άνθρωποι, είναι πώς και γιατί τα ηλίθια άτομα καταφέρνουν να καταλαμβάνουν υπεύθυνες θέσεις
εξουσίας".
"Όταν αντιμετωπίζεις ένα ηλίθιο άτομο, βρίσκεσαι ολοκληρωτικά στο έλεός του."
"Το γεγονός πως οι δραστηριότητες και οι ενέργειες του ηλίθιου πλάσματος είναι απόλυτα αλλοπρόσαλλες και παράλογες δεν καθιστά μόνο την άμυνα προβληματική αλλά και την όποια αντεπίθεση εξαιρετικά δύσκολη - σαν να προσπαθείς να στοχεύσεις ένα αντικείμενο που μπορεί να κινηθεί με τις πιο απίθανες και απροσδόκητες κινήσεις."
"Ένα ποσοστό η του εκλογικού σώματος είναι ηλίθιοι άνθρωποι και οι εκλογές παρέχουν σε όλους τους μία θαυμάσια ευκαιρία για να βλάψουν όλους τους υπόλοιπους χωρίς να κερδίσουν το παραμικρό από τις ενέργειές τους."
"Οι ηλίθιοι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι και επιβλαβείς επειδή οι λογικοί άνθρωποι δυσκολεύονται να συλλάβουν και να κατανοήσουν την παράλογη συμπεριφορά. Ένα ευφυές άτομο πιθανά να κατανοήσει τη λογική ενός κακοποιού. Οι πράξεις των κακοποιών ακολουθούν ένα σχέδιο με κάποια συλλογιστική - επίβουλη συλλογιστική μεν, αλλά παρ’ όλα αυτά συλλογιστική."
"Οι μη ηλίθιοι άνθρωποι πάντα υποτιμούν την καταστροφική ισχύ των ηλίθιων ατόμων."
«Ο ηλίθιος άνθρωπος είναι το πιο επικίνδυνο είδος ανθρώπου».
"Οι χώρες που προοδεύουν διαθέτουν επίσης και ένα ασυνήθιστα υψηλό ποσοστό ευφυών ατόμων, τα οποία κατορθώνουν να κρατούν το ποσοστό η υπό έλεγχο και παράλληλα παράγουν αρκετά κέρδη για τον εαυτό τους και για τα άλλα μέλη του κοινωνικού συνόλου ώστε να διασφαλίζεται η πρόοδος."
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΡΗΤΑ:
"ΣΙΛΛΕΡ: "εναντίον της ηλιθιότητος, πολεμούν και οι θεοί, χωρίς αποτέλεσμα".
"Αϊνστάιν: 'Μόνο δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, και ως προς το σύμπαν διατηρώ κάποιες αμφιβολίες. "
Η ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Θέλω να υποδείξω κάτι που ίσως δεν υποπίπτει στην αντίληψη πολλών.
'Οταν οι εβραίοι στοχαστές, λόγιοι και δημοσιογράφοι (που όπως ξέρουμε κυριαρχούν στα τελευταία 150 χρόνια), θέλουν να κατοχυρώσουν τις απόψεις τους, να κάνουν πνεύμα κλπ, ψάχνουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε γραφόμενα σύγχρονων ή παλιότερων ιουδαίων και βρίσκουν φράσεις, ρητά και εκφράσεις, σύντομες και χτυπητές και τις πασάρουν στους γκοΐμ, έτσι ώστε το μυαλό των γκοΐμ να είναι πάντοτε βραχυκυκλωμένο από θέσεις και απόψεις ατόμων ιουδαϊκής καταγωγής και να μην μπορεί να αναπτύξει και αυτό αυτόνομη, ελεύθερη και ανεξάρτητη πνευματική ιδεολογία (δηλαδή μετά την οικονομική θέλουν και πνευματική την σκλαβιά των γκοΐμ).
Οι καθαροί ευρωπαίοι και Έλληνες λόγιοι, γνωρίζουν αυτό το κόλπο, καταλαβαίνουν που το πάνε οι ιουδαίοι, ότι αυτό γίνεται επίτηδες, έτσι ώστε η διανόηση του ελληνοευρωπαϊκού πνεύματος να εγκλωβιστεί σε μία αέναη επανάληψη του Ιουδαϊκού πνεύματος είτε αυτό λέγεται παλαιοδιαθηκικό ταλμούδ, είτε χριστιανισμός, είτε ισλάμ, είτε Μαρξ -σιωνισμός, είτε όλη η νεότερη φιλοσοφική και πνευματική ιουδαϊκή σαβούρα.
Έτσι οι ευρωπαίοι γνώστες προσέχουν πολύ και αποφεύγουν
ΕΠΙΤΗΔΕΣ κάθε αναφορά σε ρητά και σχόλια των ιουδαίων, όσον επιτυχημένα και να φαίνονται, και ψάχνουν και αναφέρουν αποκλειστικά πνευματικές ρήσεις καθαρών ελληνοευρωπαίων.
Η συνειδητή αυτή αδιάκοπη πνευματική μάχη είναι εμφανής μόνο σε αντιληπτικά και προκεχωρημένα πνεύματα υψηλής νοημοσύνης.
Ε, ΟΧΙ, δεν πρόκειται στην μάχη των ιδεών να γίνουν οι ελληνοευρωπαίοι υπόδουλοι και αντιγραφείς του σημιτικού πνεύματος
και να καταντήσουν να αναμασούν ότι λένε οι οικονομικοί κυρίαρχοι.
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΣΟΦΟΥΣ, ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΝΩΤΕΡΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ, ΑΡΩΓΗ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ.-
ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
Διαβάστε:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.