Το Δεκέμβριο
του 2014 οι Ρότσιλντ αγόρασαν το Charlie Hebdo. Μετά έξι
μήνες πρότειναν να «πνίξουμε
τους Έλληνες».
Φαίνεται
μάλιστα ότι η εξαγορά αυτή αποτέλεσε το αντικείμενο έντονων συζητήσεων μεταξύ
των μελών της Ιουδαϊκής οικογένειας,
σύμφωνα με τον Baron Philippe de Rothschild, ο οποίος έδωσε μια συνέντευξη στο περιοδικό Quote.
«Υπήρξε
μια συζήτηση σχετικά με την εξαγορά που ολοκληρώθηκε από το θείο μου Baron
Edouard de Rothschild», δήλωσε ο Philippe.
«Ορισμένα
μέλη της οικογένειας ήθελαν να αποτρέψουν την αγορά, επειδή πίστευαν ότι η
κίνηση αυτή θα ερμηνευθεί ως αύξηση της πολιτικής μας επιρροής. Δεν θέλουμε ΝΑ
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ότι εμπλεκόμαστε στην
πολιτική… Στο τέλος η επιφυλακτικότητα
της οικογένειας ξεπεράστηκε», πρόσθεσε ο Baron Philippe Rothschild.
ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ
Charlie Hebdo, ιδιοκτησίας του Ρότσιλντ
πρότεινε, δήθεν με
ευαισθησία: «Σώστε την Ευρώπη.
Πνίξτε έναν Έλληνα»
Απεικόνιζε σε καρτούν την Κριστίν Λαγκάρντ να βάζει το κεφάλι ενός ανθρώπου σε μια λεκάνη με νερό σε μια προσπάθεια να τον
πνίξει….
Ο άνθρωπος
αυτός όπως τονίζεται στο εξώφυλλο,
είναι Έλληνας και στο πρωτοσέλιδο του το περιοδικό έχει τίτλο: «Πνίξτε
έναν Έλληνα».
Λέτε οι
Ρότσιλντ έγιναν ευαίσθητοι
στα βάσανα του
Ελληνικού λαού; Ή
μήπως κατά βάθος
αυτό εύχονται; ΝΑ
ΒΡΟΥΜΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ
ΠΝΙΞΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Ο
ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΣΑΡΚΟΖΙ:
«ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΠΑΣΤΩ
ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΪΣΜΟ ΓΙΑ
ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΩ ΤΗΝ
ΙΟΥΔΑΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟ ΤΩΝ
ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ DARTY».
Η Κριστίν
Λαγκάρντ ήταν παλιότερα υπουργός
στην γαλλική κυβέρνηση του
εβραίου και πράκτορα
της Μοσάντ Σαρκοζί. Παρεμπιπτόντως πρόσφατα,
ο
γιος του πράκτορα
της Μοσάντ Σαρκοζί,
ο Ζαν Σαρκοζί εξέφρασε την επιθυμία
να ασπαστεί και επίσημα
τον Ιουδαϊσμό πριν παντρευτεί την αρραβωνιαστικιά του, εβραία, κληρονόμο
των οικιακών συσκευών Darty.
Το Charlie Hebdo δημιουργήθηκε από εβραίους
τροτσκιστές σαν ένα «ριζοσπαστικό
αριστερό περιοδικό με αντικαθεστωτικό περιεχόμενο».
Ήταν ο διάδοχος ενός άλλου σατιρικού
περιοδικού, του Hara Kiri, το οποίο δημιουργήθηκε το 1960 και απαγορεύτηκε δύο φορές μέσα σ’ εκείνη
τη δεκαετία λόγω των ενοχλητικών του σκίτσων. Μετά από εννιά χρόνια, η συντακτική ομάδα του
περιοδικού ίδρυσε το Hara Kiri Hebdo (η λέξη hebdo είναι σύντμηση της λέξης hebdomadaire που σημαίνει εβδομαδιαίο). Ένα χρόνο μετά (το 1970), το Hara Kiri Hebdo αντιμετώπισε ξανά την
απαγόρευση, με αφορμή πρωτοσέλιδο που σατίριζε τα δημοσιεύματα για το θάνατο
του Ντε Γκολ. Το περιοδικό απαγορεύτηκε και η συντακτική του ομάδα αποφάσισε να
το ξαναεκδόσει με νέο όνομα, το Charlie Hebdo.
Το περιοδικό εκδιδόταν μέχρι το 1981, όταν η κυκλοφορία του σταμάτησε λόγω οικονομικής χρεοκοπίας. Δέκα χρόνια μετά, τον Ιούλη του 1992, εκδίδεται ξανά. Ένας εκ των ιδρυτών του νέου περιοδικού και εκδότης του ήταν ο Φιλίπ Βαλ, ο οποίος έμεινε στη θέση αυτή μέχρι το 2009. Ο Βαλ ήταν ένας απ’ αυτούς που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη εμφανή στροφή του Charlie Hebdo σε καθαρό φιλοεβραϊκό προσανατολισμό. Όπως αναφέρει ο Ολιβιέ Σιράν, ένας αριστερός δημοσιογράφος που εργαζόταν στο περιοδικό την περίοδο 1992-2001, ο Φιλίπ Βαλ συνεχώς εκθείαζε «την νησίδα υψηλής κουλτούρας και δημοκρατικής φινέτσας, που για εκείνον αποτελεί το Ισραήλ». Επίσης ο Βολινσκί (γεννημένος στην Τυνησία από εβραίους γονείς) ήταν ο πιο παλιός σκιτσογράφος του περιοδικού.
Μετά την επίθεση στους δίδυμους πύργους, καθήκοντα σύνταξης στο Charlie Hebdo ανέλαβε η Καρολίν Φουρέστ. Τότε, πάντα σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει ο Σιράν, άρχισε η μετάλλαξη της συντακτικής ομάδας με την πραγματοποίηση μιας ιδεολογικής αναδιαμόρφωσης, η οποία είχε σαν αποτέλεσμα το Charlie Hebdo να χάσει τους μέχρι τότε αναγνώστες του και να αποκτήσει νέους, πιο δεκτικούς στο θέμα του «πολέμου κατά της τρομοκρατίας».
«ΟΛΟΙ ΟΙ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΥΠΗΡΞΑΝ ΕΒΡΑΙΟΙ»
Παρόμοια καταγγελία κάνει μια ακόμα πρώην εργαζόμενη στο περιοδικό. Η Μoνά Σολέ τόλμησε να κριτικάρει τον Βαλ για editorial του περιοδικού, στο οποίο χαρακτήριζε «απολίτιστους» τους Παλαιστίνιους. Αυτό της κόστισε τη θέση της. Αρκετά χρόνια μετά από την απόλυσή της, η Σολέ έγραψε σε γαλλική ιστοσελίδα άρθρο για την ιδεολογική ταυτότητα του Charlie Hebdo, με τον πύρινο τίτλο «Ένας χυδαία αντιδραστικός σκοταδισμός»:
«Κατά το ξέσπασμα της δεύτερης Παλαιστινιακής Ιντιφάντα, ήδη είχε διακηρύξει ο Φιλίπ Βαλ, ότι το Charlie έπρεπε να υπερασπιστεί την πολιτική του Ισραήλ, γιατί το Ισραήλ είναι μια δημοκρατία και γιατί όλοι οι σημαντικοί φιλόσοφοι της Ιστορίας υπήρξαν Εβραίοι, ενώ η κατάπληκτη ομάδα του -της οποίας η σύνθεση ήταν τότε αρκετά διαφορετική- είχε την τάση να αξιολογεί με έναν γρήγορο υπολογισμό τον αριθμό των χυδαίων λαθών, των ιλιγγιωδών αλμάτων σκέψης και των ανόητων απλουστεύσεων, που ήταν ικανός να διαπράξει μέσα στην ίδια φράση. Οσο για μένα, υπό το σοκ του ότι έπρεπε να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, πάσχιζα να τον πείσω ότι υπάρχουν επίσης “καλλιεργημένοι’’ άνθρωποι και στον μη εβραϊκό κόσμο: βρέθηκα απέναντι σε έναν τοίχο επικριτικού σκεπτικισμού».
Μια συνέντευξή του Φιλίπ Βαλ στο γαλλικό περιοδικό L’Express, στις 22/10/2008.
Παρόμοια καταγγελία κάνει μια ακόμα πρώην εργαζόμενη στο περιοδικό. Η Μoνά Σολέ τόλμησε να κριτικάρει τον Βαλ για editorial του περιοδικού, στο οποίο χαρακτήριζε «απολίτιστους» τους Παλαιστίνιους. Αυτό της κόστισε τη θέση της. Αρκετά χρόνια μετά από την απόλυσή της, η Σολέ έγραψε σε γαλλική ιστοσελίδα άρθρο για την ιδεολογική ταυτότητα του Charlie Hebdo, με τον πύρινο τίτλο «Ένας χυδαία αντιδραστικός σκοταδισμός»:
«Κατά το ξέσπασμα της δεύτερης Παλαιστινιακής Ιντιφάντα, ήδη είχε διακηρύξει ο Φιλίπ Βαλ, ότι το Charlie έπρεπε να υπερασπιστεί την πολιτική του Ισραήλ, γιατί το Ισραήλ είναι μια δημοκρατία και γιατί όλοι οι σημαντικοί φιλόσοφοι της Ιστορίας υπήρξαν Εβραίοι, ενώ η κατάπληκτη ομάδα του -της οποίας η σύνθεση ήταν τότε αρκετά διαφορετική- είχε την τάση να αξιολογεί με έναν γρήγορο υπολογισμό τον αριθμό των χυδαίων λαθών, των ιλιγγιωδών αλμάτων σκέψης και των ανόητων απλουστεύσεων, που ήταν ικανός να διαπράξει μέσα στην ίδια φράση. Οσο για μένα, υπό το σοκ του ότι έπρεπε να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, πάσχιζα να τον πείσω ότι υπάρχουν επίσης “καλλιεργημένοι’’ άνθρωποι και στον μη εβραϊκό κόσμο: βρέθηκα απέναντι σε έναν τοίχο επικριτικού σκεπτικισμού».
Μια συνέντευξή του Φιλίπ Βαλ στο γαλλικό περιοδικό L’Express, στις 22/10/2008.
Σ’ αυτή αποκαλύπτεται σε όλη τη μεγαλοπρέπειά της η ταύτιση του Βαλ με τη
σιωνιστική προπαγάνδα. Ρωτάει ο δημοσιογράφος: «Ισως υπό
το φόντο αυτής της ισραηλινο –
παλαιστινιακής σύγκρουσης μπορεί
κάποιος να είναι αντισιωνιστής, χωρίς να
είναι αντισημίτης;».
«ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο
ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ»
Ο Βαλ απαντά χωρίς οποιαδήποτε αναστολή: «Είναι αδύνατο. Το Ισραήλ είναι μία δημοκρατία και ο σιωνισμός είναι η
έκφραση που μοιράζεται τόσο η δεξιά όσο και η αριστερά του ισραηλινού
πατριωτισμού. “Σιωνιστής’’ είναι συνώνυμο του πατριώτης. Δεν υπάρχει ούτε ένας
Εβραίος που να αρνείται το δικαίωμα στον πατριωτισμό. Μπορεί κάποιος να
αντιταχθεί νομιμοποιημένα στην πολιτική της ισραηλινής κυβέρνησης, όμως το να
πεις αντισιωνιστής είναι σα να λες αντι-εβραίος».-
ΖΗΝΩΝ
ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
Γιατί ξέρουν πως Έλληνες θα τους τελειώσουν,το ερώτημα είναι πως απέκτησαν το προνόμιο και δικαίωμα να κόβουν τα νομίσματα,και γιατί αυτά τα απώλεσαν τα κράτη και πως.
ΑπάντησηΔιαγραφή