Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΓΕΝΝΗΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
Προβληματίζει ο αριθμός των εκτρώσεων στην Ελλάδα
Σοφία Μαυραντζά , για το CNN GREECE, 06 Σεπτεμβρίου 2016
Η ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ" ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΓΕΝΝΗΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ: ΑΠΟ ΤΟ 1950 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 23.450.000 ΑΓΕΝΝΗΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ (350.000 Χ 67 ΕΤΗ).
Θλιβερή πρωτιά κατέχει η Ελλάδα στις εκτρώσεις, καθώς χρόνο με το χρόνο αυξάνεται δραματικά ο αριθμός των γυναικών που προχωρά σε διακοπή κύησης. Είναι γεγονός πως η θλιβερή αυτή πρωτιά συνδυάζεται τα τελευταία χρόνια με όλο και λιγότερες γεννήσεις, σύμφωνα με στοιχεία που έχει φέρει στο φως η ΕΛΣΤΑΤ στο πέρασμα του χρόνου. Τα δεδομένα αυτά αναμφίβολα σχετίζονται και με παράγοντες που διαμορφώνουν η οικονομική κρίση και η αβεβαιότητα.
Σήμερα, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα δημογραφικά στοιχεία του πληθυσμού, στην Ελλάδα κατοικούν 2,2 εκατ. γυναίκες που βρίσκονται σε αναπαραγωγική ηλικία.
Πιο συγκεκριμένα, ανάμεσα σε 1,5 εκατ. γυναικών (18-35 ετών) που βρίσκονται σε αναπαραγωγική ηλικία, μόνο το 4% αυτών γνωρίζει πώς να προφυλάσσεται από μία ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη (λαμβάνοντας αντισυλληπτικά χάπια).
ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΟΝΟ ΤΟ 2% ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΝΕΙ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ. ΣΤΗΝ "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ" ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΦΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΩΡΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 22%. ΕΙΣ ΔΟΞΑΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ - ΜΟΛΩΧ.
Την ίδια στιγμή, στην υπόλοιπη Ευρώπη το εν λόγω ποσοστό αφορά στο 22% των γυναικών, σύμφωνα με στοιχεία από έρευνα που διενεργήθηκε από το Τμήμα Γυναικολογίας του Πανεπιστημίου της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, το 2013. Το σπουδαιότερο είναι πως οι Ελληνίδες «εκτινάσσουν» το μέσο όρο στις εκτρώσεις, καθώς το 22% αυτών έχει προχωρήσει έστω και μία φορά σε διακοπή κύησης, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη το αντίστοιχο ποσοστό αφορά μόνο στο 2% των γυναικών.
Τα ποσοστά, περά από το γεγονός ότι είναι καταγεγραμμένα, έχουν απόλυτη συνάφεια με την πραγματικότητα, αν αναλογιστεί κανείς την παντελή έλλειψη ενημέρωσης αναφορικά με τη σεξουαλική αγωγή που είναι ανύπαρκτη στα πιο κρίσιμα έτη των δύο φύλων, στη σχολική ηλικία. Ως εκ τούτου, τα στοιχεία που προκύπτουν από τις έρευνες είναι για ακόμη μία φορά αποκαρδιωτικά και δείχνουν τις συνέπειες από την ολοκληρωτική απουσία ενημέρωσης.
Την απάντηση στο συγκεκριμένο συμπέρασμα δίνουν οι 40.000 εκτρώσεις που καταγράφονται ετησίως στην Ελλάδα, οι οποίες και πραγματοποιούνται από κορίτσια κάτω των 18 ετών, σύμφωνα με στοιχεία του Ινστιτούτου Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας, με το συνολικό αριθμό να υπολογίζεται ότι ανέρχεται στις 300.000.
ΕΝΑ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ (ΗΛΙΚΙΑΣ 14 ΕΩΣ 17 ΕΤΩΝ), ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΜΩΡΟ. Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΙΕΧΩΒΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ...
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι να σημειωθεί πως ένα στα τέσσερα κορίτσια (ηλικίας 14 έως 17 ετών) έχει κάνει έκτρωση, ενώ οι μισές έφηβες που προχωρούν σε διακοπή κύησης δεν έχουν ενημερώσει ούτε τη μητέρα τους, σύμφωνα με έρευνα του Αρεταίειου Νοσοκομείου. Πρόκειται για ένα ακόμη ποσοστό που καταδεικνύει την ελλιπή πληροφόρηση για σεξουαλικά θέματα όσον αφορά στους ανήλικους.
Αξίζει να υπογραμμιστεί πως μία στις 1.000 γυναίκες που προχωρούν σε διακοπή κύησης παρουσιάζει αιμορραγία κατά την επέμβαση ή τις πρώτες 24 ώρες μετά από αυτήν. Καθίσταται για ακόμη μία φορά σαφές το γεγονός πως η στάση και η συμπεριφορά των Ελληνίδων που καταλήγουν να ξαπλώνουν στο χειρουργικό κρεβάτι, αμελώντας την υγεία και την ψυχολογική τους κατάσταση, εξαρτάται άμεσα από το έλλειμμα ενημέρωσης σε θέματα που αφορούν στην εξέλιξη των μέσων αντισύλληψης.
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να αναφερθεί πως οι γυναίκες που μπαίνουν στη διαδικασία να διακόψουν την κύηση, φαίνεται πως αντιμετωπίζουν σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα, καθώς το 25% επισκέπτεται ψυχίατρο ενώ σχεδόν μία στις δύο (44%) που έχουν κάνει έκτρωση εμφανίζει νευρικές διαταραχές.
Σύμφωνα με έρευνες του Ινστιτούτου Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας και τoυ Τμήματος Γυναικολογίας του Πανεπιστημίου της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, που συγκλίνουν, το 80% των εκτρώσεων πραγματοποιείται σε ιδιωτικά ιατρεία, κάτι που αφήνει σαφή ερωτηματικά για το σύνολο των εκτρώσεων που λαμβάνουν χώρα στην Ελλάδα. Σημαντικό επίσης είναι πως το ποσό των 400 ευρώ, που υπολογίζεται ότι κοστίζει κάθε μία από αυτές, το επωμίζεται αποκλειστικά η γυναίκα.
Κοσμοσυρροή από το πρωί στο Ιερό Ησυχαστήριο Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου στη Σουρωτή Θεσσαλονίκης, όπου βρίσκεται ο τάφος του Αγίου Παϊσίου.
Χιλιάδες
πιστοί προσέρχονται για να προσκυνήσουν και να λάβουν τη χάρη του Αγίου, η φήμη
του οποίου έχει ξεπεράσει τα ελληνικά σύνορα, ενώ τα λόγια του έχουν καταγραφεί
σε δεκάδες βιβλία που έχουν εκδοθεί. Σήμερα, 12 Ιουλίου, η Εκκλησία τιμά τη
μνήμη του Γέροντα, του οποίου η αγιοκατάταξη έγινε πριν από τρία χρόνια με
απόφαση του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
Το
Ησυχαστήριο, στο οποίο ο Γέροντας εκοιμήθη στις 12 Ιουλίου 1994, έχει
κατακλυστεί από κόσμο καθώς στις 20:00 αρχίζει η Αγρυπνία στην οποία θα
συλλειτουργήσουν πολλοί Μητροπολίτες. Πλήθος πιστών από διάφορα σημεία της
επικράτειας έχουν καταφτάσει με την ουρά που περιμένει να προσκυνήσει στον τάφο
του Αγίου θα είναι πολλών μέτρων.
ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΙΣΤΟΙ" ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ
ΠΑΪΣΙΟΥ.
ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ.
ΠΕΡΥΣΙ ΕΚΑΝΑΝ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ:
Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΝΟΣΗΡΗ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ - ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΟΥ ΝΟΗΜΟΝΟΣ "ΠΙΣΤΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
1. Κοσμοσυρροή πιστών
στο σπίτι πασίγνωστου ηθοποιού για να προσκυνήσουν τον… σκούφο του Αγίου
Παϊσίου.
2. Ιερέας έθεσε σε προσκύνημα
τις... πλαστικές παντόφλες του Γέροντα Παϊσίου. Πρόκειται για δύο
πλαστικές παντόφλες τοποθετημένες σε ξύλινη θήκη υπό
μορφή λειψανοθήκης και μια εικόνα του Αγίου Παϊσίου, που τοποθετήθηκαν σε τραπέζι σε ιερό ναό προκειμένου οι πιστοί να τα
προσκυνήσουν.
3.
Προσκύνημα σε ναό στα... γυαλιά του
Αγίου Παϊσίου.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ
ΟΙ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ. ΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΟΥΝ
ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ.
ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ (ΤΕΤΑΡΤΗ
12 ΙΟΥΛΙΟΥ 2017)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ:
1. Νεκρός σήμερα 51χρονος
σε εργατικό δυστύχημα στα Τρίκαλα.
2. Στα Γιαννιτσά αυτοκτόνησε σήμερα 42χρονη που ήταν απλήρωτη επί 15 μήνες…
ΜΙΑ ΑΠΟ
ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ
ΠΟΥ
ΕΚΤΙΝΑΧΤΗΚΑΝ ΟΙ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ
ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
ΕΚΤΙΝΑΧΤΗΚΑΝ ΟΙ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ
ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
ΣΙΜΟΝΕ
ΒΕΪΛ, Η ΓΑΛΛΟΕΒΡΑΙΑ
ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΕ ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΙΣ
ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ.
ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΕ ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΙΣ
ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ.
ΓΑΛΛΙΑ: Το σύστημα
τίμησε την γυναίκα που εξ αιτίας της κάθε χρόνο 200.000 άνθρωποι δεν βλέπουν το
φως της ημέρας
Κόκκινος Ουρανός
Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2017
Στις 30 Ιουνίου πέθανε στο Παρίσι η Simone Veil σε
ηλικία 89 ετών, μια «σπουδαία» γυναίκα που εξυμνήθηκε από τους υποστηρικτές των
αμβλώσεων και της προώθηση του νόμου που τις νομιμοποίησε το 1974 (μεταξύ των
οποίων ο Τσίπρας αλλά και Μητσοτάκης, που θρήνησε στο twitter για την «μεγάλη απώλεια»). Μια γυναίκα που καταδικάστηκε
από τους καθολικούς χριστιανούς στην Γαλλία για την υπεράσπιση της δολοφονίας
αθώων, για τη μείωση του γαλλικού
πληθυσμού μέσω της ανεύθυνης πρακτικής της κατ’ ευφημισμόν αποκαλούμενης
«εθελοντικής διακοπής της εγκυμοσύνης» (IVG). Με 200.000 εκτρώσεις ετησίως για σαράντα χρόνια,
ο συνολικός αριθμός των αμβλώσεων που πραγματοποιήθηκαν στη Γαλλία έφθασε περίπου στα 8 εκατομμύρια. Για τους
παραδοσιακούς Καθολικούς και πολλούς άλλους που αναγνωρίζουν την ανηθικότητα
αυτής της καταστροφής ανθρώπων (που αν στην θέση τους ήταν δέντρα θα είχαν
περισσότερους υποστηρικτές), δεν υπάρχει τίποτα αξιέπαινο στη συμβολή της Simone Veil στη γαλλική
κοινωνία.
Το 1974 η
εβραϊκής καταγωγής Veil ήταν υπουργός
Υγείας επί προεδρίας Βαλερί Ζισκάρ Ντεσταίν,
ενός άνδρα που ήρθε στην εξουσία με στόχο την «μεταρρύθμιση» και τον
«εκσυγχρονισμό» της γαλλικής κοινωνίας. Η επικίνδυνη πρακτική των αμβλώσεων
«από την πίσω πόρτα» θεωρήθηκε ως μια μορφή διάκρισης κατά των γυναικών και η Simone Veil πολέμησε για
να περάσει τον νόμο που νομιμοποίησε τις εκτρώσεις, αλλά μέσα σε περιορισμούς,
οι «επιπόλαιες αμβλώσεις» απαγορεύτηκαν. Περιορισμοί που σπάνια τηρήθηκαν, αφού
ποιος θα κρίνει εάν μια έκτρωση είναι «επιπόλαια» ή «σοβαρή»; Παρόλο που η Veil δεν
μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για την κατάχρηση του νόμου της, θα μπορούσε και θα
έπρεπε να έχει εκφράσει τις ανησυχίες της για τις συνέπειες που θα είχε στη
Γαλλία ο νόμος εάν χρησιμοποιείτο επανειλημμένα ως τρόπος για να γίνονται
αμβλώσεις κατά παραγγελία και για οποιαδήποτε περίσταση.
Σε αντίθεση με τη φεμινίστρια Evelyne Sullerot, η Simone Veil δεν εξέφρασε ποτέ τη λύπη της για τον αριθμό των αμβλώσεων. Ούτε αναγνώρισε ποτέ ότι, καθώς άλλαξαν τα ήθη στην κοινωνία, η έκτρωση έγινε το "πράσινο φως" για σεξ χωρίς φραγμούς και ευθύνες και συχνά οδήγησε σε δυστυχία πολλά κορίτσια. Και ότι, σε αντίθεση με τις προσδοκίες, η έκτρωση δεν έκανε ευκολότερες τις σχέσεις μεταξύ ανδρών και γυναικών, αλλά πιο προβληματικές. Γιατί ένας άντρας να πρέπει να ανησυχεί για την αγάπη και το γάμο εάν οι γυναίκες είναι ελεύθερες να «κάνουν ό, τι θέλουν με το σώμα τους» και αν δεν υπάρχουν συνέπειες ούτε για την σεξουαλική πράξη, ούτε για την πράξη της έκτρωσης;
Σε αντίθεση με τη φεμινίστρια Evelyne Sullerot, η Simone Veil δεν εξέφρασε ποτέ τη λύπη της για τον αριθμό των αμβλώσεων. Ούτε αναγνώρισε ποτέ ότι, καθώς άλλαξαν τα ήθη στην κοινωνία, η έκτρωση έγινε το "πράσινο φως" για σεξ χωρίς φραγμούς και ευθύνες και συχνά οδήγησε σε δυστυχία πολλά κορίτσια. Και ότι, σε αντίθεση με τις προσδοκίες, η έκτρωση δεν έκανε ευκολότερες τις σχέσεις μεταξύ ανδρών και γυναικών, αλλά πιο προβληματικές. Γιατί ένας άντρας να πρέπει να ανησυχεί για την αγάπη και το γάμο εάν οι γυναίκες είναι ελεύθερες να «κάνουν ό, τι θέλουν με το σώμα τους» και αν δεν υπάρχουν συνέπειες ούτε για την σεξουαλική πράξη, ούτε για την πράξη της έκτρωσης;
Ενώ ο
Νόμος Veil απομάκρυνε την
ευθύνη τόσο από τους άντρες όσο και από τις γυναίκες, η Simone Veil εξυμνήθηκε
με τον θάνατό της ως «η πιο αξιοθαύμαστη γυναίκα», τόσο από την αριστερά όσο
και την δεξιά. Μόνο οι καθολικοί και άλλοι με παρόμοιο ηθικό κώδικα
αντέδρασαν με βαθιά ανησυχία, αν όχι με τρόμο, για τις ανθρώπινες απώλειες που
όχι μόνο οδηγούν σε μείωση του πληθυσμού αλλά και ανοίγουν την πλημμυρίδα της μετανάστευσης ως
«αντικατάσταση» για τα παιδιά που δεν τα άφησαν ποτέ να γεννηθούν. Η Veil δεν
μίλησε ποτέ κατά της μαζικής μετανάστευσης, χωρίς αμφιβολία επειδή μια τέτοια
θέση θα ήταν «ρατσιστική» ή μπορεί να της θύμιζε το ναζισμό.
Ο Βαλερί Ζισκάρ Ντεσταίν διόρισε υπουργό
Υγείας την Simone Veil για τον ρητό σκοπό της επεξεργασίας ενός νόμου ο οποίος
θα νομιμοποιούσε τις αμβλώσεις. Κατά παρόμοιο τρόπο, το 2012, ο François Hollande διόρισε υπουργό Δικαιοσύνης την Christiane Taubira με σκοπό να
εγκρίνει νόμο που θα νομιμοποιούσε τον «γάμο» των ομοφυλόφιλων και την
υιοθεσία, με αποτέλεσμα εκατομμύρια καθολικοί και άλλοι να βγουν μαζικά και
δυναμικά στους δρόμους της Γαλλίας από τα τέλη του 2012 έως το 2014, σε μια
προσπάθεια να αναγκάσουν τον Hollande να πάρει πίσω
τον νόμο που «άλλαζε την φύση του γάμου», αλλά βέβαια ο νόμος πέρασε.
Να
πούμε βέβαια, ότι στις πρόσφατες προεδρικές εκλογές, το εβδομήντα ένα τοις
εκατό των Καθολικών ψήφισε τον Μακρόν! Έτσι,
εάν οι καθολικοί μπόρεσαν και βγήκαν στους δρόμους για να υπερασπιστούν την ζωή
και την οικογένεια, γιατί δεν μπόρεσαν (;) να ψηφίσουν τουλάχιστον έναν πιο
παραδοσιακό υποψήφιο;
Όπως
διαβάζουμε στην Wikipedia, η Simone Veil γεννήθηκε στη
Νίκαια στις 13 Ιουλίου 1927 ως Simone Annie Liline Jacob, κόρη της Yvonne Steinmetz και του André Jacob. Το
1944 συνελήφθη από τις γερμανικές αρχές μαζί με ολόκληρη την οικογένειά της και
απελάθηκαν στο Auschwitz-Birkenau. Στη συνέχεια μεταφέρθηκαν στο
Μπέργκεν-Μπέλσεν, όπου η μητέρα της πέθανε από τύφο λίγο πριν την απελευθέρωση
του στρατοπέδου στις 15 Απριλίου 1945. Ο πατέρας της και ο αδερφός της πέθαναν
επίσης. Παντρεύτηκε το 1946 τον Antoine Veil και έκανε τρεις γιους: τον Jean,
τον Claude-Nicolas και τον Pierre François. Ο Antoine Veil πέθανε στις 12
Απριλίου 2013, σε ηλικία 86 ετών. Η Veil, που ήταν δικηγόρος,
έγινε υπουργός Υγείας το 1993 υπό τον François Mitterrand. Από το 1979
έως το 1982 εξελέγη πρόεδρος του
Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και αργότερα προήγαγε ένα Σύνταγμα για την Ευρώπη και επιζητούσε θερμά την «ευρωπαϊκή
ολοκλήρωση».
Όσον
αφορά την Evelyne Sullerot, ( πέθανε τον
Απρίλιο του 2017) την φεμινίστρια συντρόφισσα
της Veil, που
αναφέρθηκε παραπάνω, ήταν συν-ιδρύτρια του “Planning familiale”, της
γαλλικής εκδοχής του Planned Parenthood και
ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου
άλλαξε τη θέση της και άσκησε κριτική σε διάφορα «προοδευτικά» θέματα όπως η αντισύλληψη, για την οποία είχε πει τα
εξής:
«Θέλαμε
να απελευθερώσουμε και να κάνουμε τις γυναίκες υπεύθυνες και να προωθήσουμε την
αρμονία στα ζευγάρια και στην
οικογένεια».
Η Sullerot παρατήρησε τον ολισθηρό δρόμου που πήρε το φεμινιστικό
κίνημα ώστε να μετατραπεί σε «πόλεμο
μεταξύ των δύο φύλων που είχε ως αποτέλεσμα την ακύρωση του ζευγαριού και την εξάλειψη του πατέρα». «Το κίνημα
απομακρύνθηκε, οι φεμινίστριες πήγαν πολύ μακριά, οικοδόμησαν τις απόψεις τους πάνω στο μίσος και την θυματοποίηση»,
και μιλούσαν μόνο για την επιθυμία τους
να κάνουν εκτρώσεις. Για την Sullerot, η αντισύλληψη
ήταν το «φάρμακο κατά του “κακού” που λέγεται άμβλωση». Ήταν ενάντια στο να
γίνει η αντισύλληψη κάτι το «σωστό» και εξέφρασε την λύπη της για το γεγονός
ότι η έκτρωση έγινε ένα «άλλο είδος αντισύλληψης», «το δικαίωμα για
καταστροφή».
Ποτέ
δεν ακούστηκαν τέτοια λόγια από την Veil. Η οποία
γνώρισε ένα σωρό εγκώμια και επαίνους. Και τι επαίνους! Τι τιμές! Είσοδο στην
Γαλλική Ακαδημία, Βραβείο Καρλομάγνου, βραβείο από το Συμβούλιο της Ευρώπης,
Λεγεώνα της Τιμής, κλπ ...
Με τον
θάνατό της, ένας σύλλογος που υπερασπίζεται την ζωή, ο “Droit de Naître” («Το
Δικαίωμα να Γεννηθείς») εξέδωσε αυτό το ανακοινωθέν:
(...)
Δεν ήταν μόνη σε αυτόν τον αγώνα, αλλά δέχτηκε να γίνει η εικόνα του, με τα
μέσα μαζικής ενημέρωσης να την κάνουν ένα είδος ‘αγίας της Δημοκρατίας’.
Αυτή η
‘αγιοποίηση’ από τα media έγινε ενώ ήταν
ακόμα ζωντανή. Τώρα που πέθανε αυτό μεγαλώνει, όπως συμβαίνει συχνά σε τέτοιες
περιπτώσεις. Υπάρχουν όμως και φωνές
που δεν την δίνουν καμία δοξολογία, ούτε καμία καταδίκη. Αυτές είναι οι φωνές των αμέτρητων παιδιών που
εξαλείφθηκαν νόμιμα, από ένα βράδυ τον Ιανουάριο του 1975.
Την
ημέρα εκείνη η νίκη της κυρίας Veil υπέγραψε την θανατική τους καταδίκη. Κατά τη στιγμή της ψηφοφορίας του νόμου, ο
αριθμός των αμβλώσεων στη Γαλλία εκτιμάτο σε 60.000 ετησίως. Σήμερα,
έχει ξεπεράσει τις 200.000 ετησίως. Νομιμοποιημένη, τετριμμένη και
μάλιστα προωθούμενη, η έκτρωση έχει γίνει ένα ‘ιερό δικαίωμα’, το
επίκεντρο μιας σέκτας της οποίας η κυρία Veil - μέσα
από τον καπνό του θυμιάματος - ήταν η αρχι-ιέρεια.
Τώρα, μακριά, πολύ μακριά από τις τιμές και τις δόξες αυτού του κόσμου, στέκεται αντιμέτωπη με τον Δικαστή της και τα
θύματά της. (...)
ΖΗΝΩΝ
ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
Υ.Γ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΟΙ ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΑ ΑΓΕΝΝΗΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΡΥΘΜΟ 350.000 ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΓΕΜΑΤΟΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΙΣΤΗ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΣΤΑΝΟ.
Πιστοί στο Αγρίνιο προσκύνησαν ένα κάστανο που είχε βράσει ο Αγιος Παΐσιος.
Παρουσία πλήθους πιστών, τελέσθηκε την περασμένη Τρίτη, Ιερά Αγρυπνία προς τιμήν του Παΐσιου του Αγιορείτη στον προαύλιο χώρο του Ναού του Αγίου Δημητρίου, στο Αγρίνιο.
Ο Παΐσιος είχε περάσει ως στρατιώτης από το Αγρίνιο εξ ου και τιμάται στη συγκεκριμένη πόλη. Το πλήθος που συγκεντρώθηκε είχε την ευκαιρία να προσκυνήσει μια εικόνα του Αγίου και λείψανά του, καθώς και ένα κάστανο… το οποίο ο Παΐσιος πριν από 27 χρόνια είχε δώσει σε ένα φοιτητή.
Σύμφωνα με την Ι.Μ. Αιτωλίας και Ακαρνανίας. τον Οκτώβριο του 1990, «ο Γέροντας Παΐσιος είχε δώσει ως ευλογία βρασμένα κάστανα σε μια ομάδα φοιτητών που τον είχε επισκεφθεί.
Ένας εκ των φοιτητών, ο οποίος τυγχάνει να είναι και ο ένας εκ των δύο Ιερέων που τέλεσαν την Αγρυπνία, φύλαξε το βρασμένο κάστανο που πήρε, το οποίο έως σήμερα, 27 χρόνια μετά, παραμένει κατά θαυμαστό τρόπο, αναλλοίωτο, ενώ ακούγεται (;) ακόμη και ο καρπός μέσα σε αυτό.
Έτσι, ακόμη και εκείνο το απλό γεγονός μαρτύρησε σε βάθος χρόνου, τη συνεχή παρουσία του Θεού, την οποία δυστυχώς κάποιοι, όχι μόνο την αρνούνται αλλά φθάνουν ακόμη και να εμπαίζουν».
Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΚΑΣΤΑΝΟ.
«Ο σκοπός που εκτέθηκε η ευλογία του Οσίου Παϊσίου, δεν είναι βεβαίως ειδωλολατρία αλλά τιμή στον Άγιο και ευλογία από αυτόν.
Όπως μας διδάσκει η Αγία Γραφή, ο Θεός αρνείται την ειδωλολατρία, αλλά σε πολλά χωρία ευλογεί εικόνες και σκεύη, ζητώντας από το λαό σεβασμό σε αυτά (όπως π.χ. στο βιβλίο Εξόδου στα κεφάλαια ΚΕ΄, 7-18 και ΚΣΤ΄, 1-3).
Επίσης, η 7η Οικουμενική Σύνοδος, επικυρώνοντας τη θεολογία του Αγίου Ιωάννη του Δαμασκηνού, εκφράζει ως δόγμα της Πίστης μας την τιμή εικόνων και αντικειμένων Αγίων. Βεβαίως η προσκύνηση τους, δε σημαίνει ότι λατρεύουμε τις εικόνες ή τα αντικείμενα ως ύλη, ούτε βεβαίως ότι λατρεύουμε τους Αγίους ως θεούς. Αντίθετα, τιμούμε τον Άγιο που είτε εικονίζεται στις εικόνες είτε στον οποίο ανήκουν τα αντικείμενα, όπως π.χ. η Τιμία Ζώνη της Παναγίας μας, η Τιμία Εσθήτα της, ο μανδύας του Αγίου Δημητρίου κ.α.
Η προσκύνηση εικόνων, λειψάνων και αντικειμένων των Αγίων, μας προσφέρει τη χάρη του Αγίου Πνεύματος που είχαν οι Άγιοι, η οποία με τη σειρά της μας προσφέρεται είτε ως ευλογία και εσωτερική χαρά είτε ως προστασία είτε πολλές φορές ως θαύμα. Κάθε αντικείμενο λοιπών των Αγίων, έχει εμποτιστεί με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος που είχαν και οι ίδιοι. Να θυμηθούμε:
Τα ενδύματα του Χριστού, που θαυματουργούσαν με το να εξέρχεται δύναμη εξ αυτών, όπως στη θεραπεία της αιμορροούσας γυναικός.
Το ραβδί του Μωυσή, που άνοιξε την Ερυθρά Θάλασσα.
Το χάλκινο φίδι, με το οποίο, ως σύμβολο του Σταυρού, θεραπεύονταν οι Ισραηλίτες στην έρημο.
Η λιτανεία της Κιβωτού της Διαθήκης, με την οποία έπεσαν τα τείχη της Ιεριχούς.
Η ευλογία του κτήματος του Αββεδαρά με την Κιβωτό της Διαθήκης: κατά τη μεταφορά της Κιβωτού της Διαθήκης, ο Οζά που προσπάθησε να την ακουμπήσει, έπεσε στη γη νεκρός. Φοβούμενος ο Δαυίδ, άφησε την Κιβωτό στο κτήμα του Αββεδαρά, το οποίο, εξαιτίας της παρουσίας της Κιβωτού, απέδωσε πολλαπλάσια παραγωγή, όχι μόνο σε σχέση με προηγούμενα έτη αλλά και σε σχέση με παραπλήσια κτήματα. Εξαιτίας του γεγονότος αυτού, πραγματοποιούνται λιτανείες των εικόνων Αγίων (όπως π.χ. η λιτανεία της εικόνας του Αγίου Χριστοφόρου στο Αγρίνιο), αλλά και η περιφορά των Επιταφίων, ώστε από τα αγιασμένα αντικείμενα να έρθει ευλογία στην περιοχή που λιτανεύονται.
Ρούχα Αγίων, τα οποία θαυματούργησαν πάνω σε ασθενείς θεραπεύοντάς τους, όπως ο μανδύας του Αγίου Δημητρίου. Υπάρχει πληθώρα αναφορών που συνόδευαν το μαρτύριο του Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη.
Ακόμη και ο ίσκιος του Αποστόλου Πέτρου, όταν σκέπασε δαιμονισμένο, αυτός θεραπεύθηκε, όπως αναφέρεται στις Πράξεις των Αποστόλων. Έτσι, ακόμη και η σκιά του Αγίου, που δεν είναι καν ύλη αλλά απουσία φωτός, έκανε θαύματα.
Για τους λόγους αυτούς, προσκυνούμε τα λείψανα, τα αντικείμενα και τις εικόνες των Αγίων. Όχι γιατί τους λατρεύουμε ως θεούς, όπως κακόβουλα κάποιοι ισχυρίζονται και κατηγορούν τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, αλλά για ευλογία και προστασία.
Ο Όσιος Παΐσιος έχει ιδιαιτέρως αγκαλιαστεί και αγαπηθεί από όλους τους Έλληνες όχι μόνο επειδή είναι σύγχρονός μας και πολλοί έχουν συνομιλήσει μαζί του αλλά και επειδή εκφράζει με το βίο και με το λόγο του τη Ρωμιοσύνη, την ενότητα δηλαδή του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας. Δυστυχώς ορισμένοι ενοχλούνται ακόμη και από τον πατριωτισμό που επέδειχνε ο Όσιος Παΐσιος, δήθεν θεωρώντας ότι ένας Άγιος δε δικαιούται να αγαπάει την πατρίδα του.
Ο Όσιος Παΐσιος εξέφρασε κατά το βίο του τις αξίες με τις οποίες ο λαός μας έχει γαλουχηθεί, ενώ χάρη σε αυτόν, πολλοί άνθρωποι αναβίωσαν τις αξίες αυτές μέσα στις οικογένειές τους. Για αυτό, κάποιοι, πολέμιοι της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού, διέδωσαν κάποιες φαιδρές ιστορίες για το πρόσωπό του, οι οποίες κατέρρευσαν όντας παντελώς ανυπόστατες.
Άλλωστε, πρόσφατοι ψευδέστατοι σχολιασμοί με ύβρεις και ανιστόρητους χαρακτηρισμούς προς το πρόσωπο του Αγίου από συγκεκριμένους δημοσιογραφικούς κύκλους του Αγρινίου, εκφράζουν τη φασιστική και ολοκληρωτική ιδεολογία, η οποία οριστικά έχει ηττηθεί σε όλον τον κόσμο, με τη δύναμη του Σταυρού και του Ευαγγελίου. Οι σχολιασμοί αυτοί συνθλίβονται από την αλήθεια, την ιστορία και τη συνείδηση του πιστού Ελληνικού λαού, ο οποίος περιμένει την εκπλήρωση των προφητειών του Αγίου».
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΟΙ ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΑ ΑΓΕΝΝΗΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΡΥΘΜΟ 350.000 ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΓΕΜΑΤΟΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΙΣΤΗ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΣΤΑΝΟ.
Πιστοί στο Αγρίνιο προσκύνησαν ένα κάστανο που είχε βράσει ο Αγιος Παΐσιος.
Παρουσία πλήθους πιστών, τελέσθηκε την περασμένη Τρίτη, Ιερά Αγρυπνία προς τιμήν του Παΐσιου του Αγιορείτη στον προαύλιο χώρο του Ναού του Αγίου Δημητρίου, στο Αγρίνιο.
Ο Παΐσιος είχε περάσει ως στρατιώτης από το Αγρίνιο εξ ου και τιμάται στη συγκεκριμένη πόλη. Το πλήθος που συγκεντρώθηκε είχε την ευκαιρία να προσκυνήσει μια εικόνα του Αγίου και λείψανά του, καθώς και ένα κάστανο… το οποίο ο Παΐσιος πριν από 27 χρόνια είχε δώσει σε ένα φοιτητή.
Σύμφωνα με την Ι.Μ. Αιτωλίας και Ακαρνανίας. τον Οκτώβριο του 1990, «ο Γέροντας Παΐσιος είχε δώσει ως ευλογία βρασμένα κάστανα σε μια ομάδα φοιτητών που τον είχε επισκεφθεί.
Ένας εκ των φοιτητών, ο οποίος τυγχάνει να είναι και ο ένας εκ των δύο Ιερέων που τέλεσαν την Αγρυπνία, φύλαξε το βρασμένο κάστανο που πήρε, το οποίο έως σήμερα, 27 χρόνια μετά, παραμένει κατά θαυμαστό τρόπο, αναλλοίωτο, ενώ ακούγεται (;) ακόμη και ο καρπός μέσα σε αυτό.
Έτσι, ακόμη και εκείνο το απλό γεγονός μαρτύρησε σε βάθος χρόνου, τη συνεχή παρουσία του Θεού, την οποία δυστυχώς κάποιοι, όχι μόνο την αρνούνται αλλά φθάνουν ακόμη και να εμπαίζουν».
Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΚΑΣΤΑΝΟ.
«Ο σκοπός που εκτέθηκε η ευλογία του Οσίου Παϊσίου, δεν είναι βεβαίως ειδωλολατρία αλλά τιμή στον Άγιο και ευλογία από αυτόν.
Όπως μας διδάσκει η Αγία Γραφή, ο Θεός αρνείται την ειδωλολατρία, αλλά σε πολλά χωρία ευλογεί εικόνες και σκεύη, ζητώντας από το λαό σεβασμό σε αυτά (όπως π.χ. στο βιβλίο Εξόδου στα κεφάλαια ΚΕ΄, 7-18 και ΚΣΤ΄, 1-3).
Επίσης, η 7η Οικουμενική Σύνοδος, επικυρώνοντας τη θεολογία του Αγίου Ιωάννη του Δαμασκηνού, εκφράζει ως δόγμα της Πίστης μας την τιμή εικόνων και αντικειμένων Αγίων. Βεβαίως η προσκύνηση τους, δε σημαίνει ότι λατρεύουμε τις εικόνες ή τα αντικείμενα ως ύλη, ούτε βεβαίως ότι λατρεύουμε τους Αγίους ως θεούς. Αντίθετα, τιμούμε τον Άγιο που είτε εικονίζεται στις εικόνες είτε στον οποίο ανήκουν τα αντικείμενα, όπως π.χ. η Τιμία Ζώνη της Παναγίας μας, η Τιμία Εσθήτα της, ο μανδύας του Αγίου Δημητρίου κ.α.
Η προσκύνηση εικόνων, λειψάνων και αντικειμένων των Αγίων, μας προσφέρει τη χάρη του Αγίου Πνεύματος που είχαν οι Άγιοι, η οποία με τη σειρά της μας προσφέρεται είτε ως ευλογία και εσωτερική χαρά είτε ως προστασία είτε πολλές φορές ως θαύμα. Κάθε αντικείμενο λοιπών των Αγίων, έχει εμποτιστεί με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος που είχαν και οι ίδιοι. Να θυμηθούμε:
Τα ενδύματα του Χριστού, που θαυματουργούσαν με το να εξέρχεται δύναμη εξ αυτών, όπως στη θεραπεία της αιμορροούσας γυναικός.
Το ραβδί του Μωυσή, που άνοιξε την Ερυθρά Θάλασσα.
Το χάλκινο φίδι, με το οποίο, ως σύμβολο του Σταυρού, θεραπεύονταν οι Ισραηλίτες στην έρημο.
Η λιτανεία της Κιβωτού της Διαθήκης, με την οποία έπεσαν τα τείχη της Ιεριχούς.
Η ευλογία του κτήματος του Αββεδαρά με την Κιβωτό της Διαθήκης: κατά τη μεταφορά της Κιβωτού της Διαθήκης, ο Οζά που προσπάθησε να την ακουμπήσει, έπεσε στη γη νεκρός. Φοβούμενος ο Δαυίδ, άφησε την Κιβωτό στο κτήμα του Αββεδαρά, το οποίο, εξαιτίας της παρουσίας της Κιβωτού, απέδωσε πολλαπλάσια παραγωγή, όχι μόνο σε σχέση με προηγούμενα έτη αλλά και σε σχέση με παραπλήσια κτήματα. Εξαιτίας του γεγονότος αυτού, πραγματοποιούνται λιτανείες των εικόνων Αγίων (όπως π.χ. η λιτανεία της εικόνας του Αγίου Χριστοφόρου στο Αγρίνιο), αλλά και η περιφορά των Επιταφίων, ώστε από τα αγιασμένα αντικείμενα να έρθει ευλογία στην περιοχή που λιτανεύονται.
Ρούχα Αγίων, τα οποία θαυματούργησαν πάνω σε ασθενείς θεραπεύοντάς τους, όπως ο μανδύας του Αγίου Δημητρίου. Υπάρχει πληθώρα αναφορών που συνόδευαν το μαρτύριο του Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη.
Ακόμη και ο ίσκιος του Αποστόλου Πέτρου, όταν σκέπασε δαιμονισμένο, αυτός θεραπεύθηκε, όπως αναφέρεται στις Πράξεις των Αποστόλων. Έτσι, ακόμη και η σκιά του Αγίου, που δεν είναι καν ύλη αλλά απουσία φωτός, έκανε θαύματα.
Για τους λόγους αυτούς, προσκυνούμε τα λείψανα, τα αντικείμενα και τις εικόνες των Αγίων. Όχι γιατί τους λατρεύουμε ως θεούς, όπως κακόβουλα κάποιοι ισχυρίζονται και κατηγορούν τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, αλλά για ευλογία και προστασία.
Ο Όσιος Παΐσιος έχει ιδιαιτέρως αγκαλιαστεί και αγαπηθεί από όλους τους Έλληνες όχι μόνο επειδή είναι σύγχρονός μας και πολλοί έχουν συνομιλήσει μαζί του αλλά και επειδή εκφράζει με το βίο και με το λόγο του τη Ρωμιοσύνη, την ενότητα δηλαδή του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας. Δυστυχώς ορισμένοι ενοχλούνται ακόμη και από τον πατριωτισμό που επέδειχνε ο Όσιος Παΐσιος, δήθεν θεωρώντας ότι ένας Άγιος δε δικαιούται να αγαπάει την πατρίδα του.
Ο Όσιος Παΐσιος εξέφρασε κατά το βίο του τις αξίες με τις οποίες ο λαός μας έχει γαλουχηθεί, ενώ χάρη σε αυτόν, πολλοί άνθρωποι αναβίωσαν τις αξίες αυτές μέσα στις οικογένειές τους. Για αυτό, κάποιοι, πολέμιοι της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού, διέδωσαν κάποιες φαιδρές ιστορίες για το πρόσωπό του, οι οποίες κατέρρευσαν όντας παντελώς ανυπόστατες.
Άλλωστε, πρόσφατοι ψευδέστατοι σχολιασμοί με ύβρεις και ανιστόρητους χαρακτηρισμούς προς το πρόσωπο του Αγίου από συγκεκριμένους δημοσιογραφικούς κύκλους του Αγρινίου, εκφράζουν τη φασιστική και ολοκληρωτική ιδεολογία, η οποία οριστικά έχει ηττηθεί σε όλον τον κόσμο, με τη δύναμη του Σταυρού και του Ευαγγελίου. Οι σχολιασμοί αυτοί συνθλίβονται από την αλήθεια, την ιστορία και τη συνείδηση του πιστού Ελληνικού λαού, ο οποίος περιμένει την εκπλήρωση των προφητειών του Αγίου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.