ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ: «ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ»; ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Προσέξτε πως θέτει το θέμα η, εβραϊκών συμφερόντων, "Ουάσινγκτον Τάιμς". Οι εβραίοι και ο τύπος τους πάντα έτσι δουλεύουν. Ποτέ δεν λένε κάτι που επιθυμούν διακαώς φωναχτά οι ίδιοι. Βρίσκουν ένα ηλίθιο πίθηκο, (εδώ μια ανόητη λατινοαμερικάνα), και αφού του πατήσουν το κουμπί, ξερνάει με το αζημίωτο, ότι θέλουν αυτοί να πουν.
"ΟΙ ΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ".
Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Σύμφωνα με μελέτες που έχουν γίνει στα
Πανεπιστήμια του Reading της Μεγάλης Βρετανίας, αλλά και του Μουσείου Φυσικής
Ιστορίας του Λονδίνου, ορισμένοι άνθρωποι έχουν μια έμφυτη ικανότητα να τολμούν, να
αποφασίζουν, να χρησιμοποιούν διάφορα μέσα για να μετακινούνται και να εφευρίσκουν νέες τεχνολογίες και νέες απόψεις. Να
αλλάζουν τόπους ή διανοητικές συνήθειες. Αυτό οφείλεται κυρίως σε ένα γονίδιο. Είναι το λεγόμενο “γονίδιο
της περιπέτειας” ή αλλιώς “γονίδιο της μετανάστευσης”. Ανιχνεύτηκε σε
προϊστορικούς ευρωπαίους, υπάρχει όμως και στους σημερινούς. Με
κάποιες γενετικές μεταλλάξεις, που όμως δεν αλλάζουν την ουσία και ίσως μας
έκαναν πιο “περιπετειώδεις”. Σε κάθε περίπτωση όμως, είναι το γονίδιο που
οδήγησε στις μεταναστεύσεις λαών και στις «μεταναστεύσεις του
πνεύματος», στην επιστήμη
και στην τεχνολογία. .
Σαν αντίλογο μπορεί να πει κάποιος ότι κάτι ανάλογο ισχύει και για τις μεταναστεύσεις στο ζωικό βασίλειο.
Η απάντηση δεν είναι μόνο ότι και ο άνθρωπος αποτελεί μέρος του “ζωικού” βασιλείου.
ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΠΛΑΤΩΝΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΛΕΥΚΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ...
Μέσα Ενημέρωσης από το Ηνωμένο Βασίλειο, παραθέτουν λεγόμενα από φοιτητές της Σχολής Ανατολικών και Αφρικανικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, που απαιτούν «η πλειοψηφία των φιλοσόφων για τα μαθήματα» να είναι από την Αφρική και την Ασία.
Μια δήλωση από την ένωση των μαθητών προσέθεσε ότι η απαγόρευση λευκών φιλοσόφων θα πρέπει να είναι μέρος μιας ευρύτερης εκστρατείας για την «απο-αποίκηση» του πανεπιστημίου και «την αντιμετώπιση της διαρθρωτικής και επιστημολογικής κληρονομιάς της αποικιοκρατίας».
«Λευκοί φιλόσοφοι» θα πρέπει να είναι στην εξεταστέα ύλη μόνο «εφόσον απαιτείται», και το έργο τους θα πρέπει να μελετηθεί από μια «κριτική σκοπιά» ανέφερε η δήλωση, όπως παρατέθηκε από βρετανικά μέσα ενημέρωσης.
«Για παράδειγμα, θα πρέπει να αναγνωριστεί το αποικιακό ιστορικό πλαίσιο στο οποίο οι λεγόμενοι φιλόσοφοι του Διαφωτισμού έγραψαν και έδρασαν», ανέφεραν οι φοιτητές.
Πολλοί μελετητές έχουν εξοργιστεί από τη απαίτηση, προειδοποιώντας ότι η κατάσταση θα μπορούσε να βγει εκτός ελέγχου.
«Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε μια ολόκληρη περιοχή της πνευματικής προσπάθειας χωρίς να έχει διερευνηθεί, και σαφώς δεν έχουν διερευνηθεί τι εννοούν με τον όρο λευκοί φιλόσοφοι» δήλωσε στην Daily Mail, ο Sir Roger Scruton.
«Αν νομίζουν ότι υπάρχει ένα πλαίσιο αποικιοκρατίας από το οποίο προέκυψε η "Κριτική του Καθαρού Λόγου" του Καντ, θα ήθελα να το ακούσω» πρόσθεσε.
Ο αντικαγκελάριος του Πανεπιστημίου του Μπάκιγχαμ, Sir Anthony Seldon, δήλωσε στην Daily Mail ότι μοιάζει με «έναν πραγματικό κίνδυνο, να βγει εκτός ελέγχου η πολιτική ορθότητα».
Γνώμες μέσα στο πανεπιστήμιο είναι επίσης διχασμένες. Η επικεφαλής του τμήματος Ανατολικών και Αφρικανικών Σπουδών , Erica Hunter, εξεπλάγη από τη δήλωση των φοιτητών, χαρακτηρίζοντάς την «μάλλον γελοία».
«Θα αντισταθούμε σθεναρά στη διαγραφή φιλοσόφων ή ιστορικών μόνο και μόνο επειδή είναι της μόδας», πρόσθεσε στον Telegraph.
Ωστόσο, η Δρ Ντέμπορα Τζόνστον, διοικητικό στέλεχος της σχολής, βλέπει την πρωτοβουλία των μαθητών να αμφισβητήσουν την εξεταστέα ύλη ως θετική, εξηγώντας ότι «ενημερωμένη και κριτική συζήτηση και αντιπαράθεση, σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών που διδάσκεται» είναι «ένα υγιεινό και κατάλληλο μέρος της ακαδημαϊκής επιχείρησης».
Μία καθηγήτρια του Πανεπιστημίου του Illinois θεωρεί πως τα μαθηματικά, η άλγεβρα και η γεωμετρία, διαιωνίζουν τα «προνόμια των λευκών», επειδή οι όροι είναι ελληνικοί και δίνουν στους Καυκάσιους, εύσημα που δεν αξίζουν σε σχέση με το αντικείμενο. Η Gutierrez γράφει πως η άλγεβρα και η γεωμετρία διαιωνίζουν τον ρατσισμό. Η Gutierrez ανησυχεί πως τα «προγράμματα μαθημάτων που δίνουν έμφαση σε όρους όπως το πυθαγόρειο θεώρημα διαιωνίζουν την αντίληψη πως τα μαθηματικά αναπτύχθηκαν από τους Έλληνες και άλλους Ευρωπαίους».
- The
Washington Times - Wednesday, October 25, 2017
Geometry, developed by ancient
Greeks, promotes ‘white privilege,’ U of Illinois prof claims
‘On many levels,
mathematics itself operates as Whiteness’ says Rochelle Gutierrez
Teaching the Pythagorean Theorem or pi in geometry class
perpetuates white privilege by giving the “perception that mathematics was largely
developed by Greeks and other Europeans.”
That’s what Rochelle
Gutierrez argues in her new anthology for math teachers, “Building Support
for Scholarly Practices in Mathematics Methods.”
The University of Illinois professor
says teachers must become more aware of the “politics that mathematics brings”
to society.
“On many levels, mathematics itself
operates as Whiteness,” Ms. Gutierrez
writes in the book, reported Campus Reform. “Who gets credit for doing and
developing mathematics, who is capable in mathematics, and who is seen as part
of the mathematical community is generally viewed as White.”
Mathematics also perpetuates white privilege
because the economy places a high value on abstract reasoning.
“If one is not viewed as mathematical,
there will always be a sense of inferiority that can be summoned,” Ms. Gutierrez.
Η ΑΛΓΕΒΡΑ ΚΑΙ Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ."ΟΙ ΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ".
Μία καθηγήτρια του Πανεπιστημίου του Illinois
θεωρεί πως τα μαθηματικά, η άλγεβρα και
η γεωμετρία, διαιωνίζουν τα «προνόμια των λευκών», επειδή οι όροι είναι
ελληνικοί και δίνουν στους Καυκάσιους, εύσημα
που δεν αξίζουν σε σχέση με το αντικείμενο.
Η καθηγήτρια Rochelle Gutierrez πιστεύει πως οι αξιολογήσεις πάνω στην μαθηματική επιδεξιότητα διαιωνίζουν τις διακρίσεις εις βάρος μειονοτικών φοιτητών, σε περίπτωση που έχουν χειρότερες επιδόσεις από τους λευκούς συμφοιτητές τους.
«Σε πολλά επίπεδα, τα μαθηματικά λειτουργούν ως «λευκότητα». Όποιος παίρνει τα εύσημα για την εφαρμογή και την εξέλιξη των μαθηματικών, όποιος είναι ικανός στα μαθηματικά και αυτό που αντιμετωπίζεται ως μέλος της μαθηματικής κοινότητας προβάλλεται γενικά ως λευκός», αναφέρει η καθηγήτρια.
Η Gutierrez γράφει πως η άλγεβρα και η γεωμετρία διαιωνίζουν τον ρατσισμό.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΩΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Η Gutierrez ανησυχεί πως τα «προγράμματα μαθημάτων που δίνουν έμφαση σε όρους όπως το πυθαγόρειο θεώρημα διαιωνίζουν την αντίληψη πως τα μαθηματικά αναπτύχθηκαν από τους Έλληνες και άλλους Ευρωπαίους».
Η καθηγήτρια Rochelle Gutierrez πιστεύει πως οι αξιολογήσεις πάνω στην μαθηματική επιδεξιότητα διαιωνίζουν τις διακρίσεις εις βάρος μειονοτικών φοιτητών, σε περίπτωση που έχουν χειρότερες επιδόσεις από τους λευκούς συμφοιτητές τους.
«Σε πολλά επίπεδα, τα μαθηματικά λειτουργούν ως «λευκότητα». Όποιος παίρνει τα εύσημα για την εφαρμογή και την εξέλιξη των μαθηματικών, όποιος είναι ικανός στα μαθηματικά και αυτό που αντιμετωπίζεται ως μέλος της μαθηματικής κοινότητας προβάλλεται γενικά ως λευκός», αναφέρει η καθηγήτρια.
Η Gutierrez γράφει πως η άλγεβρα και η γεωμετρία διαιωνίζουν τον ρατσισμό.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΩΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Η Gutierrez ανησυχεί πως τα «προγράμματα μαθημάτων που δίνουν έμφαση σε όρους όπως το πυθαγόρειο θεώρημα διαιωνίζουν την αντίληψη πως τα μαθηματικά αναπτύχθηκαν από τους Έλληνες και άλλους Ευρωπαίους».
ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΣΗΜΕΡΑ "Ο ΤΖΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ";
Όπως γνωρίζουν ήδη οι ειδικοί το επίπεδο των σπουδών στα αμερικανικά πανεπιστήμια πέφτει και η συνολική συνεισφορά των αμερικανών στις επιστημονικές έρευνες παγκοσμίως μειώνεται. Στα σχολεία προσπαθώντας οι δάσκαλοι να διδάξουν στις "μειονότητες" ρίχνουν ακόμη περισσότερο το επίπεδο των σπουδών. Γράφονται σήμερα στις ΗΠΑ βιβλία με τίτλο: «Γιατί ο Τζων δεν μπορεί να προσθέσει».
Όπως γνωρίζουν ήδη οι ειδικοί το επίπεδο των σπουδών στα αμερικανικά πανεπιστήμια πέφτει και η συνολική συνεισφορά των αμερικανών στις επιστημονικές έρευνες παγκοσμίως μειώνεται. Στα σχολεία προσπαθώντας οι δάσκαλοι να διδάξουν στις "μειονότητες" ρίχνουν ακόμη περισσότερο το επίπεδο των σπουδών. Γράφονται σήμερα στις ΗΠΑ βιβλία με τίτλο: «Γιατί ο Τζων δεν μπορεί να προσθέσει».
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ
ΠΕΘΑΙΝΕΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΣΤΑ
ΑΓΓΛΟΦΩΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ
ΤΟΥ 1960;
Ο μεθοδευμένος Θάνατος της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ κλασικής παιδείας στην Δύση και η αποκατάσταση της ελληνικής σοφίας.
ΑΓΓΛΟΦΩΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ
ΤΟΥ 1960;
Ο μεθοδευμένος Θάνατος της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ κλασικής παιδείας στην Δύση και η αποκατάσταση της ελληνικής σοφίας.
"Ο Έζρα Πάουντ, ο εβραϊκός
ακτιβισμός
και η μάχη για την πολιτισμική μνήμη"
Άρθρο του Andrew Joyce, Ph.D. on November 18, 2016
και η μάχη για την πολιτισμική μνήμη"
Άρθρο του Andrew Joyce, Ph.D. on November 18, 2016
"Μεταξύ της δεκαετίας του ‘20 και του ’50 έλαβε χώρα στα πανεπιστήμια της Δύσης μια υπόγεια
σύγκρουση, που έμελλε να λάβει τέλος με
τους Εβραίους διανοούμενους σαν τον Weiss και τον Menand να κατακλύζουν τις
ηγετικές θέσεις στα κορυφαία πανεπιστήμια της Ivy League, και άλλους
εβραίους διανοούμενους σαν τον Kazin να κυριαρχούν στις κυριότερες
λεωφόρους της κριτικής. Eτσι
σήμερα μέσα στα
ελίτ τμήματα της Αγγλικής λογοτεχνίας των Δυτικών
πανεπιστημίων υπάρχει μία πανίσχυρη παρουσία ενός Εβραϊκού μπλοκ, το οποίο
προωθεί μόνο Εβραϊκά συμφέροντα, περιθωριοποιώντας κάποιον «αντι-Σημίτη» και όποιο λογοτεχνικό
ρεύμα σπιλώνεται ως «αντι-Σημιτικό». Μία ομάδα περιτετμημένων, που διακατέχεται από εμφανή εχθροπάθεια
απέναντι σε πολιτιστικές μορφές, συμφέροντα και την κληρονομιά των Λευκών
Ευρωπαίων αυτή την στιγμή κυριαρχεί στα ανώτατα κλιμάκια της
αμερικανικής κουλτούρας. Μέσω της
Εβραϊκής κυριαρχίας πάνω στα κυριότερα «πόστα» του πολιτισμού οι Εβραίοι
ακαδημαϊκοί είναι φανατικά
εχθρικοί σε μεγάλο μέρος του Κανόνα της Αγγλόφωνης Λογοτεχνίας".
Δρ Άντριου Τζόϋς – (Andrew Joyce Ph D)
Δρ Άντριου Τζόϋς – (Andrew Joyce Ph D)
ΤΟ ΓΟΝΙΔΙΟ
ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ
Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Η επιθυμία σου να ψάχνεις νέες γνώσεις και
να ταξιδεύεις διαρκώς, ίσως είναι
γραμμένη στα γονίδιά σου. Σύμφωνα με ένα πρόσφατο άρθρο, που δημοσιεύτηκε στο
Conde Nast Traveler, περίπου
το 20% του ευρωπαϊκού πληθυσμού διαθέτει το λεγόμενο «γονίδιο της έρευνας και περιπλάνησης»,
το DRD4-7R, το οποίο ελέγχοντας τα επίπεδα ντοπαμίνης στον εγκέφαλο, δημιουργεί στον
κάτοχό του την παρόρμηση να πάρει τη βαλίτσα του και να ξεκινήσει για μια νέα
περιπέτεια, ίσως μία περιπέτεια ψυχολογική,
μία περιπέτεια ανακαλύψεων και έρευνας,
μία περιπέτεια απόκτησης νέων γνώσεων, την παρόρμηση για εφαρμογή καινοτομιών.
Η ντοπαμίνη, η
ορμόνη του εγκεφάλου που συνδέεται με το DRD4-7R, σου προκαλεί ένα
αίσθημα ανικανοποίητου και σε κάνει να θέλεις όλο και περισσότερα «ταξίδια», σωματικά ή διανοητικά.
Γενετικές μεταλλάξεις
στο ανθρώπινο γονιδίωμα
έκαναν πιο ερευνητικές και περιπετειώδεις τις ευρωπαϊκές
ράτσες.
Το
αποκαλούμενο γονίδιο της «αναζήτησης της καινοτομίας», το DRD4-7R, είναι πιο κοινό
στους πληθυσμούς που μετανάστευσαν πιο γρήγορα και πιο μακριά από την Αφρική.
Η σκληρή πίεση
της επιλογής, μέσω του κλίματος και των περιπλανήσεων των ευρωπαϊκών λαών, διαμόρφωσε
με αποφασιστικό τρόπο
όλες τις ανώτερες
ψυχοπνευματικές τους ικανότητες και
αύξησε πολύ την
χωρητικότητα της μνήμης τους.
“Κανένα άλλο
θηλαστικό δεν αρέσκεται στο να μετακινείται τόσο συχνά όσο ο άνθρωπος”,
αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γερμανός ανθρωπολόγος, Svante Paabo. “Περνάμε τα
σύνορα, ελκόμαστε από εδάφη ξένα από τα δικά μας. Κανένα ζώο δεν υιοθετεί
τέτοιες συμπεριφορές, αλλά όπως παρατηρείται, ούτε και όλοι οι άνθρωποι. Οι
Νεάντερταλ για παράδειγμα, ποτέ δεν είχαν ροπή για εξάπλωση. Από την άλλη
ωστόσο, από το να επιχειρούμε τα πρώτα θαλάσσια ταξίδια βρεθήκαμε να πηγαίνουμε
στον Άρη. Η ανθρώπινη περιέργεια για την εξερεύνηση του κόσμου δεν εξαντλείται
ποτέ. Γιατί;”.
Σαν αντίλογο μπορεί να πει κάποιος ότι κάτι ανάλογο ισχύει και για τις μεταναστεύσεις στο ζωικό βασίλειο.
Η απάντηση δεν είναι μόνο ότι και ο άνθρωπος αποτελεί μέρος του “ζωικού” βασιλείου.
Η ΟΔΥΣΣΕΙΑΚΗ
ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΡΑΤΣΑΣ
ΜΑΣ
Η απάντηση, όπως λέει και ο καθηγητής Chris Stringer του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου, βρίσκεται στον ίδιο τον άνθρωπο, που ξεχωρίζει από τα ζώα, επειδή δεν μεταναστεύει απλώς για την απλή επιβίωση, αλλά επειδή διακατέχεται από το “ανθρώπινο πνεύμα” που τον οδηγεί στο να αναζητά συνεχώς την κορυφή και να πατά κάθε φορά ψηλότερα.
Η απάντηση, όπως λέει και ο καθηγητής Chris Stringer του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου, βρίσκεται στον ίδιο τον άνθρωπο, που ξεχωρίζει από τα ζώα, επειδή δεν μεταναστεύει απλώς για την απλή επιβίωση, αλλά επειδή διακατέχεται από το “ανθρώπινο πνεύμα” που τον οδηγεί στο να αναζητά συνεχώς την κορυφή και να πατά κάθε φορά ψηλότερα.
ΘΕΛΟΥΝ
ΤΗΝ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ
ΡΑΤΣΑΣ. ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ
ΓΟΝΙΔΙΑΚΟ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΣΜΟ.
ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ
ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΗΝ
ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΓΙΑ
ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΜΕ
ΤΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΡΟΠΟ
ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ.
O
Jim Lewis και ο Jim Springer είναι δύο δίδυμα αδέλφια που πέντε εβδομάδων
υιοθετήθηκαν από διαφορετικές οικογένειες στο Ohio. Όταν μετά από 39 χρόνια συναντήθηκαν για πρώτη φορά οι ομοιότητες
ήταν εκπληκτικές. Πέρα από το ευνόητο γεγονός ότι και οι δύο είχαν τα ίδια
χαρακτηριστικά, ίδιο βάρος και ίδιο ύψος, διαπιστώθηκε πως μιλούσαν το ίδιο,
έκαναν τις ίδιες χειρονομίες, κάπνιζαν τα ίδια τσιγάρα, έπιναν την ίδια μπίρα,
οδηγούσαν το ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου και πήγαιναν στην ίδια περιοχή της
Florida για διακοπές.
Kαι
οι δύο λάτρευαν τους αγώνες αυτοκινήτων και μισούσαν το baseball. Kαι οι δύο
είχαν παντρευτεί γυναίκες με το όνομα Linda, χώρισαν και ξαναπαντρεύτηκαν
γυναίκες με το όνομα Betty. Και οι δύο είχαν υψηλή πίεση, υπέφεραν από
ημικρανίες και είχαν κάνει βασεκτομή. Kαι οι δύο έτρωγαν τα νύχια τους. Tα
καρδιογραφήματά τους και τα εγκεφαλογραφήματά τους ήταν σχεδόν πανομοιότυπα,
έπιαναν τους ίδιους βαθμούς στα IQ tests και τα ψυχολογικά τεστ προσωπικότητας
ήταν τόσο όμοια σαν να τα έκανε ο ίδιος άνθρωπος δύο φορές.
Oι
δύο Jim έχουν το ίδιο γονιδιακό χάρτη, αλλά μεγάλωσαν σε διαφορετικές οικογένειες.
Eίναι ένα εκπληκτικό παράδειγμα για εκείνους που υποστηρίζουν ότι τα γονίδιά
μας είναι η μοίρα μας.
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΠΛΑΤΩΝΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΛΕΥΚΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ...
Φοιτητές της Σχολής Ανατολικών και Αφρικανικών Σπουδών, απαιτούν «η πλειοψηφία των φιλοσόφων για τα μαθήματα» να είναι από την Αφρική και την Ασία επειδή οι λευκοί φιλόσοφοι πρεσβεύουν την αποικιοκρατία
Φοιτητές από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, απαιτούν, στοχαστές όπως ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης, ο Βολταίρος, και ο Καντ να διαγραφούν από την εξεταστέα ύλη... επειδή είναι λευκοί!Μέσα Ενημέρωσης από το Ηνωμένο Βασίλειο, παραθέτουν λεγόμενα από φοιτητές της Σχολής Ανατολικών και Αφρικανικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, που απαιτούν «η πλειοψηφία των φιλοσόφων για τα μαθήματα» να είναι από την Αφρική και την Ασία.
Μια δήλωση από την ένωση των μαθητών προσέθεσε ότι η απαγόρευση λευκών φιλοσόφων θα πρέπει να είναι μέρος μιας ευρύτερης εκστρατείας για την «απο-αποίκηση» του πανεπιστημίου και «την αντιμετώπιση της διαρθρωτικής και επιστημολογικής κληρονομιάς της αποικιοκρατίας».
«Λευκοί φιλόσοφοι» θα πρέπει να είναι στην εξεταστέα ύλη μόνο «εφόσον απαιτείται», και το έργο τους θα πρέπει να μελετηθεί από μια «κριτική σκοπιά» ανέφερε η δήλωση, όπως παρατέθηκε από βρετανικά μέσα ενημέρωσης.
«Για παράδειγμα, θα πρέπει να αναγνωριστεί το αποικιακό ιστορικό πλαίσιο στο οποίο οι λεγόμενοι φιλόσοφοι του Διαφωτισμού έγραψαν και έδρασαν», ανέφεραν οι φοιτητές.
Πολλοί μελετητές έχουν εξοργιστεί από τη απαίτηση, προειδοποιώντας ότι η κατάσταση θα μπορούσε να βγει εκτός ελέγχου.
«Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε μια ολόκληρη περιοχή της πνευματικής προσπάθειας χωρίς να έχει διερευνηθεί, και σαφώς δεν έχουν διερευνηθεί τι εννοούν με τον όρο λευκοί φιλόσοφοι» δήλωσε στην Daily Mail, ο Sir Roger Scruton.
«Αν νομίζουν ότι υπάρχει ένα πλαίσιο αποικιοκρατίας από το οποίο προέκυψε η "Κριτική του Καθαρού Λόγου" του Καντ, θα ήθελα να το ακούσω» πρόσθεσε.
Ο αντικαγκελάριος του Πανεπιστημίου του Μπάκιγχαμ, Sir Anthony Seldon, δήλωσε στην Daily Mail ότι μοιάζει με «έναν πραγματικό κίνδυνο, να βγει εκτός ελέγχου η πολιτική ορθότητα».
Γνώμες μέσα στο πανεπιστήμιο είναι επίσης διχασμένες. Η επικεφαλής του τμήματος Ανατολικών και Αφρικανικών Σπουδών , Erica Hunter, εξεπλάγη από τη δήλωση των φοιτητών, χαρακτηρίζοντάς την «μάλλον γελοία».
«Θα αντισταθούμε σθεναρά στη διαγραφή φιλοσόφων ή ιστορικών μόνο και μόνο επειδή είναι της μόδας», πρόσθεσε στον Telegraph.
Ωστόσο, η Δρ Ντέμπορα Τζόνστον, διοικητικό στέλεχος της σχολής, βλέπει την πρωτοβουλία των μαθητών να αμφισβητήσουν την εξεταστέα ύλη ως θετική, εξηγώντας ότι «ενημερωμένη και κριτική συζήτηση και αντιπαράθεση, σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών που διδάσκεται» είναι «ένα υγιεινό και κατάλληλο μέρος της ακαδημαϊκής επιχείρησης».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.