Τον Νικηταρά τον
τουρκοφάγο, που απελευθέρωσε
την Ελλάδα, το «ελληνικό» κράτος
των πρακτόρων πολιτικών, τον φυλάκισε
στο Παλαμήδι και στις
φυλακές της Αίγινας (βάσει ανυπόστατων
κατηγοριών) και όταν τον αποφυλάκισε το 1841, του
επέτρεψε να ζητιανεύει έξω από τις
εκκλησίες. Οκτώ χρόνια αργότερα, ο Νικηταράς ο
τουρκοφάγος πέθανε ξεχασμένος και πάμφτωχος.
ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΚΚΑΛΑ ΣΚΥΛΩΝ;
Η ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ TΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ - ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ "ΑΓΙΑ ΛΕΙΨΑΝΑ" ΠΟΥ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΣΑΝ ΚΟΚΚΑΛΑ ΣΚΥΛΩΝ (!), ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΣΕ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ - ΕΚΤΡΩΣΗ (350.000 ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΠΡΩΤΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ).
Ὁ δικός μου Ἅγιος… από την Φιλονόη. 24 Μαρτίου 2018 ἀπὸ τὸν Δικαίαρχος, Ἀλικᾶκος Δημήτρης.
Η Αγία Βαρβάρα, που πρό-πέρυσι περιέφεραν τα
λείψανά της με τιμές αρχηγού κράτους, έζησε τον 3 αι. μ.Χ. κάπου στον Λίβανο.
Μωρέ μπράβο! Δεκαεπτά αιώνες και δεν έχει χαθεί ούτε κόκκαλο!
Ο Νικηταράς (Νικήτας Σταματελόπουλος ή
Τουρκοφάγος), ο άνθρωπος που ελευθέρωσε την πατρίδα, ο αγνός ήρωας που πέθανε
τυφλός και πάμπτωχος, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑΦΟ. Ούτε κάποιος γνωρίζει πού είναι τα οστά
του. Χάθηκαν!
«Αρχικά ετάφη δίπλα στον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη
στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών. Ωστόσο, φαίνεται πως ο θάνατος της γυναίκας και των
παιδιών του και η έλλειψη στενών συγγενών και αμέσων απογόνων στάθηκε αφορμή να
μην ενδιαφερθεί κάποιος και έκτοτε αγνοείται ο τάφος» (Νίκος Γιαννόπουλος –
ιστορικός).
(Μόλις διάβασες γιατί η Ελλάδα έχει πάρει
αυτή την στράτα)
Αυτός είναι ο δικός μου άγιος.
Τι
έλεγε ο επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης για τα λείψανα που δωρίζουν στους έλληνες
ορθόδοξους χριστιανούς οι παπικοί:
«Τιμώ
τα λείψανα! Αλλά τιμώ τα λείψανα τα αληθινά. Διότι δεν θέλω ποτέ, να μην
πάθωμεν ό,τι επάθαμεν μέσα στο Βατικανόν. Διότι
ξέρετε ότι τα υπόγεια του Βατικανού είναι γεμάτο από κόκκαλα, κόκκαλα ΔΗΘΕΝ
αγίων!
Ό,τι μάζεψαν χρόνια ολόκληρα κάτω στα υπόγεια του Βατικανού υπάρχουν τα λείψανα ποικίλων ψευδών και αγίων, έχομεν υπόνοιαν σοβαρά ότι ο πάπας κρατάει τα πραγματικά λείψανα και μας δίδει τα ψευδή λείψανα διά να μας απατήση. Κάτι επ΄αυτού, κάτι επ’ αυτού, δεν θέλω να σκανδαλίσω τας ψυχάς σας, διότι μια ψυχή που πιστεύει, και αν ακόμα το λείψανον δεν είναι πραγματικόν, εάν πιστεύει εις το λείψανον, έχει την χάρι του θεού. Αλλά δεν θέλω να γίνωμεν θύματα απάτης του Βατικανού το οποίον αδειάζει τας αποθήκας του και σκορπίζει δεξιά κι αριστερά και κρατεί τα πραγματικά λείψανα! Κάτι επ’ αυτού, σπουδαίο , είπε ο Τωμαδάκης, ο καθηγητής της Φιλοσοφίας, ο οποίος εμέτρησε κάτω τας κεφαλάς και τας χείρας και απέδειξε ότι εκεί μέσα υπάρχει μία μεγάλη απάτη. Δι΄αυτό ημείς οι ορθόδοξοι, οι πραγματικώς, τιμώμεν τα λείψανα των αγίων, όπως είναι πραγματικόν λείψανον του αγίου Νεκταρίου, όπως είναι πραγματικόν λείψανον του αγίου Διονυσίου, όπως είναι πραγματικόν λείψανον του αγίου Σπυρίδωνος, όπως είναι πραγματικόν λείψανον του αγίου Γερασίμου, αλλά αμφιβάλλω για τα λείψανα, επαναλαμβάνω, τα οποία ξεφουρνίζουν τα υπόγεια του Βατικανού…».
Ό,τι μάζεψαν χρόνια ολόκληρα κάτω στα υπόγεια του Βατικανού υπάρχουν τα λείψανα ποικίλων ψευδών και αγίων, έχομεν υπόνοιαν σοβαρά ότι ο πάπας κρατάει τα πραγματικά λείψανα και μας δίδει τα ψευδή λείψανα διά να μας απατήση. Κάτι επ΄αυτού, κάτι επ’ αυτού, δεν θέλω να σκανδαλίσω τας ψυχάς σας, διότι μια ψυχή που πιστεύει, και αν ακόμα το λείψανον δεν είναι πραγματικόν, εάν πιστεύει εις το λείψανον, έχει την χάρι του θεού. Αλλά δεν θέλω να γίνωμεν θύματα απάτης του Βατικανού το οποίον αδειάζει τας αποθήκας του και σκορπίζει δεξιά κι αριστερά και κρατεί τα πραγματικά λείψανα! Κάτι επ’ αυτού, σπουδαίο , είπε ο Τωμαδάκης, ο καθηγητής της Φιλοσοφίας, ο οποίος εμέτρησε κάτω τας κεφαλάς και τας χείρας και απέδειξε ότι εκεί μέσα υπάρχει μία μεγάλη απάτη. Δι΄αυτό ημείς οι ορθόδοξοι, οι πραγματικώς, τιμώμεν τα λείψανα των αγίων, όπως είναι πραγματικόν λείψανον του αγίου Νεκταρίου, όπως είναι πραγματικόν λείψανον του αγίου Διονυσίου, όπως είναι πραγματικόν λείψανον του αγίου Σπυρίδωνος, όπως είναι πραγματικόν λείψανον του αγίου Γερασίμου, αλλά αμφιβάλλω για τα λείψανα, επαναλαμβάνω, τα οποία ξεφουρνίζουν τα υπόγεια του Βατικανού…».
Ποιός εγγυάται για την γνησιότητα αυτού του
λειψάνου;
Η Βενετία υπήρξε ο κύριος αποδέκτης των κλοπιμαίων λαφύρων των Σταυροφόρων από Κωνσταντινούπολη και Αγίους Τόπους, αλλά και διαμετακομιστικό κέντρο εμπορίας «αγίων λειψάνων», όπως π.χ. «αίματος του Χριστού», που «αναμιγνύεται με αλοιφές για το σώμα»:
Η Βενετία υπήρξε ο κύριος αποδέκτης των κλοπιμαίων λαφύρων των Σταυροφόρων από Κωνσταντινούπολη και Αγίους Τόπους, αλλά και διαμετακομιστικό κέντρο εμπορίας «αγίων λειψάνων», όπως π.χ. «αίματος του Χριστού», που «αναμιγνύεται με αλοιφές για το σώμα»:
Η μοναδική φωτογραφία της λειψανοθήκης (όταν
μεταφέρθηκε στην Ν. Υόρκη) υπάρχει σε σχετική ανάρτηση του Σανιδόπουλου του
Μεταφραστή.
http://www.johnsanidopoulos.com/2015/04/after-1000-years-saint-barbara-returns.html
http://www.johnsanidopoulos.com/2015/04/after-1000-years-saint-barbara-returns.html
Πώς θα έλθη το ιερό λείψανο από την Βενετία
μέχρι το Αιγάλεω; Ασυνόδευτο ή συνοδευμένο από Παπικούς «κληρικούς»;
Γιατί ο Φαναρίου Αγαθάγγελος πήγε να ζητήση
το συγκεκριμένο ατεκμηρίωτο λείψανο της Αγίας Βαρβάρας από τους Παπικούς και
δεν κάλεσε την δεξιά χείρα της Αγίας από την Ιερά Μονή Σίμωνος Πέτρας Αγίου
Όρους;
Κάτι
ανάλογο έγινε και πριν 12 χρόνια περίπου στο Βόλο όταν μετέφεραν «λείψανα» του
Αγ. Νικολάου, του πολιούχου της πόλης από το Ρίμινι της Ιταλίας.
Στη Δύση επεκράτησε ένα κλίμα λειψανολαγνείας
(όσο κι αν "χτυπάει" άσχημα η λέξη, είναι η μόνη που αποδίδει την
κατάσταση) το οποίο άγγιξε τα όρια της ειδωλολατρίας. Η απόκτηση ενός τμήματος
ιερού λειψάνου ήταν "must" και δι' αυτής εθεωρείτο ότι ο κάτοχος
εξασφάλιζε ευλογία, υγεία, κέρδη κ.ο.κ. Δυστυχώς η παπική εκκλησία όχι μόνο
ανέχτηκε, αλλά σε πολλές περιπτώσεις ευνόησε το κλίμα αυτό για εισπρακτικούς
λόγους... Η αγοραπωλησία και το εμπόριο ιερών λειψάνων ήταν καθημερινή και
ανεκτή πρακτική, η οποία πέρασε έως ένα βαθμό και στην Ανατολή. Π.χ. ας
θυμηθούμε ότι το άφθορο, ιερό λείψανο του Αγίου Σπυρίδωνος αποτελούσε τμήμα της
προίκας της κόρης κάποιου ιερέως και τελικά κατέληξε στην Κέρκυρα...
Εκμεταλλευόμενοι την κατάσταση διάφοροι επιτήδειοι άρχισαν να "βαπτίζουν" και να πωλούν ως ιερά λείψανα κάθε είδους οστά με αποτέλεσμα να μην ξέρουμε πλέον ποιο φερόμενο ως απότμημα ιερού λειψάνου του τάδε Αγίου είναι γνήσιο ή όχι.
Μια περιήγηση στο ebay.com με σχετική αναζήτηση θα σας δώσει ένα πλήθος δημοπρασιών που αφορούν σε "λείψανα αγίων" μέσα σε μικροσκοπικές λειψανοθήκες, μεταξύ των οποίων θα βρείτε και προσχισματικούς Αγίους. Κάποιες φορές θα δείτε λοιπόν αποτμήματα από λείψανα Αγίων των οποίων εμείς ξέρουμε ότι τα ιερά λείψανα έχουν διασωθεί ολόκληρα και ατεμάχιστα κάπου στον ορθόδοξο χώρο. Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις όπου βρίσκουμε δυο δεξιά χέρια του ιδίου Αγίου.
Τραγελαφικά και ευτράπελα στην όλη ιστορία: Στην Ιταλία εκτός από την περίφημη και αμφισβητούμενη από όλους Σινδόνη του Τορίνο φυλάσσονται σε λειψανοθήκες μεταξύ των άλλων ...
1) ένα φτερό (!) του Αρχαγγέλου Γαβριήλ που έπεσε κατά τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου (μου θυμίζει το ανέκδοτο "λαγέ μαδάς;;;")
2) φιαλίδια που περιέχουν το αίμα, τον ιδρώτα και την ... ανάσα (!!!) του Κυρίου...
3) η ακροβυστία του Κυρίου (ως γνωστόν ο Κύριος περιετμήθη). Υπάρχουν μάλιστα περισσότερες από μια ακροβυστίες (τρεις-τέσσαρες αν θυμάμαι καλά) σε διάφορους ναούς, οι οποίες διεκδικούν την γνησιότητα...
Εκμεταλλευόμενοι την κατάσταση διάφοροι επιτήδειοι άρχισαν να "βαπτίζουν" και να πωλούν ως ιερά λείψανα κάθε είδους οστά με αποτέλεσμα να μην ξέρουμε πλέον ποιο φερόμενο ως απότμημα ιερού λειψάνου του τάδε Αγίου είναι γνήσιο ή όχι.
Μια περιήγηση στο ebay.com με σχετική αναζήτηση θα σας δώσει ένα πλήθος δημοπρασιών που αφορούν σε "λείψανα αγίων" μέσα σε μικροσκοπικές λειψανοθήκες, μεταξύ των οποίων θα βρείτε και προσχισματικούς Αγίους. Κάποιες φορές θα δείτε λοιπόν αποτμήματα από λείψανα Αγίων των οποίων εμείς ξέρουμε ότι τα ιερά λείψανα έχουν διασωθεί ολόκληρα και ατεμάχιστα κάπου στον ορθόδοξο χώρο. Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις όπου βρίσκουμε δυο δεξιά χέρια του ιδίου Αγίου.
Τραγελαφικά και ευτράπελα στην όλη ιστορία: Στην Ιταλία εκτός από την περίφημη και αμφισβητούμενη από όλους Σινδόνη του Τορίνο φυλάσσονται σε λειψανοθήκες μεταξύ των άλλων ...
1) ένα φτερό (!) του Αρχαγγέλου Γαβριήλ που έπεσε κατά τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου (μου θυμίζει το ανέκδοτο "λαγέ μαδάς;;;")
2) φιαλίδια που περιέχουν το αίμα, τον ιδρώτα και την ... ανάσα (!!!) του Κυρίου...
3) η ακροβυστία του Κυρίου (ως γνωστόν ο Κύριος περιετμήθη). Υπάρχουν μάλιστα περισσότερες από μια ακροβυστίες (τρεις-τέσσαρες αν θυμάμαι καλά) σε διάφορους ναούς, οι οποίες διεκδικούν την γνησιότητα...
Ο Μητροπολίτης
Πειραιῶς κ. Χρυσόστομος… εἶπεν, ἐν συνεδρίᾳ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, ὅτι:
- Πρέπει νά παύσῃ ἡ ἀνίερος ἐκμετάλλευσις ἁγίων λειψάνων, ὧν μάλιστα ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑ ΟΥΔΕΙΣ ΜΑΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ! Τότε ἡ ταπεινότης μου ἐπρότεινα νά ἀπαγορευθῇ εἰς τό ἑξῆς ἡ ἀναζήτησις καί ἡ ζήτησις ἁγίων λειψάνων, ἵνα μένωσι ταῦτα εἰς τούς νῦν κατόχους αὐτῶν, πρός μαρτυρίαν αἰώνιον τῆς βαρβαρότητος, τῶν ἁρπακτικῶν των διαθέσεων καί τοῦ ἀκαθέκτου μίσους ἐναντίον ἡμῶν τῶν ἐν Χριστῷ ἀδελφῶν των».
- Πρέπει νά παύσῃ ἡ ἀνίερος ἐκμετάλλευσις ἁγίων λειψάνων, ὧν μάλιστα ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑ ΟΥΔΕΙΣ ΜΑΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ! Τότε ἡ ταπεινότης μου ἐπρότεινα νά ἀπαγορευθῇ εἰς τό ἑξῆς ἡ ἀναζήτησις καί ἡ ζήτησις ἁγίων λειψάνων, ἵνα μένωσι ταῦτα εἰς τούς νῦν κατόχους αὐτῶν, πρός μαρτυρίαν αἰώνιον τῆς βαρβαρότητος, τῶν ἁρπακτικῶν των διαθέσεων καί τοῦ ἀκαθέκτου μίσους ἐναντίον ἡμῶν τῶν ἐν Χριστῷ ἀδελφῶν των».
Ο πάπας ἐκεῖνος καὶ οἱ παπικοί του χάρισαν στοὺς
ὀρθοδόξους μία σειρὰ ἀπὸ λείψανα ἁγίων, τοὺς ὁποίους ἡ δική του ἁγιολογικὴ ἐπιτροπὴ
εἶχε βγάλει ἀνυπάρκτους. κι ἔτσι ὁ πάπας τῆς Ῥώμης μὲ ἀνταλλάγματα, ποὺ αὐτὸς
θεωρεῖ σκουπίδια γιὰ χαζούς, γίνεται στοὺς ὀρθοδόξους μεγαλόδωρος κι ἐξαγοράζει
τὶς συνειδήσεις των, ὅπως ἐξαγόραζαν οἱ Ἄγγλοι ἐξερευνηταὶ κι ἀποικιοκράτες τοῦ
ΙΗ΄ καὶ ΙΘ΄ αἰῶνος τὰ διαμάντια καὶ τὰ βασίλεια τῶν Κάφρων μὲ χρωματιστὰ γιαλιὰ
καὶ κόκκινα κορδόνια
ΕΧΟΥΝ ΚΟΚΚΑΛΑ ΣΚΥΛΟΥ ΓΙΑ ΛΕΙΨΑΝΑ ΑΓΙΟΥ
Ο ἀναιδὴς, ἀθεόφοβος κι ἀλάθητος ἀπατεώνας μπορεῖ νὰ ῥίξῃ καὶ κόκκαλα σκύλου στους λειψανολιγούρηδες χριστιανούς.
Υπάρχουν
περιπτώσεις που περιφέρουν, τρίχες από τις …πλεξούδες του και
τμήμα από τα οστά του Ιωάννου του Προδρόμου.
Υπάρχουν λείψανα από το σκηνικό της φάτνης των
Χριστουγέννων.
http://apotixisi.blogspot.gr/2011_04_24_archive.html
«… Πολλά από τα λεγόμενα «λείψανά» τους, είναι ψεύτικα! Κατά τις σταυροφορίες, όταν οι Λατίνοι έρχονταν στην Ανατολή, για να μη αρπάξουν πραγματικά άγια λείψανα, έπαιρναν ψεύτικα.
ΕΚΛΕΒΑΝ ΟΣΤΑ ΑΠΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΣΑΝ ΛΕΙΨΑΝΑ ΑΓΙΩΝ.
Οι Ορθόδοξοι τοποθετούσαν στις λειψανοθήκες των ναών και των μοναστηριών τους, ως «λείψανα αγίων», ανθρώπινα οστά από τα νεκροταφεία!
Τα οστά αυτά έπαιρναν οι σταυροφόροι και τα μετέφεραν στη Δύση ως «άγια λείψανα»!
Άρα γε από τα ψεύτικα αυτά λείψανα, επιστρέφει, όσα επιστρέφει ο Πάπας στην Εκκλησια της Ελλαδος;…».
ΣΧΕΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ π. ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗ
στο λινκ ιστολογίου δωρεάν διανομής Ορθοδόξου πνευματικού υλικού
http://www.pantokrator.info/gr/
«… Πολλά από τα λεγόμενα «λείψανά» τους, είναι ψεύτικα! Κατά τις σταυροφορίες, όταν οι Λατίνοι έρχονταν στην Ανατολή, για να μη αρπάξουν πραγματικά άγια λείψανα, έπαιρναν ψεύτικα.
ΕΚΛΕΒΑΝ ΟΣΤΑ ΑΠΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΣΑΝ ΛΕΙΨΑΝΑ ΑΓΙΩΝ.
Οι Ορθόδοξοι τοποθετούσαν στις λειψανοθήκες των ναών και των μοναστηριών τους, ως «λείψανα αγίων», ανθρώπινα οστά από τα νεκροταφεία!
Τα οστά αυτά έπαιρναν οι σταυροφόροι και τα μετέφεραν στη Δύση ως «άγια λείψανα»!
Άρα γε από τα ψεύτικα αυτά λείψανα, επιστρέφει, όσα επιστρέφει ο Πάπας στην Εκκλησια της Ελλαδος;…».
ΣΧΕΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ π. ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗ
στο λινκ ιστολογίου δωρεάν διανομής Ορθοδόξου πνευματικού υλικού
http://www.pantokrator.info/gr/
Ο ΚΟΡΑΗΣ
Στις σελίδα 47 του
βιβλίου "ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΡΙΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ" ο ίδιος ο Κοραής το 1820
μεταφράζει από τα Λατινική γλώσσα στη "γλώσσα των Γραικών" επιστολή
του 1553 τριών δυτικόφρονων επισκόπων προς τον πάπα Ρώμης και με εκτενή βαρυσήμαντα
σχόλια (ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ) υπομνηματίζει από Ορθόδοξη και φιλελεύθερη σκοπιά την
"συμβουλή".
Γράφει ο Αδαμάντιος Κοραής:
"... Τόση ήτον η κατάχρησις των ιερών λειψάνων κατ΄αρχάς της πέμπτης εκατονταετηρίδος ∙ και όμως πολλά ολίγη ακόμη, αν την παραβάλης με τα συμβάντα εις τας καθεξής (επόμενες) εκατονταετηρίδας μέχρι των Σταυροφοριών, ότε οι Σταυροφόροι επιστρέφοντες από τους ματαίους των πολέμους, ηύξησαν το εμπόριον των ιδίων μοναχών με όσα ηγόρασαν, ή ήρπασαν από της Ανατολής τους μοναχούς νέα λείψανα, άνθρωποι απαίδευτοι και δεισιδαίμονες, από ανθρώπους όχι ολιγώτερον δεισιδαίμονας, εμπειροτέρους όμως της εμπορικής ληψοδοσίας. Αφού τα αληθή λείψανα των Μαρτύρων εξεκενώθησαν από τους τάφους, ΕΠΕΝΟΗΣΕΝ Η ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ ΤΟΝ ΑΚΕΝΩΤΟΝ ΘΗΣΑΥΡΟΝ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ, ώστε εφάνησαν, ως λέγει Μητροφάνης ο Κριτόπουλος (Ομολογ. της Ανατολ. Εκκλ. κεφ. ιστ, σελ. 128), πολλών αγίων σώματα με μέλη πλειότερα των φυσικών, «ως συμβαίνει τον αυτόν άγιον, ού τα λείψανα ονομάζουσι, τρικέφαλον και τετρακέφαλον είναι, τοσαυτόχειρα και τοσαυτόποδα∙ πολλαχού γαρ δεικνύουσι τα αυτά μέλη του αυτού αγίου∙ όπερ ως ΑΤΟΠΟΝ και ΚΑΠΗΛΕΥΤΙΚΟΝ η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΙΣΕΙ και ΑΠΟΣΤΡΕΦΕΤΑΙ».
Βέβαιον είναι ότι η Ανατολική Εκκλησία, και αυτή ακόμη η Δυτική, δεν ωμολόγησεν ποτέ τρικεφάλους και τετρακεφάλους αγίους∙ αλλ΄ η Εκκλησία δεν έχει πώς να καταπαύση το σκάνδαλον, αν δεν διδάξη πρώτον (πρώτα) τον λαόν της. Ενόσω ούτος δεν γνωρίζει ακριβώς την θρησκείαν, οι λαοπλάνοι δεν θέλουν παύση να τον πραγματεύωνται. Αυτών τα έργα προχωρούν αναλόγως με την προχώρησιν της τυφλότητος του λαού. Αφού επραγματεύτησαν και τα αληθή και τα πλαστά μέλη των μαρτυρικών σωμάτων, βλέποντες ότι ευτυχεί το εμπόριον, επενόησαν νέον άλλο είδος πραγματείας, συγκαταριθμήσαντες με το παλαιόν και ό,τι άλλο αρχαιότητος μαρτύριον εδύνατο ν΄αυξήση την δεισιδαιμονίαν του όχλου. Τότε εφάνη και αυτό το μυξομάντιλον του Ιησού Χριστού, και το πινάκιον, εις το οποίον έφαγε με τους μαθητάς του το τελευταίον Πάσχα (MOSH. Hist. Eccl. Τόμος ΙΙ σελ. 37,38). Δεν είναι πολύς καιρός απού εδείχνετο ο χόρτος των ζώων της φάτνης, όπου εγεννήθη, τα σπάργανα, ο ομφαλός, και το αισχρότερον, αυτή του η ακροβυστία, αυτό του το αίμα εις φιάλην, αυτά του τα δάκρυα, εις άλλην φιάλην, η ουρά του όνου, τον οποίον ανέβη εμβαίνων εις Ιερουσαλήμ, το γάλα της Θεοτόκου, οι τρίχες της κεφαλής της (Tax. des part . cas. de la bout. du Page, page 91 et 189)….".
Γράφει ο Αδαμάντιος Κοραής:
"... Τόση ήτον η κατάχρησις των ιερών λειψάνων κατ΄αρχάς της πέμπτης εκατονταετηρίδος ∙ και όμως πολλά ολίγη ακόμη, αν την παραβάλης με τα συμβάντα εις τας καθεξής (επόμενες) εκατονταετηρίδας μέχρι των Σταυροφοριών, ότε οι Σταυροφόροι επιστρέφοντες από τους ματαίους των πολέμους, ηύξησαν το εμπόριον των ιδίων μοναχών με όσα ηγόρασαν, ή ήρπασαν από της Ανατολής τους μοναχούς νέα λείψανα, άνθρωποι απαίδευτοι και δεισιδαίμονες, από ανθρώπους όχι ολιγώτερον δεισιδαίμονας, εμπειροτέρους όμως της εμπορικής ληψοδοσίας. Αφού τα αληθή λείψανα των Μαρτύρων εξεκενώθησαν από τους τάφους, ΕΠΕΝΟΗΣΕΝ Η ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ ΤΟΝ ΑΚΕΝΩΤΟΝ ΘΗΣΑΥΡΟΝ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ, ώστε εφάνησαν, ως λέγει Μητροφάνης ο Κριτόπουλος (Ομολογ. της Ανατολ. Εκκλ. κεφ. ιστ, σελ. 128), πολλών αγίων σώματα με μέλη πλειότερα των φυσικών, «ως συμβαίνει τον αυτόν άγιον, ού τα λείψανα ονομάζουσι, τρικέφαλον και τετρακέφαλον είναι, τοσαυτόχειρα και τοσαυτόποδα∙ πολλαχού γαρ δεικνύουσι τα αυτά μέλη του αυτού αγίου∙ όπερ ως ΑΤΟΠΟΝ και ΚΑΠΗΛΕΥΤΙΚΟΝ η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΙΣΕΙ και ΑΠΟΣΤΡΕΦΕΤΑΙ».
Βέβαιον είναι ότι η Ανατολική Εκκλησία, και αυτή ακόμη η Δυτική, δεν ωμολόγησεν ποτέ τρικεφάλους και τετρακεφάλους αγίους∙ αλλ΄ η Εκκλησία δεν έχει πώς να καταπαύση το σκάνδαλον, αν δεν διδάξη πρώτον (πρώτα) τον λαόν της. Ενόσω ούτος δεν γνωρίζει ακριβώς την θρησκείαν, οι λαοπλάνοι δεν θέλουν παύση να τον πραγματεύωνται. Αυτών τα έργα προχωρούν αναλόγως με την προχώρησιν της τυφλότητος του λαού. Αφού επραγματεύτησαν και τα αληθή και τα πλαστά μέλη των μαρτυρικών σωμάτων, βλέποντες ότι ευτυχεί το εμπόριον, επενόησαν νέον άλλο είδος πραγματείας, συγκαταριθμήσαντες με το παλαιόν και ό,τι άλλο αρχαιότητος μαρτύριον εδύνατο ν΄αυξήση την δεισιδαιμονίαν του όχλου. Τότε εφάνη και αυτό το μυξομάντιλον του Ιησού Χριστού, και το πινάκιον, εις το οποίον έφαγε με τους μαθητάς του το τελευταίον Πάσχα (MOSH. Hist. Eccl. Τόμος ΙΙ σελ. 37,38). Δεν είναι πολύς καιρός απού εδείχνετο ο χόρτος των ζώων της φάτνης, όπου εγεννήθη, τα σπάργανα, ο ομφαλός, και το αισχρότερον, αυτή του η ακροβυστία, αυτό του το αίμα εις φιάλην, αυτά του τα δάκρυα, εις άλλην φιάλην, η ουρά του όνου, τον οποίον ανέβη εμβαίνων εις Ιερουσαλήμ, το γάλα της Θεοτόκου, οι τρίχες της κεφαλής της (Tax. des part . cas. de la bout. du Page, page 91 et 189)….".
ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ME ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ ΣΤΟ
ΦΑΝΑΡΙ
ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΙ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΛΕΙΨΑΝΑ ΤΗΣ «ΑΓΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ» ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ
ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ
Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΕΝΔΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΚΗΝΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓH ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ!
Παραμένει άγνωστον αν
πρόκειται όντως δια το σκήνωμα της Αγίας Ελένης!
Πανηγύρεις οργανώνει ο Θεοφ. Φαναρίου, δια να ελκύση την προσοχήν του κόσμου, ώστε να προσέλθουν όσον το δυνατόν περισσότεροι εις προσκύνησιν του σκηνώματος της Αγίας Ελένης. Μεταφέρεται δια ευλογίαν η δια συγκέντρωσιν χρημάτων; Η μήπως δια να ενταθούν αι σχέσεις με το Βατικανόν; Ο ίδιος ομολογεί ότι τον εβοήθησεν ιδιαιτέρως ο Παπικός Ιεράρχης της Βενετίας, όπως επίσης ότι η Αποστολική Διακονία αναπτύσσει διαρκώς τας σχέσεις της με την Ρώμην μέσω εκπαιδευτικών προγραμ….
Τὴν συνέχεια · http://trelogiannis.blogspot.gr/2017/02/h.html
Πανηγύρεις οργανώνει ο Θεοφ. Φαναρίου, δια να ελκύση την προσοχήν του κόσμου, ώστε να προσέλθουν όσον το δυνατόν περισσότεροι εις προσκύνησιν του σκηνώματος της Αγίας Ελένης. Μεταφέρεται δια ευλογίαν η δια συγκέντρωσιν χρημάτων; Η μήπως δια να ενταθούν αι σχέσεις με το Βατικανόν; Ο ίδιος ομολογεί ότι τον εβοήθησεν ιδιαιτέρως ο Παπικός Ιεράρχης της Βενετίας, όπως επίσης ότι η Αποστολική Διακονία αναπτύσσει διαρκώς τας σχέσεις της με την Ρώμην μέσω εκπαιδευτικών προγραμ….
Τὴν συνέχεια · http://trelogiannis.blogspot.gr/2017/02/h.html
ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ
Του
Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου
————-
———–
Δεν προκειται δια το «σκηνωμα» της Αγιας Ελενης
Του κ. Παναγιώτου Κατραμάδου
Το τελευταίον διάστημα
μεγάλην θετικήν προβολήν έλαβεν η έλευσις λειψάνων εκ Βενετίας. Η μοναδικότης του γεγονότος
ήτο δήθεν ότι έπειτα από 1700 έτη θα υποδεχθώμεν το «σκήνωμα της Αγίας Ελένης».
Όπως εκ των υστέρων απεκαλύφθη δεν πρόκειται δια σκήνωμα, αλλά λείψανα και
μάλιστα είναι λίαν αμφίβολον, αν ανήκουν εις την Αγίαν και Ισαπόστολον. Ο Σεβ. Φαναρίου ενώ εγνώριζε την αλήθειαν ετύπωσε
και εμοίρασε φυλλάδιον, όπου αναφέρεται ως «σκήνωμα». Παραλλήλως κατεσκεύσασεν
ιστοσελίδα, δια σχετικήν ενημέρωσιν του κοινού, εις την οποίαν γράφει και τα
εξής:
«Η παρουσία του σκηνώματος της Αγίας Ελένης, το έτος 1204 μ.Χ., στο ναό των Αγίων Αποστόλων Κωνσταντινουπόλεως μαρτυρείται από τον Robert de Cleri και είναι διαφορετική από τη μαρτυρία του Ανδρέα Dandolo, ο οποίος αναφέρεται σε ένα μοναστηριακό προσκυνηματικό ναό της Κωνσταντινουπόλεως, αφιερωμένο στην Αγία, από τον οποίο εκλάπη το ιερό λείψανο»…
«Η παρουσία του σκηνώματος της Αγίας Ελένης, το έτος 1204 μ.Χ., στο ναό των Αγίων Αποστόλων Κωνσταντινουπόλεως μαρτυρείται από τον Robert de Cleri και είναι διαφορετική από τη μαρτυρία του Ανδρέα Dandolo, ο οποίος αναφέρεται σε ένα μοναστηριακό προσκυνηματικό ναό της Κωνσταντινουπόλεως, αφιερωμένο στην Αγία, από τον οποίο εκλάπη το ιερό λείψανο»…
http://orthodoxostypos.gr/%CE%BF%CE%BB%CE%B7-%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B8
ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ
ΖΩΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ-τ.ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ.
ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΕΝΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
Υπέρ του
χωρισμού
Κράτους- Εκκλησίας.
" Ὅπως ἐξελίσσονται γοργὰ τὰ πολιτικὰ καὶ ἐκκλησιαστικὰ γεγονότα τῆς πατρίδος, ἐνισχύεται καθημερινὰ ἡ πίστις, ὅτι ἡ ῥιζικὴ λύσι ποὺ θ᾽ ἀποδώσῃ τὴν ἐλευθερία στὴν Ἐκκλησία εἶνε ὁ χωρισμὸς ἐκκλησίας καὶ κράτους. Γιατὶ δὲν μπορεῖ ἡ Ἐκκλησία ἐπ᾿ ἄπειρον νὰ παίζῃ διελκυστίνδα μὲ τὸ Κράτος. Κάποτε τὸ σχοινὶ θὰ κοπῇ.
Ὁ χωρισμὸς εἶνε ἀναπόφευκτος.
Μετὰ τὸ χωρισμὸ ἡ ἡγεσία τῆς Ἐκκλησίας δὲν θὰ ἔχῃ βέβαια τὴν ἐξωτερικὴ αὐτὴ αἴγλη ποὺ ἔχει σήμερα, ποὺ φέρεται καὶ ὑψώνεται πάνω στὴ ῥάχη τοῦ θηρίου, τῆς πολιτικῆς ἐξουσίας. Δὲν θὰ ἔχῃ βέβαια τὸ προβάδισμα στὶς δημόσιες τελετές. Δὲν θ᾿ ἀποδίδωνται βέβαια στοὺς ἀρχιερεῖς τιμὲς ἀντιστρατήγων, οὔτε θὰ τοὺς ἀπονέμωνται μεγαλόσταυροι, οὔτε θὰ κροτοῦν ὁμοβροντίες ὅπλων κατὰ τὸν ἐνταφιασμό τους.
Δὲν θὰ ἔχουν βέβαια καμμία ὑλικὴ βοήθεια ἀπὸ τὸ κράτος, θέτοντας πλέον σὲ ἐφαρμογὴ τὸ πατερικὸ ῥητὸ «Βιώσομαι ἐσθίων ἀκρίδας καὶ μέλι ἄγριον μᾶλλον, ἢ ψωμὸν ἐκ μισθωμάτων πόρνης», θὰ ζήσω δηλαδὴ τρώγοντας ἀκρίδες καὶ μέλι ἄγριο, παρὰ ψωμὶ ἀπὸ χρήματα πόρνης. Ἀλλὰ τί μὲ τοῦτο; «Καλύτερα μιᾶς ὥρας ἐλεύθερη ζωή, παρὰ σαράντα χρόνια σκλαβιὰ καὶ φυλακή», ἔψαλλε ὁ νεώτερος Τυρταῖος τῆς ἑλληνικῆς ἐλευθερίας. Μία ὥρα –προσθέτουμε ἐμεῖς–, μία ὥρα ἐλευθέρας Ἐκκλησίας εἶνε μύριες φορὲς προτιμότερη ἀπὸ ἑκατὸ χρόνια ποὺ θὰ διαρρέουν μονότονα μέσα σὲ μία δούλη καὶ ἀθλία Ἐκκλησία, ταπεινὴ ὑπηρέτρια, «γκαρσόνι» τῶν θελημάτων τοῦ κόσμου. Γιατὶ ὅ,τι μπορεῖ νὰ γίνῃ μέσα σὲ μία ὥρα στὴν ἐλευθέρα Ἐκκλησία, δὲν μπορεῖ νὰ γίνῃ μέσα σὲ ἕναν αἰῶνα στὴ δούλη Ἐκκλησία, ποὺ οἱ κληρικοί της λογίζονται ὡς ἑτεροκίνητα, ὡς «ἀριθμημένα κομμάτια τῆς κρατικῆς μηχανῆς» κατὰ μία ἐπιτυχημένη παρομοίωσι, καθὼς κινοῦνται κατὰ τὶς διαταγὲς τῶν κρατούντων. Ὁ ἀέρας τῆς ἐλευθερίας ποὺ θὰ πνεύσῃ ζωογόνος σὲ ὅλο τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας θὰ εἶνε τέτοιος, ὥστε τὸ σημερινὸ πρασινωπὸ τέλμα τῶν βατράχων ποὺ κοάζουν θὰ διαλυθῇ".
Κράτους- Εκκλησίας.
" Ὅπως ἐξελίσσονται γοργὰ τὰ πολιτικὰ καὶ ἐκκλησιαστικὰ γεγονότα τῆς πατρίδος, ἐνισχύεται καθημερινὰ ἡ πίστις, ὅτι ἡ ῥιζικὴ λύσι ποὺ θ᾽ ἀποδώσῃ τὴν ἐλευθερία στὴν Ἐκκλησία εἶνε ὁ χωρισμὸς ἐκκλησίας καὶ κράτους. Γιατὶ δὲν μπορεῖ ἡ Ἐκκλησία ἐπ᾿ ἄπειρον νὰ παίζῃ διελκυστίνδα μὲ τὸ Κράτος. Κάποτε τὸ σχοινὶ θὰ κοπῇ.
Ὁ χωρισμὸς εἶνε ἀναπόφευκτος.
Μετὰ τὸ χωρισμὸ ἡ ἡγεσία τῆς Ἐκκλησίας δὲν θὰ ἔχῃ βέβαια τὴν ἐξωτερικὴ αὐτὴ αἴγλη ποὺ ἔχει σήμερα, ποὺ φέρεται καὶ ὑψώνεται πάνω στὴ ῥάχη τοῦ θηρίου, τῆς πολιτικῆς ἐξουσίας. Δὲν θὰ ἔχῃ βέβαια τὸ προβάδισμα στὶς δημόσιες τελετές. Δὲν θ᾿ ἀποδίδωνται βέβαια στοὺς ἀρχιερεῖς τιμὲς ἀντιστρατήγων, οὔτε θὰ τοὺς ἀπονέμωνται μεγαλόσταυροι, οὔτε θὰ κροτοῦν ὁμοβροντίες ὅπλων κατὰ τὸν ἐνταφιασμό τους.
Δὲν θὰ ἔχουν βέβαια καμμία ὑλικὴ βοήθεια ἀπὸ τὸ κράτος, θέτοντας πλέον σὲ ἐφαρμογὴ τὸ πατερικὸ ῥητὸ «Βιώσομαι ἐσθίων ἀκρίδας καὶ μέλι ἄγριον μᾶλλον, ἢ ψωμὸν ἐκ μισθωμάτων πόρνης», θὰ ζήσω δηλαδὴ τρώγοντας ἀκρίδες καὶ μέλι ἄγριο, παρὰ ψωμὶ ἀπὸ χρήματα πόρνης. Ἀλλὰ τί μὲ τοῦτο; «Καλύτερα μιᾶς ὥρας ἐλεύθερη ζωή, παρὰ σαράντα χρόνια σκλαβιὰ καὶ φυλακή», ἔψαλλε ὁ νεώτερος Τυρταῖος τῆς ἑλληνικῆς ἐλευθερίας. Μία ὥρα –προσθέτουμε ἐμεῖς–, μία ὥρα ἐλευθέρας Ἐκκλησίας εἶνε μύριες φορὲς προτιμότερη ἀπὸ ἑκατὸ χρόνια ποὺ θὰ διαρρέουν μονότονα μέσα σὲ μία δούλη καὶ ἀθλία Ἐκκλησία, ταπεινὴ ὑπηρέτρια, «γκαρσόνι» τῶν θελημάτων τοῦ κόσμου. Γιατὶ ὅ,τι μπορεῖ νὰ γίνῃ μέσα σὲ μία ὥρα στὴν ἐλευθέρα Ἐκκλησία, δὲν μπορεῖ νὰ γίνῃ μέσα σὲ ἕναν αἰῶνα στὴ δούλη Ἐκκλησία, ποὺ οἱ κληρικοί της λογίζονται ὡς ἑτεροκίνητα, ὡς «ἀριθμημένα κομμάτια τῆς κρατικῆς μηχανῆς» κατὰ μία ἐπιτυχημένη παρομοίωσι, καθὼς κινοῦνται κατὰ τὶς διαταγὲς τῶν κρατούντων. Ὁ ἀέρας τῆς ἐλευθερίας ποὺ θὰ πνεύσῃ ζωογόνος σὲ ὅλο τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας θὰ εἶνε τέτοιος, ὥστε τὸ σημερινὸ πρασινωπὸ τέλμα τῶν βατράχων ποὺ κοάζουν θὰ διαλυθῇ".
ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.