«Η Ελλάδα θεμελίωσε τον δυτικό πολιτισμό και αυτή η κληρονομιά ξεπερνάει όλες τις ηπείρους», δήλωσε ο Ινδός Πρόεδρος. «Κάθε μαθητής στην Ινδία ξέρει πως ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Ινδός βασιλιάς Πώρος αναμετρήθηκαν και έπειτα, εντυπωσιασμένοι και οι δυο από το θάρρος και την αξία τους, έγιναν σύμμαχοι», δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ινδίας.
Κάλεσμα για συνεργασία ανάμεσα στην Ευρωπαϊκή
Ένωση και την Ινδία απηύθυνε ο Πρόεδρος, Ραμ Ναθ Κόβιντ.
Μιλώντας στο Ζάππειο, στο πλαίσιο εκδήλωσης
που διοργάνωσε το Ελληνικό Ίδρυμα Ευρωπαϊκής και Εξωτερικής Πολιτικής
(ΕΛΙΑΜΕΠ), ο Πρόεδρος της Ινδίας ανέπτυξε τη στρατηγική της χώρας του σε ένα
ασταθές διεθνές περιβάλλον όπου οι ΗΠΑ επιλέγουν τον απομονωτισμό, ζητώντας από
την ΕΕ τη συνεργασία στο εμπόριο, τις νέες τεχνολογίες, την προστασία του
περιβάλλοντος και στην καταπολέμηση της τρομοκρατίας.
Ο Πρόεδρος Κόβιντ ανέφερε ότι η οικονομία της
Ινδίας θα αγγίξει τα 5 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025 και θα συγκαταλέγεται
στις μεγαλύτερες του πλανήτη, χαρακτηρίζοντας την ΕΕ ως τον «αναντικατάστατο»
εταίρο της χώρας του. «Η Ινδία ήταν από τις πρώτες χώρες που ανέπτυξε
διπλωματικές σχέσεις με την Ευρωπαϊκή Ένωση ήδη από το 1962» τόνισε ο Πρόεδρος
της Ινδίας αναφέροντας τις εμπορικές σχέσεις των δυο πλευρών, κυρίως στους
τομείς των νέων τεχνολογιών, της φαρμακοβιομηχανίας και της κατασκευής
αυτοκινήτων.
Μιλώντας για την Ελλάδα, τη χώρα την οποία
επέλεξε για να απευθυνθεί σε ολόκληρη την ΕΕ, ο Ινδός πρόεδρος αναφέρθηκε στις
ιστορικές σχέσεις ανάμεσα στους δυο λαούς που ξεκινούν από την αρχαιότητα και
συνεχίστηκαν μέχρι και τη συμμετοχή Ινδών στρατιωτών σε πολεμικές επιχειρήσεις
στην Ελλάδα κατά τον Β παγκόσμιο πόλεμο.
«Οι διμερείς σχέσεις μας πάνε πίσω 2500
χρόνια. Η Ελλάδα θεμελίωσε τον δυτικό πολιτισμό και αυτή η κληρονομιά ξεπερνάει
όλες τις ηπείρους», δήλωσε ο Ινδός Πρόεδρος ο οποίος μίλησε και για τον
«διασημότερο Έλληνα στην Ινδία», όπως χαρακτήρισε τον Μέγα Αλέξανδρο. «Κάθε
μαθητής στην Ινδία ξέρει πως ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Ινδός βασιλιάς Πώρος
αναμετρήθηκαν και έπειτα, εντυπωσιασμένοι και οι δυο από το θάρρος και την αξία
τους, έγιναν σύμμαχοι», δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ινδίας.
ΙΝΔΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ-ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ
Tον 3ο αιώνα π.Χ. ο φημισμένος βασιλιάς Ασόκα (Αshoka), του οποίου η μητέρα ήταν Ελληνίδα, καθιέρωσε τον Βουδισμό σαν επίσημη θρησκεία στην Ινδία.
ΙΝΔΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ-ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ
1. Ασόκα ο
Μέγας: ο Έλληνας Μακεδόνας που κυβέρνησε την Ινδία μετά τον Μεγάλο
Αλέξανδρο.
Tον 3ο αιώνα π.Χ. ο φημισμένος βασιλιάς Ασόκα (Αshoka), του οποίου η μητέρα ήταν Ελληνίδα, καθιέρωσε τον Βουδισμό σαν επίσημη θρησκεία στην Ινδία.
Ο τρίτος
ηγεμόνας της Δυναστείας των Μαουρία, ο γιος
του Μπιντουσάρα και εγγονός του Σαντραγκούπτα, ο Ασόκα ο Μέγας (και Πιοδάσσης
για μας τους Έλληνες).
Ο Ασόκα ο Μέγας γεννιέται περί το 304 π.Χ. ως
άλλος ένας γιος του αυτοκράτορα Μπιντουσάρα με μια από τις κατώτερης τάξης
συζύγους του, ελληνικής καταγωγής. Ο Μπιντουσάρα ανέλαβε τα σκήπτρα του βασιλείου
του το 298 π.Χ. από τον περίφημο πατέρα του Σαντραγκούπτα Μαουρία (340-
298 π.Χ.), τον Σανδροκόττο (ή ακόμα και Ανδροκόττο) της
αρχαιοελληνικής γραμματείας. Πέθανε
πιθανότατα το 232 π.Χ., έχοντας κυβερνήσει την αχανή αυτοκρατορία του για 36
χρόνια,
Η ελληνίδα
μητέρα του γύρισε κάποια στιγμή στο παλάτι, όταν αποκαλύφθηκε μία πλεκτάνη που είχε στηθεί εναντίον της και
έφερε στον κόσμο άλλον έναν γιο του Μπιντουσάρα. «Τώρα δεν έχω θλίψη», είπε η
γυναίκα από τη χαρά της, ονομάζοντας τον καρπό της «Ασόκα», «χωρίς θλίψη». Το όνομα Ασόκα σημαίνει στα Σανσκριτικά
αισιοδοξία, ευτυχία [α (στερητικό)+σόκα (=θλίψη)].
Ο Ασόκα ήταν εγγονός του βασιλιά
Τσαντραγκούπτα (ελλ. Σανδρόκοττος ή Σανδράκοττος), ο οποίος είχε νυμφευθεί
κάποια κόρη του Σέλευκου Α’ του Νικάτορος.
Γεγονός πάντως είναι πως ο Σέλευκος Α’ είχε αποστείλει στην αυλή του
Σανδρακόττου τον γεωγράφο, εθνογράφο, διπλωμάτη και ιστορικό Μεγασθένη τον
΄Ιωνα (περ. 350-290 π.Χ.), που υπήρξε ο πρώτος ξένος πρέσβης στα χρονικά της
Ινδίας και έζησε πάνω από δέκα χρόνια στην αυλή του ινδού ηγεμόνα. Το τετράτομο
βιβλίο του Ινδικά αποτελεί σπουδαία πηγή που έχουμε για την Ινδία, γι’ αυτό
έχει χαρακτηριστεί ως ο «πατέρας της ινδικής ιστορίας». Εντύπωση ωστόσο
προξενεί το ότι ο Μεγασθένης στο έργο του δεν αναφέρεται διόπου στον Βουδισμό.
Ο Μεγασθένης πρέπει να δίδαξε στους Ινδούς το κτίσιμο οικοδομών με λίθους, αφού
μέχρι τον ερχομό του στην Παταλιπούτρα οι Ινδοί οικοδομούσαν με ξύλο. Οι επαφές
των Ινδών με τους ΄Ελληνες συνεχίστηκαν και μετά το θάνατο του Σανδράκοττου,
οπότε ο Μεγασθένης επέστρεψε στη γενέτειρά του. Γνωρίζουμε πως ο διάδοχος
Μπιντουσάρα είχε γράψει στον Σελευκίδη βασιλιά Αντίοχο Β’ να τού στείλει
«κρασί, σύκα και έναν σοφιστή». Επομένως στις φλέβες του Ασόκα έρεε
άφθονο ελληνικό αίμα.
Τα πρωτοποριακά βουδιστικά διατάγματα του
Ασόκα είναι γραμμένα είτε στα ελληνικά είτε είναι δίγλωσσα (ελληνικά και
αραμαϊκά), ακολουθώντας πιθανώς το μοντέλο διοίκησης των Αχαιμενιδών. Γιατί τα
έγραψε όμως ο φωτισμένος ινδός ηγεμόνας στα ελληνικά; Και μάλιστα σε άπταιστα
ελληνικά, κάτι που υποδεικνύει ότι ο Έλληνας που έκανε τη μετάφραση πρέπει να
ήταν ιδιαιτέρως μορφωμένος και καλός γνώστης του λεξιλογικού πλούτου της
ελληνικής;
Ήθελε να τιμήσει απλώς την ελληνική παρουσία
και ιστορία στην περιοχή ή μήπως διατηρούσε πολύ στενότερες σχέσεις με τα
ελληνιστικά βασίλεια απ’ όσο οι σποραδικές ιστορικές και αρχαιολογικές αναφορές
υποδεικνύουν;
Από μόνο του το γεγονός ότι ο Ασόκα επέλεξε
να μεταφράσει τα διατάγματά του στα Ελληνικά αποτελεί απόδειξη για την ύπαρξη
και σημασία πολυάριθμου ελληνικού στοιχείου στην Αραχωσία (σημερινό νότιο
Αφγανιστάν και βορειοδυτικό Πακιστάν), το οποίο εξακολούθησε να αναπτύσσεται
και, φυσικά, να διατηρεί τη γλώσσα του, ενώ ήταν αποκομμένο πάνω από μισό αιώνα
από τον μητρικό πολιτισμό του. Όπως διαπιστώνουν οι ειδικοί, η μετάφρασή τους
είναι αξιοπρόσεκτη. Ως εκ τούτου, ο
μεταφραστής τους θα πρέπει να ήταν κάποιος μορφωμένος ΄Ελληνας που κατείχε
πλήρως τις έννοιες και το λεξιλόγιο της ελληνικής φιλοσοφίας, ώστε να
μεταφράσει με ακρίβεια τις αρχές του Βουδισμού που περιείχαν τα κείμενα.
2. ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΒΟΥΔΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, Η ΜΙΛΙΝΔΑΠΑΝΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΒΑΣΙΛΙΑ ΜΕΝΑΝΔΡΟΥ.
Το ευαγγέλιο των Βουδιστών είναι η Milindapanha δηλαδή «Οι Ερωτήσεις του Βασιλιά Milinda», όπου περιγράφονται συνομιλίες του βασιλιά με τον βουδιστή σοφό Ναγκασένα.
Το ευαγγέλιο των Βουδιστών είναι η Milindapanha δηλαδή «Οι Ερωτήσεις του Βασιλιά Milinda», όπου περιγράφονται συνομιλίες του βασιλιά με τον βουδιστή σοφό Ναγκασένα.
Είναι μια προσπάθεια συγκερασμού των ελληνικών και των βραχμανικών
αντιλήψεων.
Ο βασιλιάς δεν είναι άλλος από τον Έλληνα Μένανδρο, που βασίλεψε στην Ινδία μεταξύ 160
και 145 π.Χ., ασπάσθηκε τον Βουδισμό, τον καθιέρωσε σαν επίσημη θρησκεία και
όταν πέθανε, ο λαός έδειξε μια υστερική λατρεία στο πρόσωπό του αφού έγινε
κυριολεκτικά σφαγή για το ποιος θα πάρει έστω ένα κομμάτι από το λείψανό
του.
Οι Βουδιστές τον ανακήρυξαν άγιο και η Ελληνοβουδιστική τέχνη της
Γκαντάρα πέρασε από την Κίνα έως την Ιαπωνία.
«Μενάνδρου δέ τινος ἐν Βάκτροις ἐπιεικῶς
βασιλεύσαντος εἶτ´ ἀποθανόντος ἐπὶ στρατοπέδου, τὴν μὲν ἄλλην ἐποιήσαντο κηδείαν
κατὰ τὸ κοινὸν αἱ πόλεις, περὶ δὲ τῶν λειψάνων αὐτοῦ καταστάντες εἰς ἀγῶνα μόλις
συνέβησαν, ὥστε νειμάμενοι μέρος ἴσον τῆς τέφρας ἀπελθεῖν, καὶ γενέσθαι μνημεῖα
παρὰ πᾶσι τοῦ ἀνδρός»
Πλούταρχος: (Πολιτικά Παραγγέλματα, 28, 6).
Το "Μιλίνδα Πάνχα" στα Αγγλικά. Επιμέλεια: Bhikkhu Pesala. (The debate of King Milinda: an abridgement of the Milindapanha by Bhikkhu Pesala.
ΤΟ 150 Π.Χ. ΟΛΗ Η ΙΝΔΙΚΗ
ΥΠΟΗΠΕΙΡΟΣ (ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ
ΙΝΔΟΚΙΝΑ), ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΕΡΑΝΤΗ
ΕΛΛΑΔΑ
Βέβαια στα "ελληνικά" σχολεία των ανίκανων προδοτών πολιτικών μας δεν διδασκόμαστε τίποτε από όλα αυτά.
Διαβάστε και το άρθρο:
Ο ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ ΣΑΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ
Το "Μιλίνδα Πάνχα" στα Αγγλικά. Επιμέλεια: Bhikkhu Pesala. (The debate of King Milinda: an abridgement of the Milindapanha by Bhikkhu Pesala.
Εκδόθηκε
το 2001 για ελεύθερη διανομή μέσω διαδικτύου από το Inward Path,
Penang-Malaysia, ISBN 983-9439-50-2. Πρώτη έκδοση 1991, από τις εκδόσεις
Motilal Banarsidass, Delhi, ISBN 81-208-0893-2).
ΤΟ 150 Π.Χ. ΟΛΗ Η ΙΝΔΙΚΗ
ΥΠΟΗΠΕΙΡΟΣ (ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ
ΙΝΔΟΚΙΝΑ), ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΕΡΑΝΤΗ
ΕΛΛΑΔΑ
Βέβαια στα "ελληνικά" σχολεία των ανίκανων προδοτών πολιτικών μας δεν διδασκόμαστε τίποτε από όλα αυτά.
Διαβάστε και το άρθρο:
Ο ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ ΣΑΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ
ΖΗΝΩΝ
ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
Υ.Γ.
ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΔΗΣΗ (20.09.2018)
Υ.Γ.
ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΔΗΣΗ (20.09.2018)
Η λεηλασία του Ελληνικού
έθνους: Παρέδωσαν την Ιστορία μας στους δανειστές - Θα διαχειρίζονται
10.000 μνημεία μέχρι το 2115 μ.Χ.!
Ούτε οι Γερμανοί, ούτε οι Ιταλοί, ούτε οι
Βούλγαροι το τόλμησαν στην τριεθνή Κατοχή της χώρας το 1941-1944. Μόνο με την
λεηλασία του Ιράκ το 2003 συγκρίνεται αυτό που δέχθηκε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ:
Η διαχείριση πάνω από 10.000 ελληνικών μνημείων και κρατικών
ακινήτων μεταβιβάζεται στο Υπερταμείο, δηλαδή στους δανειστές για 99
χρόνια!
Σχεδόν όλα τα μουσεία και τα αρχαιολογικά
μνημεία της χώρας, περιλαμβανομένης της Ακρόπολης, του μουσείου της Ακροπολης,
του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, του μουσείου της αρχαίας Ολυμπίας κλπ.
Η διαχείριση των μνημείων
περιλαμβάνεται στην συνθήκη παραχώρησης της δημοσιας περιουσίας στο ΤΑΙΠΕΔ
μέχρι το 2115, την οποία πέρασε μέσα σε μια μέρα η κυβέρνηση!
Ο κατάλογος των 10.000 μνημείων και των
ακινήτων που εκχωρούνται δεν τα περιλαμβάνει ονομαστικά για ευνόητους
λόγους, αλλά με τους κωδικούς ΚΑΕ που είναι εγγεγραμμένα στο Κτηματολόγιο.
Μόνο στην Κρήτη (όπως προκύπτει από ερώτηση
των βουλευτών Βασίλη Κεγκέρογλου (ΚΙΝΑΛ) και Λευτέρη Αυγενάκη και Γιάννη
Κεφαλογιάννη (ΝΔ)) προκύπτει ότι οι δανειστές παίρνουν για 100ετή εκμετάλλευση
417 ακίνητα από όλη την Κρήτη και συγκεκριμένα 177 στο Ηράκλειο, 31 στο
Ρέθυμνο, 191 στα Χανιά και 18 στο Λασίθι.
Ορισμένα από αυτά:
– Τμήματα των Ενετικών Τειχών στο Ηράκλειο
– Η Κνωσσός,
– Η Πύλη του Αγίου Γεωργίου,
– Η είσοδος της Σαμπιονάρα,
– Το Παγκρήτιο στάδιο,
– Το αρχαιολογικό μουσείο Ηρακλείου κλπ.
– Η Κνωσσός,
– Η Πύλη του Αγίου Γεωργίου,
– Η είσοδος της Σαμπιονάρα,
– Το Παγκρήτιο στάδιο,
– Το αρχαιολογικό μουσείο Ηρακλείου κλπ.
Η απόφαση που τα περιείχε ήταν
«κρυπτογραφημένη» σε 84 σελίδες ΦΕΚ με 10.119 12ψήφιους κωδικούς αριθμούς
Κτηματολογίου, στους οποίους ελάχιστοι μπορούν να έχουν πρόσβαση, χωρίς κανένα
άλλο στοιχείο που να περιγράφει ποια ακίνητα είναι αυτά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.