Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

Δραματική επιστολή της Κύπρου στον ΟΗΕ: «OHE, Βοηθήστε μας. Τουρκικές αεροναυτικές δυνάμεις περικύκλωσαν το νησί μας – Ούτε η Ελλάδα, ούτε το Ισραήλ μας συμπαραστέκονται».


Δραματική έκκληση προς τον Γ.Γ. του ΟΗΕ Α. Γκουτιέρες απευθύνει με επιστολή της η Λευκωσία καταγγέλοντας την περικύκλωση του νησιού από τουρκικές αεροναυτικές δυνάμεις ενώ ζητά παρέμβαση προς την πλευρά της Τουρκίας ώστε να διακόψει και να μην επαναλάβει τις ενέργειες που συνιστούν παραβίαση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Κυπριακής Δημοκρατίας και συνιστούν απειλή για την ασφάλεια στην ευρύτερη περιοχή.
Η Επιστολή προς τον Γ.Γ. του ΟΗΕ και το ΣΑ του ΟΗΕ, η οποία δημοσιεύθηκε χθες ως επίσημο έγγραφο των Ηνωμένων Εθνών αποτυπώνει και καταγράφει όλο το πλαίσιο των παράνομων τουρκικών ενεργειών στην Κυπριακή υφαλοκρηπίδα/ΑΟΖ και χωρικά ύδατα και αποδομεί την τουρκική επιχειρηματολογία περί δήθεν προστασίας των δικαιωμάτων των Τουρκοκυπρίων.


 




 




 

 








Η επιστολή της Κύπρου συνοδεύεται και με χάρτες που αποτυπώνουν το μέγεθος των τουρκικών προκλήσεων.

Το κείμενο της επιστολής:


«Επιστολή της 11ης Ιουλίου 2019 από την επιτετραμμένη της Μόνιμης Αντιπροσωπείας της Κύπρου στα Ηνωμένα Έθνη, απευθυνόμενη στον Γενικό Γραμματέα,
Κατόπιν οδηγιών της κυβέρνησής μου, και κατόπιν των επιστολών μου της 12ης Δεκεμβρίου 2018 (A/73/651) και της 19ης Φεβρουαρίου 2019 (A/73/753-S/2019/160) σχετικά με τις παράνομες δραστηριότητες εξερεύνησης υδρογονανθράκων που διεξήγαγε η Τουρκική Δημοκρατία στην υφαλοκρηπίδα και της αποκλειστικής οικονομικής ζώνης (ΑΟΖ) της Κύπρου, και ειδικότερα, κατόπιν της επιστολής της 2ας Μαΐου 2019 από τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας που απευθύνονταν στο πρόσωπο σας, είμαι υποχρεωμένη να σας πληροφορήσω για τις τελευταίες εξελίξεις όσον αφορά τη συνεχιζόμενη πρόκληση της Τουρκίας και παράνομες ενέργειες κατά της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Στρέφομαι πρώτα στις παράνομες επιχειρήσεις γεώτρησης της Τουρκίας στα Χωρικά ύδατα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Στις 8 Ιουλίου 2019, το πλωτό γεωτρύπανο Γιαβουζ της κρατικής Τουρκικής Εταιρείας Πετρελαίου, συνοδευόμενο από πολεμικά πλοία και σκάφη στήριξης, αναπτύχθηκε εντός των Χωρικων Υδατων της Κυπριακής Δημοκρατίας, περίπου 10 ναυτικά μίλια νότια της χερσονήσου της Καρπασίας, στα ανατολικά του νησιού (βλέπε παράρτημα Ι).
Οι εργασίες γεώτρησης, οι οποίες ανακοινώθηκαν δημοσίως από Τούρκους αξιωματούχους, προγραμματίζονται να πραγματοποιηθούν μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2019, όπως ορίζεται σε μια μη εξουσιοδοτημένη Αναγγελία Ναυσιπλοΐας που εκδόθηκε από την Τουρκία.
Σημειώνω ότι αυτή είναι η δεύτερη προγραμματισμένη επιχείρηση γεώτρησης, εντός δύο μηνών από την έναρξη των συνεχιζόμενων παράνομων εργασιών γεώτρησης εντός της ΑΟΖ/υφαλοκρηπίδας της Κύπρου (βλ. παρακάτω).
Η επιχείρηση γεώτρησης του Γιαβουζ συνιστά πολύ σοβαρή παραβίαση της κυριαρχίας της Κυπριακής Δημοκρατίας εντός των χωρικών της θαλασσών, κατά παράβαση της 1982 σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της θάλασσας, καθώς και του εθιμικού διεθνούς δικαίου, και απαράδεκτη κλιμάκωση εκ μέρους της Τουρκίας των συνεχιζόμενων παραβιάσεων της κυριαρχίας και των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Κυπριακής Δημοκρατίας στις θαλάσσιες ζώνες της.
Η Τουρκία ισχυρίζεται ότι οι εργασίες γεώτρησης διεξάγονται βάσει υποτιθέμενης άδειας από την λεγόμενη «ΤΔΒΚ». Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι κάθε δραστηριότητα εξερεύνησης, συμπεριλαμβανομένων των σεισμικών ερευνών και των εργασιών γεώτρησης, που γινεται για λογαριασμό της λεγόμενης "ΤΔΒΚ" είναι παράνομη ως ζήτημα Διεθνούς Δικαίου.
Η αυτοανακήρυξη της «ΤΔΒΚ» είναι μια αποσχιστική οντότητα που εγκαταστάθηκε από την Τουρκία, την κατοχική δύναμη, στο βόρειο τμήμα του νησιού μετά την παράνομη τουρκική εισβολή στο νησί το 1974 και τη συνεχιζόμενη κατοχή.. Το Συμβούλιο Ασφαλείας έχει καλέσει όλα τα κράτη να μην αναγνωρίσουν ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο να διευκολύνουν ή να επικουρήσουν το εν λόγω αποσχισθέν καθεστώς (ψηφίσματα 541 του Συμβουλίου Ασφαλείας (1983) και 550 (1984)).
Το μόνο διεθνώς αναγνωρισμένο κράτος στην Κύπρο είναι η Κυπριακή Δημοκρατία, η οποία απολαμβάνει όλα τα δικαιώματα που της παρέχει το διεθνές δίκαιο σε σχέση με το σύνολο της Επικράτειας της νήσου Κύπρου, καθώς και τη θάλασσα που γειτνιάζει με τις ακτές της.
Ως εκ τούτου, οποιαδήποτε δράση είτε της ίδιας της Τουρκίας είτε μέσω της προαναφερθείσας αποσχιστικής οντότητας ή οποιασδήποτε εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκικής Εταιρείας Πετρελαίου, είναι παράνομες. Επιπλέον, όλες οι γεωτρήσεις που εκτελούνται από την Τουρκία στα θαλάσσια ύδατα που γειτνιάζουν με τις κατεχόμενες περιοχές της Κύπρου παραβιάζουν το νόμο της Πολεμικής Κατοχής.
Σύμφωνα με τους σχετικούς κανόνες, η Τουρκία, η κατοχική δύναμη, δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί τους φυσικούς πόρους της περιοχής που καταλαμβάνει παράνομα.
Όσον αφορά τις παράνομες εργασίες γεώτρησης στην ΑΟΖ/υφαλοκρηπίδα της Κυπριακής Δημοκρατίας, θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι στις 4 Μαΐου 2019, το σκάφος γεώτρησης Φατίχ της κρατικής Τουρκικής Εταιρείας Πετρελαίου, συνοδευόμενο επίσης από πολεμικά πλοία, αναπτύχθηκε εντός της υφαλοκρηπίδας/ΑΟΖ της Κυπριακής Δημοκρατίας και παραμένει εκεί σε απόσταση περίπου 36 ναυτικών μιλίων από τη δυτική ακτή της Κύπρου.
Όπως απεικονίζεται στο χάρτη του παραρτήματος ΙΙ, ο στόχος γεώτρησης είναι 30 ναυτικά μίλια από τη διάμεση γραμμή μεταξύ των ακτών των δύο κρατών, προς τις ακτές της Κύπρου, και τουλάχιστον 83 ναυτικά μίλια από την πλησιέστερη ακτή της Τουρκίας.
Σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, η δημιουργία εγκαταστάσεων και δομών στην υφαλοκρηπίδα/ΑΟΖ εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής των αποκλειστικών δικαιωμάτων και δικαιοδοσίας του παράκτιου κράτους.
 Κατά συνέπεια, η ανάπτυξη του Φατίχ στην υφαλοκρηπίδα/ΑΟΖ της Κύπρου παραβιάζει τα άρθρα 56 (1) (β) (i), 60 και 80 της σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για το δίκαιο της θάλασσας, τα οποία αποτελούν μέρος του εθιμικού διεθνούς δικαίου και, ως εκ τούτου, δεσμεύουν και Μη συμβαλλόμενα μέρη της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας. Η διεξαγωγή των εργασιών γεώτρησης από το Φατίχ στην υφαλοκρηπίδα/ΑΟΖ της Κύπρου συνιστά κατάφωρη παραβίαση των αποκλειστικών κυριαρχικών δικαιωμάτων της Κύπρου επί των φυσικών πόρων της υφαλοκρηπίδας/ΑΟΖ, κατά παράβαση των άρθρων 56 (1) (α), 77 και 81 της σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για το δίκαιο της θάλασσας, η οποία αποτελεί επίσης μέρος του εθιμικού διεθνούς δικαίου.
Επιπλέον, οι μη εξουσιοδοτημένες και εκτος κανόνων τουρκικές επιχειρήσεις γεώτρησης στις θαλάσσιες ζώνες της Κύπρου προκαλούν ανεπανόρθωτη βλάβη στον βυθό και στο υπέδαφος και, κατά συνέπεια, δημιουργούν μη αναστρέψιμη βλάβη στα κυριαρχικά δικαιώματα της Κύπρου, καθώς και στο θαλάσσιο Περιβάλλον. Παρά την απόπειρα της Τουρκίας να χρησιμοποιήσει τα συμφέροντα της τουρκοκυπριακής κοινότητας ως πρόσχημα για τις παράνομες εργασίες γεώτρησης από το Φατίχ, η αξίωσή της προς την υφαλοκρηπίδα στα δυτικά της Κύπρου είναι, με την παραδοχή της Άγκυρας, αξίωση στην υφαλοκρηπίδα αποκλειστικά για λογαριασμό της Δημοκρατίας της Τουρκίας. Πράγματι, είναι ένας ισχυρισμός που αντιβαίνει στα ίδια τα συμφέροντα των Τουρκοκυπρίων, οι οποίοι, μαζί με τους Ελληνοκυπρίους, θα στερούνταν ένα δίκαιο μερίδιο από τα οφέλη από τους πόρους του δυτικού και βόρειου θαλάσσιου χώρου της Κύπρου, εάν η εντελώς αβάσιμη τουρκική θέση γίνονταν ανεκτή η επιβάλλονταν.
Επαναλαμβάνω ότι η κυβέρνηση της Κυπριακής Δημοκρατίας έχει επανειλημμένα απευθύνει πρόσκληση προς την Τουρκία για διαπραγματεύσεις με σκοπό την οριοθέτηση των αντίστοιχων θαλάσσιων ζωνών μας, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο. Αντιθέτως, η Τουρκία δεν αγνόησε μόνο την πρόσκληση αυτή, αλλά δεν ενήργησε καλόπιστα με την προσφυγή σε ενέργειες που θέτουν σε κίνδυνο και εμποδίζουν την επίτευξη οριστικής συμφωνίας, κατά παράβαση των άρθρων 74 (3) και 83 (3) της σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για το δίκαιο της θάλασσας, οι οποίες αντανακλούν συνήθεις αρχές όπως η καλή πίστη, η αυτοσυγκράτηση και η ειρηνική διευθέτηση των διαφορών.
Επιπλέον, επειδή δεν είναι συμβαλλόμενο μέρος στη σύμβαση και δεν αποδέχεται την υποχρεωτική δικαιοδοσία του διεθνούς δικαστηρίου, η Τουρκία έχει επιλέξει βολικά να κρατηθεί έξω από το πεδίο εφαρμογής όλων αυτών των διαδικασιών επίλυσης διαφορών μέσω τρίτου μέρους. Λόγω της δικής της άρνησης να δεχθεί την προσφυγή σε διεθνή δικαστική δικαιοδοσία, δεν υπάρχει διεθνής μηχανισμός επίλυσης διαφορών με τον οποίο οι προδήλως παράλογες και αντικρουόμενες αξιώσεις της Τουρκίας μπορούν να τεθούν σε δοκιμασία.
Θα πρέπει να σημειώσω ότι οι προαναφερθείσες παράνομες εργασίες γεώτρησης από την Τουρκία λαμβάνουν χώρα γύρω και πάνω από μια συνεχιζόμενη παράνομη σεισμική έρευνα, την τρίτη συνεχόμενη κατά τη διάρκεια μόλις εννέα μηνών, η οποία διεξήχθη από το Τουρκικό σκάφος Barbaros Hayreddin Paşa στην Νότια υφαλοκρηπίδα/ΑΟΖ της Κυπριακής Δημοκρατίας (βλ. παράρτημα III).
Αναφέρομαι στις προηγούμενες επιστολές που επισημάνθηκαν ανωτέρω, και επαναλαμβάνω ότι οποιεσδήποτε τέτοιες μη εξουσιοδοτημένες δραστηριότητες εξερεύνησης από την Τουρκία συνιστούν παραβίαση των αποκλειστικών κυριαρχικών δικαιωμάτων της Κυπριακής Δημοκρατίας στην υφαλοκρηπίδα/ΑΟΖ της.
Η Τουρκία έχει, στην πραγματικότητα, περικυκλώσει το νησί της Κύπρου, διεξάγοντας παράνομες δραστηριότητες εξερεύνησης υδρογονανθράκων, με την συνοδεία πολυάριθμων πολεμικών πλοίων, τα οποία, μαζί με τις επανειλημμένες στρατιωτικές ασκήσεις της Τουρκίας, οδήγησαν σε έντονη στρατιωτικοποίηση της εκτεταμένης θαλάσσιας περιοχής γύρω από την Κύπρο.
Η συνολική πρακτική της Τουρκίας σε αυτούς τους τομείς δεν συνιστά μόνο σοβαρή παραβίαση του εφαρμοστέου διεθνούς δικαίου, αλλά και κατάχρηση της ελευθερίας της ναυσιπλοΐας, παραβιάζει την αρχή της ειρηνικής χρήσης των θαλασσών, θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και αποτελεί απειλή για την ειρήνη και τη διεθνή ασφάλεια. Η παράνομη συμπεριφορά της Τουρκίας προκάλεσε την διεθνή της ευθύνη. Η Τουρκία υποχρεούται να παύσει αμέσως τις παράνομες δραστηριότητές της, να προσφέρει εγγυήσεις μη επανάληψης και να αποκαταστήσει πλήρως τις ζημίες που προκαλούνται από την παράνομη συμπεριφορά της.
Η Τουρκία συνεχίζει να επιδιώκει εσκεμμένα μια πολιτική κλιμάκωσης στην Ανατολική Μεσόγειο, χρησιμοποιώντας συστηματικά πρακτικές που συνιστούν απειλή για την ασφάλεια και τη σταθερότητα της περιοχής, παρόλο που επανειλημμένα ζητείται από τη διεθνή κοινότητα να απέχει από δράσεις που επιδεινώνουν τις εντάσεις και αντιβαίνουν στη διεθνή έννομη τάξη.
Ως εκ τούτου, η κυβέρνησή μου ζητά να διαβιβάσετε ένα σαφές μήνυμα στην κυβέρνηση της Τουρκίας να συμμορφωθεί με το διεθνές δίκαιο, να σεβαστεί την κυριαρχία, τα κυριαρχικά δικαιώματα και τη δικαιοδοσία της Κυπριακής Δημοκρατίας και να απόσχει από τυχόν ενέργειες που δεν ευνοούν την επανέναρξη των διαπραγματεύσεων για την επανένωση της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Θα σας παρακαλούσα να κυκλοφορήσετε την επιστολή αυτη και τα παραρτήματα της ως έγγραφο της Γενικής Συνέλευσης, στο πλαίσιο των στοιχείων 45 και 78 της ημερήσιας διάταξης, και του Συμβουλίου Ασφαλείας, και να δημοσιευθούν στον διαδικτυακό τόπο του τμήματος Ωκεάνιων Υποθέσεων και του Δικαίου της Θάλασσας και την επόμενη έκδοση του Law of the Sea Bulletin.

Πόλυ Ιωάννου, Επιτετραμμένη»



   ΠΑΡΑΚΑΤΩ  ΟΙ  ΔΥΟ  ΦΟΒΕΡΟΙ  ΣΤΡΑΤΑΡΧΕΣ  ΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ,  Ο  ΤΡΟΜΟΣ  ΤΟΥ  ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ  ΣΤΟΛΟΥ.

 

 



ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ


4 σχόλια:

  1. Πρωτοφανής «αιμορραγία» πιλότων σε Πολεμική Αεροπορία & Αεροπορία Στρατού - Παραιτούνται κατά εκατοντάδες λόγω Μνημονίων.

    Από την αρχή του χρόνου έχουν αποχωρήσει από την Πολεμική Αεροπορία πάνω από 30 πιλότοι μαχητικών, μεταφορικών και αεροσκαφών έγκαιρης προειδοποίησης, αναζητώντας καλύτερες απολαβές στον ιδιωτικό τομέα, αλλά και εργασιακές ευκαιρίες για να πετούν και η «αιμορραγία» συνεχίζεται με εντονότερο ρυθμό!
    Μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να παραιτηθούν επιπλέον 20 πιλότοι.
    Από τις αρχές των Μνημονίων μέχρι σήμερα έχουν αποχωρήσει περίπου 400 έμπειροι πιλότοι από την Πολεμική Αεροπορία και περίπου 250 από την Αεροπορία Στρατού, με τον μέσο όρο των χειριστών που αποχωρούν να είναι αρκετά νέοι.
    Πρακτικά, οι περισσότεροι μόλις κλείνουν τα 40-42 χρόνια τους, οπότε και μπορούν να αιτηθούν αποστρατεία, το κάνουν.
    Αποστρατεύονται οικειοθελώς γιατί δεν επαρκούν οι απολαβές τους, αλλά και γιατί απλά δεν πετούν: Οι ώρες πτήσεις ανά μήνα στα ελληνικά μαχητικά έχουν περιοριστεί στα επίπεδα των χωρών των πρώην χωρών του Συμφώνου της Βαρσοβίας στα πρώτα χρόνια από την διάλυσή του, κάπου 4-5 ώρες τον μήνα, λόγω ανυπαρξίας οικονομικών πόρων.
    Δεν υπάρχουν χρήματα για καύσιμα, δεν υπάρχουν χρήματα για ανταλλακτικά, δεν υπάρχουν χρήματα για πτητικά επιδόματα. Βασικά δεν υπάρχουν καν διαθεσιμότητες στα μαχητικά αεροσκάφη και για τα εκπαιδευτικά αεροσκάφη ας μην μιλήσουμε καλύτερα γιατί απλώς δεν υπάρχουν περισσότερα από 5-7 σε πτητική κατάσταση και στις τρεις κατηγορίες (βασική, μέση, προκεχωρημένη)
    Βάσει των ΝΑΤΟϊκών στάνταρντς οι πιλότοι μαχητικών πρέπει να πετούν περί τις 15 ώρες τον μήνα, ενώ οι ώρες που «βάζουν» οι Ελληνες πιλότοι είναι το 1/3 των ελάχιστα απαιτούμενων, ιδανικά.
    Και ευτυχώς που υπάρχουν και οι «αναγκαστικές» ώρες πτήσης με τις αναχαιτίσεις των τουρκικών αεροσκαφών, αλλιώς είναι αμφίβολο αν λόγω της οικονομικής καταστροφής θα πετούσαν περισσότερες από 2 ώρες τον μήνα.
    Κατά τα λοιπά, βγήκαμε από τα Μνημόνια και το 10ετές ομόλογο πλέον αγοράζεται με επιτόκιο κάτω από 2% από τις διεθνείς αγορές.
    Τι πρέπει να γίνει; Να βρεθούν οικονομικοί πόροι. Αν δεν εξοικονομηθούν 300-400 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για την αεροπορική εκπαίδευση (αυτό αφορά και το «ανέκδοτο» της Αεροπορίας Στρατού που προμηθεύονται δεκάδες ελικόπτερα χωρίς... πρόβλεψη ετήσιας αγοράς καυσίμων για την χρήση τους) τότε θα μιλάμε για εικονική Αεροπορία.
    Ζ.Π.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΝΔ "ξηλώνει" όλους τους διπλωμάτες που είχαν ενεργό ρόλο στην Συμφωνία των Πρεσπών, στις διαπραγματεύσεις για το Κυπριακό στο Κραν Μοντανά αλλά και ενέδωσαν τις επιταγές της Αγκυρας για συζητήσεις εφ' όλης της ύλης στα ελληνοτουρκικά.
    Το γεγονός αυτό προκάλεσε την... οργισμένη αντίδραση του πρώην ΥΠΕΞ, Ν.Κοτζιά, ο οποίος προφανώς ήθελε να .... ολοκληρώσουν το "έργο" τους.
    Πιο αναλυτικά, πολιτική διώξεων σε βάρος διπλωματών που εργάστηκαν στις διαπραγματεύσεις για το Μακεδονικό και το Κυπριακό καταγγέλλει ο πρώην υπουργός Εξωτερικών και επικεφαλής του «Πράττω», Νίκος Κοτζιάς.
    Σε γραπτή του δήλωση ο κ. Κοτζιάς ασκεί κριτική στον Νίκο Δένδια, λέγοντας ότι «αποφάσισε την απομάκρυνση από τις θέσεις τους και την ακύρωση μετάθεσης διπλωματών που, πιστοί στην Πατρίδα και στον όρκο τους, εργάστηκαν τα τελευταία χρόνια ευσυνείδητα, με αυταπάρνηση και αποτελεσματικότητα».
    Κάνει μάλιστα λόγο για «πολιτική της εκδικητικότητας» που «στράφηκε ενάντια σε όλους τους πρεσβευτές που συμμετείχαν το 2017 στη διαπραγμάτευση του Κραν Μοντανά» αλλά και «σε όλους τους διπλωμάτες που συνέβαλαν στη λύση του Ονοματολογικού».
    Ο κ. Κοτζιάς κάνει εξάλλου ειδική αναφορά στην πρεσβευτή της Ελλάδας στη Μόσχα που μόλις πριν από 20 ημέρες παρέδωσε τα διαπιστευτήριά της, προσωπικά, στον Πρόεδρο της Ρωσίας» και σύμφωνα με τον πρόεδρο του "Πράττω" η απομάκρυνσή της «εκθέτει την Ελλάδα διεθνώς».
    Επίσης αναφέρεται στον πρέσβη στην Άγκυρα, κ. Μαυροειδή, ο οποίος «υπηρετεί εκεί μόλις ενάμιση χρόνο, ενώ στο ενεργητικό του έχουν καταγραφεί μεγάλες διπλωματικές επιτυχίες, ανάμεσα στις οποίες και οι συμφωνίες των ΜΟΕ (2015-6) με την τότε ΦΥΡΟΜ».
    Και στο πλαίσιο αυτό χαρακτηρίζει την κυβέρνηση της ΝΔ «δίγλωσση και υποκριτική», καθώς «παραπονιέται" που ο εκλεκτός της κ. Λουκάκης, παρέμεινε στο πόστο του πρέσβη στην Άγκυρα "μόνο" (!) πεντέμισι χρόνια (2012-2017)» και «αν και διπλωμάτης εν υπηρεσία επέλεξε να παραμείνει στην Άγκυρα για ένα χρόνο ακόμα (2017-8), και μάλιστα κάνοντας χρήση άδειας»
    Τέλος, καλεί τον υπουργό Εξωτερικών «να αντιληφθεί ότι η εποχή των ανεύθυνων αρχόντων έχει προ πολλού τελειώσει» και διαπιστώνει «ότι όλα τα πιο πάνω γίνονται με τη συνένοχη σιωπή "αρμόδιων" στελεχών της αξιωματικής αντιπολίτευσης».
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιαβέρης: «Εθνική γενοκτονία τα τροχαία στην Ελλάδα – 120.000 νεκροί σε 50 χρόνια».
    Τάσος Μαρκουίζος ή αλλιώς Ιαβέρης.
    «120.000 νεκροί από τροχαία σε 50 χρόνια»
    «Τα παιδιά θα πρέπει να μάθουν τον σωστό τρόπο με τον οποίο πρέπει να οδηγούν. Οι ελληνικοί δρόμοι δεν είναι και οι καλύτεροι. Θα πρέπει να μάθουν να οδηγούν σε αυτές τις καταστάσεις. Η ελληνική κοινωνία αναφέρεται στο Μάτι και στις φονικές πυρκαγιές και καλά κάνει και θα πρέπει να συνεχίσει να το κάνει. Όμως θα πρέπει να αναφερθεί και στην γενοκτονία που συντελείται στους ελληνικούς δρόμους. Τα τελευταία 50 χρόνια είχαμε 250 θύματα από σεισμούς, 250 από τυφώνες και κεραυνούς και άλλους 250 από δασικές πυρκαγιές. Όμως στους ελληνικούς δρόμους έχουν χαθεί 120.000 ψυχές. Κάθε μέρα θρηνούμε 3-4 νεκρούς και άλλοι τόσοι καθημερινά μένουν ανάπηροι. Πόσο ακόμη θα πρέπει να γιγαντωθεί το πρόβλημα για να ασχοληθούν σοβαρά οι αρμόδιοι; Ευελπιστώ πως η νέα κυβέρνηση θα κάνει αυτό που πρέπει, ώστε ο Έλληνας να αποκτήσει παιδεία στο δρόμο», τονίζει ο Ιαβέρης μιλώντας για τα δυστυχήματα που σημειώνονται στους ελληνικούς δρόμους. Το τελευταίο δυστύχημα που ταρακούνησε τον Έλληνα οδηγό ήταν αυτό στο οποίο ενεπλάκη ο γιος του Αλέξανδρου Ζαχαριά.
    Ιαβέρης: «Ότι χειρότερο ο γονιός να θάβει το παιδί του»
    Για τον ίδιο το χειρότερο πράγμα που μπορεί να συμβεί στον καθένα μας είναι «ο γονιός να θάβει το παιδί του. Μετά από τέτοιες καταστάσεις δεν υπάρχει θέληση για ζωή. Έχω ζήσει πολλές τέτοιες περιπτώσεις και γνωρίζω καλά σε ποια ψυχολογία βρίσκεται ο γονέας μετά από μια τέτοια τραγωδία στο σπίτι του».
    Η οδηγική παιδεία για τον Έλληνα και τον εκάστοτε οδηγό φαίνεται στο πορτοκαλί φανάρι. «Αρκετοί Έλληνες μόλις βλέπουν πορτοκαλί, αντί να σταματήσουν, πατούν γκάζι. Και το πορτοκαλί γίνεται κόκκινο και το ατύχημα είναι προ των πυλών. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Ζώνες και κράνη σώζουν ζωές. Η συνέπεια, η υπομονή και η σύνεση στην οδήγηση είναι καθοριστικά στοιχεία ενός οδηγού», λέει ο «Ιαβέρης».
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στη Βουλή η μήνυση της Ομοσπονδίας Μακεδόνων κατά του Κοτζιά.
    Με επιστολή προς τους πολιτικούς αρχηγούς των έξι κομμάτων της νέας βουλής η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πολιτιστικών Συλλόγων Μακεδόνων ζητά τις υπογραφές τουλάχιστον τριάντα βουλευτών για να συσταθεί εξεταστική επιτροπή η οποία αντικειμενικά, έγκυρα και επίσημα θα διερευνήσει τα αδικήματα που του προσάπτονται σχετικά με την «Συμφωνία των Πρεσπών».
    Εάν στους τριακόσιους δεν βρεθούν τριάντα βουλευτές να υπογράψουν θα πλανάται μόνιμα η σκιά της συνενοχής και της συγκάλυψης σε όλο τον πολιτικό κόσμο της Ελλάδος.
    Το πλήρες κείμενο της επιστολής είναι το παρακάτω:
    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
    ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
    «ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΑΔΟΣ»
    Δημάρχου Κ. Στάμκου 1, 58200 Γιαννιτσά, Δ.Πέλλας, Π.Κ.Μακεδονίας, Ελλάδα
    www.popsm.gr popsm2014@gmail.com τηλ. 23820-83684 κιν. 6977254045
    Αριθ. πρωτ.: 24/2019
    Ημερομηνία: 23 Ιουλίου 2019
    Προς: Πολιτικούς αρχηγούς των κομμάτων του Ελληνικού Κοινοβουλίου
    Κοιν: Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων
    Θέμα: Σύσταση εξεταστικής επιτροπής για κ. Νικόλαο Κοτζιά
    Με την έναρξη λειτουργίας της νέας Βουλής θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πολιτιστικών Συλλόγων Μακεδόνων, έχει κάνει μήνυση κατά του πρώην υπουργούΕξωτερικών κ. Ν. Κοτζιά για ενέργειές του σχετικά με την προετοιμασία, την υπογραφή και το περιεχόμενο της «Συμφωνίας των Πρεσπών».
    Ο αρμόδιος εισαγγελέας, κρίνοντάς την βάσιμη, παρέπεμψε την δικογραφία στην Βουλή των Ελλήνων, όπου απαιτείται η συναίνεση 30 βουλευτών για να συσταθεί εξεταστική επιτροπή διερεύνησης των αδικημάτων που του αποδίδονται.
    Ζητούμε να συναινέσετε στην σύσταση αυτής της εξεταστικής επιτροπής και να επιτρέψετε σεόποιον από τους βουλευτές του κόμματός σας επιθυμεί, να προσυπογράψει την σύστασή της.
    Η ενέργειά μας αυτή δεν έχει κανέναν πολιτικό ή κομματικό χαρακτήρα στείρας προσωπικής αντιπαράθεσης αλλά εντάσσεται, αποκλειστικά και μόνον, στην καταστατική υποχρέωσή μας ως Μακεδόνων Ελλήνων, μελών της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων Μακεδόνων και των Παμμακεδονικών Ενώσεων Υφηλίου, να προασπίσουμε την σημερινή Μακεδονική μας πολιτιστική ταυτότητα μέσα στα πλαίσια του Ελληνικού πολιτισμού.
    Ο Πρόεδρος Ο Γραμματέας
    Δημήτριος Γιουματζίδης ..
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.