Οι πολιτικάντηδες του κατοχικού μας καθεστώτος έχουν πάρει διαζύγιο από την κοινή λογική αλλά και την νοητική επεξεργασία πραγμάτων του ελληνικού λαού. Αδυνατούν να αντιληφτούν ότι παραδίδοντας την πατρίδα μας στους λογιστές της παγκόσμιας διακυβέρνησης, αγνοούν και εμπαίζουν την κοσμοθεωρία και την βιοθεωρία ενός λαού που έχει μάθει να αναζητεί μέσα από την καθημερινότητα και τη φύση την υπέρτατη γνώση και την ορθή συμπεριφορά μες την εθνική κοινότητα. Δεν μπορούν να καταλάβουν κάτι που δεν τους ανήκει. Διότι ο ελληνικός λαός έχει μάθει να αναζητεί τη σοφία της ζωής και να περπατά ορθός και λεύτερος.
Η πολιτική για τον Ελληνισμό από τα βάθη των αιώνων κρατάει ανά χείρας μαζί με το σπαθί και την κοφτερή αντίληψη. Οι δικοί μας πρόγονοι ήταν εκείνοι που αναβίβασαν την πατρίδα στην πρώτη κλίμακα των αξιών για τους έχοντας νου όπως είπε ο σοφός Σωκράτης. Για τον Ηρόδοτο ο Έλλην έλαβε τον σαφή προσδιορισμό μέσα από το κοινό αίμα και την κοινή φυλή. Και για τον Ισοκράτη ο λαός μας οφείλει να άρχει των βαρβάρων κι όχι να άρχεται υπ’ αυτών. Ο ίδιος ο Ισοκράτης προσδιόρισε την σημασία της ελληνικής παιδείας για την ανάδειξη του χρήσιμου Έλληνα πολίτη και όχι των αλλογενών όπως είπαν κάποιοι σκόπιμα. Και ο Αριστοτέλης με τον Πλάτωνα προσδιόρισαν την ποιότητα και τον έλλογο χαρακτήρα του πολίτη που εφαρμόζει τα νάματα της ελληνικής φιλοσοφίας στην άσκηση των κοινών και την ανάδειξη των Αρίστων Πολιτών στην κεφαλή της Πολιτείας.
Η πολιτική και η ιδεολογία ως το ρητορικό αυτής εργαλείο είναι το προϊόν της σκέψεως και της παρατηρήσεως των μελών της Πολιτείας κι όχι ο μιμητισμός και η αποδοχή ξένων ηθών και υπάρξεων. Είναι η γνώση της ιδιοσυγκρασίας και της αποστολής του Έθνους έναντι του εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού αυτής περιβάλλοντος. Η Φιλοσοφία του πατριωτισμού, της ηθικής, του πολιτισμού και του αξιόμαχου της Φυλής διέπουν όλες τις βαθμίδες της πολιτικής ιεραρχίας και όλες τις διαστρωματώσεις της κοινωνίας. Οι κανόνες και οι αρχές συνυπάρχουν μαζί με την γνώση δείχνοντας το σεβασμό στο Θεό και τους προγόνους αλλά και την υποχρέωση προς τις μέλλουσες γενιές για μια πατρίδα μεγάλη και καθαρή από βαρβάρους, αχρείους και βέβηλους.
Και ύστερα πάλι σαν έρθει το πρόβλημα, θα το σταθμίσεις και θα βρεις τη λύση κάνοντας την κακοτοπιά βάση για μια νέα αφετηρία, μια νέα ανακάλυψη, μια πρόσθετη πληροφορία και τελικά μια νέα πολιτισμική γέννα. Δεν θα κάτσεις με τις αισθήσεις και τα αντανακλαστικά σου νεκρά σαν το χειρότερο κτήνος. Γιατί ακόμη και τα ζώα της πλάσης σαν κινδυνεύσουν θα αμυνθούν έως εσχάτων και θα κοιτάξουν να κρατηθούν όρθια κυριαρχώντας γύρω τους βάσει ενστίκτου. Πολύ περισσότερο ο άνθρωπος και μάλιστα ο Έλληνας που πήρε την αγάπη για την ζωή και την πατρίδα μαζί με την αναζήτηση του υπερβατικού νου και της σοφίας φτάνοντας να δώσει σ’ αυτές τις αξίες το ανώτερο σχήμα της Φιλοσοφίας. Κοντά στο νου και η γνώση λέει ο λαός μας.
Στο διάβα των χρόνων και στον καιρό που οι αστικές ψευτοδημοκρατίες διαδέχτηκαν τις ελληνικές αυτοκρατορίες και οι μειοδότες πήραν τη θέση των αρίστων, οι προδοσίες, οι σκλαβιές και εν τέλει οι οπισθοχωρήσεις στο πνεύμα και την ύλη πρόσθεσαν μεν γνώση στο λαό μας αλλά δεν βρέθηκε νους να την αξιοποιήσει. Και έτσι τα παθήματα δεν έγιναν μαθήματα. Οι φιλόσοφοι που δίδασκαν με το λόγο και το δικό τους παράδειγμα την υπεροχή της Ιδέας και της Πολιτείας υποχώρησαν νικημένοι από τους φθαρμένους διδάχους που παραδίδουν σάρκα, γη και ύδωρ δολοφονώντας την πατρίδα και τη ψυχή χάριν κοσμοπολιτισμού και επιβίωσης με όρους και όρια δίχως εθνική ταυτότητα. Τακτική που επέβαλλαν άψυχοι και ανθέλληνες πολιτικάντηδες που θεωρούν την εξουσία αυτοσκοπό δικό τους και υπηρεσία ύψιστη σε ξένους αφεντάδες.
Αλλά η Φιλοσοφία και η Πολιτική του Ελληνισμού είναι ο νους και η ενέργεια της Φυλής μας. Δεν είναι ξένα σώματα. Είναι η σύλληψη και η έκφραση του λαού μας για έργα θετικά και επιρροή επαυξημένη στην κοινωνία τη δική μας και τα διεθνή πολιτικά πράγματα. Αλλά η ιδεολογία που προάγει τους βηματισμούς της Ελλάδος ήταν, είναι και εξακολουθεί να είναι μονάχα ο Εθνικοκοινωνισμός. Γιατί ένας λαός αξίζει να υπάρχει μονάχα όταν έχει αποφασίσει να εκσυγχρονίσει τα μέσα της καθημερινότητας δημιουργώντας έργα που θα είναι προϊόν νου και χειρών ελληνικών. Όταν φιλοσοφεί, πολιτεύεται, εργάζεται και πολεμά το ίδιο καλά σε μια αλληλουχία καταστάσεων που προάγει η μια την άλλη.
Κι ακόμα η Φιλοσοφία και η Πολιτική μας είναι αποφασισμένες να διατηρήσουν την εθνική και φυλετική μας ταυτότητα καθαρή. Να είμαστε προγονολάτρες δίχως να είμαστε προγονόπληκτοι. Να είμαστε συνεχιστές και ταυτόχρονα πλάστες του Νέου Ελληνισμού. Να δίνουμε προβάδισμα στον αλτρουισμό της φιλαλληλίας και της φιλοπατρίας κι όχι στον εκχυδαϊσμό της φιλαυτίας και της προδοσίας. Να είμαστε ηγέτες του Γένους και της Ανθρωπότητας που έχουν βαφτιστεί στα νάματα της Ελληνικής Φιλοσοφίας κι όχι χειραγωγούμενα των εμπόρων των εθνών. Ιδού η οδός και η αποστολή της Εθνικοκοινωνικής Ελλάδος.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://ethnikistikosagwn.blogspot.com
Η πολιτική για τον Ελληνισμό από τα βάθη των αιώνων κρατάει ανά χείρας μαζί με το σπαθί και την κοφτερή αντίληψη. Οι δικοί μας πρόγονοι ήταν εκείνοι που αναβίβασαν την πατρίδα στην πρώτη κλίμακα των αξιών για τους έχοντας νου όπως είπε ο σοφός Σωκράτης. Για τον Ηρόδοτο ο Έλλην έλαβε τον σαφή προσδιορισμό μέσα από το κοινό αίμα και την κοινή φυλή. Και για τον Ισοκράτη ο λαός μας οφείλει να άρχει των βαρβάρων κι όχι να άρχεται υπ’ αυτών. Ο ίδιος ο Ισοκράτης προσδιόρισε την σημασία της ελληνικής παιδείας για την ανάδειξη του χρήσιμου Έλληνα πολίτη και όχι των αλλογενών όπως είπαν κάποιοι σκόπιμα. Και ο Αριστοτέλης με τον Πλάτωνα προσδιόρισαν την ποιότητα και τον έλλογο χαρακτήρα του πολίτη που εφαρμόζει τα νάματα της ελληνικής φιλοσοφίας στην άσκηση των κοινών και την ανάδειξη των Αρίστων Πολιτών στην κεφαλή της Πολιτείας.
Η πολιτική και η ιδεολογία ως το ρητορικό αυτής εργαλείο είναι το προϊόν της σκέψεως και της παρατηρήσεως των μελών της Πολιτείας κι όχι ο μιμητισμός και η αποδοχή ξένων ηθών και υπάρξεων. Είναι η γνώση της ιδιοσυγκρασίας και της αποστολής του Έθνους έναντι του εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού αυτής περιβάλλοντος. Η Φιλοσοφία του πατριωτισμού, της ηθικής, του πολιτισμού και του αξιόμαχου της Φυλής διέπουν όλες τις βαθμίδες της πολιτικής ιεραρχίας και όλες τις διαστρωματώσεις της κοινωνίας. Οι κανόνες και οι αρχές συνυπάρχουν μαζί με την γνώση δείχνοντας το σεβασμό στο Θεό και τους προγόνους αλλά και την υποχρέωση προς τις μέλλουσες γενιές για μια πατρίδα μεγάλη και καθαρή από βαρβάρους, αχρείους και βέβηλους.
Και ύστερα πάλι σαν έρθει το πρόβλημα, θα το σταθμίσεις και θα βρεις τη λύση κάνοντας την κακοτοπιά βάση για μια νέα αφετηρία, μια νέα ανακάλυψη, μια πρόσθετη πληροφορία και τελικά μια νέα πολιτισμική γέννα. Δεν θα κάτσεις με τις αισθήσεις και τα αντανακλαστικά σου νεκρά σαν το χειρότερο κτήνος. Γιατί ακόμη και τα ζώα της πλάσης σαν κινδυνεύσουν θα αμυνθούν έως εσχάτων και θα κοιτάξουν να κρατηθούν όρθια κυριαρχώντας γύρω τους βάσει ενστίκτου. Πολύ περισσότερο ο άνθρωπος και μάλιστα ο Έλληνας που πήρε την αγάπη για την ζωή και την πατρίδα μαζί με την αναζήτηση του υπερβατικού νου και της σοφίας φτάνοντας να δώσει σ’ αυτές τις αξίες το ανώτερο σχήμα της Φιλοσοφίας. Κοντά στο νου και η γνώση λέει ο λαός μας.
Στο διάβα των χρόνων και στον καιρό που οι αστικές ψευτοδημοκρατίες διαδέχτηκαν τις ελληνικές αυτοκρατορίες και οι μειοδότες πήραν τη θέση των αρίστων, οι προδοσίες, οι σκλαβιές και εν τέλει οι οπισθοχωρήσεις στο πνεύμα και την ύλη πρόσθεσαν μεν γνώση στο λαό μας αλλά δεν βρέθηκε νους να την αξιοποιήσει. Και έτσι τα παθήματα δεν έγιναν μαθήματα. Οι φιλόσοφοι που δίδασκαν με το λόγο και το δικό τους παράδειγμα την υπεροχή της Ιδέας και της Πολιτείας υποχώρησαν νικημένοι από τους φθαρμένους διδάχους που παραδίδουν σάρκα, γη και ύδωρ δολοφονώντας την πατρίδα και τη ψυχή χάριν κοσμοπολιτισμού και επιβίωσης με όρους και όρια δίχως εθνική ταυτότητα. Τακτική που επέβαλλαν άψυχοι και ανθέλληνες πολιτικάντηδες που θεωρούν την εξουσία αυτοσκοπό δικό τους και υπηρεσία ύψιστη σε ξένους αφεντάδες.
Αλλά η Φιλοσοφία και η Πολιτική του Ελληνισμού είναι ο νους και η ενέργεια της Φυλής μας. Δεν είναι ξένα σώματα. Είναι η σύλληψη και η έκφραση του λαού μας για έργα θετικά και επιρροή επαυξημένη στην κοινωνία τη δική μας και τα διεθνή πολιτικά πράγματα. Αλλά η ιδεολογία που προάγει τους βηματισμούς της Ελλάδος ήταν, είναι και εξακολουθεί να είναι μονάχα ο Εθνικοκοινωνισμός. Γιατί ένας λαός αξίζει να υπάρχει μονάχα όταν έχει αποφασίσει να εκσυγχρονίσει τα μέσα της καθημερινότητας δημιουργώντας έργα που θα είναι προϊόν νου και χειρών ελληνικών. Όταν φιλοσοφεί, πολιτεύεται, εργάζεται και πολεμά το ίδιο καλά σε μια αλληλουχία καταστάσεων που προάγει η μια την άλλη.
Κι ακόμα η Φιλοσοφία και η Πολιτική μας είναι αποφασισμένες να διατηρήσουν την εθνική και φυλετική μας ταυτότητα καθαρή. Να είμαστε προγονολάτρες δίχως να είμαστε προγονόπληκτοι. Να είμαστε συνεχιστές και ταυτόχρονα πλάστες του Νέου Ελληνισμού. Να δίνουμε προβάδισμα στον αλτρουισμό της φιλαλληλίας και της φιλοπατρίας κι όχι στον εκχυδαϊσμό της φιλαυτίας και της προδοσίας. Να είμαστε ηγέτες του Γένους και της Ανθρωπότητας που έχουν βαφτιστεί στα νάματα της Ελληνικής Φιλοσοφίας κι όχι χειραγωγούμενα των εμπόρων των εθνών. Ιδού η οδός και η αποστολή της Εθνικοκοινωνικής Ελλάδος.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://ethnikistikosagwn.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.