ΟΙ 5.000.000 ΑΘΗΝΑΙΟΙ (ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ) ΣΑΝ ΤΙΣ ΥΑΙΝΕΣ ΤΡΩΝΕ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΥΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ. ΠΡΑΚΤΟΡΙΛΑ, ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ, ΔΙΑΦΘΟΡΑ, ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΜΟΣ, ΠΡΟΔΟΣΙΑ, ΟΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ.
Ο ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ "ΑΡΧΩΝ" ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Ο Γιώργος Ηλιόπουλος, συνταξιούχος αστυνομικός, πρόεδρος της Αερολέσχης Φλώρινας και εκπαιδευτής πιλότων κατάφερε να κατασκευάσει το Archon SF/1, ένα υπερελαφρύ αεροσκάφος που διαθέτει κινητήρα 46 ίππων, ζυγίζει 300 κιλά και πετάει στα 12.000 πόδια. Το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει δεχθεί πάρα πολλά emails και τηλεφωνήματα από αμερικανικές εταιρείες που επιθυμούν να το αξιοποιήσουν εμπορικά και ήδη κατασκευάζεται σε πωλούμενα κιβώτια «κιτ» που συναρμολογούνται. Χρειάστηκε εντατικό διάβασμα, κοπιαστική δουλειά και πάνω από 3000 τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου, ώστε το αεροσκάφος να κατασκευαστεί τελικώς σε κανονικό μέγεθος με τη χρήση αεροπορικού αλουμινίου και ο «Άρχων» έγινε πραγματικότητα και μάλιστα το αεροπλάνο πετάει κανονικά – τι κι αν στην πρώτη πτήση, όπως ο ίδιος ο κατασκευαστής του αποκάλυψε, ήταν τόσο μεγάλη η χαρά του, που παραλίγο να πάθει καρδιακή προσβολή. Ο κ. Ηλιόπουλος αντιμετώπισε τεράστια προβλήματα με την ελληνική γραφειοκρατία προκειμένου να λάβει άδεια για να πετάξει δοκιμαστικά το αεροσκάφος που κατασκεύασε. Οι Αθηναίοι μου ζήτησαν χρήματα για να επιταχυνθεί η διαδικασία και μου πρότειναν να ζητήσουμε, πρώτα, άδεια από χώρες του εξωτερικού και μετά από την Ελλάδα. Ετσι, απευθύνθηκε στην Ιταλία. Για αυτό άλλωστε και τα διακριτικά «νηολόγησής» του φέρουν στα αρχικά το γράμμα «Ι-Α281».
Ο ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ "ΑΡΧΩΝ" ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Ο Γιώργος Ηλιόπουλος, συνταξιούχος αστυνομικός, πρόεδρος της Αερολέσχης Φλώρινας και εκπαιδευτής πιλότων κατάφερε να κατασκευάσει το Archon SF/1, ένα υπερελαφρύ αεροσκάφος που διαθέτει κινητήρα 46 ίππων, ζυγίζει 300 κιλά και πετάει στα 12.000 πόδια. Το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει δεχθεί πάρα πολλά emails και τηλεφωνήματα από αμερικανικές εταιρείες που επιθυμούν να το αξιοποιήσουν εμπορικά και ήδη κατασκευάζεται σε πωλούμενα κιβώτια «κιτ» που συναρμολογούνται. Χρειάστηκε εντατικό διάβασμα, κοπιαστική δουλειά και πάνω από 3000 τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου, ώστε το αεροσκάφος να κατασκευαστεί τελικώς σε κανονικό μέγεθος με τη χρήση αεροπορικού αλουμινίου και ο «Άρχων» έγινε πραγματικότητα και μάλιστα το αεροπλάνο πετάει κανονικά – τι κι αν στην πρώτη πτήση, όπως ο ίδιος ο κατασκευαστής του αποκάλυψε, ήταν τόσο μεγάλη η χαρά του, που παραλίγο να πάθει καρδιακή προσβολή. Ο κ. Ηλιόπουλος αντιμετώπισε τεράστια προβλήματα με την ελληνική γραφειοκρατία προκειμένου να λάβει άδεια για να πετάξει δοκιμαστικά το αεροσκάφος που κατασκεύασε. Οι Αθηναίοι μου ζήτησαν χρήματα για να επιταχυνθεί η διαδικασία και μου πρότειναν να ζητήσουμε, πρώτα, άδεια από χώρες του εξωτερικού και μετά από την Ελλάδα. Ετσι, απευθύνθηκε στην Ιταλία. Για αυτό άλλωστε και τα διακριτικά «νηολόγησής» του φέρουν στα αρχικά το γράμμα «Ι-Α281».