ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ «ΧΙΟΥΪ» ΕΙΝΑΙ ΙΠΤΑΜΕΝΕΣ
ΝΕΚΡΟΦΟΡΕΣ. Η ΛΗΞΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ
ΗΤΑΝ ΤΟ 1982.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ
ΠΕΤΑΝΕ ΜΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ
ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥ
ΒΙΕΤΝΑΜ ΤΟΥ 1970.
ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ΑΡΑΓΕ
ΤΙ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ;
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ με θέμα «Πτώση Ελικοπτέρου του ΣΞ»:
«Την Τετάρτη 19 Απριλίου 2017 πρωινές ώρες, ελικόπτερο του ΣΞ τ. UH-1H, με πέντε (5) επιβαίνοντες, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένη πτήση από τη Λάρισα στην Κοζάνη, κατέπεσε στην περιοχή Σαρανταπόρου Ελασσόνας. Αναλήφθηκε άμεσα επιχείρηση έρευνας-διάσωσης, υπό τον συντονισμό του ΕΘΚΕΠΙΧ/ΓΕΕΘΑ με παρουσία της Πολιτικής και Στρατιωτικής ηγεσίας.
Από την επιτόπια έρευνα εντοπίστηκαν τέσσερις (4) σοροί επιβαινόντων, οι οποίες και ταυτοποιήθηκαν ως του Υποστρατήγου Ιωάννη Τζανιδάκη, του Συνταγματάρχη (ΤΘ) Θωμά Αδάμου, του Ταγματάρχη (ΑΣ) Δημοσθένη Γούλα και του Υπολοχαγού (ΑΣ) Κωνσταντίνου Χατζή. Επίσης εντοπίστηκε τραυματισμένη εκτός κινδύνου η Αρχιλοχίας (ΑΣ) Βασιλική Πλεξίδα η οποία και διακομίζεται στο 424 ΓΣΝΣ Θεσσαλονίκης.
Ο Αρχηγός ΓΕΣ Αντιστράτηγος Αλκιβιάδης Στεφανής μεταβαίνει στην περιοχή του ατυχήματος.
Η επιτροπή διερεύνησης έχει ήδη αναλάβει έργο στην περιοχή ατυχήματος».
11/09/2004 CH-47DG Αγιο Όρος 1 17
14/04/2006 M.2000BGM Πτώο Όρος 1 1
25/04/2006 RF-4E Phantom 5-6ΝΜ Λάρισας 1 0
20/02/2006 UH-1H Heuy Καρυώτισσα Πέλλης 1 4
23/05/2006 F-16C Block 52+ 12ΝΜ Καρπάθου 1 1
06/07/2005 A-7H 10NM Β Σπερχειάδας 1 0
06/07/2006 CL-215 Σούνιο 1 0
20/09/2006 Α-7Ε Άραξος 1 0
05/12/2007 F-16 Block 52+ 20NM νοτ. Αγίου Όρους 1 1
22/07/2007 CL-415 Στύρα Ευβοίας 1 2
27/02/2007 M.2000BGM Τανάγρα 1 0
06/06/2008 RF-4E Phantom II Σαντορίνη 1 0
05/11/2008 ΑΗ-64Α Apache Κύμη Εύβοιας 1 2
27/08/2009 PZL M-18/S Dromader Κεφαλλονιά 1 1
30/07/2010 ΑΗ-64DHΑ Apache Πάχη Μεγάρων 1 2
26/08/2010 F-16D Block 52+ ΝΔ νήσου Χρυσή 2 2
06/12/2010 F-16D Block 52+ 22ΝΜ νότ.της Γαύδου 1 0
06/12/2010 F-16D Block 52+ Ισπανία 1 2
03/05/2011 ΑΗ-64DHΑ Apache Μέγαρα 1 0
09/06/2011 M.2000BGM Σάμος 1 0
26/08/2014 Α-7Ε Ροδόπη 1 0
ΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ" ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
Οι "αντίπαλοι" πολιτικοί οργιάζουν αγκαλιασμένοι και τα παιδιά του Ελληνικού λαού σκοτώνονται με σάπια ιπτάμενα φέρετρα. Τα παιδιά του Ελληνικού λαού χάνονται σε καιρό ειρήνης, γιατί η ανίκανη και πρακτόρικη πολιτική ηγεσία δεν προσπάθησε να εκσυγχρονίσει τα μεταγωγικά μέσα του στρατού μας ή να τα αντικαταστήσει με νέα σύγχρονα. Ο λόγος: τα κονδύλια των εξοπλιστικών (δηλαδή ο ιδρώτας του Ελληνικού λαού) φαγώθηκαν από τους αλήτες πολιτικούς τύπου Τσοχατζόπουλου και από τις πάσης φύσεως μίζες.
ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ, ΜΕ ΜΙΖΕΣ, ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΟΠΛΑ.
ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΑΡΑΓΕ ΠΟΤΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ;
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΕΠΑΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥΣ.-
ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
O Κρητικός υποστράτηγος Ιππικού Τεθωρακισμένων,
Ιωάννης Τζανιδάκης, υποδιοικητής της 1ης Στρατιάς, πατέρας δύο παιδιών. Ο Ιωάννης Τζανιδάκης κατάγονταν από την
Αρχαία Ελεύθερνα του Ρεθύμνου και μόλις τον περασμένο Μάρτιο είχε τοποθετηθεί
υποδιοικητής της 1ης Στρατιάς. Αποφοίτησε από τη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων το
1984 και ονομάστηκε Ανθυπολοχαγός Τεθωρακισμένων (Ανθυπίλαρχος).
Η
Ημερήσια Διαταγή ανάληψης των καθηκόντων του,
ως Ταξίαρχου, του Ιωάννου
Τζανιδάκη, πριν από τρία χρόνια,
στη Διοίκηση της 24ης Τεθωρακισμένης Ταξιαρχίας Λιτοχώρου:
«Η
ασφάλεια του προσωπικού και ο μηδενισμός των κάθε μορφής και φύσεως ατυχημάτων
θα πρέπει να αποτελέσει στόχο πρώτης προτεραιότητος. Είμαστε λίγοι. Ας μη
γινόμαστε, χωρίς λόγο, λιγότεροι».
Τέσσερις νεκροί – μια επιζήσασα από την πτώση του στρατιωτικού
ελικοπτέρου. Οι «έλληνες»
πολιτικοί
παίζουν συνεχώς με τις
ζωές
των παιδιών του
Ελληνικού λαού. Υποχρεώνουν
στα παιδιά μας να
πετάνε με μη αξιόπιστα
υλικά.Από την επιτόπια έρευνα εντοπίστηκαν τέσσερις (4) σοροί επιβαινόντων, οι οποίες και ταυτοποιήθηκαν ως του Υποστρατήγου Ιωάννη Τζανιδάκη, του Συνταγματάρχη (ΤΘ) Θωμά Αδάμου, του Ταγματάρχη (ΑΣ) Δημοσθένη Γούλα και του Υπολοχαγού (ΑΣ) Κωνσταντίνου Χατζή. Επίσης εντοπίστηκε τραυματισμένη εκτός κινδύνου η Αρχιλοχίας (ΑΣ) Βασιλική Πλεξίδα η οποία και διακομίζεται στο 424 ΓΣΝΣ Θεσσαλονίκης.
Ο Αρχηγός ΓΕΣ Αντιστράτηγος Αλκιβιάδης Στεφανής μεταβαίνει στην περιοχή του ατυχήματος.
Η επιτροπή διερεύνησης έχει ήδη αναλάβει έργο στην περιοχή ατυχήματος».
ΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ
ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΧΙΟΥΪ ΤΟΥ
1970.
ΤΟ ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥ ΒΙΕΤΝΑΜ (1970). ΟΤΙ ΠΑΛΙΑΤΖΟΥΡΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΤΟ ΠΟΥΛΟΥΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΛΑΔΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΓΙΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ ΕΙΔΟΣ.
Το πλήρες όνομα του ελικοπτέρου «Χιούι» είναι Bell UH-1H Iroquois και προφέρεται «Ιροκουά» από την ομώνυμη φυλή των ιθαγενών της Βόρειας Αμερικής. Το «Χιούι» είναι ένα παρατσούκλι που έχει επικρατήσει και αποτελεί φωνητικό αναγραμματισμό των αρχικών UH-1. Πρόκειται για επιτυχημένο στρατιωτικό ελικόπτερο στον κόσμο και χρησιμοποιήθηκε από τον στρατό 48 χωρών.
Το πλήρες όνομα του ελικοπτέρου «Χιούι» είναι Bell UH-1H Iroquois και προφέρεται «Ιροκουά» από την ομώνυμη φυλή των ιθαγενών της Βόρειας Αμερικής. Το «Χιούι» είναι ένα παρατσούκλι που έχει επικρατήσει και αποτελεί φωνητικό αναγραμματισμό των αρχικών UH-1. Πρόκειται για επιτυχημένο στρατιωτικό ελικόπτερο στον κόσμο και χρησιμοποιήθηκε από τον στρατό 48 χωρών.
H μαζική
παραγωγή του UH-1H για τον στρατό των ΗΠΑ ξεκίνησε το 1967 και τρία χρόνια
αργότερα, στο αποκορύφωμα των πολεμικών επιχειρήσεων στο Βιετνάμ, οι Αμερικανοί
διέθεταν πάνω από 3.900 ελικόπτερα, τα δύο τρίτα από τα οποία ήταν Heuy. Μέχρι τη λήξη της γραμμής παραγωγής το 1982
κατασκευάστηκαν περίπου 5.500 ελικόπτερα εντός των Ηνωμένων Πολιτειών. Η
αντίστροφη μέτρηση για τον συγκεκριμένο τύπο ξεκίνησε το 2004, όταν ο
αμερικανικός στρατός ξεκίνησε την ταχεία εφαρμογή προγράμματος γενικής
απόσυρσης.
Η Ελλάδα,
σύμφωνα με την ιστοσελίδα ellinikos-stratos.com, ξεκίνησε την παραλαβή των
ελικοπτέρων UH-1 το 1969, η οποία ολοκληρώθηκε το 1981. Ο στόλος της Αεροπορίας
Στρατού, με την παραλαβή μερικών ακόμα μεταχειρισμένων
από τον αμερικανικό στρατό το 1993, έφθασε να αριθμεί περίπου 100
ελικόπτερα του τύπου όμως σήμερα σχεδόν τα μισά μπορούν να θεωρηθούν
επιχειρησιακώς διαθέσιμα.
Βελτιωμένος
τύπος ΑΒ-212
Το ελικόπτερο
ΑΒ-212 είναι το αποτέλεσμα μιας προσπάθειας της Βell να δώσει στο τυπικό Ηuey
μεγαλύτερη ισχύ – που μεταφράζεται σε βελτιωμένες επιδόσεις, αλλά και σε
αυξημένη ασφάλεια που απορρέει από την υιοθέτηση δύο κινητήρων. Μία από τις
λιγότερο εμφανείς διαφορές από τα UΗ-1/ΑΒ-205 αφορά και την τοποθέτηση του
ουραίου στροφείου στη δεξιά πλευρά του ελικοπτέρου για βελτίωση των
χαρακτηριστικών αντιστάθμισης της ροπής.
Οι χειριστές
που προορίζονται για το ΑΒ-212 πρέπει να είναι ήδη διαθέσιμοι κυβερνήτες στο
μονοκινητήριο Ηuey και στη συνέχεια μεταβαίνουν στο 4ο Τ.ΕΑΣ, όπου λειτουργεί
το αντίστοιχο Σχολείο Μετεκπαίδευσης. Η διάρκεια της εκπαίδευσης είναι 3
εβδομάδες και εκεί ο χειριστής συμπληρώνει 10 ώρες προτού οριστεί
συγκυβερνήτης. Στη συνέχεια δε και μετά τη συμπλήρωση 50 ωρών, είναι έτοιμος να
μεταπηδήσει στη δεξιά θέση του θαλάμου διακυβέρνησης.
O Θεσσαλός
συνταγματάρχης Θωμάς Αδάμου, 50 ετών, ήταν
πατέρας τριών παιδιών. Γεννήθηκε και
μεγάλωσε στο Παλαιοκκλήσι Καρδίτσας (με καταγωγή από το Αρτεσιανό Καρδίτσας). Ο συνταγματάρχης
επιβιβάστηκε στο μοιραίο ελικόπτερο από τη Λάρισα όπου υπηρετούσε ως Διευθυντής
σε νευραλγικό πόστο στην 1η Στρατιά.
ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ellinikos-stratos.com ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1990.
ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ellinikos-stratos.com ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1990.
Συνολικά
από το 1990 έχουν χαθεί 153 ανθρώπινες ζωές και 100 αεροσκάφη. Το εντυπωσιακότερο είναι ότι από το σύνολο των αεροσκαφών που έχουν χαθεί
μόλις δύο κατέπεσαν κατά τη διάρκεια αναχαιτίσεων.
Η Πολεμική Αεροπορία θρηνεί 122 νεκρούς και έχει χάσει
84 αεροσκάφη, η αεροπορία Στρατού θρηνεί 28 άτομα και έχει χάσει 6 ελικόπτερα
και η αεροπορία του Ναυτικού 3 άτομα σε ένα δυστύχημα. Αν δει κανείς και το
υλικό κόστος, ξεπερνά σύμφωνα με τους μετριότερους υπολογισμούς το ποσό των 20
δισ. ευρώ.
1. 26
Ιουλίου 1987: Τραγωδία με τη συντριβή ΑΒ-205 κατά την εκτέλεση αποστολής
μεταφοράς ασθενών και συνοδών τους από την Αμορφό και τη Σάμο.
2. 10
Μαΐου 1989: Συντριβή ΑΒ-205 στη λίμνη Ιωαννίνων με δύο
νεκρούς.
3. 15
Σεπτεμβρίου 1994: 10 νεκροί
(πλήρωμα και δασοκομάντος) σε συντριβή UH-1H σε επιχείρηση για την κατάσβεση
πυρκαγιάς στη Δράμα.
4. 31
Ιανουαρίου 1996: Η συντριβή του ελικοπτέρου ΑΒ-212 του Πολεμικού Ναυτικού στο
αποκορύφωμα της κρίσης των Ιμίων, με αποτέλεσμα τον θάνατο των τριών μελών του πληρώματός
του, αποτελεί μια ιδιαίτερα επώδυνη σελίδα της ιστορίας των σύγχρονων ελληνικών
ενόπλων δυνάμεων, για σειρά λόγων, που συνδέονται με τους χειρισμούς και τις
επιλογές της κρίσης.
5. 14
Ιανουαρίου 2001: Τραγωδία με πέντε νεκρούς στα
ανοιχτά του Σουνίου, κατά τη διάρκεια μεταφοράς ασθενούς.
6. 17
Ιουνίου 2002: Συντριβή ελικοπτέρου ενάμιση χρόνο μετά, με πέντε νεκρούς, στη
Βίγλα Ανάφης, επίσης κατά τη διάρκεια διακομιδής ασθενούς
7. 11
Φεβρουαρίου 2003: Τραγωδία με τέσσερις
νεκρούς (μέλη του πληρώματος) στα ανοιχτά της
Ικαρίας.
8. 11
Σεπτεμβρίου 2004: Η συντριβή του μεταγωγικού ελικοπτέρου Chinook, με 17 νεκρούς, μεταξύ των οποίων
ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής, Πέτρος Ζ’ στον Σίθωνα Χαλκιδικής
(κοντά στο Άγιο Όρος), αποτελεί ένα τραγικό περιστατικό για το οποίο τα
ερωτηματικά είναι ακόμα πολλά.
9. 20
Φεβρουαρίου 2006: Συντριβή ελικoπτέρου UH-1H στην Πέλλα, κατά τη διάρκεια
νυκτερινής πτήσης, με νεκρούς τα τέσσερα μέλη του
πληρώματος.
10. 18
Μαρτίου 2008: Πτώση UH-1H στο Βασιλούδι του νομού Θεσσαλονίκης, με τρεις νεκρούς, ενώ
κατευθυνόταν προς τη Ρεντίνα για άσκηση με τις Ειδικές Δυνάμεις.
11. 5
Νοεμβρίου 2008: Συντριβή επιθετικού ελικοπτέρου Apache στην Εύβοια, με νεκρούς
τα δύο μέλη του πληρώματος,
που βρέθηκαν απανθρακωμένοι 15 ώρες μετά το δυστύχημα.
12. 30
Ιουλίου 2010: Τραγικό δυστύχημα Apache στην Πάχη Μεγάρων, με αποτέλεσμα τον θάνατο των δύο χειριστών.
Ο Θεσσαλός κυβερνήτης του ελικοπτέρου ταγματάρχης Δημοσθένης Γούλας από το Αρτεσιανό Καρδίτσας, παντρεμένος με παιδιά. Ο ταγματάρχης Δημοσθένης Γούλας, χειριστής του ελικοπτέρου Χιούι, θεωρούνταν πολύ έμπειρος πιλότος με 1.620 ώρες πτήσης στον συγκεκριμένο τύπο ελικοπτέρων. Ο συγκυβερνήτης, υπολοχαγός Κωνσταντίνος Χατζής, είχε συμπληρώσει 420 ώρες πτήσης στα Χιούι.
19/06/1990 G-164 Χανιά 1 1
07/06/1990 G-164 Αεροδρόμιο Δεκέλειας 1 0
07/03/1990 A-7H Λέσβος 1 1
05/02/1990 AB.205 Όρμος Λούρδας 1 0
19/06/1990 G-164 Χανιά 1 1
07/06/1990 G-164 Αεροδρόμιο Δεκέλειας 1 0
07/03/1990 A-7H Λέσβος 1 1
05/02/1990 AB.205 Όρμος Λούρδας 1 0
27/12/1991 C-47 Αεροδρόμιο Δεκέλειας 1 1
19/10/1991 F-4E Πόρτες Αχαϊας 1 0
02/09/1991 F-4E 28 NM ΝΔ Στροφάδων 1 0
15/08/1991 PZL M.18 Καμμένα Βούρλα 1 0
04/06/1991 T-37 Νήσος Πρώτη 1 2
19/04/1991 AB.205 Νήσος Σχίζα 1 0
05/02/1991 C-130H Όρος Όθρυς 1 63
07/01/1992 A-7H Όρος Πάρνων 1 1
19/10/1991 F-4E Πόρτες Αχαϊας 1 0
02/09/1991 F-4E 28 NM ΝΔ Στροφάδων 1 0
15/08/1991 PZL M.18 Καμμένα Βούρλα 1 0
04/06/1991 T-37 Νήσος Πρώτη 1 2
19/04/1991 AB.205 Νήσος Σχίζα 1 0
05/02/1991 C-130H Όρος Όθρυς 1 63
07/01/1992 A-7H Όρος Πάρνων 1 1
23/01/1992 HU-16B Ελευσίνα 1 3
26/11/1992 F-16,M.2000BGM Κεντρικό Αιγαίο 2 1
07/10/1992 M.2000 Περιοχή Τανάγρας 1 0
16/09/1992 PZL M.18 Θαλ.Περιοχή Ζαχάρεως 1 1
10/09/1992 CL-215 Κιάτο 1 0
03/09/1992 F-104G Αεροδρόμιο Ανδραβίδας 2 0
23/06/1992 F-104G ΠΒ Κρανέας 1 0
18/06/1992 F-1CG Θάλασσα Σκύρου 1 1
13/09/1993 F-1CG 7 ΝΜ Ν. Σκυροπούλα 1 0
22/08/1993 CL-215 Αίγιο 1 2
29/07/1993 PZL M.18 Αγρίνιο 1 1
15/07/1993 F-16 Κεντρικό Αιγαίο 1 0
03/05/1993 F-1CG Τανάγρα 1 0
07/11/1994 F-1CG Χίος 1 1
02/09/1994 F-4E 35ΝΜ Ν. Αερ.Σαντορίνης 1 0
08/08/1994 F-4E Περιοχή Λεχαινών 1 0
27/12/1995 RF-4E Κύρια Δράμας 1 0
09/10/1995 AB.205 Αεροδρόμιο Ελευσίνας 1 0
06/10/1995 F-16 ΒΝ. Σκύρου 1 0
23/02/1995 F-4E Άγιος Ευστράτιος 1 0
01/02/1995 F-5Β Στηθούρι, Αγ. Όρος 2 3
10/10/1996 Μ.2000BGM Ανδρος 1 1
24/06/1996 Τ-2Ε Μελιγαλάς Μεσσηνίας 1 2
11/01/1996 Α-7Η Βραχονησίδες Καράβια 1 1
20/12/1997 C-130 Όρος Παστρα, Νοιωτία 1 5
30/09/1997 Μ.2000 1 1
23/09/1997 F-16C Αγ.Ευστράτιος 1 1
28/07/1997 M.2000EGM Σκύρος 1 1
04/11/1998 Μ.2000BGM Σκάλα Ωροπού 1 1
13/08/1998 A-7Η ΠΒ ?νδρου 1 1
14/07/1998 TA-7C ΠΒ Σχιζάς 1 1
27/05/1998 F-4E Χαλκιδική 1 0
21/04/1998 F-5B 3.5ΝΜ ΝΑ Χρυσούπολης 1 0
09/12/1999 ΤΑ-7C 1.5ΝΜ Α. Αερ.Αράξου 1 0
22/09/1999 F-1CG ΠΒ Ψαθούρας 1 0
05/07/1999 F-5B Αεροδρόμιο Μίκρας 1 2
17/06/1999 F-1CG Πύλη Βοιωτίας 1 0
12/11/2000 F-16 Αγχίαλος 1 1
01/11/2000 A-7Η Ταίναρο 1 0
07/08/2000 PZL M.18 Κέρκυρα 1 1
15/07/2000 CL-215 Αργαλαστή 1 2
18/05/2000 F-4E Αντίκυρα 1 2
16/05/2000 A-7Η Αεροδρόμιο Σούδας 1 1
17/01/2000 F-4E Δίστομο 1 1
28/05/2001 UH-1H Heuy 1ΝΜ Δ. Σκύρου 1 1 10/10/2001 Α-7 Corsair 6NM Αερ.Αράξου 1 0
03/12/2001 RF-4E ΝΔ Καλαμπάκα 1 0
27/06/2002 F-4E Phantom Όρος Δίρφυ 1 2
26/03/2002 Α-7 Corsair Καλίκομο Ηλείας 1 0
27/11/2003 M.2000BGM Δυτικά Χίου 1 0
26/11/2003 Α-7 Corsair 2ΝΜ N. Αερ.Ανδραβίδας 1 0
09/10/2003 Α-7 Corsair 2ΝΜ Α. Αερ.Αράξου 1 0
02/06/2003 F-16C 3NM NA Αγχιάλου 1 0
16/05/2004 F-4E Κελάρια – Παρνασσός 1 2
01/09/2004 M.2000 20NM Βόρεια Σκύρου 1 014/10/2004 F-16D Πήλιο 2 4
Ο Θεσσαλός υπολοχαγός (συγκυβερνήτης) Κωνσταντίνος Χατζής, από την Φαλάνη Λάρισσας.07/10/1992 M.2000 Περιοχή Τανάγρας 1 0
16/09/1992 PZL M.18 Θαλ.Περιοχή Ζαχάρεως 1 1
10/09/1992 CL-215 Κιάτο 1 0
03/09/1992 F-104G Αεροδρόμιο Ανδραβίδας 2 0
23/06/1992 F-104G ΠΒ Κρανέας 1 0
18/06/1992 F-1CG Θάλασσα Σκύρου 1 1
13/09/1993 F-1CG 7 ΝΜ Ν. Σκυροπούλα 1 0
22/08/1993 CL-215 Αίγιο 1 2
29/07/1993 PZL M.18 Αγρίνιο 1 1
15/07/1993 F-16 Κεντρικό Αιγαίο 1 0
03/05/1993 F-1CG Τανάγρα 1 0
07/11/1994 F-1CG Χίος 1 1
02/09/1994 F-4E 35ΝΜ Ν. Αερ.Σαντορίνης 1 0
08/08/1994 F-4E Περιοχή Λεχαινών 1 0
27/12/1995 RF-4E Κύρια Δράμας 1 0
09/10/1995 AB.205 Αεροδρόμιο Ελευσίνας 1 0
06/10/1995 F-16 ΒΝ. Σκύρου 1 0
23/02/1995 F-4E Άγιος Ευστράτιος 1 0
01/02/1995 F-5Β Στηθούρι, Αγ. Όρος 2 3
10/10/1996 Μ.2000BGM Ανδρος 1 1
24/06/1996 Τ-2Ε Μελιγαλάς Μεσσηνίας 1 2
11/01/1996 Α-7Η Βραχονησίδες Καράβια 1 1
20/12/1997 C-130 Όρος Παστρα, Νοιωτία 1 5
30/09/1997 Μ.2000 1 1
23/09/1997 F-16C Αγ.Ευστράτιος 1 1
28/07/1997 M.2000EGM Σκύρος 1 1
04/11/1998 Μ.2000BGM Σκάλα Ωροπού 1 1
13/08/1998 A-7Η ΠΒ ?νδρου 1 1
14/07/1998 TA-7C ΠΒ Σχιζάς 1 1
27/05/1998 F-4E Χαλκιδική 1 0
21/04/1998 F-5B 3.5ΝΜ ΝΑ Χρυσούπολης 1 0
09/12/1999 ΤΑ-7C 1.5ΝΜ Α. Αερ.Αράξου 1 0
22/09/1999 F-1CG ΠΒ Ψαθούρας 1 0
05/07/1999 F-5B Αεροδρόμιο Μίκρας 1 2
17/06/1999 F-1CG Πύλη Βοιωτίας 1 0
12/11/2000 F-16 Αγχίαλος 1 1
01/11/2000 A-7Η Ταίναρο 1 0
07/08/2000 PZL M.18 Κέρκυρα 1 1
15/07/2000 CL-215 Αργαλαστή 1 2
18/05/2000 F-4E Αντίκυρα 1 2
16/05/2000 A-7Η Αεροδρόμιο Σούδας 1 1
17/01/2000 F-4E Δίστομο 1 1
28/05/2001 UH-1H Heuy 1ΝΜ Δ. Σκύρου 1 1 10/10/2001 Α-7 Corsair 6NM Αερ.Αράξου 1 0
03/12/2001 RF-4E ΝΔ Καλαμπάκα 1 0
27/06/2002 F-4E Phantom Όρος Δίρφυ 1 2
26/03/2002 Α-7 Corsair Καλίκομο Ηλείας 1 0
27/11/2003 M.2000BGM Δυτικά Χίου 1 0
26/11/2003 Α-7 Corsair 2ΝΜ N. Αερ.Ανδραβίδας 1 0
09/10/2003 Α-7 Corsair 2ΝΜ Α. Αερ.Αράξου 1 0
02/06/2003 F-16C 3NM NA Αγχιάλου 1 0
16/05/2004 F-4E Κελάρια – Παρνασσός 1 2
01/09/2004 M.2000 20NM Βόρεια Σκύρου 1 014/10/2004 F-16D Πήλιο 2 4
11/09/2004 CH-47DG Αγιο Όρος 1 17
14/04/2006 M.2000BGM Πτώο Όρος 1 1
25/04/2006 RF-4E Phantom 5-6ΝΜ Λάρισας 1 0
20/02/2006 UH-1H Heuy Καρυώτισσα Πέλλης 1 4
23/05/2006 F-16C Block 52+ 12ΝΜ Καρπάθου 1 1
06/07/2005 A-7H 10NM Β Σπερχειάδας 1 0
06/07/2006 CL-215 Σούνιο 1 0
20/09/2006 Α-7Ε Άραξος 1 0
05/12/2007 F-16 Block 52+ 20NM νοτ. Αγίου Όρους 1 1
22/07/2007 CL-415 Στύρα Ευβοίας 1 2
27/02/2007 M.2000BGM Τανάγρα 1 0
06/06/2008 RF-4E Phantom II Σαντορίνη 1 0
05/11/2008 ΑΗ-64Α Apache Κύμη Εύβοιας 1 2
27/08/2009 PZL M-18/S Dromader Κεφαλλονιά 1 1
30/07/2010 ΑΗ-64DHΑ Apache Πάχη Μεγάρων 1 2
26/08/2010 F-16D Block 52+ ΝΔ νήσου Χρυσή 2 2
06/12/2010 F-16D Block 52+ 22ΝΜ νότ.της Γαύδου 1 0
06/12/2010 F-16D Block 52+ Ισπανία 1 2
03/05/2011 ΑΗ-64DHΑ Apache Μέγαρα 1 0
09/06/2011 M.2000BGM Σάμος 1 0
26/08/2014 Α-7Ε Ροδόπη 1 0
Ο υποστράτηγος Ιωάννης Τζανιδάκης, στις
26 Μαρτίου 2014, στη διοίκηση της 24ης Τεθωρακισμένης Ταξιαρχίας Λιτοχώρου, κατά
την Ημερήσια Διαταγή ανάληψης των καθηκόντων ως Ταξίαρχου είπε:
«Ως πρώτιστο καθήκον, αισθάνομαι την ιερή
υποχρέωση να υποκλιθώ με σεβασμό στις πολεμικές μας σημαίες και να αποτίσω φόρο
τιμής και ευγνωμοσύνης στους ηρωικούς νεκρούς μας καθώς επίσης και στους
πεσόντες, σε ειρηνική περίοδο, κατά την εκτέλεση του καθήκοντος.
Αναλαμβάνοντας τη διοίκηση της ταξιαρχίας,
αισθάνομαι ιδιαίτερα υπερήφανος για τη μεγάλη αυτή τιμή! Έχω πλήρη συναίσθηση
των ευθυνών που επωμίστηκα έναντι της Πατρίδος αλλά και απέναντί σας και σας
υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω, με τη βοήθεια του Θεού, να ανταποκριθώ πλήρως στα
καθήκοντά μου.
Θεωρώ καθήκον μου να ευχαριστήσω όλους τούς
προκατόχους μου για το σπουδαίο έργο που επιτέλεσαν, και ειδικά τον απερχόμενο
Ταξίαρχο, Γρυλλάκη Νικόλαο, που εργάστηκε επί 20 μήνες αγόγγυστα, με μόχθο και
κόπο, για να φέρει εις πέρας την αποστολή του. Αισθάνομαι ιδιαίτερα τυχερός που
τον διαδέχομαι.
Δηλώνω ότι θα τηρήσω με ευλάβεια τους
στρατιωτικούς κανονισμούς και νόμους και θα απαιτήσω το ίδιο από όλους!
Υπόσχομαι να διοικήσω ανθρωποκεντρικά, με το παράδειγμα, με αξιοκρατία, με
δικαιοσύνη, μεγαλοψυχία και ανθρωπιά.
Πρόθεσή μου είναι η διατήρηση υψηλής
ετοιμότητας της Ταξιαρχίας (Λιτοχώρου) που θα εγγυάται την εκτέλεση της
αποστολής και θα βασίζεται σε υψηλής επαγγελματικής στάθμης προσωπικό με άριστα
συντηρημένα μέσα.
Η ασφάλεια του προσωπικού και ο μηδενισμός
των κάθε μορφής και φύσεως ατυχημάτων θα πρέπει να αποτελέσει στόχο πρώτης
προτεραιότητος. Είμαστε λίγοι. Ας μη γινόμαστε, χωρίς λόγο, λιγότεροι!
Από όλους τούς Διοικητές Μονάδων, Υπομονάδων
και Τμημάτων απαιτώ χρηστή, αξιοκρατική και ανθρώπινη διοίκηση που διαμορφώνει
ελεύθερα άτομα, προσωπικότητες με στρατιωτική νοοτροπία, χρήσιμα μέλη ομάδων,
επαγγελματίες με συνείδηση πειθαρχίας, και εξασφαλίζει την εκτέλεση αποστολής
ενός εκάστου με τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις.
Το έργο τής Ταξιαρχίας απαιτεί, από όλους
ανεξαιρέτως, άοκνες, συντονισμένες προσπάθειες, ζήλο και ενδιαφέρον, φαντασία,
πρωτοβουλία, ανοικτό μυαλό, συναίσθηση της ευθύνης, αντίληψη της
πραγματικότητας και άρρηκτους δεσμούς μεταξύ όλου τού στρατιωτικού προσωπικού
αλλά και με τις Αρχές και τους κατοίκους τής τοπικής κοινωνίας (τού Λιτοχώρου)
η οποία μας φιλοξενεί για περισσότερα από 40 χρόνια.
Σας δηλώνω ότι όλοι, ανεξαρτήτως βαθμού, θα
με βρείτε δίπλα σας ως συνεργάτη, συνάδελφο και αρωγό τόσο στις στρατιωτικές
σας υποχρεώσεις, όσο και στα ατομικά και στα οικογενειακά σας προβλήματα. Όμως,
θα είμαι απέναντί σας σε οποιαδήποτε αδιαφορία, ηθελημένη παράλειψη, σε
οποιαδήποτε συμπεριφορά αντίθετη με την έννοια του πιστού και φιλότιμου
στρατιώτη.
Σας καλώ όλους να σταθούμε κοντά στον Θεό ο
οποίος είναι πηγή σοφίας, αγάπης και δύναμης, και να συνεχίσουμε το έργο μας με
πνευματικότητα, ζήλο και ενθουσιασμό. Εύχομαι σ’ εσάς και στις οικογένειές σας
να έχετε υγεία, δύναμη και πρόοδο».
Οι "αντίπαλοι" πολιτικοί οργιάζουν αγκαλιασμένοι και τα παιδιά του Ελληνικού λαού σκοτώνονται με σάπια ιπτάμενα φέρετρα. Τα παιδιά του Ελληνικού λαού χάνονται σε καιρό ειρήνης, γιατί η ανίκανη και πρακτόρικη πολιτική ηγεσία δεν προσπάθησε να εκσυγχρονίσει τα μεταγωγικά μέσα του στρατού μας ή να τα αντικαταστήσει με νέα σύγχρονα. Ο λόγος: τα κονδύλια των εξοπλιστικών (δηλαδή ο ιδρώτας του Ελληνικού λαού) φαγώθηκαν από τους αλήτες πολιτικούς τύπου Τσοχατζόπουλου και από τις πάσης φύσεως μίζες.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΘΝΙΚΗΣ
ΑΜΥΝΗΣ
(ΔΗΛΑΔΗ
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΙ).
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
Ο αποκαλούμενος "εθνάρχης" και
ιδρυτής της Ν.Δ. Κωνσταντίνος Καραμανλής
γεννήθηκε το 1907 και το 1930 υπηρέτησε στρατιωτική θητεία 4 μηνών ως "προστάτης οικογένειας".
Όταν ξέσπασε ο ελληνοϊταλικός πόλεμος του 1940 παρουσιάσθηκε στο Σιδηρόκαστρο,
αλλά κρίθηκε ανίκανος, λόγω βαρηκοΐας . Στην διάρκεια της κατοχής, αντί της
αντίστασης κατά του κατακτητή, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής μάλλον δεν άκουγε
καλά τι συνέβαινε και ασχολείτο με την δικηγορία.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Ο Ανδρέας Παπανδρέου, ο υιός
του Γεωργίου Παπανδρέου και της Σοφίας Μινέικο, της οποίας ο πατέρας (παππούς
του) υπήρξε αρχαιοκάπηλος των αρχαιοτήτων της Δωδώνης, γεννήθηκε στην Χίο το
1919, σπούδασε στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ψυχικού και εισήχθη στην Νομική Σχολή
του Πανεπιστημίου Αθηνών. Αλλά δεν τελείωσε τις σπουδές του, διότι συνελήφθη ως
μέλος αντικαθεστωτικής - τροτσκιστικής οργάνωσης και, αφού φυλακίσθηκε για ένα
διάστημα, μετά την απελευθέρωσή του μετέβη στις ΗΠΑ. Ουδέποτε υπηρέτησε
στρατιωτική θητεία στις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις. Στον Β΄παγκόσμιο πόλεμο
υπηρέτησε στο πολεμικό ναυτικό των ΗΠΑ σαν βοηθός νοσοκόμος. Το
1940 κλήθηκε να
πολεμήσει τους Ιταλούς,
δεν προσήλθε, κηρύχτηκε ανυπότακτος
εν καιρώ πολέμου
και καταδικάστηκε σε
θάνατο. Το 1947,
πάλι σε καιρό
πολέμου κλήθηκε προς
στρατιωτική υπηρεσία και
αρνήθηκε. Τα φύλλα
μητρώου και καταδίκης
έχουν δημοσιευθεί.
Οι ΗΠΑ το 1940 που κηρύχθηκε ανυπότακτος εν
καιρώ πολέμου ο Ανδρέας Παπανδρέου, δεν είχαν καμιά συμμαχική σχέση με την
Ελλάδα, δεν ήσαν εμπόλεμοι τότε με τη
Γερμανία, αντίθετα εφοδίαζαν τις γερμανικές ένοπλες δυνάμεις με καύσιμα ,
μεταλλεύματα και επικοινωνιακή
τεχνολογία.
Ο
Κωνσταντίνος Καραμανλής, προκειμένου να γλυτώσει το Στρατοδικείο, ο απεσταλμένος της CIA
Ανδρέας Παπανδρέου, για να
καταστείλει την άνοδο των αριστερών κομμάτων, παριστάνοντας αρχικώς τον ηγέτη
όλης της αριστεράς, θέσπισε ειδικό νόμο για την απαλλαγή του, με το ψευδές και
παράνομο αιτιολογικό ότι δήθεν υπηρέτησε σε συμμαχικά στρατεύματα.
Η
αλήθεια είναι ότι ο Ανδρέας Παπανδρέου κατετάγη στο ναυτικό των ΗΠΑ το 1943 και
υπηρέτησεν ως βοηθός νοσοκόμος σε κάποιο νοσοκομείο των ΗΠΑ και όχι όπως ψευδώς
αναφέρει ο υιός του κ. Νίκος Παπανδρέου, κατετάγη για να πολεμήσει εναντίον
των Γερμανών. Γερμανούς στρατιώτες είδε
μόνο στον ύπνο του.
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
Ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής,
ανεψιός του "εθνάρχη", υπηρέτησε τυπικά μεγαλύτερο χρονικό διάστημα
από τον θείο του ως ναύτης του Πολεμικού Ναυτικού. Σύμφωνα με δημοσιεύματα του
Τύπου, οι υπόλοιποι ναύτες δεν τον έβλεπαν και πολύ συχνά. Παρουσίασε και
πρόβλημα πλατυποδίας.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ
Ο Αντώνης Σαμαράς παρουσιάσθηκε στο Ναυτικό τον
Ιούλιο 1976, εξαγόρασε 21 μήνες, απολύθηκε προσωρινά τον Οκτώβριο 1976 και
άφησε σε εκκρεμότητα άλλους 3 ολόκληρους μήνες τους οποίους υπηρέτησε το 1977.
Δηλαδή υπηρέτησε συνολικό διάστημα 6 μηνών και αυτό τμηματικά, δεδομένων των
δυσκολιών που ενέχει το εγχείρημα της θητείας "μία και έξω".
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ
Ο Γιώργος Καρατζαφέρης, με μεγάλη προηγούμενη
καριέρα ως bodybuilder, υπηρέτησε ως σμηνίτης στο Λεκανοπέδιο της Αττικής.
Αξέχαστο προφανώς θα του μείνει το στάδιο της θητείας που υπηρέτησε στο γραφείο
δημοσίων σχέσεων της Αεροπορίας, το οποίο βρίσκεται στην Αθήνα επί της οδού
Πανεπιστημίου.
ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ
Σκληρή θητεία υπηρέτησε το 2003 και ο
πρόεδρος του Συνασπισμού Αλέξης Τσίπρας ως ναύτης στο ΓΕΝ με μέσον από το ΠΑΣΟΚ.
Συγκεκριμμένα
ο Αλέξης Τσίπρας
την άνοιξη του 2003 είχε επιλεγεί να υπηρετήσει στο Στρατό Ξηράς, όμως με
«μέσο» στην τότε Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, κατάφερε να κάνει μετάταξη στο Πολεμικό
Ναυτικό, στο Κέντρο Εκπαίδευσης Παλάσκα στον Σκαραμαγκά. Εκεί αφού πέρασε τη
βασική εκπαίδευση (50 ημέρες) ξανάβαλε «μέσο» και έτσι τοποθετήθηκε στη
διοίκηση του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού, στην ακριτική «Λεωφόρο Μεσογείων» στο
Πεντάγωνο, μέσα στην καρδιά του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, όπου για να
υπηρετήσεις εκεί τη θητεία σου θα πρέπει να διαθέτεις τεράστιο βύσμα. Την άνοιξη του 2004 χρησιμοποίησε ένα νόμο
του "αρχιστράτηγου" Άκη Τσοχατζόπουλου, που έλεγε ότι αν είσαι στο στρατό και κατέβεις
υποψήφιος βουλευτής παίρνεις προσωρινή απόλυση και επανέρχεσαι μετά. Έτσι
λοιπόν απολύθηκε προσωρινά κατεβαίνοντας υποψήφιος και μετά τις εκλογές
ξαναγύρισε στις τάξεις του Ναυτικού. Στο μεταξύ, η στρατιωτική θητεία είχε
μειωθεί κατά τρεις μήνες και εκεί που χρωστούσε 6 μήνες υπηρέτησε 3 μήνες.
Συνολικά υπηρέτησε 15 μήνες και απολύθηκε στις 28 Ιουλίου 2004, δηλαδή πάνω στους
Ολυμπιακούς Αγώνες.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Ο Ευάγγελος Βενιζέλος, αφού εξαγόρασε 9 μήνες
θητείας, φέρεται να υπηρέτησε το λοιπό διάστημα ως Ι3 (βοηθητικός) λόγω
παχυσαρκίας. Ο Σημίτης τον έκανε και αυτόν "αρχιστράτηγο".
ΑΚΗΣ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο ΜΕΓΑΣ ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΟΠΑΣΟΚ
Ο Άκης
Τσοχατζόπουλος, προφανώς για λόγους αντίστασης κατά της δικτατορίας, δεν
εμφανίσθηκε στον στρατό, με αποτέλεσμα το έτος 1968 να
κηρυχθεί ανυπότακτος. Το 1972 έχασε την ελληνική ιθαγένεια. Τελικώς, όπως
αναφέρουν τα δημοσιεύματα του Τύπου, ο κ. Τσοχατζόπουλος εξαγόρασε την
στρατιωτική του θητεία το 1975 (με 29.000 δραχμές
εξαγόρασε 29 μήνες θητείας). Αργότερα
εμφανίσθηκε στις ένοπλες δυνάμεις από άλλη - καλύτερη θέση, δηλαδή ως υπουργός.
Από την θέση αυτή είχε την ευκαιρία να προσφέρει μεγαλύτερες υπηρεσίες στην
πατρίδα, να αγοράσει (πανάκριβα) παλιατζούρες πολεμικά όπλα, να αποκτήσει περιουσία, να πραγματοποιήσει συμφέρουσες αγορές
νεοκλασσικών κτηρίων από offshore εταιρείες και να πρωταγωνιστήσει στα διάφορα
σκάνδαλα.
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ
Ο Θεόδωρος Πάγκαλος, το 1959
παρουσιάστηκε στο Πολεμικό Ναυτικό και απολύθηκε το 1961. Σ’ αυτό το διάστημα
με την ειδικότητα του διαχειριστή, φύλαγε ένα φάρο στον ακριτικό Πειραιά.
ΝΙΚΗΤΑΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ
Ο Νικήτας
Κακλαμάνης (νοσοκόμος). Πήρε πτυχίο βοηθού νοσοκόμου κατά τη
διάρκεια της θητείας του. Παρουσιάστηκε στο Ναυτικό το 1972.
ΚΑΡΟΛΟΣ
ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ, ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΩΝ.
Ο Κάρολος
Παπούλιας, πρώην
Πρόεδρος της Δημοκρατίας, παρουσιάστηκε
στο Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων της Κορίνθου τον Ιανουάριο του 1952 ως
ανυπότακτος. Τοποθετήθηκε στη Σχολή Πληροφοριών και εκπαιδεύτηκε ως ανακριτής
αιχμαλώτων. Απολύθηκε τον Ιούλιο του 1953, ενώ λίγους μήνες νωρίτερα το ΓΕΣ
είχε ακυρώσει την πρόσθετη διετή υπηρεσία που του είχε επιβληθεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Δημήτρης
Αβραμόπουλος κατετάγη στο στρατό ξηράς το 1972, αλλά δεν
μπόρεσε να ολοκληρώσει την στρατιωτική του θητεία. Κατάφερε όμως να γίνει
υπουργός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.