ΟΙ
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ
ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ.
Η κυβέρνηση του Σόρος τρέχει να καλύψει τις βασικές εξοπλιστικές ανάγκες της χώρας, καταθέτοντας σήμερα σχετικό νόμο και με διαδικασίες που θα έχουν
τον χαρακτήρα του επείγοντος (fast track) . Αυτό
το κάνει όχι γιατί
σκέφτεται ότι μία κρίση με την Τουρκία θα αποδειχθεί ολέθρια
για την εδαφική ακεραιότητα της χώρας.
Οι συριζαίοι κομμουνιστές με το σχιζοφρενές τσογλάνι - αρχηγό τους μισούν, με μίσος ψυχιατρικού τύπου, την χώρα και τον λαό των Ελλήνων. Ό,τι κάνουν, το κάνουν από
φόβο για τις συνέπειες που θα έχει ένας ελληνοτουρκικός πόλεμος στους ίδιους. Για τον ελληνικό λαό εύχονται βαθειά μέσα τους να έχει την μοίρα του λαού της Χίου.
ΟΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. Η ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟΥ. ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΧΤΙΖΕΙ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ.
ΟΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. Η ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟΥ. ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΧΤΙΖΕΙ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ.
Είναι δυνατόν σήμερα να σκέφτηκαν να καλύψουν τις ΒΑΣΙΚΕΣ εξοπλιστικές ανάγκες της χώρας;
Όπως φάνηκε από την χθεσινή ενημέρωση της
Επιτροπής Εξοπλισμών η κυβέρνηση πανικόβλητη, τώρα σκέφτηκε να αναλάβει πρωτοβουλίες για τη συντήρηση του οπλοστασίου των Ένοπλων Δυνάμεων.
Στη συνεδρίαση της Επιτροπής Εξοπλισμών χθες, κατ’ αρχάς
ζητήθηκε η έγκριση εκταμίευσης ενός ποσού περί τα 55 εκατ. ευρώ για τη
συντήρηση του υφιστάμενου στόλου των μεταφορικών αεροσκαφών (C-130 και C-27).
Ωστόσο, το μεγαλύτερο σκέλος της συζήτησης κινήθηκε γύρω από την πρόταση που
έχει κατατεθεί για την έγκριση δαπανών 1 δισ. ευρώ που θα κατανεμηθεί σε Στρατό
Ξηράς, Πολεμικό Ναυτικό και Πολεμική Αεροπορία για την κάλυψη επείγουσων
αναγκών.
Δεδομένου ότι οι διαδικασίες αυτές απαιτούν
συνήθως αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα για να παραγάγουν συγκεκριμένα
αποτελέσματα, ακριβώς αυτές οι δαπάνες του 1 δισ. ευρώ είναι εκείνες που θα
προωθηθούν μέσω του νόμου «fast track». Στη χθεσινή συζήτηση της Επιτροπής,
εκτός από τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Πάνο Καμμένο, μίλησαν ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ
Ευάγγελος Αποστολάκης και οι αρχηγοί ΓΕΣ Αλκιβιάδης Στεφανής, ΓΕΝ Νίκος Τσούνης
και ΓΕΑ Χρήστος Χριστοδούλου.
Παρουσίασαν διεξοδικά την τραγική κατάσταση του
ελληνικού οπλοστασίου, αλλά και τις λίστες άμεσης προτεραιότητας του κάθε κλάδου στην
κατεύθυνση της διατήρησης της αποτρεπτικής δυνατότητας των Ε.Δ.
Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
Στην περίπτωση της Π.Α. το πρόγραμμα
προτεραιότητας είναι εκείνο της αναβάθμισης 85 μαχητικών τύπου F-16, το οποίο
εξακολουθεί να εκκρεμεί με τελική ημερομηνία διευθέτησης του την 30ή Απριλίου,
προκειμένου να μην ξεπεραστεί η «οροφή» του περίπου 1,1 δισ. ευρώ που έχει
τεθεί από την κυβέρνηση.
Στις άμεσες ανάγκες της Π.Α. περιλαμβάνεται,
επίσης, η συντήρηση των υφιστάμενων Μιράζ-2000, αλλά και του οπλισμού που
φέρουν τα γαλλικά αεροσκάφη.
ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ
Για το Π.Ν. η πλέον πιεστική ανάγκη είναι
αυτή της άμεσης αναβάθμισης των φρεγατών τύπου ΜΕΚΟ, οι οποίες είναι και οι
κύριες και νεότερης κατασκευής μονάδες επιφανείας που διαθέτει, όπως επίσης και
η απόκτηση νέων φρεγατών με το πλαίσιο να εξετάζεται. Υπάρχει το ενδεχόμενο απόκτησης μέσωο leasing
γαλλικών φρεγατών Fremm και Belhara.
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ - ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ - ΜΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ «OH-58D Kiowa».
Αν είχαμε σήμερα
τα Ελικόπτερα «OH-58D Kiowa», θα
είχαμε σημαντικό πλεονέκτημα σε Αιγαίο, Έβρο και Βόρεια Σύνορα. Το Τουρκικό σύστημα Επιτήρησης δεν μπορεί σε
καμιά περίπτωση να εντοπίσει τους Μικρούς Ινδιάνους της Α.Σ.
Ο Ιπτάμενος φονιάς των Τουρκικών Μη Επανδρωμένων Τουρκικών Αεροσκαφών «Anka-UAV» θα ήταν τα Ελληνικά Ε/Π «OH-58D Kiowa»
Ο Ιπτάμενος φονιάς των Τουρκικών Μη Επανδρωμένων Τουρκικών Αεροσκαφών «Anka-UAV» θα ήταν τα Ελληνικά Ε/Π «OH-58D Kiowa»
Το μικρό μέγεθος των Ε/Π «OH-58D Kiowa»
(μήκος 12,85 μέτρα, διάμετρος ρότορα 10,67 μέτρα, ύψος 3,93 μέτρα) του
ελικοπτέρου που επιτρέπει την εύκολη απόκρυψη – παραλλαγή στο έδαφος (ικανότητα
μεταφοράς οπλικού φορτίου (πολυβόλα των 7,62 χλστ., ρουκετών των 2,7»,
κατευθυνόμενα βλήματα αέρος – αέρος [ATAS Stinger] και αέρος –εδάφους [AGM-114
Hellfire]) μπορούν να το καταστήσουν καλό εργαλείο πολέμου με πολύ χαμηλό κόστος.
Θεωρείται ότι επιχειρησιακά τα ελικόπτερα βπρέπει να
διασπαρούν σε όλη την μεθόριο και να προσδώσoυν σημαντικές
ικανότητες επιτήρησης λόγω της ύπαρξης του Mast Mounted Sight (MMS), που διαθέτει υψηλής ανάλυσης τηλεοπτική
κάμερα, αισθητήρες θερμικής απεικόνισης και λέιζερ τηλέμετρο / καταδείκτη και επιτρέπει να εκτελεί επιχειρήσεις ημέρα
και νύκτα, μια ικανότητα που μέχρι τώρα δεν διαθέτει ο Ελληνικός Στρατός.
Εκτός βέβαια των Ε/Π των Απάτσι.
Συνήθως τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη, οι Τούρκοι
τα χρησιμοποιούσαν για να εξοπλίσουν το στρατό ξηράς, αλλά τα δεδομένα τώρα
αλλάζουν, όπως δείχνει η συμφωνία που υπογράφηκε με την εταιρεία κατασκευής
τους και το πολεμικό ναυτικό.
Τώρα, τα μη επανδρωμένα τουρκικά αεροπλάνα θα εκτελούν πτήσεις και θα επιτηρούν τον εναέριο χώρο του Ελληνικού Αιγαίου. Όπως αναφέρουν πληροφορίες, πριν από δύο μέρες έγιναν οι πρώτες τους πτήσεις πάνω από το Αιγαίο και την ανατολική Μεσόγειο.
Τώρα, τα μη επανδρωμένα τουρκικά αεροπλάνα θα εκτελούν πτήσεις και θα επιτηρούν τον εναέριο χώρο του Ελληνικού Αιγαίου. Όπως αναφέρουν πληροφορίες, πριν από δύο μέρες έγιναν οι πρώτες τους πτήσεις πάνω από το Αιγαίο και την ανατολική Μεσόγειο.
Tα μη επανδρωμένα αεροπλάνα μέσα από
υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα, συγκεντρώνουν πληροφορίες, για
διερευνητικούς σκοπούς και επιπλέον εκτελούν αποστολές παρακολούθησης, ενώ μέσω
υπολογιστή μπορούν να μεταδώσουν απευθείας εικόνα σε κέντρα στρατιωτικών
επιχειρήσεων.
ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
Αν αναλογιστούμε το ρόλο που θα έπαιζαν τα
Ελικόπτερα OH-58D Kiowa στο κυνήγι των
Τούρκων λαθροδιακινητών στα νησιά του Αιγαίο.
Κανένας λαθροδιακινητής στην Ελληνοαλβανική
μεθόριο δεν θα μπορούσε να διαφύγει ή να αποβιβάσει λαθρομετανάστες στον Έβρο
και τα νησιά.
Ούτε βέβαια θα έκαναν πάρτι οι λαθροθήρες,
λαθροϋλοτόμοι και κατσικοκλέφτες αλβανοί στα Βόρεια Σύνορα μας.
ΑΣΥΜΜΕΤΡΟΣ ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ
Πρώτα ήρθε η άτσαλη κίνηση μιας τουρκικής
ακταιωρού που “έπεσε” πάνω σε σκάφος του Πολεμικού Ναυτικού, ύστερα ένας
περίεργος ελιγμός, ξανά εναντίον σκάφους του Πολεμικού Ναυτικού και οι
επιθετικές ενέργειες των Τούρκων κοντά στα Ίμια κορυφώθηκαν με την προσπάθεια
βύθισης του περιπολικού του Λιμενικού, “Γαύδος”. Η ομηρία των δυο Ελλήνων
στρατιωτικών ωστόσο έδειξε ότι η Άγκυρα έχει αλλάξει τακτική, έχει περάσει από
τις “κλασικού τύπου” επιθετικές ενέργειες σε τακτικές “ασύμμετρου πολέμου”.
Οι ειδικοί μιλούν ακόμη και για πολλά θερμά επεισόδια που μπορεί να συμβούν στο Αιγαίο ή αλλού με βάση τέτοιες τακτικές και τώρα έρχεται ένα τέτοιου είδους σενάριο να βάλει στο “στόχαστρο” το Καστελόριζο.
Οι ειδικοί μιλούν ακόμη και για πολλά θερμά επεισόδια που μπορεί να συμβούν στο Αιγαίο ή αλλού με βάση τέτοιες τακτικές και τώρα έρχεται ένα τέτοιου είδους σενάριο να βάλει στο “στόχαστρο” το Καστελόριζο.
Ένα
σενάριο που μιλάει για “απόβαση Τούρκων” στο νησί.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα “Εστία” το ακριτικό
μας νησί δεν δίνει αυτές τις ημέρες την εικόνα ενός γραφικού τουριστικού
νησιού, αλλά την εικόνα μιας στρατοκρατούμενης περιοχής, ενός οχυρού, του
οποίου η κυριαρχία πρέπει πάση θυσία να διαφυλαχθεί.
Είναι γεγονός ότι στο νησί η παρουσία του
Πολεμικού Ναυτικού και του Στρατού έχει ενισχυθεί. Όπως αναφέρει μάλιστα η
εφημερίδα είναι εμφανής η παρουσία τόσο ανδρών του Στρατού όσο και του
ναυτικού, ενώ και η παρουσία μιας φρεγάτας, αλλά πιθανότατα και ενός υποβρυχίου
στην περιοχή μαρτυρούν ότι υπάρχει ιδιαίτερη εγρήγορση από τις ελληνικές
Ένοπλες Δυνάμεις.
Μεταξύ των κατοίκων, λέει η “Εστία”,
επικρατεί ένταση και εγρήγορση καθώς είναι διάχυτη η αίσθηση ότι οι Τούρκοι
αναζητούν αφορμή για να πραγματοποιήσουν απόβαση. Το σενάριο ωστόσο μπορεί να
μην αφορά σε πραγματική απόβαση με δυνάμεις τις οποίες διαθέτει σε κοντινή
απόσταση η Τουρκία, αλλά σε απόβαση άλλου είδους δυνάμεων με στόχο την έμπρακτη
αμφισβήτηση της ελληνικής επικράτειας. Στο σημείο αυτό αρκεί κανείς να θυμηθεί
το σκηνικό που στήθηκε στα Ίμια μετά από μια “απόβαση» κάποιων “δημοσιογράφων”
που έστησαν την Τουρκική σημαία.
Έτσι μια “απόβαση” πολιτών μαζί με πρόσφυγες για να κάνουν ένα σόου εντυπώσεων ή μια ολιγόωρη “κατάληψη” σε κάποιο σημείο του νησιού, μόνο και μόνο για να δηλωθεί η αμφισβήτηση της ελληνικής κυριαρχίας αρκεί για να προκληθεί ένταση.
Έτσι μια “απόβαση” πολιτών μαζί με πρόσφυγες για να κάνουν ένα σόου εντυπώσεων ή μια ολιγόωρη “κατάληψη” σε κάποιο σημείο του νησιού, μόνο και μόνο για να δηλωθεί η αμφισβήτηση της ελληνικής κυριαρχίας αρκεί για να προκληθεί ένταση.
Ανάλογα επεισόδια περιγράφουν οι ειδικοί ότι
μπορούν να συμβούν σε νησίδες στο Αιγαίο. Μια “κατάληψη” νησίδας από κάποια
τουρκική “περιβαλλοντική οργάνωση” η ανακοίνωση μιας συναυλίας από κάποια
οργάνωση νεολαίας τουρκικού κόμματος σε ελληνική νησίδα της οποίας οι Τούρκοι
αμφισβητούν την ελληνική κυριαρχία ή ένα “ναυάγιο” σε μια από τις εν λόγω
νησίδες και μια “επιχείρηση διάσωσης” από τουρκικά μέσα μπορούν να προκαλέσουν
ένταση.
Είναι σενάρια που όσο περίεργα ακούγονται άλλο τόσο επικίνδυνα είναι. Είναι σενάρια τα οποία μπορούν να γίνουν πραγματικότητα στο πλαίσιο ¨ασύμμετρου πολέμου” ή στο πλαίσιο επιχείρησης που θα δικαιολογήσει το “ατύχημα”.
Είναι σενάρια που όσο περίεργα ακούγονται άλλο τόσο επικίνδυνα είναι. Είναι σενάρια τα οποία μπορούν να γίνουν πραγματικότητα στο πλαίσιο ¨ασύμμετρου πολέμου” ή στο πλαίσιο επιχείρησης που θα δικαιολογήσει το “ατύχημα”.
Σε ό,τι αφορά στο Καστελόριζο, φαίνεται ότι
τα σενάρια γίνονται πιο αληθοφανή καθώς το νησί βρίσκεται κυριολεκτικά στο
μαλακό υπογάστριο της Τουρκίας σε απόσταση αναπνοής από τις τουρκικές ακτές και
κυρίως δίνει το δικαίωμα στην Ελλάδα να διεκδικήσει ΑΟΖ τεραστίου μεγέθους ως
τα όρια εκείνης της Κύπρου. Έτσι χτίζεται το σενάριο άμεσης απειλής ή έστω
στοχοποίησης.
Βέβαια η Τουρκία ποτέ δεν έχει προβεί σε
κάποια κίνηση χωρίς πριν να έχει εξασφαλίσει “άδεια” ή “ανοχή” των μεγάλων
δυνάμεων που έχουν συμφέροντα στην περιοχή. Τέτοιου είδους “άδεια” ο Ερντογάν
δεν φαίνεται πως έχει. Θέλει ωστόσο με κάθε τρόπο να ακυρώσει την πιθανότητα ένωσης
της ελληνικής με την κυπριακή ΑΟΖ, καθώς αυτό θα σημάνει ότι θα μείνει μακρυά
από το ενεργειακό “παιχνίδι” στην Ανατολική Μεσόγειο. Η “πρόβα” διακοπής των
ΝΑΤΟϊκών επικοινωνιών που έγινε την περασμένη εβδομάδα σε περιοχές γύρω από την
Κάρπαθο δημιουργεί κάποια ερωτήματα. Η ετοιμότητα στην ευρύτερη περιοχή και όχι
μόνο είναι αυξημένη για την αντιμετώπιση κάθε είδους σεναρίου.
Ο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Από που να αρχίσουμε: Οι πράκτορες πολιτικοί, οι ανίκανοι δικαστικοί, οι ανεκπαίδευτοι αστυνομικοί, οι πραγματικά εθνοκαταστροφικοί εκπαιδευτικοί, οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες, οι άκαπνοι ανώτατοι στρατιωτικοί, οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι "πνευματικοί ταγοί" - τρομάρα μας, οι πληρωμένοι δημοσιογράφοι.
Ανώτατος όλων των πρακτόρων ο σημερινός "πρωθυπουργός" του Σόρος Τσίπρας, το μεγαλύτερο τσογλάνι της νεοελληνικής ιστορίας, αυτός που καταργεί όλα τα Ελληνικά εθνικά
χαρακτηριστικά, που διώχνει τους Έλληνες στο εξωτερικό, που αλλάζει τη σύσταση της
κοινωνίας και προωθεί την αλλαγή συνόρων και τη σμίκρυνση του Ελληνικού κράτους.
Ήδη χιλιάδες ξένοι Τούρκοι και άλλοι Μεσανατολίτες αγοράζουν σε τιμές εξευτελιστικές το Κέντρο των Αθηνών και τα Νότια Προάστια. Τούρκοι, Κινέζοι, Ρώσοι αγοράζουν κοψοχρονιάς όλες τις γειτονιές του Κέντρου και των Νοτίων Προαστίων, ενώ σχηματίζονται ουρές που θέλουν να επενδύσουν σε ένα σπίτι και μαζί να πάρουν ένα διαβατήριο.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Στον επερχόμενο πόλεμο με την Τουρκία, στην πρώτη γραμμή του μετώπου, για να δώσουν το καλό παράδειγμα, να σταλούν "πνευματικοί" άνθρωποι, ομοφυλόφιλοι, ηθοποιοί, ποιητές, λογοτέχνες, σαλονάτοι εργοστασιάρχες, παπάδες, καλόγεροι, ακαδημαϊκοί, τηλεαστέρες, παιδιά "καλών" οικογενειών, παιδιά πολιτικών οικογενειών.
Ήδη χιλιάδες ξένοι Τούρκοι και άλλοι Μεσανατολίτες αγοράζουν σε τιμές εξευτελιστικές το Κέντρο των Αθηνών και τα Νότια Προάστια. Τούρκοι, Κινέζοι, Ρώσοι αγοράζουν κοψοχρονιάς όλες τις γειτονιές του Κέντρου και των Νοτίων Προαστίων, ενώ σχηματίζονται ουρές που θέλουν να επενδύσουν σε ένα σπίτι και μαζί να πάρουν ένα διαβατήριο.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Στον επερχόμενο πόλεμο με την Τουρκία, στην πρώτη γραμμή του μετώπου, για να δώσουν το καλό παράδειγμα, να σταλούν "πνευματικοί" άνθρωποι, ομοφυλόφιλοι, ηθοποιοί, ποιητές, λογοτέχνες, σαλονάτοι εργοστασιάρχες, παπάδες, καλόγεροι, ακαδημαϊκοί, τηλεαστέρες, παιδιά "καλών" οικογενειών, παιδιά πολιτικών οικογενειών.
Ανατροπή στον
νόμο για την ελληνική ιθαγένεια.
Σε 3 από 6 χρόνια η απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας. Νέα απόφαση του σχιζοφρενή Τσίπρα.
Σε 3 από 6 χρόνια η απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας. Νέα απόφαση του σχιζοφρενή Τσίπρα.
Η γραμματεία Ιθαγένειας παρουσίασε στοιχεία σχετικά με κτήσεις ελληνικής
ιθαγένειας το 2017 σύμφωνα με τα οποία 33.718 άτομα την απέκτησαν. Από αυτούς
οι περισσότεροι είναι παιδιά που γεννήθηκαν και φοίτησαν στην χώρα (24.785
ανήλικα) και ακολουθούν οι Αλβανοί που ανέρχονται σε 3.426 άτομα, οι Τούρκοι 73
άτομα ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι 27 Αμερικάνοι ζήτησαν και πήραν
πέρυσι την ελληνική ιθαγένεια.
DEB: «Στην Θράκη υπάρχουν 150.000 Τούρκοι».
DEB: «Στην Θράκη υπάρχουν 150.000 Τούρκοι».
Στην Βόρεια
Ελλάδα, απο Αλεξανδρούπολη, Θάσο, Καβάλα Θεσσαλονίκη και Κατερίνη, αγοράζουν σπίτια, οικόπεδα, μαγαζιά, επιχειρήσεις, Βούλγαροι, Σκοπιανοί,
Ρουμάνοι, Αλβανοί και Τούρκοι.
Από την άλλη οι τελευταίοι Ελληνες, διωγμένοι και φοροεξοντωμένοι από την ίδια τους την πατρίδα φεύγουν. Τους διώχνουν μαζικά στο εξωτερικό.
Ο τουρκοεποικισμός ξεκίνησε για τα καλά, μέσω της αγοράς εξοχικών κατοικιών, χρυσής βίας, πολιτικού ασύλου, τούρκων εργαζομένων, εγκατάστασης τουρκικών επιχειρήσεων και εξαγοράς ελληνικών απο τούρκους κλπ...)Σε λίγα χρόνια θα δημιουργηθεί μία ισχυρή τουρκική κοινότητα στην πατρίδα μας.
Από την άλλη οι τελευταίοι Ελληνες, διωγμένοι και φοροεξοντωμένοι από την ίδια τους την πατρίδα φεύγουν. Τους διώχνουν μαζικά στο εξωτερικό.
Ο τουρκοεποικισμός ξεκίνησε για τα καλά, μέσω της αγοράς εξοχικών κατοικιών, χρυσής βίας, πολιτικού ασύλου, τούρκων εργαζομένων, εγκατάστασης τουρκικών επιχειρήσεων και εξαγοράς ελληνικών απο τούρκους κλπ...)Σε λίγα χρόνια θα δημιουργηθεί μία ισχυρή τουρκική κοινότητα στην πατρίδα μας.
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
Οι τουρκικές “επενδύσεις” στα Νησιά μας είναι το τουρκικό υπερ-όπλο.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ,
Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΑΠΟ ΚΩ ΚΑΙ ΡΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΑΠΟ ΚΩ ΚΑΙ ΡΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ.
Η τουρκική
Ziraat Bank επελαύνει και κατάσχει περιουσίες Ελλήνων στην Ρόδο.
Τούρκος Πρέσβης:
«Η Τουρκία θα επεκταθεί και πάλι στη Μοσούλη» - Προκλητικός χάρτης με Δυτική
Θράκη, Κρήτη και Δωδεκάνησα
Οι Τούρκοι ύψωσαν την ημισέληνο στον Αστέρα Βουλιαγμένης.
Δέκα σχήματα
διεκδικούν τη μαρίνα Αλίμου.
Η μαρίνα του Αλίμου είναι η μεγαλύτερη μαρίνα των Βαλκανίων με 1.100 θέσεις ελλιμενισμού.
Η εξαιρετική στρατηγική της θέση ως μέρος του αστικού ιστού της Αθήνας και η μεγάλη της χερσαία ζώνη αποτελούν εξαιρετικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την αξιοποίησή της.
Η μαρίνα του Αλίμου είναι η μεγαλύτερη μαρίνα των Βαλκανίων με 1.100 θέσεις ελλιμενισμού.
Η εξαιρετική στρατηγική της θέση ως μέρος του αστικού ιστού της Αθήνας και η μεγάλη της χερσαία ζώνη αποτελούν εξαιρετικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την αξιοποίησή της.
«Μάχη» Ελλήνων
και Τούρκων επενδυτών για τη μαρίνα Αλίμου
'Ηχηρή είναι
και η παρουσία της κοινοπραξίας Lamda Dogus, με τη συμμετοχή της Lamda
Development, της θυγατρικής του ομίλου Λάτση και του τουρκικού ομίλου Dogus, οι
οποίοι αμφότεροι έχουν ήδη μεγάλη εμπειρία στον τομέα των μαρινών. H
κοινοπραξία LAMDA DOGUS Marina Investments SA , η οποία και αποτελεί βασικό
μέτοχο της LAMDA Flisvos Holding με 61%, συστάθηκε στα πλαίσια της στρατηγικής
σημασίας συνεργασίας του oμίλου Lamda Development SA με την εταιρία D-Marine
Investments Holding B.V. του ομίλου DOGUS, στη οποία οι δυο ομίλου συμμετέχουν
από κοινού.
Περαιτέρω, η
Lamda τώρα επικεντρώνεται στο μεγάλο έργο του Ελληνικού, ενώ η Dogus ενισχύει
το «αποτύπωμά» του στον ελληνικό τουρισμό, αφού συμμετέχει, από κοινού με τον
όμιλο Κωνσταντακόπουλου, τόσο στο νέο project του εμβληματικού Hilton Αθηνών
όσο και στο επίσης εμβληματικό νέο project του Αστέρα Βουλιαγμένης. H Dogus
αριθμεί αισίως εννέα συνδεόμενες εταιρείες στην ελληνική αγορά και συμμαχίες με
ισχυρά ονόματα, συμπεριλαμβανομένων των συμμετοχών της στη Home Holdings από
κοινού με την ΤΕΜΕΣ του ομίλου Κωνσταντακόπουλου για το ξενοδοχείο «Ηilton» της
Αθήνας, με τους Αραβες της AGC για τον «Αστέρα» και τη μαρίνα Βουλιαγμένης, με
τη Lamda Development στον χώρο των μαρινών και ειδικά του Φλοίσβου, ενώ μέσω
επίσης της D-Marine Investments Holdings ελέγχει την πλειοψηφία της K&G
Διαχείριση Μαρινών Μεσογείου Α.Ε., με συμμετοχή της τελευταίας στις μαρίνες των
Γουβιών (Κέρκυρας), Λευκάδας, Ζέας και Καλαμάτας.
Το ενδιαφέρον
των Τούρκων επενδυτών για την Ελλάδα αποτυπώνεται και μέσα από τη συμμετοχή της
TEK – ART KALAMIS VE FENERBAHCE MARMARA TURIZM TELESISLERI A.S από κοινού με
την ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις. Η τελευταία αποτελεί θυγατρική της Setur Marinas και
μέλος του ομίλου Koc, του γνωστού ομίλου με έδρα την Τουρκία, με επενδύσεις σε
τομείς όπως η ενέργεια, η αυτοκινητοβιομηχανία, τα διαρκή καταναλωτικά αγαθά
και οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Το όνομά του είχε πρωτοακουστεί έντονα στη
χώρα μας προ πενταετίας, όταν το 2012, μέσω κοινού σχήματος με το FF Group του
ομίλου Κουτσολιούτσου, είχε αναλάβει τη μακροχρόνια μίσθωση της μαρίνας
Μυτιλήνης κι έκτοτε επανέρχεται συνεχώς. Η Setur Marinas διαχειρίζεται μια
σειρά από μαρίνες, εκτός από την Ελλάδα και στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου
(π.χ. Μυτιλήνη, Γιάλοβα, Μαρμαρίς, Κουσάντασι και άλλες περιοχές).
Ακόμα και
από οικονομική άποψη να το δεις δεν σε συμφέρει να παραδίδεις τον θαλάσσιο
τουρισμό σου στους ανταγωνιστές σου, πόσο μάλλον στους βρωμοτούρκους. Μας
αρέσει πραγματικά τα κέρδη του ελληνικού θαλάσσιου τουρισμού να τα καρπώνονται
τούρκοι; Η απόλυτη ξεφτίλα: η εικόνα της μαρίνας του Φλοίσβου με το μουσείο
ναυτικής παράδοσης ( ανάμεσα στα σκάφη που φιλοξενεί το Θ/Κ Αβέρωφ, το Α/Τ
Βέλος και η τριήρης Ολυμπιάς…) να ανήκει πλέον κατά 50% σε τούρκους.
ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.
Πολύ «περίεργη» συγκυρία με οξυμένες στο έπακρο τις ελληνοτουρκικές σχέσεις διάλεξε ο γνωστός τουρκικός επιχειρηματικός όμιλος, Koç Grubu, να προχωρήσει στην αγορά της μεγαλύτερης ελληνικής εταιρείας ενοικιάσεως αυτοκινήτων. Όπως αναφέρεται, ο τουρκικός επιχειρηματικός όμιλος Koç Grubu της γνωστής τουρκικής οικογένειας μεγιστάνων των Koç, προχώρησε αιφνιδιαστικά, όπως τονίζεται από τα τουρκικά ΜΜΕ, στην αγορά της μεγαλύτερης ελληνικής εταιρείας ενοικιάσεως τροχοφόρων, της Olympic Commercial and Tourism Enterprise SA. Την αγορά της ελληνικής εταιρείας πραγματοποίησε ο όμιλος Otokoç Otomotiv του Koç Grubu μαζί με την γνωστή εταιρεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων, Avis, στην οποία ο τουρκικός όμιλος έχει μεγάλο ποσοστό συμμετοχής.
Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση της Avis Greece από την Τράπεζα Πειραιώς.
Ολοκληρώθηκαν οι κανονιστικές εγκρίσεις από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και
την Ευρωπαϊκή Αρχή Ανταγωνισμού για τη μεταβίβαση της OLYMPIC Εμπορικές και
Τουριστικές Επιχειρήσεις Α.Ε. (Olympic – Avis Greece) στην Avis Budget Group,
τον κορυφαίο όμιλο μίσθωσης αυτοκινήτων παγκοσμίως, σε συνεργασία με την Otokoç
Otomotiv.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία της Avis Budget Group με τον Όμιλο Koç, που φέτος κλείνει τα 90 χρόνια του, έχει στρατηγικό και μακροχρόνιο χαρακτήρα, γεγονός που σηματοδοτεί νέες δυνατότητες για το μέλλον.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία της Avis Budget Group με τον Όμιλο Koç, που φέτος κλείνει τα 90 χρόνια του, έχει στρατηγικό και μακροχρόνιο χαρακτήρα, γεγονός που σηματοδοτεί νέες δυνατότητες για το μέλλον.
Η αγορά αυτή
θωρήθηκε από τουρκικής πλευράς σαν άλλη μια μεγάλη κίνηση διείσδυσης τουρκικών
εταιρειών στην ελληνική οικονομία που μαστίζεται τα τελευταία χρόνια από την
μνημονιακή κρίση. Έτσι δεν αποκλείεται από εδώ και πέρα να δούμε και.. τουρκικές
σημαίες στα γραφεία των ελληνικών εταιρειών, καθώς όμιλος Koç Grubu είναι από
τους πιο εθνικιστικούς οικονομικούς ομίλους της Τουρκίας, (θεωρείται η ίδια η
Τουρκία), με έντονο κεμαλικό προφίλ.
Τουριστική «εισβολή» με 1000 σκάφη ετοιμάζουν το καλοκαίρι οι Τούρκοι στο Αιγαίο
Οι προκλήσεις των Τούρκων στο Αιγαίο δεν έχουν τελειωμό, καθώς πλέον επεκτείνονται και στο χώρο του τουρισμού. Το βασικό θέμα συζήτησης ήταν το άνοιγμα της αγοράς σκαφών αναψυχής, ώστε να προσελκύσει η Ελλάδα «τουρίστες με μεγάλο πορτοφόλι». Στην ουσία αφορά τα μεγάλα γιώτ με σημαία μη κοινοτική, τα λεγόμενα «τριτοκοσμικά», τα οποία υπό προϋποθέσεις θα μπορούν να ναυλώνονται στην Ελλάδα.
Οι Τούρκοι γίνονται πολύ ανταγωνιστικοί τελευταία και
υπάρχει κίνδυνος, το ερχόμενο καλοκαίρι να βρεθούμε, ως χώρα και ως
επαγγελματίες του θαλάσσιου τουρισμού, αντιμέτωποι με μια τουρκική πλημμυρίδα
σκαφών. Φτιάχνουν ευνοϊκό
θεσμικό πλαίσιο ώστε να μπορούν, σε πρώτη φάση, τα ξύλινα τουριστικά σκάφη που
διαθέτουν, οι λεγόμενες γολέτες, να μπορούν να προσεγγίζουν τα ελληνικά νησιά,
κάτι που τώρα δεν μπορούν να κάνουν λόγω της κοινοτικής νομοθεσίας αφού δεν
πληρούν τις προϋποθέσεις για θέματα ασφαλείας. Πρόκειται για σκάφη που κάνουν
μίνι κρουαζιέρες στο Αιγαίο και μπορούν να μεταφέρουν έως 20 άτομα.
Μέχρι τώρα το
Λιμενικό απαγόρευε στα ξύλινα αυτά σκάφη να πραγματοποιούν μίνι κρουαζιέρες στο
Αιγαίο γιατί δεν τηρούν τους όρους ασφαλείας για τα επαγγελματικά σκάφη, όπως
προβλέπει η Οδηγία 2009/16/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου
της 23ης Απριλίου 2009 σχετικά «με τον έλεγχο πλοίων από κράτος Λιμένα».Οι
Τούρκοι έψαξαν το θέμα και βρήκαν το «παράθυρο» για να ξεπεράσουν το πρόβλημα.
Πιο συγκεκριμένα, στην «Οδηγία στο άρθρο 3 με τίτλο «Περί Εφαρμογής» στην
παράγραφο 4 αναφέρονται οι εξαιρέσεις: «Εξαιρούνται από το πεδίο εφαρμογής της
παρούσας οδηγίας τα αλιευτικά σκάφη, τα πολεμικά πλοία, τα βοηθητικά πλοία, τα
ξύλινα πλοία πρωτόγονης κατασκευής, τα σκάφη που ανήκουν σε δημόσιες αρχές και
χρησιμοποιούνται για μη εμπορικούς σκοπούς και τα σκάφη αναψυχής που δεν
χρησιμοποιούνται για εμπορικούς σκοπούς».
Οι Τούρκοι θα χαρακτηρίσουν τα ξύλινα τουριστικά σκάφη σαν «ξύλινα πλοία πρωτόγονης κατασκευής» και το αποτέλεσμα θα είναι η ελληνική κυβέρνηση και το Λιμενικό Σώμα να βρεθεί μπροστά σε νέα προβλήματα.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ.
Οι Τούρκοι θα χαρακτηρίσουν τα ξύλινα τουριστικά σκάφη σαν «ξύλινα πλοία πρωτόγονης κατασκευής» και το αποτέλεσμα θα είναι η ελληνική κυβέρνηση και το Λιμενικό Σώμα να βρεθεί μπροστά σε νέα προβλήματα.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ.
Τον Μάρτιο
του 2013, ο Αντώνης Σαμαράς επισκέφτηκε την Τουρκία και μετά την συνεδρίαση του
Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας, υπέγραψε 25 πρωτόκολλα συνεργασίας στους
τομείς του Τουρισμού, της Δικαιοσύνης, του Πολιτισμού, της Υγείας, της
Μετανάστευσης, της Ναυτιλίας, της Γεωργίας, του Αθλητισμού.
Στις 22 Ιανουαρίου του 2016, η Έλενα Κουντουρά, Υπουργός του Τσίπρα, μαζί με τους Σταθάκη, Κοτζιά, Δρίτσα και Τσακαλώτο, κύρωσαν το μνημόνιο κατανόησης στον τομέα της ναυτιλιακής συνεργασίας μεταξύ της ελληνικής και τουρκικής κυβέρνησης, επικυρώνοντας την συμφωνία Σαμάρα - Ταγίπ Ερντογάν.
Στις 22 Ιανουαρίου του 2016, η Έλενα Κουντουρά, Υπουργός του Τσίπρα, μαζί με τους Σταθάκη, Κοτζιά, Δρίτσα και Τσακαλώτο, κύρωσαν το μνημόνιο κατανόησης στον τομέα της ναυτιλιακής συνεργασίας μεταξύ της ελληνικής και τουρκικής κυβέρνησης, επικυρώνοντας την συμφωνία Σαμάρα - Ταγίπ Ερντογάν.
Το ελληνικό κράτος ενισχύει την τουρκική οικονομία.
Οι τούρκοι μηχανικοί δίνουν μαθήματα στους ανίκανους έλληνες.
Μετασχηματιστής
βάρους 395 τόνων που κατασκευάσθηκε στην βιομηχανία Μετασχηματιστές
ισχύος-Γκέμπζε GE, στο Γκέμπζε του νομού Κοτζάελι, μεταφέρθηκε με όχημα που
είχε μήκος 70 μέτρα και 280 ρόδες.Κατά την διάρκεια που περνούσε το τεράστιο
όχημα, εκλεισε η εθνική οδός στο τμήμα από Ντιλόβασι σε Χερέκε. Μια απόσταση 40
χλμ καλύφθηκε σε διάστημα 6,5 ωρών και έτσι ο μετασχηματιστής έφτασε στο λιμάνι
Ντερίντζε.
O βάρους 395 τόνων και 820ΜVA400KV μετασχηματιστής τύπου step-up που παρήχθη στην βιομηχανία Μετασχηματιστές ισχύος-Γκέμπζε GE,θα μεταφερθεί με πλοίο στην Ελλάδα και από εκεί σε σταθμό που θα ιδρυθεί στην Πτολεμαΐδα. Αναφέρεται πως αυτός ο 820ΜVA τύπου step-up μετασχηματιστής, είναι ο μεγαλύτερος που έχει παραχθεί στην Τουρκία και θα είναι και ο μεγαλύτερος μετασχηματιστής της Ελλάδας.
Οι πανέξυπνοι έλληνες εισάγουν και τρώνε δηλητηριασμένα αγροτικά τρόφιμα από την Τουρκία.
Φάτε τουρκικά γεωργικά προϊόντα ηλίθιοι νεοέλληνες και μετά αρχίστε την χημειοθεραπεία.
O βάρους 395 τόνων και 820ΜVA400KV μετασχηματιστής τύπου step-up που παρήχθη στην βιομηχανία Μετασχηματιστές ισχύος-Γκέμπζε GE,θα μεταφερθεί με πλοίο στην Ελλάδα και από εκεί σε σταθμό που θα ιδρυθεί στην Πτολεμαΐδα. Αναφέρεται πως αυτός ο 820ΜVA τύπου step-up μετασχηματιστής, είναι ο μεγαλύτερος που έχει παραχθεί στην Τουρκία και θα είναι και ο μεγαλύτερος μετασχηματιστής της Ελλάδας.
Οι πανέξυπνοι έλληνες εισάγουν και τρώνε δηλητηριασμένα αγροτικά τρόφιμα από την Τουρκία.
Φάτε τουρκικά γεωργικά προϊόντα ηλίθιοι νεοέλληνες και μετά αρχίστε την χημειοθεραπεία.
Τρόφιμα-δηλητήριο
από την Τουρκία κατασχέθηκαν στον Έβρο.
''Τρόφιμα–δηλητήριο
με τουρκική προέλευση εντόπισαν και κατάσχεσαν οι αρχές. Στην λίστα
περιλαμβάνονται προϊόντα από ξηρούς καρπούς ως λαχανικά και φρούτα όπως αναφέρει
ο Ελεύθερος Τύπος. Λαχανικά, ξηροί καρποί,
φρούτα, αποξηραμένα φρούτα, κατασχέθηκαν καθώς εντοπίστηκαν σε αυτά μεγάλες
ποσότητες από φυτοφάρμακα, αλλά και ουσίες από χημικά επεξεργασίας σε πολύ
μεγάλες ποσότητες.
Συνολικά μέσα
σε λίγους μόνο μήνες κατασχέθηκαν πάνω από 400 τόνοι. Είναι ενδεικτικό ότι
κατασχέθηκαν 110 τόνοι νωπά φρούτα, 260 τόνοι λαχανικά και 30 τόνοι αποξηραμένα
φρούτα. Οι υπηρεσίες είναι σε συναγερμό στον Έβρο καθώς η περιοχή αποτελεί και
πύλη της Ευρώπης για τις εξαγωγές της Τουρκίας. Χαρακτηριστικό είναι ότι σε
πιπεριές εντοπίστηκε ένα ζιζανιοκτόνο το οποίο έχει καταργηθεί εδώ και 40
χρόνια.
Μια απλή επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ αρκεί για να δει ο καθένας
πλειάδα φαγητών και λοιπών προϊόντων που έχουν ως χώρα προέλευσης την Τουρκία.
Είναι τουλάχιστον ηλίθιο μια χώρα που δέχεται συνεχώς απειλές από την Τουρκία,
να εισάγει πλήθος προϊόντων από αυτήν την χώρα.
ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.