Δευτέρα 8 Μαΐου 2023

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο ερώτημα: Γιατί ο Όμηρος αγνοεί το όνομα Ιφιγένεια και την θυσία της.

Ιφιγένεια. Anselm Feuerbach, Λάδι σε μουσαμά (1862).

Πληροφοριακά να πούμε ότι την ΑΥΛΙΔΑ (την πετρήεσσα-πετρώδη, όπως την χαρακτηρίζει) ο ΟΜΗΡΟΣ την αναφέρει δύο φορές, απλά ως τόπο συγκέντρωσης των Αχαιών. Εκεί εμφανίζεται ο ΟΙΩΝΟΣ του Δία για την… 10ετή διάρκεια του ΤΡΩΙΚΟΥ πολέμου. Τίποτε άλλο.

Το όνομα ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ και πολύ περισσότερο η ΘΥΣΙΑ της αγνοούνται ΠΑΝΤΕΛΩΣ στην Ομηρική ΙΛΙΑΔΑ.

ΕΑΝ ο ΌΜΗΡΟΣ τα αποσιωπά, τότε Ποιοι, πότε και γιατί τα επινόησαν;

Τελική πλήρης ανάρτηση, με ΑΠΑΝΤΗΣΗ στα ερωτήματα.
Παρακάτω το περιεχόμενο του Βίντεο ΚΑΙ σε κείμενο για μια ΑΠΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ.



Η ΘΥΣΙΑ της ΙΦΙΓΕΝΕΙΑΣ είναι από πιο ΚΟΜΒΙΚΑ σημεία του...ΤΡΩΙΚΟΥ Πολέμου. Ο Όμηρος όμως δεν αναφέρει ΟΥΤΕ καν ως ΟΝΟΜΑ την Ιφιγένεια, στον ΟΜΗΡΙΚΟ ΙΛΙΑΔΙΚΟ πόλεμο (ΙΛΙΑΔΑ). Τα ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ και οι ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ στο ΒΙΝΤΕΟ, αλλά και στο ΚΕΙΜΕΝΟ σε προβολή youtube. Υπήρξε ποτέ το όνομα Ιφιγένεια πριν από τον Όμηρο ή όχι. Μήπως είναι μεταγενέστερη επινόηση και από ποιους Εάν είναι μεταγενέστερη επινόηση, έγινε για ποιο λόγο. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο Όμηρος γράφει σε μια εποχή κατά την οποία η βασιλική εξουσία αμφισβητείται, με τον Ποιητή να είναι υπέρ των αλλαγών που διαφαίνονται. Διάδοχη πολιτειακή κατάσταση, η Αριστοκρατία, της οποίας η ισχύς στηρίζεται στην καλή, ευπάτειρα καταγωγή=γένος Δηλαδή είναι ισχυροί λόγω καταγωγής, λόγω ισχυρού (ίφι) "γένους", λόγω ΙΦΙ-γένειας" (!). Άρα η μετονομασία της Ομηρικής Ιφιάνασσας σε Ιφιγένεια είναι βολική-συμφέρουσα επινόηση των "ευγενών", των αρχόντων, των... "ιφιγενών" της μεταομηρικής εποχής και ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΕΙ....συμβολίζει, με ποιητικό τρόπο, το πέρασμα της εξουσίας από την Βασιλεία στην Αριστοκρατία. Τα στοιχεία, η πληροφόρηση από την αρχαία γραμματεία είναι θετικά, συγκλίνουν δηλαδή σε αυτήν την εκδοχή. Και τί λένε τα στοιχεία αυτά; ΌΤΙ το όνομα Ιφιγένεια επινοείται, εμφανίζεται και αντικαθιστά την Ομηρική Ιφιάνασσα για πρώτη φορά, στα λεγόμενα Κύκλια Έπη. Τα Κύκλια Έπη, σύμφωνα με τους ειδικούς γράφονται τον 7ο ή 6ο αιώνα, δηλαδή ΜΕΤΑ τον ΟΜΗΡΟ Αυτή η Ιφιγένεια αργότερα θα καταξιωθεί στα χρόνια της Δημοκρατίας από τους Τραγικούς Ποιητές, με σημαντικές Τραγωδίες όπως "Ιφιγένεια εν Ταύροις" / "Ιφιγένεια εν Αυλίδι" ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Δικαιολογημένα ο ΟΜΗΡΟΣ ΑΓΝΟΕΙ την ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ και την ΘΥΣΙΑ της στην Αυλίδα. Όλα αυτά είναι έργο- επινόηση των αριστοκρατών-Ιφιγενών που αντικαθιστά την έννοια της κληρονομικότητας στην Πολιτειακή εξέλιξη με την έννοια του "γένους" ΕΤΣΙ Όνομα και θυσία ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ στον Τρωικό Μύθο και την φήμη του, αλλά ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑ τον Όμηρο. Το ΕΡΩΤΗΜΑ είναι Γιατί η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ υιοθετεί αυτές τις επινοήσεις των Ιφιγενών=Αριστοκρατών (!) Η Δημοκρατία ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ άφοβα το όνομα ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ και όχι το όνομα Ιφιάνασσα, επειδή ουσιαστικός (!) πρωταγωνιστής των αλλαγών ΗΤΑΝ ο λαός. Και εξαιτίας αυτού, ο Λαός ΉΤΑΝ ΒΕΒΑΙΟΣ ότι το πέρασμα από την αριστοκρατία- εξουσία των "ιφιγενών" στην "Λαοδικία"= Λαϊκή κυριαρχία= Δημοκρατία, είναι πλέον απλώς υπόθεση χρόνου.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...