Γράφει ο Μενέλαος Αυτόλυκος
Η ευθύνη του πολίτη σε μία εκλογική διαδικασία είναι ουσιαστική, γιατί μόνο η συνισταμένη της κοινωνικής γνώμης μέσα από την εκλογική διαδικασία μπορεί να ανακόψει οποιονδήποτε παρασκηνιακό σχεδιασμό. Και όπως είδαμε, μέχρι σήμερα, πορείες και διαδηλώσεις, όχι μόνο δεν τάραξαν τα σχέδια των κυβερνήσεων μνημονίου, αλλά τα αναπροσάρμοσαν ώστε να μην μπορούν να διακοπούν εύκολα. Σε αυτή την κατάσταση, ο πολίτης ψηφοφόρος, είναι σαν τον Οδυσσέα που πρέπει να αντιμετωπίσει τις Σειρήνες. Ο πολίτης, οφείλει να κλείσει τα αυτιά του και να κινητοποιήσει την μνήμη και την λογική του, αλλά και την μαθησιακή του κρίση, γιατί πολλές από τις πληροφορίες και τις "απόψεις" που "κυκλοφορούν, καταρρίπτονται αυτομάτως, με λίγη καθαρή σκέψη και λίγη γνώση των πραγμάτων.
Εκ του πονηρού λοιπόν πηγάζουν απόψεις που διακινούνται από τα ΜΜΕ , δηλαδή :
1. Η λέξη ΠΟΛΙΤΗΣ, προέρχεται από την λέξη ΟΠΛΙΤΗΣ, και στην Αρχαία Ελλάδα, ο οπλίτης ήταν ο στρατιώτης που υπερασπίζονταν την πόλη του έναντι των εχθρών της.
Υπό αυτή την έννοια, ο ΠΟΛΙΤΗΣ ψηφοφόρος είναι ΟΠΛΙΤΗΣ και οφείλει να επαγρυπνά και ανά πάσα στιγμή να αποδοκιμάζει ή και να απορρίπτει μία Κυβέρνηση που τον εξαπάτησε ή λειτουργεί σε βάρος του συμφέροντος της χώρας του. Σε μία τέτοια περίπτωση, όχι μόνο είναι θεμιτές οι πρόωρες εκλογές, αλλά επιβάλλονται και από άρθρο 120 του Συντάγματος που υποθέτω ότι ακόμα ισχύει στην χώρα μας, έστω και μερικώς.
Αν λοιπόν, ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, κληθεί από τις συνθήκες να ψηφίσει εκ νέου για την εκλογή κυβέρνησης, τότε ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΧΕΙ από την εκλογική διαδικασία. Η αποχή των ψηφοφόρων, ευνοεί μόνο τα κόμματα εξουσίας, δηλαδή σήμερα την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.
Εδώ πρέπει να διευκρινιστεί το εξής. Αυτοί που μιλάνε για "αλλεπάλληλες εκλογικές διαδικασίες που εξασθενούν οικονομικά την χώρα και την αποδυναμώνουν πολιτικά", μιλάνε υπεραπιζόμενοι αποκλειστικά τον δικομματισμό και την σκόπιμη πόλωση. Οι περισσότερες μονοκομματικές κυβερνήσεις που κυβέρνησαν έως το 2010, βασίστηκαν σε προεκλογικά ψέμματα. Ήταν ευνόητο ότι η κοινωνία θα απέρριπτε αυτά τα κόμματα και θα αναζητούσε άλλες λύσεις. όμως, με συναισθηατικούς και λογικούς εκβιασμούς, επέζησαν οι κυβερνήσεις των κλασικών κομμάτων εξουσίας και των δορυφόρων τους. Οι ανακρίβειες και τα ψέμματα που ακούστηκαν προεκλογικά από το 2009 και μετά, τουλάχιστον, προκάλεσαν σύγχυση στην κοινωνία, και φυσικό ήταν να μην μπορούν οι ψηφοφόροι να διακρίνουν την πραγματική αλήθεια. Έτσι οι κυβερνήσεις που προέκυψαν ήταν ισχνής δυναμικής και γρήγορα κατέπεσαν. Καθαρή γνώση και κρίση από τους ψηφοφόρους πολίτες, αναδεικνύουν ισχυρές κυβερνήσεις και έτσι δεν προκύπτει ανάγκη επανάληψης της εκλογικής διαδικασίας και δαπανών. Οποιεσδήποτε απόψεις "δέσμευσης" της γνώμης του εκλογικού σώματος, χωρίς να συνοδεύονται από ανάλογες δεσμεύσεις των υποψηφίων κομμάτων, επι ποινή κακουργήματος σε περίπτωση ανακολουθίας, αποτελεί προσπάθεια χειραγώγησης ολόκληρης της κοινωνίας. Και αυτό πρέπει να αλλάξει.
2. Στις προηγούμενες Βουλευτικές Εκλογές, υπήρχαν 28 ψηφοδέλτια. Σε αυτά τα ψηφδέλτια δεν υπήρχαν άλλα κόμματα που διαθέτουν "στελέχη" ικανά να κυβερνήσουν την χώρα ; Δηλαδή το "στέλεχος" βιβιλοπώλης, είναι ικανό, επειδή τώρα ανήκει στην ΝΔ ; Σε άλλα κόμματα δεν υπάρχουν "βιβλιοπώλες" ικανοί να ακούσουν τα δεδομένα και τις συμβουλές των συμβούλων των Υπουργείων για να πάρουν πολιτικές αποφάσεις ;
3. Η εκλογική διαδικασία, όντως, καθυστερεί την λήψη πολιτικών αποφάσεων. Εξασφαλίζει όμως την κοινωνική συναίνεση για το πολιτικό πρόγραμμα που θα εφαρμοστεί από την νέα κυβέρνηση. ΕΚΤΟΣ εάν η νέα κυβέρνηση άλλα πει και υποσχεθεί προεκλογικά και άλλα πράξει μετεκλογικά ! Θυμίζει κάτι αυτό ; Επομένως, οι εκλογές, εξασφαλίζουν τις δημοκρατικές διαδικασίες και θα ήταν ακόμα πιο δημοκρατικές οι εκλογές εάν υπήρχε ποινική ρήτρα για τους υποψηφίους πρωθυπουργούς και βουλευτές που προεκλογικά εξαπάτησαν τον λαό μόνο για να υφαρπάξουν την ψήφο του. Ιδού η Ρόδος .....της Συνταγματικής Αναθεώρησης.
4. Ο σημερινός εκλογικός νόμος, εξασφαλίζει ότι ο πρώτος θα λάβει τον μποναμά των 50 εδρών. Δηλαδή ένα κόμμα που βγαίνει πρώτο με ποσοστό 27 % (βλ. ΝΔ) αποκτά τελικά 50 βουλευτές περισσότερους. Ακόμα και εάν δεν εξασφαλίζει πλειοψηφία στην Βουλή και στο εκλογικό σώμα. Σήμερα, το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, "σκέφτονται" σοβαρά, να αλλάξουν αυτό το σημείο του εκλογικού νόμου, και οι 50 έδρες να μοιράζονται σε όποια κόμματα έχουν υποσχεθεί ότι μετεκλογικά θα συνεργαστούν ! Που σημαίνει ότι αυτά τα δύο κόμματα, σχεδιάζουν να βρίσκονται σε συγκυβέρνηση, ανεξάρτητα ποιά θα είναι η πλειοψηφική βούληση του ελληνικού λαού. Με το έτσι θέλω !
Αυτό το σημείο χρειάζεται πολύ προσοχή, γιατί οδηγεί σε κατάλυση της δεδηλωμένης και της λαϊκής βούλησης. Η με αυτόν τον τρόπο διανομή των 50 εδρών, οδηγεί σε ανατροπή εκλογικών ποσοστών υπέρ αυτών που πιθανών θα βρίσκονται σε κατάσταση αναμενόμενης μειοψηφίας, επομένως έντεχνα θα ενισχύουν τις έδρες τους, ανεξάρτητα από την λαϊκη βούληση.
Άλλωστε, είναι γνωστό, ότι το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ , ποτέ δεν ήθελαν να εφαρμοστεί η ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ, γιατί τότε πολλά δορυφόρα κόμματα, και σήμερα και το ΠΑΣΟΚ, θα κινδύνευαν να μείνουν εκτός Βουλής, και να είναι εξαιρετικά μειωμένα τα ποσοστά για τα υπόλοιπα κόμματα.
Η κυοφορούμενη αλλαγή στον εκλογικό νόμο για την διανομή των 50 εδρών στα κόμματα που έχουν προεκλογικά "υποσχεθεί" ότι θα συγκυβερνήσουν, μόνο εκ του πονηρού μπορεί να είναι. Και αν συμβεί, θα είναι κατάφορη προσπάθεια αλλοίωσης της λαϊκής βούλησης, αφού θα δυσκολεύει εξαιρετικά την ύπαρξη ισχυρής μονοκομματικής κυβέρνησης, ακόμα και εάν υπάρχουν συντριπτικά εκλογικά ποσοστά υπέρ της.
Πιθανών το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, αντιμετωπίζοντας το πρόβλημα των δημοσκοπήσεων, προσπαθούν να εξασφαλίσουν ότι θα έχουν μερίδιο ή και την μερίδα του λέοντος, σε επόμενη κυβέρνηση. Επομένως, ποιός θα μπορούσε να χαρακτηρίσει θεμιτή μία τέτοια κίνηση, εφόσον σήμερα, τα δύο αυτά κόμματα, δεν συγκεντρώνουν ούτε το 30% των ψηφοφόρων (πάντα επί των ψηφισάντων με βάση τις προηγούμενες εκλογές) ;
Το επόμενο "κόλπο" που βλέπουμε να ετοιμάζεται είναι η μείωση του αριθμού των Βουλευτών σε 200 ή 150. Και θα το εξετάσουμε σε επόμενη τοποθέτηση, καθώς συνδέεται με τον σκόπιμο κατά την άποψή μας, κατακερματισμό της αναποφάσιστης και απογοητευμένης μερίδας της κοινής γνώμης, σε δεκάδες άλλα πολύ μικρά κόμματα που δεν έχουν την δυνατότητα να αντιταχθούν εκλογικά σε οργανωμένους κομματικούς μηχανισμούς.
Γρηγορείτε !
logia-starata
Πηγή: http://www.logiosermis.net/2013/09/grosso.html#ixzz2f5QOrkZl
Η ευθύνη του πολίτη σε μία εκλογική διαδικασία είναι ουσιαστική, γιατί μόνο η συνισταμένη της κοινωνικής γνώμης μέσα από την εκλογική διαδικασία μπορεί να ανακόψει οποιονδήποτε παρασκηνιακό σχεδιασμό. Και όπως είδαμε, μέχρι σήμερα, πορείες και διαδηλώσεις, όχι μόνο δεν τάραξαν τα σχέδια των κυβερνήσεων μνημονίου, αλλά τα αναπροσάρμοσαν ώστε να μην μπορούν να διακοπούν εύκολα. Σε αυτή την κατάσταση, ο πολίτης ψηφοφόρος, είναι σαν τον Οδυσσέα που πρέπει να αντιμετωπίσει τις Σειρήνες. Ο πολίτης, οφείλει να κλείσει τα αυτιά του και να κινητοποιήσει την μνήμη και την λογική του, αλλά και την μαθησιακή του κρίση, γιατί πολλές από τις πληροφορίες και τις "απόψεις" που "κυκλοφορούν, καταρρίπτονται αυτομάτως, με λίγη καθαρή σκέψη και λίγη γνώση των πραγμάτων.
Εκ του πονηρού λοιπόν πηγάζουν απόψεις που διακινούνται από τα ΜΜΕ , δηλαδή :
- ο πολίτης οφείλει να ψηφίζει μόνο όταν καλείται κάθε τέσσερα χρόνια. (Παμπόνηρη άποψη πηγάζουσα από όσους θέλουν να παροπλίσουν τα πολιτικά κριτήρια και ασθητήρια των πολιτών και επιθυμουν να τους χρησιμοποιούν περιοδικά, ως πρόβατα, για να προσδίδουν έναν αέρα δημοκρατίας, στο κρυφό θέατρο συνεξουσίας που παίζεται μεταξύ κομμάτων και επιχειρηματιών),
- τα μόνα κόμματα που μπορούν να κυβερνήσουν είναι αυτά που έχουν "στελέχη",
- οι εκλογικές διαδικασίες "καθυστερούν" την χώρα
- .....και να δεν βγει κάποιος από την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, ποιός θα κυβερνήσει ;..........
1. Η λέξη ΠΟΛΙΤΗΣ, προέρχεται από την λέξη ΟΠΛΙΤΗΣ, και στην Αρχαία Ελλάδα, ο οπλίτης ήταν ο στρατιώτης που υπερασπίζονταν την πόλη του έναντι των εχθρών της.
Υπό αυτή την έννοια, ο ΠΟΛΙΤΗΣ ψηφοφόρος είναι ΟΠΛΙΤΗΣ και οφείλει να επαγρυπνά και ανά πάσα στιγμή να αποδοκιμάζει ή και να απορρίπτει μία Κυβέρνηση που τον εξαπάτησε ή λειτουργεί σε βάρος του συμφέροντος της χώρας του. Σε μία τέτοια περίπτωση, όχι μόνο είναι θεμιτές οι πρόωρες εκλογές, αλλά επιβάλλονται και από άρθρο 120 του Συντάγματος που υποθέτω ότι ακόμα ισχύει στην χώρα μας, έστω και μερικώς.
Αν λοιπόν, ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, κληθεί από τις συνθήκες να ψηφίσει εκ νέου για την εκλογή κυβέρνησης, τότε ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΧΕΙ από την εκλογική διαδικασία. Η αποχή των ψηφοφόρων, ευνοεί μόνο τα κόμματα εξουσίας, δηλαδή σήμερα την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.
Εδώ πρέπει να διευκρινιστεί το εξής. Αυτοί που μιλάνε για "αλλεπάλληλες εκλογικές διαδικασίες που εξασθενούν οικονομικά την χώρα και την αποδυναμώνουν πολιτικά", μιλάνε υπεραπιζόμενοι αποκλειστικά τον δικομματισμό και την σκόπιμη πόλωση. Οι περισσότερες μονοκομματικές κυβερνήσεις που κυβέρνησαν έως το 2010, βασίστηκαν σε προεκλογικά ψέμματα. Ήταν ευνόητο ότι η κοινωνία θα απέρριπτε αυτά τα κόμματα και θα αναζητούσε άλλες λύσεις. όμως, με συναισθηατικούς και λογικούς εκβιασμούς, επέζησαν οι κυβερνήσεις των κλασικών κομμάτων εξουσίας και των δορυφόρων τους. Οι ανακρίβειες και τα ψέμματα που ακούστηκαν προεκλογικά από το 2009 και μετά, τουλάχιστον, προκάλεσαν σύγχυση στην κοινωνία, και φυσικό ήταν να μην μπορούν οι ψηφοφόροι να διακρίνουν την πραγματική αλήθεια. Έτσι οι κυβερνήσεις που προέκυψαν ήταν ισχνής δυναμικής και γρήγορα κατέπεσαν. Καθαρή γνώση και κρίση από τους ψηφοφόρους πολίτες, αναδεικνύουν ισχυρές κυβερνήσεις και έτσι δεν προκύπτει ανάγκη επανάληψης της εκλογικής διαδικασίας και δαπανών. Οποιεσδήποτε απόψεις "δέσμευσης" της γνώμης του εκλογικού σώματος, χωρίς να συνοδεύονται από ανάλογες δεσμεύσεις των υποψηφίων κομμάτων, επι ποινή κακουργήματος σε περίπτωση ανακολουθίας, αποτελεί προσπάθεια χειραγώγησης ολόκληρης της κοινωνίας. Και αυτό πρέπει να αλλάξει.
2. Στις προηγούμενες Βουλευτικές Εκλογές, υπήρχαν 28 ψηφοδέλτια. Σε αυτά τα ψηφδέλτια δεν υπήρχαν άλλα κόμματα που διαθέτουν "στελέχη" ικανά να κυβερνήσουν την χώρα ; Δηλαδή το "στέλεχος" βιβιλοπώλης, είναι ικανό, επειδή τώρα ανήκει στην ΝΔ ; Σε άλλα κόμματα δεν υπάρχουν "βιβλιοπώλες" ικανοί να ακούσουν τα δεδομένα και τις συμβουλές των συμβούλων των Υπουργείων για να πάρουν πολιτικές αποφάσεις ;
3. Η εκλογική διαδικασία, όντως, καθυστερεί την λήψη πολιτικών αποφάσεων. Εξασφαλίζει όμως την κοινωνική συναίνεση για το πολιτικό πρόγραμμα που θα εφαρμοστεί από την νέα κυβέρνηση. ΕΚΤΟΣ εάν η νέα κυβέρνηση άλλα πει και υποσχεθεί προεκλογικά και άλλα πράξει μετεκλογικά ! Θυμίζει κάτι αυτό ; Επομένως, οι εκλογές, εξασφαλίζουν τις δημοκρατικές διαδικασίες και θα ήταν ακόμα πιο δημοκρατικές οι εκλογές εάν υπήρχε ποινική ρήτρα για τους υποψηφίους πρωθυπουργούς και βουλευτές που προεκλογικά εξαπάτησαν τον λαό μόνο για να υφαρπάξουν την ψήφο του. Ιδού η Ρόδος .....της Συνταγματικής Αναθεώρησης.
4. Ο σημερινός εκλογικός νόμος, εξασφαλίζει ότι ο πρώτος θα λάβει τον μποναμά των 50 εδρών. Δηλαδή ένα κόμμα που βγαίνει πρώτο με ποσοστό 27 % (βλ. ΝΔ) αποκτά τελικά 50 βουλευτές περισσότερους. Ακόμα και εάν δεν εξασφαλίζει πλειοψηφία στην Βουλή και στο εκλογικό σώμα. Σήμερα, το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, "σκέφτονται" σοβαρά, να αλλάξουν αυτό το σημείο του εκλογικού νόμου, και οι 50 έδρες να μοιράζονται σε όποια κόμματα έχουν υποσχεθεί ότι μετεκλογικά θα συνεργαστούν ! Που σημαίνει ότι αυτά τα δύο κόμματα, σχεδιάζουν να βρίσκονται σε συγκυβέρνηση, ανεξάρτητα ποιά θα είναι η πλειοψηφική βούληση του ελληνικού λαού. Με το έτσι θέλω !
Αυτό το σημείο χρειάζεται πολύ προσοχή, γιατί οδηγεί σε κατάλυση της δεδηλωμένης και της λαϊκής βούλησης. Η με αυτόν τον τρόπο διανομή των 50 εδρών, οδηγεί σε ανατροπή εκλογικών ποσοστών υπέρ αυτών που πιθανών θα βρίσκονται σε κατάσταση αναμενόμενης μειοψηφίας, επομένως έντεχνα θα ενισχύουν τις έδρες τους, ανεξάρτητα από την λαϊκη βούληση.
Άλλωστε, είναι γνωστό, ότι το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ , ποτέ δεν ήθελαν να εφαρμοστεί η ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ, γιατί τότε πολλά δορυφόρα κόμματα, και σήμερα και το ΠΑΣΟΚ, θα κινδύνευαν να μείνουν εκτός Βουλής, και να είναι εξαιρετικά μειωμένα τα ποσοστά για τα υπόλοιπα κόμματα.
Η κυοφορούμενη αλλαγή στον εκλογικό νόμο για την διανομή των 50 εδρών στα κόμματα που έχουν προεκλογικά "υποσχεθεί" ότι θα συγκυβερνήσουν, μόνο εκ του πονηρού μπορεί να είναι. Και αν συμβεί, θα είναι κατάφορη προσπάθεια αλλοίωσης της λαϊκής βούλησης, αφού θα δυσκολεύει εξαιρετικά την ύπαρξη ισχυρής μονοκομματικής κυβέρνησης, ακόμα και εάν υπάρχουν συντριπτικά εκλογικά ποσοστά υπέρ της.
Πιθανών το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, αντιμετωπίζοντας το πρόβλημα των δημοσκοπήσεων, προσπαθούν να εξασφαλίσουν ότι θα έχουν μερίδιο ή και την μερίδα του λέοντος, σε επόμενη κυβέρνηση. Επομένως, ποιός θα μπορούσε να χαρακτηρίσει θεμιτή μία τέτοια κίνηση, εφόσον σήμερα, τα δύο αυτά κόμματα, δεν συγκεντρώνουν ούτε το 30% των ψηφοφόρων (πάντα επί των ψηφισάντων με βάση τις προηγούμενες εκλογές) ;
Το επόμενο "κόλπο" που βλέπουμε να ετοιμάζεται είναι η μείωση του αριθμού των Βουλευτών σε 200 ή 150. Και θα το εξετάσουμε σε επόμενη τοποθέτηση, καθώς συνδέεται με τον σκόπιμο κατά την άποψή μας, κατακερματισμό της αναποφάσιστης και απογοητευμένης μερίδας της κοινής γνώμης, σε δεκάδες άλλα πολύ μικρά κόμματα που δεν έχουν την δυνατότητα να αντιταχθούν εκλογικά σε οργανωμένους κομματικούς μηχανισμούς.
Γρηγορείτε !
logia-starata
Πηγή: http://www.logiosermis.net/2013/09/grosso.html#ixzz2f5QOrkZl
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.