Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Καλό μήνα Ελλάδα μου! με ένα τραγούδι Ανοιξιάτικο!

Καλό μήνα ανθοστόλιστη Ελλάδα μου! του κόσμου Ανοιξιάτικη γιορτή!
Δροσιά και κήπος λουλουδιών, αρωμάτων μεθυστικών, γενέτηρα φωτός, του έρωτα τροφός!
Καλό μήνα στης Άνοιξης τα αναγεννημένα παιδιά σου!



Άνοιξη 

Μουσική: Yann Tiersen
Τραγούδι: Σταύρος Σιόλας


Άνοιξη, είσαι του κόσμου γιορτή
Μες τη ζωή μου μια μέρα λαμπρή
Είναι η αγάπη σου κήπος που αφήνομαι
Παίζω, κυλιέμαι σα να μια παιδί!

Πιάσε με, σφίξε με
Στην ποδιά σου μέσα κρύψε με!
Πιάσε με
Στο κορμί σου μέσα χάνομαι, ζαλίζομαι
Σε χορό βυθίζομαι

Πιάσε με, κυνήγησέ με
χάνομαι, ζαλίζομαι
στο φιλί σου εθίζομαι!
Σα σταφύλι τρύγησέ με

Άνοιξη, είσαι του κόσμου γιορτή
Μες τη ζωή μου μια μέρα λαμπρή
Είναι η αγάπη σου κήπος που αφήνομαι
Παίζω, κυλιέμαι σα να μια παιδί!

Άνοιξη, είσαι δροσιά μου κι αυγή
Μες τη ζωή μου χαρά μυστική
Είναι η αγάπη σου δέντρο που κρύβομαι
Ανθίζω, γεννιέμαι ξανά από την αρχή.

Πιάσε με, σφίξε με
Στην ποδιά σου μέσα κρύψε με!
Πιάσε με
Στο κορμί σου μέσα χάνομαι, ζαλίζομαι
Σε χορό βυθίζομαι

Πιάσε με, κυνήγησέ με
χάνομαι, ζαλίζομαι
στο φιλί σου εθίζομαι!
Σα σταφύλι τρύγησέ με

Άνοιξη, είσαι δροσιά μου κι αυγή
Μες τη ζωή μου χαρά μυστική
Είναι η αγάπη σου δέντρο που κρύβομαι
Ανθίζω, γεννιέμαι ξανά από την αρχή.


7 σχόλια :

  1. Καλό μήνα Μάιο, λουλουδένια μου!!!
    Είναι ο μήνας των αρωμάτων και των χρωμάτων, που μας μαγεύει με τις ομορφιές του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Μάιο λουλουδάκι μου!!!
    Σκέπτομαι μερικές φορές ότι αυτός ο μήνας θα έπρεπε να έχει όνομα θηλυκό! Όλη η φύση γίνεται ιδιαίτερα ερωτική, έχει τον αισθησιασμό του θηλυκού καλέσματος που σε ελκύει, σε αναγεννά και σε ζωογονεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δίκιο έχεις...θα το επεκτείνω λίγο...Το φθινόπωρο είναι που ο σπόρος εισέρχεται στη μήτρα γη,ο χειμώνας είναι η κυοφορία και η άνοιξη ο Μάιος, είναι η γέννηση που μόνο μέσω ενός θηλυκού πλάσματος μπορεί να επιτευχθεί! Κι αυτό το πλάσμα περικλείει όλα τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις! Και... το καλοκαιράκι απολαμβάνουμε τους καρπούς της όλης διαδικασίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα να έχουμε Ιφιγένεια και καλή πρωτομαγιά σε όλους τους αναγνώστες και τις αναγνώστριες των Αυτοχθόνων Ελλήνων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά Διόνυσε μου!!! με γόνιμες σκέψεις και ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...