Τετάρτη, 7 Ιουνίου 2017

ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΔΟΥΛΟΣ ΒΟΡΕΙΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ.



 
 ΤΟ  ΑΓΑΛΜΑ  ΤΗΣ  ΘΕΑΣ  ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ  ΠΟΥ  ΒΡΕΘΗΚΕ  ΤΟ  2008  ΣΤΗΝ  ΠΕΡΙΟΧΗ  ΤΩΝ  ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΩΝ  ΣΚΟΥΠΩΝ.

 
ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΣΚΟΥΠΟΙ  Ή  ΣΚΟΠΟΙ:

Ετυμολογία  από  διεθνείς  εγκυκλοπαίδειες

«Το όνομα (ελληνικά: Σκοποι, Skoupoi) κατά πάσα πιθανότητα προέρχεται από την ελληνική πίσκοπος, δηλαδή episcopus ( παρατηρητής), που σχετίζεται  με τη θέση του  οικισμού  σε μια υψηλή  τοποθεσία,  

από την οποία  θα  μπορούσε  να «επισκοπηθεί - παρατηρηθεί» η περιοχή.  

Πράγματι στην αρχαιότητα οι Σκούποι  ή  Σκόποι  

βρισκόταν  πάνω  σε ένα λόφο,  από   τον  οποίο   κατόπτευαν «επισκοπούσαν»  την  γύρω  περιοχή.  

Σύμφωνα με ορισμένες απόψεις, οι Σκούποι ή Σκόποι   στην αρχή ήταν απλώς ένα στρατιωτικό 

παρατηρητήριο».

 

 H  ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΕΚΔΟΧΗ  ΤΗΣ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ  

ΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΚΟΥΠΩΝ 

Ο Βασιλιάς της Αρκαδίας Ενδυμίων, στους αρχαιότατους  
χρόνους,  είχε τρεις γιους, τον Παίονα, τον Επειό και τον Αιτωλό.   

Ο  Ενδυμίων για να δώσει το βασίλειό του σε έναν από αυτούς, τους έβαλε να τρέξουν σε αγώνα δρόμου στην Ολυμπία, όπου νίκησε και πήρε την βασιλεία ο Επειός. Ο Παίονας λυπήθηκε και έφυγε για να εγκατασταθεί στην επάνω κοιλάδα του Αξιού που ονομάστηκε Παιονία.

Οι  Παίονες με αρχηγό τον Παίονα ίδρυσαν την πόλη Σκούποι,  σε  ένα  ψηλό λόφο, δίπλα  στον  Αξιό  ποταμόκαι οι απόγονοι  κάτοικοι ονομάστηκαν Σκούπιοι   Παίονες.

Σήμερα κοντά στην Αρχαία Ψωφίδα (περιοχή Αρκαδίας στην αρχαιότητα) υπάρχει χωρίο που ονομάζεται

Παίων – Σκούποι.

Δίπλα στους Μακεδονικούς  Σκούπους  υπήρχε η πόλη  με  το  όνομα  Ολυμπιακή, προφανώς  για  να   υπενθυμίζει  τον  αγώνα  δρόμου  του  Παίονα  με  
τα  αδέλφια  του  στην  Ολυμπία.
 Άλλος  ελληνικός  μύθος  αναφέρει  ότι  ο θεός Αξιός γέννησε τον Πηλεγώνα (Πελασγοί – Πελαγονία),   γενάρχη των Παιόνων, μετά τον έρωτα του ποταμού με τη μεγαλύτερη κόρη του Ακεσσαμενού, βασιλιά της γειτονικής  στον Αξιό Πιερίας, την Περίβοια.
 
 
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΝ  ΑΣΤΙΚΗΣ  
 
ΣΧΟΛΗΣ  ΣΚΟΠΕΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ
 
ΚΥΡΙΑΣ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗΣ ΚΩΣΤΕΛΕΤΟΥ,   
 ΤΟ  ΓΕΝΟΣ  ΣΤΑΘΗ ΕΚ  ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ.  
(ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ  10,  ΠΑΠΑΓΟΣ).  

Στους   Σκόπους,  μετά την Συνθήκη του Αγίου Στεφάνου  (1878),  συγκεντρώθηκαν σε κείμενο διαμαρτυρίας κατά των Μεγάλων Δυνάμεων 10.000  ελληνικές  υπογραφές  από μόνιμους κατοίκους  των  Σκοπείων.  
Η πόλη  τότε  δεν  ξεπερνούσε τους 20.000  
κατοίκους.
Η  ελληνική κοινότητα εκεί, διατηρούσε δύο εκκλησίες,  ημιγυμνάσιο, παρθεναγωγείο  και δημοτικό σχολείο με περισσότερους από 850 μαθητές.
   
 
ΙΦΙΚΡΑΤΗΣ ΑΜΥΡΑΣ (Iphicratis Amyras)
 
 
 
ΤΑ  ΣΚΟΠΙΑ  ΕΙΝΑΙ  ΟΝΤΩΣ  ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
 
ΕΙΝΑΙ  Η  ΥΠΟΔΟΥΛΟΣ  ΒΟΡΕΙΟΣ
 
  ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ  ΜΑΣ.
 
 
"Ο μακαρίτης ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης είχε προβλέψει τη δεκαετία του ’90 ότι σε δέκα χρόνια δεν θυμάται κανένας το πρόβλημα που δημιούργησαν οι Σκοπιανοί με την ανεδαφική και απαράδεκτη επιμονή τους ότι είναι «Μακεδόνες». Στην πραγματικότητα δεν είναι, καθαροί Σλάβοι είναι, και θα συνεχίσουν να είναι όσα αγάλματα και αν κτίσουν του Μεγάλου Αλεξάνδρου."
Τάδε έφη ο "μέγας"ανθρωπολόγος και εθνολόγος Μιχάλης Ιγνατίου. Απεφάνθη ότι στα Σκόπια οι "ψευτομακεδόνες είναι Σλάβοι". Η περίπτωση ένα μεγάλο ποσοστό να είναι εκσλαβισμένοι Μακεδόνες, δεν περνά από το μυαλό του. 
Ως γνωστόν στο ρωμέικο ψευτοκρατίδιο, σε σύνθετα και πολύπλοκα ζητήματα όπως το Σκοπιανό, υπάρχουν μόνον δύο απόψεις. Απαγορεύεται να υφίστανται τρεις, τέσσερις, πέντε ή και περισσότερες οπτικές γωνίες:
Τα Σκόπια δεν είναι Μακεδονία, διότι έτσι το θέλουν οι ελληνόφωνοι και αμόρφωτοι ρωμιοί. Ή τα Σκόπια είναι Μακεδονία, διότι έτσι το θέλουν οι ελληνόφωνοι μειοδότες που συνέπλεαν με τις επεκτατικές βλέψεις των Σλάβων.

Η περίπτωση τα Σκόπια να είναι όντως Μακεδονικό έδαφος υπό ξένη κατοχή και ένα σημαντικό μέρος του πληθυσμού του να είναι ελληνικής καταγωγής αλλά εκσλαβισμένο, και άρα γλωσσολογικώς και εθνολογικώς αποξενωμένο από τον Ελληνισμό, δεν υφίσταται ένθεν κακείθεν.
Οπότε στην πρώτη περίπτωση (τα Σκόπια δεν είναι Μακεδονία), η οποία φαίνεται να επικρατεί τώρα με την άνοδο του Αλβανικού στοιχείου, ξηλώνεται κάθε τί Μακεδονικό που προσπάθησε να κτίσει ο Γκρούεφσκι, και επιχαίρουν οι αμόρφωτοι ρωμιοί.
Ενώ το σωστό θα ήταν να κατανοήσουν ότι η επανελλήνιση των Σκοπίων με τελικό σκοπό την ενσωμάτωσή τους στον Ελληνικό κορμό, είναι ελληνικό καθήκον. Αντιθέτως, το σλαβο-μακεδονικό όραμα του Γκρούεφσκι αποσκοπούσε στην απόσπαση της Νοτίου Μακεδονίας από τον Ελληνικό κορμό.
Με βάση την ανιστόρητη άποψη των αμορφώτων ρωμιών(τα Σκόπια δεν είναι Μακεδονία), εμείς σήμερα κατέχουμε όλη την Μακεδονία, ήτοι στους Βαλκανικούς πολέμους απελευθερώσαμε όλα τα υπόδουλα ελληνικά εδάφη προς Βορράν. Άρα δεν υφίστανται υπόδουλα ελληνικά εδάφη εκτός ελληνικών συνόρων στην χερσόνησο του Αίμου. Εκεί καταλήγει η "πατριωτική" φρενίτιδα του συνθήματος "Τα Σκόπια δεν είναι Μακεδονία". Χαρίζουν τους εκσλαβισμένους αδελφούς μας και τα υπόδουλα Ελληνικά εδάφη των Σκοπίων στον Σλαβικό επεκτατισμό.
Το σύνθημα "τα Σκόπια δεν είναι Μακεδονία", έχει δύο ερμηνείες. Μία λάθος και μία σωστή. Η λάθος ερμηνεία είναι ότι τα Σκόπια δεν έχουν καμμία σχέση με την Ελλάδα, και την Ελληνική Μακεδονία. Και όμως έχουν. Η σωστή ερμηνεία είναι ότι πρόκειται για την κατεχόμενη Βόρειο Μακεδονία μας. Όπως έχουμε κατεχόμενη Βόρειο Θράκη, έτσι έχουμε και κατεχόμενη Βόρειο Μακεδονία.
Το σύνθετο όνομα Βόρειος Μακεδονία που σε κάποια στιγμή είχε προταθεί στο τραπέζι των διπλωματικών διαπραγματεύσεων, θα μπορούσε να έχει θετικό ή αρνητικό αποτέλεσμα αναλόγως του πώς το ερμηνεύσουμε.
Αν το ερμηνεύσουμε ως αναγνώριση δικαιώματος στους Σκοπιανούς να αποσπάσουν με αλυτρωτικό πόλεμο την Νότιο Μακεδονία, τότε όντως είναι επικίνδυνο σύνθημα. Αν όμως το ερμηνεύσουμε ως πρώτη φάση για την απελευθέρωση της Βορείου Μακεδονίας από τους Σλάβους, τότε είναι άκρως πατριωτικό σύνθημα, όπως τα συνθήματα Βόρειος Ήπειρος και Βόρειος Θράκη.
Το βασικό μας πρόβλημα με την ΠΓΔΜ του Γκρούεφσκι ήταν να μην μας αρπάξουν την Νότιο Μακεδονία οι Σλάβοι. Τώρα το πρόβλημά μας είναι να αποσπάσουμε την υπόδουλο Βόρειο Μακεδονία από τους Σλάβους, και φυσικά να μην επιτρέψουμε την δημιουργία μεγάλης Αλβανίας εις βάρος των Ελληνικών συμφερόντων.
Επομένως όποιοι ανόητοι επιχαίρουν για την αλλαγή στάσεως στα Σκόπια χωρίς να κατανοούν από πολύπλοκα διπλωματικά και ιστορικά ζητήματα, καλύτερα να μην παριστάνουν τους εθνολόγους και τους ανθρωπολόγους όπως παριστάνει ο Μιχάλης Ιγνατίου. Ο οποίος μονοκοντυλιά διέγραψε τον Ελληνισμό της Βορείου Μακεδονίας, ισχυριζόμενος σε λίγες λέξεις ότι "Δεν είναι Μακεδονες, είναι Σλάβοι".
Είναι σαν να ισχυρίζεται κάποιος "Έλληνας" ότι στο έδαφος της Βορείου Θράκης(σημερινής Νοτίου Βουλγαρίας) όλοι οι κάτοικοι είναι Βούλγαροι. Φανταστείτε οι κάτοικοι της Βορείου Θράκης να αυτοαποκαλούνται Θράκες, και να τους λέει ο Μιχάλης Ιγνατίου, "Όχι! δεν είστε Θράκες, είστε Βούλγαροι".
Ωραίους υπερασπιστές της Πατρίδος έχουν οι αμόρφωτοι ρωμιοί.

ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ




 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...