Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Καλησπέρα Ελλάδα μου! με ένα τραγούδι καλοκαιρινό και πολλά Σ΄αγαπώ!



Κρήτη, Κέρκυρα και Νιο

μορφονιά με μορφονιό
Σφίγγει η θάλασσα τον ουρανό
Ύδρα, Πάρο και Ψαρά
Και τον ήλιο για ψαρά
Και βαρκάρη τον αυγερινό
Καλοκαιράκι μου την αγαπώ
Μα το μεράκι μου πώς να το πω
Πες μου σ’ αγαπώ για να βγω
Με μια βάρκα θαλασσιά
Άστρο να σου βρω και σταυρό
Απ’ τα δώδεκα νησιά

Ρόδο, Μύκονο και Τζια
Στου Ονείρου τα νησιά
Μες του πελάγου την αγκαλιά
Σύρο, Νάξο κι Αμοργό
Τρεχαντήρι μου γοργό
Παίρνει αγέρας τα ξανθά μαλλιά

Καλοκαιράκι μου την αγαπώ
Μα το μεράκι μου πώς να το πω
Πες μου σ’ αγαπώ για να βγω
Με μια βάρκα θαλασσιά
Άστρο να σου βρω και σταυρό
Απ’ τα δώδεκα νησιά
Πες μου σ’ αγαπώ για να βγω
Με μια βάρκα θαλασσιά
Άστρο να σου βρω και σταυρό
Απ’ τα δώδεκα νησιά

3 σχόλια :

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...