Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Καλησπέρα Ελλάδα μου! με ένα τραγούδι και μια Φεγγαράδα...

Μάτια μου πως λάμπεις στην φεγγαράδα 
ρομαντική...ερωτική...
Ελλάδα μου...


Αχ... κοίτα μια νύχτα...






Αφιερωμένο σε όσους αγαπούν τις Αυγουστιάτικες Φεγγαράδες
και σε ένα Σείριο Άστρο ειδικά
που τα όμορφα τραγούδια αγαπά!
 με την Καλησπέρα μου Σείριε...





Κοίτα μια Νύχτα


Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου

Κοίτα μια νύχτα
έξω που κάνει
κι ότι κι αν λέμε
κάπου μας πιάνει.

Δες φεγγάρια
δες μπαλκόνια
και ζευγάρια
που΄ναι χρόνια μαζί.

Μάτια μου η Ελλάδα
την πάει την φεγγαράδα
κι αν είσαι και ξενύχτης
σε πάει και μια βαρκάδα.

Μάτια μου, η Ελλάδα
το λέει για φιλενάδα,
μου το΄παν κι οι θεοί της
τους είχε δωδεκάδα.

Κοίτα μια νύχτα
έξω που αντέχει,
κι ότι κι αν παίζει
κόσμο θα έχει.

Βάλε κι αστέρια,
βάλε και πρίμα
κι άσε τα χέρια
να΄χουν το κύμα κορμί.

Μάτια μου η Ελλάδα
την πάει την φεγγαράδα
κι αν είσαι και ξενύχτης
σε πάει και μια βαρκάδα.

Μάτια μου, η Ελλάδα
το λέει για φιλενάδα,
μου το΄παν κι οι θεοί της
τους είχε δωδεκάδα.

Μάτια μου η Ελλάδα
την πάει την φεγγαράδα
κι αν είσαι και ξενύχτης
σε πάει και μια βαρκάδα.

Μάτια μου, η Ελλάδα
το λέει για φιλενάδα,
και μεσ' την παρακμή της,
χτυπάει κι Ολυμπιάδα

4 σχόλια :

  1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ (Ιφιγένεια: ίφι=ισχύς + γένος = η ισχύς του γένους) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΙΕΡΩΣΗ.
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΣΤΕΡΟΣΚΟΝΗ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΒΟΡΑ. ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΚΡΑΤΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠ' ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Ιφι- γένεια είναι μεγάλη μας αγάπη.... είναι η δύναμη μας, το κουράγιο μας, η ενσάρκωση της ανδρείας στο πρόσωπο ενός παιδιού, η ισχύς που αντιμάχεται για την δικαιοσύνη, η ψυχή του παιδιού που οι Έλληνες κρύβουμε μέσα μας.
    Κι εγώ σε ευχαριστώ για την Αστερόσκονη από τον Ελληνικό Βορά και ανταποδίδω με την αγάπη μου στους φρουρούς της Βορείου Ελλάδας μας με παραλήπτη εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είστε καταπληκτικοί...!!!!!!
    Ευχαριστώ, για αυτά τα όφορφα, τα λόγια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλοι οι Έλληνες μπορούμε να κάνουμε όμορφους διαλόγους εφόσον οι έννοιες συνδιαλέγομαι και διαλεκτική είναι βαθιά ριζωμένες στην μνήμη μας διαμέσου του κηρυκείου του Ερμή και την γονιδιακή έλικα του, δηλαδή του DNA μας. Φτάνει να ανοίξουμε το μυαλό μας και την καρδιά μας αγαπητέ φίλε Ανώνυμε!
    Αλλά δυστυχώς κλεινόμαστε στους εαυτούς μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...