Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

ΗΤΑΝΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ...

Στίχοι: Κώστας Φέρρης
Ερμηνεία: Νίκος Ξυλούρης
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος
Ήτανε μια φορά μάτια μου κι έναν καιρό,
μια όμορφη κυρά αρχόντισσα, να σε χαρώ.

Μια μικροπαντρεμένη κόρη ξανθή,
τον κύρη της προσμένει βράδυ πρωί.

Ένα Σαββάτο βράδυ, καλέ, μια Κυριακή,
τον Ήλιο, το Φεγγάρι, καλέ, παρακαλεί.

Ήλιε μου, φώτισέ τον, Φεγγάρι μου,
πάνε και μίλησέ του για χάρη μου.

Γυρίζει κι αρμενίζει, καλέ, στα πέλαγα,
τους πειρατές θερίζει, καλέ, και τους χαλά.

Στον Ήλιο στο Φεγγάρι και στη βροχή
και μένανε μ’ αφήνει έρμη και μοναχή.

Γαλέρα ανοίχτηκε, μάτια μου, με το βοριά,
στη μάχη ρίχτηκε, μάτια μου, και στον καυγά.

Μέσα σ’ ένα σινάφι πειρατικό,
είδα φωτιά ν’ ανάβει και φονικό.

Σημ. Οι στίχοι αναφέρονται στην υπόθεση του Ιστορικού Μυθιστορήματος του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη με τίτλο: "Οι Έμποροι των Εθνών", που διαδραματίζεται στην Εποχή της Βενετοκρατίας και αρχίζει ως εξής:





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...