Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Καλό μήνα Ελλάδα μου! με μία ΕΠΙΚΛΗΣΙΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ!

Μία επίκληση αδελφικότητας και αγάπης 
προς κάθε άνθρωπο που δίνει την εσωτερική του μάχη!
προς τον συνάνθρωπο που πασχίζει στην μάχη να κρατηθεί από την  αξιοπρέπεια του!
προς τους λαούς που ζουν μαρτυρικές στιγμές στην μάχη της επιβίωσης!
προς τους λαούς που ζουν υπό το καθεστώς του πολέμου!
προς τον λαό της Συρίας!

Με τα λόγια μίας θείας ραψωδίας επικαλούμαστε την βοήθεια του θεού
ενός αθάνατου Ομήρου αοιδού!

Καλό μήνα Ελλάδα μου! Καλό μήνα Ελληνίδες και Έλληνες!



ΕΠΙΚΛΗΣΙΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ 


Ομήρου "Ιλιάδα", Ραψωδία Π, στίχοι: 233 επ.

«Ζεῦ ἄνα Δωδωναῖε Πελασγικὲ τηλόθι ναίων
Δωδώνης μεδέων δυσχειμέρου, ἀμφὶ δὲ Σελλοὶ
σοὶ ναίουσ᾽ ὑποφῆται ἀνιπτόποδες χαμαιεῦναι, 
ἠμὲν δή ποτ᾽ ἐμὸν ἔπος ἔκλυες εὐξαμένοιο,
τίμησας μὲν ἐμέ, μέγα δ᾽ ἴψαο λαὸν Ἀχαιῶν,
ἠδ᾽ ἔτι καὶ νῦν μοι τόδ᾽ ἐπικρήηνον ἐέλδωρ·
αὐτὸς μὲν γὰρ ἐγὼ μενέω νηῶν ἐν ἀγῶνι,
ἀλλ᾽ ἕταρον πέμπω πολέσιν μετὰ Μυρμιδόνεσσι 
μάρνασθαι· τῷ κῦδος ἅμα πρόες εὐρύοπα Ζεῦ,
θάρσυνον δέ οἱ ἦτορ ἐνὶ φρεσίν! » 

«Δία, θεέ Πελασγικέ, προστάτη στην Δωδώνην
πέρα την κακοχείμωνην, όπου από σε προσφέρουν
οι άλουτοι, χαμόκοιτοι Σελλοί ρήματα θεία,
ως έδωκες ακρόασιν εις τες ευχές μου πρώτα,
κι επλήγωσες τους Αχαιούς κι ετίμησες εμένα,
και τώρα πάλιν την εξής ευχήν ευδόκησέ μου.
Ότι αν και μένω εγώ μακράν κλεισμένος στα καράβια,
ιδού στέλνω τον φίλον μου με Μυρμιδόνων πλήθη.
Δόξαν λαμπρήν, βροντόφωνε Κρονίδη, απόστειλέ του,
θάρρος στα στήθη βάλε του!...» 

( Ποιητική Απόδοση: Ι. Πολυλάς)


Βιντεο-δημιουργία: ΗΛΙΟΔΡΟΜΙΟΝ
Video-creation: HELIODROMION

5 σχόλια :

  1. Καλό μήνα Ιφιγένεια!!
    Η δύναμις μαζί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό και ευνοϊκό μήνα Ιφιγένεια!!
    Καλό μήνα σε όλους τους Έλληνες!!
    Ο Σεπτέμβριος, ας είναι ο μήνας που θα πραγματοποιηθεί στην ψυχή μας η ζύμωση των θερινών εμπειριών της, θα απορριφθούν σαν κίτρινα φύλλα, τα βαριά στοιχεία και τα ιζήματα της άρνησης και θα παραμείνει κτήμα της το μετουσιωμένο απόσταγμα του πνευματικού οίνου των υψηλών διαλογισμών και συμπερασμάτων της εσωτερικής της διεργασίας!
    Το φθινόπωρο, το οποίον έφθασε ας φθίνει μόνο τον χρόνον της ημέρας και όχι το εσωτερικό μας φως!!
    Υγεία και ευδαιμονία σε όλους τους Έλληνες!!

    ΜΕΓΙΣΤΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα αγαπημένη μου Καλλιστώ!
    Καλό μήνα αγαπημένε μου Μεγιστία!
    Καλή δύναμη!
    Ναι, σαν τα κίτρινα φύλλα να απορριφθούν όσα βαραίνουν τις ψυχές μας και αυτή η εποχή του χρόνου ας γίνει εποχή σκεπτικισμού και η απαρχή που θα βλαστήσουν νέες ιδέες, νέες σκέψεις, αναθεώρησης και επαναπροσδιορισμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλό μήνα και καλό φθινόπωρο Ιφιγένεια, Καλό μήνα και στους αναγνώστες των Αυτοχθόνων Ελλήνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Αγαπημένε μου Διόνυσε!
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...