Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Καλησπέρα Ελλάδα μου! Με ένα τραγούδι και ένα ταξίδι στη βροχή...



6 σχόλια :

  1. Καλησπέρα αγαπημένη μου Ιφιγένεια!!!
    Ομορφη, γλυκιά και μελαγχολική η καλησπέρα σου...σαν την αγαπημένη μου βροχή... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα γλυκιά μου Νύμφη!!!
    Κι εγώ λατρεύω την βροχή! ώρες ώρες γίνεται μυστηριακή τελετή!
    Επειδή κι εγώ δεν αγαπώ τα μελαγχολικά τραγούδια, ελπίζω να μην μελαγχόλησες καλή μου, και να σου έμεινε η γλυκύτητα του τραγουδιού...! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά η μελαγχολιά Ιφιγένεια...
      Υπάρχει και άλλη έκδοση του τραγουδιού ακόμα πιο μελαγχολική
      που μου αρέσει πολύ :)
      https://www.youtube.com/watch?v=hYxA244A17c

      Διαγραφή
    2. Ναι, καταλαβαίνω....
      Αυτή η έκδοση πρέπει να είναι και η αυθεντική και σαφώς πιο αισθαντική!
      Τυχαία το άκουσα το τραγούδι χθες, και μου έκανε εντύπωση! υπάρχουν ακόμη όμορφα τραγούδια σκέφτηκα...
      Καλή σου ημέρα αγαπημένη μου νύμφη!
      να είναι όμορφη η ημέρα σου σαν τραγούδι!!!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα αγαπητή Ιφιγένεια!!
    Ομορφιά, γλυκιά μουσική και φτερωτά συναισθήματα, βγαλμένα μέσα από το τραγούδι της βροχής, που ταξιδεύει την ψυχή και τον νου στις υπέροχες σφαίρες του μυστηρίου της υδάτινης ένωσης του ουρανού με την γή!!!
    Σ' ευχαριστούμε διά την υπέροχη και επίκαιρη, μελωδική σου αυτή ανάρτηση!!!......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η βροχή, το υδάτινο στοιχείο των συναισθημάτων, απογειώνει τις σκέψεις της ψυχής!
      και η βροχή γίνεται χείμαρρος που αγκαλιάζει ότι αγαπά και το αναγεννά όπως στο μακρινό ταξίδι της ότι αγγίζει του δίνει ζωή σαν ζωογόνο φιλί!

      Καλή σου μέρα αγαπητέ μου Μεγιστία!
      Να είναι όμορφη η ημέρα σου, καθάρια σαν την βροχή!!!

      Διαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...