Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Κ Α Λ Η Ν Υ Χ Τ Ι Α ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ! Αλατσατιανέ μου Αγέρα....

Καληνύχτα Ελλάδα μου με ένα τραγούδι από τις Αλησμόνητες Πατρίδες...
Από την γενέτειρα των παππούδων μου....



Όσ' άστρα είναι στον ουρανό
τριγύρω στο φεγγάρι 

τόσα καλησπερίσματα

σου στέλνω κάθε βράδυ


Αλατσατιανέ μου αγέρα, 
πού φυσάς νύχτα και μέρα...

Σ' αφήνω την καληνυχτιά
πέσε βαθιά κοιμήσου 
και 'γώ θα μείνω πλάϊ σου
σκλάβος και δουλευτής 

Γίνε φωνή μου πέλαγος
κι αρμένισε σαν άστρο 
κι άμε χαιρέτισε μου 'τό
τον κρίνο μου τον άσπρο.



Παραδοσιακό Μικράς Ασίας.



Ερμηνεία : Νίκος Γράψας

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...