ΑΘΑΝΑΤΟΣ!!!

Πέμπτη, 12 Απριλίου 2018

ΕΝΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: Ο ΠΛΩΤΟΣ ΑΞΙΟΣ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ – ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ - ΒΙΕΝΝΗ – ΡΗΝΟΣ – ΚΟΛΩΝΙΑ – ΡΟΤΤΕΡΝΤΑΜ - ΛΟΝΔΙΝΟ, ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΣΩ ΑΞΙΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΘΑΣΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥ ΔΟΥΝΑΒΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

Το  έργο θα  αλλάξει για  πάντα  την γεωστρατηγική σημασία της Θεσσαλονίκης.
 O  Ελληνικός  λαός  είναι  σπουδαίος  λαός.  Το  Ελληνικό  οικονομικό  και  εμπορικό  δαιμόνιο  (αν  αφεθεί  ελεύθερο  από  πολιτικές  και  ιδεολογικές  αγκυλώσεις),  μπορεί  να  θριαμβεύσει  πάλι.  Όπως  στον  17ο  και  18ο  αιώνα  η  Αυστροουγγαρία  και  όλη  η  κεντρική  Ευρώπη  είχε  κατακτηθεί  οικονομικά  και  εμπορικά  από  τους  Έλληνες  Μοσχοπολίτες,  τους  Έλληνες  Κοζανίτες,  τους  Έλληνες  Γιαννιώτες,  έτσι  και  σήμερα  μπορεί  να  επαναληφθεί  αυτό  το  σενάριο.  Οι  δραστήριοι  Έλληνες  Μακεδόνες  και  Ηπειρώτες  έμποροι  με τα  χρήματα  που  κέρδισαν  στην  Ευρώπη  και  με  τις  δωρεές  τους,  προετοίμασαν  την  πνευματική  και  ιδεολογική  αναγέννηση  του  Ελληνικού  λαού,  τον  Ελληνικό  διαφωτισμό  και  την  Επανάσταση  του  Γένους.   Αυτοί  οι  άξιοι  Έλληνες  δώρισαν  όλα  τα  πλούτη  τους  στην  ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΠΑΤΡΙΔΑ  και  στον  Ελληνικό  λαό   και  έδωσαν  το  παράδειγμα  αργότερα   στους  πλούσιους  Σιωνιστές  να  δημιουργήσουν  το  κράτος  του  Ισραήλ. 

Το μεγαλεπήβολο σχέδιο να συνδεθεί η Βρετανική,  η  Αυστριακή,  η  Ουγγρική  και  η  Σερβική  πρωτεύουσα με την Θεσσαλονίκη,  μέσω ενός καναλιού που θα ενώνει  τους  ποταμούς  Δούναβη  και  Μοράβα με τον Αξιό ποταμό, μπορεί να διαμορφώσει το ελληνικό λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε ένα βασικό κέντρο για τη μεταφορά των εμπορευμάτων προς την Κεντρική και  Βόρεια  Ευρώπη  και  να  μετατρέψει  την  Θεσσαλονίκη  σε  οικονομική  και  εμπορική  πρωτεύουσα της  Μεσογείου.
Η ιδέα δεν είναι νέα, αλλά είχε προταθεί πριν από περίπου εκατό χρόνια. Το έργο αυτό παραμελήθηκε τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, ωστόσο η τεχνική και  οικονομική τεκμηρίωση τελευταία έχει βελτιωθεί.
Το έργο έχει μεγάλο  οικονομικό κόστος και πρέπει να γίνει μελέτη μηχανική, ώστε να επιλυθούν  θέματα που είναι απαραίτητα για την υλοποίηση του έργου, όπως η διαμόρφωση του εδάφους και η σύνδεση του ποταμού Μοράβα με τον Αξιό ποταμό. Από την άποψη της υδρολογίας του ποταμού, οι συνθήκες για την οργάνωση ναυσιπλοΐας στον  ποταμό  Αξιό, είναι αρκετά δύσκολη. Το έργο χρήζει μεγάλης προσοχής, διότι θα ξοδευτούν τεράστιοι οικονομικοί πόροι.  Η  μεγάλη  επένδυση  θα  πρέπει  να  δώσει και  το αναμενόμενο κέρδος.  Οι  Έλληνες  μηχανικοί  θα πρέπει να αναλύσουν τα θετικά και τα αρνητικά αποτελέσματα αυτού του γιγαντιαίου έργου και να ελέγξουν την οικονομική βιωσιμότητά του.  Επίσης  θα πρέπει να αναλύσουν προσεκτικά τις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις του πλωτού καναλιού Μοράβα-Αξιού-Αιγαίο.  Η  Ελλάδα  μόνη  της  δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να χρηματοδοτήσει το ακριβό έργο υποδομής.
Πρόκειται για ένα κοινό έργο της Ελλάδας, των Σκόπων και της Σερβίας και για την υλοποίησή του ενδιαφέρεται να επενδύσει η Κίνα.  Το έργο  θα αναδείξει  την μεγάλη γεωστρατηγική σημασία της Θεσσαλονίκης.
Το κανάλι, μήκους 650 χιλιομέτρων, που θα συνδέει τον Δούναβη με το Αιγαίο, θα είναι διαθέσιμο από τον Θερμαϊκό Κόλπο συνδέοντας το Αιγαίο με την Κεντρική Ευρώπη. 
Το έργο άρχισε  ήδη  να  απασχολεί τις κυβερνήσεις Ελλάδας, Σκοπίων, Σερβία  και  της  Κίνας, που ενδιαφέρονται για εξεύρεση εναλλακτικών διαδρομών για ταχύτερη και φθηνότερη μεταφορά εμπορευμάτων προς την Ευρώπη.

Η Σερβία  βρίσκεται στο στάδιο συνομιλιών με κινεζική εταιρεία για την κατασκευή  πλωτής οδού Βελιγραδίου- Θεσσαλονίκης, η οποία θα διέλθει μέσα από το κράτος των Σκόπων.  Ο γραμματέας του σερβικού Υπουργείου Δημόσιων Έργων, Μίοντραγκ Γιότσιτς, υποστηρίζει  ότι  το κανάλι  του Αξιού ποταμού, θα βοηθήσει πολύ  στην ανάπτυξη της Σερβίας. Το κανάλι Αξιού – Μοράβα   θα αποτελέσει μία εναλλακτική γραμμή μεταφοράς του Δούναβη - Μαύρης Θάλασσας.

 Με την υλοποίηση του πλωτού καναλιού Μοράβα-Αξιού- Αιγαίο, θα βυθιστούν μεγάλες γεωργικές εκτάσεις στην περιοχή των Σκόπων και τουλάχιστον τρεις οικισμοί στην επαρχία Τίκβες και στην περιοχή Γευγελής – Βαλάντοβο. Το έργο θα αλλάξει τις υδρογεωλογικές συνθήκες που επικρατούν σε κάθε περιφέρεια, έτσι που  η αποστράγγιση στην περιοχή Γευγελής –Βαλάντοβο θα πρέπει να αντικατασταθεί με άλλο τρόπο άρδευσης.
Πριν  50  χρόνια  μελετήθηκαν οι περιβαλλοντικές και κοινωνιολογικές πτυχές των σχεδίων διαχείρισης των υδάτων  στην Βόρεια  Μακεδονία και έγιναν τροποποιήσεις σε οδούς που εγγυώνται απόδοση στην επένδυση τους και έτσι δημιουργήθηκε το νέο σύστημα μεταφοράς με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο και αγωγό από τους Σκούπους στη Θεσσαλονίκη.


Η  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ  ΒΟΗΘΕΙΑ  ΤΗΣ  ΚΙΝΑΣ
Eίναι  ένα έργο-μαμούθ κόστους 17 δισ. δολαρίων και  μπαίνει στα σκαριά με τη συνεργασία Ελλάδας, Σερβίας και Σκόπων και αναβαθμίζει τη Θεσσαλονίκη σε κεντρικό κόμβο μεταφορών προς την Κεντρική Ευρώπη, προσελκύοντας το ενδιαφέρον της Κίνας.
Η βαλκανική διώρυγα θα έχει συνολικό μήκος 650 χλμ. και θα διασχίζει Ελλάδα, Σκόπους και Σερβία καταλήγοντας στον Δούναβη, ποταμόδρομο διευρωπαϊκής εμβέλειας και από εκεί σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και όχι μόνο. Πρόκειται για ένα φιλόδοξο αναπτυξιακό project που ανοίγει νέους ορίζοντες τόσο στις μεταφορές εμπορευμάτων και ανθρώπων όσο και στον τουρισμό, αλλά κυρίως αναβαθμίζει τον κομβικό ρόλο της Θεσσαλονίκης καθιστώντας την πύλη του ποτάμιου δικτύου της Ε.Ε. και κεντρικό κόμβο διακίνησης φορτίων από και προς την Ευρώπη.
Το κόστος του έργου αναμένεται να αγγίξει τα 17 δισ. δολάρια, ενώ απαιτείται να προηγηθεί μηχανική μελέτη.  Όσον αφορά τον χρόνο υλοποίησής του, απαιτούνται δέκα έτη εργασιών.  Το έργο φαίνεται ότι βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα των κυβερνήσεων Σερβίας  και  της  Ελλάδας,  αλλά και της Κίνας, που ενδιαφέρεται για την εξεύρεση εναλλακτικών οδών που θα οδηγούν ταχύτερα και με  χαμηλότερο κόστος τα προϊόντα της στην Ευρώπη.



Η  «ΔΙΩΡΥΓΑ  ΤΟΥ  ΣΟΥΕΖ»  ΤΗΣ  ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ  ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ

ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΙ  ΤΑ  ΣΤΕΝΑ  ΤΟΥ  ΒΟΣΠΟΡΟΥ


ΣΥΝΔΕΣΗ  ΤΗΣ  ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ  ΜΕ  ΤΗΝ  ΒΟΡΕΙΟ  ΕΥΡΩΠΗ


Στόχος του έργου είναι η διασύνδεση της Μεσογείου με την Κεντρική Ευρώπη μέσω υδάτινων δρόμων, έτσι ώστε τα φορτία να μεταφέρονται από τις αγορές της Κίνας συντομότερα και με χαμηλότερο κόστος. Οι υποστηρικτές του καναλιού Αξιός - Μοράβας - Δούναβης επισημαίνουν ότι με το συγκεκριμένο έργο ενισχύεται η μεταφορά προϊόντων στις αγορές της Κεντρικής και της Βόρειας Ευρώπης αλλά και του Καυκάσου και της Μαύρης Θάλασσας, ενώ υποβαθμίζεται αισθητά ο ρόλος των θαλάσσιων μεταφορών και ο στρατηγικός χαρακτήρας των Στενών του Βοσπόρου.

Σύμφωνα με τις προμελέτες που έχει εκπονήσει το υπουργείο Φυσικών Πόρων, Ορυχείων και Χωροταξίας της Σερβίας, το κανάλι θα έχει συνολικό μήκος 650 χλμ. και θα απαιτηθούν εκβαθύνσεις και διαπλατύνσεις στο μεγαλύτερο τμήμα της κοίτης των ποταμών Μοράβα (346 χλμ.) και Αξιού (275 χλμ).  Δύσκολα σημεία των ποταμιών θα παρακαμφθούν με τεχνητές διώρυγες, ενώ κοντά στα σύνορα Σερβίας και Σκόπων προβλέπεται κατασκευή τεχνητού καναλιού 30 χλμ. που θα ενώνει τον Μοράβα με τον Αξιό.  Παράλληλα θα υπάρξουν και έργα που θα δώσουν λύση στο πρόβλημα άρδευσης μεγάλων γεωργικών εκτάσεων, ενώ θα επιτραπεί η κατασκευή και λειτουργία υδροηλεκτρικών σταθμών σε όλο το μήκος του έργου.

Οσον αφορά το ελληνικό τμήμα του καναλιού, θα έχει μήκος 73 χλμ. και θα καταλήγει στον Θερμαϊκό, όπου θα λειτουργεί λιμάνι terminal. Τα 57 χλμ. θα είναι εντός της φυσικής κοίτης του ποταμού, ενώ τα υπόλοιπα μέχρι τη Θεσσαλονίκη θα γίνονται σε τεχνητό κανάλι εντός του ποταμού.

Το Βελιγράδι στηρίζει με πάθος την υλοποίηση του project, το οποίο θα αναβαθμίσει τη χώρα και θα της δώσει εμπορική διέξοδο τόσο προς την Κεντρική Ευρώπη όσο και τη Μεσόγειο, αφού μετά τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας δεν διαθέτει διέξοδο στην Αδριατική.




ΝΕΟΣ  ΔΡΟΜΟΣ  ΜΕΤΑΞΙΟΥ
 
Η Κίνα θεωρεί τη Σερβία σημαντικό κομμάτι του Νέου Δρόμου Μεταξιού -One Belt One Road (OBOR), όπως το αποκαλεί το Πεκίνο-, με στόχο να φτάνουν τα προϊόντα της γρηγορότερα και με λιγότερο κόστος στις αγορές της Ευρώπης. Κατά την επίσκεψή του στο Βελιγράδι το 2016, ο πρόεδρος της Κίνας Σι Τσινπίνγκ συζήτησε διεξοδικά την κατασκευή του καναλιού, που αποτελεί τα τελευταία χρόνια προτεραιότητα της σερβικής ηγεσίας.

Ηδη η κινεζική εταιρεία Cajna Gezoba Grup Korporejsn, που έχει υπογράψει πρωτόκολλο κατανόησης με τη σερβική κυβέρνηση, παρέδωσε στο Βελιγράδι ολοκληρωμένη έκθεση σχεδιασμού του έργου καθορίζοντας τα επόμενα βήματα, για τα οποία όμως αναγκαία είναι η συναίνεση και συγκατάθεση Αθηνών και Σκόπων. Σύμφωνα με τους Κινέζους εμπειρογνώμονες, το έργο θεωρείται εφικτό και βιώσιμο. Στις ενστάσεις που ακούγονται ότι είναι φαραωνικό και δεν θα μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στην υλοποίησή του οι οικονομίες των βαλκανικών χωρών που θα εμπλακούν, ήδη η Κίνα έχει δείξει ενδιαφέρον να αναλάβει τη χρηματοδότηση, ενώ υπάρχει και η λύση να παραχωρηθούν δικαιώματα εκμετάλλευσης, όπως συμβαίνει και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις. Παράλληλα εφόσον το έργο κριθεί εφικτό και βιώσιμο, θεωρείται βέβαιη και η εμπλοκή της Ευρωπαϊκής Ενωσης, που έχει ως προτεραιότητα τις ποτάμιες μεταφορές, οι οποίες εντάσσονται στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών.

Ο Δούναβης είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος ποταμός της Ευρώπης (μετά τον Βόλγα), πηγάζει από τον Μέλανα Δρυμό στη Γερμανία και ακολουθεί πορεία κυρίως ανατολική για 2.872 χλμ., διασχίζοντας αρκετές πρωτεύουσες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και εκβάλλοντας στη Μαύρη Θάλασσα. 




















ΤΟ  ΚΑΝΑΛΙ  ΡΗΝΟΥ – ΜΑΪΝ - ΔΟΥΝΑΒΗ

Σήμερα -μετά την κατασκευή το 1992 του καναλιού Ρήνος - Μάιν - Δούναβης, έχει ενωθεί με το κεντρικό ευρωπαϊκό ποτάμιο δίκτυο μεταφορών συνδέοντας ουσιαστικά τη Μαύρη Θάλασσα με την Ολλανδία, το Βέλγιο ακόμη και τη Γαλλία. 
Εκτιμάται πως μέσω του Αξιού η διαδρομή από τη Βόρεια Ευρώπη προς το Αιγαίο Πέλαγος θα είναι συντομότερη κατά 1.200 χιλιόμετρα.

Στα μέσα του 19ου αιώνα, και μετά την ίδρυση της ισχυρής Αυστροουγγρικής Αυτοκρατορίας, η Βιέννη ξεκίνησε τον σχεδιασμό ενός μεγαλόπνοου έργου για τη διασύνδεση με το Αιγαίο με την υποστήριξη μεγάλων εταιρειών ναυσιπλοΐας που εκπόνησαν σχετικές προμελέτες. Ωστόσο η κατάρρευση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στα Βαλκάνια, με τους Βαλκανικούς Πολέμους το 1912 και το 1913, η χάραξη νέων συνόρων στην περιοχή, η κήρυξη του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου το 1914 και η διάλυση της Αυστροουγγαρίας είχαν ως αποτέλεσμα να παραμείνει ο σχεδιασμός στα χαρτιά.
Παραμονές του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου η ιδέα για την πλωτή ένωση Αξιού - Μοράβα - Δούναβη τέθηκε εκ νέου, με τον Ιωάννη Μεταξά να είναι κάθετα αντίθετος, με το σκεπτικό ότι το πλωτό ποτάμι μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για πολεμικούς - επιθετικούς σκοπούς από την τότε ισχυρή Γερμανία και τους συμμάχους της.

 Στις αρχές της δεκαετίας του 1970, λόγω και της τότε πετρελαϊκής κρίσης, η πρόταση για πλωτή διασύνδεση της Κεντρικής Ευρώπης με το Αιγαίο επανήλθε στην επιφάνεια με πρωτοβουλία του ΟΗΕ, που μέσω της UNIDO -οργανισμού για τη βιομηχανική ανάπτυξη- είχε εκπονήσει λεπτομερέστατες μελέτες για τη σύνδεση του Δούναβη με τον Μοράβα και από εκεί μέσω του Αξιού με το Αιγαίο.  

Μάλιστα, στο νέο χωροταξικό σχέδιο της Θεσσαλονίκης, που συντασσόταν την ίδια περίοδο, προβλεπόταν και λιμένας της προτεινόμενης διώρυγας.

Στην Σερβία ακούγονται φωνές για την οικονομική βιωσιμότητα του έργου και για το κατά πόσο θα μπορέσει να αντεπεξέλθει οικονομικά η χώρα στην υλοποίησή του. Στους  Σκόπους εκφράζονται φόβοι για την υποβάθμιση ή καταστροφή μεγάλων γεωργικών εκτάσεων και παρακείμενων οικισμών, ενώ αλβανικές εφημερίδες στρέφονται κατά του έργου, επισημαίνοντας πως το κανάλι θα διασχίζει την κοιλάδα του Πρέσεβο στη Νοτιοανατολική Σερβία, που κατοικείται κυρίως από αλβανόφωνο πληθυσμό.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Nova Makedonija» στα Σκόπια, Αλβανοί πολιτικοί είχαν ζητήσει από την κυβέρνηση Ομπάμα να αποτρέψει τη δημιουργία του καναλιού πλεύσης από τον Δούναβη προς τον Μοράβα και από εκεί προς το Αιγαίο Πέλαγος γιατί θα μονοπωλήσει τη ναυσιπλοΐα από το Ρότερντάμ μέχρι τη Θεσσαλονίκη και θα αποδυναμώσει τη σημασία του Γιβραλτάρ και των Δαρδανελίων -«στρατηγικών σημείων», σύμφωνα με τους Αλβανούς, τα οποία ανήκουν σε ισχυρές χώρες του ΝΑΤΟ- υπέρ της Ρωσίας και της Κίνας.

Το σχέδιο για πλωτή διασύνδεση της Θεσσαλονίκης και του Αιγαίου με τον Δούναβη μέσω της διαπλάτυνσης και εμβάθυνσης του Αξιού ποταμού χρονολογείται από τη δεκαετία του 1960.
Έκτοτε επανέρχεται από καιρού εις καιρόν, αν και η αλήθεια είναι ότι μετά την  «αποκατάσταση  της  μασονοδημοκρατίας» η σχετική φιλολογία ατόνησε και επί δεκαετίες το θέμα σκέπασε η σιωπή. Η ιστορία του πλωτού διαδρόμου προς το Δούναβη εμφανίστηκε και πάλι στο προσκήνιο τα χρόνια της κρίσης. 


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
Το οικονομικό κόστος του έργου, ανέρχεται – σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις - στα 40 με 50 δισ. ευρώ. Ποσό μικρό για τα τρισεκατομμύρια των κεφαλαίων που καθημερινά «κυκλώνουν» τον πλανήτη, αλλά ασύλληπτο για την Ελλάδα και τις φτωχές χώρες της περιοχής.
Οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις ενός τέτοιου έργου δεν  έχουν  ακόμη  υπολογισθεί  ακριβώς. Η Ελλάδα του  απατεώνα  Ανδρέα  Παπανδρέου  και  του  Κλεφτοπασόκ  ταλαιπωρήθηκε επί δεκαετίες με το σχέδιο για την εκτροπή που Αχελώου, το οποίο μπροστά στη διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με το Δούναβη μοιάζει παιδικό παιχνίδι.
Οι  πολιτικές δυσκολίες ενός τέτοιου μεγέθους διακρατικού έργου  είναι  μεγάλες.  Οι  σκοπιανοί  για  30  τόσα χρόνια αδυνατούν να διαχειριστούν τα θέματά  τους με την Ελλάδα με βάση την απλή λογική και την ιστορική αλήθεια. Η Σερβία έχει ανοίξει τα τελευταία χρόνια διάπλατα τις πόρτες της στους Κινέζους, ενώ εξακολουθεί να διατηρεί προνομιακές σχέσεις με τους Ρώσους. Όλα αυτά δημιουργούν φόβους  και αρνητικά αντανακλαστικά σε μεγάλο τμήμα των Ευρωπαίων.


 Διαβάστε  και  τα  άρθρα:


   1.   ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΝΕΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΕΛΛΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.


   2.   TO ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ. ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΥΘΙΟ ΕΛΑΣΣΟΝΟΣ, ΔΥΤΙΚΑ, ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. 


   3.   ΝΑ ΙΔΡΥΘΕΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ. 


   4.   ΝΑ ΑΝΑΒΙΩΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ – ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ – ΚΑΘΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ. 


   5.   ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΑΙΜΟΝΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΡΙAΜΒΕΥΣΕΙ ΠΑΛΙ 


   6.   ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΑΙΜΟΝΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΡΙAΜΒΕΥΣΕΙ ΠΑΛΙ. ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ: ΑΦΗΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. 


   7.   ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ «ΑΥΤΟΧΘΟΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ»: ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΤΟΥΝ «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΩΣΕ ΠΙΑΝΤΕ».  


   8.   ΕΛΕΟΣ, ΟΧΙ ΑΛΛΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ. ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ «ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΝΟΝ» 


   9.   Ο ΤΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΦΙΟΖΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ 


  10.  Η ΥΔΡΟΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΕΙΤΑΙ (ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ) ΑΠΟ 500.000 ΕΛΛΗΝΕΣ, ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΕΓΙΝΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ, ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΣΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΚΕΝΩΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ 4.500.000 ΕΛΛΗΝΕΣ. ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΠΑΡΧΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΕΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ. ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ. 


  11.   ΤΣΙΠΡΑΣ - ΜΠΑΡΟΖΟ: ΒΙΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ; ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΟΥΜΕ, ΤΩΡΑ, ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤΟ ΙΡΑΝ: ΤΟΥΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΖΕΙ, ΟΧΙ Ο ΛΑΟΣ, ΑΛΛΑ Ο ΡΟΤΣΙΛΝΤ. 


  12.   ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΞΑΝΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ – ΤΑ ΖΩΑ - ΤΟΝ ΑΝΙΚΑΝΟ ΚΥΡΙΑΚΟ, ΓΙΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΣΑΝ ΝΕΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ; ΕΛΛΑΔΑ, Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΩΡΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, ΤΗΣ ΠΙΟ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΝΤΡΟΠΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΕΙΑΣ. 


  13.  ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΖΗΝΩΝΟΣ ΠΑΠΑΖΑΧΟΥ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΓΙΝΕ Η ΤΟΞΙΚΗ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΝΟΜΑΡΧΕΣ, ΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ. ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟΝΟΙ ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΑ ΧΗΜΙΚΑ ΚΑΙ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΠΕΤΑΧΤΗΚΑΝ ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ. 4 ΟΡΕΙΝΟΙ ΝΟΜΟΙ (ΓΡΕΒΕΝΑ, ΚΙΛΚΙΣ, ΔΡΑΜΑ, ΚΑΡΔΙΤΣΑ) ΣΤΙΣ 4 ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΘΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ΓΙΑ «ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ». 


  14.   Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟΥ ΓΙΟΡΤΑΣΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΑΜΟΥ ΒΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟΥ ΓΚΟΤΙΕ ΝΤΕΣΤΕΝΕ. Ο ΛΑΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΖΗΤΩΚΡΑΥΓΑΖΕ. ΓΙΑΤΙ ΟΙ «ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ» ΜΑΣ ΣΤΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥΣ; 


  14.   "ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΞΕΝΩΝ ΠΡΕΣΒΕΙΩΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ"  








ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ


3 σχόλια :

  1. ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ...

    ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΟΖ ΜΕ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΡΓΟΝ!

    ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΗΝ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ....ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΙ ΕΔΩ;
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΟΣΟ ΠΡΟΝΟΗΤΙΚΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΟΡΟΣ+ΚΛΙΝΤΟΝ ΟΤΑΝ ΕΣΠΡΩΧΝΑΝ ΤΟΥΣ ΒΑΡΝΤΑΡΗΔΕΣ ΝΑ ΒΑΦΤΙΣΤΟΥΝ ΜΑΚΕΝΤΟΝΣΚΙ;ΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΔΩ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΣΑΝ.ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ.ΟΛΑ ΜΠΙΖΝΕΣ ΕΣ ΓΙΟΥΖΟΥΑΛ.....

    ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΧΑΖΟΙ ΕΙΝΑΙ;ΟΛΟΣ Ο ΟΡΥΚΤΟΣ ΥΠΟΘΑΛΆΣΣΙΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΡΜΑΪΚΟΎ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΠΕΡΝΑ ΚΑΖΑΝ ΚΑΖΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ.ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΘΗΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ.....

    ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΤΑ ΒΟΥΤΑΝΕ.ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΜΗ ΦΑΝΕΡΟΙ ΜΑΡΡΑΝΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.ΤΟΥ ΜΠΟΥΤΑΡΗ Η ΦΥΛΗ.ΟΧΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΑΥΤΟΙ ΚΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΘΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ,ΕΝΤΕΛΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξιότιμε φίλε,
      Το κρατίδιο των Σκοπίων είναι ένα τεχνητό κατασκεύασμα των κομμουνιστών. Πόσο νομίζεις ότι θα αντέξει σαν ανεξάρτητο κράτος; Για να διαλύσει την Ελλάδα ο Σόρος και η Μέρκελ, μας επέβαλαν σαν πρωθυπουργό τον Τσίπρα, με ΜΟΝΑΔΙΚΟ σκοπό να γεμίσει την Ελλάδα λαθρομετανάστες, (που τους δίνουν σήμερα σωρηδόν την Ελληνική ιθαγένεια και δικαίωμα ψήφου), έτσι ώστε η επακολουθούσα ετερογένεια του πληθυσμού της να δημιουργήσει αστάθεια, διαλυτικές τάσεις και κατακερματισμό της πατρίδας μας. Το «κράτος» των Σκοπίων είναι ήδη πολυφυλετικό και σε 20 χρόνια το πολύ θα διαλυθεί. Από τους 2.200.000 κατοίκους του 700.000 είναι αλβανοί με αλβανική εθνική συνείδηση, οι περισσότεροι μουσουλμάνοι με μεγάλη γεννητικότητα (ή μέση οικογένεια έχει 4 παιδιά). Με αυτόν τον ρυθμό σε 20 χρόνια οι αλβανοί των Σκοπίων θα είναι η μεγαλύτερη εθνοτική ομάδα με 1.500.000 άτομα. Οι Έλληνες, οι κρυπτοέλληνες και οι Ελληνίζοντες (αυτόχθονες Έλληνες Μακεδόνες, Έλληνες βλάχοι, Σαρακατσάνοι), είναι η δεύτερη εθνοτική ομάδα με 700.000. άτομα. Η Τρίτη ομάδα είναι οι Βούλγαροι και οι βουλγαρίζοντες με 600.000 άτομα, με χαμηλή γεννητικότητα. Πολλοί από αυτούς (περίπου 350.000) απέκτησαν ήδη καθαρά βουλγαρικά διαβατήρια. Οι υπόλοιποι είναι τούρκοι, γύφτοι, σέρβοι κλπ. Λοιπόν, όσο και αν θέλει ο Σόρος, όσα κεφάλαια και αν δώσει, για πόσο νομίζεις ότι θα αντέξει αυτό το κατασκεύασμα; Ακόμη και σήμερα η οικονομία του στηρίζεται κατά το ένα τρίτο από την Ελλάδα. Αν αποχωρήσουν μαζικά οι έλληνες επιχειρηματίες την άλλη ημέρα θα χρεοκοπήσει και θα καταρρεύσει.
      Τώρα για όσον αφορά τα κέρδη την εμπορική και οικονομική δραστηριότητα κλπ.
      Δεν πρέπει να φοβόμαστε, εμείς οι Έλληνες, σε όλους τους τομείς και ειδικά στον οικονομικό τομέα, κανένα. Αν αφήσουν οι πράκτορες πολιτικοί μας και οι βρωμεροί κομμουνιστές τον Ελληνικό λαό ελεύθερο να επιχειρήσει, θα τους διαλύσουμε όλους στην κονίστρα της οικονομίας. Κοιτάξτε τι κάνουμε στην εμπορική ναυτιλία, σε ένα τομέα που δεν μπορούν να αναμιχθούν οι έλληνες πολιτικοί και οι κομμουνιστές.
      Πάρτε άλλο παράδειγμα τον 17ο και 18ο αιώνα, όταν δεν υπήρχαν έλληνες πολιτικοί, «ελληνικό κράτος» και κομμουνιστές για να εμποδίζουν την επιχειρηματικότητα των Ελλήνων. Η οικογένεια Σίνα χτυπούσε στα ίσα τους Ρότσιλντ στην Βιέννη και στην Βουδαπέστη. Η οικογένεια Δούμπα κυριαρχούσε στην κεντρική Ευρώπη και δεν άφηνε να ξεμυτίσει κανένας Σόρος. Οι Έλληνες κυριαρχούσαν σαν επιχειρηματίες, έμποροι, επιστήμονες μουσικοί. Γίνονταν Δούκες, βαρόνοι, υπουργοί, πρωθυπουργοί σε όλα τα κράτη της Ευρώπης. Μπορώ να αναφέρω εκατοντάδες παραδείγματα.
      Γιατί να φοβόμαστε τον ανταγωνισμό. Η ράτσα μας ήταν και ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ δημιουργική και δραστήρια. Αρκεί να απαλλαγούμε από δύο πράγματα: από τους έλληνες πολιτικούς και τους κομμουνιστές.
      ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

      Διαγραφή
    2. Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ5 Οκτωβρίου 2018 - 12:43 π.μ.

      .
      .
      ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ

      ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΑΝ !

      .
      .
      .
      Συνθήκη» των Πρεσπών, Τι κάνουμε τώρα. Γεώργιος Ρωμανός
      .
      .
      http://i1.wp.com/www.arxaiaithomi.gr/wp-content/uploads/2018/10/%CE%A3%CE%9A%CE%9F%CE%A0%CE%99%CE%91-%CE%A7%CE%91%CE%A1%CE%A4%CE%97%CE%A3-%CE%A0%CE%91%CE%9B%CE%99%CE%9F%CE%A3.jpg?resize=640%2C509
      .
      .
      http://i0.wp.com/www.arxaiaithomi.gr/wp-content/uploads/2018/10/%CE%A3%CE%9A%CE%9F%CE%A0%CE%99%CE%91-%CE%A7%CE%91%CE%A1%CE%A4%CE%97%CE%A3-%CE%A0%CE%91%CE%9B%CE%99%CE%9F%CE%A3-%CE%91.jpg?resize=640%2C435
      .
      .
      https://www.livemedia.gr/default.aspx?action=video&id=333274&red=1
      .
      http://arxaiaithomi.gr/2018/10/04/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%AE%CE%BA%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%B5%CF%83%CF%80%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%B9-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CE%B3/
      .
      .
      .

      Διαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...