17/11/1973 - 17/11/2015 : 42 χρόνια.
Η «γενιά του Πολυτεχνείου» μετέτρεψε
την αγαπημένη μας πατρίδα σε μια αποικία χρέους.
Τα όσα διαδραματίζονται σήμερα στην χώρα μας, μας υποχρεώνουν να
προβούμε σε μια αποτίμηση. Εδώ και 42 χρόνια μία γενιά, η γενιά η οποία πρωταγωνίστησε, στην λεγόμενη «εξέγερση του Πολυτεχνείου» τον Νοέμβριο του 1973, διαχειρίσθηκε τις τύχες της πατρίδας μας και χρεοκόπησε μία
χώρα. Η «γενιά του Πολυτεχνείου» μέσα σ΄αυτό το διάβα των τεσσάρων δεκαετιών έπλασε, οργάνωσε και θεσμοθέτησε διαχρονικά την όλως διόλου
ψεύτικη ιστορία της, μετατρέποντάς την σε μύθο, κατασκεύασε τα σύμβολά του μύθου και μύησε τις επόμενες γενεές στην λατρεία αυτού του μύθου,
ανακηρύσσοντας την 17/11 σαν επίσημη κρατική εορτή.
Όλοι οι «επιφανείς» εκπρόσωποι αυτής της γενιάς - ΟΛΟΙ - δεξιοί και αριστεροί, έκτισαν τις πολιτικές και επαγγελματικές τους καριέρες πάνω σε αυτόν τον μύθο, φθάνοντας σε απίστευτα επίπεδα υπερεκμετάλλευσης ενός γεγονότος, το οποίο, μπορεί να θεωρείται
από κάποιους σημαντικό, αλλά το γεγονός αυτό σε καμιά
περίπτωση δεν βρισκόταν ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΩΝ
ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
Τα άτομα της γενιάς αυτής, στην μέγιστη πλειοψηφίατους, εντάχθηκαν
στις τάξεις των παλιών πολιτικών κομμάτων, ως κληρονόμοι του
παλαιού και φθαρμένου αστικού και κομμουνιστικού πολιτικού κόσμου
και προσπάθησαν να ενσωματωθούν στην διαχειριστική λογική του πολιτικού και οικονομικού συστήματος. Ταυτόχρονα, εκτός από την
διαχειριστική τους ανικανότητα, επέδειξανκαι μια αδυναμία να σκεφθούν, με όρους τακτικής και στρατηγικής ανάλυσης, μια αδυναμία, η οποία προέκυψε ως αποτέλεσμα της ολοκληρωτικής ενσωμάτωσής
τους, στο διεφθαρμένο διαπλεκόμενο πολιτικοοικονομικό κατεστημένο
της χώρας.
Η γενιά αυτή του «Πολυτεχνείου» θέλησε, δήθεν, να αντιπαρατεθεί στο
σύστημα. Το αποτέλεσμα: πολύ γρήγορα αποτέλεσε τον βασικό κορμό του πιο διεφθαρμένου πολιτικού, οικονομικού, κοινωνικού και πνευματικού
κατεστημένου του συστήματος αυτού. Πουθενά αλλού στον κόσμο, σε
αστικά και κομμουνιστικά καθεστώτα, η κολοσσιαία διαχειριστική ανικανότητα, η βαθύτατη διαφθορά των ιθυνόντων του συστήματος και η πρακτόρευση ξένων συμφερόντων δεν αναδείχθηκαν τόσο φανερά όσο στην περίοδο της σαραντάχρονης επικυριαρχίας της «γενιάς του Πολυτεχνείου».
Η γενιά του «Πολυτεχνείου» οδήγησε την αγαπημένη μας πατρίδα στην πλήρη υποταγή στα κελεύσματα των ξένων επικυρίαρχων, στους οποίους παρέδωσε τα κλειδιά της διακυβέρνησης της χώρας, υποτάσσοντας τον πληθυσμό της, σε ένα ανελέητο καθεστώς πενίας και μετατρέποντας την Ελλάδα σε μια σύγχρονη αποικία χρέους. Σήμερα μάλιστα θέλουν να ολοκληρώσουν γρήγορα το ανατεθέν σ΄αυτούς έργο, με την μερική ή ολική αντικατάσταση του αυτόχθονα ελληνικού λαού με Ασιάτες και Αφρικανούς λαθρομετανάστες, αρπάζοντας τα σπίτια των γηγενών και δίνοντάς τα σε εποίκους.
Βέβαια η παταγώδης και απίστευτης εκτάσεως και τεραστίου μεγέθους διαχειριστική και στρατηγική αποτυχία της γενιάς αυτής δεν
είναι ιστορικό ατύχημα. Όλα τα, επιφανή και μη, στελέχη αυτής της γενιάς δεν υπήρξαν απλώς ανίκανοι και φανφαρόνοι διαχειριστές
του συστήματος. Πολλοί από αυτούς υπήρξαν και ενσυνείδητοι πράκτορες ξένων ύποπτων κέντρων. Η αποκάλυψη σήμερα και αυτού του ρόλου τους, φέρνει οριστικά και αμετάκλητα την τελική απαξίωση της γενιάς αυτής και του βρώμικου μύθου της, του «Πολυτεχνείου».
ΜΑΡΞ, ΕΝΓΚΕΛΣ, ΡΟΚΦΕΛΛΕΡ ΚΑΙ ΤΡΟΤΣΚΥ,
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ.
Ένας πίνακας που, μεταφορικά, θα απεικόνιζε την σαραντάχρονη κυριαρχία
της «Γενιάς του Πολυτεχνείου» πάνω στις πλάτες του σκλαβωμένου
Ελληνικού λαού.
ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΝΤΙΕΓΚΟ ΡΙΒΕΡΑ: ΜΑΡΞ, ΕΝΓΚΕΛΣ, ΡΟΚΦΕΛΛΕΡ ΚΑΙ
ΤΡΟΤΣΚΥ. ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ, ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ.
Όλοι γνωρίζουν σήμερα, ότι δεν θα γινόταν ποτέ αυτή η περιβόητη εβραιοκομμουνιστική επανάσταση του 1917 στην Ρωσία,
αν οι πλούσιοι εβραίοι τραπεζίτες των ΗΠΑ, (Σιφ, Βάρμπουργκ, Ροκφέλλερ,
Πάρβους και Σία), δεν χρηματοδοτούσαν τους εβραιοκομμουνιστές
με μπόλικα δολάρια. Η ιστορία έχει καταγράψει ακριβώς ποιοι εβραιοαμερικανοί τραπεζίτες έκαναν την δουλειά. Σε έναν ολόκληρο
τοίχο στον δεύτερο όροφο του Μεγάρου Καλών Τεχνών (Palacio Bellas Artes),
σε μια γωνιά της Alameda Central στο Centro Historico της Πόλης τουΜεξικού,
βρίσκεται ένας τεράστιος πίνακας ζωγραφικής. Τον πίνακα αυτόν ο
εβραίος τραπεζίτης Nelson Rockefeller ανέθεσε να τον ζωγραφίσει ο
διάσημος Μεξικανός κομμουνιστής ζωγράφος Ντιέγκο Ριβέρα το 1930.
Μάλιστα ο ίδιος ο εβραίος Ροκφέλερ ζήτησε από τον κομμουνιστή ζωγράφο
να απεικονίζεται δίπλα δίπλα με τον Λέον Τρότσκι, που περιβάλλεται από άλλους διάσημους κομμουνιστές, συμπεριλαμβανομένου του Καρλ Μαρξ.
(ΟΛΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ). Αρχικά ο πίνακας εμφανίστηκε στο Κτίριο RCA (τώρα GE) στο Rockefeller Center στη Νέα Υόρκη.
Ο Ροκφέλερ τον αφαίρεσε αθόρυβα, κατά τη διάρκεια της αντι-κομμουνιστικής αντίδρασης
της Επιτροπής για τις Αντιαμερικανικές Δραστηριότητες που σύστησε το Κογκρέσο
και τον ξαπέστειλε στο Μεξικό, για να μην βλέπουν καθημερινά οι Αμερικανοί ποιοι
πλούσιοι εβραίοι των ΗΠΑ δημιούργησαν τον κομμουνισμό στην Ρωσία.-
ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
Συνεχίζεται...
Διαβάστε επίσης:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.