Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Καλημέρα Ελλάδα μου! με ένα τραγούδι και Χίλια Περιστέρια!

Καλημέρα Ελλάδα μου 
με χίλια περιστέρια, στεφάνια λουλουδιών,
χίλια αρώματα και το φως των αστεριών
από ένα άσπρο σύννεφο της συννεφιασμένης Αθήνας
σε όλους τους Έλληνες την Ημέρα του Παιδιού
διότι
Οι Έλληνες αεί παίδες εσμέν!



Χίλια περιστέρια 
Στίχοι: Ιωάννα Κλειάσιου 
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας 
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Ζαμπέτας 


Πήρα λουλούδια κι έπλεξα 
στεφάνι να σου κάνω 
κι ένα άσπρο σύννεφο 
κι ένα άσπρο σύννεφο 
εκεί για να σε βάλω 

Και χίλια περιστέρια 
να σου φιλούν τα χέρια 
κι εγώ να σ' αγαπώ 
κι εγώ να σ' αγαπώ 

Πήρα απ τ‘ αηδόνια τις φωνές 
να λέω τ‘ όνομά σου 
και από χίλια αρώματα 
και από χίλια αρώματα 
έφτιαξα τ‘ άρωμά σου 

Πήρα των αστεριών το φως 
χρυσάφι να σε ντύσω 
την αγκαλιά μου άνοιξα 
την αγκαλιά μου άνοιξα 
εκεί για να σε κλείσω

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...