Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

ΠΥΘΙΑ ΚΑΙ ΑΙΓΕΑΣ (μία προσπάθεια αποκωδικοποίησης)

Βασίλης Λυκιαρδόπουλος
Κύλικας του 4ου π.χ. αιώνα Μουσείο Βερολίνου, όπου κάποιος παρατηρεί την Πυθία από την μια μεριά , τον Αιγέα* από την άλλη και στη μέση ένα πόλο λευκό να τους χωρίζει.

*Αιγεύς =Βασιλέας των Αθηναίων πατέρας του Θησέα.

Αποκωδικοποίηση τον όσων παρατηρούμε στον κύλικα.
Μαύρο –λευκό-κοκκινο τα μοναδικά χρώματα του κύλικα, τα τρία στάδια του διαλογισμού.

Η Πυθία [ Ελληνική Έλικα] κρατά στο ΔΕΞΙ της χέρι [δεξί μυαλό] κλαδάκι δάφνης με επτά[7] φυλλα.Συμβολιζουν και εδώ το γονιδιωμα αγγελιοφόρος [ mR.N.A] με τα [7] αμινοξεα.Απο τον πυρήνα των εγκεφαλικών κυττάρων του δεξιού λοβού απορρέει η ιερή γνώση.
Στο ΑΡΙΣΤΕΡΟ χέρι της κρατά πιάτο, άρα προσφέρει «τροφή», δηλαδή
πληροφορηση.Αυτη είναι και η διαδρομή της ιερής γνώσης, από το δεξί περνά στον αριστερό εγκεφαλικό λοβό και γίνεται συνείδηση.

Η Πυθία κάθεται σε τρίποδο στα 3 δις των «γραμμάτων» του γενετικού μας κωδικα η στις [2.000.000.000] λέξεις των [3] «γραμμάτων» της Ελληνικής Έλικας, η Πυθία είναι η Ελληνική διπλή βίο-νανοελικα.

Στο δεξί της πόδι ακουμπά «πιάτο» ζωγραφισμένο με τρεις ομοκέντρους κύκλους και ένα ρόδακα με οκτώ [8] φύλλα στον δεύτερο ομόκεντρο κύκλο.

Ερμηνεία.- το «πιάτο» είναι το ανθρώπινο κύτταρο,ο δεύτερος κύκλος είναι ο πυρήνας του κυττάρου όπου και ο ρόδακας με τα [8] φύλλα = Ελληνική Έλικα = όπως την βλέπουμε στις φωτογραφίες δημιουργεί με τις αναδιπλώσεις της 8αρια. Ο τρίτος μικρός κύκλος είναι ο πυρήνας του πυρήνα του κυττάρου.

Ο λευκός πόλος στη μέση είναι το Μεσολοβιο.Ο Αιγαίας είναι βασιλέας άρα είναι ήδη άνδρας-ήρωας –Μύστης. Στη ζωγραφιά φαίνεται να ζητά την πρόσληψη ιερής γνώσης από την «πηγή».Βρισκεται δηλαδη σε κατασταση διαλογισμου.

Η λεπτομέρεια της θέσης των ποδιών, της Πύθιας και του Αιγέα, σε σχέση με τον λευκό πόλο, μας δίνει την πληροφορία πως η «επαφή» έχει γίνει, έχει ξεπεραστεί το εμπόδιο του «πόλου» [Μεσολόβιου]

Ο μαίανδρος του πινακίου έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον, χωρίζεται κάθε τρεις μαιάνδρους με τετράγωνα με πέντε [5=Ε] λευκές βούλες και [4] μαύρες [4=το σύνολο των γραμμάτων της Ελληνικής Έλικας] ο αριθμος [5] αντιπροσωπευει το γραμμα [Ε] αρχικο των λεξεων Ελληνικη η Ελικα .Στο σύνολο τους είναι [12].

5 Χ 12 = 60 = 6+0 =6 δις ο αριθμός των «γραμμάτων» της διπλής βίο- νανοελικας
Ο μαίανδρος είναι μια ακριβής αναπαράσταση της Ελληνικής Έλικας, σχηματίζει τρία[3] εξάρια [666], η τρία[3] εννιάρια [999], εξαρτάται από πού τα βλέπεις. Εδώ τονίζεται από τον δημιουργό της εικόνας πως η διπλή βίο-νανοελικα είναι αμφίδρομη [69] ένα από τα χαρακτηριστικά της.

Η διπλή βίο-νανοελικα είναι αυτή που μας επιτρέπει να ζούμε σαν απλοί άνθρωποι [666] ,είναι η ίδια που μας εξυψώνει με τις πληροφορίες της σε άνδρες –ήρωες –μύστες [999].

Οι θέσεις [χωρίσματα] με τους μαιάνδρους είναι [11] των τριών [3] μαιάνδρων και ένα των δυο μαιάνδρων.

11Χ 3=33 ο αριθμός της Ελληνικής Έλικας το σύνολο των «γραμμάτων» της [3+3=6]


11Χ6=66 [66+33= 99 εκατοστά του μέτρου το μήκος της μιας έλικας του Γενετικού μας Κωδικα.

11Χ9 =99 –[99+99 =198 εκατοστά του μέτρου το συνολικό μήκος των ελίκων του Γενετικού μας Κωδικα μέσα σε ένα κύτταρο.

Έχουμε και ένα κομμάτι με δυο μαιάνδρους μόνο, έτσι 2Χ6=12 Και 2Χ9=18
18+12+198=228[3]=Έλλην Ελιξ
Ο λεξαριθμος 228[3] που προκύπτει μας αποκαλύπτει πως αυτό που βλέπουμε είναι η Ελληνική διπλή βίο-νανοέλικα.

Οι δυο μαίανδροι πολύ απλά μπορεί να σημαίνουν όλα όσα αναφέρονται στο αριθμό [2] δηλαδή –δυο νέα μυαλά –διπλή υπόσταση του ανθρώπου .

Δεν είναι λάθος του αρχαίου καλλιτέχνη όπως εσφαλμένα νομίστηκε από τους σύγχρονους αντιγραφείς του κύλικα που τον παρουσιάζουν με 12 χωρίσματα των τριών μαιάνδρων.

Ο Κώδικας Των Ελλήνων Αθάνατων - Βασίλης Λυκιαρδόπουλος

revealedtheninthwave
conspiracyfeeds

Πηγή: diadrastiko

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...