Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

It's My Life!

Σε πόσους δρόμους θα τρέξεις και πόσους κινδύνους θα διατρέξεις μέχρι να φτάσεις αυτό που λαχταρά η ψυχή σου...;

Ας φτιάξουμε λίγο την διάθεση μας!




It's My Life

This ain't a song for the broken-hearted

No silent prayer for the faith-departed
I ain't gonna be just a face in the crowd
You're gonna hear my voice when I shout it out loud

It's my life, it's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive

It's my life
My heart is like the open highway
Like Frankie said I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life

This is for the ones who stood their ground
It's for Tommy and Gina who never backed down
Tomorrow's getting harder, make no mistake
Luck, it ain't enough, you've got to make your own breaks

It's my life, it's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive

It's my life
My heart is like the open highway
Like Frankie said I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life

Better stand tall when they're calling you out
Don't bend, don't break, baby, don't back down

It's my life, it's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive

It's my life
My heart is like the open highway
Like Frankie said I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life

It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
It's my life

My heart is like the open highway
Like Frankie said I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life



Είναι Η Ζωή Μου

Αυτό δεν είναι ένα τραγούδι για ραγισμένες καρδιές
Καμιά σιωπηλή προσευχή για αυτούς που έφυγε η
πίστη τους
Δεν πρόκειται να είμαι απλά ένα πρόσωπο στο
πλήθος
Θα ακούσετε την φωνή μου
όταν θα το φωνάζω δυνατά…

Είναι η ζωή μου…
Είναι τώρα ή ποτέ
Δεν θα ζήσω για πάντα
Απλά θέλω να ζήσω όσο είμαι ζωντανός
(Είναι η ζωή μου)
Η καρδιά μου είναι όπως ένας ανοικτός
αυτοκινητόδρομος
Όπως ο Frankie είπε
Το έκανα με τον δικό μου τρόπο
Απλά θέλω να ζήσω όσο είμαι ζωντανός
Είναι η ζωή μου!

Αυτό είναι για αυτούς που στάθηκαν στο πόδια
τους
Για τον Tommy και την Gina που ποτέ δεν
υποχώρησαν
Το αύριο είναι όλο και πιο δύσκολο, μην κάνεις
κανένα λάθος
Η τύχη ακόμα δεν είναι τυχερή
Πρέπει να φτιάξεις τα δικά σου διαλείμματα

Είναι η ζωή μου…
Είναι τώρα ή ποτέ
Δεν θα ζήσω για πάντα
Απλά θέλω να ζήσω όσο είμαι ζωντανός
(Είναι η ζωή μου)
Η καρδιά μου είναι όπως ένας ανοικτός
αυτοκινητόδρομος
Όπως ο Frankie είπε
Το έκανα με τον δικό μου τρόπο
Απλά θέλω να ζήσω όσο είμαι ζωντανός
Γιατί είναι η ζωή μου!

Καλύτερα στάσου ψηλά όταν σε φωνάζουν
Μη λυγίζεις, μην ραγίζεις, μωρό, δεν υποχωρείς

Είναι η ζωή μου…
Είναι τώρα ή ποτέ
Δεν θα ζήσω για πάντα
Απλά θέλω να ζήσω όσο είμαι ζωντανός
(Είναι η ζωή μου)
Η καρδιά μου είναι όπως ένας ανοικτός
αυτοκινητόδρομος
Όπως ο Frankie είπε
Το έκανα με τον δικό μου τρόπο
Απλά θέλω να ζήσω όσο είμαι ζωντανός…

Είναι η ζωή μου…
Είναι τώρα ή ποτέ
Δεν θα ζήσω για πάντα
Απλά θέλω να ζήσω όσο είμαι ζωντανός
(Είναι η ζωή μου)
Η καρδιά μου είναι όπως ένας ανοικτός
αυτοκινητόδρομος
Όπως ο Frankie είπε
Το έκανα με τον δικό μου τρόπο
Απλά θέλω να ζήσω όσο είμαι ζωντανός
Γιατί είναι η ζωή μου!


4 σχόλια :

  1. Το πιο σημαντικό πράγμα στην ζωη είναι η αγάπη και ότι αυτό αντιπροσωπεύει για τον καθένα...
    και με το πρόσωπο που την βλέπει ο καθένας,
    όπως και η αγάπη για την ζωή!
    όλα τα άλλα κάποια στιγμή θα έλθουν και θα φύγουν,
    θα τα αφήσουμε και θα μας αφήσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημέρα Ιφιγένεια!!
    Δίκιο έχεις .Το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή είναι η αγάπη.Οταν έχουμε την αγάπη μέσα μας όλα γίνονται ,όλα είναι πιο εύκολα..
    ...όλα τα άλλα δεν έχουν και τόση σημασία.Οταν αγαπάς την ζωή, σαν από θαύμα γίνεται πιο όμορφη και πιο υποφερτή.
    Για όσους ''επιμένουν'' να είναι απαισιόδοξοι και βλέπουν μαυρίλα γύρω τους ας διαβάσουν ό,τι έγραψε η φίλη μου η Δέσποινα...

    Kαι αν έλεγα ποτέ κάτι σε σένα
    θα ήταν να είσαι ευτυχισμένη και
    να έχεις χαρά.έρωτα,ευημερία,να
    ζεις πάντα με το χαμόγελο και να
    ευχαριστείς την ζωή για όλα τα καλά
    που σου φέρνει,γιατί κάθε μέρα είναι
    και ένα θαύμα κάθε αναπνοή σου και ένα δώρο
    μη το αγνοείς θεωρώντας ότι είναι δεδομένο,
    κοίταξέ το στα μάτια ότι και να είναι αυτό δώσε του
    ζωή,δώσε Αγάπη και ας είναι και κάτι που στα δικά
    σου μάτια φαίνεται σκοτεινό,ήρθε για να σου φέρει το φως.....
    Υ.Γ.
    Αν αυτό διαβάζοντάς το σε κάνει
    να νιώθεις χαρά τότε πάρ'το
    μαζί σου ,αλλιώς άστο εδώ για
    να μοιράζεται ,το έχουμε όλοι ανάγκη....

    Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαντάζεσαι ένα πλούσιο σπίτι χωρίς αγάπη;
    Η Αγάπη και ο Έρωτας είναι κινητήριες και ενωτικές δυνάμεις και χωρίς αυτές δεν υπάρχει ζωή διότι είναι μέσα παραγωγής και αναπαραγωγής, όχι μόνο τον έμβιων όντων αλλά και ιδεών!
    Πως μπορεί ένας επιστήμονας να κάνει μία σπουδαία ανακάλυψη εάν δεν αγαπά την επιστήμη του...;
    Πρέπει να αγαπάμε την ζωή! να αγαπάμε τους εαυτούς για να μπορούμε και να αγαπάμε τους άλλους και η αγάπη μας να λειτουργεί ευεργετικά!
    Ναι, είναι δύσκολη η ζωή αλλά μπορεί να είναι όμορφη όταν χαιρόμαστε τα απλά πράγματα που μας δίνει, να τα αξιολογούμε και να τα αγαπάμε!
    όλα τα άλλα είναι οι καθοριστικοί παράγοντες τις εξέλιξης μας που μας μαθαίνουν εν τέλει τι πρέπει να αγαπάμε και τι να προσπερνάμε...

    Έτσι είναι όπως τα λες κι εσύ!
    όπως τα λέει με το μοναδικό της τρόπο η Δέσποινα!

    Καλημέρα Καλλιστώ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι απλό μα και συνάμα δύσκολο
    να ξεδιπλώσουμε το νήμα της ζωής μας
    έτσι όπως η ψυχή μας τ’ ονειρεύτηκε.
    Είναι απλό μα και συνάμα δύσκολο
    να ελευθερώσουμε τον θείο λογισμό μας
    και η ψυχή να ανοίξει τα φτερά της.
    Γιατί στον λογισμό γίναμε μίζεροι
    κι ο έρωτας φοβίζει την ψυχή μας.
    Γιατί το θεϊκό ξεχνάμε μεσ’ στο γήινο
    και την φωτιά την σβήνουμε στην λάσπη.
    Είναι απλό μα και συνάμα δύσκολο
    να ζήσουμε αυτό που μας ανήκει,
    αν σ’ άλλους δρόμους ξένους τριγυρίζουμε
    ξεχνώντας πως υπάρχει κι ο δικός μας!...

    Την καλησπέρα μου στην αγαπητή οικοδέσποινα του ιστολογίου Ιφιγένεια και στην αγαπητή φίλη Καλλιστώ!
    ΜΕΓΙΣΤΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...