και η θεά της Σοφίας η κόρη του Δία
Κλειδοκράτωρ του Ολύμπου!
Σοφία και… Γνώση
Γνωρίζω τι… γνωρίζω
Όταν η πρώτη προσοχή προσέχει τον εαυτό της μετατρέπεται σε κάτι άλλο.
Αυτό το προϊόν ωρίμανσης είναι η επίγνωση.
Η λάμψη της συνείδησης αρχίζει να εξελίσσεται αμέσως μετά την γέννηση και είναι
εμφανής σε κάθε ζωντανό ον.
Απουσιάζει την στιγμή του θανάτου.
Οι πολεμιστές διαθέτουν σκληρή και πειθαρχημένη επίγνωση.
Γι αυτό δεν γίνονται εύκολα φαγώσιμοι και αναλώσιμοι
Δεν έχουν κανένα “εγώ” να υπερασπίσουν.. καμιά προσωπική ιστορία
καμία γραμμή, καμία σπουδαιότητα, για αυτό είναι… ελεύθεροι.
Ο εγωισμός καταναλώνει την περισσότερη ενέργεια καθώς και η απόδειξη της σπουδαιότητας μας.
Ο εγωισμός προέρχεται από έλλειψη συνειδητοποίησης.
Αντιθέτως επίγνωση σημαίνει αυτό- συνειδητοποίηση και την αίσθηση της αλληλεξάρτησης των πάντων, μέσα στην ζωή.
Σημαίνει ότι είμαστε υπεύθυνοι για τις πράξεις μας, για τον εαυτό μας, για τον θάνατο μας, για τις αποφάσεις μας, για τις επιλογές μας.
Επίγνωση σημαίνει να είμαστε συνειδητοί και σε επαγρύπνηση 24 ώρες το 24ωρο,πάνοπλοι
Όταν η πρώτη προσοχή προσέχει τον εαυτό της μετατρέπεται σε κάτι άλλο.
Αυτό το προϊόν ωρίμανσης είναι η επίγνωση.
Η λάμψη της συνείδησης αρχίζει να εξελίσσεται αμέσως μετά την γέννηση και είναι
εμφανής σε κάθε ζωντανό ον.
Απουσιάζει την στιγμή του θανάτου.
Οι πολεμιστές διαθέτουν σκληρή και πειθαρχημένη επίγνωση.
Γι αυτό δεν γίνονται εύκολα φαγώσιμοι και αναλώσιμοι
Δεν έχουν κανένα “εγώ” να υπερασπίσουν.. καμιά προσωπική ιστορία
καμία γραμμή, καμία σπουδαιότητα, για αυτό είναι… ελεύθεροι.
Ο εγωισμός καταναλώνει την περισσότερη ενέργεια καθώς και η απόδειξη της σπουδαιότητας μας.
Ο εγωισμός προέρχεται από έλλειψη συνειδητοποίησης.
Αντιθέτως επίγνωση σημαίνει αυτό- συνειδητοποίηση και την αίσθηση της αλληλεξάρτησης των πάντων, μέσα στην ζωή.
Σημαίνει ότι είμαστε υπεύθυνοι για τις πράξεις μας, για τον εαυτό μας, για τον θάνατο μας, για τις αποφάσεις μας, για τις επιλογές μας.
Επίγνωση σημαίνει να είμαστε συνειδητοί και σε επαγρύπνηση 24 ώρες το 24ωρο,πάνοπλοι
σε ετοιμότητα.
Με αυτή την επίγνωση σχετίζεται η θεά Αθηνά και προφυλάσσει τον άνθρωπο , στην κατανόηση και την εξερεύνηση της γνώσης.
Τον προστατεύει όταν εισέλθει στην δεύτερη προσοχή και στο Άγνωστο.
Σχετίζεται με τις Σειρήνες στην πορεία του Οδυσσέα για τη Ιθάκη
Και με την Ζώνη της Ιππολύτης στους Άθλους του Ηρακλή.
Οι πολεμιστές ξεκινούν από το μηδέν… σαν αφετηρία γνώσης.
Θεωρούν ότι όχι μόνο δεν ξέρουν τίποτε αλλά και ότι τους έχουν πει ψέμματα πολλά και μεγάλα.
Με αυτή την επίγνωση σχετίζεται η θεά Αθηνά και προφυλάσσει τον άνθρωπο , στην κατανόηση και την εξερεύνηση της γνώσης.
Τον προστατεύει όταν εισέλθει στην δεύτερη προσοχή και στο Άγνωστο.
Σχετίζεται με τις Σειρήνες στην πορεία του Οδυσσέα για τη Ιθάκη
Και με την Ζώνη της Ιππολύτης στους Άθλους του Ηρακλή.
Οι πολεμιστές ξεκινούν από το μηδέν… σαν αφετηρία γνώσης.
Θεωρούν ότι όχι μόνο δεν ξέρουν τίποτε αλλά και ότι τους έχουν πει ψέμματα πολλά και μεγάλα.
Θα αμφισβητήσουν τα πάντα και… τις έτοιμες γνώμες και δοξασίες.
Είναι όμως αποφασισμένοι να φθάσουν κάπου και να… «γνωρίσουν».
Το “εν οίδα ότι ουδέν οίδα” δεν είναι για επίδειξη μετριοφροσύνης,
Είναι το εφαλτήριο… σημείο τους.Από αυτό ξεκινούν και αναδιοργανώνουν το προσωπικό τους νησί, το τονάλ,
Είναι όμως αποφασισμένοι να φθάσουν κάπου και να… «γνωρίσουν».
Το “εν οίδα ότι ουδέν οίδα” δεν είναι για επίδειξη μετριοφροσύνης,
Είναι το εφαλτήριο… σημείο τους.Από αυτό ξεκινούν και αναδιοργανώνουν το προσωπικό τους νησί, το τονάλ,
το καθαρίζουν, το σκουπίζουν, του αλλάζουν την πρόσοψη καταλαβαίνοντας ότι δεν μπορούν να πετάξουν τίποτα από αυτό και από τον εαυτό τους,
αλλά μπορούν να του αλλάξουν την διάταξη.Ο αγώνας των ανθρώπων “να αλλάξουν” με αυτό τον τρόπο τον εαυτό τους -πετώντας κάτι- είναι μάταιος.
Αρκετοί το διαισθάνονται ή έχουν κάνει αποτυχημένες απόπειρες και …τον παρατούν.
Δεν μπορούμε να “πετάξουμε” τίποτα από τον εαυτό μας αλλά γνωρίζοντας τον βαθιάμπορούμε να τον τακτοποιήσουμε με περισσότερη αρμονία και καλαισθησία
και λειτουργική διάταξη.
Τακτοποιώντας το τονάλ, το προσωπικό μας νησί και συνειδητό, είμαστε έτοιμοι για την είσοδο στο ¨Άγνωστο και την αναμέτρηση με το ναγουάλ, το προσωπικό υποσυνείδητο και μετά το συλλογικό.
Οι πολεμιστές προετοιμάζουν και εξασκούν την λογική τους και τον νου τους σε όλες τα μεγάλα γνωστικά πεδία του 9ου οίκου, του Τοξότη, όπως η επιστήμη η φιλοσοφία η ιστορία
η τέχνη και ο εσωτερισμός, η πολιτική, για να καλλιεργήσουν το μυαλό τουςκαι να αντιμετωπίσουν το Άγνωστο …πάνοπλοι.Θα περάσουν απ’όλα τα μεγάλα γνωστικά ρεύματα και ότι έχει κατακτήσει ο ανώτερος νουςτους ανθρώπου σαν γνώση ,περνώντας και φιλτράροντας τις πληροφορίες, συνδέοντας τιςκαι στοχεύοντας σε μια “απόσταξη” για να μη χαθούν στο Λαβύρινθο.
Γι αυτό ακούν πολύ καλά ότι λέγεται, πως λέγεται, από πού λέγεται και που απευθύνεται.
Θα τα εξετάσουν βαθιά και όλες τις πλευρές όλα τα μεγάλα πεδία της γνώσης, χωρίς προκαταλήψεις άφοβα και χωρίς δεδομένες πεποιθήσεις.
Αρκετοί το διαισθάνονται ή έχουν κάνει αποτυχημένες απόπειρες και …τον παρατούν.
Δεν μπορούμε να “πετάξουμε” τίποτα από τον εαυτό μας αλλά γνωρίζοντας τον βαθιάμπορούμε να τον τακτοποιήσουμε με περισσότερη αρμονία και καλαισθησία
και λειτουργική διάταξη.
Τακτοποιώντας το τονάλ, το προσωπικό μας νησί και συνειδητό, είμαστε έτοιμοι για την είσοδο στο ¨Άγνωστο και την αναμέτρηση με το ναγουάλ, το προσωπικό υποσυνείδητο και μετά το συλλογικό.
Οι πολεμιστές προετοιμάζουν και εξασκούν την λογική τους και τον νου τους σε όλες τα μεγάλα γνωστικά πεδία του 9ου οίκου, του Τοξότη, όπως η επιστήμη η φιλοσοφία η ιστορία
η τέχνη και ο εσωτερισμός, η πολιτική, για να καλλιεργήσουν το μυαλό τουςκαι να αντιμετωπίσουν το Άγνωστο …πάνοπλοι.Θα περάσουν απ’όλα τα μεγάλα γνωστικά ρεύματα και ότι έχει κατακτήσει ο ανώτερος νουςτους ανθρώπου σαν γνώση ,περνώντας και φιλτράροντας τις πληροφορίες, συνδέοντας τιςκαι στοχεύοντας σε μια “απόσταξη” για να μη χαθούν στο Λαβύρινθο.
Γι αυτό ακούν πολύ καλά ότι λέγεται, πως λέγεται, από πού λέγεται και που απευθύνεται.
Θα τα εξετάσουν βαθιά και όλες τις πλευρές όλα τα μεγάλα πεδία της γνώσης, χωρίς προκαταλήψεις άφοβα και χωρίς δεδομένες πεποιθήσεις.
Μη παίρνοντα τίποτα δεδομένο, γιατί προετοιμάζονται για… κάτι άλλο.Προετοιμάζονται για μια μεγάλη μάχη που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί χωρίς την παρουσία της Αθηνάς, την σοφία της και την στρατηγική της και την δύναμη της.
Η είσοδος στο Άγνωστο είναι μια μάχη που θαρθεί κάποια στιγμή στο πολεμιστή και όταν έρθει χρειάζεται μια στρατηγική να αντεπεξέλθει.
Η είσοδος στο Άγνωστο είναι μια μάχη που θαρθεί κάποια στιγμή στο πολεμιστή και όταν έρθει χρειάζεται μια στρατηγική να αντεπεξέλθει.
Στην αναμέτρηση με την ίδια Δύναμη.
Δεν μπορούμε να ελέγξούμε την δύναμη που είναι παγκόσμια αλλά, επειδή η δύναμη είναι το αποτέλεσμα της αντίληψης, μπορούμε να ελέγξουμε το επίπεδο της αντίληψης μας ή την ευθυγράμμιση εκείνης της αντίληψης, η οποία καθορίζει φυσικά και την προσωπική μας δύναμη.
Αν δεν μπορούμε να ελέγξουμε την δύναμη μπορούμε να αντιληφθούμε τα γεγονότα της ζωής μας όπως θέλουμε..
Αυτό κάνουν οι άνθρωποι και αυτή η πράξη αποτελεί την βάση της κοινωνικής διαμόρφωσης, διότι οι άνθρωποι παρόλη την χονδροειδή αίσθηση χωριστικότητας του ανθρώπου, έχουν την τάση της ομαδικής συνείδησης, ώστε να έχουν και την επιδοκιμασία .
Το αποτέλεσμα είναι να προσκολλώνται στο κοινό όνειρο και να προσαρμόζουν την αντίληψη τους ώστε να συμμορφώνεται με τους περιορισμούς αυτού του ονείρου.
Έτσι όχι μόνο περιορίζουν την αντίληψη τους και ζουν μια ζωή ψευδαίσθησης αλλά ακόμη χειρότερα περιορίζουν την προσωπική τους δύναμη και αποδυναμώνουν τον εαυτό τους.
Η άθικτη διατήρηση του κοινού ονείρου της κοινωνικής διαμόρφωσης, απαιτεί το σημείο αντίληψης του καθενός να κρατιέται σταθερό σε ένα ορισμένο πεδίο, με συνοχή και ομοιομορφία.Επιπλέον ο άνθρωπος προσπαθεί να αισθανθεί ασφαλής μέσα στην εμπειρία της ζωής του και παγιώνει το σημείο αναγκαστικά μέσα στα όρια του Γνωστού.
Όλα όσα έχουμε μάθει υποδεικνύουν ότι η κοινωνική διαμόρφωση εξαρτώνται από την ένταση και διατηρείται από την πλειονότητα των ανθρώπων.
Αν άλλαζε αντίληψη μια κρίσιμη μάζα ανθρώπων αυτός ο κόσμος θα άλλαζε σε ένα …βράδυ! Αυτός είναι ο λόγος που ο άνθρωπος ξεχνά το Άγνωστο ή του συμπεριφέρεται σαν να είναι κάτι γνωστό που έχει πάει στραβά.
Ο πολεμιστής δεν είναι ένα ον που προσκολλάται πουθενά αλλά έχει ένα ρευστό σημείο αντίληψης και εμπειρίες πολλών θέσεων.Έτσι προχωρεί και στην καθημερινή του ζωή εντελώς ξύπνιος, σε εγρήγορση, με σεβασμό και σίγουρος για τον εαυτό του και κάνοντας χρήση της ασπίδας του,
Δεν μπορούμε να ελέγξούμε την δύναμη που είναι παγκόσμια αλλά, επειδή η δύναμη είναι το αποτέλεσμα της αντίληψης, μπορούμε να ελέγξουμε το επίπεδο της αντίληψης μας ή την ευθυγράμμιση εκείνης της αντίληψης, η οποία καθορίζει φυσικά και την προσωπική μας δύναμη.
Αν δεν μπορούμε να ελέγξουμε την δύναμη μπορούμε να αντιληφθούμε τα γεγονότα της ζωής μας όπως θέλουμε..
Αυτό κάνουν οι άνθρωποι και αυτή η πράξη αποτελεί την βάση της κοινωνικής διαμόρφωσης, διότι οι άνθρωποι παρόλη την χονδροειδή αίσθηση χωριστικότητας του ανθρώπου, έχουν την τάση της ομαδικής συνείδησης, ώστε να έχουν και την επιδοκιμασία .
Το αποτέλεσμα είναι να προσκολλώνται στο κοινό όνειρο και να προσαρμόζουν την αντίληψη τους ώστε να συμμορφώνεται με τους περιορισμούς αυτού του ονείρου.
Έτσι όχι μόνο περιορίζουν την αντίληψη τους και ζουν μια ζωή ψευδαίσθησης αλλά ακόμη χειρότερα περιορίζουν την προσωπική τους δύναμη και αποδυναμώνουν τον εαυτό τους.
Η άθικτη διατήρηση του κοινού ονείρου της κοινωνικής διαμόρφωσης, απαιτεί το σημείο αντίληψης του καθενός να κρατιέται σταθερό σε ένα ορισμένο πεδίο, με συνοχή και ομοιομορφία.Επιπλέον ο άνθρωπος προσπαθεί να αισθανθεί ασφαλής μέσα στην εμπειρία της ζωής του και παγιώνει το σημείο αναγκαστικά μέσα στα όρια του Γνωστού.
Όλα όσα έχουμε μάθει υποδεικνύουν ότι η κοινωνική διαμόρφωση εξαρτώνται από την ένταση και διατηρείται από την πλειονότητα των ανθρώπων.
Αν άλλαζε αντίληψη μια κρίσιμη μάζα ανθρώπων αυτός ο κόσμος θα άλλαζε σε ένα …βράδυ! Αυτός είναι ο λόγος που ο άνθρωπος ξεχνά το Άγνωστο ή του συμπεριφέρεται σαν να είναι κάτι γνωστό που έχει πάει στραβά.
Ο πολεμιστής δεν είναι ένα ον που προσκολλάται πουθενά αλλά έχει ένα ρευστό σημείο αντίληψης και εμπειρίες πολλών θέσεων.Έτσι προχωρεί και στην καθημερινή του ζωή εντελώς ξύπνιος, σε εγρήγορση, με σεβασμό και σίγουρος για τον εαυτό του και κάνοντας χρήση της ασπίδας του,
έτοιμος να δώσει την μάχη εδώ και τώρα και ζώντας στην στιγμή.Η αληθινή γνώση είναι να έχεις την εμπειρία του εσωτερικού εαυτού.Συμμετέχοντας πλήρως στην διαδικασία της ζωής δεν έχει καμιά επιθυμία να αποφύγεικαμιά πρόκληση ή όψη.
Τα δάκρυα και το γέλιο, η ευτυχία και η λύπη, ο πλούτος και η φτώχια , το μυρμήγκι και ο ελέφαντας, όλα αγκαλιάζονται από τον πολεμιστή με την ίδια χαρά και ταπεινότητα, διότι ξέρει από εμπειρία στα μύχια της καρδιας΄του όλα είναι ίσα.
Οι πολεμιστές της ελευθερίας έχοντας μάθει τι σημαίνει ελεύθερο ον, θα πολεμήσουν
άγρια κάθε τι που προκαλεί σκλαβιά και παρασύρει τους ανθρώπους στην δουλεία.
Τέτοιο είναι το πάθος του πολεμιστή για ελευθερία!
Όμως δεν μπορεί να υπάρξει πραγματική ελευθερία χωρίς γνώση και χωρίς την σοφία της γνώσης.Δεν μπορεί να υπάρξει ελευθερία χωρίς την εδραίωση της μεγάλης θεάς του Ολύμπου και την αρματωσιά της.
Με την καθοδήγηση της οι Ηρακλείδες Έλληνες πολεμιστές τρίτης προσοχής αφού τακτοποίησαν το Γνωστό, εξερεύνησαν το Άγνωστο ,τα συνδέσαν μεταξύ τους,
Τα δάκρυα και το γέλιο, η ευτυχία και η λύπη, ο πλούτος και η φτώχια , το μυρμήγκι και ο ελέφαντας, όλα αγκαλιάζονται από τον πολεμιστή με την ίδια χαρά και ταπεινότητα, διότι ξέρει από εμπειρία στα μύχια της καρδιας΄του όλα είναι ίσα.
Οι πολεμιστές της ελευθερίας έχοντας μάθει τι σημαίνει ελεύθερο ον, θα πολεμήσουν
άγρια κάθε τι που προκαλεί σκλαβιά και παρασύρει τους ανθρώπους στην δουλεία.
Τέτοιο είναι το πάθος του πολεμιστή για ελευθερία!
Όμως δεν μπορεί να υπάρξει πραγματική ελευθερία χωρίς γνώση και χωρίς την σοφία της γνώσης.Δεν μπορεί να υπάρξει ελευθερία χωρίς την εδραίωση της μεγάλης θεάς του Ολύμπου και την αρματωσιά της.
Με την καθοδήγηση της οι Ηρακλείδες Έλληνες πολεμιστές τρίτης προσοχής αφού τακτοποίησαν το Γνωστό, εξερεύνησαν το Άγνωστο ,τα συνδέσαν μεταξύ τους,
κατασκεύασαν το θαύμα του Παρθενώνα, σαν την μεγαλύτερη μη Πράξη τους,
αφιερωμένο στο Πνεύμα του Ανθρώπου, φάρο, φλόγα και φως για την ανθρωπότητα
και όχι τυραννική, σκοταδιστική, υποκριτική εξουσία,
περνώντας στην Αθανασία και την Ελευθερία.
Με αυτή την έννοια η ζωή του πολεμιστή είναι μια ζωή συνεχούς αλλαγής καινοτομίας και επομένως κάθε του πράξη τον παίρνει σε μια ακόμη συναρπαστική περιπέτεια στις άγνωστες περιοχές του μυστηρίου της ύπαρξης με οδηγό του την Σοφία,
Με αυτή την έννοια η ζωή του πολεμιστή είναι μια ζωή συνεχούς αλλαγής καινοτομίας και επομένως κάθε του πράξη τον παίρνει σε μια ακόμη συναρπαστική περιπέτεια στις άγνωστες περιοχές του μυστηρίου της ύπαρξης με οδηγό του την Σοφία,
το αγαπημένο παιδί του Δία και
τον Κλειδοκράτορα του θησαυροφυλακίου του Ολύμπου.
Φτιάχνοντας τους
πάνοπλους Έλληνες πολεμιστές του φωτός με σοφία!
…από τον Αλκί-νοο Έλληνα Πυρίσπορο .
Η νοητική εξέλιξη -επίγνωση των Ελλήνων.Η συνειδητοποίηση και η επίγνωση της γνώσης, συνδέεται με την ευθυγράμμιση των εξωτερικών ακτίνων του ενεργειακού πλέγματος του ανθρώπου με τις εσωτερικές και αφορά πάντα τον ανώτερο πνευματικό νου.
Με αυτή την επίγνωση της γνώσης, την ευθυγράμμιση των συνειδητοποιημένωναπορροιών, σχετίζεται η Αθηνά, που είναι ο Κρόνος ξαναγεννημένος από τον Δία με την μορφή της πάνσοφης κόρης του.
Η κλασική αστρολογία θεωρεί τον Κρόνο κυβερνήτη του Αιγόκερου και τον Δία του Τοξότη.
Όμως κάποια πράγματα χρειάζεται να ειδωθούν ξανά με καινούργια ματιά και ναεπαναπροσδιοριστούν στον 21ον αιώνα.Δεν μπορεί να λειτουργήσει κύκλωμα ενέργειας με τρεις αρσενικούς πλανήτες στην σειρά,Πλούτωνα Κρόνο και Δία και δεν μπορεί ο άρχων του Ολύμπου να μη κυβερνά από τον 10ονοίκο και το ζενίθ.
Εξ άλλου η εποχή του Κρόνου έχει περάσει και η εποχή του Δία δεν έχει τελειώσει.
Η θεά σοβαρή, αυστηρή, δίκαιη, παρθένα, πανεπιστήμων, φιλόσοφος και τεχνίτρια,
κατέχει την άφθαστη στρατηγική του πολέμου, κερδίζοντας τους πολέμους
χωρίς συρράξεις εδραιώνοντας την ειρήνη, παρόλα τα όπλα που κρατάει
πάνοπλους Έλληνες πολεμιστές του φωτός με σοφία!
…από τον Αλκί-νοο Έλληνα Πυρίσπορο .
Η νοητική εξέλιξη -επίγνωση των Ελλήνων.Η συνειδητοποίηση και η επίγνωση της γνώσης, συνδέεται με την ευθυγράμμιση των εξωτερικών ακτίνων του ενεργειακού πλέγματος του ανθρώπου με τις εσωτερικές και αφορά πάντα τον ανώτερο πνευματικό νου.
Με αυτή την επίγνωση της γνώσης, την ευθυγράμμιση των συνειδητοποιημένωναπορροιών, σχετίζεται η Αθηνά, που είναι ο Κρόνος ξαναγεννημένος από τον Δία με την μορφή της πάνσοφης κόρης του.
Η κλασική αστρολογία θεωρεί τον Κρόνο κυβερνήτη του Αιγόκερου και τον Δία του Τοξότη.
Όμως κάποια πράγματα χρειάζεται να ειδωθούν ξανά με καινούργια ματιά και ναεπαναπροσδιοριστούν στον 21ον αιώνα.Δεν μπορεί να λειτουργήσει κύκλωμα ενέργειας με τρεις αρσενικούς πλανήτες στην σειρά,Πλούτωνα Κρόνο και Δία και δεν μπορεί ο άρχων του Ολύμπου να μη κυβερνά από τον 10ονοίκο και το ζενίθ.
Εξ άλλου η εποχή του Κρόνου έχει περάσει και η εποχή του Δία δεν έχει τελειώσει.
Η θεά σοβαρή, αυστηρή, δίκαιη, παρθένα, πανεπιστήμων, φιλόσοφος και τεχνίτρια,
κατέχει την άφθαστη στρατηγική του πολέμου, κερδίζοντας τους πολέμους
χωρίς συρράξεις εδραιώνοντας την ειρήνη, παρόλα τα όπλα που κρατάει
και φυτεύοντας δέντρα ελιάς.Το αγαπημένο παιδί του Δία, που βγήκε από το κεφάλι του τριτογενώς, είναι σύμβουλος του, η μόνη που έχει πρόσβαση στο θησαυροφυλάκιο και μπορεί να χειριστεί τους κεραυνούς του ,δίπλα του, στο πλευρό του.
Η Αθηνά, σε θηλυκά ζώδια θα φτιάξει την αριστερή πλευρά της Πηνελόπης και σε αρσενικάτην άνιμα στους άντρες και την σκιά στις γυναίκες.
Το παραμύθι του Παπουτσωμένου Γάτου μας διδάσκει τις απλές στρατηγικές των πολέμων που κερδίζονται χωρίς όπλα.
Το βιοχημικό άλας του Τοξότη είναι το «χειρουργικό άλας» το διοξείδιο του Πυριτίου, που ακόμη και αν κονιορτοποιηθεί, εμφανίζεται σαν αιχμή βέλους.
Η Αθηνά, σε θηλυκά ζώδια θα φτιάξει την αριστερή πλευρά της Πηνελόπης και σε αρσενικάτην άνιμα στους άντρες και την σκιά στις γυναίκες.
Το παραμύθι του Παπουτσωμένου Γάτου μας διδάσκει τις απλές στρατηγικές των πολέμων που κερδίζονται χωρίς όπλα.
Το βιοχημικό άλας του Τοξότη είναι το «χειρουργικό άλας» το διοξείδιο του Πυριτίου, που ακόμη και αν κονιορτοποιηθεί, εμφανίζεται σαν αιχμή βέλους.
Σε ένα δέντρο θα ήταν ο κορμός και τα κλαδιά του.Η ελιά, το ιερό δεντρο είναι όχι μόνο ένα παγκόσμιο σύμβολο ειρήνης, αλλά και ένα πολύτιμο προιόν και σύμμαχος του ανθρώπου.
Η αντιοξειδωτική του προστασία , βοηθάει στην άμυνα του οργανισμού από τις “επιθέσεις”των ελευθέρων ριζών και είναι ένα επίσης ένα υπέροχο καλλυντικό ομορφιάς.
Η Αθηνά κρατάει με το δεξί χέρι , το δόρυ της δεξιάς λογικής πλευράς και με το αριστερό την ασπίδα, της σιωπηλής διαισθητικής πλευράς, ώστε να προφυλάσσει το ενεργειακό σώμα του ανθρώπου από τα ύπουλα χτυπήματα, τα “κάτω από την μέση.”
Η Αθηνά είναι πάντα κοντά στον Οδυσσέα και τον Ηρακλή και είναι “το δώρο του Αετού” και του Ομήρου στους ανθρώπους να διεκδικήσουν την ελευθερία τους .Ο Ερμής, Δίδυμος, 3ος οίκος γνωρίζει ίσως και πολλά, αλλά η Αθηνά-9ος οίκος- Τοξότης,γνωρίζει… τι γνωρίζει.
Έχει συνείδηση της γνώσης και την ευθύνη της, που απορρέει, από αυτή.Γνωρίζει και την τέχνη της διδασκαλίας και πως θα μεταδώσει την γνώση.
Γι΄αυτό και φτιάχνει τους μεγάλους δασκάλους, τους φιλοσόφους τους επιστήμονες, τους μεγάλους αναμορφωτές της ανθρωπότητας.
Κορυφαία θέση έχει η φιλοσοφία, γιατί πρώτα υπάρχει η φιλοσοφική σκέψη, ο στοχασμός, η ικανότητα της ανάλυσης και της σύνθεσης και μετά έρχονται όλα… τα άλλα και η μαθηματική εξίσωση που θα δημιουργήσει την επιστήμη.
Οι φιλόσοφοι είναι οι «μικροί μάγοι» στην σκακιέρα του κόσμου και όταν κατορθώσουν νασυνδυάσουν τόσο την ορθολογιστική εξήγηση όσο και διαισθητική αντίληψη για την ερμηνεία του κόσμου μετατρέπονται σε πραγματικούς μύστες.
Τα μεγάλα φιλοσοφικά συστήματα επηρέασαν και επιδρούν στην εξέλιξη της συνείδησηςκαι διαμόρφωσαν την επίγνωση της ανθρωπότητας συνολικά.
Οι πολεμιστές εκπαιδεύονται, ιδίως οι γυναίκες που το αποφεύγουν, στο να μπορούν νακατανοούν την αφηρημένη φιλοσοφική σκέψη και να εμβαθύνουν σε αυτή και στον τρόποπου τους επηρεάζει.Εκπαιδεύονται στην “ακοή”.
Οι Σειρήνες είναι ο σταθμός που αντιστοιχεί στον Τοξότη, στην πορεία του Οδυσσέα.
Ο Πυθαγόρας αφιέρωσε ειδική μελέτη για το θέμα των Σειρήνων, γιατί το θεωρούσε πολύ σοβαρό και επικίνδυνο. Θεωρούσε προυπόθεση και δικλείδα ασφαλείας τον εξαγνισμό σώματος και πνεύματος για να προσεγγίσει κανείς τα μεγάλα θέματα της γνώσης και να τα αφομοιώσει σωστά.
Που βρίσκεται ο κίνδυνος της γνώσης και γιατί τόσοι σοφοί άνθρωποι και μύστες προτίμησαν να αποσιωπήσουν κάποια πράγματα ή να τα δώσουν κομματιαστά και σιγά, κατανοώντας την ανωριμότητα και τον τρόπο που θα τα χειριστούν μερικοί;
Ο κίνδυνος έχει δύο πλευρές.Η μία είναι ότι οι άνθρωποι που αποκτούν ξεχωριστές γνώσεις, δυνάμεις και ικανότητες,
είναι φυσικό να αποκτούν και μια έπαρση, που καιροφυλακτεί στην ανθρώπινη φύση, μπαίνουν στην αναμέτρηση με την δύναμη και μερικοί έχουν νικηθεί από αυτή.
Γίνονται οι ίδιοι σειρήνες με το… γνωστό τέλος τους.
Ο άλλος κίνδυνος είναι να πάς κοντά τους.Τραγουδούν πολύ γλυκά, σε μαγεύουν, είναι αδύνατον να αντισταθείς στο τραγούδι τους,, γιατί ξέρουν τους πόθους της καρδιάς και λένε αυτά που θέλεις να ακούσεις και να πιστέψεις, με λόγια δημαγωγικά και μιλώντας για την μια πλευρά του θέματος,αποκρύπτοντας τις άλλες πλευρές και πολλές πάρα πολλές υποσχέσεις αόριστες.Όσοι τις ακούν τρέχουν πάντα μαγεμένοι και πλησιάζοντας στα βράχια είναι πλέον αργά, τσακίζονται. Αυτό το κόλπο χρησιμοποίησαν και οι σειρήνες,
αλλά ο Οδυσσέας προνόησε και δέθηκε στο μεσαίο κατάρτι για να μη πάει κοντά τους.
Τις άκουσε όμως να τραγουδάνε και ξέρει το τραγούδι τους.
Τις καταλαβαίνει αμέσως. Τις συναντά αμέσως μετά τον Άδη, την είσοδο στο Άγνωστο και την αναμόρφωση του προσωπικού νησιού.
Γιατί η Αθηνά , μια θεά της ειρήνης και της σοφίας, είναι πάνοπλη και δεν εγκαταλείπει ποτέ τα όπλα της;
Γιατί ο κόσμος είναι γεμάτος από σειρήνες, μικρές και μεγάλες!
Και γιατί το τονάλ πρέπει να προστατεύεται πάση θυσία τόσο το προσωπικό όσο και το συλλογικό.
Είναι ότι πολύτιμο έχουμε , η ζωή , η ύπαρξη στηρίζεται σε αυτό.Μια διαμάχη με το τονάλ οδηγεί στον θάνατο και στον εκφυλισμό.
Η αντιοξειδωτική του προστασία , βοηθάει στην άμυνα του οργανισμού από τις “επιθέσεις”των ελευθέρων ριζών και είναι ένα επίσης ένα υπέροχο καλλυντικό ομορφιάς.
Η Αθηνά κρατάει με το δεξί χέρι , το δόρυ της δεξιάς λογικής πλευράς και με το αριστερό την ασπίδα, της σιωπηλής διαισθητικής πλευράς, ώστε να προφυλάσσει το ενεργειακό σώμα του ανθρώπου από τα ύπουλα χτυπήματα, τα “κάτω από την μέση.”
Η Αθηνά είναι πάντα κοντά στον Οδυσσέα και τον Ηρακλή και είναι “το δώρο του Αετού” και του Ομήρου στους ανθρώπους να διεκδικήσουν την ελευθερία τους .Ο Ερμής, Δίδυμος, 3ος οίκος γνωρίζει ίσως και πολλά, αλλά η Αθηνά-9ος οίκος- Τοξότης,γνωρίζει… τι γνωρίζει.
Έχει συνείδηση της γνώσης και την ευθύνη της, που απορρέει, από αυτή.Γνωρίζει και την τέχνη της διδασκαλίας και πως θα μεταδώσει την γνώση.
Γι΄αυτό και φτιάχνει τους μεγάλους δασκάλους, τους φιλοσόφους τους επιστήμονες, τους μεγάλους αναμορφωτές της ανθρωπότητας.
Κορυφαία θέση έχει η φιλοσοφία, γιατί πρώτα υπάρχει η φιλοσοφική σκέψη, ο στοχασμός, η ικανότητα της ανάλυσης και της σύνθεσης και μετά έρχονται όλα… τα άλλα και η μαθηματική εξίσωση που θα δημιουργήσει την επιστήμη.
Οι φιλόσοφοι είναι οι «μικροί μάγοι» στην σκακιέρα του κόσμου και όταν κατορθώσουν νασυνδυάσουν τόσο την ορθολογιστική εξήγηση όσο και διαισθητική αντίληψη για την ερμηνεία του κόσμου μετατρέπονται σε πραγματικούς μύστες.
Τα μεγάλα φιλοσοφικά συστήματα επηρέασαν και επιδρούν στην εξέλιξη της συνείδησηςκαι διαμόρφωσαν την επίγνωση της ανθρωπότητας συνολικά.
Οι πολεμιστές εκπαιδεύονται, ιδίως οι γυναίκες που το αποφεύγουν, στο να μπορούν νακατανοούν την αφηρημένη φιλοσοφική σκέψη και να εμβαθύνουν σε αυτή και στον τρόποπου τους επηρεάζει.Εκπαιδεύονται στην “ακοή”.
Οι Σειρήνες είναι ο σταθμός που αντιστοιχεί στον Τοξότη, στην πορεία του Οδυσσέα.
Ο Πυθαγόρας αφιέρωσε ειδική μελέτη για το θέμα των Σειρήνων, γιατί το θεωρούσε πολύ σοβαρό και επικίνδυνο. Θεωρούσε προυπόθεση και δικλείδα ασφαλείας τον εξαγνισμό σώματος και πνεύματος για να προσεγγίσει κανείς τα μεγάλα θέματα της γνώσης και να τα αφομοιώσει σωστά.
Που βρίσκεται ο κίνδυνος της γνώσης και γιατί τόσοι σοφοί άνθρωποι και μύστες προτίμησαν να αποσιωπήσουν κάποια πράγματα ή να τα δώσουν κομματιαστά και σιγά, κατανοώντας την ανωριμότητα και τον τρόπο που θα τα χειριστούν μερικοί;
Ο κίνδυνος έχει δύο πλευρές.Η μία είναι ότι οι άνθρωποι που αποκτούν ξεχωριστές γνώσεις, δυνάμεις και ικανότητες,
είναι φυσικό να αποκτούν και μια έπαρση, που καιροφυλακτεί στην ανθρώπινη φύση, μπαίνουν στην αναμέτρηση με την δύναμη και μερικοί έχουν νικηθεί από αυτή.
Γίνονται οι ίδιοι σειρήνες με το… γνωστό τέλος τους.
Ο άλλος κίνδυνος είναι να πάς κοντά τους.Τραγουδούν πολύ γλυκά, σε μαγεύουν, είναι αδύνατον να αντισταθείς στο τραγούδι τους,, γιατί ξέρουν τους πόθους της καρδιάς και λένε αυτά που θέλεις να ακούσεις και να πιστέψεις, με λόγια δημαγωγικά και μιλώντας για την μια πλευρά του θέματος,αποκρύπτοντας τις άλλες πλευρές και πολλές πάρα πολλές υποσχέσεις αόριστες.Όσοι τις ακούν τρέχουν πάντα μαγεμένοι και πλησιάζοντας στα βράχια είναι πλέον αργά, τσακίζονται. Αυτό το κόλπο χρησιμοποίησαν και οι σειρήνες,
αλλά ο Οδυσσέας προνόησε και δέθηκε στο μεσαίο κατάρτι για να μη πάει κοντά τους.
Τις άκουσε όμως να τραγουδάνε και ξέρει το τραγούδι τους.
Τις καταλαβαίνει αμέσως. Τις συναντά αμέσως μετά τον Άδη, την είσοδο στο Άγνωστο και την αναμόρφωση του προσωπικού νησιού.
Γιατί η Αθηνά , μια θεά της ειρήνης και της σοφίας, είναι πάνοπλη και δεν εγκαταλείπει ποτέ τα όπλα της;
Γιατί ο κόσμος είναι γεμάτος από σειρήνες, μικρές και μεγάλες!
Και γιατί το τονάλ πρέπει να προστατεύεται πάση θυσία τόσο το προσωπικό όσο και το συλλογικό.
Είναι ότι πολύτιμο έχουμε , η ζωή , η ύπαρξη στηρίζεται σε αυτό.Μια διαμάχη με το τονάλ οδηγεί στον θάνατο και στον εκφυλισμό.
Πρέπει να τακτοποιείται και να αναμορφώνεται με αρμονικό τρόπο και στρατηγική και σοφία.
Έτσι πρέπει να αντιμετωπίζουμε τον άγνωστο εαυτό μας.
Χωρίς μεγάλη σκληρότητα, αλλά, και χωρίς να τον χαϊδεύουμε συνέχεια.
Σαν σοφοί δάσκαλοι ενός ανώριμου παιδιού, που θέλουμε να τον οδηγήσουμε στην πραγματική κατανόηση.
Πρέπει να γίνουμε δάσκαλοι του εαυτού μας και η ίδια η ζωή μας προσφέρει όλες τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες αρκεί να έχουμε τα αυτιά μας ανοιχτά.
Μεγάλη προσοχή, και είναι αυτονόητο ,προσοχή και φροντίδα, θέλει το τονάλ των παιδιώνπου είναι τόσο εύθραυστο,.
Ότι χαλάσει στην παιδική ηλικία δύσκολα ξαναφτιάχνει.Οι περισσότερες ενήλικες είναι τραυματισμένα “απροστάτευτα παιδιά” και έτσι… παραμένουν.
Με αυτό τον τρόπο χρειάζεται να προστατεύεται και το συλλογικό τονάλ της ανθρωπότητας με έργα και πράξεις σοφίας και αρετής αλλά επίσης χρειάζεται να προστατεύεται και τοεθνικό τονάλ κάθε λαού, χωρίς να καταφεύγει κανείς στον «εθνικισμό».
Οι παραδόσεις ενός λαού, οι συνήθειες του, οι θεοί του, ο τρόπος που αντιλαμβάνεται την θεότητα, η ιδιοσυγκρασία του, τα λάθη και τα σωστά του, η ιστορία του, ταιριάζουν με την ψυχοσύνθεση του, ακόμη και η γεωγραφική του θέση, είναι όλα όσα
χρειάζεται για να ευημερήσει και να προκόψει συνεργαζόμενος με άλλους λαούς αλλάδιατηρώντας το “χρώμα” του και το «νησί» του.
Η ιστορία έχει αποδείξει ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι κατάκτησης και καταστροφής
του εθνικού τονάλ και η άμεση επίθεση δεν είναι η χειρότερη.
Η πιο ύπουλη είναι η διάβρωση που γίνεται σιγά σιγά.
Αλλοιώνεται “το νησί”, με την αλλοίωση της γλώσσας, της ιστορίας και την αντικατάσταση και εισβολή άλλων προτύπων, ειδώλων και θεοτήτων.
Τα πλαίσια ανταλλαγής κουλτούρας και συναδελφοσύνης των λαών, πρέπει να διευρύνουν την γνώση αλλά και οριοθετούνται και να εξηγούνται με τις οικείες έννοιες και τις τοπικές και ποτέ να μη τις υπερσκιάζουν και να τις υπερκαλύπτουν, να τις καταστρέφουν,
Έτσι πρέπει να αντιμετωπίζουμε τον άγνωστο εαυτό μας.
Χωρίς μεγάλη σκληρότητα, αλλά, και χωρίς να τον χαϊδεύουμε συνέχεια.
Σαν σοφοί δάσκαλοι ενός ανώριμου παιδιού, που θέλουμε να τον οδηγήσουμε στην πραγματική κατανόηση.
Πρέπει να γίνουμε δάσκαλοι του εαυτού μας και η ίδια η ζωή μας προσφέρει όλες τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες αρκεί να έχουμε τα αυτιά μας ανοιχτά.
Μεγάλη προσοχή, και είναι αυτονόητο ,προσοχή και φροντίδα, θέλει το τονάλ των παιδιώνπου είναι τόσο εύθραυστο,.
Ότι χαλάσει στην παιδική ηλικία δύσκολα ξαναφτιάχνει.Οι περισσότερες ενήλικες είναι τραυματισμένα “απροστάτευτα παιδιά” και έτσι… παραμένουν.
Με αυτό τον τρόπο χρειάζεται να προστατεύεται και το συλλογικό τονάλ της ανθρωπότητας με έργα και πράξεις σοφίας και αρετής αλλά επίσης χρειάζεται να προστατεύεται και τοεθνικό τονάλ κάθε λαού, χωρίς να καταφεύγει κανείς στον «εθνικισμό».
Οι παραδόσεις ενός λαού, οι συνήθειες του, οι θεοί του, ο τρόπος που αντιλαμβάνεται την θεότητα, η ιδιοσυγκρασία του, τα λάθη και τα σωστά του, η ιστορία του, ταιριάζουν με την ψυχοσύνθεση του, ακόμη και η γεωγραφική του θέση, είναι όλα όσα
χρειάζεται για να ευημερήσει και να προκόψει συνεργαζόμενος με άλλους λαούς αλλάδιατηρώντας το “χρώμα” του και το «νησί» του.
Η ιστορία έχει αποδείξει ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι κατάκτησης και καταστροφής
του εθνικού τονάλ και η άμεση επίθεση δεν είναι η χειρότερη.
Η πιο ύπουλη είναι η διάβρωση που γίνεται σιγά σιγά.
Αλλοιώνεται “το νησί”, με την αλλοίωση της γλώσσας, της ιστορίας και την αντικατάσταση και εισβολή άλλων προτύπων, ειδώλων και θεοτήτων.
Τα πλαίσια ανταλλαγής κουλτούρας και συναδελφοσύνης των λαών, πρέπει να διευρύνουν την γνώση αλλά και οριοθετούνται και να εξηγούνται με τις οικείες έννοιες και τις τοπικές και ποτέ να μη τις υπερσκιάζουν και να τις υπερκαλύπτουν, να τις καταστρέφουν,
αλλά να τις και να τις αναδεικνύουν και να τις σέβονται.
Οι αναθεωρήσεις και οι προσθήκες χρειάζεται να γίνονται στο πνεύμα της ανανέωσης του τονάλ, όχι στον στόχο της καταστροφής του.
Ακόμη και ο μέγας στρατηλάτης Αλέξαντρος σεβόταν τα ιερά και συνήθειες των λαών που κατακτούσε σε ένδειξη ιπποτικής ευγένειας αλλά και ευφυίας.
Η καταστροφή του Ελληνικού τονάλ ,απ’όλα τα παραπάνω συνεχιζόμενη επί αιώνες είναι μεγαλύτερες της ιστορίας, απ’όλους τους άμεσους και έμμεσους κατακτητές του,
Οι αναθεωρήσεις και οι προσθήκες χρειάζεται να γίνονται στο πνεύμα της ανανέωσης του τονάλ, όχι στον στόχο της καταστροφής του.
Ακόμη και ο μέγας στρατηλάτης Αλέξαντρος σεβόταν τα ιερά και συνήθειες των λαών που κατακτούσε σε ένδειξη ιπποτικής ευγένειας αλλά και ευφυίας.
Η καταστροφή του Ελληνικού τονάλ ,απ’όλα τα παραπάνω συνεχιζόμενη επί αιώνες είναι μεγαλύτερες της ιστορίας, απ’όλους τους άμεσους και έμμεσους κατακτητές του,
σε σκλαβιά αιώνων.
Απορεί κανείς πως αντέχει και που βρίσκει τα αποθέματα αυτή η Ελληνική ψυχή να στέκεται όρθια ακόμη και να μη έχει παραδοθεί,
με όλη την κατάντια των νεο- Ελλήνων, ανάπηρων και ακρωτηριασμένων, αρρωστημένων, να υπάρχουν φωνές ζωντανές, ακόμη σαν ροκ συγκρότημα, επάνω στην σκηνή….
με όλη την κατάντια των νεο- Ελλήνων, ανάπηρων και ακρωτηριασμένων, αρρωστημένων, να υπάρχουν φωνές ζωντανές, ακόμη σαν ροκ συγκρότημα, επάνω στην σκηνή….
Αποδεικνύεται πως οι θεοί των Ελλήνων …”τους αγαπούν
ακόμη και τους σκέφτονται”.
Ο Άθλος των Αμαζόνων και η Ιππολύτη που θα ερωτευθεί τον Ηρακλή συνδέονται επίσης με τον Τοξότη και τον 9ον οίκο και την ζώνη που τον κάνει αόρατο.Ποιες είναι οι αμαζόνες;Είναι, η επιστήμη, η θρησκεία, η δικαιοσύνη, η φιλοσοφία και
εν μέρει και η πολιτική.
ακόμη και τους σκέφτονται”.
Ο Άθλος των Αμαζόνων και η Ιππολύτη που θα ερωτευθεί τον Ηρακλή συνδέονται επίσης με τον Τοξότη και τον 9ον οίκο και την ζώνη που τον κάνει αόρατο.Ποιες είναι οι αμαζόνες;Είναι, η επιστήμη, η θρησκεία, η δικαιοσύνη, η φιλοσοφία και
εν μέρει και η πολιτική.
Όλες …«γυναίκες» πολεμικές, άγριες, ανυπότακτες, απλησίαστες, αδάμαστες!.
Πολεμούν πάντα προς όλες τις κατευθύνσεις και ακρωτηριάζουν τους άντρες που έχουν ασχοληθεί μαζί τους
και προσπάθησαν να τις κατακτήσουν!
και προσπάθησαν να τις κατακτήσουν!
Οι περισσότεροι έχουν μια άχαρη ερωτική ζωή, άδεια.
Είναι μονόπλευροι,σκληροί,απρόσσιτοι,άγριοι και πάντα «πολεμοχαρείς».
Είναι μονόπλευροι,σκληροί,απρόσσιτοι,άγριοι και πάντα «πολεμοχαρείς».
Και φυσικά οι ανήκοντες στα υψηλά κλιμάκια της Ιππολύτης
είναι αόρατοι και τελείως απροσπέλαστοι.
είναι αόρατοι και τελείως απροσπέλαστοι.
Οι Αμαζόνες… δεν αστειεύονται καθόλου.
Ποιο είναι το κοινό τους σημείο, που τους ενώνει;
Ποιο είναι το κοινό τους σημείο, που τους ενώνει;
Η Γνώση και η Έξουσία.
Οι γνώσεις “υψηλού επιπέδου”, είναι πολύ μακρινές για το μέσο άνθρωπο.
Για τον απλό άνθρωπο, που θα περάσει την ζωή του,
αποχαυνωμένος με τα προβλήματα της καθημερινότητας, επιβιώνοντας απλώς.Η θρησκεία και η επιστήμη έχουν μια κοινή βάση, στην οποία … “στηρίζονται”.
αποχαυνωμένος με τα προβλήματα της καθημερινότητας, επιβιώνοντας απλώς.Η θρησκεία και η επιστήμη έχουν μια κοινή βάση, στην οποία … “στηρίζονται”.
Την μετα-φυσική.Η μετα-φυσική είναι, και αποτελεί την βάση όλων των θρησκειών!
Είναι ο θεμέλιος λίθος τους.
Η κατάληξη της επιστήμης, το όριο, είναι η εξήγηση του μεταφυσικού.
Αυτό προσπαθεί με επιτυχία, ομολογουμένως.
Ποια είναι η Ιππολύτη;
Αυτό προσπαθεί με επιτυχία, ομολογουμένως.
Ποια είναι η Ιππολύτη;
Η κόρη του Άρη…είναι φυσικά η …θρησκεία!
Οι περισσότεροι πόλεμοι έγιναν πάντα με το πρόσχημα
ενός «υπερανεπτυγμένου» θρησκευτικού συναισθήματοςκαι στο όνομα ενός θεού, που ποτέ δεν ρωτήθηκε γι΄άυτό.
ενός «υπερανεπτυγμένου» θρησκευτικού συναισθήματοςκαι στο όνομα ενός θεού, που ποτέ δεν ρωτήθηκε γι΄άυτό.
Η ζωή και η ιστορία αυτό αποδεικνύει αιώνες τώρα.
Το θρησκευτικό συναίσθημα είναι βαθιά ριζωμένο στον άνθρωπο
από την πρώτη εμφάνιση του.
Έτσι λοιπόν οι θρησκείες κινούν τα νήματα της ιστορίας του κόσμου,
υποδαυλίζοντας και συνεργώντας σ’όλους τους πολέμους και φυσικά κατέχουν
την Ζώνη της Αρχιαμαζόνας, κρυμένη στα μυστικά τους συρτάρια.
Καλλιεργούν τον φανατισμό και την μισαλλοδοξία,
πάντα, γιά να …επιβιώνουν.Από εδω ξεκινάει και το πρόβλημα’ όλων των θρησκειών,
που εγκλωβίζουν τους οπαδούς τους, σε φανατικά συναισθήματα “πίστης”,
αδρανοποιώντας το μυαλό τους.
Ετσι χώριζαν και εξακολουθούν να χωρίζουν τους ανθρώπους,
ενω θάπρεπε να τους ενώνουν…Οι μεγαλύτερες πάντα “Υβρεις” στο όνομα ενός …Θεού πάντα.
Η Αθηνά “κερδίζει” περισσότερους “πολέμους” από τον πολεμοχαρή Άρη,
χωρίς να καταφεύγει… στα όπλα.,
με τα μυστικά της οπλα, που είναι
το Μέτρο, η Επαγρύπνηση, η Νηφαλιότητα και η Σοφία!Και η σοφία είναι μια θέση ισορροπίας, στην οποία, σε κάθε σώμα, ιόν, φορτίον, άνθρωπος ή λαός, υπάρχει η μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας, ώστε τίποτα να μη λείπει και τίποτα να μη είναι περιττό!
Ούτε έλλειψη… ούτε υπερβολή!Για αυτά τα όπλα:
Αναζητήστε την γλαυκωμάτα Αθηνά,που μπορεί να βλέπει και στο σκοτάδι ακόμη
Το θρησκευτικό συναίσθημα είναι βαθιά ριζωμένο στον άνθρωπο
από την πρώτη εμφάνιση του.
Έτσι λοιπόν οι θρησκείες κινούν τα νήματα της ιστορίας του κόσμου,
υποδαυλίζοντας και συνεργώντας σ’όλους τους πολέμους και φυσικά κατέχουν
την Ζώνη της Αρχιαμαζόνας, κρυμένη στα μυστικά τους συρτάρια.
Καλλιεργούν τον φανατισμό και την μισαλλοδοξία,
πάντα, γιά να …επιβιώνουν.Από εδω ξεκινάει και το πρόβλημα’ όλων των θρησκειών,
που εγκλωβίζουν τους οπαδούς τους, σε φανατικά συναισθήματα “πίστης”,
αδρανοποιώντας το μυαλό τους.
Ετσι χώριζαν και εξακολουθούν να χωρίζουν τους ανθρώπους,
ενω θάπρεπε να τους ενώνουν…Οι μεγαλύτερες πάντα “Υβρεις” στο όνομα ενός …Θεού πάντα.
Η Αθηνά “κερδίζει” περισσότερους “πολέμους” από τον πολεμοχαρή Άρη,
χωρίς να καταφεύγει… στα όπλα.,
με τα μυστικά της οπλα, που είναι
το Μέτρο, η Επαγρύπνηση, η Νηφαλιότητα και η Σοφία!Και η σοφία είναι μια θέση ισορροπίας, στην οποία, σε κάθε σώμα, ιόν, φορτίον, άνθρωπος ή λαός, υπάρχει η μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας, ώστε τίποτα να μη λείπει και τίποτα να μη είναι περιττό!
Ούτε έλλειψη… ούτε υπερβολή!Για αυτά τα όπλα:
Αναζητήστε την γλαυκωμάτα Αθηνά,που μπορεί να βλέπει και στο σκοτάδι ακόμη
…με τα γαλάζια φωτεινά μάτια της ψυχής.
.
Το ταξίδι του Οδυσσέα!
Οι περιπέτειες και οι εμπειρείες του Ελληνισμού
ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.